ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dilaeceaykin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Mart 2021 12:28
Son Ziyaret:
12 Temmuz 2021 21:02
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Dila Ece Aykin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dila Ece Aykin
SON 10 MESAJI
Prenses Balığımın Karnı Neden Böyle
Merhaba, daha detaylı belirtebilir misiniz resim çok net değil. Karnı mı şiş, gözleri mi patlak, yüzüyor mu yem yiyor mu vs
Merhaba, daha detaylı belirtebilir misiniz resim çok net değil. Karnı mı şiş, gözleri mi patlak, yüzüyor mu yem yiyor mu vs
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
Merhaba tekrardan... Bugün balıklarımın karnı biraz indi ve yemlerini yiyince kendilerine geldiler. Sanırım kabız sorunları varmış. Şu an gayet sağlıklı ve mutlular:) kendi aralarında oyun oynuyor parmağımı takip ediyorlar. Hatta bazen bana bakıp baloncuk çıkardıkları bile oluyor [:lol:] önerileriniz için teşekkür ederim :) başka önerileriniz olursa da memnuniyetle uygularım
Merhaba tekrardan... Bugün balıklarımın karnı biraz indi ve yemlerini yiyince kendilerine geldiler. Sanırım kabız sorunları varmış. Şu an gayet sağlıklı ve mutlular:) kendi aralarında oyun oynuyor parmağımı takip ediyorlar. Hatta bazen bana bakıp baloncuk çıkardıkları bile oluyor [:lol:] önerileriniz için teşekkür ederim :) başka önerileriniz olursa da memnuniyetle uygularım
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.[/QUOTE]
Balıklar akvaryumdan geldiklerinde de karnı şişkindi fazladan bir sağlık sorunu olmadı. Ayrıca filtre ve oksijen makineleri de güçlü aralarında oyun oynuyorlar.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.
Küçük olsalar bile 200 litrelik akvaryum şart. Eğer hiç ekleme yapmazsanız tabii.[/QUOTE]
Akvaryumu büyütmeyi düşüneceği . Sorum için cevap verebilir misiniz şişkinlik için ne yapabilirim.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.[/QUOTE]
Balıklar akvaryumdan geldiklerinde de karnı şişkindi fazladan bir sağlık sorunu olmadı. Ayrıca filtre ve oksijen makineleri de güçlü aralarında oyun oynuyorlar.
[QUOTE=RyukinLoveTr]30 litrede değil 10 japon 1 japon bile olmaz. Çok hatanız var. Hastalıklar vs. bundan dolayı. Fanustan farksız bu olay.
Küçük olsalar bile 200 litrelik akvaryum şart. Eğer hiç ekleme yapmazsanız tabii.[/QUOTE]
Akvaryumu büyütmeyi düşüneceği . Sorum için cevap verebilir misiniz şişkinlik için ne yapabilirim.
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[QUOTE=Denizs]30 litrede 10 japon mu[:cik:][x(][/QUOTE]
Hepsi küçükler kime sorsam uygun dediler. Güçlü bir hava makinesiyle filtre kullanıyorum.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:10:53[/EDIT]
[QUOTE=Denizs]30 litrede 10 japon mu[:cik:][x(][/QUOTE]
Hepsi küçükler kime sorsam uygun dediler. Güçlü bir hava makinesiyle filtre kullanıyorum.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:10:53[/EDIT]
Japonlarım Kabız Mı Dropsy Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952091.jpg[/IMG]
Merhaba, 30L akvaryuma dün 10 küçük japon balığı aldım. Başka hiçbir canlı bitki, balık yok. Geldiklerinde bazılarının karnı şişkin duruyordu. (Akvaryuma yavaşça koyduğumuz için hava keselerinin patlamış olduğunu düşünmüyorum) o yüzden çok az yem verdim. Sitede ve internette araştırdım bazı japonların karnı normalde de şiş oluyor ama 1 tanesinin (beyaz, kuyruğunun yarısı yenmiş) karnı normalden fazla şiş, gözleri hafif patlak duruyor. Diğerlerinin de karnı hafif şiş gibi ve dün siyah olan dışkısını ince uzun ip gibi yaptı hatta saç dolanmış sandım. Bu yüzden kabız olabileceklerini düşünüp yemini çok az verdim. Hepsi yemlerini yedi ama yem attığımın farkına varmadılar ben suyu hafif karıştırıp yemleri dibe çöktürünce fark ettiler, hemen yeme saldırdılar. Karnı çok şiş olan beyaz balığım birkaç saattir dipte yatıyor pek yukarı çıkmıyor. Onun dışında çok hareketli ve oyuncular.
