ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akvar68
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2007 08:42
Son Ziyaret:
23 Ocak 2022 18:14
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuna Acar
Doğum Tarihi:
13 Eylül 1968
Yaş:
57
İl:
Ankara
Meslek:
inşaat mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
tuna acar
ANKARA
Aramakla bulamazsın. Ancak bulanlar arayanlardır
ANKARA
Aramakla bulamazsın. Ancak bulanlar arayanlardır
SON 4 MESAJI
Tüm Akvaristleri Mest Edecek Görüntüler
arkadaş, bu ne böye, bu nasıl adresler....
Kim sorumlu bu işten.. Bizi böyle perişan edecek, aklımızı dumura uğratacak sitelere neden yönlendiriliyoruz?
Yöneticiler neden müsade ediyorlar?
Bu tankları görünce insan ister istemez şu cümleyi söylüyor:
AMAN ALLAHIM... İŞTE BU.... İŞTE BUUUUUUUU......
Bunları görmemizi isteyenler inşallah daha beter
tanklara sahip olsunlar.....
arkadaş, bu ne böye, bu nasıl adresler....
Kim sorumlu bu işten.. Bizi böyle perişan edecek, aklımızı dumura uğratacak sitelere neden yönlendiriliyoruz?
Yöneticiler neden müsade ediyorlar?

Bu tankları görünce insan ister istemez şu cümleyi söylüyor:
AMAN ALLAHIM... İŞTE BU.... İŞTE BUUUUUUUU......
Bunları görmemizi isteyenler inşallah daha beter
tanklara sahip olsunlar.....Yeni üye arkadaşlara..
Ben de sizin ilginize tekrar teşekkür ediyorum.
(Gündüz mesai saatlerinde işyerimdeki bilgisayardan ancak yazabildiğim için mesajınızı gecikmeli okuyabiliyorum.)
Size ve diğer tüm yönetici ve forum üyelerine, göze ve gönüle hitab edebilen akvaryumlu ve mutluluk dolu günler dileklerim ile saygılarımı sunuyorum...
akvar68 2007-3-9 8:19:15
Ben de sizin ilginize tekrar teşekkür ediyorum.
(Gündüz mesai saatlerinde işyerimdeki bilgisayardan ancak yazabildiğim için mesajınızı gecikmeli okuyabiliyorum.)
Size ve diğer tüm yönetici ve forum üyelerine, göze ve gönüle hitab edebilen akvaryumlu ve mutluluk dolu günler dileklerim ile saygılarımı sunuyorum...
Yeni üye arkadaşlara..
Öncelikli olarak teşekkür ederim. Tabiki aydınlanmış oldum.
"Kimsenin yazma yetkisini durup dururken elinden almamız söz konusu değildir." demişsiniz. Zaten böyle bir niyetiniz olmaması da en tabi durumdur. Bunu kastetmeksizin bilgilerin süzülmesi ve en doğruya bütün forum üyeleri ile beraberce ulaşılması adına fikir beyan etmiştim.
Forumdaki tüm konuların titizlikle incelenmesi ve bir konuda farklı görüşlerin dikkatle irdelenmesi, sonucunda da en doğru bilgiyi edinme noktasında kişisel olarak sizin de önerdiğiniz (3. maddede) yolu izliyorum. Forumunuzu üye olmadan uzunca takip etmiştim. Hatta bunlardan elde ettiğim bilgileri ayrı bir dökümanda topluyor ve kağıda dökerek işe gidiş gelişlerimde inceliyorum.
Şu aralarda 80 cm.lik tankımdan (bitki ağırlıklı-tetra grubu) tamamen bitki ağırlıklı 150 * 70 *65 (h) yeni tanka geçiş yapmak üzereyim. Ciddi büyüklükte bir hedef olduğunu takdir edersiniz.
Dolayısı ile bir önceki mesajımdaki önerimi; daha önce yapılagelmiş hatalara düşülmeden en optimum kurulumun gerçekleştirilmesi amacının bir yansıması olarak görebilirsiniz. (Benim gibi tüm yeni hobicilerin tahminimce isteği de budur) Forumunuzu defaetle incelemem neticesinde böyle bir ihtiyacın olduğunu hissettim ve size bildirdim.
Kısacası farklı özellikli(bazen birbiri ile çelişebilen) bilgilerin içerisinde 3. maddede belirttiğiniz bilgi toparlanması neticesinde elde edilecek ve sizin gibi diğer tecrübeli arkadaşlar tarafından da onaylı bilgiler benim gibi yeni kurulum aşamasındaki hobiciler için çok önemli(bu toparlama tabi ki görünürde benim kurulumuma yetişmeyecektir.
