ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
queenofdisaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2020 11:44
Son Ziyaret:
19 Nisan 2026 01:21
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Elif
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Queen
SON 8 MESAJI
Walstad Akvaryumumda Problem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241508561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509521.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. 10 gün kadar önce walstad metoduyla bir mini akvaryum kurdum. 8 litrelik cam turşu kavanozuna. 4 cm potting soil 4cm dere kumu bitki olarak da 1 adet mini in vitro cryptocoryne wenditii, in vitro sagitteria subulata yine in vitro bacopa monnieri bitkileri kullandım. Su üstü bitkimin adını hatırlayamıyorum su mercimeği bulamadığım için ne bulduysam düşük gereksinimli onu aldım. Su üstü bitkisi in vitro değildi 1 adet minicik adi salyangoz geldi onlarla beraber ve bazıları da çürümüştü ama canlılara yemek olur diye onları da koydum açıkçası. Salyangozlarım malezya salyangozu kurulumu yaptığım gün ekledim onları da. 6500k 7w=60w cool daylight ışık kullanıyorum. Min 7 saat açık tutuyorum hatta yosun oluşumu artsın diye daha fazla tuttuğum da oluyor. 2 gün önce 10 adet bloody mary karides ekledim. Biraz erken olduğunu biliyorum ama Salyangozlar iyi gibiydi geziniyorlardı ve bitkilerin de filizlendiğini görmüştüm. Problem şu ki salyangozlarım bu uzun bitkilerimi yemeye başladı ve karideslerimden de bir tanesinin öldüğünü gördüm ters bir şekilde dipte yatıyor şuan. Geldiklerinde çok hareketlilerdi ama artık çoğu su üstü bitklierinde takılıyorlar ölüler mi ondan bile emin değilim. Karideslerimi öldüren şey besin olmaması olabilir mi? Su üstü bitkilerinde takılmaları normal mi? Salyangozlarımın bitkileri yememeleri için ne yapmalıyım bir de dipten yapışıp kopartana kadar yiyorlar😂 kopardıkları dalları tekrar ekmeli miyim ya da tanktan çıkarmalı mıyım? Ölü karidesi/karidesleri tankta bırakmalı mıyım çıkarmalı mıyım? Kurulumdan 2 gün sonra %40 su değişimi yaptım 2 gün dinlenmiş hazır su ile. Bugün de tekrar %20 yapmayı düşünüyorum. Su değişimi yaparken dip çekim yapmıyorum suyu üstten alıyorum. Nasıl ilerlemeliyim yardım ederseniz sevinirim🙏🏻🙏🏻
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241508561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/071220241509521.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. 10 gün kadar önce walstad metoduyla bir mini akvaryum kurdum. 8 litrelik cam turşu kavanozuna. 4 cm potting soil 4cm dere kumu bitki olarak da 1 adet mini in vitro cryptocoryne wenditii, in vitro sagitteria subulata yine in vitro bacopa monnieri bitkileri kullandım. Su üstü bitkimin adını hatırlayamıyorum su mercimeği bulamadığım için ne bulduysam düşük gereksinimli onu aldım. Su üstü bitkisi in vitro değildi 1 adet minicik adi salyangoz geldi onlarla beraber ve bazıları da çürümüştü ama canlılara yemek olur diye onları da koydum açıkçası. Salyangozlarım malezya salyangozu kurulumu yaptığım gün ekledim onları da. 6500k 7w=60w cool daylight ışık kullanıyorum. Min 7 saat açık tutuyorum hatta yosun oluşumu artsın diye daha fazla tuttuğum da oluyor. 2 gün önce 10 adet bloody mary karides ekledim. Biraz erken olduğunu biliyorum ama Salyangozlar iyi gibiydi geziniyorlardı ve bitkilerin de filizlendiğini görmüştüm. Problem şu ki salyangozlarım bu uzun bitkilerimi yemeye başladı ve karideslerimden de bir tanesinin öldüğünü gördüm ters bir şekilde dipte yatıyor şuan. Geldiklerinde çok hareketlilerdi ama artık çoğu su üstü bitklierinde takılıyorlar ölüler mi ondan bile emin değilim. Karideslerimi öldüren şey besin olmaması olabilir mi? Su üstü bitkilerinde takılmaları normal mi? Salyangozlarımın bitkileri yememeleri için ne yapmalıyım bir de dipten yapışıp kopartana kadar yiyorlar😂 kopardıkları dalları tekrar ekmeli miyim ya da tanktan çıkarmalı mıyım? Ölü karidesi/karidesleri tankta bırakmalı mıyım çıkarmalı mıyım? Kurulumdan 2 gün sonra %40 su değişimi yaptım 2 gün dinlenmiş hazır su ile. Bugün de tekrar %20 yapmayı düşünüyorum. Su değişimi yaparken dip çekim yapmıyorum suyu üstten alıyorum. Nasıl ilerlemeliyim yardım ederseniz sevinirim🙏🏻🙏🏻
