ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MTARIK
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2006 13:47
Son Ziyaret:
29 Ocak 2026 19:40
Toplam Mesaj:
588 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Tarık Gizen
Doğum Tarihi:
27 Aralık 1974
Yaş:
51
İl:
Bursa
Meslek:
Bilgi sistemleri
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
M.Tarık Gizen
SON 10 MESAJI
Bursa' da Akvaryumcu tabusunu yıkan akvaryumcu Destan Akvaryum
[QUOTE=eeburak11]Ben bir eleştiride bulunmak istiyorum.Dükkanınıza uğradığımda hindistan cevizi sormuştum.Bana bir tane akvaryumun içinden hindistan cevizi gömseterdiniz ve fiyatına 20 veya 15 tl gibi bir fiyat söylemiştiniz kabuğun boyutu yarıdan daha küçüktü ve diğer çoğu petshoplarda bu hindistan cevizlerin 30 liradan aşağı olmadığını söylemiştiniz.Yaklaşık 3 tane petshop gezdim ve aldığım fiyatlarla şok oldum 10 ila 15 tl gibi bir fiyat çıktı.Kullanılmış ve uzun süredir akvaryumunuzda duran hindistan cevizini sıfırından yüksek fiyata yalan söyleyerek satmaya çalışmanızı yakıştıramadım.[/QUOTE]
[QUOTE=eeburak11]Ben bir eleştiride bulunmak istiyorum.Dükkanınıza uğradığımda hindistan cevizi sormuştum.Bana bir tane akvaryumun içinden hindistan cevizi gömseterdiniz ve fiyatına 20 veya 15 tl gibi bir fiyat söylemiştiniz kabuğun boyutu yarıdan daha küçüktü ve diğer çoğu petshoplarda bu hindistan cevizlerin 30 liradan aşağı olmadığını söylemiştiniz.Yaklaşık 3 tane petshop gezdim ve aldığım fiyatlarla şok oldum 10 ila 15 tl gibi bir fiyat çıktı.Kullanılmış ve uzun süredir akvaryumunuzda duran hindistan cevizini sıfırından yüksek fiyata yalan söyleyerek satmaya çalışmanızı yakıştıramadım.[/QUOTE]
Burak kardeşim, markalı bir ürünün fiyatı, markasız bir ürüne göre yada farklı bir markanın ürününe göre değişir. Ayrıca Akvaryumcu dükkanında akvaryumun içinde duran bir ürün için 2. el tanımlaması yapamazsın, o zaman aynı akvaryumların içindeki balıklar için de 2. el dememiz gerekir.
ALBİNO SÜPER REDLERİM
Balıklarınız çok güzel, maşallah. Bu kril konusunu biraz açabilirmisiniz, nasıl temin edip ne şekilde kullandığınızı. Daha önce duymamıştım.
Balıklarınız çok güzel, maşallah. Bu kril konusunu biraz açabilirmisiniz, nasıl temin edip ne şekilde kullandığınızı. Daha önce duymamıştım.
balık ve pet shoplar
Arkadaşlar bahsedilen firma bildiğim kadarıyla Türkiye deki en büyük ithalatçı ve toptancıdır. Böyle bir firmadan hobici olarak alışveriş yapamazsınız.
Kaça alıp sattıkları da ticari bir konudur. Petshopların aldıkları canlıları en az %100 kar marjı ile satmaları gayet normaldir. Aldıkları canlıların kaçta kaçı ölecek, satılana kadar su elektrik, yakıt, yem vs. ne kadar masraf yapacak, kaç lira vergi, kira, eleman vs. masrafları ödeyecek.. Bir de ev geçindirecek.
Bu konularda bilgi sahibi olmadan, sadece toptancıdaki fiyatlara bakarak fikir sahibi olmayın...
Arkadaşlar bahsedilen firma bildiğim kadarıyla Türkiye deki en büyük ithalatçı ve toptancıdır. Böyle bir firmadan hobici olarak alışveriş yapamazsınız.
