ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mewtwo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2024 15:19
Son Ziyaret:
01 Nisan 2025 20:03
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Kılınç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Kılınç
SON 10 MESAJI
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=MasterChief]Su değerleri önemli. Biyolojik filtrasyon çok önemli, faydalı bakterilerce zengin bir akvaryum olmalı. Askı şelale filtre ve iç filtreye ilave olarak kendinden motorlu pipo filtre kullanıyordum.
Isı sabit durmalı. Yuva (küp) yeri değişmemeli ve zeminden girebileceği yerde, girişi bizi (insanları) görmeyecek yönde durmalı. Mangrov kökü, kuru yaprak koymanızda fayda var. Ayrıca turba yosunu (peat moss) bulabilseniz koyabilirsiniz, suyu yumuşatır, ph düşürür, hümik asit salgılar.
Ben 2,5 cm lik yavruyken almıştım, 1. yılında üremeye başladılar. Vatozlarıma haftada bir haşlanmış sebze verirdim. Mevsime göre ıspanak, kapya biber, marul vb., 2 saatliğine yiyebildikleri kadar yerlerdi. Haftada bir gün ise (yetişkinkere) hiç yem vermezdim. Diğer her gün dip yemleri ile doyururdum, camları temizlesinler diye az yem vermeye kalkmazdım, camları temizlemek benim görevimdi, onlar yeyip içip sıç-
rayıp ürüyorlardı. [:)] Sürekli ve çok üredikleri için anaçları sattım, yavrular büyüdü, onlar da üremeye başladı. En son yüzlercesini toplu gruplar hâlinde satıp elden çıkardım, çok üreyen canlıları sevmiyorum, yavruları büyütmek zahmetli oluyor, yoruyor.[B][/B]
Haftalık su değişimlerini ihmal etmezdim, ayda bir akvaryuma zeolit koyardım (ayda bir eskisini çıkarıp yenisini eklerdim), bu sayede amonyak ve nitrit zehirlenmesi yaşamadılar. Bol bitkili olduğundan nitrat da sorun olmamıştı. Oksijen yönünden de su iyi durumdaydı, su yüzeyini olabildiğince dalgalandırarak oksijen desteği sağlıyordum. Akıntılı suyu severler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/200120230713311.jpg[/IMG][/QUOTE]
su değişimi ve dip çekimi yaklaşık 1 senedir yapmıyorum lepistesler için ayrı yem vatozlar için ayrı dip yem kullanıyorum sağlık kobusunda bi sıkıntı su değerleri konusunda bi problem yok gibi olsa lepistesler ilk etkilenen oluyor genelde bakalım oluruna bıraktım belkide köklerin üstünde yavrulama yaparlar
[QUOTE=MasterChief]Su değerleri önemli. Biyolojik filtrasyon çok önemli, faydalı bakterilerce zengin bir akvaryum olmalı. Askı şelale filtre ve iç filtreye ilave olarak kendinden motorlu pipo filtre kullanıyordum.
Isı sabit durmalı. Yuva (küp) yeri değişmemeli ve zeminden girebileceği yerde, girişi bizi (insanları) görmeyecek yönde durmalı. Mangrov kökü, kuru yaprak koymanızda fayda var. Ayrıca turba yosunu (peat moss) bulabilseniz koyabilirsiniz, suyu yumuşatır, ph düşürür, hümik asit salgılar.
