ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yakuppolat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Mart 2010 23:43
Son Ziyaret:
02 Mart 2014 23:40
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yakup polat
Doğum Tarihi:
27 Eylül 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[size=9]Yakup Polat
yaş 24
istanbul/avcılar
yaş 24
istanbul/avcılar
SON 10 MESAJI
Nihayet Şekillenmeye Başladı
[QUOTE=kaansener03]Gayet guzel bir tank olmus yakup abi eline saglık
arka sağ köşedeki bitkinin adı nedir acaba ?[/QUOTE]
[QUOTE=FuTTeRWaCKeN]Hala bitkili akvaryuma geçiş yapmamış amatör akvarist olarak bu tür bitkili akvaryumları görünce imreniyorum. Elinize sağlık, güzel çalışma...[/QUOTE]
[QUOTE=kaansener03]Gayet guzel bir tank olmus yakup abi eline saglık
arka sağ köşedeki bitkinin adı nedir acaba ?[/QUOTE]
Teşekkür ederim.
Arkadaki ufak bir kök crypto brown.
Arkadaki ufak bir kök crypto brown.[QUOTE=FuTTeRWaCKeN]Hala bitkili akvaryuma geçiş yapmamış amatör akvarist olarak bu tür bitkili akvaryumları görünce imreniyorum. Elinize sağlık, güzel çalışma...[/QUOTE]
Teşekkür ederim daha iyileri sizinde olur inşallah.
Nihayet Şekillenmeye Başladı
Arkadaşlar yeniden bi dekor yapma ihitiyacıyla tankı dağıttım.
Tank 30*30*30 Kare bi şekilde.
Tabanda JBL Aqua Basis Plus ile bi tabaka eklendi.
Üzerine bi kat kuartz kum eklendi.
Bu katın üzerine jbl misket gübre ve azoo ilk kurulum gübresi eklendi.
Üzerine biraz daha kum be dekor eklendi.glossostigma elatinoides dikildi ve ilk kurulum günü. 03,30,2013
Buda bugünkü hali.Kurduktan 15 gün sonra tankı balkona taşıdım ve ısıtıcı,filtre hiçbirşey kullanmadım.Sadece bitkiler su ve canlılar.Ne karbondioksit nede ışık kullandım bu sefer.Gündüz oluşan fotosentezi inanın sağlam ışık tertibatındaki sistemimde göremedim.Ve zannedersem yaz sonuna kadar 150lt lik ana tankımın tabanına yetecek kadar çok bitkim olacak.İlerleyen zamanlarda tüm zemin inşallah kaplanır ve daha kaliteli resimlerle tekrar karşınızda olurum.
23,06,2013
Bu kadar büyürmü?
Arkadaşlar benim 2 tane hem lepistes hemde endler beslediğim ayrı akvaryumlarım var.Geçenlerde endler dişisi diye bi balık elime geçti. Fakat bu balık normal endler dişilerine göre çok büyük jumbo lepistesler kadar.Tamam hayvan yaşlı belli ama bu kadar büyük olabilirmiki? Lepistes dişisidir dedim ama hayvanda hiç renk yok ve bu hayvandan aldığım ilk parti yavrular endler olarak çıktı.ENdlerle lepistesleri kırmak istemediğimden sizlerinde fikrini almak istedim.resimlerdeki balık endlermi,lepistesmi bu konuda fikri olan varmı?

