ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kenanbalik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Temmuz 2008 17:54
Son Ziyaret:
09 Ağustos 2025 02:11
Toplam Mesaj:
133 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kenan balık
Doğum Tarihi:
12 Kasım 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kenan Balık İstanbul
SON 10 MESAJI
Lepistes Değişik Davranıyor
[QUOTE=SerhatU]Arkadaşlar turuncu olanı petshopa gösterdim dişi .Karnı şiş olmasından anlayabilirsin dedi
kafam karıştı[:?][/QUOTE]
Bazı erkekler normalden daha iri olabiliyor. Cinsiyet ayrımını karnı şiş olarak yapıyor demekki. Ona kilolu bi erkek insan gösterip cinsiyetini sorun :)
Kırmızı erkek daha sağlıklı duruyor. Siyah ergenliğe ulaşmış ama biraz bakımsız kalmış. 2e 3d yeterli bunları yaşatmayı başarırsanız yeni balıklar ilave edersiniz. Suya metilen mavisi ilave edin bu balıklarda hastalıktan çok kayıplar verdim :([EDIT]kenanbalik,2019-03-18 15:19:26[/EDIT]
[QUOTE=SerhatU]Arkadaşlar turuncu olanı petshopa gösterdim dişi .Karnı şiş olmasından anlayabilirsin dedi
kafam karıştı[:?][/QUOTE]
Bazı erkekler normalden daha iri olabiliyor. Cinsiyet ayrımını karnı şiş olarak yapıyor demekki. Ona kilolu bi erkek insan gösterip cinsiyetini sorun :)
Kırmızı erkek daha sağlıklı duruyor. Siyah ergenliğe ulaşmış ama biraz bakımsız kalmış. 2e 3d yeterli bunları yaşatmayı başarırsanız yeni balıklar ilave edersiniz. Suya metilen mavisi ilave edin bu balıklarda hastalıktan çok kayıplar verdim :([EDIT]kenanbalik,2019-03-18 15:19:26[/EDIT]
Bu Yaprak Hangi Ağaca Ait
Kullanıp kullanmadan çok akvaryumcunun o yaprağı hediyemi yoksa sattığı konusunda meraklandım. Özel bi etkisi olmayacağı için meşe çınar vs. herhangi bir ağaç yaprağı bile ara sıcak olabilir.
Kullanıp kullanmadan çok akvaryumcunun o yaprağı hediyemi yoksa sattığı konusunda meraklandım. Özel bi etkisi olmayacağı için meşe çınar vs. herhangi bir ağaç yaprağı bile ara sıcak olabilir.
Bu Masa Bu Akvaryumu Taşır Mı ?
Taşıyıcı olarak 4tane plastik ayak üzerinde. 2 yanda sunta taşıyıcı. Ön boş . Arka taraf ince mdf. O yükü (100lt yaklaşık 100kilo) taşımak için tasarlanmamış bu. Biraz riskli duruyor. Evde bikaç böyle mobilya kurulumu yapmıştım. Arkadaki ince mdf panel olmayınca çok sallanıyordu. O ince mdf yerine 1,5cmlik sunta kestirip arkadan vidalarsanız birazdaha sağlam olabilir.
Taşıyıcı olarak 4tane plastik ayak üzerinde. 2 yanda sunta taşıyıcı. Ön boş . Arka taraf ince mdf. O yükü (100lt yaklaşık 100kilo) taşımak için tasarlanmamış bu. Biraz riskli duruyor. Evde bikaç böyle mobilya kurulumu yapmıştım. Arkadaki ince mdf panel olmayınca çok sallanıyordu. O ince mdf yerine 1,5cmlik sunta kestirip arkadan vidalarsanız birazdaha sağlam olabilir.
