ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cmertarat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2021 23:35
Son Ziyaret:
02 Aralık 2021 02:12
Toplam Mesaj:
33 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Mert ARAT
SON 10 MESAJI
Taç Kuyruk Bettada Kuyruk Problemi
Merhaba Dostlar,
Taç kuyruk bettamda 2 veya 3 gün önce fark ettiğim kuyruk deformasyonları hakkında bilgi almak için başlığı açıyorum. Kendisi benim ilk bettam yeme düzeninde veya yuva yapma durumunda bir problem yok ama bir süredir aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere kuyruk uçlarında kırılmalar ve kıvrılmalar söz konusu.
Sizce bu bir problem olarak görülebilir mi?
Çözüm olarak ne yapmam gerekli?
Herhangi bir betta için sadece yuva yapması sağlıklı olduğunun göstergesi midir?
Kuyruk deformasyonları ve erimesi hakkında araştırmalarım dolayısıyla bilgi sahibiyim ancak bu şekilde kırılma ya da kıvrılmayla ilgili bir şey bilmiyorum açıkçası. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/270320211122221.jpg[/IMG]
Merhaba Dostlar,
Taç kuyruk bettamda 2 veya 3 gün önce fark ettiğim kuyruk deformasyonları hakkında bilgi almak için başlığı açıyorum. Kendisi benim ilk bettam yeme düzeninde veya yuva yapma durumunda bir problem yok ama bir süredir aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere kuyruk uçlarında kırılmalar ve kıvrılmalar söz konusu.
Sizce bu bir problem olarak görülebilir mi?
Çözüm olarak ne yapmam gerekli?
Herhangi bir betta için sadece yuva yapması sağlıklı olduğunun göstergesi midir?
Kuyruk deformasyonları ve erimesi hakkında araştırmalarım dolayısıyla bilgi sahibiyim ancak bu şekilde kırılma ya da kıvrılmayla ilgili bir şey bilmiyorum açıkçası. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/270320211122221.jpg[/IMG]
Dişi Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hacim 3 dişi betta için uygun , saldırganlıklarını azaltıp dikkat dağıtmak için yanlarına rasbora,kuhli yada corydoras sürüsü ekleyebilirsiniz .Ayrıca bolca bitki ve saklanma alanı oluşturmanızı öneririm , elbet baskın bir dişi olucak , diğerlerinin saklanması gerekecek . Aynı batın birlikte büyümüş yavrular arasında kavga daha az olur .[/QUOTE]
Bitki biraz beni üzdüğü için kayaya yönelmeyi düşünüyorum. Ancak yine saklanma alanları oluşturacağım sizin dediğiniz gibi.
Ayrıca şuan 4 kişilik bir cory ekibim var onları da oraya dahil etmeyi düşünüyordum çekincelerim vardı ama sayenizde yıkıldı. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hacim 3 dişi betta için uygun , saldırganlıklarını azaltıp dikkat dağıtmak için yanlarına rasbora,kuhli yada corydoras sürüsü ekleyebilirsiniz .Ayrıca bolca bitki ve saklanma alanı oluşturmanızı öneririm , elbet baskın bir dişi olucak , diğerlerinin saklanması gerekecek . Aynı batın birlikte büyümüş yavrular arasında kavga daha az olur .[/QUOTE]
Bitki biraz beni üzdüğü için kayaya yönelmeyi düşünüyorum. Ancak yine saklanma alanları oluşturacağım sizin dediğiniz gibi.
Ayrıca şuan 4 kişilik bir cory ekibim var onları da oraya dahil etmeyi düşünüyordum çekincelerim vardı ama sayenizde yıkıldı. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Dişi Betta Akvaryumu
Merhabalar dostlar,
Boşta olan 50 lt akvaryumumu bir dişi tankı yapmak istiyorum. Amacım üretim değil sadece beyaz renkli dişilere karşı olan zaafım. :)
Bu tanka 2'si garanti olmak üzere 3 tane dişi almaya karar verdim. Hacim konusunda veya başka konularda problemler olur mu diye merak içerisindeyim. Bu nedenle sizlere danışmak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...[EDIT]cmertarat,2021-03-13 10:58:01[/EDIT]
Merhabalar dostlar,
Boşta olan 50 lt akvaryumumu bir dişi tankı yapmak istiyorum. Amacım üretim değil sadece beyaz renkli dişilere karşı olan zaafım. :)
Bu tanka 2'si garanti olmak üzere 3 tane dişi almaya karar verdim. Hacim konusunda veya başka konularda problemler olur mu diye merak içerisindeyim. Bu nedenle sizlere danışmak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...[EDIT]cmertarat,2021-03-13 10:58:01[/EDIT]
Betta Balığında Renk Solması Ve Dipde Durma
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bir adet smart ısıtıcı aldım ancak 24 dereceye ayarlamama rağmen 27 derece ısıtıyor ne yapmam gerek [/QUOTE]
Bettada çok bilgiye sahip değilim ama araştırmalarım ve forumdaki bilgilere bakarak 27°C üst sınırda ama balığın zaten hasta olduğunu düşünürsek uygun bir sıcaklık.
