ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mbatukaan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
22
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2024 12:04
Son Ziyaret:
23 Mart 2025 16:38
Toplam Mesaj:
11 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa batukaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
mustafa batukaan
SON 9 MESAJI
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Selamlar,
Bir güncelleme olsun,
Bitkilerde büyüme normal bir şekilde devam ediyor. Budama vs de yaptım
Sadece renkleri olması gerektiği gibi değil.
Kızıl olanlar kahve tonlarda
Yeşil olanlar ise sarımsı ve açık yeşil renklerde.
Birde yetmezmiş gibi kahverengi yosun başladı tam oldu [:)]
Birde bir sorum olacak,
Daha önce yazmıştım DIY co2 kapakları kullanıyorum
Normalde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık duruyordu ve indikatör sıvısıda daimi olarak açık yeşildi.
Sanırım co2 nin üzerindeki ince ayar vanası bozuldu ve tam olarak ayar tutmuyor
Bu yüzden de kontrollü olarak manuel akşam saat 8 ile gece 12 ye kadar açıp kapatıyorum
Bu çok sorun yaratır mı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/060120252137361.jpg[/IMG]
Selamlar,
Bir güncelleme olsun,
Bitkilerde büyüme normal bir şekilde devam ediyor. Budama vs de yaptım
Sadece renkleri olması gerektiği gibi değil.
Kızıl olanlar kahve tonlarda
Yeşil olanlar ise sarımsı ve açık yeşil renklerde.
Birde yetmezmiş gibi kahverengi yosun başladı tam oldu [:)]
Birde bir sorum olacak,
Daha önce yazmıştım DIY co2 kapakları kullanıyorum
Normalde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık duruyordu ve indikatör sıvısıda daimi olarak açık yeşildi.
Sanırım co2 nin üzerindeki ince ayar vanası bozuldu ve tam olarak ayar tutmuyor
Bu yüzden de kontrollü olarak manuel akşam saat 8 ile gece 12 ye kadar açıp kapatıyorum
Bu çok sorun yaratır mı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/060120252137361.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=KaanE]CO2 kaynaklı PH dalgalanmaları oluyor mu? Aşırı düşük PH veya fazla inip çıkma beyaz benek yapar mı emin değilim gerçi. [/QUOTE]
Bu konuda net bir yorum yapamayacağım :(
Sadece indikatör ile co2 seviyesini yeşil alanda tutmaya çalışıyorum.
Şuan ph ölçer bir cihazım olmadığı için ph dalgalanıyor mu yada ne kadar dalgalanıyor bilmiyorum :(
[QUOTE=ogurcay]
Yapar Kaan Bey.Önemli bir konu gerçekten de[:iyi:][/QUOTE]
Şu anki şartlarımda bunu kontrol altına almak için yapabileceğim bir şey varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
[QUOTE=Taha10]Kırmızı burun tetra sizce uygun mu bu hacime en az 80 litre falan olması gerekir.[:kotu:] https://www.akvaryum.com/hemigrammus_bleheri_kirmizi_burun_tetra_tatlisur_10_479.asp[/QUOTE]
Sonuna kadar haklısınız ama şuan elimden bir şey gelmiyor, bir kez bu hatayı yaptım.
Bildiğiniz üzere canlılarda geri iade olmayınca kaldılar elimde.
[QUOTE=KaanE]CO2 kaynaklı PH dalgalanmaları oluyor mu? Aşırı düşük PH veya fazla inip çıkma beyaz benek yapar mı emin değilim gerçi. [/QUOTE]
Bu konuda net bir yorum yapamayacağım :(
Sadece indikatör ile co2 seviyesini yeşil alanda tutmaya çalışıyorum.
Şuan ph ölçer bir cihazım olmadığı için ph dalgalanıyor mu yada ne kadar dalgalanıyor bilmiyorum :(
[QUOTE=ogurcay]
Yapar Kaan Bey.Önemli bir konu gerçekten de[:iyi:][/QUOTE]
Şu anki şartlarımda bunu kontrol altına almak için yapabileceğim bir şey varsa paylaşırsanız çok sevinirim.
[QUOTE=Taha10]Kırmızı burun tetra sizce uygun mu bu hacime en az 80 litre falan olması gerekir.[:kotu:] https://www.akvaryum.com/hemigrammus_bleheri_kirmizi_burun_tetra_tatlisur_10_479.asp[/QUOTE]
Sonuna kadar haklısınız ama şuan elimden bir şey gelmiyor, bir kez bu hatayı yaptım.
Bildiğiniz üzere canlılarda geri iade olmayınca kaldılar elimde.
