ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
megaroman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ocak 2021 23:22
Son Ziyaret:
06 Kasım 2021 17:19
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
suat arslan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
megaroman
SON 5 MESAJI
Yenı Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Beta_balik]Bitki akvaryuma kötü değil iyi etkide bulunur emin olun. Amonyak ve nitrit bakımından bir sıkıntı çıkmaz zaten, nitratı ise doğal olarak sudan uzaklaştıran bir malzeme denebilir.
Najas alabilirsiniz mesela. Hem rafya gibi bol saklanma yeri olan bir bitki hem de oldukça kolay. Yine onun gibi olan tilki kuyruğu, limon, sessiliflora, zeytin, tütün de kolay bitkiler. Bunlar arka plan bitkisi. Uzunlamasına büyüyorlar. Anubias türleri, java fern türleri, moss türleri, subulata gibi ön plan bitkisi alırsanız görsek olarak da güzel dururlar. [/QUOTE]
tılkı kuyrugu aldım 3 kok cıktı vantuzla zemıne tutturdum sera ntrıvec aldım 100 ml doktum ıcıne dun;su an yenı yenı rengı oturmaya basladı;sıze sunu sormak ıstıyorum cvp verırsenız cok sevınırım;normalde hava tası ve dıs fıltreyı kurdum dıs fıltre atman f2 ıkı gozlu ve debısı dusuk suda akıntı nerdeyse hıc yok yada bana oyle gelıyor; bende ayrıca "dolphın 950f" ıc fıltre var onun cıkısına ekstra hortum takıp selale fıltre yaptım kurdum su an bı surkılasyon olmaya basladı(ucusan bıtkı yapraklarından anladım)hangısı daha saglıklı olur???lepıstes olucak copcu ve vatoz olucak ıcınde lepıstesın cok akıntı sevmedıgını yoruldugunu strese gırdıgını okumustum o yuzden cok kararsız kaldım;duzgun bı akıntıyla amonyak vs uretmesın ıstıyorum fotoda eklıcem fıkrınızı soylersenız cok sevınırım...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229412/040220211556141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229412/040220211558581.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Bitki akvaryuma kötü değil iyi etkide bulunur emin olun. Amonyak ve nitrit bakımından bir sıkıntı çıkmaz zaten, nitratı ise doğal olarak sudan uzaklaştıran bir malzeme denebilir.
Najas alabilirsiniz mesela. Hem rafya gibi bol saklanma yeri olan bir bitki hem de oldukça kolay. Yine onun gibi olan tilki kuyruğu, limon, sessiliflora, zeytin, tütün de kolay bitkiler. Bunlar arka plan bitkisi. Uzunlamasına büyüyorlar. Anubias türleri, java fern türleri, moss türleri, subulata gibi ön plan bitkisi alırsanız görsek olarak da güzel dururlar. [/QUOTE]
tılkı kuyrugu aldım 3 kok cıktı vantuzla zemıne tutturdum sera ntrıvec aldım 100 ml doktum ıcıne dun;su an yenı yenı rengı oturmaya basladı;sıze sunu sormak ıstıyorum cvp verırsenız cok sevınırım;normalde hava tası ve dıs fıltreyı kurdum dıs fıltre atman f2 ıkı gozlu ve debısı dusuk suda akıntı nerdeyse hıc yok yada bana oyle gelıyor; bende ayrıca "dolphın 950f" ıc fıltre var onun cıkısına ekstra hortum takıp selale fıltre yaptım kurdum su an bı surkılasyon olmaya basladı(ucusan bıtkı yapraklarından anladım)hangısı daha saglıklı olur???lepıstes olucak copcu ve vatoz olucak ıcınde lepıstesın cok akıntı sevmedıgını yoruldugunu strese gırdıgını okumustum o yuzden cok kararsız kaldım;duzgun bı akıntıyla amonyak vs uretmesın ıstıyorum fotoda eklıcem fıkrınızı soylersenız cok sevınırım...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229412/040220211556141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229412/040220211558581.jpg[/IMG]
Yenı Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Beta_balik]Petshoba vermek iyi bir fikir değil. Petshopların baktığı ortam ve o balıkların çoğunluk gittiği ortamlar belli. Canlı doğuran siz üretim amaçlı bir akvaryum kursaniz da kurmasanız da çoğalır zaten. Özellikle üstüne düşünce daha fazla yavru yetiştirirsiniz belki o kdar.
