ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
hll7496
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
72
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2008 16:06
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 02:05
Toplam Mesaj:
714 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
halil ibrahim ergün
Doğum Tarihi:
04 Eylül 1993
Yaş:
32
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
400 litre melek
300 litre L144
300 litre L144 yavru boylandırma + karides
300 litre japon
120 litre şu an için boş
Halil İbrahim ERGÜN
SON 10 MESAJI
Aquascape Türkiye Youtube'da Sizlerle
Yorumlarınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Bu konunun altına, çok güzel bir kanal olmuş, harika gidiyor gibi yorumlar gelseydi bu denli sevinmezdim. Eleştiri, mevcut olan durumu daha iyiye götürmek adına bulunmaz bir nimet. Yorumlarınızı çok dikkatlice okudum değerlendirdim. Burada konu açmamın sebeplerinden biri de, bu işten anlayan, gören kişilerin bu tarz görüşlerini de öğrenmek istememdir. BİLEN TUNGUL Bey'in de dediği gibi gerçekten çok uğraştırıcı bir durummuş. 8 dakikalık bir video 8 saat gibi bir sürede tamamlanıyor. Daha doğrusu ben editleme, montaj gibi konularda acemi olduğum için normalden fazla vaktimi de alıyor olabilir. Kanalın adını aquascape koymama gelirsek, ülkenin temsili nacizane başka ülkelere de keşfedilmiş olmasını gerektireceği için daha global bir isim koymak istedim. Bu uğraştıcı saatleri aşabilirsem videolara yabancı dil alt yazı seçeneği eklemeyi düşünüyorum ve hatta yabancı dil videolara türkçe alt yazı da olabilir. Bunlar için de kanalda biraz alt yapı yani kanalın renginin ortaya çıkması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu ismi koymamın diğer bir sebebi de aquascape tam karşılığı olmasa da hepimizin bildiği gibi su altı peyzajı anlamına geliyor da denebilir. Bu tasarımlarda sadece bitkili akvaryumlar dışında bir çok tasarım çeşidi olduğunu söyleyebilirim. Tabi ki ağırlıklı bitkili kurulumlar oluyor. Belki de henüz daha yeni başlayanlar ile bir alt yapı oluşturmak istediğim için sizlere doyurucu bilgi sunamadım. Basit dil kullanmaya çalıştığım için eminim yetersiz geldi. Sonuçta bu forumda olsun, bu ülkede olsun bana bu hobide benim bilgilerim ve deneyimlerimi bana kat kat gömlek şeklinde giydirecek üstadlarım, üstadlarımız var. Bu hobi okyanustan daha büyük bir birikim. Benim bildiklerim sadece bir damlası ve birşeyler yapmak için mücadele etmek. Paylaşmak ve atılım yapmak konusunda malesef bilgili olduğumuz kadar mücadeleci olamıyoruz bazen . Sizlerin bu tarz destekleri ve görüşleri ile daha iyi yerlere gideceğine eminim. Değerli görüşleriniz için tekrar teşekkür ederim. [EDIT]hll7496,2021-01-17 18:14:43[/EDIT]
Yorumlarınız ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Bu konunun altına, çok güzel bir kanal olmuş, harika gidiyor gibi yorumlar gelseydi bu denli sevinmezdim. Eleştiri, mevcut olan durumu daha iyiye götürmek adına bulunmaz bir nimet. Yorumlarınızı çok dikkatlice okudum değerlendirdim. Burada konu açmamın sebeplerinden biri de, bu işten anlayan, gören kişilerin bu tarz görüşlerini de öğrenmek istememdir. BİLEN TUNGUL Bey'in de dediği gibi gerçekten çok uğraştırıcı bir durummuş. 