Şimdi sorum bu balıklar dropsy olabilir mi? Yoksa kabızlar mı? Sabah sindirimleri kolaylaşsın rahatlasınlar diye yem vermedim akşam da bezelyeyi zarını çıkarıp haşlayıp vermeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz neler?[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:05:57[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/230550/070420211952091.jpg[/IMG]
Merhaba, 30L akvaryuma dün 10 küçük japon balığı aldım. Başka hiçbir canlı bitki, balık yok. Geldiklerinde bazılarının karnı şişkin duruyordu. (Akvaryuma yavaşça koyduğumuz için hava keselerinin patlamış olduğunu düşünmüyorum) o yüzden çok az yem verdim. Sitede ve internette araştırdım bazı japonların karnı normalde de şiş oluyor ama 1 tanesinin (beyaz, kuyruğunun yarısı yenmiş) karnı normalden fazla şiş, gözleri hafif patlak duruyor. Diğerlerinin de karnı hafif şiş gibi ve dün siyah olan dışkısını ince uzun ip gibi yaptı hatta saç dolanmış sandım. Bu yüzden kabız olabileceklerini düşünüp yemini çok az verdim. Hepsi yemlerini yedi ama yem attığımın farkına varmadılar ben suyu hafif karıştırıp yemleri dibe çöktürünce fark ettiler, hemen yeme saldırdılar. Karnı çok şiş olan beyaz balığım birkaç saattir dipte yatıyor pek yukarı çıkmıyor. Onun dışında çok hareketli ve oyuncular.
Şimdi sorum bu balıklar dropsy olabilir mi? Yoksa kabızlar mı? Sabah sindirimleri kolaylaşsın rahatlasınlar diye yem vermedim akşam da bezelyeyi zarını çıkarıp haşlayıp vermeyi düşünüyorum. Sizin önerileriniz neler?[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-07 20:05:57[/EDIT]
Ne Önerirsiniz?
Merhaba :) ben de 30 litrelik akvaryum aldım daha bu hobide yeniyim. En başta küçük tetralar aldım fakat birbirlerine saldırıp kendi kendilerini öldürdüler. O yüzden tetra alacaksanız daha büyük bir akvaryum öneririm. 30 litrelik akvaryumu çok güzel bir beta akvaryumu yapabilirsiniz. Erkek betalar daha gösterişli oluyor. Ya da ben şu anda birkaç tane küçük japon besliyorum oldukça hareketli ve mutlular. Sadece japon beslerseniz ısıtıcıya da gerek kalmaz oda sıcaklığı onlar için ideal oluyor. Ama japon balıkları bitki yedikleri için japon bakarken canlı bitki önermem kum karıştırdıkları için köklerini söküyorlar. Ya da daha sert yapraklı bitkiler alabilirsiniz. Ben gittikçe akvaryumu büyütmek istiyorum umarım siz de büyütebilirsiniz :)
Merhaba :) ben de 30 litrelik akvaryum aldım daha bu hobide yeniyim. En başta küçük tetralar aldım fakat birbirlerine saldırıp kendi kendilerini öldürdüler. O yüzden tetra alacaksanız daha büyük bir akvaryum öneririm. 30 litrelik akvaryumu çok güzel bir beta akvaryumu yapabilirsiniz. Erkek betalar daha gösterişli oluyor. Ya da ben şu anda birkaç tane küçük japon besliyorum oldukça hareketli ve mutlular. Sadece japon beslerseniz ısıtıcıya da gerek kalmaz oda sıcaklığı onlar için ideal oluyor. Ama japon balıkları bitki yedikleri için japon bakarken canlı bitki önermem kum karıştırdıkları için köklerini söküyorlar. Ya da daha sert yapraklı bitkiler alabilirsiniz. Ben gittikçe akvaryumu büyütmek istiyorum umarım siz de büyütebilirsiniz :)
Tetramın Kuyruğu Yenmiş
[QUOTE=Öğretmen Ali]Merhaba, akvaryumunuzun kapasitesi ve genel şartlarından hiç bahsetmemişsiniz. Tetra grubu balıklarınız olduğundan söz ediyorsunuz ancak türleri belirsiz. Neon,rasbora gibi tetra türleri oldukça sakinken mesela, tetrazon çok serttir ve balıkların kuyruklarını yerler...Suyun sararması normal ve istenilen bir durumdur. Akvaryumunuzun fotoğrafını atarsanız daha hızlı cevaplar gelir.