)
İlginize teşekkür ediyorum. Bu iki mesajımın uzun olduğunun farkında olarak ayrıca sizin hoşgörü göstermenizi diliyorum.
Saygılarımla...
akvar68 2007-3-8 16:49:53
Öncelikli olarak teşekkür ederim. Tabiki aydınlanmış oldum.
"Kimsenin yazma yetkisini durup dururken elinden almamız söz konusu değildir." demişsiniz. Zaten böyle bir niyetiniz olmaması da en tabi durumdur. Bunu kastetmeksizin bilgilerin süzülmesi ve en doğruya bütün forum üyeleri ile beraberce ulaşılması adına fikir beyan etmiştim.
Forumdaki tüm konuların titizlikle incelenmesi ve bir konuda farklı görüşlerin dikkatle irdelenmesi, sonucunda da en doğru bilgiyi edinme noktasında kişisel olarak sizin de önerdiğiniz (3. maddede) yolu izliyorum. Forumunuzu üye olmadan uzunca takip etmiştim. Hatta bunlardan elde ettiğim bilgileri ayrı bir dökümanda topluyor ve kağıda dökerek işe gidiş gelişlerimde inceliyorum.
Şu aralarda 80 cm.lik tankımdan (bitki ağırlıklı-tetra grubu) tamamen bitki ağırlıklı 150 * 70 *65 (h) yeni tanka geçiş yapmak üzereyim. Ciddi büyüklükte bir hedef olduğunu takdir edersiniz.
Dolayısı ile bir önceki mesajımdaki önerimi; daha önce yapılagelmiş hatalara düşülmeden en optimum kurulumun gerçekleştirilmesi amacının bir yansıması olarak görebilirsiniz. (Benim gibi tüm yeni hobicilerin tahminimce isteği de budur) Forumunuzu defaetle incelemem neticesinde böyle bir ihtiyacın olduğunu hissettim ve size bildirdim.
Kısacası farklı özellikli(bazen birbiri ile çelişebilen) bilgilerin içerisinde 3. maddede belirttiğiniz bilgi toparlanması neticesinde elde edilecek ve sizin gibi diğer tecrübeli arkadaşlar tarafından da onaylı bilgiler benim gibi yeni kurulum aşamasındaki hobiciler için çok önemli(bu toparlama tabi ki görünürde benim kurulumuma yetişmeyecektir.
)İlginize teşekkür ediyorum. Bu iki mesajımın uzun olduğunun farkında olarak ayrıca sizin hoşgörü göstermenizi diliyorum.
Saygılarımla...
Yeni üye arkadaşlara..
Süleyman Bey ve diğer forum yöneticisi arkadaşlar;
Öncelikle selamlarımı iletiyorum.
Forumunuzda yeni üyeyim. Forum kurallarını okudum. 1 haftada maksimum 2 mesaj yazım hakkı için ve diğer bir konuda açıklamaya daha ihtiyacım var. (Doğru bölümde soru sorduğum ümidi ile)
1- Haftada iki mesaj konusunda;
Yani bir soruyu sormak için yeni konu açtığımızda bu mesaj hakkımızın birini kullandığımız anlamında mıdır?
Daha önce açılmış bir konuda iştirak ederken yine haftada iki mesaj hakkı mı vardır? Tüm Forum alanlarında toplamda(konu açma, açılmış konuda iştirak gibi) mesaj sayısına mı bakılıyor?
Bu mesaj sınırlaması ya da yeni üye statüsünden forumdaki tüm konularda iştirak edebilme yetkisi ne şartlarda kazanılıyor?
(Bu mesajımın da mesaj hakkımdan sayılacağını düşünerek ikinci sorumu da bu kapsamda sormak istiyorum izninizle:)
2- Cevaplanmış sorularda veya verilen bilgiler hususunda;
Daha önce forumunuzun bütün konularında araştırma yaparak gördüğüm kadarı ile soru sorulduğunda ya da bir bilgi aktarıldığında cevapların-verilen bilgilerin bazen birbiri ile çeliştiği durumlar oluyor. Her ne kadar cevap yazan ya da bilgi veren kişilerin tecrübe ve bilgi donanımları farklı seviyede olmasının muhtemel olmasına karşılık, sizin bu bilgi ve cevapları (tüm forum ve bilgi bölümlerinde) süzen ve yanlışlık tereddüt veya çelişkileri ayıklayan-açıklayan bir üst kurulunuz var mı?