Rafya yerine bitki kullanın işte, doğal olur, görsel olarak güzel olur, balıklar için sağlıklı olur. Yapay şeylere gerek yok. [/QUOTE]
İsın aslı bıtkıden cekınıyorum hıc bakmadım zaten 2 kere akvaryumda sıkıntı yasadım bıtkının ıhtıyaclarını oksıjene etkısını nıtrat amonyak dengesıne zararını bılmıyorum o yuzden kotu olursa dıye korkuyorum;bana bakması kolay akvaryumun dengesını oturtmaya yardımcı olucak bıtkı onerırsenız seve seve denerım...
[QUOTE=Beta_balik]Petshoba vermek iyi bir fikir değil. Petshopların baktığı ortam ve o balıkların çoğunluk gittiği ortamlar belli. Canlı doğuran siz üretim amaçlı bir akvaryum kursaniz da kurmasanız da çoğalır zaten. Özellikle üstüne düşünce daha fazla yavru yetiştirirsiniz belki o kdar.
Rafya yerine bitki kullanın işte, doğal olur, görsel olarak güzel olur, balıklar için sağlıklı olur. Yapay şeylere gerek yok. [/QUOTE]
İsın aslı bıtkıden cekınıyorum hıc bakmadım zaten 2 kere akvaryumda sıkıntı yasadım bıtkının ıhtıyaclarını oksıjene etkısını nıtrat amonyak dengesıne zararını bılmıyorum o yuzden kotu olursa dıye korkuyorum;bana bakması kolay akvaryumun dengesını oturtmaya yardımcı olucak bıtkı onerırsenız seve seve denerım...
Yenı Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Beta_balik]Amacınız üretim ise kumsuz, bitkisiz akvaryum lazım tabi. Ama üretim için başka ekipmanlara da ihtiyaç duyabilirsiniz, bunu araştırdınız mı?
Direk üretim yapıp para kazanmayı hedeflemiyorsanız ise akvaryuma kum ve bitki de koyun ki balık beslenecekse ortam oluşsun. Diğer türlü doğru bir akvaryum kurmuş olmazsınız.
Amonyak veya nitritin sürkilasyon ile ilgisi olmaz. Akvaryumda canlı var mı, orası önemli. Canlı olsa ve sirkülasyon olmasa yine amonyakla nitriti etkilemez. Sudaki hareketlilik oksijen için önemlidir. Tabi oksijen ile amonyak, nitrit vs. nin ilişkisi var, ama sonuçta sudaki hareketsizlik direk olarak bu iki şeyi etkilemiyor. [/QUOTE]
yavruları bıraz buyutup bana akvaryumu hedıye eden arkadasıma verıcem paradan zıyade yavru buyutmek onu tecrube etmek ıstıyorum pet shopcu arakadasımda var onada verırım yeterkı olsun bol bol saglıklı buyusunler; arastırdım bıraz cesıtlı yontemler soylemıs herkes kendı tecrubesıne gore bı koseye rafya sıstemını yapmayı dusunuyorum yavruların saklanması ıcın zaten albıno red vatoz ve copcu olucak ıcınde 8 dısı 2 erkek koymayı planlıyorum;okuyan bı arkadasımızın onerısı olursa seve seve denerım;ınsallah saglıklı duzgun bı akvaryum olur bu sefer cok stres yaptım uzuldum;su an bos sekılde calısıyo buyuk akvaryum ısıtıcı yavruların kabında havalar soguk malum ısıtıcı koymadıgım ıcın buyuk akvaryumda kurulum sırasında sıkıntı olurmu sızce???
[QUOTE=Beta_balik]Amacınız üretim ise kumsuz, bitkisiz akvaryum lazım tabi. Ama üretim için başka ekipmanlara da ihtiyaç duyabilirsiniz, bunu araştırdınız mı?
Direk üretim yapıp para kazanmayı hedeflemiyorsanız ise akvaryuma kum ve bitki de koyun ki balık beslenecekse ortam oluşsun. Diğer türlü doğru bir akvaryum kurmuş olmazsınız.
