ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ERCÜMENT ÖZBAŞ
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
176
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Mart 2012 19:59
Son Ziyaret:
06 Aralık 2025 19:22
Toplam Mesaj:
761 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ERCÜMENT ÖZBAŞ
Doğum Tarihi:
29 Ocak 1982
Yaş:
44
İl:
Antalya
Meslek:
DEKORATÖR
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Ciklet Türü Ve Gelişimi
Akvaryumun genel bir fotoğrafını paylaşırsanız daha iyi olur.Dipte kullandığınız pilastikler salınım yapar,ciklet akvaryumuna uygun zemin hazırlayın.Isı 24-27 olmalı.
Fotoda ki balık portakal prenses gibi ama daha net fotolar paylaşın.
Akvaryumun genel bir fotoğrafını paylaşırsanız daha iyi olur.Dipte kullandığınız pilastikler salınım yapar,ciklet akvaryumuna uygun zemin hazırlayın.Isı 24-27 olmalı.
Fotoda ki balık portakal prenses gibi ama daha net fotolar paylaşın.
Power Led Driver
Hayır,çıkış 57 watt yazıyor cihazda.Patlatırsınız ledleri.
Hayır,çıkış 57 watt yazıyor cihazda.Patlatırsınız ledleri.
Yunus İmparatorlugu
Uzun yıllardır bu işin içindeler.Gıyaben tanırım bende ama binlerce balık üreten arkadaşlar.Sürekli sevkiyatları da mevcut.Merak etmeyin ,gönül rahatlığı ile verin siparişlerinizi.
Uzun yıllardır bu işin içindeler.Gıyaben tanırım bende ama binlerce balık üreten arkadaşlar.Sürekli sevkiyatları da mevcut.Merak etmeyin ,gönül rahatlığı ile verin siparişlerinizi.
Profil Masa
Merhabalar,
Ölçü tam olmalı,kenarları sıfıra sıfır oturmazsa mobilya kaplatınca çirkin durur.
Merhabalar,
Ölçü tam olmalı,kenarları sıfıra sıfır oturmazsa mobilya kaplatınca çirkin durur.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
Tekrar Merhabalar;
Bu gün tüm günüm yasal prosüdürlerle geçti. Belediyeden arsanın çapını da alıp mimarla görüştüm.Bismillahirrahmanirrahim dedim.
6 ay süre aldım,baya bir zor işim.Ama emin olun çok Avrupai bir sistem kuracağım.Evin bodrum katı sığınak 165 M2 oluyor.Sadece ısı izolasyonu için alacağım strafor bile korkuttu ama başaracağım arkadaşlar.
Umarım herşey güzel olacak...
Tekrar Merhabalar;
Bu gün tüm günüm yasal prosüdürlerle geçti. Belediyeden arsanın çapını da alıp mimarla görüştüm.Bismillahirrahmanirrahim dedim.
6 ay süre aldım,baya bir zor işim.Ama emin olun çok Avrupai bir sistem kuracağım.Evin bodrum katı sığınak 165 M2 oluyor.Sadece ısı izolasyonu için alacağım strafor bile korkuttu ama başaracağım arkadaşlar.
Umarım herşey güzel olacak...
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
[VID]https://youtu.be/VHARu6391H0[/VID]
Çok canım sıkkın arkadaşlar...
Başımıza bu da gelecekmiş.
Yapacak bir şey yok.
Nasip kısmet ne ise o oluyor demek ki[:((][EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-24 04:03:59[/EDIT]
Çok üzgünüm sevgili dostlar...Kelimeler ifade edemez şu an hislerimi.
10 yıl diye konuştuk,iki yaşlı insan söz verdi,eşimde bende güvendik,ama başımıza bu geldi.
En kötüsü de Kendi müstakil evimizi yapmak için arsamız var ama paramız yetmiyor.Mecbur kredi çekez.Yapmak zorundayız o evi.Çünkü eşimle ben 4 kaöpeğe(biri özürlü)30 un üzerinde kediye annelik babalık yapıyoruz.
Hepsinden vazgeçsek...
En kötüsü de özürlü çocuk ne olur.
Mahvetti bu durum bizi[:'(]
[VID]https://youtu.be/VHARu6391H0[/VID]
Çok canım sıkkın arkadaşlar...
Başımıza bu da gelecekmiş.
Yapacak bir şey yok.
Nasip kısmet ne ise o oluyor demek ki[:((][EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-24 04:03:59[/EDIT]
Çok üzgünüm sevgili dostlar...Kelimeler ifade edemez şu an hislerimi.
