ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Freakish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Haziran 2009 20:33
Son Ziyaret:
09 Temmuz 2010 20:02
Toplam Mesaj:
661 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ekrem Çelik
Doğum Tarihi:
11 Eylül 1981
Yaş:
44
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgisayar Prog. (VB/C++/Jawa/Pascal)
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ekrem Çelik/Gaziosmanpaşa
Özel Mesaj İle Lütfen yardım Talebinde Bulunmayın, Soracağınız Tüm Soruların Cevapları Forumda Mevcut Zaten..
Özel Mesaj İle Lütfen yardım Talebinde Bulunmayın, Soracağınız Tüm Soruların Cevapları Forumda Mevcut Zaten..
SON 10 MESAJI
150U*60Y*50G İdeal balık-İdeal fiyat
Cam Kalınlığında her hangi bir sorun yok, kayıt ve kuşakla gayet sağlıklı olabilir, ama sağlıksız olan durum Mobilya olmasıdır.. Su olarak yaklaşık 400 + Cam Ağırlığı 100 + Taş, Kaya v.s. malzemeler 100 Kilo toplamda 600 kilo ağırlığı Mobilya kesinlikle taşımaz. Kısa süre sonra deformasyonlar başlar. O ağırlıkta kesinlikle demir profil ve üzerine giydirme mobilya daha sağlıklı olur... Eğer sadece mobilya ise kesinlikle bedava yapılsa bile yaptırmayın derim.. Çünkü çok kısa zaman sonra üzerindeki ağırlık nedeniyle esneme ve deformasyonlardan oluşan ölçü kaymaları akvaryum için büyük tehlike oluşturur..
Cam Kalınlığında her hangi bir sorun yok, kayıt ve kuşakla gayet sağlıklı olabilir, ama sağlıksız olan durum Mobilya olmasıdır.. Su olarak yaklaşık 400 + Cam Ağırlığı 100 + Taş, Kaya v.s. malzemeler 100 Kilo toplamda 600 kilo ağırlığı Mobilya kesinlikle taşımaz. Kısa süre sonra deformasyonlar başlar. O ağırlıkta kesinlikle demir profil ve üzerine giydirme mobilya daha sağlıklı olur... Eğer sadece mobilya ise kesinlikle bedava yapılsa bile yaptırmayın derim.. Çünkü çok kısa zaman sonra üzerindeki ağırlık nedeniyle esneme ve deformasyonlardan oluşan ölçü kaymaları akvaryum için büyük tehlike oluşturur..
Silis Kum
[QUOTE=blueboy]
Bahsedilen yer sadece Gaziosmanpaşa'ya bağlı bir yer.. Bu bahsedilen yer Küçükköy'de.. Küçükköy merkezine gelmek için Topkapı'daki PTT'nin oradan kalkan Cebeci, Gazi Mah ve Nur Sitesi Minibüsleri tam olarak geçiyor.. Küçükköy Merkez'de indikten sonra Yapı Kredi bankasının üst katında bulunuyor. bnaya girdiğinizde zaten girişte işyerlerinin isimleri yazıyor..
[QUOTE=blueboy]
Tam adres verebilir misiniz.
GOP ya hiç gitmedim de.[/QUOTE]Bahsedilen yer sadece Gaziosmanpaşa'ya bağlı bir yer.. Bu bahsedilen yer Küçükköy'de.. Küçükköy merkezine gelmek için Topkapı'daki PTT'nin oradan kalkan Cebeci, Gazi Mah ve Nur Sitesi Minibüsleri tam olarak geçiyor.. Küçükköy Merkez'de indikten sonra Yapı Kredi bankasının üst katında bulunuyor. bnaya girdiğinizde zaten girişte işyerlerinin isimleri yazıyor..
Zebra chichlid de davranış değişmesi, yavru yeme ?
Açılan konunun içeriğine bakıp dişiyi ayormasaydınız diyenlere inanamıyorum.. Arkadaşlar lütfen düzgün ve faydalı yorumlar yapın.. Ne demiş konuyu açan arkadaşımız ''Erkek dişinin iki katı kadar, dişi ne zaman saklandığı yerden çıksa erkek saldırıyor'' bunun karşılığında yapılabilecek en mantıklı şey dişiyi bol tuzlu bir suya ayırıp iyileştirmektir.. O dişiyi ayırmazsanız dişinin uzun süre yaşaması mucize olur.. kendi cüssesinden 2 kat büyük bir erkek ile eş olsalar bile dişinin dayak yemesi kaçınılmazdır.. O nedenle dayak yediği dönemde ayırmak en mantıklısıdır.. Zaten zebra erkekleri dişinin yumurtalarını dişinin karnındayken döller salgıladığı bir madde sayesinde. Yani dişinn yumurtlayıp, erkeğin dölemesini beklemeye gerek yok.. Dişinin yumurtlayacağı anlaşıldığında ayırılabilir..
