ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Habitat
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2009 22:01
Son Ziyaret:
18 Haziran 2026 19:52
Toplam Mesaj:
254 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Avcı
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1975
Yaş:
51
İl:
Antalya
Meslek:
Sağlık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hasan AVCI
Orda bir bitkili var ..
Orda bir bitkili var ..
SON 10 MESAJI
Mini Buzdolabı Üstüne Akvaryum
Merhabalar tabiki bu akvaryum, zaman zaman ufak su problemleri oldu fakat hiç sorun oluşmadı. Gerekli özeni gösterirseniz problem çıkmaz, buzdolabıda kendi içinde su ve nem barındırıyor yine de elektrikli bir alet, bu konuda dikkatli olacağınızı düşünüyorum, evinizde elektrik sisteminiz de de mutlaka kaçak akım Rölesi bulunsun, genel bir güvenlik önlemi [:iyi:][EDIT]Habitat,2024-07-02 02:06:04[/EDIT]
Merhabalar tabiki bu akvaryum, zaman zaman ufak su problemleri oldu fakat hiç sorun oluşmadı. Gerekli özeni gösterirseniz problem çıkmaz, buzdolabıda kendi içinde su ve nem barındırıyor yine de elektrikli bir alet, bu konuda dikkatli olacağınızı düşünüyorum, evinizde elektrik sisteminiz de de mutlaka kaçak akım Rölesi bulunsun, genel bir güvenlik önlemi [:iyi:][EDIT]Habitat,2024-07-02 02:06:04[/EDIT]
Mini Buzdolabı Üstüne Akvaryum
Taşır, ben 35x35x50 cm on yılı aşkın suredir kullanıyorum, sorun yaşamadım.
Taşır, ben 35x35x50 cm on yılı aşkın suredir kullanıyorum, sorun yaşamadım.
Tüm Ophthalmotilapia(Ventralis) Türleri
Bazen hatırlamak iyidir :))
Bu arada Murat bey ventralisler inizin güncel fotoğraf yada videolarını paylaşsanız gözlerimiz bayram edebilir..
Bazen hatırlamak iyidir :))
Bu arada Murat bey ventralisler inizin güncel fotoğraf yada videolarını paylaşsanız gözlerimiz bayram edebilir..
Dış Filtre Yerine Biolife Filtre Kullanmak
[QUOTE=erulusoy]' Bu sorunun ardından, hiç kullanmadığınız(ben uzun süre kullandım) , sistemi inceleyip yazmanızı beklerdim, siz aynı cümleleri ,ben tecrübeliyim ,bu benim fikrim diyerek tekrar yazmışsınız.( Askı filtrelerin tümü uygun seçildiğinde iş görür, yani avantaj diye yazdığınız şeyler doğru ama hepsi bunları kendi çapında yapıyor zaten)[/QUOTE]
Sayın hocam bu işe çok emek verdiğinizi ve önemsediğinizi görebiliyorum, özellikle de bilimsel yönüne de ayrıntılı olarak odaklanıyorsunuz, hamburg filitreyi bende hayata geçirmeyi ayrıntılı olarak düşündüm , uygulamasam da epey bir araştırdım, bahsedilen sistemle hamburg filitre arasında benzerlikler ve farklılıklar mevcut ki normalde de hamburg filitre de tek tip değil (farklı tip sünger, farklı kafa motoru, farklı akım hızları, farklı canlı yükü vs), ayrıca sizinde bu filitre hakkındaki görüşlerinizin bu filitreyi aktif olarak kullanıp memnuniyetsiz kalmanızdan dolayı değil, şahsi düşünce ve tecrübelerinize dayandığı kanaatindeyim yanlış ise düzeltirseniz sevinirim. Bazı başlıkları incelediğimde bu filitrenin ayrıntılı olarak tartışma konusu yapıldığı ve incelendiğini farkettim, artı ve eksik yönleri detaylı olarak tartışılmış, deneyim ve tecrübeleriniz göz önüne alındığında da muhtemelen düşüncelerinizde haklısınız. Yine benim şahsi görüşüm olacak ama yüzlü rakamlara üçüncü sınıf bir dış filitre almak yerine bu tarz bir filitre kullanılabilir. Saygılarımla..[EDIT]Habitat,2016-06-28 22:26:59[/EDIT]
[QUOTE=erulusoy]' Bu sorunun ardından, hiç kullanmadığınız(ben uzun süre kullandım) , sistemi inceleyip yazmanızı beklerdim, siz aynı cümleleri ,ben tecrübeliyim ,bu benim fikrim diyerek tekrar yazmışsınız.( Askı filtrelerin tümü uygun seçildiğinde iş görür, yani avantaj diye yazdığınız şeyler doğru ama hepsi bunları kendi çapında yapıyor zaten)[/QUOTE]