10 yıl diye konuştuk,iki yaşlı insan söz verdi,eşimde bende güvendik,ama başımıza bu geldi.
En kötüsü de Kendi müstakil evimizi yapmak için arsamız var ama paramız yetmiyor.Mecbur kredi çekez.Yapmak zorundayız o evi.Çünkü eşimle ben 4 kaöpeğe(biri özürlü)30 un üzerinde kediye annelik babalık yapıyoruz.
Hepsinden vazgeçsek...
En kötüsü de özürlü çocuk ne olur.
Mahvetti bu durum bizi[:'(]
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
[QUOTE=tosyalı]Hocam öyle güzel yazmışsın ki inan. Yaşayan iyi bilir yakın olsak ziyaret edip sohbet etmek isterdim. Zaten bir çok eski hobici yada üretici her şeyi çok iyi biliyor ama etli ve sütlüye karışmıyor. İlanım var konularıma bakarsanız red tail face üzerinden bir kardeş fiyat sordu çift 30 tl dedim uyguna verirsen 20 tane alacam dedi yahu uygun dediğin neye göre uygun değeri nasıl biçiyorsun acaba merak ettim balıktan anladığın aşikar girip ilanıma bakabilirsin neye vereyim bu balığı sence şimdi. Yok dedim kardeş zaten 8 tane var fiyatta budur. Panda lepistes konum var bakabilirsin fiyat sordu çift 40 tl dedim uygun zannettim çok alacaktım dedi panda türkiyede kaç kişide var acaba merak ettim. yani bu uyguna arayan için afedersin çöp ver uygun yaz hak ediyorlar kazıklanmayı. 300 yavru veren l144 var adam fiyat soruyor 50 yavru anca veren balık fiyatını bana örnek veriyor kazıkçısın diyor. Ne finlere bakıyor ne renge ne verdiği yavruya sadece tek kelimesi var UYGUN olsun 1 adım ileri gidemeyiz. [/QUOTE]
Salı ya da Çarşamba günü Ankara ya geliyorum,Faruk beyin ürethim hanesine.İsterseniz görüşelim orada müsait olursanız.
[QUOTE=tosyalı]Hocam öyle güzel yazmışsın ki inan. Yaşayan iyi bilir yakın olsak ziyaret edip sohbet etmek isterdim. Zaten bir çok eski hobici yada üretici her şeyi çok iyi biliyor ama etli ve sütlüye karışmıyor. İlanım var konularıma bakarsanız red tail face üzerinden bir kardeş fiyat sordu çift 30 tl dedim uyguna verirsen 20 tane alacam dedi yahu uygun dediğin neye göre uygun değeri nasıl biçiyorsun acaba merak ettim balıktan anladığın aşikar girip ilanıma bakabilirsin neye vereyim bu balığı sence şimdi. Yok dedim kardeş zaten 8 tane var fiyatta budur. Panda lepistes konum var bakabilirsin fiyat sordu çift 40 tl dedim uygun zannettim çok alacaktım dedi panda türkiyede kaç kişide var acaba merak ettim. yani bu uyguna arayan için afedersin çöp ver uygun yaz hak ediyorlar kazıklanmayı. 300 yavru veren l144 var adam fiyat soruyor 50 yavru anca veren balık fiyatını bana örnek veriyor kazıkçısın diyor. Ne finlere bakıyor ne renge ne verdiği yavruya sadece tek kelimesi var UYGUN olsun 1 adım ileri gidemeyiz. [/QUOTE]
Salı ya da Çarşamba günü Ankara ya geliyorum,Faruk beyin ürethim hanesine.İsterseniz görüşelim orada müsait olursanız.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_kN-JRmUL4SYwmkqF4nWSD-TcoRIorCY
Destek olan,takip eden,hobinin yayılması için elinden gelen herkese çok teşekkür ederim.
Ben hiç bir zaman bu işte büyük bir kazanç yada ticaret amacı güdmedim.Sıkıntım hep kahvehanelerde yada dışarıda arkadaşlarımla vakit öldürmek yerine evde olayım,evimin içinde vakit öldüreyim düşüncesi idi. Ama hobinin masrafları ve bebek tutkusu beni buralara kadar getirdi. Parakende balık çok satmam,gelen olursa da kepçeyi daldırınca şoka girer gelen kardeşim. Telefonda 3 liraya 2 lira olmaz mı diyen arkadaş 10 balık almaya gelince 30-50 balıkla evine gidince bizi unutur. Balıkları ölmez çünkü,herşeyi anlatmışızdır, filtresine kadar,bakterisine kadar vermişimdir.
Ama varsanız baksanız ben amatörüm,onlar hobici.