Kaça alıp sattıkları da ticari bir konudur. Petshopların aldıkları canlıları en az %100 kar marjı ile satmaları gayet normaldir. Aldıkları canlıların kaçta kaçı ölecek, satılana kadar su elektrik, yakıt, yem vs. ne kadar masraf yapacak, kaç lira vergi, kira, eleman vs. masrafları ödeyecek.. Bir de ev geçindirecek.
Bu konularda bilgi sahibi olmadan, sadece toptancıdaki fiyatlara bakarak fikir sahibi olmayın...
l144 Üretimi adana da başlıyor Bayan elinden
Kullanıcı adınızdan da anlaşıldığı kadarıyla, bu türü seviyorsunuz. ancak sorularınıza geçmeden önce, cüce vatozlar aydınlıkta pek fazla ortalıkta görünmezler. Sadece cüce vatozlardan oluşan bir akvaryum size yeterli görselliği sağlamayacaktır. Tavsiyem, bitkili bir akvaryum kurun, bakımı kolay bitkiler ekleyin, barışçıl tropikal türlerden ekleyin, plati, lepistes vs. en son olarak bu akvaryum iyice oturunca l144 leri ekleyin. Amma illa yapacağım derseniz,
+ kum şart değil, görsellik kaygınız yoksa, kumsuz akvaryum dip çekimini kolaylaştıracağından daha kullanışlı olur. Cama cam akvaryumu temiz tutmak daha kolaydır.
+Filitrenin standart malzemeleri yeterlidir, bu konuda forumda araştırma yapabilirsiniz, cücelere özel bir ekleme yada çıkarma yapmanıza gerek yok. Burada dikkat edeceğiniz konu, filitrenin debisinin vatozları rahatsız etmeyecek düzeyde olması. Pipo filitreyi bende öneririm.
+Kökü mümkünse bir süre kaynatın öyle suya ekleyin, akvaryumu birkaç lepsites vs. ile mümkün olduğu kadar uzun süre kullanın en son herşeyin yolunda olduğuna inandığınızda vatozları ekleyin.
+Kök cüce vatoz akvaryumlarının olmazsa olmazıdır, cüceler bayılır ayrıca faydalıdır.
+ Yemleri kaliteli markalardan birkaç farklı alternatifle oluşturun tek tip besleme yapmayın.
L144 leri maddi gücünüz varsa biraz kendini kurtarmış boyda alın, yavrular daha hassastır. tecrübeniz olmadığından yavru yaşatmada başarısız olabilirsiniz.
Anubias türü bitkileri araştırın, kumsuz akvaryumda kütüklere tutturarak hem görsellik kazandırırsınız, hemde faydalıdır.
Kullanıcı adınızdan da anlaşıldığı kadarıyla, bu türü seviyorsunuz. ancak sorularınıza geçmeden önce, cüce vatozlar aydınlıkta pek fazla ortalıkta görünmezler. Sadece cüce vatozlardan oluşan bir akvaryum size yeterli görselliği sağlamayacaktır. Tavsiyem, bitkili bir akvaryum kurun, bakımı kolay bitkiler ekleyin, barışçıl tropikal türlerden ekleyin, plati, lepistes vs. en son olarak bu akvaryum iyice oturunca l144 leri ekleyin. Amma illa yapacağım derseniz,
+ kum şart değil, görsellik kaygınız yoksa, kumsuz akvaryum dip çekimini kolaylaştıracağından daha kullanışlı olur. Cama cam akvaryumu temiz tutmak daha kolaydır.
+Filitrenin standart malzemeleri yeterlidir, bu konuda forumda araştırma yapabilirsiniz, cücelere özel bir ekleme yada çıkarma yapmanıza gerek yok. Burada dikkat edeceğiniz konu, filitrenin debisinin vatozları rahatsız etmeyecek düzeyde olması. Pipo filitreyi bende öneririm.
+Kökü mümkünse bir süre kaynatın öyle suya ekleyin, akvaryumu birkaç lepsites vs. ile mümkün olduğu kadar uzun süre kullanın en son herşeyin yolunda olduğuna inandığınızda vatozları ekleyin.
+Kök cüce vatoz akvaryumlarının olmazsa olmazıdır, cüceler bayılır ayrıca faydalıdır.