Mesajlarınızdan akvaryum fotolarınıza ulaşabilirmiyim diye baktımda, eğer linkteki akvaryum bahsettiğinizse herşeye yeniden başlamanızı tüm türleri çıkarıp lepistes veya sakin tetra türü bakmanızı ve akvaryumunuzu değiştirmenizi tavsiye ediyorum.Burada beta baskın türdür ve hepsini zaman içinde öldürecektir
https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_durduk_yere_oluyor_k973138.asp[/QUOTE]
Öncelikleri cevabınız için teşekkür ederim. Beta balığımı maalesef kurtaramadık çünkü tetralar betaya saldırıyordu çok yaralanmıştı. Sizin dediğiniz gibi yapıp suyu olsun vs hepsini baştan düzenledik. Akvaryum hakkında petshopla iletişime geçtik ve akvaryumun yeterli olacağında ısrarcıydı. Tetralardan 2 tanesi tetrazon ve hiç kimseye bulaşmıyorlar hep yan yana dolaşıyorlar kimseye zararları yok. Diğerleri de transgenetik tetra. Şu an akvaryumda en fazla 9-10 balık falan var akvaryum ise 25-30L arası.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-02 09:19:32[/EDIT]
[QUOTE=Öğretmen Ali]Merhaba, akvaryumunuzun kapasitesi ve genel şartlarından hiç bahsetmemişsiniz. Tetra grubu balıklarınız olduğundan söz ediyorsunuz ancak türleri belirsiz. Neon,rasbora gibi tetra türleri oldukça sakinken mesela, tetrazon çok serttir ve balıkların kuyruklarını yerler...Suyun sararması normal ve istenilen bir durumdur. Akvaryumunuzun fotoğrafını atarsanız daha hızlı cevaplar gelir.
Mesajlarınızdan akvaryum fotolarınıza ulaşabilirmiyim diye baktımda, eğer linkteki akvaryum bahsettiğinizse herşeye yeniden başlamanızı tüm türleri çıkarıp lepistes veya sakin tetra türü bakmanızı ve akvaryumunuzu değiştirmenizi tavsiye ediyorum.Burada beta baskın türdür ve hepsini zaman içinde öldürecektir
https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_durduk_yere_oluyor_k973138.asp[/QUOTE]
Öncelikleri cevabınız için teşekkür ederim. Beta balığımı maalesef kurtaramadık çünkü tetralar betaya saldırıyordu çok yaralanmıştı. Sizin dediğiniz gibi yapıp suyu olsun vs hepsini baştan düzenledik. Akvaryum hakkında petshopla iletişime geçtik ve akvaryumun yeterli olacağında ısrarcıydı. Tetralardan 2 tanesi tetrazon ve hiç kimseye bulaşmıyorlar hep yan yana dolaşıyorlar kimseye zararları yok. Diğerleri de transgenetik tetra. Şu an akvaryumda en fazla 9-10 balık falan var akvaryum ise 25-30L arası.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-02 09:19:32[/EDIT]
Tetramın Kuyruğu Yenmiş
Merhaba akvaryumun içinde sadece tetra türü var toplamda 10 tane falanlar. Bazıları küçük bazıları da büyük. Dün akşam bir tetramın kuyruğunun yarısının yendiğini fark ettim ama başka kaba alma şansım yok çünkü havalandıracak bir motorum bulunmuyor. Bu sabah kalktığımda da kuyruğunun kalanının da yendiğini ve en üstte hiç durmaksızın sanki nöbet geçirir gibi kıvrandığını fark ettim. Ordan asla ayrılmıyor ve sürekli titriyor kimse de yanına yanaşmıyor. Sanki biraz da karnı şişmiş gibi ama emin değilim. Ne yapmamı önerirsiniz?
