ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sfcscannow
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
96
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Temmuz 2007 00:40
Son Ziyaret:
15 Haziran 2026 08:59
Toplam Mesaj:
140 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan KAYA
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Hidrolik.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan KAYA
SON 10 MESAJI
Ramirezi Akvaryum Detayları
[QUOTE=JR. CHEF]Abiler Ablalar ramirezi akvaryumu kurmak istiyorum ama öncesinde fikirlerinize danışmak istedim
Neler yapmalıyım
Neler yapmamalıyım
Püf nokta taktik tüyo öneri ne söylerseniz şimdiden teşekkür ederim [:)] şuan için 40 litre de lepistesler pıtı pıtı dolanıyorlar ramirezler için komşu bir akvaryum düşündüm ")[/QUOTE]
Merhaba,
Ramireziler için ilk ve en önemli kriter iletkenliği düşük yumuşak bir su. Bunun için ozmos filtreye ihtiyacınız olacak. İkinci en önemli kriter sağlıklı balıklar. Lakin sağlıklı balıklar temin etseniz bile akvaryumunuz yeterli büyüklüğe sahip değil ise baskın olan erkekler hatta dişiler bile diğerlerini strese sokarak zayıflamasına ve nihayetinde ölümüne sebep olacaklardır. İmkanınız var ise büyük bir akvaryumda kalabalık bir grup ile başlayın. Küçük akvaryumlarda çift olsalar bile erkekler üreme dönemi hariç diğer erkekler ve dişilere karşı çok agresif davranıyorlar. 70*40*50 140 LT akvaryumumuzda 3 tane yetişkin dişinin yanına sonradan yetişkin 1 erkek ekledik. Sonuç hüsran erkeği strese soktular, strese giren ramireziyi geri döndürmek çok zor. Tüm bunları dikkate aldığınızda bir kriter daha çok önemli. O kriter de beslenme. İmkan varsa canlı yemi eksik etmeyin. Kuru yemlerde ramireziler için üretilen yemler var. Ve küp tubifex de seviyorlar.[EDIT]sfcscannow,2026-02-19 13:06:31[/EDIT]
[QUOTE=JR. CHEF]Abiler Ablalar ramirezi akvaryumu kurmak istiyorum ama öncesinde fikirlerinize danışmak istedim
Neler yapmalıyım
Neler yapmamalıyım
Püf nokta taktik tüyo öneri ne söylerseniz şimdiden teşekkür ederim [:)] şuan için 40 litre de lepistesler pıtı pıtı dolanıyorlar ramirezler için komşu bir akvaryum düşündüm ")[/QUOTE]
Merhaba,
Ramireziler için ilk ve en önemli kriter iletkenliği düşük yumuşak bir su. Bunun için ozmos filtreye ihtiyacınız olacak. İkinci en önemli kriter sağlıklı balıklar. Lakin sağlıklı balıklar temin etseniz bile akvaryumunuz yeterli büyüklüğe sahip değil ise baskın olan erkekler hatta dişiler bile diğerlerini strese sokarak zayıflamasına ve nihayetinde ölümüne sebep olacaklardır. İmkanınız var ise büyük bir akvaryumda kalabalık bir grup ile başlayın. Küçük akvaryumlarda çift olsalar bile erkekler üreme dönemi hariç diğer erkekler ve dişilere karşı çok agresif davranıyorlar. 70*40*50 140 LT akvaryumumuzda 3 tane yetişkin dişinin yanına sonradan yetişkin 1 erkek ekledik. Sonuç hüsran erkeği strese soktular, strese giren ramireziyi geri döndürmek çok zor. Tüm bunları dikkate aldığınızda bir kriter daha çok önemli. O kriter de beslenme. İmkan varsa canlı yemi eksik etmeyin. Kuru yemlerde ramireziler için üretilen yemler var. Ve küp tubifex de seviyorlar.[EDIT]sfcscannow,2026-02-19 13:06:31[/EDIT]
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
[QUOTE=İnci Kefali]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253160/170920252126481.jpg[/IMG]
Hocam bu yoğunluk nasıl, arttırayım mı azaltayım mı?[/QUOTE]
Bu türler bölgecidir. Köşelere yuva yapacakları büyük kabukları, orta kısımlara da görüntü ve ileride olabilecek yavruları düşünerek daha küçük kabuklar koyabilirsiniz. Büyük kabukları aralıklı küçük kabukları sık koysanız daha güzel olur. Bir kaç küçük kaya da koymanızı tavsiye ederim. Ama yine de en iyi tasarımı balıkları ekledikten sonra gözlemleyerek yapabilir siniz. Bu tasarım da gayet uygun görünüyor. En iyisi biraz da doğaçlama gitmek. Balıkları ekleyin, alışsınlar bu süreçte gözlemleyin bir problem olur ise değiştirirsiniz.
