ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Naty32
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2022 23:47
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2023 16:42
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Merve Altın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Merve Altın
SON 10 MESAJI
Macracanta Ve Tetra Yem Yememe
Merhabalar. Tankimizda 10 adet tetra, 5 adet zebra danio, 3 panda çöpçü, 1vatoz ve iki adet macracantamiz var. Geçen hafta neonlardan birini ölü bulmuştum nedenini hiç anlamadık bir gün öncesinde hicbirseyi yoktu. Şimdi yine tetralardan biri yem yemiyor ve rengi soluklastı. Aynı şekilde macracantalarda da bir sıkıntı var. Bugün ilk defa bir tanesini suyun yüzüne doğru çıkarken gördüm. Şimdi ikiside yem yemiyor. Oysaki yemleme yaptığımda diğer balıkları bile kovalarlardi yem yemek için. Ne yapmak lazım sizce? Hasta olan tetrayla macracantalari ayrı bir akvaryuma alsam nasıl bir tedavi uygulamam lazım? Acil yardımınıza ihtiyacım var [:'(]
Merhabalar. Tankimizda 10 adet tetra, 5 adet zebra danio, 3 panda çöpçü, 1vatoz ve iki adet macracantamiz var. Geçen hafta neonlardan birini ölü bulmuştum nedenini hiç anlamadık bir gün öncesinde hicbirseyi yoktu. Şimdi yine tetralardan biri yem yemiyor ve rengi soluklastı. Aynı şekilde macracantalarda da bir sıkıntı var. Bugün ilk defa bir tanesini suyun yüzüne doğru çıkarken gördüm. Şimdi ikiside yem yemiyor. Oysaki yemleme yaptığımda diğer balıkları bile kovalarlardi yem yemek için. Ne yapmak lazım sizce? Hasta olan tetrayla macracantalari ayrı bir akvaryuma alsam nasıl bir tedavi uygulamam lazım? Acil yardımınıza ihtiyacım var [:'(]
Neon Tetram Dik Yüzüyor
Merhabalar tekrar [:)] neon tetralarin bir tanesinde dünden beri bir gariplik var. Nedense dik yüzüyor. Ben akvaryuma yaklaştığımda normale dönüyor. Bunun dışında herhangi bir sıkıntısı yok. Sabah yemledigimde gözlemledim gayet normal yedi. Dün ögleden sonra canlı artemia vermiştim. Ondan bir süre sonra bu şekilde yüzmeye başladı. Onunla bir alakası olabilir mi? Bu konuyla ilgili forumda araştırma yaptım hayvanın sürüden ayrı bir şekilde hareket edip etmediği sorulmuş hep ve strese girdiği söylenmiş. Ancak bizde öyle birseyde yok. Arkadaşlarının arasında takılıyor gayette [:D] ben anlamlandiramadim sizce sorun nedir?
Merhabalar tekrar [:)] neon tetralarin bir tanesinde dünden beri bir gariplik var. Nedense dik yüzüyor. Ben akvaryuma yaklaştığımda normale dönüyor. Bunun dışında herhangi bir sıkıntısı yok. Sabah yemledigimde gözlemledim gayet normal yedi. Dün ögleden sonra canlı artemia vermiştim. Ondan bir süre sonra bu şekilde yüzmeye başladı. Onunla bir alakası olabilir mi? Bu konuyla ilgili forumda araştırma yaptım hayvanın sürüden ayrı bir şekilde hareket edip etmediği sorulmuş hep ve strese girdiği söylenmiş. Ancak bizde öyle birseyde yok. Arkadaşlarının arasında takılıyor gayette [:D] ben anlamlandiramadim sizce sorun nedir?
