ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fkarakaser
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]13070,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
162
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Eylül 2006 19:41
Son Ziyaret:
06 Aralık 2025 18:39
Toplam Mesaj:
2406 [0.33 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Faruk Karakaşer
Doğum Tarihi:
15 Ekim 1975
Yaş:
50
İl:
Istanbul
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
SON 10 MESAJI
Alsancak Petshop
[QUOTE=hakanchef]
Düşüncenize saygı duyarım, ancak siz de mantık çerçevesinde şu durumu nasıl izah edebilirsiniz: Alsancakpetshop.com adresli internet sitesinde "18 gr. artemia mix" paket fiyatı 8 TL, aynı ürün mağazada 16 TL. Ben hem internetten satın aldım, hem de bizzat mağazaya giderek gördüm. (Anlatım bozukluğu olmasaydı kendi gözlerimle gördüm derdim [:)]). Aynı ürün, fiyatı 2 misli. Üstelik internetten aldığım ürün için kargolama masrafı (koli, bant, vs) satıcı tarafından ödeniyor, ben kargo ücreti 14 TL ödüyorum alsancakpethop.com da, mağazaya gidip gelsem zaten arabam o kadar yakıt yakacak. Alsancakpetshop.com'dan yaptığım son alışverişte siyah kum aldım, kilosunu 6 TL'den, daha sonra yolum üzerinde olduğundan mağazaya uğrayarak tekrar aynı kumdan aldım, mağazadaki satış fiyatı 7,5 TL dediler. Nedenini mağaza çalışanına sordum, akla uygun (mantıklı) bir cevap veremedi. Hatta internetten yaptığım alışverişte 3 adet mavi karides almıştım, internet sitesinde 3 adet ve 10 adet diye iki farklı satış yapıyorlar, 3 adet alınınca adedi 4,5 liraya geliyor, 10 adet alınınca adedi 6 liraya geliyor. İnternet sitesinde bile tutarsızlık var :-D (Adedi fazla alınca fiyat düşer normalde).[/QUOTE]
İstanbuldaki petshoplarda da durum genelde böyle, ben internette ki fiyatlarını gösterip indirim istiyorum, şimdiye kadar reddeden olmadı.
[QUOTE=hakanchef]
Düşüncenize saygı duyarım, ancak siz de mantık çerçevesinde şu durumu nasıl izah edebilirsiniz: Alsancakpetshop.com adresli internet sitesinde "18 gr. artemia mix" paket fiyatı 8 TL, aynı ürün mağazada 16 TL. Ben hem internetten satın aldım, hem de bizzat mağazaya giderek gördüm. (Anlatım bozukluğu olmasaydı kendi gözlerimle gördüm derdim [:)]). Aynı ürün, fiyatı 2 misli. Üstelik internetten aldığım ürün için kargolama masrafı (koli, bant, vs) satıcı tarafından ödeniyor, ben kargo ücreti 14 TL ödüyorum alsancakpethop.com da, mağazaya gidip gelsem zaten arabam o kadar yakıt yakacak. Alsancakpetshop.com'dan yaptığım son alışverişte siyah kum aldım, kilosunu 6 TL'den, daha sonra yolum üzerinde olduğundan mağazaya uğrayarak tekrar aynı kumdan aldım, mağazadaki satış fiyatı 7,5 TL dediler. Nedenini mağaza çalışanına sordum, akla uygun (mantıklı) bir cevap veremedi. Hatta internetten yaptığım alışverişte 3 adet mavi karides almıştım, internet sitesinde 3 adet ve 10 adet diye iki farklı satış yapıyorlar, 3 adet alınınca adedi 4,5 liraya geliyor, 10 adet alınınca adedi 6 liraya geliyor. İnternet sitesinde bile tutarsızlık var :-D (Adedi fazla alınca fiyat düşer normalde).[/QUOTE]
İstanbuldaki petshoplarda da durum genelde böyle, ben internette ki fiyatlarını gösterip indirim istiyorum, şimdiye kadar reddeden olmadı.
90 Litre İçin Filtre Önerisi
Haqos 500ex veya Haqos AT500 slim modellerini kullanabilirsiniz, ben gayet memnunum.
Haqos 500ex veya Haqos AT500 slim modellerini kullanabilirsiniz, ben gayet memnunum.