8 dakikalık bir video 8 saat gibi bir sürede tamamlanıyor. Daha doğrusu ben editleme, montaj gibi konularda acemi olduğum için normalden fazla vaktimi de alıyor olabilir. Kanalın adını aquascape koymama gelirsek, ülkenin temsili nacizane başka ülkelere de keşfedilmiş olmasını gerektireceği için daha global bir isim koymak istedim. Bu uğraştıcı saatleri aşabilirsem videolara yabancı dil alt yazı seçeneği eklemeyi düşünüyorum ve hatta yabancı dil videolara türkçe alt yazı da olabilir. Bunlar için de kanalda biraz alt yapı yani kanalın renginin ortaya çıkması gerekiyor diye düşünüyorum. Bu ismi koymamın diğer bir sebebi de aquascape tam karşılığı olmasa da hepimizin bildiği gibi su altı peyzajı anlamına geliyor da denebilir. Bu tasarımlarda sadece bitkili akvaryumlar dışında bir çok tasarım çeşidi olduğunu söyleyebilirim. Tabi ki ağırlıklı bitkili kurulumlar oluyor. Belki de henüz daha yeni başlayanlar ile bir alt yapı oluşturmak istediğim için sizlere doyurucu bilgi sunamadım. Basit dil kullanmaya çalıştığım için eminim yetersiz geldi. Sonuçta bu forumda olsun, bu ülkede olsun bana bu hobide benim bilgilerim ve deneyimlerimi bana kat kat gömlek şeklinde giydirecek üstadlarım, üstadlarımız var. Bu hobi okyanustan daha büyük bir birikim. Benim bildiklerim sadece bir damlası ve birşeyler yapmak için mücadele etmek. Paylaşmak ve atılım yapmak konusunda malesef bilgili olduğumuz kadar mücadeleci olamıyoruz bazen . Sizlerin bu tarz destekleri ve görüşleri ile daha iyi yerlere gideceğine eminim. Değerli görüşleriniz için tekrar teşekkür ederim. [EDIT]hll7496,2021-01-17 18:14:43[/EDIT]
Aquascape Türkiye Youtube'da Sizlerle
Herkese merhabalar, bende bu hobinin ülkemizde gelişimi için katkıda bulunmak üzere youtube da yerimi aldım. Size bir tık kendimden bahsedeyim.
16 senedir bu hobi ile iç içeyim. Herkes gibi bende ufak bir akvaryum ile bu hobiye başladım. İlk başlarda amacım balık beslemek, güzel bir akvaryum kurmaktı. Sonrasında adeta hastalık derecesinde takıntı haline geldi. Kendimi daha net ifade etmek adına; sherlock holmes dizisi, filminde sürekli deneyler yapan, buz dolabından oradan buradan hiç olmayacak şeyler çıkan bu karakter gibi bende sağdan soldan, yabancı yerli forumlardan topladığım bilgileri deney ve gözlem yaparak test ederek sentezlemeye başladım. Bu hobiye 16 sene boyunca ara vermeden devam ediyorum. Evlenene kadar evde 3-4 akvaryum ile yetinirdim. Akvaryum olmayan ev benim için ev olamazdı. Bu sebeple evlenirken ilk işim eve akvaryumları götürmek oldu. Aile baskısı bitip kendi evime geçtiğimde daha da ileri giderek tank setleri alıp üretim odaları, daha farklı deneyler gözlemler yaparak devam ettim ve ediyorum.
Geleyim kanalı kurmaktaki amacıma. AQUASCAPE TÜRKİYE kanalı, en doğru ve kanıtlanmış bilgileri youtube da en geniş konu ve içerik ile kolay ulaşılabilir olarak sizlere sunmak ve akvaryum konusunda her bilgiye ulaşmak adına, ticari ve abone kaygısı taşımayan bir kanal olacak. Amacım bu güzel hobiyi ülkemizde hak ettiği yerlere getirmek aynı zamanda herkese kolay ve ulaşılabilir doğru bilgileri sunmak. Tabi ki içerik olarak akvaryum.com kadar geniş ve kaliteli bir içerik sunmak seneler seneler sürecek bir proje. Bu site ile tanıştıktan sonra benim için herşey farklı oldu. Senelerce bu aileden faydalandım ve hala faydalanmaya devam ediyorum.
Sizlere ve bu aileyi kurup emek veren herkese saygılarımı ve teşekkürlerimi tüm içtenliğim ile sunuyorum.
Kanalı bir ziyaret edip bana bilgi ve gelişim adına katkı sağlamak isteyen, bilgi edinmek isteyenler veya bir selam verip beni teşvik etmek isteyen olursa buyrun kanalımın linki;
https://youtube.com/channel/UCZjRJImP322oETB-xxS47pg
En iyisi olduğum ile ilgili bir iddiam yok. 16 senedir, hergün birşeyler öğrenen bir öğrenciyim. Ben bildiklerimi anlatarak sizlere bir artı sağlamaya çalışıyorum. Siz de bildikleriniz ile benim öğrenmeme sebep olarak ülkemize ve bana destek olabilirsiz. Kanala destek veren vermeyen, bu ailede olan herkese teşekkür ederim.