Ben 2,5 cm lik yavruyken almıştım, 1. yılında üremeye başladılar. Vatozlarıma haftada bir haşlanmış sebze verirdim. Mevsime göre ıspanak, kapya biber, marul vb., 2 saatliğine yiyebildikleri kadar yerlerdi. Haftada bir gün ise (yetişkinkere) hiç yem vermezdim. Diğer her gün dip yemleri ile doyururdum, camları temizlesinler diye az yem vermeye kalkmazdım, camları temizlemek benim görevimdi, onlar yeyip içip sıç-
rayıp ürüyorlardı. [:)] Sürekli ve çok üredikleri için anaçları sattım, yavrular büyüdü, onlar da üremeye başladı. En son yüzlercesini toplu gruplar hâlinde satıp elden çıkardım, çok üreyen canlıları sevmiyorum, yavruları büyütmek zahmetli oluyor, yoruyor.[B][/B]
Haftalık su değişimlerini ihmal etmezdim, ayda bir akvaryuma zeolit koyardım (ayda bir eskisini çıkarıp yenisini eklerdim), bu sayede amonyak ve nitrit zehirlenmesi yaşamadılar. Bol bitkili olduğundan nitrat da sorun olmamıştı. Oksijen yönünden de su iyi durumdaydı, su yüzeyini olabildiğince dalgalandırarak oksijen desteği sağlıyordum. Akıntılı suyu severler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/200120230713311.jpg[/IMG][/QUOTE]
su değişimi ve dip çekimi yaklaşık 1 senedir yapmıyorum lepistesler için ayrı yem vatozlar için ayrı dip yem kullanıyorum sağlık kobusunda bi sıkıntı su değerleri konusunda bi problem yok gibi olsa lepistesler ilk etkilenen oluyor genelde bakalım oluruna bıraktım belkide köklerin üstünde yavrulama yaparlar
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=MasterChief]Bir mangrov köküm vardı, akvaryumda birçok küp olduğu hâlde vatozlarım birkaç kez kökün oyuğuna yumurta dizip yavru çıkarmışlardı. O kökü sattığıma sonradan püşman olmuştum.
Eskilerden kareler: Mangrov kökünün oyuğunu tutan vatozum ve farklı batın yavruları.....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155471.jpg[/IMG][/QUOTE]
çok hoş duruyo aslında ya ufaklar diye yada başak bi nedenden dolayı 5 aydır hiç yavru almadım umarım alabilirim
[QUOTE=MasterChief]Bir mangrov köküm vardı, akvaryumda birçok küp olduğu hâlde vatozlarım birkaç kez kökün oyuğuna yumurta dizip yavru çıkarmışlardı. O kökü sattığıma sonradan püşman olmuştum.
Eskilerden kareler: Mangrov kökünün oyuğunu tutan vatozum ve farklı batın yavruları.....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155471.jpg[/IMG][/QUOTE]
çok hoş duruyo aslında ya ufaklar diye yada başak bi nedenden dolayı 5 aydır hiç yavru almadım umarım alabilirim
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balığı göremediğimden sormakta fayda var, dişi ve erkek olduklarına emin misiniz?
Şimdiye alışmadıklarına göre dişi yumurtaları başka yerlere döküyor veya mevcut saklandıkları alanı değiştirmek istemiyorlardır.
Küpü sürekli değiştirmek iyi değil onun yerine mevcut saklandıkları alanı yok etmeye çalışın.[/QUOTE]
evet küpün altındaki erkek olan dişilerde bazen gidiyor ama küpün içine hiç girmediler
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balığı göremediğimden sormakta fayda var, dişi ve erkek olduklarına emin misiniz?
Şimdiye alışmadıklarına göre dişi yumurtaları başka yerlere döküyor veya mevcut saklandıkları alanı değiştirmek istemiyorlardır.