Düz Beyaz Led Işığı Jelatnle Bitki Işığına Çevirme
[QUOTE=sarı2604]
Bence deneydeki amaçları gereksiz ışık boylari degilde sadece istedikleri ışık rengi ve boyunu kullanip digerlerini suzmek. Ve ayrica belirli renk ışıkların bitkilerdeki büyüme etkisini gozlemlemek (hangi ışık rengi ne aşamada ne işe yarıyor) ve bunuda masrafsız ve basit yöntemler ile yapip kolaylik saglamak.[/QUOTE]
Deney denilen etkiyi sağlasaydı (%85 kırmızı için) Bütün seralar şeffaf yerine kırmızı olurdu. Bu deneyi yabancılarda belki daha doğru bir şekilde yapanlar vardır. Dalga boyu ışığın renginide etkiler. Çoğu bitki lambasının kırmızı-pembe rengi vermesi o yüzden. Güneş ışığında bütün renklerin karışımı olduğu için deneyi güneş ışığını kullanıp yapmak sağlıklı değil bence. Bu deney belli dalga boyu ışıklar veren ışık kaynaklarıyla yapılmalı.
https://urun.n11.com/led-ampul/bitki-gelisimi-hizlandiran-full-spectrum-72-led-lamba-P212012613?gclid=Cj0KCQiAkfriBRD1ARIsAASKsQIh2T8Uvov5cbRMv22W9qZGbekPu3C56n4GcKy358UiHHqFDArHygcaAvcNEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Bu tür lambalardan alıp karanlıkta çimlendirme yapmıştım. Bitkiler güzel gelişmişti ama saksıya alıp güneşe çıkarttığımda hepsi ölmüştü. Akvaryumda kullanmak istedim kırmızı ışık görselliği çok bozuyor. Başka ledlerle harmanlayıp kullanmak gerek...[EDIT]kenanbalik,2019-02-09 16:10:58[/EDIT]
[QUOTE=sarı2604]
Bence deneydeki amaçları gereksiz ışık boylari degilde sadece istedikleri ışık rengi ve boyunu kullanip digerlerini suzmek. Ve ayrica belirli renk ışıkların bitkilerdeki büyüme etkisini gozlemlemek (hangi ışık rengi ne aşamada ne işe yarıyor) ve bunuda masrafsız ve basit yöntemler ile yapip kolaylik saglamak.[/QUOTE]
Deney denilen etkiyi sağlasaydı (%85 kırmızı için) Bütün seralar şeffaf yerine kırmızı olurdu. Bu deneyi yabancılarda belki daha doğru bir şekilde yapanlar vardır. Dalga boyu ışığın renginide etkiler. Çoğu bitki lambasının kırmızı-pembe rengi vermesi o yüzden. Güneş ışığında bütün renklerin karışımı olduğu için deneyi güneş ışığını kullanıp yapmak sağlıklı değil bence. Bu deney belli dalga boyu ışıklar veren ışık kaynaklarıyla yapılmalı.
https://urun.n11.com/led-ampul/bitki-gelisimi-hizlandiran-full-spectrum-72-led-lamba-P212012613?gclid=Cj0KCQiAkfriBRD1ARIsAASKsQIh2T8Uvov5cbRMv22W9qZGbekPu3C56n4GcKy358UiHHqFDArHygcaAvcNEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Bu tür lambalardan alıp karanlıkta çimlendirme yapmıştım. Bitkiler güzel gelişmişti ama saksıya alıp güneşe çıkarttığımda hepsi ölmüştü. Akvaryumda kullanmak istedim kırmızı ışık görselliği çok bozuyor. Başka ledlerle harmanlayıp kullanmak gerek...[EDIT]kenanbalik,2019-02-09 16:10:58[/EDIT]
Düz Beyaz Led Işığı Jelatnle Bitki Işığına Çevirme
[QUOTE=sarı2604]
Bu arada bu fikri bulduktan ve buraya konu açtiktan sonra biraz arastirma yaptim netten tesadufen bi yazi ile karsilastim bir kaç renk jelatin var her bir kutunun uzerine bir renk koymuslar buyutme deneyi yapmışlar.
Buyrun linki; [URL]https://www.bilimsenligi.com/bilim-fuari-farkli-renklerdeki-isiklarin-bitkinin-gelisimine-etkileri.html/[/URL][/QUOTE]
İlgili deneyi okudum ama anladığım kadarıyla deneyi harici ışık kaynağı değilde güneş ışığıyla yapılmış gibi.