+ Yemleri kaliteli markalardan birkaç farklı alternatifle oluşturun tek tip besleme yapmayın.
L144 leri maddi gücünüz varsa biraz kendini kurtarmış boyda alın, yavrular daha hassastır. tecrübeniz olmadığından yavru yaşatmada başarısız olabilirsiniz.
Anubias türü bitkileri araştırın, kumsuz akvaryumda kütüklere tutturarak hem görsellik kazandırırsınız, hemde faydalıdır.
İlanlarda ölücülük yapmak
Senelerden beri forum üyesiyim, pek çoğumuz gibi forumdan çok şey öğrendik, kendimizi geliştirdik, ihtiyacımız olan ürün ve canlıları alıp sattık ve en güzeli de dostlar edindik.
Bu geçen seneler boyunca bu tarz polemik yaratacak konular açmaktan, açılmış olanlara yorum yazmaktan uzak durdum. Amacım kimseyle tartışmak ta değil ama bu sefer dayanamadım.
Altı üstü iki akvaryum sahibiyim, nadiren ürettiğim veya tür değiştirmek istediğim balıkları mümkün olduğunca uygun fiyatlı satmaya çalışmanın haricinde hiçbir ticari yada kar amaçlı ilanım olmamıştır.
Şu an iki ilanım var, biri geçen sene ciddi paralar ödeyerek aldığım L144 longfinlerimin yavruları ile ilgili diğeri de yüksek adetli alıp aylardım beslediğim ve sayılarını azaltmak amaçlı ilan açtığım ilangi yavrularım ile ilgili.
Her iki ilanda da, kendimce forumda görebildğim en uygun fiyatları yazdım, ben bu işten para kazanmaya çalışan, buradan gelecek paraya ihtiyacı olan biri değilim, 40 yaşında evli barklı iş güç sahibi, boyunca çocuğu olan adamım.
Ama mesaj geliyor, 8 cm ilangiyi 2 erkek 11 dişi olacak şekilde 300 tl olurmu diyor. Uyarınca da abuk sabuk cevaplar veriyor.
8 cm ilangiye 20 tl teklif edeceksin, onu da 2 e 11 d. isteyeceksin varmı böyle bi dünya ayıp yahu. Edep yahu.
Ya arkadaş, tabi ki pazarlık olur ama indirim istemek ayrı, karşındaki insanı salak yerine koymak ayrı. yazık günah ben bu canlıları aylarca gözüm gibi bakmışım.
Lütfen ilanlara vereceğiniz tekliflerde karşınızdaki insanı salak yerine koymayın. Sonra uyarılınca da abuk sabuk cevaplar yazmayın.
MTARIK 2013-11-26 13:46:41
Senelerden beri forum üyesiyim, pek çoğumuz gibi forumdan çok şey öğrendik, kendimizi geliştirdik, ihtiyacımız olan ürün ve canlıları alıp sattık ve en güzeli de dostlar edindik.
Bu geçen seneler boyunca bu tarz polemik yaratacak konular açmaktan, açılmış olanlara yorum yazmaktan uzak durdum. Amacım kimseyle tartışmak ta değil ama bu sefer dayanamadım.
Altı üstü iki akvaryum sahibiyim, nadiren ürettiğim veya tür değiştirmek istediğim balıkları mümkün olduğunca uygun fiyatlı satmaya çalışmanın haricinde hiçbir ticari yada kar amaçlı ilanım olmamıştır.
Şu an iki ilanım var, biri geçen sene ciddi paralar ödeyerek aldığım L144 longfinlerimin yavruları ile ilgili diğeri de yüksek adetli alıp aylardım beslediğim ve sayılarını azaltmak amaçlı ilan açtığım ilangi yavrularım ile ilgili.
Her iki ilanda da, kendimce forumda görebildğim en uygun fiyatları yazdım, ben bu işten para kazanmaya çalışan, buradan gelecek paraya ihtiyacı olan biri değilim, 40 yaşında evli barklı iş güç sahibi, boyunca çocuğu olan adamım.