Tüm bu yukarıda yazdıklarım arkadaşın akvaryumu ile ilgilidir.. Sizin dişiniz erkekten fazla küçük değil ise sorun olmayabilir, Ama bu arkadaşın durumu istisnadır ve dişiyi ayırmak en mantıklı seçimdir.. O nedenle zebralarda Dişinin erkekle eşit boyda olmasına özen göstermek lazım..
Açılan konunun içeriğine bakıp dişiyi ayormasaydınız diyenlere inanamıyorum.. Arkadaşlar lütfen düzgün ve faydalı yorumlar yapın.. Ne demiş konuyu açan arkadaşımız ''Erkek dişinin iki katı kadar, dişi ne zaman saklandığı yerden çıksa erkek saldırıyor'' bunun karşılığında yapılabilecek en mantıklı şey dişiyi bol tuzlu bir suya ayırıp iyileştirmektir.. O dişiyi ayırmazsanız dişinin uzun süre yaşaması mucize olur.. kendi cüssesinden 2 kat büyük bir erkek ile eş olsalar bile dişinin dayak yemesi kaçınılmazdır.. O nedenle dayak yediği dönemde ayırmak en mantıklısıdır.. Zaten zebra erkekleri dişinin yumurtalarını dişinin karnındayken döller salgıladığı bir madde sayesinde. Yani dişinn yumurtlayıp, erkeğin dölemesini beklemeye gerek yok.. Dişinin yumurtlayacağı anlaşıldığında ayırılabilir..
Tüm bu yukarıda yazdıklarım arkadaşın akvaryumu ile ilgilidir.. Sizin dişiniz erkekten fazla küçük değil ise sorun olmayabilir, Ama bu arkadaşın durumu istisnadır ve dişiyi ayırmak en mantıklı seçimdir.. O nedenle zebralarda Dişinin erkekle eşit boyda olmasına özen göstermek lazım..
Aklım cok karıstı
[QUOTE=58Güven]2-3 lira
[/QUOTE]
İç Filtre hurdasını bulsanız 10 lira, turşü bidonu 3-5 litrelik olanlar ortalama 5 lira, sünger ortalama bir inşaat süngeri bile 1,5-2 lira, 1 tane yetmeyeceğini düşünürsek Süngere de 5 lira gitti.. Sadece bunlar etti 20 lira:) Sistemi yapabilmek için silikona da ihtiyacınız olacak 6-7 lira da ona gitti.. Bu mazlemelerin herkesin elinin altında olmayacağını da varsayarsak yine de maledemedik 2-3 liraya :) Ben en iyisi size 3 değil 5 lira göndereyim siz bu sisteminizi faaliyete geçirin :)
[QUOTE=58Güven]2-3 lira
Sadece fiyatın uygun olacağına dair bir benzetme.
Motor için ise iç filtre var.
Elinizde iç filtre,hortum,bir bidon (turşu bidonu vs...) ve de sünger olacak.
İç Filtre hurdasını bulsanız 10 lira, turşü bidonu 3-5 litrelik olanlar ortalama 5 lira, sünger ortalama bir inşaat süngeri bile 1,5-2 lira, 1 tane yetmeyeceğini düşünürsek Süngere de 5 lira gitti.. Sadece bunlar etti 20 lira:) Sistemi yapabilmek için silikona da ihtiyacınız olacak 6-7 lira da ona gitti.. Bu mazlemelerin herkesin elinin altında olmayacağını da varsayarsak yine de maledemedik 2-3 liraya :) Ben en iyisi size 3 değil 5 lira göndereyim siz bu sisteminizi faaliyete geçirin :)
Aklım cok karıstı
Siz teklifime bir cevap verin yeter :) ben size 2-3 lira göndereyim bana hayrına bi dış filtre yapın :) ya da var deyip işin içinden çıkmak yerine burada örneklerini bizimle paylaşın :) Madem ki var diyorsunuz bizimle de paylaşın ki Akvaryum.com ailesine de katkınız olsun :)
Şu 2-3 lraya yapmayı düşündüğünüz dış filtrenin projelerini büyük bir sabırsızlıkla bekleyeceğim :)
Hayalci olmayalım lütfen, 2-3 liraya dış filtre maletmek hayalcilikten öte bir şey değil.. Çamaşır makinesinden olmasa da suyu devir etttirmek için Bir MOTOR kullanmak zorundasınız ve dünyadaki hiç bir motoru 2-3 liraya mal edemezsiniz :)