Küpü sürekli değiştirmek iyi değil onun yerine mevcut saklandıkları alanı yok etmeye çalışın.[/QUOTE]
evet küpün altındaki erkek olan dişilerde bazen gidiyor ama küpün içine hiç girmediler
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241718181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241719031.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar yaklaşık 5 aydır bende olan l144 setimin erkeği 5 aydır hiç bir şekilde küpe girmiyor farklı bir küp alıp ayda bir yerini değiştirmeme rağmen girmedi son şeklinde resimdeki gibi yerleştirdiğimde küpe yelteniyor ama hep küpün alt kısmında duruyor hiç içine girmedi zamana bırakmıştım illaki girer diye ama 3 gündür sadece alt kısmında küpe yapışık şekilde bekliyor küpün ağzını straforla daraltmayıda denedim ama hiç girmedi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241718181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241719031.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar yaklaşık 5 aydır bende olan l144 setimin erkeği 5 aydır hiç bir şekilde küpe girmiyor farklı bir küp alıp ayda bir yerini değiştirmeme rağmen girmedi son şeklinde resimdeki gibi yerleştirdiğimde küpe yelteniyor ama hep küpün alt kısmında duruyor hiç içine girmedi zamana bırakmıştım illaki girer diye ama 3 gündür sadece alt kısmında küpe yapışık şekilde bekliyor küpün ağzını straforla daraltmayıda denedim ama hiç girmedi
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=Malinua55]
Herhangi bir şey yapmanıza gerek yok, sadece beklemelisiniz. Yaz aylarında üretim yavaşlar. Tanka müdahale etmeden sadece bekleyin. Halihazırda 200 kadar yavrum var ve bu takım geldiğinde 50 gün yumurta dökmedi sonrasında ise durmadı. Sabır...[/QUOTE]
çok bilgim yok aslında bir dişide baya yumurta toplamış strese falan girer dökemediği için diye düşündüm o zaman akışına bırakayım dediğiniz gibi
[QUOTE=Malinua55]
Herhangi bir şey yapmanıza gerek yok, sadece beklemelisiniz. Yaz aylarında üretim yavaşlar. Tanka müdahale etmeden sadece bekleyin. Halihazırda 200 kadar yavrum var ve bu takım geldiğinde 50 gün yumurta dökmedi sonrasında ise durmadı. Sabır...[/QUOTE]
çok bilgim yok aslında bir dişide baya yumurta toplamış strese falan girer dökemediği için diye düşündüm o zaman akışına bırakayım dediğiniz gibi
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balıkların benimsemesi için zaman tanımakta önemli.
Konunun ana mesajında ki fotoğrafta bence küpe girmemeleri normal, kendi bile zar zor camla küpün arasına girebilecekken orada saklanma alanı olduğunu farketmemiş bile olabilir. 😁
Büyük ihtimal kökü yem olarakta gördüğünden vazgeçmek istemiyordur. Şansa bırakmak istemiyorsanız saklanabileceği en iyi ve tek mekan olarak küpü bırakın.
2 akvaryumumdada küpler öne doğru bakıyor ve özellikle önlerinde bayağı mesafe var yani daracık yere girmeyede çalışmıyorlar ulu orta yerdeler.
2 Küp yanyana olduğu için erkekler arada kavga etsede gün sonunda ikiside kendi küpünde yelleniyor.
Ancak akvaryuma ekledigim günden beri küpleri yavru ayırma dışında dokunmadım yerini hiç değiştirmedim.
İlk geldiklerinde küpe yaklaşmazken zamanla kendileri alıştı ve şimdi çıkmak bilmiyorlar. Küpe alışmaları biri için 1 2 hafta sürerken diğeri 1 2 ayı buldu. Küp tutma sürelerinin farklı olması sadece yanyana olması kaynaklıda değil. Çünkü küpleri tuttuktan sonra bıyıkları yeni yeni çıkmaya başladı. [/QUOTE]
küpün yerini değiştirdim resimde görünen kökü biraz yukarı kaldırıp altına yerleştirip ağız kısmını cama yakın olmayan bi yere çevirdim bakalım etkisi olacakmı dolu dişi var yumurta dökemiyor bu yüzden
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balıkların benimsemesi için zaman tanımakta önemli.
Konunun ana mesajında ki fotoğrafta bence küpe girmemeleri normal, kendi bile zar zor camla küpün arasına girebilecekken orada saklanma alanı olduğunu farketmemiş bile olabilir. 😁
Büyük ihtimal kökü yem olarakta gördüğünden vazgeçmek istemiyordur. Şansa bırakmak istemiyorsanız saklanabileceği en iyi ve tek mekan olarak küpü bırakın.
2 akvaryumumdada küpler öne doğru bakıyor ve özellikle önlerinde bayağı mesafe var yani daracık yere girmeyede çalışmıyorlar ulu orta yerdeler.
2 Küp yanyana olduğu için erkekler arada kavga etsede gün sonunda ikiside kendi küpünde yelleniyor.
Ancak akvaryuma ekledigim günden beri küpleri yavru ayırma dışında dokunmadım yerini hiç değiştirmedim.