Herkese merhabalar, bende bu hobinin ülkemizde gelişimi için katkıda bulunmak üzere youtube da yerimi aldım. Size bir tık kendimden bahsedeyim.
16 senedir bu hobi ile iç içeyim. Herkes gibi bende ufak bir akvaryum ile bu hobiye başladım. İlk başlarda amacım balık beslemek, güzel bir akvaryum kurmaktı. Sonrasında adeta hastalık derecesinde takıntı haline geldi. Kendimi daha net ifade etmek adına; sherlock holmes dizisi, filminde sürekli deneyler yapan, buz dolabından oradan buradan hiç olmayacak şeyler çıkan bu karakter gibi bende sağdan soldan, yabancı yerli forumlardan topladığım bilgileri deney ve gözlem yaparak test ederek sentezlemeye başladım. Bu hobiye 16 sene boyunca ara vermeden devam ediyorum. Evlenene kadar evde 3-4 akvaryum ile yetinirdim. Akvaryum olmayan ev benim için ev olamazdı. Bu sebeple evlenirken ilk işim eve akvaryumları götürmek oldu. Aile baskısı bitip kendi evime geçtiğimde daha da ileri giderek tank setleri alıp üretim odaları, daha farklı deneyler gözlemler yaparak devam ettim ve ediyorum.
Geleyim kanalı kurmaktaki amacıma. AQUASCAPE TÜRKİYE kanalı, en doğru ve kanıtlanmış bilgileri youtube da en geniş konu ve içerik ile kolay ulaşılabilir olarak sizlere sunmak ve akvaryum konusunda her bilgiye ulaşmak adına, ticari ve abone kaygısı taşımayan bir kanal olacak. Amacım bu güzel hobiyi ülkemizde hak ettiği yerlere getirmek aynı zamanda herkese kolay ve ulaşılabilir doğru bilgileri sunmak. Tabi ki içerik olarak akvaryum.com kadar geniş ve kaliteli bir içerik sunmak seneler seneler sürecek bir proje. Bu site ile tanıştıktan sonra benim için herşey farklı oldu. Senelerce bu aileden faydalandım ve hala faydalanmaya devam ediyorum.
Sizlere ve bu aileyi kurup emek veren herkese saygılarımı ve teşekkürlerimi tüm içtenliğim ile sunuyorum.
Kanalı bir ziyaret edip bana bilgi ve gelişim adına katkı sağlamak isteyen, bilgi edinmek isteyenler veya bir selam verip beni teşvik etmek isteyen olursa buyrun kanalımın linki;
https://youtube.com/channel/UCZjRJImP322oETB-xxS47pg
En iyisi olduğum ile ilgili bir iddiam yok. 16 senedir, hergün birşeyler öğrenen bir öğrenciyim. Ben bildiklerimi anlatarak sizlere bir artı sağlamaya çalışıyorum. Siz de bildikleriniz ile benim öğrenmeme sebep olarak ülkemize ve bana destek olabilirsiz. Kanala destek veren vermeyen, bu ailede olan herkese teşekkür ederim.
L144 Kabız Mı İç Parazit Mi
1 yakınımın l144 tankında da yaklaşık 50 balıkla aynı sorunu yaşıyordu. Her türlü tedaviyi denedik işe yaramadı. En son diyetlerini hafiflettik. 1 hafta sadece salatalık ile besledi ve sorun düzeldi. Bağırsaklarının rahatlaması lazım. Beslenme ile ilgili bir problem.
1 yakınımın l144 tankında da yaklaşık 50 balıkla aynı sorunu yaşıyordu. Her türlü tedaviyi denedik işe yaramadı. En son diyetlerini hafiflettik. 1 hafta sadece salatalık ile besledi ve sorun düzeldi. Bağırsaklarının rahatlaması lazım. Beslenme ile ilgili bir problem.