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=ogurcay]Maşallah kartpostal gibi gözüküyor.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederi, bu arada çep telefonundan günceleme yaparken, tankı bozmadan hemen önceki fotoları eklemişim :)
Şimdi balıkları ekledim son hali böyle
Yavcucaklar şuan için biraz stresli
Onlarda sakinleşirse daha iyi olacak gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220242210421.jpg[/IMG]
[QUOTE=ogurcay]Maşallah kartpostal gibi gözüküyor.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederi, bu arada çep telefonundan günceleme yaparken, tankı bozmadan hemen önceki fotoları eklemişim :)
Şimdi balıkları ekledim son hali böyle
Yavcucaklar şuan için biraz stresli
Onlarda sakinleşirse daha iyi olacak gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220242210421.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Konuya bir güncel olsun,
Hastalık mücadelemiz sonrası 4 balık kaybım oldu,
Balıkları tanktan almak ciddi stres yarattığı için ana tankta ilaç tedavisi yapmaya çalıştım ama herhangi bir soruna karşı yeterli dozajda kullanmadığımdan olsa gerek oda etkili olmadı maalesef.
Akabinde akvaryumu komple boşaltıp toprak dahil her şeyi yeniden kuruluma gitmek durumunda kaldım,
Balıklarıda ayrı bir kovada tedavi etmeye çalıştım
Gün itibariyle hepsi iyi gibi. Bu akşamda son kontrolleri yaptıktan sonra balıkları ana tanka alacağım
Şuan için bitkilerin son durumu aşağıdaki gibidir
Işık günde 7 saat kadar açık
Karbondioksit aynı şekilde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık.
Yarımşar saat olmak üzere günde bir kaç defa hava motoru çalıştırıyorum
Haftada 1 sayılacak şekilde de yarı yarıya su değişimi yapılıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600401.jpg[/IMG]
Konuya bir güncel olsun,
Hastalık mücadelemiz sonrası 4 balık kaybım oldu,
Balıkları tanktan almak ciddi stres yarattığı için ana tankta ilaç tedavisi yapmaya çalıştım ama herhangi bir soruna karşı yeterli dozajda kullanmadığımdan olsa gerek oda etkili olmadı maalesef.
Akabinde akvaryumu komple boşaltıp toprak dahil her şeyi yeniden kuruluma gitmek durumunda kaldım,
Balıklarıda ayrı bir kovada tedavi etmeye çalıştım
Gün itibariyle hepsi iyi gibi. Bu akşamda son kontrolleri yaptıktan sonra balıkları ana tanka alacağım
Şuan için bitkilerin son durumu aşağıdaki gibidir
Işık günde 7 saat kadar açık
Karbondioksit aynı şekilde 4-5 saniyede bir damla olacak şekilde sürekli açık.
Yarımşar saat olmak üzere günde bir kaç defa hava motoru çalıştırıyorum
Haftada 1 sayılacak şekilde de yarı yarıya su değişimi yapılıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/181220241600401.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Tekrar herkese merhaba,
Akvaryumda 20 günü geçtim
Hafta içinde de biraz sabırsızlık yapıp balık eklemeside yaptım.
Getirdiğim tüm canlıları yaklaşık yarım saat olacak şekilde damlatma yaparak akvaryum suyuna alıştırarak ekledim
Ama bugün kırmızı tetralarımın 3 tanesinde beyaz benek gördüm.
Webten yaptığım aramalarda tüm akvaryum bitki ve dekorlarının çıkartılıp yıkanması vs yazıyor.
Bunu yapma şansım yok gibi,
Alternatif bir yolu varmıdır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351511.jpg[/IMG]
Tekrar herkese merhaba,
Akvaryumda 20 günü geçtim
Hafta içinde de biraz sabırsızlık yapıp balık eklemeside yaptım.
Getirdiğim tüm canlıları yaklaşık yarım saat olacak şekilde damlatma yaparak akvaryum suyuna alıştırarak ekledim
Ama bugün kırmızı tetralarımın 3 tanesinde beyaz benek gördüm.
Webten yaptığım aramalarda tüm akvaryum bitki ve dekorlarının çıkartılıp yıkanması vs yazıyor.
Bunu yapma şansım yok gibi,
Alternatif bir yolu varmıdır.
Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/251120242351511.jpg[/IMG]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=koruyucu3443]
Galaxy rasboralar küçük boyutlarından dolayı tank ve karidesler ile çok daha uyumlu olabilir.[/QUOTE]
Şimdi web'ten baktım da çok güzel görünüyorlar. bunu mutlaka düşüneceğim. [:iyi:]
[QUOTE=koruyucu3443]
Galaxy rasboralar küçük boyutlarından dolayı tank ve karidesler ile çok daha uyumlu olabilir.[/QUOTE]
Şimdi web'ten baktım da çok güzel görünüyorlar. bunu mutlaka düşüneceğim. [:iyi:]
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
[QUOTE=Orhan76]Mustafa Bey Merhaba,
Şık bir tank olmuş elinize sağlık, canlı olarak ne düşünüyorsunuz? Balık ve/veya karides?