Bu deneyle sağlıklı bilgi alınabilirmi oda meçhul. Büyüme hızı dedikleri bitkinin boy atması ise fasulye ışığı bulana kadar çok hızlı boy atar. Yaptıkları folyalar güneş ışığının etkisini azaltıp bitkiyi hızlı büyemeye teşvik etmiş olabilir. Kontrol grubunda yavaş büyümesi direk güneş ışığı aldığı için sağlıklı ve daha güçlü büyümesinden kaynaklanıyor olabilir.
Sitede gördüğüm kadarıyla Tübitak bilim fuarında sergilenmiş. Umarım çocuklara bu bilgileri elde ederken sebep, sonuç, deneyin doğruluğu hakkında bilgiler verilmiştir. Büyüyünce kırmızı folyo ile kaplı seralar yapmaya kalkmasın bu öğrenciler.[:)))][EDIT]kenanbalik,2019-02-09 12:06:37[/EDIT]
[QUOTE=sarı2604]
Bu arada bu fikri bulduktan ve buraya konu açtiktan sonra biraz arastirma yaptim netten tesadufen bi yazi ile karsilastim bir kaç renk jelatin var her bir kutunun uzerine bir renk koymuslar buyutme deneyi yapmışlar.
Buyrun linki; [URL]https://www.bilimsenligi.com/bilim-fuari-farkli-renklerdeki-isiklarin-bitkinin-gelisimine-etkileri.html/[/URL][/QUOTE]
İlgili deneyi okudum ama anladığım kadarıyla deneyi harici ışık kaynağı değilde güneş ışığıyla yapılmış gibi.
Bu deneyle sağlıklı bilgi alınabilirmi oda meçhul. Büyüme hızı dedikleri bitkinin boy atması ise fasulye ışığı bulana kadar çok hızlı boy atar. Yaptıkları folyalar güneş ışığının etkisini azaltıp bitkiyi hızlı büyemeye teşvik etmiş olabilir. Kontrol grubunda yavaş büyümesi direk güneş ışığı aldığı için sağlıklı ve daha güçlü büyümesinden kaynaklanıyor olabilir.
Sitede gördüğüm kadarıyla Tübitak bilim fuarında sergilenmiş. Umarım çocuklara bu bilgileri elde ederken sebep, sonuç, deneyin doğruluğu hakkında bilgiler verilmiştir. Büyüyünce kırmızı folyo ile kaplı seralar yapmaya kalkmasın bu öğrenciler.[:)))][EDIT]kenanbalik,2019-02-09 12:06:37[/EDIT]
Düz Beyaz Led Işığı Jelatnle Bitki Işığına Çevirme
Hatırladığım kadarıyla bitkinin sağlıklı gelişmesi için gereken ışık güneş ışığına yakın bir dalga boyunda ( http://www.magicplant.net/led-lambalar/1135-hydro-led-x-63-watt.html Dalga Boyu : 740nm (10%) : 660nm(50%) : 640nm(20%) : 470nm(10%) : 440nm(10%) ) olması gerekli. Sizin yaptığınız sistem beyaz ışığın dalga boyunu değiştiriyormu yoksa sadece görsellikmi katıyor araştırmanız lazım.
Dalga boyu değişmiyorsa ışığın gücünü azalttığı için faydadan çok zarar verebilir.
Hatırladığım kadarıyla bitkinin sağlıklı gelişmesi için gereken ışık güneş ışığına yakın bir dalga boyunda ( http://www.magicplant.net/led-lambalar/1135-hydro-led-x-63-watt.html Dalga Boyu : 740nm (10%) : 660nm(50%) : 640nm(20%) : 470nm(10%) : 440nm(10%) ) olması gerekli. Sizin yaptığınız sistem beyaz ışığın dalga boyunu değiştiriyormu yoksa sadece görsellikmi katıyor araştırmanız lazım.
Dalga boyu değişmiyorsa ışığın gücünü azalttığı için faydadan çok zarar verebilir.