Bitkinin İsmini Bilen Varmı Nedir
Merhaba, fotoğraf çok tatmin edici değil , bu sebeple emin olmamakla beraber limon bitkisine benzettim.
https://www.akvaryum.com/hygrophila_corymbosa_limon_bitkir_25_889.asp
Merhaba, fotoğraf çok tatmin edici değil , bu sebeple emin olmamakla beraber limon bitkisine benzettim.
https://www.akvaryum.com/hygrophila_corymbosa_limon_bitkir_25_889.asp
HAQOS EXPRO-500 Filtre incelemesi
Herkese merhaba,
Expro 500 slim modelinde filtrenin pervanesini temizlik aşamasında nasıl söküyorsunuz? ben ikinci el olarak aldım pervane kasasının çevresinin dibinde beyaz yapıştırıcı var gibi, bu sebeple zorlamaya korktum açıkçası, ayrıca pervanenin çevresindeki plastik kasasının çevresinde 2 küçük vida var onları söktüm plastiği komple çıkarayım diye onu da beceremedim. Bir püf noktası var da ben mi bilmiyorum?
Herkese merhaba,
Expro 500 slim modelinde filtrenin pervanesini temizlik aşamasında nasıl söküyorsunuz? ben ikinci el olarak aldım pervane kasasının çevresinin dibinde beyaz yapıştırıcı var gibi, bu sebeple zorlamaya korktum açıkçası, ayrıca pervanenin çevresindeki plastik kasasının çevresinde 2 küçük vida var onları söktüm plastiği komple çıkarayım diye onu da beceremedim. Bir püf noktası var da ben mi bilmiyorum?
Haqos Expro 500 Slim Çalışma Sorunu!
İlk çalıştırma veya temizlik sonrası çalıştırmak için filtre haznesini pervaneye kadar su ile doldurmak gerekiyor. Suyu az koyarsanız çalışmakta nazlanıyor, eğer suyu az koymanız sebebiyle çalışmadıysa ve filtreyi tekrar açmak istemiyorsanız su çıkış borusuna plastik hortum takıp, ağzınızla ufak bir hava çekin hemen çalışır.
İlk çalıştırma veya temizlik sonrası çalıştırmak için filtre haznesini pervaneye kadar su ile doldurmak gerekiyor. Suyu az koyarsanız çalışmakta nazlanıyor, eğer suyu az koymanız sebebiyle çalışmadıysa ve filtreyi tekrar açmak istemiyorsanız su çıkış borusuna plastik hortum takıp, ağzınızla ufak bir hava çekin hemen çalışır.
Gündoğumu, Günbatımı Simulasyonu Dıy
Bu sisteme şimşek çakması efekti ve hoparlör bağlantısı ile gök gürültüsü sesi eklenebilir mi ?
Bu sisteme şimşek çakması efekti ve hoparlör bağlantısı ile gök gürültüsü sesi eklenebilir mi ?
Balık Hafızası Saniyelikmidir? (şartlı Refleks Hk)
Merhaba Abdullah Kardeşim,
Proje ödevini gayet güzel ve özenerek hazırlamışsın. Geçen sene oğlum senin yaşındaydı ve serbest konu projesinde, akvaryum ortamında oluşan olası bir probleminin çözümlerini ödev olarak hazırlamıştık. Tabi orada ödevin bir çoğunu neredeyse ben yapmıştım. Senin konuyu okuduğumda geçen seneki ödev aklıma geldi :)
Öncelikle araştırarak ödevini yapmanı tebrik ediyorum. Çünkü bu devirde ödevler kopyala yapıştır olduğu için, genelde hepsi birbirinin aynı oluyor. Senin yaptığın ise farklı olduğu için takdir kazanacaktır.
Ayrıca her zaman bir insanın hobisi olması gerektiğini savunuyorum, senin yaşına bakıldığında uğraşmış olduğun hobinin sana neler kattığı hemen fark ediliyor.
Son olarak ödevinde eksik bir durum görmedim, gayet başarılı olmuş.