[QUOTE=İnci Kefali]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253160/170920252126481.jpg[/IMG]
Hocam bu yoğunluk nasıl, arttırayım mı azaltayım mı?[/QUOTE]
Bu türler bölgecidir. Köşelere yuva yapacakları büyük kabukları, orta kısımlara da görüntü ve ileride olabilecek yavruları düşünerek daha küçük kabuklar koyabilirsiniz. Büyük kabukları aralıklı küçük kabukları sık koysanız daha güzel olur. Bir kaç küçük kaya da koymanızı tavsiye ederim. Ama yine de en iyi tasarımı balıkları ekledikten sonra gözlemleyerek yapabilir siniz. Bu tasarım da gayet uygun görünüyor. En iyisi biraz da doğaçlama gitmek. Balıkları ekleyin, alışsınlar bu süreçte gözlemleyin bir problem olur ise değiştirirsiniz.
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
[QUOTE=İnci Kefali]
İzin veririm, dip tarayıcı veya yosun yiyici canlı olmayacak zaten tankta. Tortu oluşumunu hızlandırmak için yaprak ekleyebilirim, çok çeşitli yaprak var elimde, renk yapmayan/yapan. Ama doğalarında çok böyle bir olay yok sanki. Eklemeli miyim?[/QUOTE]
Evet doğaların da yaprak yok. Pipo filtre kullanacağınız için tortulaşma daha hızlı olacaktır. Eski tanklardan da aşılama yapabilirsiniz. Tabi bunlar başlangıç için şart değil, zamanla kendiliğinden olacaktır. Biraz da sizin tercihinize kalmış bir durum.
[QUOTE=İnci Kefali]
İzin veririm, dip tarayıcı veya yosun yiyici canlı olmayacak zaten tankta. Tortu oluşumunu hızlandırmak için yaprak ekleyebilirim, çok çeşitli yaprak var elimde, renk yapmayan/yapan. Ama doğalarında çok böyle bir olay yok sanki. Eklemeli miyim?[/QUOTE]
Evet doğaların da yaprak yok. Pipo filtre kullanacağınız için tortulaşma daha hızlı olacaktır. Eski tanklardan da aşılama yapabilirsiniz. Tabi bunlar başlangıç için şart değil, zamanla kendiliğinden olacaktır. Biraz da sizin tercihinize kalmış bir durum.
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
[QUOTE=İnci Kefali]
Merhaba, arkadaş baya iyiymiş [:)] Bu attığınız kabuklardan birkaç tane var bende. Görüntüleri benim daha çok hoşuma gidiyor ve sanki daha kullanışlılar gibi hissediyorum. Konik gibi olanları kullanamazlar diye korkuyorum ama kullanan bir sürü kişi var.
Yardım teklifiniz için çok teşekkür ederim.
Şimdilik tüm tabanı kapladım kabukla. Bunları kullanamazlarsa o zaman sizden destek isteyebilir miyim?[/QUOTE]
Doğal ortamındaki kabuklara çok benziyorlar. Yosun ve tortu tutmalarına izin verirseniz doğalarına çok yakın salyangoz mezarlığı görüntüsünü yakalarsınız. Tabanı da tamamen kaplamayınız. Yer yer boşluklar bırakırsanız kabukları taşımalarını ve kuma gömmelerini izleme şansınız olur.
[QUOTE=İnci Kefali]
Merhaba, arkadaş baya iyiymiş [:)] Bu attığınız kabuklardan birkaç tane var bende. Görüntüleri benim daha çok hoşuma gidiyor ve sanki daha kullanışlılar gibi hissediyorum. Konik gibi olanları kullanamazlar diye korkuyorum ama kullanan bir sürü kişi var.