İlk geldiklerinde küpe yaklaşmazken zamanla kendileri alıştı ve şimdi çıkmak bilmiyorlar. Küpe alışmaları biri için 1 2 hafta sürerken diğeri 1 2 ayı buldu. Küp tutma sürelerinin farklı olması sadece yanyana olması kaynaklıda değil. Çünkü küpleri tuttuktan sonra bıyıkları yeni yeni çıkmaya başladı. [/QUOTE]
küpün yerini değiştirdim resimde görünen kökü biraz yukarı kaldırıp altına yerleştirip ağız kısmını cama yakın olmayan bi yere çevirdim bakalım etkisi olacakmı dolu dişi var yumurta dökemiyor bu yüzden
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=HakanYILDIZ]Strafor, yumurtalar küpten çıkmasın diye kullanılır, bir de başka balıkların girişini kısıtlamak için. Vatozun küpe girmesine katkısı yoktur, aksine olumsuz etkisi olabilir.
Küpün ağzı sizi görmeyecek şekilde (örneğin arka cama doğru) olsun, küpün girişi de vatoz boyu kadar camdan uzakta dursun. Bir de böyle deneyin.[/QUOTE]
durumda değişiklik yok kökü kaldırıp altına yerleştirdim küpü kökün alt kısımlarında çok takıldığı için giriş kısmınıda görmiyiceğim kısma doğru çevirdim yine pek oralı olmadı 3 adet çöpçü var akvaryumumda onlarda o kısımlarda çok dolandığı için güvenli görmüyor gibi geliyo bana
[QUOTE=HakanYILDIZ]Strafor, yumurtalar küpten çıkmasın diye kullanılır, bir de başka balıkların girişini kısıtlamak için. Vatozun küpe girmesine katkısı yoktur, aksine olumsuz etkisi olabilir.
Küpün ağzı sizi görmeyecek şekilde (örneğin arka cama doğru) olsun, küpün girişi de vatoz boyu kadar camdan uzakta dursun. Bir de böyle deneyin.[/QUOTE]
durumda değişiklik yok kökü kaldırıp altına yerleştirdim küpü kökün alt kısımlarında çok takıldığı için giriş kısmınıda görmiyiceğim kısma doğru çevirdim yine pek oralı olmadı 3 adet çöpçü var akvaryumumda onlarda o kısımlarda çok dolandığı için güvenli görmüyor gibi geliyo bana
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=HakanYILDIZ]Straforu çıkarıp gözlemleyin. Yüzlerce vatoz ürettim ama bir kez strafor kullanmadım. Küpün ağzı tamamen açık dursun, küpün açık kısmı yoldan geçenleri görmeyecek yönde çevrili olsun.[/QUOTE]
dediğiniz gibi straforu aldım ağzındaki dünden beri yine çok ilgili değil kökün üstünde takılıyor hep bir kaç gün daha bekliyicem teşekkürler
[QUOTE=HakanYILDIZ]Straforu çıkarıp gözlemleyin. Yüzlerce vatoz ürettim ama bir kez strafor kullanmadım. Küpün ağzı tamamen açık dursun, küpün açık kısmı yoldan geçenleri görmeyecek yönde çevrili olsun.[/QUOTE]
dediğiniz gibi straforu aldım ağzındaki dünden beri yine çok ilgili değil kökün üstünde takılıyor hep bir kaç gün daha bekliyicem teşekkürler
Vatozum Küpe Girmiyor
Merhabalar cüce vatozlar hakkında çok bilgiye sahip değilim forumdan
ve izlediğim videolar kadarıyla küpün ağız kısmına ince bir strafor koydum daraltmak için ve küpü ters çevirdim önünden geçerken irkilmesin rahatça küpü tutsun diye 1 erkek 2 dişi tül kuyruk vatozum var yaklaşık 3 haftadır aynı akvaryumdalar ama erkek en fazla 2 kere küpe girip çıkmıştır genelde kökünnalt kısımlarında takılıyor daha genç olduğu içinmi bu şekilde yoksa birşeyi yanlışmı yapıyorum acaba
akvaryumum 65 litre 20 kadar lepistes 3 çöpçü 3 te salyangoz bulunuyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423101.jpg[/IMG]
Merhabalar cüce vatozlar hakkında çok bilgiye sahip değilim forumdan
ve izlediğim videolar kadarıyla küpün ağız kısmına ince bir strafor koydum daraltmak için ve küpü ters çevirdim önünden geçerken irkilmesin rahatça küpü tutsun diye 1 erkek 2 dişi tül kuyruk vatozum var yaklaşık 3 haftadır aynı akvaryumdalar ama erkek en fazla 2 kere küpe girip çıkmıştır genelde kökünnalt kısımlarında takılıyor daha genç olduğu içinmi bu şekilde yoksa birşeyi yanlışmı yapıyorum acaba
akvaryumum 65 litre 20 kadar lepistes 3 çöpçü 3 te salyangoz bulunuyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423101.jpg[/IMG]
Lepistes İç Parazit
[QUOTE=Ahmetkngr]Çok yem atıyor olabilirsiniz.