Bunlarda 2 ay önce bu hayvandan çıkan yavru,kırmalık yok gibi geldi bana.
Bitkli AKvaryum Denemem Baştan Sona
[QUOTE=dookie32] [QUOTE=yakuppolat]
[QUOTE=dookie32]Gayet güzel olmuş.
Anladım. Peki içerisinde canlı varken oksijenli su ile müdahale edebilir miyiz? [/QUOTE]
[QUOTE=dookie32] [QUOTE=yakuppolat]
[QUOTE=dookie32]Gayet güzel olmuş.
Kahverengi yosunu nasıl yokettiniz? Benzer sorun bende de var da.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Kahverengi alg için oksijenli su kullandım enjektör ile az az algin üstüne sıkarak azalttım en azından gelişimi durdu geri kalanınıda lepistes ve karides gibi canlılar temizledi.
[/QUOTE]Anladım. Peki içerisinde canlı varken oksijenli su ile müdahale edebilir miyiz? [/QUOTE]
Ben o şekilde yaptım.Karideslerim dahil etkilenen canlılarım olmadı.ama dozunu çok az kullanmak lazım,5ml.lik enjektör ile az az alg oluşan yerlere sıkarak kullanılıyor.
Astronot ve Piranha Çekimlerim
Arkadaşımın akvaryumundaki Astronotlardan ve S.Elongatusdan birkaç kareyi sizinle paylaşmak istedim.
Arkadaşımın akvaryumundaki Astronotlardan ve S.Elongatusdan birkaç kareyi sizinle paylaşmak istedim.
Bitkli AKvaryum Denemem Baştan Sona
[QUOTE=kayiboyu]Bayağı eğlenceli bir süreç:) Tebrik ederim. Akvaryum yapmaktan çok süreci takip etmek, bunları resmetmek ve yayınlamak. Olaya sanki deneysel yaklaşıyor gibi bakmak daha cazibeli ve eğlenceli.[/QUOTE]
[QUOTE=dookie32]Gayet güzel olmuş.
[QUOTE=bandirmali]Özellikle ilk baştaki Glossostigma elatinoides'lerin gelişimine hayran kaldım. Bütün bu gelişme sadece 46 watt tasarruf ampulu ve mayalı Co2 ile mi oldu ? Zor olduğu söylenen Glossostigma elatinoides'in bu kadar gelişim göstermesi beni bir hayli umutlandırdı doğrusu.[/QUOTE]
[QUOTE=kayiboyu]Bayağı eğlenceli bir süreç:) Tebrik ederim. Akvaryum yapmaktan çok süreci takip etmek, bunları resmetmek ve yayınlamak. Olaya sanki deneysel yaklaşıyor gibi bakmak daha cazibeli ve eğlenceli.[/QUOTE]
Daha nacizane ilk tecrübemden dolayı gelişimleri sürekli fotoğraflıyorum.İlerde daha büyük boyutlu tanklara geçmeden bol bol tecrübe etmeye çalışıyorum.

[QUOTE=dookie32]Gayet güzel olmuş.
Kahverengi yosunu nasıl yokettiniz? Benzer sorun bende de var da.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim.Kahverengi alg için oksijenli su kullandım enjektör ile az az algin üstüne sıkarak azalttım en azından gelişimi durdu geri kalanınıda lepistes ve karides gibi canlılar temizledi.
[QUOTE=bandirmali]Özellikle ilk baştaki Glossostigma elatinoides'lerin gelişimine hayran kaldım. Bütün bu gelişme sadece 46 watt tasarruf ampulu ve mayalı Co2 ile mi oldu ? Zor olduğu söylenen Glossostigma elatinoides'in bu kadar gelişim göstermesi beni bir hayli umutlandırdı doğrusu.[/QUOTE]
Aslında zor
yani bitki istediğim gibi yayılım göstermedi.Normade zeminden en fazla 3cm kadar yükselmesi gerekirken bendekiler 5cmi bile geçti yer yer.Ama bunun sebebide bana göre ışık ve co2den ziyade akvaryumda denge isteyen bir bitki olması.Yani gübreleme,su değişimi,cco2 salınımı gibi değerler bir dengede yapılmalı ve sürekli aynı olmalı.Tabiki bu benim kendi tecrübemdir.
yani bitki istediğim gibi yayılım göstermedi.Normade zeminden en fazla 3cm kadar yükselmesi gerekirken bendekiler 5cmi bile geçti yer yer.Ama bunun sebebide bana göre ışık ve co2den ziyade akvaryumda denge isteyen bir bitki olması.Yani gübreleme,su değişimi,cco2 salınımı gibi değerler bir dengede yapılmalı ve sürekli aynı olmalı.Tabiki bu benim kendi tecrübemdir.Buda Benim Ufaklık
[QUOTE=Onur Nergiz]Sitemiz böyle güzel paylaşımlara ihtiyaç duyuyor zaman zaman.Fotoğraflarınız benim kanaatimde uluslar arası düzeyde.Fotoğrafçılık ile yakından ilgilenen biri olarak ciddi anlamda beğendim her bir kareyi.Bettanızdan daha farklı kareler bekliyorum.Hatta diğer fotoğaflarınızıda uygun forumda paylaşırsanız tadından yenmez diyebilirim.
Tekrar teşekkürler...[/QUOTE]
[QUOTE=Onur Nergiz]Sitemiz böyle güzel paylaşımlara ihtiyaç duyuyor zaman zaman.Fotoğraflarınız benim kanaatimde uluslar arası düzeyde.Fotoğrafçılık ile yakından ilgilenen biri olarak ciddi anlamda beğendim her bir kareyi.Bettanızdan daha farklı kareler bekliyorum.Hatta diğer fotoğaflarınızıda uygun forumda paylaşırsanız tadından yenmez diyebilirim.
Tekrar teşekkürler...[/QUOTE]
İlginiz İçin Çok teşekkür ederim.Gereken özeni göstermeye çalışacağım ama önce forum temasına biraz alışmam lazım galiba.