Yardım teklifiniz için çok teşekkür ederim.
Şimdilik tüm tabanı kapladım kabukla. Bunları kullanamazlarsa o zaman sizden destek isteyebilir miyim?[/QUOTE]
Doğal ortamındaki kabuklara çok benziyorlar. Yosun ve tortu tutmalarına izin verirseniz doğalarına çok yakın salyangoz mezarlığı görüntüsünü yakalarsınız. Tabanı da tamamen kaplamayınız. Yer yer boşluklar bırakırsanız kabukları taşımalarını ve kuma gömmelerini izleme şansınız olur.
Yıllar Sonra Chiclid - Multi Mi Ocellatus Mu?
Merhaba,
Kullanın, yosun tuttuğunda daha doğal görüneceklerdir. Eski ocellatus akvaryumumun videosunu ekliyorum izninizle. Videonun sonuna doğru değişik boylarda kabukların nasıl göründüğü hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=aTxnfVd19c4
Dilerseniz fotoğraflarını eklediğim kabuklardan bir miktar gönderebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250845571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250846521.jpg[/IMG]
Merhaba,
Kullanın, yosun tuttuğunda daha doğal görüneceklerdir. Eski ocellatus akvaryumumun videosunu ekliyorum izninizle. Videonun sonuna doğru değişik boylarda kabukların nasıl göründüğü hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=aTxnfVd19c4
Dilerseniz fotoğraflarını eklediğim kabuklardan bir miktar gönderebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250845571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30768/160920250846521.jpg[/IMG]
Hidroponik Bambu Vazosunda Sivrisinek Larvaları
Merhaba, evet sivri sinek larvaları. Daha büyük olanlar yakında gelişimini tamamlayıp uçmaya başlayacaktır. Balıklarınıza verebilir siniz.
Merhaba, evet sivri sinek larvaları. Daha büyük olanlar yakında gelişimini tamamlayıp uçmaya başlayacaktır. Balıklarınıza verebilir siniz.
Dario Dario (red Scarlet)
[QUOTE=Cyber_Scout]
Artemia, microkurt, grindal, reeflowers betta kuru yem sorun gerçekten çok seçiyorlar.
Yanlızlar ancak albimarginata ve Vaillantilerın yanına fazla erkekleri koymayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuru yemi yemeyi bırakın merak edip bakmıyorlar bile. 60*30*30 tankta balıkları eklemeden bir süre önce karides ve cyclops, ostracoda gibi planktonlardan ekleyip mikro faunanın gelişmesini beklemiştim. Yine de arada sivrisinek larvası ile takviye yapıyordum. İki erkek bulabilmiştim biri kısa sürede ölmüştü. Diğeri de uzun sayılamayacak bir süre yaşadıktan sonra ölmüştü.
Umursamaz vahşi tavırları, avlanması gerçekten büyüleyiciydi. Dişi var mı fotoğraflar da tam seçemedim.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Artemia, microkurt, grindal, reeflowers betta kuru yem sorun gerçekten çok seçiyorlar.
Yanlızlar ancak albimarginata ve Vaillantilerın yanına fazla erkekleri koymayı düşünüyorum.[/QUOTE]
Kuru yemi yemeyi bırakın merak edip bakmıyorlar bile. 60*30*30 tankta balıkları eklemeden bir süre önce karides ve cyclops, ostracoda gibi planktonlardan ekleyip mikro faunanın gelişmesini beklemiştim. Yine de arada sivrisinek larvası ile takviye yapıyordum. İki erkek bulabilmiştim biri kısa sürede ölmüştü. Diğeri de uzun sayılamayacak bir süre yaşadıktan sonra ölmüştü.
Umursamaz vahşi tavırları, avlanması gerçekten büyüleyiciydi. Dişi var mı fotoğraflar da tam seçemedim.
Dario Dario (red Scarlet)
Harika bir tür. Bir süre besleme şansına erişmiştim., hevesi kursağımda kalmış türlerden biridir. Kuru yem yemiyorlar, ne ile besliyorsunuz. Yanında başka tür var mı?