Akvaryum.com Yetkililerine Uyarı
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Hobi tabi ki de, canlılara "keyfiniz için" zulüm etmeye gerekte yok.
Olmayacak türleri bir araya koymaya, kendi göz zevkiniz için bilinçsizce canlı/dekor v.b. eklemeye vesaire vesaire.. Artık çağımız bilgi çağı, bilgiye ulaşmakta her zamandan daha kolay. 25 sene önce kitaplardan (akvaryum ile ilgili) okuyarak öğrenebildiklerimizi artık iki tuşa basarak anında elde edebiliyoruz.
Kenan bey sizi tenzih ederim, lafım size değil, sizin vasıtanız ile tüm hobiseverlere.[/QUOTE]
Malesef her akvaryum hobicisi birer zalim ve keyfimiz için yapıyoruz bunu. Zulüm etmemek için onları akvaryum yerine doğasında bırakmamız lazım. Aynı göl yada bölgede yaşıyor diye belki doğal ortamında yan yana yüzmeyecek türleri yaşadıkları yere oranla ufacık suda buna mecbur bırakıyoruz. Biotop yapıp orayı elimizden geldiğince kopyalamaya çalışıyoruz, aslı gibi olabilirmi? Hatta F0 adı altında vahşi türleri doğasından koparıp yüksek fiyatlar verip besliyoruz. İlk yavruyu biz satıp para kazanalım, bu türde ilk yavruyu ben aldım yada bu türden Türkiye'de tek bende var demenin hazzı .
İnsan bunları kabullenince daha objektif olabiliyor. Benim bu hobiden beklentim en az masrafla, az vakit harcayarak birbirine saldırmayan- zarar vermeyen canlıları bir arada yaşatmaya çalışmak. Dediğim gibi bu iş keyif işi. İsteyen istediği gibi yapabilir.
Yine malesef bilgi çağı ama artık algı operasyonu diye tabir edilen yani bu konunun ortaya çıkış sebebi olan reklam amaçlı bilgilerde var. Belki inandığımız çoğu bilgi butür reklamlardı. Çoğumuz sorgulamadan faydalı diye pahalı bakteri kültürleri , filitre malzemeleri, dış filitreler, su düzenleyiciler aldık kullandık.
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Hobi tabi ki de, canlılara "keyfiniz için" zulüm etmeye gerekte yok.
Olmayacak türleri bir araya koymaya, kendi göz zevkiniz için bilinçsizce canlı/dekor v.b. eklemeye vesaire vesaire.. Artık çağımız bilgi çağı, bilgiye ulaşmakta her zamandan daha kolay. 25 sene önce kitaplardan (akvaryum ile ilgili) okuyarak öğrenebildiklerimizi artık iki tuşa basarak anında elde edebiliyoruz.
Kenan bey sizi tenzih ederim, lafım size değil, sizin vasıtanız ile tüm hobiseverlere.[/QUOTE]
Malesef her akvaryum hobicisi birer zalim ve keyfimiz için yapıyoruz bunu. Zulüm etmemek için onları akvaryum yerine doğasında bırakmamız lazım. Aynı göl yada bölgede yaşıyor diye belki doğal ortamında yan yana yüzmeyecek türleri yaşadıkları yere oranla ufacık suda buna mecbur bırakıyoruz. Biotop yapıp orayı elimizden geldiğince kopyalamaya çalışıyoruz, aslı gibi olabilirmi? Hatta F0 adı altında vahşi türleri doğasından koparıp yüksek fiyatlar verip besliyoruz. İlk yavruyu biz satıp para kazanalım, bu türde ilk yavruyu ben aldım yada bu türden Türkiye'de tek bende var demenin hazzı .
İnsan bunları kabullenince daha objektif olabiliyor. Benim bu hobiden beklentim en az masrafla, az vakit harcayarak birbirine saldırmayan- zarar vermeyen canlıları bir arada yaşatmaya çalışmak. Dediğim gibi bu iş keyif işi. İsteyen istediği gibi yapabilir.