Sayın hocam bu işe çok emek verdiğinizi ve önemsediğinizi görebiliyorum, özellikle de bilimsel yönüne de ayrıntılı olarak odaklanıyorsunuz, hamburg filitreyi bende hayata geçirmeyi ayrıntılı olarak düşündüm , uygulamasam da epey bir araştırdım, bahsedilen sistemle hamburg filitre arasında benzerlikler ve farklılıklar mevcut ki normalde de hamburg filitre de tek tip değil (farklı tip sünger, farklı kafa motoru, farklı akım hızları, farklı canlı yükü vs), ayrıca sizinde bu filitre hakkındaki görüşlerinizin bu filitreyi aktif olarak kullanıp memnuniyetsiz kalmanızdan dolayı değil, şahsi düşünce ve tecrübelerinize dayandığı kanaatindeyim yanlış ise düzeltirseniz sevinirim. Bazı başlıkları incelediğimde bu filitrenin ayrıntılı olarak tartışma konusu yapıldığı ve incelendiğini farkettim, artı ve eksik yönleri detaylı olarak tartışılmış, deneyim ve tecrübeleriniz göz önüne alındığında da muhtemelen düşüncelerinizde haklısınız. Yine benim şahsi görüşüm olacak ama yüzlü rakamlara üçüncü sınıf bir dış filitre almak yerine bu tarz bir filitre kullanılabilir. Saygılarımla..[EDIT]Habitat,2016-06-28 22:26:59[/EDIT]
Dış Filtre Yerine Biolife Filtre Kullanmak
[QUOTE=doctorec] Siz söylenen yalanlara kızmıyorsunuz bu yalanlara verilen tepkileri kızıyorsunuz bende bunu anlamıyorum.[/QUOTE]
Cihan bey kızmıyorum, dünyada o kadar kızacak çok şey var ki, akvaryum filitresi herhal de son sırada gelir. Bu o kişilerin yanlış bilgilendirmelerini yada yanıltıcı reklam yapmalarını önemsemediğim yada onayladığım anlaşılmasın. Bu hobinin keyifle yapılması gereken bir iş olduğunu, hatta forumdada keyifle tartışılması ve paylaşılması gereken bir konu olduğunu düşünüyorum.
[QUOTE=doctorec] Siz söylenen yalanlara kızmıyorsunuz bu yalanlara verilen tepkileri kızıyorsunuz bende bunu anlamıyorum.[/QUOTE]
Cihan bey kızmıyorum, dünyada o kadar kızacak çok şey var ki, akvaryum filitresi herhal de son sırada gelir. Bu o kişilerin yanlış bilgilendirmelerini yada yanıltıcı reklam yapmalarını önemsemediğim yada onayladığım anlaşılmasın. Bu hobinin keyifle yapılması gereken bir iş olduğunu, hatta forumdada keyifle tartışılması ve paylaşılması gereken bir konu olduğunu düşünüyorum.
Dış Filtre Yerine Biolife Filtre Kullanmak
[QUOTE=erulusoy]
Aslında Biolife konularına yazmak bile saçma ,ilk çıktığında bir askı filtre den öteye gitmeyeceğini bir çok arkadaşımız belirtmişti, satış politikasının da tecrübesiz gençlerin harçlıklarına göz dikmek anlamına geldiğini yazmış ve uslubuyla uyarmıştık.Şimdi yazma sebebim, Hasan beyin, ki kendisi tecrübeli bir özel üye, son derece ucuz ve faydalı(tek dezavantajı hacim azaltması ve görüntü) bir filtrasyon sistemini(Hamburg) nasıl olupta bununla bağdaştırdığı.[/QUOTE]
Sayın Hocam soruya gelince, biolife ı bende soru sayesinde burada tanıdım , reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ya, incelememe sebep oldu, hatta akvaryumdan su içen (bence bir tür pika) zatı muhteremi özellikle görmek istedim ve olayın filitreyle alakalı olduğundan daha çok kişinin kendi tercihi yada show olduğu kanaatine ulaştım. Filitreye gelince sayın "darkaura; mustafa" bey ve diğer pek çok üyenin söylediği gibi pazarlanma tarzına verdikleri doğru yanlış pek çok bilgiyi bir kenarda tutarsak, çalışma tarzı pipo filitre ve hamburg filitre andıran bir sistem ile süngerin fiziksel ve biyolojik filtrasyon özelliğini kullandığını söylemek kendi kanaatimdir. (kendi kanaatim=25 yıllık akvaryum tecrübesi, biyoloji, mikrobiyolji, kimya ve fizik bilgim, bu filitreyi ve hamburg filitreyi kullanmamış olmam). Kendi kanaatim kısmından devam edersem avantajı akvaryumun üst yüzeyinde yer aması nedeniyle akvaryumun içinde yer kaplamaması, belki görüntüyü daha az bozması, dip çekimi yapıyor olması ve su süngerden geçmeden