[EDIT]fkarakaser,2018-11-02 13:42:30[/EDIT]
Merhaba Abdullah Kardeşim,
Proje ödevini gayet güzel ve özenerek hazırlamışsın. Geçen sene oğlum senin yaşındaydı ve serbest konu projesinde, akvaryum ortamında oluşan olası bir probleminin çözümlerini ödev olarak hazırlamıştık. Tabi orada ödevin bir çoğunu neredeyse ben yapmıştım. Senin konuyu okuduğumda geçen seneki ödev aklıma geldi :)
Öncelikle araştırarak ödevini yapmanı tebrik ediyorum. Çünkü bu devirde ödevler kopyala yapıştır olduğu için, genelde hepsi birbirinin aynı oluyor. Senin yaptığın ise farklı olduğu için takdir kazanacaktır.
Ayrıca her zaman bir insanın hobisi olması gerektiğini savunuyorum, senin yaşına bakıldığında uğraşmış olduğun hobinin sana neler kattığı hemen fark ediliyor.
Son olarak ödevinde eksik bir durum görmedim, gayet başarılı olmuş.
[EDIT]fkarakaser,2018-11-02 13:42:30[/EDIT]
Akvaryumda Niçin Reeflowers Siyah Kum Kullanmamalı
Kumu değiştirirken suyunuzu da yenilediniz. Filtre ekipmanları da elden geçmiştir. Dolayısı ile su değerleriniz de bir iyileşme söz konusu, tamamen kuma bağlamak yanlış olur.
Düzeltme: Diğer arkadaşlar kumun salınım yapmasından bahsetmiş, böyle bir şey söz konusu ise su değerlerini de etkiliyordur. Dolayısı ile kumu kullanan arkadaşların tecrübeleri önemli.[EDIT]fkarakaser,2018-09-19 17:13:43[/EDIT]
Kumu değiştirirken suyunuzu da yenilediniz. Filtre ekipmanları da elden geçmiştir. Dolayısı ile su değerleriniz de bir iyileşme söz konusu, tamamen kuma bağlamak yanlış olur.
Düzeltme: Diğer arkadaşlar kumun salınım yapmasından bahsetmiş, böyle bir şey söz konusu ise su değerlerini de etkiliyordur. Dolayısı ile kumu kullanan arkadaşların tecrübeleri önemli.[EDIT]fkarakaser,2018-09-19 17:13:43[/EDIT]
Eheim Jager Kalibrasyon Resimli, Detaylı Anlatımlı
[QUOTE=fgulcicek]
Evet yukarıda kalibrasyon sonuçlarını paylaşacağımı söylemiştim. İlk aldığımda havalar sıcak olduğu için kalibrasyon olayına girmemiştim. Kutudan çıktığı gibi default 26 derecede ellemeden kurmuştum. Havalar soğuduğu için bir kaç gün önce çalışmaya başladı. 26 derece default ayarda iken suyu 27.5 dereceye kadar ısıttı. Bende anlatıldığı gibi detaylara dikkat ederek eksi 1.5 derecelik kalibrasyonunu yaptım. Yani mavi halkayı oynatmadan 26 gösteren oku arkasındaki çentiği kaydırarak 27.5'u göstermesini sağladım. Kalibrasyon işi tamam.
Isının 25 derece olmasını istediğim için 25'e getirip bıraktım. 2 gündür hem daldırma tip dijital termometre hem de akvaryumdaki cam termometre ile kontrol ediyorum. Aldığım değerler 24.8 ile 25 derece arası. Değerler güzel. Oda ısısı 24 derece olduğu için bir kaç saatte bir kısa süreli devreye girip çıkıyor. Çalışma düzeninde de bir sorun yok. Bu ısıtıcının neden kötülendiğini anlayamadım. Kullanım klavuzunda bile nasıl yapılacağı yazıyor. Fahri Bey'in bu ısıtıcının kalibrasyonu konusunda tüm söyledikleri aynen doğru çıktı. Bu konuyu okumasaydım hemen hemen aynı fiyata çin mallarının bir iki tık üstü olan Tetra HT100 alacaktım. Şimdi profesyonel bir ısıtıcıya sahibim. Kendisine teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208148/180920181142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Cihaz hem güzel, hem stabil. Büyük akvaryumlar için çok ideal bir ısıtıcı. Bizim insanımızın tek kabahati kılavuz okumamak, zaten bu ısıtıcıda kalibrasyonu bozmak tamamen bununla alakalı.
Kısaca siz burayı ve kılavuzu okumasaydınız, direk mavi bölümü çevirseydiniz ayarlar allak bullak olacaktı ve uğraşacaktınız. Buradaki bir çok kişinin sorunu da bu zaten.