Göz Fungusu Ve Yüzgeç Erimesi
[QUOTE=Aqua Discovery][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=1973309[/URL]
Geçen forumda gezerken bu konuya denk gelmiştim doğal yoldan iyileşme sağlamışlar ama şuan bulunabilir mi ceviz yaprağı bilemedim [/QUOTE]
AA ben görmemiştim çok sağolun. Cok iyi bir yontemmis ama dediğiniz gibi ceviz yapragini nerden bulabilirim şu an bilmiyorum yinede aklımda bulunsun [:)] ben geçenlerde artemia verdim balıklara ama kabuklarda akvaryum içine gitmisti zaten bı killanmistim bişey olur mu diye. Hemen kendini belli etti [:'(]
Dün hemen dip çekimi ile %30 kadar su değişimi yaptım ve 8-10 damla kadarda metilen mavisi ekledim şu an başka birşey yapamıyorum gozlemleyecegim [:((]
[QUOTE=Aqua Discovery][URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=1973309[/URL]
Geçen forumda gezerken bu konuya denk gelmiştim doğal yoldan iyileşme sağlamışlar ama şuan bulunabilir mi ceviz yaprağı bilemedim [/QUOTE]
AA ben görmemiştim çok sağolun. Cok iyi bir yontemmis ama dediğiniz gibi ceviz yapragini nerden bulabilirim şu an bilmiyorum yinede aklımda bulunsun [:)] ben geçenlerde artemia verdim balıklara ama kabuklarda akvaryum içine gitmisti zaten bı killanmistim bişey olur mu diye. Hemen kendini belli etti [:'(]
Dün hemen dip çekimi ile %30 kadar su değişimi yaptım ve 8-10 damla kadarda metilen mavisi ekledim şu an başka birşey yapamıyorum gozlemleyecegim [:((]
Göz Fungusu Ve Yüzgeç Erimesi
Merhabalar. Yaklaşık 80 litrelik bir tankimiz var. İçinde 1 adet vatoz, 2 adet panda çöpçü, 5 adet zebra danio ve 10 adette neon tetramiz var. Ancak bugün bugün farkettigim kadarıyla pandanın bir tanesinin bir gözünde beyazlık oluşmuş göz fungusu diye tahmin ediyorum. Tetralarin bir tanesininde alt yuzgecinin birinde çok hafif erime var sanki [:(] nasıl bir tedavi uygulamaliyim? Bir de bazı yerlerde hasta balıkları ayrı bir yere almalısınız gibi şeyler okudum ancak bu hayvanlar sürü balığı olduğu için ayrı bir yere almak strese sokmaz mi?
Merhabalar. Yaklaşık 80 litrelik bir tankimiz var. İçinde 1 adet vatoz, 2 adet panda çöpçü, 5 adet zebra danio ve 10 adette neon tetramiz var. Ancak bugün bugün farkettigim kadarıyla pandanın bir tanesinin bir gözünde beyazlık oluşmuş göz fungusu diye tahmin ediyorum. Tetralarin bir tanesininde alt yuzgecinin birinde çok hafif erime var sanki [:(] nasıl bir tedavi uygulamaliyim? Bir de bazı yerlerde hasta balıkları ayrı bir yere almalısınız gibi şeyler okudum ancak bu hayvanlar sürü balığı olduğu için ayrı bir yere almak strese sokmaz mi?
Artemia Kabukları
Merhabalar. İlk defa artemia denemesi yaptım ancak herhangi bir düzeneğim vs. yok. Klasik tuzlu su olayını denedim ve başarılı oldum. bir tülbentle artemialari süzüp tuzlu sudan arindirdiktan sonra balıklara verdim. çokta güzel yediler 😂 ancak kabukları ayiramadim maalesef akvaryumun içine baya kabuk gitmiş olabilir. Bu beni biraz düşündürdü açıkçası sizce bir zararı olur mu? Balıkları çok dikkatli takip ettim kabukları yemediler ancak akvaryumda kalma olasılığı beni biraz korkutuyor.
Birde artemialari ortalama 24 saatte çıkar diye düşünerek planmayi biraz yanlış yaptım 😂 cumartesi günü akşam üstü artemialari tuzlu suya koydum.1 buçuk günü geçtikten sonra çıktılar. Bu sırada da çıkmayacaklarini düşündüğüm için gündüz balıklarıda yemlemis bulundum 🥲 normalde balıkları günde iki kere 12 saat arayla yemliyorum. Çıkan artemialarida sabahki yemlemeden 12 saat sonra falan verdim fazla mı olur sizce?