[/QUOTE]
Teşekkür ederim hoşbuldum,
Başlangıçta bir kaç karides ve salyangoz düşünüyorum. Akabinde ise 5-6 tane kırmızı burun tetra var aklımda.
Ama öneriniz olursa değerlendirmek isterim.
[QUOTE=Orhan76]Mustafa Bey Merhaba,
Şık bir tank olmuş elinize sağlık, canlı olarak ne düşünüyorsunuz? Balık ve/veya karides?
[/QUOTE]
Teşekkür ederim hoşbuldum,
Başlangıçta bir kaç karides ve salyangoz düşünüyorum. Akabinde ise 5-6 tane kırmızı burun tetra var aklımda.
Ama öneriniz olursa değerlendirmek isterim.
29x29x35 Nano Bitkili Tankım
Merhaba,
Akvaryum ölçüleri konu başlığında da yazdığım üzere 29x29x35 ölçülerde aquael markasının Shrimp set Day&night 30 modeli
içinden çıkan filtre pek hoşuma gitmediği için yerine Sobo WP/628 şelale filtre kullanmayı tercih ettim.
yine akvaryumun setine ait ısıtıcı ve DIY co2 kullanıyorum. ( co2 karışımın limon tuzu ve karbonattan oluşup yaklaşık 4 saniyede 1 damla olacak şekilde sürekli açık )
Başlangıçta 3 gün nemli köklendirme uygulamaya çalıştım.
4. gün arıtıcıdan alınmış su ile tankı doldurup tüm sistemi aktif hale getirdim.
Şuan tankın yaklaşık 11-12. günü.
2 yada 3 günde bir yaklaşık %30 su değişimi yapıyorum.
Şimdilik herşey yolunda gibi, bir aksilik olmaz ise tankın 20-25'inci gününde canlı eklemeyi planlıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241225091.jpg[/IMG]
Merhaba,
Akvaryum ölçüleri konu başlığında da yazdığım üzere 29x29x35 ölçülerde aquael markasının Shrimp set Day&night 30 modeli
içinden çıkan filtre pek hoşuma gitmediği için yerine Sobo WP/628 şelale filtre kullanmayı tercih ettim.
yine akvaryumun setine ait ısıtıcı ve DIY co2 kullanıyorum. ( co2 karışımın limon tuzu ve karbonattan oluşup yaklaşık 4 saniyede 1 damla olacak şekilde sürekli açık )
Başlangıçta 3 gün nemli köklendirme uygulamaya çalıştım.
4. gün arıtıcıdan alınmış su ile tankı doldurup tüm sistemi aktif hale getirdim.
Şuan tankın yaklaşık 11-12. günü.
2 yada 3 günde bir yaklaşık %30 su değişimi yapıyorum.
Şimdilik herşey yolunda gibi, bir aksilik olmaz ise tankın 20-25'inci gününde canlı eklemeyi planlıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241224561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252477/131120241225091.jpg[/IMG]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhabalar,
Daha önce uzun zaman Malawi tankı, akabinde 70x50x40 ölçülerinde tuzlu su tankı ile uğraşmıştım.
Sonrasında ise, hem vakit darlığı, hemde taşınmak zorunda olduğumdan hobiden uzun süre ayrı kaldım.
Ancak 4,5 yaşındaki oğlumun ısrarla eve aldırdığı BETA dan sonra denemediğim tek bitkili akvaryum ile hobiye yeniden merhaba dedim.
Vakit kısmında hala sorunlarım olduğundan 29x29x35 ölçülerinde, bakımını hızlı vekolayca yapabileceğimi düşündüğüm,
aquael markasından nano tanki ile başlamaya karar verdim. aslında en çekindiğim bitki bakımı yapmaktı umarım başarılı olurum. :)
Merhabalar,
Daha önce uzun zaman Malawi tankı, akabinde 70x50x40 ölçülerinde tuzlu su tankı ile uğraşmıştım.
Sonrasında ise, hem vakit darlığı, hemde taşınmak zorunda olduğumdan hobiden uzun süre ayrı kaldım.
Ancak 4,5 yaşındaki oğlumun ısrarla eve aldırdığı BETA dan sonra denemediğim tek bitkili akvaryum ile hobiye yeniden merhaba dedim.
Vakit kısmında hala sorunlarım olduğundan 29x29x35 ölçülerinde, bakımını hızlı vekolayca yapabileceğimi düşündüğüm,
aquael markasından nano tanki ile başlamaya karar verdim. aslında en çekindiğim bitki bakımı yapmaktı umarım başarılı olurum. :)
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