Işıklandırma Problemi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/260520211259101.jpg[/IMG]
Bu akvaryum 15 litre civarı. Evde kedim olduğu için bu şekilde kapaklı durmak zorunda ve ben nasıl ışıklandırıcam bi fikrim yok. Anladığım kadarıyla bu tarz az ışık isteyen beta akvaryumlarında litre başına 0.3 watt gerekiyomuş bu da yaklaşık 4-4,5 watt civarı yapıyo ama bugün konuştuğum elektrikçi en az 12 watt yapabiliriz dedi ve o da hem yosunlaşmaya hem de bitkilerin sararmasına sebep oluyo galiba? Ve sadece mavi ışık verecek o led. Ben kolay yapabileceğim ve nemden etkilenmeyecek nasıl bir çözüm bulabilirim acaba? Akvaryumda pistia anubias ve gül var
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/260520211259101.jpg[/IMG]
Bu akvaryum 15 litre civarı. Evde kedim olduğu için bu şekilde kapaklı durmak zorunda ve ben nasıl ışıklandırıcam bi fikrim yok. Anladığım kadarıyla bu tarz az ışık isteyen beta akvaryumlarında litre başına 0.3 watt gerekiyomuş bu da yaklaşık 4-4,5 watt civarı yapıyo ama bugün konuştuğum elektrikçi en az 12 watt yapabiliriz dedi ve o da hem yosunlaşmaya hem de bitkilerin sararmasına sebep oluyo galiba? Ve sadece mavi ışık verecek o led. Ben kolay yapabileceğim ve nemden etkilenmeyecek nasıl bir çözüm bulabilirim acaba? Akvaryumda pistia anubias ve gül var
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Tamamdır çooook teşekkürler. başka bir problemim olursa yine yazabilir miyim size çok oyaladım biliyorum ama
Tamamdır çooook teşekkürler. başka bir problemim olursa yine yazabilir miyim size çok oyaladım biliyorum ama
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Bugün bi akvaryuma uğradım hagen kum ve 2 tane de kütük(? adını unuttum özür:)) aldım. şimdilik sadece bunlar var şuan akvaryumda. vatozu petshopa vereyim o zaman ama beta gelene kadar kalır şimdilik. bir de ayrı konu mu açmalıyım bilmiyorum ama hagen kumu yıkanmış almama ve evdede yıkamama rağmen sanki suyu hafif siyah ve bulanık yaptı. suyu dökerken biraz fazla yukarıdan verdim ama normal midir bilmiyorum. akvaryumcu turuncu bir paketten verdi, hatta yıkanmış bir sudan geçirip yine de kullanırsınız dedi ama emin değilim dediğim gibi. iç filtrem ufaktı evet ama akıntı yapıyordu şimdi küçük bir pipo filtre aldım o da akvaryumda. haftaya bitkiler gelene kadar çalışıcak suda (bir anubias bir gül ve de bir de pistia siparişi verdim pazartesi gidip alıcam). balığı koymadan da %30 su değişimi yaparım sanırım doğrusu bu. pipo filtrenin motorunun fazla ses yapması dışında sıkıntım yok şimdilik tabi[x(]
hagen kum konusunda bilgi verirseniz sevinirim bu arada forumda çok fazla bilgi kirliliği/çeşitliliği var bu konuda ve sahtesinin satıldığı çok yerde yazılmış.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033541.jpg[/IMG][EDIT]queenofdisaster,2021-05-19 00:34:12[/EDIT]
Bugün bi akvaryuma uğradım hagen kum ve 2 tane de kütük(? adını unuttum özür:)) aldım. şimdilik sadece bunlar var şuan akvaryumda. vatozu petshopa vereyim o zaman ama beta gelene kadar kalır şimdilik. bir de ayrı konu mu açmalıyım bilmiyorum ama hagen kumu yıkanmış almama ve evdede yıkamama rağmen sanki suyu hafif siyah ve bulanık yaptı. suyu dökerken biraz fazla yukarıdan verdim ama normal midir bilmiyorum. akvaryumcu turuncu bir paketten verdi, hatta yıkanmış bir sudan geçirip yine de kullanırsınız dedi ama emin değilim dediğim gibi. iç filtrem ufaktı evet ama akıntı yapıyordu şimdi küçük bir pipo filtre aldım o da akvaryumda. haftaya bitkiler gelene kadar çalışıcak suda (bir anubias bir gül ve de bir de pistia siparişi verdim pazartesi gidip alıcam). balığı koymadan da %30 su değişimi yaparım sanırım doğrusu bu. pipo filtrenin motorunun fazla ses yapması dışında sıkıntım yok şimdilik tabi[x(]