Merhabalar. İlk defa artemia denemesi yaptım ancak herhangi bir düzeneğim vs. yok. Klasik tuzlu su olayını denedim ve başarılı oldum. bir tülbentle artemialari süzüp tuzlu sudan arindirdiktan sonra balıklara verdim. çokta güzel yediler 😂 ancak kabukları ayiramadim maalesef akvaryumun içine baya kabuk gitmiş olabilir. Bu beni biraz düşündürdü açıkçası sizce bir zararı olur mu? Balıkları çok dikkatli takip ettim kabukları yemediler ancak akvaryumda kalma olasılığı beni biraz korkutuyor.
Birde artemialari ortalama 24 saatte çıkar diye düşünerek planmayi biraz yanlış yaptım 😂 cumartesi günü akşam üstü artemialari tuzlu suya koydum.1 buçuk günü geçtikten sonra çıktılar. Bu sırada da çıkmayacaklarini düşündüğüm için gündüz balıklarıda yemlemis bulundum 🥲 normalde balıkları günde iki kere 12 saat arayla yemliyorum. Çıkan artemialarida sabahki yemlemeden 12 saat sonra falan verdim fazla mı olur sizce?
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
[QUOTE=Nursun]Tavsiye edilen yemlere ek olarak nls small fish formula ve tropical nanovit granulat yemlerini de öneririm . [/QUOTE]
Dediğiniz yemlere de bakacağım mutlaka. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=UEK]Ben haftalık olarak bu şekilde yapıyordum;
Pazartesi: sabah Tropical Pro Defence Size S/ akşam Tetra Pro Algea
Salı: sabah Sera Vipan/ akşam Sera Flora
Çarşamba: Canlı Artemia(tek öğün)
Perşembe: sabah Tropical D-Allio Plus/ akşam Tropical D-Allio Plus
Cuma: Sabah Taze Ispanak/Akşam Tropical Spirulina Super Forte
Cumartesi: Sabah Tropical Vitality&Color / akşam Sera Flora
Pazar: Canlı Artemia
Yoğunluk durumuna bağlı olarak haftada bir günü boş geçiyorum yani yem vermiyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Harika bir aciklama olmus işime çok yarayacak [:)]
[QUOTE=Nursun]Tavsiye edilen yemlere ek olarak nls small fish formula ve tropical nanovit granulat yemlerini de öneririm . [/QUOTE]
Dediğiniz yemlere de bakacağım mutlaka. Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=UEK]Ben haftalık olarak bu şekilde yapıyordum;
Pazartesi: sabah Tropical Pro Defence Size S/ akşam Tetra Pro Algea
Salı: sabah Sera Vipan/ akşam Sera Flora
Çarşamba: Canlı Artemia(tek öğün)
Perşembe: sabah Tropical D-Allio Plus/ akşam Tropical D-Allio Plus
Cuma: Sabah Taze Ispanak/Akşam Tropical Spirulina Super Forte
Cumartesi: Sabah Tropical Vitality&Color / akşam Sera Flora
Pazar: Canlı Artemia
Yoğunluk durumuna bağlı olarak haftada bir günü boş geçiyorum yani yem vermiyorum.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Harika bir aciklama olmus işime çok yarayacak [:)]
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
[QUOTE=smithiseek]Merhaba,keyifli hobiler dilerim. Şuan Neon tetra beslemiyorum ama beslediğim dönem kullandığım yemleri aklıma geldiği kadarıyla yazayım;
-Sera Flora pul yem ,ufalayarak verirseniz rahatlıkla yerler. (Sera San da olabilir onu da seviyorlardı)
-Tetra Pro Algae ve Pro Color. Bunları da aynı şekilde ufalarsanız rahat yerler.