Beta Balığım Yan Yatıyor
[QUOTE=Sykarn]Balığı alalı 9 ay oluyor. İlk aldığım da yoktu hiçbir şeyi tüyleri de şuan kinden çok uzundu. Suyu 1-2L. Balığı aldığım yerden verilen yem var. Değişimini de haftalık yapıyorum Tabiki dinlenmiş su ile yapıyorum. [/QUOTE]
Litre biraz daha büyüse daha iyi olur en azından 10 litre olabilir. Tam anlaşılmasa da yüzgeç erimesi gibi duruyor. Balığın duruşundan ilaç tedavisine geçilmesi iyi olur. Şartları ne kadar iyi olsa da toparlayacak durumu geçmiş gibi. Veterinerlerin bi sözü vardır. Burnu yere deyen kediden umudu kesin diye. Bu laf balık için de yan yatma olarak düşünülebilir. Umut yine de var tedaviye nasıl cevap verecek denemeden göremeyiz. Yine de daha net ve düzgün fotoğraflar atarsanız daha iyi olur. Teşhis tam yapılsın ki tedavi de ona göre olsun. Onun dışında aldığınız betta balığı burda mı üretilmiş yoksa ithal mi gelmiş bunu bilmekte balık beslemek için önemlidir. Burda doğan büyüyen bir balık çeşme suyunun dinlenmesi ile büyümüşse artık onun için doğal su şartı çeşme suyudur. Doğadaki değerlere almak adaptasyonuna zarar verir. İyilik yapalım derken kötülük yaparız. Yok ithal gelmişse su değerlerinde habitat taklit edilebilir. Daha dikey bir kap almanızı öneririm. O renkli taşlar yerine de iri taneli kum olmalı. Kum kalınlığı 10-12cm de tutulmalı. Su değişiminde kuma yarım santim kalıncaya kadar su çekilip yerine kum karıştırılmadan yeni su konmalı. Düşük hacimli akvaryumlar da özellikle betta beslerken yurtdışında bu sistem uygulanır. Orada su çekmek yerine damlatma tarzı filtre kullanılır. Hacim az, motor yok. Bu dezavantajı, avantaja çevirmek için kum kalınlaştırılır ki biyolojik denge kumda otursun diye. Bir diğer sebepte kumun dibinde kalan bakteriler suda oksijen kalmadığı için sudaki nitrit ve nitrattaki oksijeni kullanarak bunları sudan uçurur. Hem biyolojik hem mekanik dengede güzel sonuçlar alınabilir. Bazen sebepsiz yere kumdan bir baloncuk çıkar yüzeye doğru. Bunu çoğumuz görmüşüzdür. İşte bu çözünen nitrattır.
[QUOTE=Sykarn]Balığı alalı 9 ay oluyor. İlk aldığım da yoktu hiçbir şeyi tüyleri de şuan kinden çok uzundu. Suyu 1-2L. Balığı aldığım yerden verilen yem var. Değişimini de haftalık yapıyorum Tabiki dinlenmiş su ile yapıyorum. [/QUOTE]
Litre biraz daha büyüse daha iyi olur en azından 10 litre olabilir. Tam anlaşılmasa da yüzgeç erimesi gibi duruyor. Balığın duruşundan ilaç tedavisine geçilmesi iyi olur. Şartları ne kadar iyi olsa da toparlayacak durumu geçmiş gibi. Veterinerlerin bi sözü vardır. Burnu yere deyen kediden umudu kesin diye. Bu laf balık için de yan yatma olarak düşünülebilir. Umut yine de var tedaviye nasıl cevap verecek denemeden göremeyiz. Yine de daha net ve düzgün fotoğraflar atarsanız daha iyi olur. Teşhis tam yapılsın ki tedavi de ona göre olsun. Onun dışında aldığınız betta balığı burda mı üretilmiş yoksa ithal mi gelmiş bunu bilmekte balık beslemek için önemlidir. Burda doğan büyüyen bir balık çeşme suyunun dinlenmesi ile büyümüşse artık onun için doğal su şartı çeşme suyudur. Doğadaki değerlere almak adaptasyonuna zarar verir. İyilik yapalım derken kötülük yaparız. Yok ithal gelmişse su değerlerinde habitat taklit edilebilir. Daha dikey bir kap almanızı öneririm. O renkli taşlar yerine de iri taneli kum olmalı. Kum kalınlığı 10-12cm de tutulmalı. Su değişiminde kuma yarım santim kalıncaya kadar su çekilip yerine kum karıştırılmadan yeni su konmalı. Düşük hacimli akvaryumlar da özellikle betta beslerken yurtdışında bu sistem uygulanır. Orada su çekmek yerine damlatma tarzı filtre kullanılır. Hacim az, motor yok. Bu dezavantajı, avantaja çevirmek için kum kalınlaştırılır ki biyolojik denge kumda otursun diye. Bir diğer sebepte kumun dibinde kalan bakteriler suda oksijen kalmadığı için sudaki nitrit ve nitrattaki oksijeni kullanarak bunları sudan uçurur. Hem biyolojik hem mekanik dengede güzel sonuçlar alınabilir. Bazen sebepsiz yere kumdan bir baloncuk çıkar yüzeye doğru. Bunu çoğumuz görmüşüzdür. İşte bu çözünen nitrattır.