Amonyak veya nitritin sürkilasyon ile ilgisi olmaz. Akvaryumda canlı var mı, orası önemli. Canlı olsa ve sirkülasyon olmasa yine amonyakla nitriti etkilemez. Sudaki hareketlilik oksijen için önemlidir. Tabi oksijen ile amonyak, nitrit vs. nin ilişkisi var, ama sonuçta sudaki hareketsizlik direk olarak bu iki şeyi etkilemiyor. [/QUOTE]
yavruları bıraz buyutup bana akvaryumu hedıye eden arkadasıma verıcem paradan zıyade yavru buyutmek onu tecrube etmek ıstıyorum pet shopcu arakadasımda var onada verırım yeterkı olsun bol bol saglıklı buyusunler; arastırdım bıraz cesıtlı yontemler soylemıs herkes kendı tecrubesıne gore bı koseye rafya sıstemını yapmayı dusunuyorum yavruların saklanması ıcın zaten albıno red vatoz ve copcu olucak ıcınde 8 dısı 2 erkek koymayı planlıyorum;okuyan bı arkadasımızın onerısı olursa seve seve denerım;ınsallah saglıklı duzgun bı akvaryum olur bu sefer cok stres yaptım uzuldum;su an bos sekılde calısıyo buyuk akvaryum ısıtıcı yavruların kabında havalar soguk malum ısıtıcı koymadıgım ıcın buyuk akvaryumda kurulum sırasında sıkıntı olurmu sızce???
Yenı Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumunuz kaç litrelikti? Açıkçası hem oksijen olarak hem de filtasyon olarak yeterli ekipman var gibi duruyor. Dış filtredeki malzemeleri de düzenlediyseniz o açıdan bir problem olacağını sanmıyorum. Kullanmayı planladığınız ürün ile de biyolojik döngü konusunda bir sorun yaşamazsınız büyük bir ihtimalle.
Şimdi öncelikle balık almayın. Akvaryuma kumunu, bitkisini temin edin ve balıklar gelmeden önce ortamı oluşturun. Balıklar geldikten sonra ne kadar az müdahale yaparsanız o kadar iyi. Sonra tavsiyem yavru lepistesleri akvaryuma alın. Bitkileri ilk başta fazla alabilirsiniz veya biraz sürgün vermesini bekleyebilirsiniz, akvaryumda yavruların sallanacağı ortamı oluşturmaya yetecek kadar bitki olunca da yavaş yavaş balık eklemesi yapın. Burada önemli olan bir anda tüm balıkları koymamanız. Yavrular yine döngünün başlamasına yardımcı olur, ama yine de amonyak seviyesi bir anda artmassa iyi olacaktır. Mesela önce vatoz sonra çöpçüleri en sonda lepsitesleri ekleyebilirsiniz. [/QUOTE]
oncelıkle cevap ıcın cok tsk ederım;akvaryum kac lt ınanın hıc hesaplamadım eve yenı tasındım metre falan yok ama tahmınım 200 lt cıvarı;dıs fıltrem 2 gozlu debısıde cok guclu degıl suyu cektıgı ve akvaryuma gerı verdıgı ekıpmanları fotodakı gıbı yerlestırdım ınsallah dogru ve saglıklı olmustur cok fazla akıntı olmasın dıye ıc fıltreyı hıc takmıcam sadece pıpo fıltre ve dıs fıltre olucak;bana su cok durgun gıbı gelıyo sırkulasyon yeterlı olurmu?durgun kaldıkca amonyak nıtrat uretıyo gıbı bı algı olustu bende o yuzden sorun yasarmıyım dıye endıse edıyorum;canlı cansız bıtkı koymayı dusunmuyorum sadece beyaz tas ve mangrov koku olucak ıcınde kumlarıda cıkardım tkr koymak ıstemıyorum bunlar sorun yaratırmı bana?bı nevı uretım akvaryumu yapmak ıstıyorum bıde ust kapakta floresan takma yerı var ısık koymam sartmı faydası olurmu akvaryuma?2 tane copcu ve cuce vatozda olmesın dıye ıthal akvaryumuma aldım onları dedıgınız gıbı lepısteslerden once sıstemı kurunca ılk onları koyucam bı kac gun sonra lespıteslerı alıcam
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumunuz kaç litrelikti? Açıkçası hem oksijen olarak hem de filtasyon olarak yeterli ekipman var gibi duruyor. Dış filtredeki malzemeleri de düzenlediyseniz o açıdan bir problem olacağını sanmıyorum. Kullanmayı planladığınız ürün ile de biyolojik döngü konusunda bir sorun yaşamazsınız büyük bir ihtimalle.