Peki bu işi profesyonel yapan ve balık satış yeri olan(Türkiye'de çok yer gezdim,bazı üreticeliri ve petshopları tenzih ederim) şirketten bir haber adam kandıran küçük işletmelerin önüne kim geçecek. Bu işin hobi kısmı, üretim kısmı ve satış kısmını kim ayıracak???
Rusya'da 2-3 yer gezdim,Almanya'da ağlayacaktım temizlikten,adam elime leptop verdi, seri yapmış akvaryumlara, linkli...
Şimdi ise daha da şok oldum ve ahh dedim.
Türkiye' de neden olmasın bu sistem.
Videoyu izledikten sonra daha çok anlayacaksınız ne demek istediğimi!!
Ben işletmeciyim arkadaşlar.
Bir çok şirketin kuruluşunda sıfırdan bulundum ve 1 şubeden 8 şubeye çıkana kadar yatırım,ARGE,büyüme,reklam,pazarlama hepsinin başında direkt bulundum.İşletmeler müdürlüğü yaptım.Bu aşamalarda en önemli etken hep personel gücü,ekip,SGK ödeneği,teşvik,reklam bütçeleri ve en önemlisi de arz talep eğrisidir.Lojistiği hiç söylemedim sayın.
Şimdi paylaştığım videoda şunu düşünün,milyonlarca lira harcadınız ve bu tesisi kurdunuz.(Türkiye'de müze gibi her gün binlerce ziyaretçi alırsınız,izletseniz parayı kırar[:(],zihniyet bu bizde) Peki balıkları kim alacak bu dolar kuru ile,ya da üretmeye kalksanız,eğitimli su ürünleri mezunu arkadaşlar orada neyin eğitimini alıyor???
Alabalık mı?Çipura mı?
Video da ki akvarumların temizliği...Kaç işçi gerekli.
Sektörde ki paya bakarmısınız?
Dahası.
Kargo paketleme birimi dünyaya çalışıyor.Adam Bangladesh li büyük ihtimal,İngilizcem iyi bir yerde diyor ki...
Firs floor...Yani ilk kat,bir yerde de second floor diyor.İkinci kat yani.
Sektör bitik bizde.Böyle bir yeri gezmemiz mümkün olamaz.Yaparsa da onalar yapar zamanı gelince.Ama o zaman gelmez.Çünkü bizde mantık 1 lira olmaz mı?
Yıllar önce (frontozayı bir liraya satalım mı?) Diye konu açtım...
Küfür bile edildi bana..
North Burundi safkan yavruları 1,5 cm den damızlık yaptım,ben 5 lira ilk F1 yavruları satıp yem almaya çalışırken aram Denizli'de frontoza yavruyu havuza bastı Türkiye'de toplayıp.2 liradan sattı .Bantlar kayık ne olduğu belli değil,ama benim kaliteden anlamayan insanlarım bana kolonileri sattırdı.[:((]
Çok fazla söze gerek yok...
Bu mekanı yaptım diyelim.Olacakları söylüyorum...
Dünyanın en özel türlerini de getirsem,ben getirip 5 lira şirket karı ile 25 liraya satarken, benden alan bir arkadaş evinde üretip 10 liraya satacak.Sonra furya başlayınca biri o türü tek tür havuza koyup yaz ayında 100 bin adet 5 lira diyecek ve benim o videoda ki mekanım kazıkçı diye anılacak.
Vergilerimi öderken kredi çekecem,ve destek denecek bunun adına.
Videoyu sonuna kadar izleyin .
Burası Türkiye'de olsa ilk ay talan ederiz,bir tane balık kalmaz.
3. Ay amcam 2 katı balık alır.Sonra birde amcama yarı fiyatına satmaya çalışır havuzcu abilerimiz.
Kimse bana kızmasın.
Kalite insanın içindedir.
https://youtu.be/LmgISPGpOYs[EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-22 03:42:23[/EDIT]
Şaka gibi
[B][/B]https://youtu.be/LmgISPGpOYs
Bu konuyu ayrı başlık altında açacağım izleyin bakın ne yorumlar gelecek...
Siz istediğiniz kadar bir malın değeri emeği kadar ölçülür deyin ,bakın millet nasıl atlayacak,herkes diyecek ki hobi yayılsın,amcam o tesisi yapsın,bir liraya balık satsın.
Sen kullanırsın tetra,sera,daniachi,sen her gün dip çekersin...
Amcam havuza basar balığı,sen 10 lira 2,5 cm dersin maliyet hesaplayıp...Sırf maliyet çıksın diye...(elinde 300 yavruyla)Ama senin balığın yaşayacaktır,zıpkın gibi,her şarta alışkın,kloruda bilir,arseniği de...