Dipte Garip Yosunlar
[QUOTE=lebowskia]çok teşekkürler [:)], ben de çok büyük müdahalerde bulunmak istemiyorum, dediğiniz gibi 3/1 dip çekimi yapıp suyu düzeltmeye çalışacağım.[/QUOTE]
Rica ederim. Zaten velevki nitrat yoğunluğu varsa kumu çıkarmak en tehlikelisi çünkü nitrat dipte toplanıyor. Kumu çıkarmak, patlamayacak nitratı patlatabilir ki bu daha büyük risk doğrur. [EDIT]hll7496,2020-01-02 00:57:52[/EDIT]
[QUOTE=lebowskia]çok teşekkürler [:)], ben de çok büyük müdahalerde bulunmak istemiyorum, dediğiniz gibi 3/1 dip çekimi yapıp suyu düzeltmeye çalışacağım.[/QUOTE]
Rica ederim. Zaten velevki nitrat yoğunluğu varsa kumu çıkarmak en tehlikelisi çünkü nitrat dipte toplanıyor. Kumu çıkarmak, patlamayacak nitratı patlatabilir ki bu daha büyük risk doğrur. [EDIT]hll7496,2020-01-02 00:57:52[/EDIT]
Dipte Garip Yosunlar
İşte böyle görüntüler beni benden alıyor. Cam gibi su, zerre tortu, pislik olmayan akvaryumlar ilgimi çekmiyor. Ne kadar da doğal durmuş. Dipte tortu var ama o da doğal duruyor. Bunları teşvik etmek için yazmıyorum ama kontrollü yapılırsa çok güzel oluyor. Su değerlerinizi ölçün soruna bir bakın. Işıktan kaynaklı olabilir. Doğallığı olan akvaryumda balıklar daha sağlıklı oluyor. Tortu yosun herşey olacak [:)] kumu çıkarmanız önerme en fazla dip çekimi 3/1 yapın taze dinlenmiş su ekleyin. 2 hafta üst üste toparlar eğer değerine bakamam derseniz. Bu hobinin ucu bucağı yok. Ben üretim dışı akvaryumlarda senede 1 dip çekimi yapıyorum. Suyum çok berrak ve sürekli yavru alıyorum. Bunlar bilinçli yapılırsa çok daha verimli olur. Dip çekimi nitrat için yapılır. Dip çekimi dışında akvaryumdan nitratı uçurmanın yolları da vardır. Yakında bu basma kalıp bilgiler için bir makale yayınlayacağım inşallah.
İşte böyle görüntüler beni benden alıyor. Cam gibi su, zerre tortu, pislik olmayan akvaryumlar ilgimi çekmiyor. Ne kadar da doğal durmuş. Dipte tortu var ama o da doğal duruyor. Bunları teşvik etmek için yazmıyorum ama kontrollü yapılırsa çok güzel oluyor. Su değerlerinizi ölçün soruna bir bakın. Işıktan kaynaklı olabilir. Doğallığı olan akvaryumda balıklar daha sağlıklı oluyor. Tortu yosun herşey olacak [:)] kumu çıkarmanız önerme en fazla dip çekimi 3/1 yapın taze dinlenmiş su ekleyin. 2 hafta üst üste toparlar eğer değerine bakamam derseniz. Bu hobinin ucu bucağı yok. Ben üretim dışı akvaryumlarda senede 1 dip çekimi yapıyorum. Suyum çok berrak ve sürekli yavru alıyorum. Bunlar bilinçli yapılırsa çok daha verimli olur. Dip çekimi nitrat için yapılır. Dip çekimi dışında akvaryumdan nitratı uçurmanın yolları da vardır. Yakında bu basma kalıp bilgiler için bir makale yayınlayacağım inşallah.