Aynı zamanda dün suyun sarımsı olduğunu fark ettim baya bir araştırma yaptım balıklarda ölüyordu hemen dip çekimi yapıp suyun bir kısmını değiştirdim. Nitrit nitrat zehirlenmesi olabilir diye düşündüm. Su berraklaştı rengi düzeldi. Sonra da 1 tetramda ve çöpçü balığımda beyaz benek fark ettim hemen araştırdım ve suyu 26,5dan 28e çıkarttım içine çok az kaya tuzu karıştırdım. Normalde her 10L için 1 çay kaşığı diyordu ama Tetralar tuza çok dayanıklı değil diye ben 1 küçük parça kaya tuzu ekledim.Sabah beyaz benek olan çöpçü balığımla küçük tetram ölmüştü. Bunun için öneriniz var mı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim acı çektiklerini öldüklerini görünce çok üzülüyorum. Alalı daha 1 hafta oldu.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-01 16:26:57[/EDIT]
Merhaba akvaryumun içinde sadece tetra türü var toplamda 10 tane falanlar. Bazıları küçük bazıları da büyük. Dün akşam bir tetramın kuyruğunun yarısının yendiğini fark ettim ama başka kaba alma şansım yok çünkü havalandıracak bir motorum bulunmuyor. Bu sabah kalktığımda da kuyruğunun kalanının da yendiğini ve en üstte hiç durmaksızın sanki nöbet geçirir gibi kıvrandığını fark ettim. Ordan asla ayrılmıyor ve sürekli titriyor kimse de yanına yanaşmıyor. Sanki biraz da karnı şişmiş gibi ama emin değilim. Ne yapmamı önerirsiniz?
Aynı zamanda dün suyun sarımsı olduğunu fark ettim baya bir araştırma yaptım balıklarda ölüyordu hemen dip çekimi yapıp suyun bir kısmını değiştirdim. Nitrit nitrat zehirlenmesi olabilir diye düşündüm. Su berraklaştı rengi düzeldi. Sonra da 1 tetramda ve çöpçü balığımda beyaz benek fark ettim hemen araştırdım ve suyu 26,5dan 28e çıkarttım içine çok az kaya tuzu karıştırdım. Normalde her 10L için 1 çay kaşığı diyordu ama Tetralar tuza çok dayanıklı değil diye ben 1 küçük parça kaya tuzu ekledim.Sabah beyaz benek olan çöpçü balığımla küçük tetram ölmüştü. Bunun için öneriniz var mı?
Yardımcı olursanız çok sevinirim acı çektiklerini öldüklerini görünce çok üzülüyorum. Alalı daha 1 hafta oldu.[EDIT]Dilaeceaykin,2021-04-01 16:26:57[/EDIT]
Balıklarım Durduk Yere Ölüyor
Arkadaşlar maalesef beta balığını da kaybettik. Çok uğraştım onu kurtarabilmek için ama olmadı çok ağladım arkasından. Camın üstünden pipet tutuyordum takip ediyordu oynuyorduk onunla. Diğer tetralar gayet sağlıklı kıpır kıpır yem de yiyorlar birbirleriyle oynuyorlar aralarında çiftleşmeye çalışanlar bile var. Büyük ihtimalle daha büyük bir tank alıp tetralar ile devam edeceğim çok teşekkürler herkese.
Arkadaşlar maalesef beta balığını da kaybettik. Çok uğraştım onu kurtarabilmek için ama olmadı çok ağladım arkasından. Camın üstünden pipet tutuyordum takip ediyordu oynuyorduk onunla. Diğer tetralar gayet sağlıklı kıpır kıpır yem de yiyorlar birbirleriyle oynuyorlar aralarında çiftleşmeye çalışanlar bile var. Büyük ihtimalle daha büyük bir tank alıp tetralar ile devam edeceğim çok teşekkürler herkese.