Yine malesef bilgi çağı ama artık algı operasyonu diye tabir edilen yani bu konunun ortaya çıkış sebebi olan reklam amaçlı bilgilerde var. Belki inandığımız çoğu bilgi butür reklamlardı. Çoğumuz sorgulamadan faydalı diye pahalı bakteri kültürleri , filitre malzemeleri, dış filitreler, su düzenleyiciler aldık kullandık.
Akvaryum.com Yetkililerine Uyarı
Adı üstünde bu iş hobi keyif işidir. İsteyen istediğini kullanabilir. Her filitrasyon yönteminin artısı eksisi var. Dış filitrenizi kendiniz bile yapabilisiniz ( ama eklere dikkat sızdırınca evi su basıyor[:(])
Ben filitrasyonu mekanik olarak iç filitre ile yapıyorum. Biyolojik filitrasyon akvaryumun içinde heryerde oluyor zaten. Dış filitreye gerek yok belki ama akvaryumun içinde görsellik doğallık arayanlar için tercih edilebilir...
Adı üstünde bu iş hobi keyif işidir. İsteyen istediğini kullanabilir. Her filitrasyon yönteminin artısı eksisi var. Dış filitrenizi kendiniz bile yapabilisiniz ( ama eklere dikkat sızdırınca evi su basıyor[:(])
Ben filitrasyonu mekanik olarak iç filitre ile yapıyorum. Biyolojik filitrasyon akvaryumun içinde heryerde oluyor zaten. Dış filitreye gerek yok belki ama akvaryumun içinde görsellik doğallık arayanlar için tercih edilebilir...
Balıklarım Kaçıyor
Dış filitre daha iyidir ama iç filitreninde yönünü değiştirip kalabilir. Sen normal devam et yem filan.Senden zarar gelmeyeceğini ve sen gelince yem geleceğini öğrenince kaçmazlar...[EDIT]kenanbalik,2019-02-03 03:55:55[/EDIT]
Dış filitre daha iyidir ama iç filitreninde yönünü değiştirip kalabilir. Sen normal devam et yem filan.Senden zarar gelmeyeceğini ve sen gelince yem geleceğini öğrenince kaçmazlar...[EDIT]kenanbalik,2019-02-03 03:55:55[/EDIT]
Erkeği Olmadan Üreyen Mutant Kerevit
[QUOTE=CnrBzz]Tâbi yine ve yeniden Almanya hiç şaşırmadım.
Yanlış anlamadıysam labaratuvar ortamında değil kendi DNA ları mutasyona uğramış. belki başlangıcı Almanya değil başka ülkelerde de olabilir. ama garip bir durum. nasıl bir yolla önüne geçecekler acaba[/QUOTE]
Haberde Almanyadaki bi evcil hayvan dükkanında başlamış filan diyor. Kesin hayvanın görselliğini değiştirmeye çalışırken filan olmuştur...
[QUOTE=CnrBzz]Tâbi yine ve yeniden Almanya hiç şaşırmadım.
Yanlış anlamadıysam labaratuvar ortamında değil kendi DNA ları mutasyona uğramış. belki başlangıcı Almanya değil başka ülkelerde de olabilir. ama garip bir durum. nasıl bir yolla önüne geçecekler acaba[/QUOTE]
Haberde Almanyadaki bi evcil hayvan dükkanında başlamış filan diyor. Kesin hayvanın görselliğini değiştirmeye çalışırken filan olmuştur...
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
Lepistes175,
EmiirKaan,
Hoppala,
Kınayu,
oktay42,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
DABARAKATO,
Khatrom,
Birtek,
altuntasseref,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
akinsinan,
sina cen,
0rnn,
by__cg,
Sekizo,
MiSoSiKiaN,
Omer901,
gurkanmutllu,
omerkaya40,
ternapi,
simsela,
kocoglu,
R0h1rr1m,
Kemalk41,
Ozzgur,
Dark65,
şansal,
Hidro Dinamik,
ALTEMUR,
Betuşka,
DigitalPen,
Frkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