Bundaki endişem şu; soru sorduğumda ya da bilgi istediğimde gerçekten konu hakkında tecrübeli birinden cevap gelip gelmediği hususudur. Hatta cevap veren kişilerin tecrübeli gibi cevap verdiği izlenimi ediniyorusunuz ancak bir başka yerde onun da soru sorduğunu ve sorusundaki konuyu, tecrübeli bir akvaristin bu konudaki problemi çoktan çözmüş olması gerektiği kanaati ile biraz hayret edebiliyorsunuz. Bu tabiiki kişisel kanaatim.
Özellikle resmi kurumda çalışan biri olarak, uzmanlık gerektiren konularda soru soran vatandaşa ya da kuruma cevap veren bir üst kurul vardır. Bu tip uzmanlık konularında bilgi sahibi olsa da diğer kurum içi birimler cevap vermez.
Bunu şunun için örneklemedim tabiki; o zaman forumda sorulara cevap verme yetkisine de otomatik olarak sadece yetkili kurulun sahip olması, diğer arkadaşların iştirak edememesi gibi bir durum ortaya çıkar ki bunu ifade etmek istemiyorum. Sadece cevap alan kişinin belki o gün değil ancak makul bir sürede üst kuruldan herhangi bir düzeltme yapılıp yapılmadığı dolayısı ile aldığı bilginin güvenilir olduğuna iknası açısından bunu gerekli görüyorum naçizane.
Belki bu tip çalışma çok uzun uğraş gerektirebilir ve zorlukları olabilir. Ancak forumunuzda bir birim oluşturularak, (Bazı konular cevaplandırılırken daha önce verilen bir cevaba ya da bilgiye yönlendirme yapılıyor ve bazı makale ya da bilgiler verilmiş ancak bunun daha da geliştirilmesi ve kurumsallaşması için benim önerim) daha önce süzülmüş bilgilerin bulunabileceği daha geniş kapsamlı bölümün olması gerektiğini yine naçizane düşünüyorum.(Böyle bir çalışma zaten varsa da benim bilgi eksikliğimdir, onu da hoş karşılayınız)
Benim gibi biri ister istemez: "Bu bilgi süzgeçden geçti mi?" sorusunu aklına getiriyor. Bu tip durumlarda bir bilgi içeren cevabın ya da daha önce verilen bir bilginin ilgili bir yerinde (Bu bilgi ... Kurulumuzca incelenmiş verilen bilgilerin doğruluğu teyit edilmiştir) gibi bir ibarenin çok faydalı olacağını düşünüyorum.
Tabi sizin; "forumlar serbest ortamlardır, kişilerin burada aldıkları cevapları kendileri diğer bilgi, makale ya da bir başka kaynaktan kendileri doğrulasın" diye bir ilkeniz varsa onu öğrenmek, bundan sonra bu ilkeyi baz alarak hareket etmek niyeti ile fikrinizi öğrenmek istiyorum.
Yine şunu da belirtmek isterim ki resmi veya kanuni bir zorunluluğunuz yok. Forumunuzun daha güvenilir daha etkin olması açısından benim tamamen iyi niyetli bir tespitim idi bu konu.
Forumunuzun ilgili bölümlerinde aşağı yukarı hemen her konuda bilgi bulmak mümkün. Forumun işleyişine baktığımda oldukça akıcı bir bilgi aktarımının olduğunu gözlemledim. Forumunuz, benim gibi daha önce rastgele akvaryum ile ilgilenen ancak artık bu işi daha bilimsel daha profesyonelce yapmaya karar veren biri için çok bilgi içeriyor. Çalışmalarınızın başarılı olduğunu da ayrıca belirtmem gerekir.
Şimdiden ilginize ve anlayışınıza teşekkür ederim. Saygılarımla...akvar68 2007-3-8 13:49:3
Süleyman Bey ve diğer forum yöneticisi arkadaşlar;
Öncelikle selamlarımı iletiyorum.
Forumunuzda yeni üyeyim. Forum kurallarını okudum. 1 haftada maksimum 2 mesaj yazım hakkı için ve diğer bir konuda açıklamaya daha ihtiyacım var. (Doğru bölümde soru sorduğum ümidi ile)
1- Haftada iki mesaj konusunda;
Yani bir soruyu sormak için yeni konu açtığımızda bu mesaj hakkımızın birini kullandığımız anlamında mıdır?
Daha önce açılmış bir konuda iştirak ederken yine haftada iki mesaj hakkı mı vardır? Tüm Forum alanlarında toplamda(konu açma, açılmış konuda iştirak gibi) mesaj sayısına mı bakılıyor?
Bu mesaj sınırlaması ya da yeni üye statüsünden forumdaki tüm konularda iştirak edebilme yetkisi ne şartlarda kazanılıyor?