Metal Halidemi,Floresanmı?
Arkadaşlar merhaba.İlk bitki denememden sonra daha büyük bir akvaryum kurmak istiyorum. Ölçüler 60*40*40 olacak.Taban bitkisi için cuba düşünüyorum bunun dışında başka bitki koymayabilirim.İlk denemede aydınlatma olarak 865kodlu 2 adet 23w tasarruflu ampul kullanmıştım fakat glossolarım yukarı doğru yayılıma geçmişti.link burada:http://www.akvaryum.com/Forum/bitkli_akvaryum_denemem_bastan_sona_k673737.asp
Arkadaşlar merhaba.İlk bitki denememden sonra daha büyük bir akvaryum kurmak istiyorum. Ölçüler 60*40*40 olacak.Taban bitkisi için cuba düşünüyorum bunun dışında başka bitki koymayabilirim.İlk denemede aydınlatma olarak 865kodlu 2 adet 23w tasarruflu ampul kullanmıştım fakat glossolarım yukarı doğru yayılıma geçmişti.link burada:http://www.akvaryum.com/Forum/bitkli_akvaryum_denemem_bastan_sona_k673737.asp
Şimdi sorum şu,Bu ölçülerde akvaryumda cuba bitkisi yetiştirmek için 70wlık bir metal halide düşünüyorum.Bu akvaryumda flo armatürlerdeki grolüx,daylight kombinasyonumu daha verimli olur yoksa tek başına bu metal halideler yeterlimidir? Akvaryum,bitki siparişlerini v.s. verdim tek eksiğim aydınlatma.Sizce ne kullanmalıyım.
Buda Benim Ufaklık
Öncelikle değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.Forumlara yeterince alakalı olmadığımdan pek yarışma v.s. bilgim yok açıkcası.Birsürü balık ve akvaryum fotoğraflarım mevcut bundan sonra daha sık paylaşım yapmaya çalışacağım.Beğenilerinize tekrar teşekkürler.
Öncelikle değerli yorumlarınız için çok teşekkürler.Forumlara yeterince alakalı olmadığımdan pek yarışma v.s. bilgim yok açıkcası.Birsürü balık ve akvaryum fotoğraflarım mevcut bundan sonra daha sık paylaşım yapmaya çalışacağım.Beğenilerinize tekrar teşekkürler.
Bitkli AKvaryum Denemem Baştan Sona
Akvaryumu hazır olarak aldım.Sadece sirkülasyon amaçlı ufak bi iç filtre koydum.Aydınlatma olarak 2 adet osram 23w daylight tasarruflu ampul kullandım.Tabana 3 cm hagen ve derekumu karışımı serdim ve araya azoo misket gübre ekleyip 3-4 cm daha hagen kum ekledim.Bitki olarak Glossostigma elatinoides ile tabanı kaplamayı düşündüm.Arka kısıma ise sadece 1 adet crypto diktim.Sade bi görüntü yapmak istiyordum.Dekor olarakta 1 adet kütük kullandım.Co2 Mayalı DIY sistem kullanıyorum ve gübre olarak sadece potasyum kullanmaktayım.
Şimdi tekrardan bi kurulum yapmaya başladım.Tabana hiç dokunmadım sadece bitkileri çıkardım temizledim ve yeni bitkiler diktim.
Akvaryumu hazır olarak aldım.Sadece sirkülasyon amaçlı ufak bi iç filtre koydum.Aydınlatma olarak 2 adet osram 23w daylight tasarruflu ampul kullandım.Tabana 3 cm hagen ve derekumu karışımı serdim ve araya azoo misket gübre ekleyip 3-4 cm daha hagen kum ekledim.Bitki olarak Glossostigma elatinoides ile tabanı kaplamayı düşündüm.Arka kısıma ise sadece 1 adet crypto diktim.Sade bi görüntü yapmak istiyordum.Dekor olarakta 1 adet kütük kullandım.Co2 Mayalı DIY sistem kullanıyorum ve gübre olarak sadece potasyum kullanmaktayım.
Sürekli Arka kısım boş hissi oluştu ve arka kısma eloida bitkisi ve biraz canlı ekledim.5.Gün