Ya biraz daha gerçekçi olun, ya da sözünüzn arkasında durun ve 2-3 liraya nasıl dış filtre yapacaksınız bizimle de paylaşın :):) Madem ki uygulamayı düşünüyorsunuz mutlaka aklınızda bir sistem vardır :)
Siz teklifime bir cevap verin yeter :) ben size 2-3 lira göndereyim bana hayrına bi dış filtre yapın :) ya da var deyip işin içinden çıkmak yerine burada örneklerini bizimle paylaşın :) Madem ki var diyorsunuz bizimle de paylaşın ki Akvaryum.com ailesine de katkınız olsun :)
Şu 2-3 lraya yapmayı düşündüğünüz dış filtrenin projelerini büyük bir sabırsızlıkla bekleyeceğim :)
Hayalci olmayalım lütfen, 2-3 liraya dış filtre maletmek hayalcilikten öte bir şey değil.. Çamaşır makinesinden olmasa da suyu devir etttirmek için Bir MOTOR kullanmak zorundasınız ve dünyadaki hiç bir motoru 2-3 liraya mal edemezsiniz :)
Ya biraz daha gerçekçi olun, ya da sözünüzn arkasında durun ve 2-3 liraya nasıl dış filtre yapacaksınız bizimle de paylaşın :):) Madem ki uygulamayı düşünüyorsunuz mutlaka aklınızda bir sistem vardır :)
Aklım cok karıstı
[QUOTE=58Güven]
Rica etsem ve Parasını göndersem bana 2-3 liraya DIŞ FİLTRE yaparmısınız :):):) Akıl verirken kendimiz uyguladığımız yöntemleri vermemiz daha doğru değil mi :) 2-3 liraya dış filtre yapabilmek insalık ötesi bir mucizeyi gerçekleştirmek demektir.. Herkesin elinde turşu bidonu, elyaflar, hele hele çamaşır makinası motor bulunmaz sanırım :)
Ayrıca kendi şahsım adına dış filtreyi çok ta gerekli görmüyorum 100-150litrelik akvaryumda.. Ben 90*45*45 lik akvaryumumda dış filtre kullanmıyorum ve dış fişltrenin eksikliğini hiç bir zaman hissetmedim.. Ne bir balığım öldü, ne de suyum bulandı.. Balıklarımın sağlığı çok iyi, suyum da cam gibi..:)
Yukarıdaki mesajlarda katıldığım tek bir nokta var, elinizden geldiğince mümkün olabilecek en büyük akvaryumu yaptırın..
[QUOTE=58Güven]
Dediğim gibi 2-3 milyona dış filtre yapabileceğin güzel fikirler var.
Saygılar,
[/QUOTE]Rica etsem ve Parasını göndersem bana 2-3 liraya DIŞ FİLTRE yaparmısınız :):):) Akıl verirken kendimiz uyguladığımız yöntemleri vermemiz daha doğru değil mi :) 2-3 liraya dış filtre yapabilmek insalık ötesi bir mucizeyi gerçekleştirmek demektir.. Herkesin elinde turşu bidonu, elyaflar, hele hele çamaşır makinası motor bulunmaz sanırım :)
Ayrıca kendi şahsım adına dış filtreyi çok ta gerekli görmüyorum 100-150litrelik akvaryumda.. Ben 90*45*45 lik akvaryumumda dış filtre kullanmıyorum ve dış fişltrenin eksikliğini hiç bir zaman hissetmedim.. Ne bir balığım öldü, ne de suyum bulandı.. Balıklarımın sağlığı çok iyi, suyum da cam gibi..:)
Yukarıdaki mesajlarda katıldığım tek bir nokta var, elinizden geldiğince mümkün olabilecek en büyük akvaryumu yaptırın..
Bu Hangi Çiklet Türü Acaba ?
Arayacağınız İsim belli değil mi :) Polit diyeceksiniz ve akvaryumcuunu bilmezse o sizin değil akvaryumcunun sorunu :) Sonuçta diğe rtüm balıkları da genel olarak orjinal isimleri ile telafuz etmiyormuyuz zaten :)
Polit deyin mutlaka bulursunuz varsa..
Arayacağınız İsim belli değil mi :) Polit diyeceksiniz ve akvaryumcuunu bilmezse o sizin değil akvaryumcunun sorunu :) Sonuçta diğe rtüm balıkları da genel olarak orjinal isimleri ile telafuz etmiyormuyuz zaten :)
Polit deyin mutlaka bulursunuz varsa..