-Sera Immun Pro (Probiyotik içeriği bağırsak florası için faydalı)
-Tropical Supervit Tab,Spirutabin Tab,Breederline Garlic Tab, Sera O Nip, Sera Spirulina Tab (Cama yapışan tablet yem, içlerinden hoşunuza gidenleri araştırıp seçebilirsiniz)
-Rotifish Kabuksuz Artemia (Vereceğiniz miktarı 5 dk kadar bir miktar su da bekletip sonrasında şırınga ile az az sıkıyorum. Proteini yüksek,form ve kondisyon kazandırmak için çok iyidir.)
Aklıma geldiğince yazdım, uzun süre bu yemleri kullandım ve hem Neon Tetra hem de Cardinal Tetra lardan bolca yavru almıştım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim cevabınız için [:)] bunları dönüşümlü olarak nasıl verebilirim peki onu da söylerseniz çok sevinirim [:)] birde discus yemini kullanmaya devam etmeli miyim sizce? Benim zebralar baya seviyorlar o yemide ama neonlara denemedim henüz
[QUOTE=smithiseek]Merhaba,keyifli hobiler dilerim. Şuan Neon tetra beslemiyorum ama beslediğim dönem kullandığım yemleri aklıma geldiği kadarıyla yazayım;
-Sera Flora pul yem ,ufalayarak verirseniz rahatlıkla yerler. (Sera San da olabilir onu da seviyorlardı)
-Tetra Pro Algae ve Pro Color. Bunları da aynı şekilde ufalarsanız rahat yerler.
-Sera Immun Pro (Probiyotik içeriği bağırsak florası için faydalı)
-Tropical Supervit Tab,Spirutabin Tab,Breederline Garlic Tab, Sera O Nip, Sera Spirulina Tab (Cama yapışan tablet yem, içlerinden hoşunuza gidenleri araştırıp seçebilirsiniz)
-Rotifish Kabuksuz Artemia (Vereceğiniz miktarı 5 dk kadar bir miktar su da bekletip sonrasında şırınga ile az az sıkıyorum. Proteini yüksek,form ve kondisyon kazandırmak için çok iyidir.)
Aklıma geldiğince yazdım, uzun süre bu yemleri kullandım ve hem Neon Tetra hem de Cardinal Tetra lardan bolca yavru almıştım.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim cevabınız için [:)] bunları dönüşümlü olarak nasıl verebilirim peki onu da söylerseniz çok sevinirim [:)] birde discus yemini kullanmaya devam etmeli miyim sizce? Benim zebralar baya seviyorlar o yemide ama neonlara denemedim henüz
Neon Tetralar İçin Hangi Yemleri Kullanabilirim?
Merhabalar. Bu sene ne zamandır istediğim tetra tankını kurmaya karar verdik. Balıkları yavaş yavaş alıyoruz. Şu an 5 adet zebra danio, 6 adet neon tetramiz var. Zebralari aldığımız arkadaş bize yem olarak tetra markasının bir yemini verdi yemin şeklinden anladığım kadarıyla discus bits. Bunun dışında bir kaç çeşit daha almak istiyorum. Sizin önerileriniz hangileri ve sizce kaç çeşit yem kullanmak doğru olur? Yem konusunda bilgisizim biraz aydınlatırsanız çok sevinirim [:)]
Merhabalar. Bu sene ne zamandır istediğim tetra tankını kurmaya karar verdik. Balıkları yavaş yavaş alıyoruz. Şu an 5 adet zebra danio, 6 adet neon tetramiz var. Zebralari aldığımız arkadaş bize yem olarak tetra markasının bir yemini verdi yemin şeklinden anladığım kadarıyla discus bits. Bunun dışında bir kaç çeşit daha almak istiyorum. Sizin önerileriniz hangileri ve sizce kaç çeşit yem kullanmak doğru olur? Yem konusunda bilgisizim biraz aydınlatırsanız çok sevinirim [:)]
Akvaryum Kireçlenme Sorunu