online photo storage

online photo storage
Ve bela geliyorum dedi.Akvaryumun her yanını 2 günde bu kahverengi algler kapladı ve bütün canlılar öldü.13.Gün

upload pic
Alg sorununu atlattıktan sonra biraz dekor değişti.Kütüğün ışık almayan kısımlarında alg oluşumundan süphelendiğimden kütüğü tamamen çıkardım.Birsürü bitki çöp oldu ardından kurtardığım kadarı ile bitkiler ve tankın durumu.17.Gün

picture hosting

upload pic
Alg sorununu atlattıktan sonra biraz dekor değişti.Kütüğün ışık almayan kısımlarında alg oluşumundan süphelendiğimden kütüğü tamamen çıkardım.Birsürü bitki çöp oldu ardından kurtardığım kadarı ile bitkiler ve tankın durumu.17.Gün

picture hosting
Ve tanka tekrar canlı eklemesi.Ve akvaryumdaki canlılar.
Bu karidesler sayesinde bugün akvaryumumda ne bi gram alg nede yosun kaldı.Türü ne bilmiyorum ama karides kerevitlerim.
Bu karidesler sayesinde bugün akvaryumumda ne bi gram alg nede yosun kaldı.Türü ne bilmiyorum ama karides kerevitlerim.
İlk denemeden sonra Glossostigma elatinoides ler çok iyi gelişim gösterdi.
Kurulumdan 33 gün sonraki hali.

images
Kurulumdan 33 gün sonraki hali.

images
40. gün tamamen zemini kapladılar.
Ve Tankdaki bitkilerin hepsini çıkardım.Akvaryumun peyzajında bikaç değişiklik yapmak istedim malum baya bi bakımsız kaldı.
Şimdi tekrardan bi kurulum yapmaya başladım.Tabana hiç dokunmadım sadece bitkileri çıkardım temizledim ve yeni bitkiler diktim.
Bu bitki ilk dikimdeki eloidaları aldığım zaman akvaryumuma eloidaların içinde 6-7 cmlik bir dal halinde geldi.İlk başta farketmedim,eloidaların arasında durdu.Türünü,cismini ismini bilmiyodum.Sonra toprağa tutturdum ve sadece 1 haftada aşağıdaki resimdeki gibi sürgünler verdiğini farkettim.Daha sonra araştırınca bitkinin isminin hemianthus micranthemoides olduğunu öğrendim. Bitkileri çıkartıp yeni kurulum yaparken bikaç kök glosso ayırmıştım kendime,bi köşeye onları diktim.Diğer bir köşeyede bu bitkiyi diktim.Tam olarak 1 şubat tarihinde akvaryuma eklediğimde bu haldeydi.
24,günde bu şekilde yayılmaya başladı.Yayılan sürgünlerden alarak farklı köşelere ekleme yaptım. 24,gün. akvaryum ve bitkiler:

photo sharing sites

photo sharing sites
Ve kurulumdan 45 gün sonraki hali.Bitkiler tabanı çok hızlı bir şekilde kapladı,Akvaryuma yeni canlılar eklendi,Dekorda ufak değişiklikler yapıldı.hemianthus micranthemoides gelişimi ve akvaryum.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.













