[QUOTE=fgulcicek]
Evet yukarıda kalibrasyon sonuçlarını paylaşacağımı söylemiştim. İlk aldığımda havalar sıcak olduğu için kalibrasyon olayına girmemiştim. Kutudan çıktığı gibi default 26 derecede ellemeden kurmuştum. Havalar soğuduğu için bir kaç gün önce çalışmaya başladı. 26 derece default ayarda iken suyu 27.5 dereceye kadar ısıttı. Bende anlatıldığı gibi detaylara dikkat ederek eksi 1.5 derecelik kalibrasyonunu yaptım. Yani mavi halkayı oynatmadan 26 gösteren oku arkasındaki çentiği kaydırarak 27.5'u göstermesini sağladım. Kalibrasyon işi tamam.
Isının 25 derece olmasını istediğim için 25'e getirip bıraktım. 2 gündür hem daldırma tip dijital termometre hem de akvaryumdaki cam termometre ile kontrol ediyorum. Aldığım değerler 24.8 ile 25 derece arası. Değerler güzel. Oda ısısı 24 derece olduğu için bir kaç saatte bir kısa süreli devreye girip çıkıyor. Çalışma düzeninde de bir sorun yok. Bu ısıtıcının neden kötülendiğini anlayamadım. Kullanım klavuzunda bile nasıl yapılacağı yazıyor. Fahri Bey'in bu ısıtıcının kalibrasyonu konusunda tüm söyledikleri aynen doğru çıktı. Bu konuyu okumasaydım hemen hemen aynı fiyata çin mallarının bir iki tık üstü olan Tetra HT100 alacaktım. Şimdi profesyonel bir ısıtıcıya sahibim. Kendisine teşekkür ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208148/180920181142061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Cihaz hem güzel, hem stabil. Büyük akvaryumlar için çok ideal bir ısıtıcı. Bizim insanımızın tek kabahati kılavuz okumamak, zaten bu ısıtıcıda kalibrasyonu bozmak tamamen bununla alakalı.
Kısaca siz burayı ve kılavuzu okumasaydınız, direk mavi bölümü çevirseydiniz ayarlar allak bullak olacaktı ve uğraşacaktınız. Buradaki bir çok kişinin sorunu da bu zaten.
Aşırı Yosun Kokusu Çözemedim
[QUOTE=halit7502]
Uzun süredir yeniden silikonlanıp kuru bekleyen akvaryuma su aldım yalnız tabandaki kayıtları silikonlamama rağmen kılcal sızıntılar olmuştu o kısma çok önemsemedim sonraki gün odaya girdiğimde aynı mide bulandırıcı koku sinmiş tüm her yere bunun başka bişey olduğundan endişeliyim artık çünkü sirke hidrojen peroksit ve etanolle silip iki hafta neredeyse kuru beklettim temizleyemediğim kayıt arasındaki birkaç mm lik yerden tüm akvaryuma sumpa sump melzemelerine odaya eve koku sindi[/QUOTE]
Ekipmanları çamaşır suyu (domestos değil) eklediğiniz suda bekletin.
Yosunlar tamamen temizlendiğinde durulayıp, elma sirkesinde bekletip tekrar durulayın. Bu şekilde yosun kokusu ve yosun kalıntıları kalmıyor.
[QUOTE=halit7502]
Uzun süredir yeniden silikonlanıp kuru bekleyen akvaryuma su aldım yalnız tabandaki kayıtları silikonlamama rağmen kılcal sızıntılar olmuştu o kısma çok önemsemedim sonraki gün odaya girdiğimde aynı mide bulandırıcı koku sinmiş tüm her yere bunun başka bişey olduğundan endişeliyim artık çünkü sirke hidrojen peroksit ve etanolle silip iki hafta neredeyse kuru beklettim temizleyemediğim kayıt arasındaki birkaç mm lik yerden tüm akvaryuma sumpa sump melzemelerine odaya eve koku sindi[/QUOTE]
Ekipmanları çamaşır suyu (domestos değil) eklediğiniz suda bekletin.
Yosunlar tamamen temizlendiğinde durulayıp, elma sirkesinde bekletip tekrar durulayın. Bu şekilde yosun kokusu ve yosun kalıntıları kalmıyor.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