Merhaba arkadaşlar. Yıllar sonra tekrardan hobiye dönme kararı aldım ancak çok büyük bir hata yaptım [:D] akvayumu ilk yaptırdığımızda eşim filtreyi denemek için günlerce çalıştırdı. O arada da ben şehir dışındaydım ve hiç ilgilenemedim. Üstünden su eksildikce cama kireclenme yapmış. Eşimde sağolsun hiç onemsememis [:D] geldikten sonrada onu temizlemek bana kaldı. Kireçlenme baya yoğundu hiçbir şekilde çıkaramadım en son bir sinirle porcöz kullandım [:((] ancak porcozu döküp yikamadim tabiki dış fircasiyla sadece kireç olan kısımları temizleyip nemli bezle duruladim. Daha sonrada akvaryumu bol su ile yıkadım. Ancak tabiki silikon kısımlara porcöz damladı mi damlamadi mi emin olamıyorum. Cumartesi günü aldığım balıklar şu an tek tek ölüyor. Sizce porcöz arinmamis mıdır? Eğer öyleyse arındırmak için tekrar ne yapmam lazım bilenler cevap verirse çok mutlu olurum. Bunun yanında birde ısıtıcı ile ilgili bir sorun yaşadık ve şu an balıklar ısı degisiminden mi yoksa bu porcöz olayından mi ölüyor onu da anlamış degilim inanın. Bana birileri akıl versin lütfen kafayı yedim çünkü [:D][EDIT]Naty32,2023-03-02 15:01:41[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar. Yıllar sonra tekrardan hobiye dönme kararı aldım ancak çok büyük bir hata yaptım [:D] akvayumu ilk yaptırdığımızda eşim filtreyi denemek için günlerce çalıştırdı. O arada da ben şehir dışındaydım ve hiç ilgilenemedim. Üstünden su eksildikce cama kireclenme yapmış. Eşimde sağolsun hiç onemsememis [:D] geldikten sonrada onu temizlemek bana kaldı. Kireçlenme baya yoğundu hiçbir şekilde çıkaramadım en son bir sinirle porcöz kullandım [:((] ancak porcozu döküp yikamadim tabiki dış fircasiyla sadece kireç olan kısımları temizleyip nemli bezle duruladim. Daha sonrada akvaryumu bol su ile yıkadım. Ancak tabiki silikon kısımlara porcöz damladı mi damlamadi mi emin olamıyorum. Cumartesi günü aldığım balıklar şu an tek tek ölüyor. Sizce porcöz arinmamis mıdır? Eğer öyleyse arındırmak için tekrar ne yapmam lazım bilenler cevap verirse çok mutlu olurum. Bunun yanında birde ısıtıcı ile ilgili bir sorun yaşadık ve şu an balıklar ısı degisiminden mi yoksa bu porcöz olayından mi ölüyor onu da anlamış degilim inanın. Bana birileri akıl versin lütfen kafayı yedim çünkü [:D][EDIT]Naty32,2023-03-02 15:01:41[/EDIT]
80*35 Akvaryum Yapımı İçin Tavsiye
[QUOTE=emirkagan]Etrafına çerçeve olarak dönülen çıtalar parça parça degil de bükülerek tek parça halinde olsa idi esnemeye karşı mukavemeti yüksek olurdu ama bu durumda camın esnemesini çıtaların arasındaki silikon önlemeye çalışacak ki silikonda esnek bir materyal. 35 cm yükseklik ve 80 cm uzunluk için 4mm bu hali ile yetersiz gelir. Tabi hiçbir koşulda darbe almayacak, düz bir zemine oturtulacak ve cam üzerine baskı yapılmayacak şekilde kullanılırsa sorun yaşanmayabilir ama böyle bir kullanım ne kadar idame ettirilebilir ? Bu ölçülerde çerçevesiz ve daha şık bir halde 6mm camdan yapmak en iyi çözüm, bir darbe halinde litrelerce su ve cam kırıkları ev yüzeyinde olacak.[/QUOTE]