Canlı Doğuran - Bitki Akvaryumu
[QUOTE=saturday]Ortadaki o midye kabuklarıyla oluşturulmuş mağarayı çıkarırsanız daha güzel bir görüntü olucaktır.[/QUOTE]
Konunun açılma tarihi :)
Konu: Canlı Doğuran - Bitki Akvaryumu
Gönderim Zamanı: 20 Mart 2008 Saat 22:37
Sanırım öneriniz için epeyce geç kaldınız :)
[QUOTE=saturday]Ortadaki o midye kabuklarıyla oluşturulmuş mağarayı çıkarırsanız daha güzel bir görüntü olucaktır.[/QUOTE]
Konunun açılma tarihi :)
Konu: Canlı Doğuran - Bitki Akvaryumu
Gönderim Zamanı: 20 Mart 2008 Saat 22:37
Sanırım öneriniz için epeyce geç kaldınız :)
bu balığın türü ve cinsiyeti nedir ?
Bu balık kesinlikle Snow Prenses değil, ısrar etmeye gerek yok :) Açıkçası Zebra'ya da pek benzemiyor..
Diğer soruna gelince, kenyi ile çiftleşirmi bilinmez ama çiftleştirildiği zaman sonuçlar ortada.. Sizin bu balığınız da muhtemelen anası babası farklı bir balık, o nedenle ne olduğunu çözemiyoruz.. Siz de Kenyi ile çiftleştirin daha da içinden çıkılmaz bir hal alsın balıkların türleri..:(
Şu balık şununla çiftleşir mi, çaprazlama yaparsak ne olur, kırma balık ne gibi sorun teşkil eder gibi sorular soran ardaşlara iyi bir dersolsun bu resimdeki balık :) Siz balıkları farklı türlerle çiftleştirmeye evam edin, biz de bu tarz balıkların türü ve cinsiyetlerini bulmaya devam ederiz :)
Bu balık kesinlikle Snow Prenses değil, ısrar etmeye gerek yok :) Açıkçası Zebra'ya da pek benzemiyor..
Diğer soruna gelince, kenyi ile çiftleşirmi bilinmez ama çiftleştirildiği zaman sonuçlar ortada.. Sizin bu balığınız da muhtemelen anası babası farklı bir balık, o nedenle ne olduğunu çözemiyoruz.. Siz de Kenyi ile çiftleştirin daha da içinden çıkılmaz bir hal alsın balıkların türleri..:(
Şu balık şununla çiftleşir mi, çaprazlama yaparsak ne olur, kırma balık ne gibi sorun teşkil eder gibi sorular soran ardaşlara iyi bir dersolsun bu resimdeki balık :) Siz balıkları farklı türlerle çiftleştirmeye evam edin, biz de bu tarz balıkların türü ve cinsiyetlerini bulmaya devam ederiz :)
akvaryum yapımında hatta
[QUOTE=blueboy]Böyle camcı mı olur ya gönlü almak için cam yapıştırmak.
150-60-60 ebatlarda 10mm cam kesmeyi çocuk oyuncağı zannediyorsunuz galiba:) Binde 1'lik kusur bence gayet doğal ve normaldir.. 1500mm de 1-2 mm eksik veya fazla kesmek o camcının beceriksiz olduğu anlamına gelmez.. Socuçta el emeği ile işlem yapılan bir hizmet, makina kullanmadan elindeki tahta cetveli 60cm genişlikte 1,5 metre kaydırmak çok kolay değildir değil mi.?
Lütfen biraz mantıklı düşünün, tam 1,5 metre boyunca elinizde bir cetvel ve elmas ile cam kesmek bu kadar basit ve kolay mıdır sizce..?
[QUOTE=blueboy]Böyle camcı mı olur ya gönlü almak için cam yapıştırmak.
İşi bilmiyordur belki güvenmiyorsanız kendini. yapın derim.
[/QUOTE]150-60-60 ebatlarda 10mm cam kesmeyi çocuk oyuncağı zannediyorsunuz galiba:) Binde 1'lik kusur bence gayet doğal ve normaldir.. 1500mm de 1-2 mm eksik veya fazla kesmek o camcının beceriksiz olduğu anlamına gelmez.. Socuçta el emeği ile işlem yapılan bir hizmet, makina kullanmadan elindeki tahta cetveli 60cm genişlikte 1,5 metre kaydırmak çok kolay değildir değil mi.?
Lütfen biraz mantıklı düşünün, tam 1,5 metre boyunca elinizde bir cetvel ve elmas ile cam kesmek bu kadar basit ve kolay mıdır sizce..?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