Şimdi öncelikle balık almayın. Akvaryuma kumunu, bitkisini temin edin ve balıklar gelmeden önce ortamı oluşturun. Balıklar geldikten sonra ne kadar az müdahale yaparsanız o kadar iyi. Sonra tavsiyem yavru lepistesleri akvaryuma alın. Bitkileri ilk başta fazla alabilirsiniz veya biraz sürgün vermesini bekleyebilirsiniz, akvaryumda yavruların sallanacağı ortamı oluşturmaya yetecek kadar bitki olunca da yavaş yavaş balık eklemesi yapın. Burada önemli olan bir anda tüm balıkları koymamanız. Yavrular yine döngünün başlamasına yardımcı olur, ama yine de amonyak seviyesi bir anda artmassa iyi olacaktır. Mesela önce vatoz sonra çöpçüleri en sonda lepsitesleri ekleyebilirsiniz. [/QUOTE]
oncelıkle cevap ıcın cok tsk ederım;akvaryum kac lt ınanın hıc hesaplamadım eve yenı tasındım metre falan yok ama tahmınım 200 lt cıvarı;dıs fıltrem 2 gozlu debısıde cok guclu degıl suyu cektıgı ve akvaryuma gerı verdıgı ekıpmanları fotodakı gıbı yerlestırdım ınsallah dogru ve saglıklı olmustur cok fazla akıntı olmasın dıye ıc fıltreyı hıc takmıcam sadece pıpo fıltre ve dıs fıltre olucak;bana su cok durgun gıbı gelıyo sırkulasyon yeterlı olurmu?durgun kaldıkca amonyak nıtrat uretıyo gıbı bı algı olustu bende o yuzden sorun yasarmıyım dıye endıse edıyorum;canlı cansız bıtkı koymayı dusunmuyorum sadece beyaz tas ve mangrov koku olucak ıcınde kumlarıda cıkardım tkr koymak ıstemıyorum bunlar sorun yaratırmı bana?bı nevı uretım akvaryumu yapmak ıstıyorum bıde ust kapakta floresan takma yerı var ısık koymam sartmı faydası olurmu akvaryuma?2 tane copcu ve cuce vatozda olmesın dıye ıthal akvaryumuma aldım onları dedıgınız gıbı lepısteslerden once sıstemı kurunca ılk onları koyucam bı kac gun sonra lespıteslerı alıcam
Yenı Akvaryum Kurulumu
Herkese hayırlı aksamlar bu boyutlarda bı akvaryumum var cok sıkıntı yasadım gunlerdır forum vs hıc tecrubem yok o yuzden konu acarken veya msj atarken hata yaptıysam sımdıden affola;bu akvaryumu arkadasım hedıye ettı daha onceden az da olsa kucuk ıthal akvaryumda tecrubem var su andada onda balık bakıyorum gayet memnunum balıklarımda bende gayet memnun mutlular;ama bu akvaryumda bı turlu balık olumlerıne engel olamıyorum once yunus kolonısı baktım ama tahmınımce nıtrat patlaması yuzunden olumler yasandı su dıp cekım ve su degısımı yaptım cok vakıt kaybetmeden ama kurtaramadım o donemde dıs fıltre vardı sadece dongude sıkıntı oldugunu dusundum ve hava tasıyla ıc fıltre aldım ama bu seferde suda cok fazla akıntı oldu;o balıkların canlı kalanlardını ıade ettım ve lepıstese dondum suyu sıfırlaryıp tekrar bı kurulum yaptım ama yıne su dongusu cok fazla gıbı geldı bana;ıc fıltreyı hortum yardımıyla selale olarak tasarladım hava tasını cıkardım dıs fıltreyıde yukarda akar sekle getırdım ıcıme sınen bı akıntı olmaya basladı ama pespese aldıgım balıklar olmeye basladı yıne;su an kumu cıkardım tamamen ve koymıcam butun suyu bosalttım tamamen sıfırdan akvaryum kurmaya karar verdım balık olumlerıne cok uzuldum ve ınat yaptım bırazda cok uzun oldu sımdıden ozur dılerım sıze danısmak ıstedıgım konu su;su an yaptıgım sıstemın resmını koydum bu akıntı ve dongu sızce yeterlımı?ıc fıltrem var gerekırse koyabılırım tekrar ama lepıstesler cok akıntı sevmıyo bıldıgım kadarıyla;suyu yenı koydum planım;3-4 gun boyle calıstırıp sonra sera ntrıvec bakterı ılacı koymak(daha once hıc bakterı ılacı kullanmadım ılk defa kullanıcam her seferınde bakterılerın kendı kendılerıne olusmasını bekledım)sonrada 2-3 gun bekleyıp balıkları koyucam cuce vatoz copcu ve lepıstes olucak ıcınde akıl verıp yardımcı olursanız cok sevınırım...