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bir adet smart ısıtıcı aldım ancak 24 dereceye ayarlamama rağmen 27 derece ısıtıyor ne yapmam gerek [/QUOTE]
Bettada çok bilgiye sahip değilim ama araştırmalarım ve forumdaki bilgilere bakarak 27°C üst sınırda ama balığın zaten hasta olduğunu düşünürsek uygun bir sıcaklık.
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
3 gallon yaklaşık olarak 12 litre yapıyor , çok düşük değil ama ideal de değil , mümkünse ileride minimum 15-20 litre akvaryumlara geçebilirsiniz ama aciliyeti yok .
Aynı sıcaklıktaki dinlenmiş su ile günlük %15-20 su değişimi yapabilirsiniz. Eğer kaliteli yemlerden oluşan diyetleri varsa canlı yemi fazla aratmaz ,canlı yem için musait değilseniz tetra fresh delica bloodworms gibi yemlerle takviye yapabilirsiniz .
Ekstra olarak seachem stressguard ürününü öneririm , onarım işlemini daha da hızlandıracaktır . [/QUOTE]
Dediklerinizi uygulamaya alacağım. Ben filtre olduğu için haftalık yapıyorum su değişimini değiştirirken de dikkat ediyorum söylediğiniz gibi. Günlüğe geçmem çok gerekli değilse aynı düzende devam etmek istiyorum kendi haftalık programım açısından. Ancak önemli derseniz eğer bir yer açarım artık. Teşekkür ederim yardımlarınız için :)
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
3 gallon yaklaşık olarak 12 litre yapıyor , çok düşük değil ama ideal de değil , mümkünse ileride minimum 15-20 litre akvaryumlara geçebilirsiniz ama aciliyeti yok .
Aynı sıcaklıktaki dinlenmiş su ile günlük %15-20 su değişimi yapabilirsiniz. Eğer kaliteli yemlerden oluşan diyetleri varsa canlı yemi fazla aratmaz ,canlı yem için musait değilseniz tetra fresh delica bloodworms gibi yemlerle takviye yapabilirsiniz .
Ekstra olarak seachem stressguard ürününü öneririm , onarım işlemini daha da hızlandıracaktır . [/QUOTE]
Dediklerinizi uygulamaya alacağım. Ben filtre olduğu için haftalık yapıyorum su değişimini değiştirirken de dikkat ediyorum söylediğiniz gibi. Günlüğe geçmem çok gerekli değilse aynı düzende devam etmek istiyorum kendi haftalık programım açısından. Ancak önemli derseniz eğer bir yer açarım artık. Teşekkür ederim yardımlarınız için :)
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[QUOTE=Beta_balik]Canlı yem olarak su piresi, moina, beyaz kurt yada grindal kurt olabilir mesela.
Akvaryumları çok büyük denemez, bu konuda bir ayarlama yapmanız iyi olur. [/QUOTE]
Yani şuan bir tane 10 galonluk boş akvaryumum var ama onun için daha farklı planlarım vardı. Yine de 3 galon 10 litrenin biraz üzerinde yani ben yeterli olur diye düşünmüştüm. Sizce en az kaç galon veya litre olmalı?
[QUOTE=Beta_balik]Canlı yem olarak su piresi, moina, beyaz kurt yada grindal kurt olabilir mesela.
Akvaryumları çok büyük denemez, bu konuda bir ayarlama yapmanız iyi olur. [/QUOTE]
Yani şuan bir tane 10 galonluk boş akvaryumum var ama onun için daha farklı planlarım vardı. Yine de 3 galon 10 litrenin biraz üzerinde yani ben yeterli olur diye düşünmüştüm. Sizce en az kaç galon veya litre olmalı?
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Canlı yem önemli, onu da temin etmeniz balıklar için çok iyi olacaktır.
Suları sabit ve 25-26°C olsun.
Temiz olsun, filtre yoksa bile su değişimlerini aksatmayın.
Varsa kullanın, yoksa en kısa zamanda capatta yaprağı temin edip onu da kullanırsanız genel olarak kendi kendine kuyrukları düzelecektir.
Ki bu balıkları bundan sonra siz besleyecekseniz ikisi için de güzel bir akvaryum kurmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Balıkların bakımı artık bana ait ve catappa yerine bambu kullanıyorum ama kızılağaç kozalağına geçmeyi düşünüyorum. İkisinin de kendine ait 3 galonluk filtreli ve sıcaklık konusunda da sorun yapamayacakları birer akvaryumu var. Canlı yem konusunda tavsiyeniz varsa alabilirim. Mümkünse eğer zahmeti az olan bir canlı yem olmalı çünkü bu sıralar işlerim dolayısı ile günlerim çok yoğun geçiyor. Ama bu tabii ki bakım aksattığımı size düşündürmesin sadece ekstra bir iş beni zorlayabilir o yüzden söyledim. Teşekkür ediyorum yardımınız için.