hagen kum konusunda bilgi verirseniz sevinirim bu arada forumda çok fazla bilgi kirliliği/çeşitliliği var bu konuda ve sahtesinin satıldığı çok yerde yazılmış.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/190520210033541.jpg[/IMG][EDIT]queenofdisaster,2021-05-19 00:34:12[/EDIT]
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Peki kedim hakkında ne düşünüyorsunuz strese girer mi balık? Akvaryum bitkili olacağı için saklanma yeri de olucak ama kedim strese sokup hastalanmalarına sebep oluyo hiç almayayım balığı
Peki kedim hakkında ne düşünüyorsunuz strese girer mi balık? Akvaryum bitkili olacağı için saklanma yeri de olucak ama kedim strese sokup hastalanmalarına sebep oluyo hiç almayayım balığı
20 Lt Beta Akvaryumu İçin Öneri
Öncelikle merhaba. Forumu bir süredir takip ediyorum çünkü insanların oluşturduğu akvaryumları görmek çok hoşuma gidiyordu ama daha önce balık beslememiştim. Kendi derdimi anlatmadan önce de şunu söylemek isterim çok başlık altında insanların kırıcı olabildiğini gördüm o yüzden lütfen yorum yaparken dikkat ederseniz sevinirim, aşağıda ilk akvaryumumdaki hatalarımı söyleyeceğim o yüzden üzülmek istemiyorum zaten çok üzüldüm.
1 hafta önce yaklaşık 20 lt olduğunu tahmin ettiğim bir akvaryum aldım belki daha küçüktür bilemiyorum. İçinde filtre ve ipek bitki vaedı çünkü canlı bitki almaya cesaret edemedim. 6 transgenetic tetram vardı içinde, çünkü akvaryumcu dayaanıklı ve kolay olduklarını söyledi. Hatta bana neden bilmiyorum daha küçük bir akvaryum satmak istedi ama 6 balık için fazla küçük olacağını düşündüğümden almadım. Biliyorum yapay bitkilerden hoşkanmıyosunuz ama plastiktense ipek daha iyi olur diye düşündüm çünkü balıkların saklanacak ve dinlenecek bir yere de ihtiyaçları vardı. Üzülerek söylğyorum ki 1 hafta bitmeden balıklarım hastalanarak öldüler zaten hastalar mıydı ben mi öldürdüm bilmiyorum. Tam kapanma olduğu için bayramda hiçbir yere de götüremedim. Şimdi bu akvaryumun içindeki kumu değiştirip (bu kum iyi değil sanırım ne kumu olduğunu bilmiyorum?) yapay bitkileri atıp bir beta akvaryumu oluşturmak istiyorum ama bu sefer elime yüzüme bulaştırmadan. Aynı akvaryumu kullanıcam ama iç filtre değil sanırım pipo filtre almam gerekiyor? Bir de vatozum var acaba betayla yaşar mı? Hangi kolay bakılan bitkileri ve hangi kumu almak gerekiyor. Minimum ekipman kurmak istiyorum filtre dışında sadece ısıtıcı mı almam lazım. Yazın sıcak oluyo benim evim yazın bile takmalı mıyım o ısıtıcıyı? Bir de bu akvaryuma nasıl ışık eklemem gerekiyor ve ışık ekleyeceksem yüzey bitkisi şart galiba betalar için doğru mudur? Son olarak fotolardan biri balığımın hasta hali sonra peşpeşe öldüler zaten diğeri de benim 2 yaşındaki kedim maalesef biraz meraklı akvaryumun kablalarına erişmeye çalışıyo acaba balıkları o mu hasta etti strese sokup? Kediyle balık beslememem mi lazım? Baya uzun bir yazı oldu okuyanlara teşekkürler şimdiden umarım düzgün bir akvaryum kurabilirim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211414481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211417001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211425131.jpg[/IMG]
Bu da kedim
Öncelikle merhaba. Forumu bir süredir takip ediyorum çünkü insanların oluşturduğu akvaryumları görmek çok hoşuma gidiyordu ama daha önce balık beslememiştim. Kendi derdimi anlatmadan önce de şunu söylemek isterim çok başlık altında insanların kırıcı olabildiğini gördüm o yüzden lütfen yorum yaparken dikkat ederseniz sevinirim, aşağıda ilk akvaryumumdaki hatalarımı söyleyeceğim o yüzden üzülmek istemiyorum zaten çok üzüldüm.