dıs fıltrem:atman ef1 ıkı gozlu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229412/290120212325291.jpg[/IMG]
Bu arada olen lepısteslerden 15 tane cıvarı yavru aldım bı yandan kovada onları yasatmaya calısıyorum ıcıne sadece ısıtıcıyı koydum her gun su degısımı yapıcam o konudada onerı verırsenız cok sevınırım
Herkese hayırlı aksamlar bu boyutlarda bı akvaryumum var cok sıkıntı yasadım gunlerdır forum vs hıc tecrubem yok o yuzden konu acarken veya msj atarken hata yaptıysam sımdıden affola;bu akvaryumu arkadasım hedıye ettı daha onceden az da olsa kucuk ıthal akvaryumda tecrubem var su andada onda balık bakıyorum gayet memnunum balıklarımda bende gayet memnun mutlular;ama bu akvaryumda bı turlu balık olumlerıne engel olamıyorum once yunus kolonısı baktım ama tahmınımce nıtrat patlaması yuzunden olumler yasandı su dıp cekım ve su degısımı yaptım cok vakıt kaybetmeden ama kurtaramadım o donemde dıs fıltre vardı sadece dongude sıkıntı oldugunu dusundum ve hava tasıyla ıc fıltre aldım ama bu seferde suda cok fazla akıntı oldu;o balıkların canlı kalanlardını ıade ettım ve lepıstese dondum suyu sıfırlaryıp tekrar bı kurulum yaptım ama yıne su dongusu cok fazla gıbı geldı bana;ıc fıltreyı hortum yardımıyla selale olarak tasarladım hava tasını cıkardım dıs fıltreyıde yukarda akar sekle getırdım ıcıme sınen bı akıntı olmaya basladı ama pespese aldıgım balıklar olmeye basladı yıne;su an kumu cıkardım tamamen ve koymıcam butun suyu bosalttım tamamen sıfırdan akvaryum kurmaya karar verdım balık olumlerıne cok uzuldum ve ınat yaptım bırazda cok uzun oldu sımdıden ozur dılerım sıze danısmak ıstedıgım konu su;su an yaptıgım sıstemın resmını koydum bu akıntı ve dongu sızce yeterlımı?ıc fıltrem var gerekırse koyabılırım tekrar ama lepıstesler cok akıntı sevmıyo bıldıgım kadarıyla;suyu yenı koydum planım;3-4 gun boyle calıstırıp sonra sera ntrıvec bakterı ılacı koymak(daha once hıc bakterı ılacı kullanmadım ılk defa kullanıcam her seferınde bakterılerın kendı kendılerıne olusmasını bekledım)sonrada 2-3 gun bekleyıp balıkları koyucam cuce vatoz copcu ve lepıstes olucak ıcınde akıl verıp yardımcı olursanız cok sevınırım...
dıs fıltrem:atman ef1 ıkı gozlu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229412/290120212325291.jpg[/IMG]
Bu arada olen lepısteslerden 15 tane cıvarı yavru aldım bı yandan kovada onları yasatmaya calısıyorum ıcıne sadece ısıtıcıyı koydum her gun su degısımı yapıcam o konudada onerı verırsenız cok sevınırım
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