Ama mesaj geliyor, 8 cm ilangiyi 2 erkek 11 dişi olacak şekilde 300 tl olurmu diyor. Uyarınca da abuk sabuk cevaplar veriyor.
8 cm ilangiye 20 tl teklif edeceksin, onu da 2 e 11 d. isteyeceksin varmı böyle bi dünya ayıp yahu. Edep yahu.
Ya arkadaş, tabi ki pazarlık olur ama indirim istemek ayrı, karşındaki insanı salak yerine koymak ayrı. yazık günah ben bu canlıları aylarca gözüm gibi bakmışım.
Lütfen ilanlara vereceğiniz tekliflerde karşınızdaki insanı salak yerine koymayın. Sonra uyarılınca da abuk sabuk cevaplar yazmayın.
Hobivaryum - Fotoğrafçının Gözüyle ( "Meck" ) ( Sayfa 15 )
Kaan bey, bir yanda ilanınızı gördüm, bir yandan konunuzu. Umarım ilandakiler farklıdır, hobihane ile alakası yoktur.
Kaan bey, bir yanda ilanınızı gördüm, bir yandan konunuzu. Umarım ilandakiler farklıdır, hobihane ile alakası yoktur.
Akvaryum ve Ev Taşıma
Çağdaş bey, dün gece akvaryumumu taşıdım, bu iş ciddi bir ızdırap. Öncelikle tavsiyem içindeki bitki - balıkları emanet verebileceğiniz bir yer olması. Bu durum sizi çok acele etmekten kurtarır.
Eğer çıkacağınız evi boşaltma konusunda aceleniz yoksa, önce evinizi taşıyın, o telaşe bitsin. balıklarınız 2-3 gün aç kalabilir, bitkili akvaryumda illa yiyecek birşeyler bulurlar. Tüm evi taşıdıktan sonraki hafta sonunu bu işe ayırabilirsiniz. Suyu tamamen boşalttıktan sonra kumu çuval yada kovalara alıp akvaryumu tamamen boş hale getireceksiniz, daha sonra 4 kişi birlikte bu iş için ayarladığınız bir kamyonete yükleyip götüreceksiniz. Akvaryumun altına bir battaniye koymanız faydalı olabilir. Yeni yerine yerleştirip suyunu koyduktan birkaç gün sonra bitki ve balıklarınızı ekleyebilirsiniz.
Eğer bitkileri emanet vereceğiniz bir yer yoksa, akvaryumculardan aldığınız poşetlere tamamen su ile birlikte bitkileri koyarsanız, bu taşınma sürecinde 1-2 gün dayanabilirler, en fazla formlarını biraz kaybederler.
Ben akvaryumu asansöre sığdırmaya çalışırken köşelerine zarar verdim. Bu nedenle benim gibi 2 kişi ile ve asansöre sığdırmaya çalışarak değil, 4 kişi ile merdivenlerden indirmenizi ve köşelerine strafor ile tedbir almanızı öneririm. Son olarak, akvaryumun boş halinin bile tahmin edilenden daha ağır olacağını hatırlatırım , dün akşam ki tecrümbem ile sabittir. kolay gelsin.
EDIT : Balıklarınızın ne olduğuna şimdi dikkat ettim. Bu işinizi zorlaştırır. O balıklara bakabilecek kadar oturmuş bir tankı ve tecrübeli bir arkadaşı bulup emanet etmeniz de kolay değil. En son çare olarak satmayı da düşünebilirsiniz, yeni yerde hemen kurup ekleyemezsiniz, riskli olacaktır.
MTARIK 2013-05-10 13:38:58
Çağdaş bey, dün gece akvaryumumu taşıdım, bu iş ciddi bir ızdırap. Öncelikle tavsiyem içindeki bitki - balıkları emanet verebileceğiniz bir yer olması. Bu durum sizi çok acele etmekten kurtarır.