önce oksijenleniyor olması. dezavantajı dış filitre gibi akvaryuma ekstra hacim kazandırmaması, dış filitre de kullanılabilen diğer substaratların kullanılamıyor olması vb. diğer bu ve benzer sistemleri kullanmış üyelerimizin daha ayrıntılı yorum yapacağını düşünüyorum. Bu filitrenin biraz gereğinden ağır eleştirildiğini kanaatindeyim " gençlerin parasına göz dikmek gibi" fiyatları gördüğüm kadarıyla 17 ve 24 tl ; piyasadaki pek çok iç filitreden daha ucuz, aynı zamanda piyasada 100 lü 200 lü rakamlara uzak doğu ürünü o kadar çok dış filitre var ki çoğunun sepet uyumu bile yok su filitrenin içindeki sünger ve subustratlara bile uğramadan filitreden çıkıp gidiyor, tükettiği elektrikte cabası, kişi dış filitre kullandığını düşünüyor ki iyi çalışan dış flitrelerin de kendisine göre artı ve eksileri mevcut zaten bu yüzden pek çok kişi farklı tercihte bulunuyor, çünkü işin içinde canlılar ve biyolojik sistemler olunca bir tek doğru yok maalesef, söylediğim gibi benim şahsi kanaatim. Saygılarımla..[EDIT]ENGİN06,2016-06-27 13:52:20[/EDIT]
[QUOTE=erulusoy]
Aslında Biolife konularına yazmak bile saçma ,ilk çıktığında bir askı filtre den öteye gitmeyeceğini bir çok arkadaşımız belirtmişti, satış politikasının da tecrübesiz gençlerin harçlıklarına göz dikmek anlamına geldiğini yazmış ve uslubuyla uyarmıştık.Şimdi yazma sebebim, Hasan beyin, ki kendisi tecrübeli bir özel üye, son derece ucuz ve faydalı(tek dezavantajı hacim azaltması ve görüntü) bir filtrasyon sistemini(Hamburg) nasıl olupta bununla bağdaştırdığı.[/QUOTE]
Sayın Hocam soruya gelince, biolife ı bende soru sayesinde burada tanıdım , reklamın iyisi kötüsü olmaz derler ya, incelememe sebep oldu, hatta akvaryumdan su içen (bence bir tür pika) zatı muhteremi özellikle görmek istedim ve olayın filitreyle alakalı olduğundan daha çok kişinin kendi tercihi yada show olduğu kanaatine ulaştım. Filitreye gelince sayın "darkaura; mustafa" bey ve diğer pek çok üyenin söylediği gibi pazarlanma tarzına verdikleri doğru yanlış pek çok bilgiyi bir kenarda tutarsak, çalışma tarzı pipo filitre ve hamburg filitre andıran bir sistem ile süngerin fiziksel ve biyolojik filtrasyon özelliğini kullandığını söylemek kendi kanaatimdir. (kendi kanaatim=25 yıllık akvaryum tecrübesi, biyoloji, mikrobiyolji, kimya ve fizik bilgim, bu filitreyi ve hamburg filitreyi kullanmamış olmam). Kendi kanaatim kısmından devam edersem avantajı akvaryumun üst yüzeyinde yer aması nedeniyle akvaryumun içinde yer kaplamaması, belki görüntüyü daha az bozması, dip çekimi yapıyor olması ve su süngerden geçmeden önce oksijenleniyor olması. dezavantajı dış filitre gibi akvaryuma ekstra hacim kazandırmaması, dış filitre de kullanılabilen diğer substaratların kullanılamıyor olması vb. diğer bu ve benzer sistemleri kullanmış üyelerimizin daha ayrıntılı yorum yapacağını düşünüyorum. Bu filitrenin biraz gereğinden ağır eleştirildiğini kanaatindeyim " gençlerin parasına göz dikmek gibi" fiyatları gördüğüm kadarıyla 17 ve 24 tl ; piyasadaki pek çok iç filitreden daha ucuz, aynı zamanda piyasada 100 lü 200 lü rakamlara uzak doğu ürünü o kadar çok dış filitre var ki çoğunun sepet uyumu bile yok su filitrenin içindeki sünger ve subustratlara bile uğramadan filitreden çıkıp gidiyor, tükettiği elektrikte cabası, kişi dış filitre kullandığını düşünüyor ki iyi çalışan dış flitrelerin de kendisine göre artı ve eksileri mevcut zaten bu yüzden pek çok kişi farklı tercihte bulunuyor, çünkü işin içinde canlılar ve biyolojik sistemler olunca bir tek doğru yok maalesef, söylediğim gibi benim şahsi kanaatim. Saygılarımla..[EDIT]ENGİN06,2016-06-27 13:52:20[/EDIT]
Dış Filtre Yerine Biolife Filtre Kullanmak
Çalışma prensipleri hamburg filtreye benziyor bence iş görür .