Beta Balığım Yan Yatıyor
Betta balıkları sağlam ve dayanıklı olur. Ortam ısısının düşüklüğünü, filtresiz ortam gibi bir çok koşula dayanma güçleri vardır. Dayandığı için sürekli sağlıklı kalır diye bir sonuç çıkaramasakta, ön yargılı olmak yerine biraz balıktan ve ortamdan konuşmak gerek. Balığı ne zaman aldınız? Geldiği zaman pullarında farklılık hissettiniz mi? Balık eklendiği zamandan bu zamana dipte oturma veya ani hızlı ataklı yüzmeleri, suda yukarı aşşağı yüzmeleri var mıydı? Baktığınız ortam kaç litre? Yem olarak ne kullanıyorsunuz? Su değişimini nasıl yapıyorsunuz? Su olarak ne kullanıyorsunuz? Önce düzgünce bir teşhis konmalı.
Betta balıkları sağlam ve dayanıklı olur. Ortam ısısının düşüklüğünü, filtresiz ortam gibi bir çok koşula dayanma güçleri vardır. Dayandığı için sürekli sağlıklı kalır diye bir sonuç çıkaramasakta, ön yargılı olmak yerine biraz balıktan ve ortamdan konuşmak gerek. Balığı ne zaman aldınız? Geldiği zaman pullarında farklılık hissettiniz mi? Balık eklendiği zamandan bu zamana dipte oturma veya ani hızlı ataklı yüzmeleri, suda yukarı aşşağı yüzmeleri var mıydı? Baktığınız ortam kaç litre? Yem olarak ne kullanıyorsunuz? Su değişimini nasıl yapıyorsunuz? Su olarak ne kullanıyorsunuz? Önce düzgünce bir teşhis konmalı.
Onerilerinizi Bekliyorum
Su oturmuş gibi tam fotoğraf alabilir miyiz
Su oturmuş gibi tam fotoğraf alabilir miyiz
Su Seviyesinde Camlarda Kireçlenme
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar kardeşim tüm dediklerine katılıyorum kireç sökücü gibi bir kimyasal kullanacak sa seviyesini düşürerek yapması ve kireç sökücü süreceği bez işte ne bileyim Scotch Brite olabilir çok az damla mıyacak şekilde az az sürerek uygulayıp iki su temiz bir bezle kurulaması en doğrusu olacaktır [:iyi:][/QUOTE]
Ben biraz evhamlıyım bu konularda bir kaç kez ağzım yandığı için ama tabi ki dikkatlice daha etkili bir çözüm önerin [:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar kardeşim tüm dediklerine katılıyorum kireç sökücü gibi bir kimyasal kullanacak sa seviyesini düşürerek yapması ve kireç sökücü süreceği bez işte ne bileyim Scotch Brite olabilir çok az damla mıyacak şekilde az az sürerek uygulayıp iki su temiz bir bezle kurulaması en doğrusu olacaktır [:iyi:][/QUOTE]
Ben biraz evhamlıyım bu konularda bir kaç kez ağzım yandığı için ama tabi ki dikkatlice daha etkili bir çözüm önerin [:)]
Onerilerinizi Bekliyorum
Çok otantik çok güzel bir tasarım olmuş sehpa ile. Ayrıca etrafındaki deniz kabuklarına ayrı bayıldım. Tebrik ederim çok güzel gidiyor
Çok otantik çok güzel bir tasarım olmuş sehpa ile. Ayrıca etrafındaki deniz kabuklarına ayrı bayıldım. Tebrik ederim çok güzel gidiyor
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:39
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Betta'daki Şişlik Nedir NightWist, 03:11
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
DERMAN07,
altuntasseref,
Sfenks111,
ertug26,
fikret43,
NotEvenBeginner,
EKAR,
florasan,
yeekim,
0rnn,
tukabu,
alkoholizem_mken,
forthehordex,
ssener,
3muratyucel8,
BadgeR,
sina cen,
Hoppala,
Kuduoglu,
ALTEMUR,
Emerse,
ezzalisi,
Kınayu,
riderfish,
ciways,
zen666,
MiSoSiKiaN,
sirhill,
Cyber_Scout,
karidesrehberi,
osmandbnl,
Fatih Cebeci,
pitsem,
Kaangzkr,
lavey,
ibas34,
Street Parrot,
eyidasss,
fatihgurhan,
TolgahanA,
BASARSURMEGOZ,
Rafayel,
123akvarist123,
lojistisyen,
ercane,
WRotala,
Aspendos,
Ozzgur,
Hobihanem48,
Vaveyla80,
t.korkmaz,
Flytheshrimp,
NightWist,
Omer1881,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