1 hafta önce yaklaşık 20 lt olduğunu tahmin ettiğim bir akvaryum aldım belki daha küçüktür bilemiyorum. İçinde filtre ve ipek bitki vaedı çünkü canlı bitki almaya cesaret edemedim. 6 transgenetic tetram vardı içinde, çünkü akvaryumcu dayaanıklı ve kolay olduklarını söyledi. Hatta bana neden bilmiyorum daha küçük bir akvaryum satmak istedi ama 6 balık için fazla küçük olacağını düşündüğümden almadım. Biliyorum yapay bitkilerden hoşkanmıyosunuz ama plastiktense ipek daha iyi olur diye düşündüm çünkü balıkların saklanacak ve dinlenecek bir yere de ihtiyaçları vardı. Üzülerek söylğyorum ki 1 hafta bitmeden balıklarım hastalanarak öldüler zaten hastalar mıydı ben mi öldürdüm bilmiyorum. Tam kapanma olduğu için bayramda hiçbir yere de götüremedim. Şimdi bu akvaryumun içindeki kumu değiştirip (bu kum iyi değil sanırım ne kumu olduğunu bilmiyorum?) yapay bitkileri atıp bir beta akvaryumu oluşturmak istiyorum ama bu sefer elime yüzüme bulaştırmadan. Aynı akvaryumu kullanıcam ama iç filtre değil sanırım pipo filtre almam gerekiyor? Bir de vatozum var acaba betayla yaşar mı? Hangi kolay bakılan bitkileri ve hangi kumu almak gerekiyor. Minimum ekipman kurmak istiyorum filtre dışında sadece ısıtıcı mı almam lazım. Yazın sıcak oluyo benim evim yazın bile takmalı mıyım o ısıtıcıyı? Bir de bu akvaryuma nasıl ışık eklemem gerekiyor ve ışık ekleyeceksem yüzey bitkisi şart galiba betalar için doğru mudur? Son olarak fotolardan biri balığımın hasta hali sonra peşpeşe öldüler zaten diğeri de benim 2 yaşındaki kedim maalesef biraz meraklı akvaryumun kablalarına erişmeye çalışıyo acaba balıkları o mu hasta etti strese sokup? Kediyle balık beslememem mi lazım? Baya uzun bir yazı oldu okuyanlara teşekkürler şimdiden umarım düzgün bir akvaryum kurabilirim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211414481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211417001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227579/180520211425131.jpg[/IMG]
Bu da kedim
Oval Akvaryum
Akvaryumculardan o istediğim oval kesim tek parça akvaryumlardan bulamıyorum zaten problem orda. Eğer bildiğiniz satan akvaryumcu varsa ona gidicem ama
Akvaryumculardan o istediğim oval kesim tek parça akvaryumlardan bulamıyorum zaten problem orda. Eğer bildiğiniz satan akvaryumcu varsa ona gidicem ama
Oval Akvaryum
Merhaba forumda yeniyim. Güzel ve sade bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama bu konuda da yeniyim:) o kadar fazla kaynak var ki bir yerden başlayayım gerisi gelir diye düşündüm. Şuan sadece zeminde torf ve dere kumu, co2 gerektirmeyen basic bitkiler ve neon tetra istediğime karar verdim gerisine de yavaş yavaş karar vericem ama sorun şu ki oval kesim bir akvaryum bulmakta çok zorlanıyorum. İstanbul anadolu yakasındayım ataşehir ümraniye üsküdar kadıköy civarlarında bildiğiniz iyi bir akvaryumcu var mı güvenilir? Ve oval kesim akvaryumu nereden bulabilirim? Neon tetralar için en az kaç lt gereklidir?
Merhaba forumda yeniyim. Güzel ve sade bir bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama bu konuda da yeniyim:) o kadar fazla kaynak var ki bir yerden başlayayım gerisi gelir diye düşündüm. Şuan sadece zeminde torf ve dere kumu, co2 gerektirmeyen basic bitkiler ve neon tetra istediğime karar verdim gerisine de yavaş yavaş karar vericem ama sorun şu ki oval kesim bir akvaryum bulmakta çok zorlanıyorum. İstanbul anadolu yakasındayım ataşehir ümraniye üsküdar kadıköy civarlarında bildiğiniz iyi bir akvaryumcu var mı güvenilir? Ve oval kesim akvaryumu nereden bulabilirim? Neon tetralar için en az kaç lt gereklidir?
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