http://www.akvaryum.com/Forum/kurulu_akvaryuma_hamburg_filtre_adapte_etme_k486303_sn4.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/hamburg_sunger_filitresi_-_hamburger_matt_k120191_sn2.asp
Çalışma prensipleri hamburg filtreye benziyor bence iş görür .
http://www.akvaryum.com/Forum/kurulu_akvaryuma_hamburg_filtre_adapte_etme_k486303_sn4.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/hamburg_sunger_filitresi_-_hamburger_matt_k120191_sn2.asp
Ramirezi Kuyruk Birleşim Yerinde Hastalık
Mesut bey yardımınız için çok teşekkürederim :)) , kötü gün dostu olmak bu olsa gerek :))
yarın dan itibaren söylediklerinizi uygulamaya çalışacağım, sevdiğim bir balık umarım toparlar..
Mesut bey yardımınız için çok teşekkürederim :)) , kötü gün dostu olmak bu olsa gerek :))
yarın dan itibaren söylediklerinizi uygulamaya çalışacağım, sevdiğim bir balık umarım toparlar..
Ramirezi Kuyruk Birleşim Yerinde Hastalık
MERHABALAR
TANK 50X33X33 CM EHEİM 2213 DIŞ FİLİTRE DÜŞÜK DESTEKLİ ZEMİNDE KARMA HAGEN KUM BİR KAÇ ANUBİAS VE CÜCE AMAZON
DİĞER CANLILAR 10 NEON, 8 REDNOSE TETRA, 6 RASBORA, 6 MELEK, 4 LİMON TETRA, 1 BETA, 2 RAMİREZİ, 2 CÜCE VATOZ
AKVARYUMCUDAN 1 HAFTA ÖNCE ALDIĞIM RAMİREZİNİN KUYRUK BİRLEŞİM YERİNDE 0.6 CM CAPLI BEYAZ RENKLİ KABARMA MEVCUT YENİ FARKETTİM AMA SANKİ ARTMA EĞİLİMİNDE. RENGİ ÇOK GÜZEL KAYBETMEK İSTEMİYORUM. KARANTİŞNA TANKI OLUŞTURMAMDA MÜMKÜN DEĞİL. NASIL TEDAVİ EDEBİLİRİM, BALIĞI AKVARYUMDAN ÇIKARTMALIMIYIM? DİĞERLERİNE DE BULAŞABİLİRMİ?
ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6453[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6441[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6451[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6453[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6440[1].JPG[/IMG][EDIT]Habitat,2015-07-06 16:25:59[/EDIT]
MERHABALAR
TANK 50X33X33 CM EHEİM 2213 DIŞ FİLİTRE DÜŞÜK DESTEKLİ ZEMİNDE KARMA HAGEN KUM BİR KAÇ ANUBİAS VE CÜCE AMAZON
DİĞER CANLILAR 10 NEON, 8 REDNOSE TETRA, 6 RASBORA, 6 MELEK, 4 LİMON TETRA, 1 BETA, 2 RAMİREZİ, 2 CÜCE VATOZ
AKVARYUMCUDAN 1 HAFTA ÖNCE ALDIĞIM RAMİREZİNİN KUYRUK BİRLEŞİM YERİNDE 0.6 CM CAPLI BEYAZ RENKLİ KABARMA MEVCUT YENİ FARKETTİM AMA SANKİ ARTMA EĞİLİMİNDE. RENGİ ÇOK GÜZEL KAYBETMEK İSTEMİYORUM. KARANTİŞNA TANKI OLUŞTURMAMDA MÜMKÜN DEĞİL. NASIL TEDAVİ EDEBİLİRİM, BALIĞI AKVARYUMDAN ÇIKARTMALIMIYIM? DİĞERLERİNE DE BULAŞABİLİRMİ?
ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6453[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6441[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6451[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6453[1].JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/71705/IMG_6440[1].JPG[/IMG][EDIT]Habitat,2015-07-06 16:25:59[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