Balıklarım Durduk Yere Ölüyor
[QUOTE=Beta_balik]25 litrelik bir akvaryumunuz olduğunu düşünürsek aslına şu anda yalnızca betayı elinizde tutmakta fayda var. Transgenetik tetra için 50 litrelik bir akvaryum sınırdır. Cüce vatoz için aynı. Diğer tetra türü de muhtemelen 40-50 litreden küçük bir akvaryumda sağlıklı olmaz. İnce uzun balık dediğiniz türün zebra danio olduğunu tahmin ediyorum. Onda da 40 litrenin aşağısı çok uygun değil.
Petshopa gidip elinzideki balıkları verip veremeyeceğinizi sorun tavsiyem, beta hariç. Almazsa yakışma başka petshoplar varsa onlara gidip sorun. Genelde hastalık taşıma ihtimali olduğundan geri balık almazlar ama bi ihtimal alan biri olursa en iyisi bu olur sizin için. Yoksa foruma, sahiplendirme sitelerine, facebook gruplarına ilan açıp satabilir yada hediye edebilirsiniz .
Daha sonra betaya yoğunlaşırsınız. Yüzgeçlerinde ısırık izleri var. Muhtemelen strese girmiştir o akvaryumda. Herhangi bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum. Diğer balıklar gidene kadar ayrı yerde durmasında fayda var. Bu esnada eğer elinizde ısıtıcı yoksa bir ısıtıcı alıp betanın olduğu yere koyabilirsiniz. Betalar su sıcaklığı konusunda çok dayanıklı sayılmaz. Akvaryumda başka tur kalmayınca ısıtıcı ile oraya geçirirsiniz. Ondan sonra zaten yavaş yavaş kendine gelir muhtemelen. Siz de özellikle beta balıkları hakkında araştırma yapabilirsiniz. Filtresi, suyu, tercih edilmesi gereken dekorları, yemleri öğrenirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için. Dikkate alacağım
[QUOTE=Beta_balik]25 litrelik bir akvaryumunuz olduğunu düşünürsek aslına şu anda yalnızca betayı elinizde tutmakta fayda var. Transgenetik tetra için 50 litrelik bir akvaryum sınırdır. Cüce vatoz için aynı. Diğer tetra türü de muhtemelen 40-50 litreden küçük bir akvaryumda sağlıklı olmaz. İnce uzun balık dediğiniz türün zebra danio olduğunu tahmin ediyorum. Onda da 40 litrenin aşağısı çok uygun değil.
Petshopa gidip elinzideki balıkları verip veremeyeceğinizi sorun tavsiyem, beta hariç. Almazsa yakışma başka petshoplar varsa onlara gidip sorun. Genelde hastalık taşıma ihtimali olduğundan geri balık almazlar ama bi ihtimal alan biri olursa en iyisi bu olur sizin için. Yoksa foruma, sahiplendirme sitelerine, facebook gruplarına ilan açıp satabilir yada hediye edebilirsiniz .
Daha sonra betaya yoğunlaşırsınız. Yüzgeçlerinde ısırık izleri var. Muhtemelen strese girmiştir o akvaryumda. Herhangi bir hastalığı olduğunu düşünmüyorum. Diğer balıklar gidene kadar ayrı yerde durmasında fayda var. Bu esnada eğer elinizde ısıtıcı yoksa bir ısıtıcı alıp betanın olduğu yere koyabilirsiniz. Betalar su sıcaklığı konusunda çok dayanıklı sayılmaz. Akvaryumda başka tur kalmayınca ısıtıcı ile oraya geçirirsiniz. Ondan sonra zaten yavaş yavaş kendine gelir muhtemelen. Siz de özellikle beta balıkları hakkında araştırma yapabilirsiniz. Filtresi, suyu, tercih edilmesi gereken dekorları, yemleri öğrenirsiniz.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim önerileriniz için. Dikkate alacağım
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