Eğer çıkacağınız evi boşaltma konusunda aceleniz yoksa, önce evinizi taşıyın, o telaşe bitsin. balıklarınız 2-3 gün aç kalabilir, bitkili akvaryumda illa yiyecek birşeyler bulurlar. Tüm evi taşıdıktan sonraki hafta sonunu bu işe ayırabilirsiniz. Suyu tamamen boşalttıktan sonra kumu çuval yada kovalara alıp akvaryumu tamamen boş hale getireceksiniz, daha sonra 4 kişi birlikte bu iş için ayarladığınız bir kamyonete yükleyip götüreceksiniz. Akvaryumun altına bir battaniye koymanız faydalı olabilir. Yeni yerine yerleştirip suyunu koyduktan birkaç gün sonra bitki ve balıklarınızı ekleyebilirsiniz.
Eğer bitkileri emanet vereceğiniz bir yer yoksa, akvaryumculardan aldığınız poşetlere tamamen su ile birlikte bitkileri koyarsanız, bu taşınma sürecinde 1-2 gün dayanabilirler, en fazla formlarını biraz kaybederler.
Ben akvaryumu asansöre sığdırmaya çalışırken köşelerine zarar verdim. Bu nedenle benim gibi 2 kişi ile ve asansöre sığdırmaya çalışarak değil, 4 kişi ile merdivenlerden indirmenizi ve köşelerine strafor ile tedbir almanızı öneririm. Son olarak, akvaryumun boş halinin bile tahmin edilenden daha ağır olacağını hatırlatırım , dün akşam ki tecrümbem ile sabittir. kolay gelsin.
EDIT : Balıklarınızın ne olduğuna şimdi dikkat ettim. Bu işinizi zorlaştırır. O balıklara bakabilecek kadar oturmuş bir tankı ve tecrübeli bir arkadaşı bulup emanet etmeniz de kolay değil. En son çare olarak satmayı da düşünebilirsiniz, yeni yerde hemen kurup ekleyemezsiniz, riskli olacaktır.
Bursa' da Akvaryumcu tabusunu yıkan akvaryumcu Destan Akvaryum
[QUOTE=BuRAK]http://foto.akvaryum.com/fotolar/8028/1_destan%205.jpg
Satış yaptığınız bu bitkinin adı nedir ?
[/QUOTE]
Ludwigia nın hangi türü acaba, bende aldım.
[QUOTE=BuRAK]http://foto.akvaryum.com/fotolar/8028/1_destan%205.jpg
Satış yaptığınız bu bitkinin adı nedir ?
[/QUOTE]
Ludwigia nın hangi türü acaba, bende aldım.
Süper red Tül vatos (ancistrus super red longfin)
Super red leri canlı olarak gördüm. Genel anlamda L144 ile LDA16 kırması gibi, bildiğiniz L144 ün kiremit rengi gibi düşünün. L144 ile arasındaki fark, sadece rengindeki ton farkı.
Daha nadir oluşu nedeniyle L144 ten daha pahalı satılması normal, ancak L46 ile falan kıyaslamak mümkün değil.
Super red leri canlı olarak gördüm. Genel anlamda L144 ile LDA16 kırması gibi, bildiğiniz L144 ün kiremit rengi gibi düşünün. L144 ile arasındaki fark, sadece rengindeki ton farkı.
Daha nadir oluşu nedeniyle L144 ten daha pahalı satılması normal, ancak L46 ile falan kıyaslamak mümkün değil.
3 M BİTKİLİ AKVARYUM KURULUM BURSA
Elinize sağlık.
Bakım vs. için gittiğinizde tekrar fotoları çekip paylaşırsanız, gelişimini de takip edelim.
Elinize sağlık.
Bakım vs. için gittiğinizde tekrar fotoları çekip paylaşırsanız, gelişimini de takip edelim.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
K3r3m,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
waterproof,
Omer901,
Deoxyss,
Berat kaplan,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
reano,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
Makkaya,
lZer0l,
Tolga8995,
bysmokin,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Mustafa Uzlu,
SuperSport,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
Osmanlı19,
egecinar,
berkc,
SantaCruzz,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
tukabu,
AquaShirmp,
Huzeyfe.ylc,
Standart Moss,
Legionsgamer,
şansal,
Flytheshrimp,
Phos,
Pandkoal,
YAYD06,
JujuSeri,
TuRKeR,
OKIRATLI,
Brdk64,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