(Bu mesajımın da mesaj hakkımdan sayılacağını düşünerek ikinci sorumu da bu kapsamda sormak istiyorum izninizle:)
2- Cevaplanmış sorularda veya verilen bilgiler hususunda;
Daha önce forumunuzun bütün konularında araştırma yaparak gördüğüm kadarı ile soru sorulduğunda ya da bir bilgi aktarıldığında cevapların-verilen bilgilerin bazen birbiri ile çeliştiği durumlar oluyor. Her ne kadar cevap yazan ya da bilgi veren kişilerin tecrübe ve bilgi donanımları farklı seviyede olmasının muhtemel olmasına karşılık, sizin bu bilgi ve cevapları (tüm forum ve bilgi bölümlerinde) süzen ve yanlışlık tereddüt veya çelişkileri ayıklayan-açıklayan bir üst kurulunuz var mı?
Bundaki endişem şu; soru sorduğumda ya da bilgi istediğimde gerçekten konu hakkında tecrübeli birinden cevap gelip gelmediği hususudur. Hatta cevap veren kişilerin tecrübeli gibi cevap verdiği izlenimi ediniyorusunuz ancak bir başka yerde onun da soru sorduğunu ve sorusundaki konuyu, tecrübeli bir akvaristin bu konudaki problemi çoktan çözmüş olması gerektiği kanaati ile biraz hayret edebiliyorsunuz. Bu tabiiki kişisel kanaatim.
Özellikle resmi kurumda çalışan biri olarak, uzmanlık gerektiren konularda soru soran vatandaşa ya da kuruma cevap veren bir üst kurul vardır. Bu tip uzmanlık konularında bilgi sahibi olsa da diğer kurum içi birimler cevap vermez.
Bunu şunun için örneklemedim tabiki; o zaman forumda sorulara cevap verme yetkisine de otomatik olarak sadece yetkili kurulun sahip olması, diğer arkadaşların iştirak edememesi gibi bir durum ortaya çıkar ki bunu ifade etmek istemiyorum. Sadece cevap alan kişinin belki o gün değil ancak makul bir sürede üst kuruldan herhangi bir düzeltme yapılıp yapılmadığı dolayısı ile aldığı bilginin güvenilir olduğuna iknası açısından bunu gerekli görüyorum naçizane.
Belki bu tip çalışma çok uzun uğraş gerektirebilir ve zorlukları olabilir. Ancak forumunuzda bir birim oluşturularak, (Bazı konular cevaplandırılırken daha önce verilen bir cevaba ya da bilgiye yönlendirme yapılıyor ve bazı makale ya da bilgiler verilmiş ancak bunun daha da geliştirilmesi ve kurumsallaşması için benim önerim) daha önce süzülmüş bilgilerin bulunabileceği daha geniş kapsamlı bölümün olması gerektiğini yine naçizane düşünüyorum.(Böyle bir çalışma zaten varsa da benim bilgi eksikliğimdir, onu da hoş karşılayınız)
Benim gibi biri ister istemez: "Bu bilgi süzgeçden geçti mi?" sorusunu aklına getiriyor. Bu tip durumlarda bir bilgi içeren cevabın ya da daha önce verilen bir bilginin ilgili bir yerinde (Bu bilgi ... Kurulumuzca incelenmiş verilen bilgilerin doğruluğu teyit edilmiştir) gibi bir ibarenin çok faydalı olacağını düşünüyorum.
Tabi sizin; "forumlar serbest ortamlardır, kişilerin burada aldıkları cevapları kendileri diğer bilgi, makale ya da bir başka kaynaktan kendileri doğrulasın" diye bir ilkeniz varsa onu öğrenmek, bundan sonra bu ilkeyi baz alarak hareket etmek niyeti ile fikrinizi öğrenmek istiyorum.
Yine şunu da belirtmek isterim ki resmi veya kanuni bir zorunluluğunuz yok. Forumunuzun daha güvenilir daha etkin olması açısından benim tamamen iyi niyetli bir tespitim idi bu konu.
Forumunuzun ilgili bölümlerinde aşağı yukarı hemen her konuda bilgi bulmak mümkün. Forumun işleyişine baktığımda oldukça akıcı bir bilgi aktarımının olduğunu gözlemledim. Forumunuz, benim gibi daha önce rastgele akvaryum ile ilgilenen ancak artık bu işi daha bilimsel daha profesyonelce yapmaya karar veren biri için çok bilgi içeriyor. Çalışmalarınızın başarılı olduğunu da ayrıca belirtmem gerekir.
Şimdiden ilginize ve anlayışınıza teşekkür ederim. Saygılarımla...
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