Düzenli su değişimi yapmıyor olabilirsiniz.
Hacime göre fazla balık bakıyor olabilirsiniz.
Ölen bir balığı akvaryumdan almıyor diğer balıklarda onu
Kullandığınız yem bozulmuş olabilir.
Filitre balıkları yoruyor olabilir vs… vs… birsürü sebep sayılabilir.
Akvaryumum resmini verdiğiniz yemi akvaryumda yaptığınızda su değişim miktarının ne zaman yaptığınızın vs…. Yazabilirseniz daha rahat yardımcı olabiliriz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/120120241834481.jpg[/IMG]
fotoğrafı ekledim balık öldüktwn sonra genelde elma salyangozlarım kemikleri kalana kadar yiyor direk o yüzden almıyorum akvaryum içinden fazla yemleme yaptığımı düşünüyorum sabah ve akşamları yemleme yapıyorum haftalık %30 su değişimi yapıyorum sabahları artemia veya protein ağırlıklı akşam bitkisel ağırlıklı yemleme yapıyorum
[QUOTE=Ahmetkngr]Çok yem atıyor olabilirsiniz.
Düzenli su değişimi yapmıyor olabilirsiniz.
Hacime göre fazla balık bakıyor olabilirsiniz.
Ölen bir balığı akvaryumdan almıyor diğer balıklarda onu
Kullandığınız yem bozulmuş olabilir.
Filitre balıkları yoruyor olabilir vs… vs… birsürü sebep sayılabilir.
Akvaryumum resmini verdiğiniz yemi akvaryumda yaptığınızda su değişim miktarının ne zaman yaptığınızın vs…. Yazabilirseniz daha rahat yardımcı olabiliriz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/120120241834481.jpg[/IMG]
fotoğrafı ekledim balık öldüktwn sonra genelde elma salyangozlarım kemikleri kalana kadar yiyor direk o yüzden almıyorum akvaryum içinden fazla yemleme yaptığımı düşünüyorum sabah ve akşamları yemleme yapıyorum haftalık %30 su değişimi yapıyorum sabahları artemia veya protein ağırlıklı akşam bitkisel ağırlıklı yemleme yapıyorum
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 109 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Mithrandirr,
OKIRATLI,
DigitalPen,
urzais,
osmandbnl,
yeekim,
sina cen,
wtreals,
BASARSURMEGOZ,
yns325,
hasancn,
bysmokin,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
Malawi34,
ErayDemirel,
eackgzz,
ciways,
ugurinann,
SeaWorld,
GLOSTERKANARYA,
K3r3m,
Vess34,
HalilSefaa,
reprise,
zen666,
0rnn,
peace41,
EKAR,
heserx,
nomercy,
kocoglu,
Hidro Dinamik,
metsi,
Oquanus,
sinor,
ncmberk,
Kaangzkr,
Burak PEKDEMİR,
Can78,
fetocan,
onuribrahim,
emreemin,
Sfenks111,
karidesrehberi,
Ehtiyar,
ilterisdoğukan,
Akvarist1923,
syerli,
yedili,
Ancalagon,
Brdk64,
aupqua,
semih058,
Legionsgamer,
ozbekir,
MCY4,
Çağatay Tozak,
Captainceko,
AC-72,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