[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Canlı yem önemli, onu da temin etmeniz balıklar için çok iyi olacaktır.
Suları sabit ve 25-26°C olsun.
Temiz olsun, filtre yoksa bile su değişimlerini aksatmayın.
Varsa kullanın, yoksa en kısa zamanda capatta yaprağı temin edip onu da kullanırsanız genel olarak kendi kendine kuyrukları düzelecektir.
Ki bu balıkları bundan sonra siz besleyecekseniz ikisi için de güzel bir akvaryum kurmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Balıkların bakımı artık bana ait ve catappa yerine bambu kullanıyorum ama kızılağaç kozalağına geçmeyi düşünüyorum. İkisinin de kendine ait 3 galonluk filtreli ve sıcaklık konusunda da sorun yapamayacakları birer akvaryumu var. Canlı yem konusunda tavsiyeniz varsa alabilirim. Mümkünse eğer zahmeti az olan bir canlı yem olmalı çünkü bu sıralar işlerim dolayısı ile günlerim çok yoğun geçiyor. Ama bu tabii ki bakım aksattığımı size düşündürmesin sadece ekstra bir iş beni zorlayabilir o yüzden söyledim. Teşekkür ediyorum yardımınız için.
Kuyruk Hasarı Tedavisi
Merhaba dostlar,
Yakın zamanda bir arkadaşımdan çiftleşme sonrası kuyruk hasarı olan 2 tane erkek betta aldım. Belirli bir düzende farklı yemlerle (canlı yem hariç) besliyorum ve multi-vitaminle de destek veriyorum.
Açıkçası evlatları kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden süreci doğal bir biçimde nasıl götürebileceğim konusunda sizlere danışmak istedim. Elimden geldiğince de tavsiyelerinize kulak vererek süreçten başarılı ayrılmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
Merhaba dostlar,
Yakın zamanda bir arkadaşımdan çiftleşme sonrası kuyruk hasarı olan 2 tane erkek betta aldım. Belirli bir düzende farklı yemlerle (canlı yem hariç) besliyorum ve multi-vitaminle de destek veriyorum.
Açıkçası evlatları kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden süreci doğal bir biçimde nasıl götürebileceğim konusunda sizlere danışmak istedim. Elimden geldiğince de tavsiyelerinize kulak vererek süreçten başarılı ayrılmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
Betta Uretim Yavrular En İyi Neyle Beslenmeli
Hocam senin dişiyi ben daha çok sparkling gourami'ye benzettim daha çok yani betta bile değil ama sen yine de bi araştırma yap bence. Bu arada taç dişi olmadığı garanti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/180220211653341.jpg[/IMG][EDIT]cmertarat,2021-02-18 16:55:11[/EDIT]
Hocam senin dişiyi ben daha çok sparkling gourami'ye benzettim daha çok yani betta bile değil ama sen yine de bi araştırma yap bence. Bu arada taç dişi olmadığı garanti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/180220211653341.jpg[/IMG][EDIT]cmertarat,2021-02-18 16:55:11[/EDIT]
Sıcaklık Problemi
[QUOTE=Aquarium01]Bence güvendiğiniz cıvalı termometrenizle mümkünse 2 tane ölçün eğer istediğiniz değerde değilse ona göre yükseltip azaltırsınız.[;)]
Diyelim ki ısıtıcınız 25 dereceye ayarlı 27 derece yapıyor suyu ama siz 25 derece istiyorsunuz o zaman ısıtıcıyı 23 derece yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Ben de dijital bir termometre var. Ama sapma oranı +/-1°C şeklinde uyarısı bulunuyor.
[QUOTE=TURAN03]Siz 32 dereceye ayarlıyorsunuz ve 26 derece oluyor diyorsunuz bende diyorum ki 26 derece olduğunu nasıl ölçüyorsunuz.[/QUOTE]
Harici dijital termometrem var hocam. Ben ısıtıcı olarak anladım kusura bakmayın.
Olmadı bir de civalı alıp onunla deneyeceğim.[EDIT]cmertarat,2021-02-18 14:55:05[/EDIT]
[QUOTE=Aquarium01]Bence güvendiğiniz cıvalı termometrenizle mümkünse 2 tane ölçün eğer istediğiniz değerde değilse ona göre yükseltip azaltırsınız.[;)]
Diyelim ki ısıtıcınız 25 dereceye ayarlı 27 derece yapıyor suyu ama siz 25 derece istiyorsunuz o zaman ısıtıcıyı 23 derece yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Ben de dijital bir termometre var. Ama sapma oranı +/-1°C şeklinde uyarısı bulunuyor.
[QUOTE=TURAN03]Siz 32 dereceye ayarlıyorsunuz ve 26 derece oluyor diyorsunuz bende diyorum ki 26 derece olduğunu nasıl ölçüyorsunuz.[/QUOTE]
Harici dijital termometrem var hocam. Ben ısıtıcı olarak anladım kusura bakmayın.
Olmadı bir de civalı alıp onunla deneyeceğim.[EDIT]cmertarat,2021-02-18 14:55:05[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