Harika bir tür. Bir süre besleme şansına erişmiştim., hevesi kursağımda kalmış türlerden biridir. Kuru yem yemiyorlar, ne ile besliyorsunuz. Yanında başka tür var mı?
Ramirezi
Ramirezi beslemek istiyor iseniz büyük akvaryumda grup halinde besleyin. Çift olsalar bile küçük akvaryumda sorunlar çıkıyor. Erkek üreme dönemi dışında kalan zamanlarda dişiyi çok hırpalıyor. Hatta yavruları gezdirirken bile birbirlerine saldırıp yavruları bölüşen sonra da bütün yavruları yiyen ebeveynler olabiliyorlar. Erkekler küçük akvaryumda diğer türlere karşı da çok agresif olabiliyorlar. Akvaryumculardan alacağınız çiftlik/akvaryum üretimi ramireziler zaten ebeveynlik yapmayacaktır.
Ramirezi beslemek istiyor iseniz büyük akvaryumda grup halinde besleyin. Çift olsalar bile küçük akvaryumda sorunlar çıkıyor. Erkek üreme dönemi dışında kalan zamanlarda dişiyi çok hırpalıyor. Hatta yavruları gezdirirken bile birbirlerine saldırıp yavruları bölüşen sonra da bütün yavruları yiyen ebeveynler olabiliyorlar. Erkekler küçük akvaryumda diğer türlere karşı da çok agresif olabiliyorlar. Akvaryumculardan alacağınız çiftlik/akvaryum üretimi ramireziler zaten ebeveynlik yapmayacaktır.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=Koksal Gurkan]Ufak ufak apistoya dönme zamanım geldi diye düşünüyorum. Zamanla denk getirebildiklerimi alıp yeniden apisto seti yapmaya yöneldim. Ama ne zaman ne olur, henüz bilemiyorum. Aklınızda bulunsun, bendekilere karşılık takasla apisto verecek birileri olursa özelden ulaşsın.[/QUOTE]
İnşallah abi. 2007/08 yılları idi yanlış hatırlamıyorsam, ilk apistolarım bu forumdan aldığım yerli üretim 1 erkek 2 dişi İnkalardı. 2011 yılında da yine forumdan aldığım çift agassiziim vardı, onları da askere giderken yine forumdan bir abime vermiştim. İnka ve Elizabethae uzun zamandır hep aklımın bir köşesindeyken Panduro ve Nijsseni dişilerinin o sarı rengini de aklımdan pek çıkaramıyorum :). Aslında Ramirezilerin yanına Macmasteri ve Hongsloi uygun gibi görünüyor. Ancak üreme sürecinde Ramler bildiğiniz canavara dönüşüyorlar, akvaryumda biraz küçük olduğundan tereddütte kalıyorum. [EDIT]sfcscannow,2024-11-29 15:36:17[/EDIT]
[QUOTE=Koksal Gurkan]Ufak ufak apistoya dönme zamanım geldi diye düşünüyorum. Zamanla denk getirebildiklerimi alıp yeniden apisto seti yapmaya yöneldim. Ama ne zaman ne olur, henüz bilemiyorum. Aklınızda bulunsun, bendekilere karşılık takasla apisto verecek birileri olursa özelden ulaşsın.[/QUOTE]
İnşallah abi. 2007/08 yılları idi yanlış hatırlamıyorsam, ilk apistolarım bu forumdan aldığım yerli üretim 1 erkek 2 dişi İnkalardı. 2011 yılında da yine forumdan aldığım çift agassiziim vardı, onları da askere giderken yine forumdan bir abime vermiştim. İnka ve Elizabethae uzun zamandır hep aklımın bir köşesindeyken Panduro ve Nijsseni dişilerinin o sarı rengini de aklımdan pek çıkaramıyorum :). Aslında Ramirezilerin yanına Macmasteri ve Hongsloi uygun gibi görünüyor. Ancak üreme sürecinde Ramler bildiğiniz canavara dönüşüyorlar, akvaryumda biraz küçük olduğundan tereddütte kalıyorum. [EDIT]sfcscannow,2024-11-29 15:36:17[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