Bir de iki yaşında bebeğimiz var ben o yüzden korkuyorum açıkçası. Bilemiyorum çok kararsız kaldım bende. Camcı abimiz olur dediği için yaptırmış o da yoksa benim kadar bilgili değil bana sormuş olsaydı en başından yaptırmazdim. Şimdilik deneme amaçlı boş bir odaya almayı düşünüyorum uzun bır süre. Bakalım artık Allah emanet diyelim 😂 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
[QUOTE=bilgievreni]Yükseklik 35 cm.. çıtalar da destekler.. Hiç bir sorun çıkmaz merak etmeyin içiniz rahat olsun..[/QUOTE]
Şöyle ki eşim 3-4 tane akvaryumcu gezmiş hepsine sormuş bu şekilde olup olmayacağını. Hepsi hiç bir sıkıntı olmaz demiş. Bir de ben camların çıkma cam olduğunu yazmıştım ancak çıkma cam değilmiş. Kullanılmamış camlardan yapmışlar ben yanlış anlamışım. Kullanılmamış olması içimi bir tık daha rahatlattı. Umarım korktuğum gibi birşey yaşamayız. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏
[QUOTE=emirkagan]Etrafına çerçeve olarak dönülen çıtalar parça parça degil de bükülerek tek parça halinde olsa idi esnemeye karşı mukavemeti yüksek olurdu ama bu durumda camın esnemesini çıtaların arasındaki silikon önlemeye çalışacak ki silikonda esnek bir materyal. 35 cm yükseklik ve 80 cm uzunluk için 4mm bu hali ile yetersiz gelir. Tabi hiçbir koşulda darbe almayacak, düz bir zemine oturtulacak ve cam üzerine baskı yapılmayacak şekilde kullanılırsa sorun yaşanmayabilir ama böyle bir kullanım ne kadar idame ettirilebilir ? Bu ölçülerde çerçevesiz ve daha şık bir halde 6mm camdan yapmak en iyi çözüm, bir darbe halinde litrelerce su ve cam kırıkları ev yüzeyinde olacak.[/QUOTE]
Bir de iki yaşında bebeğimiz var ben o yüzden korkuyorum açıkçası. Bilemiyorum çok kararsız kaldım bende. Camcı abimiz olur dediği için yaptırmış o da yoksa benim kadar bilgili değil bana sormuş olsaydı en başından yaptırmazdim. Şimdilik deneme amaçlı boş bir odaya almayı düşünüyorum uzun bır süre. Bakalım artık Allah emanet diyelim 😂 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için.
[QUOTE=bilgievreni]Yükseklik 35 cm.. çıtalar da destekler.. Hiç bir sorun çıkmaz merak etmeyin içiniz rahat olsun..[/QUOTE]
Şöyle ki eşim 3-4 tane akvaryumcu gezmiş hepsine sormuş bu şekilde olup olmayacağını. Hepsi hiç bir sıkıntı olmaz demiş. Bir de ben camların çıkma cam olduğunu yazmıştım ancak çıkma cam değilmiş. Kullanılmamış camlardan yapmışlar ben yanlış anlamışım. Kullanılmamış olması içimi bir tık daha rahatlattı. Umarım korktuğum gibi birşey yaşamayız. Teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏
SON MESAJLAR
- Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Su Yosunu bendeniztayfun, 20:08
Yosun - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
tukabu,
nazemert,
darkaura,
Ancalagon,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
forthehordex,
berkayakkann,
knnynr,
Hoppala,
0rnn,
rdm23,
TheDS,
Kuduoglu,
oguzozt,
Urar,
florasan,
DigitalPen,
JujuSeri,
osmandbnl,
Ahmet Said,
yeekim,
osmangunay,
Manguday,
odiox,
şansal,
nniiaa,
erdo_bg,
ThanatoZek,
TOLGA1453,
zafer3885,
ternapi,
harun reşit,
HarunYILDIRIM,
CevdetSERBEST,
Rafayel,
Standart Moss,
EKAR,
Ehtiyar,
Tortuga7,
Malawi34,
Cyber_Scout,
murat efe,
denizim20,
İnci Kefali,
LeafyAqua,
EmiirKaan,
IgorVladimir,
Gökdeniz Kale,
altuntasseref,
Hidro Dinamik,
Kaya Özyurt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