Amcam çıkar orda havuzda büyüttüğü kar suyundan bozma saf suyla,ya da dereden çıkma full yeşil alk ile büyüttüğü,pınarın alabalık çupra yemi ile beslediği balığa 1 lira der[:'(]
Sonra mı???
Sonrası 500 galondan çıkan hayvan s nin evinde ki 200 litre ve full kireç ve 7.4 ph suya girince bir kaç günde taklayı atar.
Bu sefer buna izin vermemek için elimden geleni yapacam arkadaşlar.
Videolar çekecem,sayfalar kuracam ama üretim işinin şaka olmadığını,herkese anlatmaya çalışacağım.
Ben burdan İstanbul'a melek göndermeyip,"arkadaşım benim suyum daha yumuşak,falancadan al lütfen sana yakın,onun yavruları sana daha uygun"diyorsam profesyonel benim...
Benden 4.000 meleği alıp 1,5 TL'ye almaya çalışan ıbc tanklarda artezyenle büyüten arkadaş değil😠
Bu işin denetimi yapılmalı artık.
Geçen hafta bir Lepistes havuzları gördüm,bildiğiniz domates seraları.
O balıkları çeşme suyuna koyunca ne olacak???
Her yer kurbağa,oksijen sıfır,ısı minimum 34 derece.
Onları akvaryumcudan alan arkadaş biliyor mu ki akvaryumcuya her yüz balıkta firesi 50 adet veriliyor.
Ahhh ahhh.
Çenem kopsun.
Bu forumda 2014-2016 arası nasıl bir kalite vardı inanamazsınız.
Şimdi[:O]
Nerde o eski konular,safkan özel ırk savaşları.
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_kN-JRmUL4SYwmkqF4nWSD-TcoRIorCY
Destek olan,takip eden,hobinin yayılması için elinden gelen herkese çok teşekkür ederim.
Ben hiç bir zaman bu işte büyük bir kazanç yada ticaret amacı güdmedim.Sıkıntım hep kahvehanelerde yada dışarıda arkadaşlarımla vakit öldürmek yerine evde olayım,evimin içinde vakit öldüreyim düşüncesi idi. Ama hobinin masrafları ve bebek tutkusu beni buralara kadar getirdi. Parakende balık çok satmam,gelen olursa da kepçeyi daldırınca şoka girer gelen kardeşim. Telefonda 3 liraya 2 lira olmaz mı diyen arkadaş 10 balık almaya gelince 30-50 balıkla evine gidince bizi unutur. Balıkları ölmez çünkü,herşeyi anlatmışızdır, filtresine kadar,bakterisine kadar vermişimdir.
Ama varsanız baksanız ben amatörüm,onlar hobici.
Peki bu işi profesyonel yapan ve balık satış yeri olan(Türkiye'de çok yer gezdim,bazı üreticeliri ve petshopları tenzih ederim) şirketten bir haber adam kandıran küçük işletmelerin önüne kim geçecek. Bu işin hobi kısmı, üretim kısmı ve satış kısmını kim ayıracak???
Rusya'da 2-3 yer gezdim,Almanya'da ağlayacaktım temizlikten,adam elime leptop verdi, seri yapmış akvaryumlara, linkli...
Şimdi ise daha da şok oldum ve ahh dedim.
Türkiye' de neden olmasın bu sistem.
Videoyu izledikten sonra daha çok anlayacaksınız ne demek istediğimi!!
Ben işletmeciyim arkadaşlar.
Bir çok şirketin kuruluşunda sıfırdan bulundum ve 1 şubeden 8 şubeye çıkana kadar yatırım,ARGE,büyüme,reklam,pazarlama hepsinin başında direkt bulundum.İşletmeler müdürlüğü yaptım.Bu aşamalarda en önemli etken hep personel gücü,ekip,SGK ödeneği,teşvik,reklam bütçeleri ve en önemlisi de arz talep eğrisidir.Lojistiği hiç söylemedim sayın.
Şimdi paylaştığım videoda şunu düşünün,milyonlarca lira harcadınız ve bu tesisi kurdunuz.(Türkiye'de müze gibi her gün binlerce ziyaretçi alırsınız,izletseniz parayı kırar[:(],zihniyet bu bizde) Peki balıkları kim alacak bu dolar kuru ile,ya da üretmeye kalksanız,eğitimli su ürünleri mezunu arkadaşlar orada neyin eğitimini alıyor???
Alabalık mı?Çipura mı?
Video da ki akvarumların temizliği...Kaç işçi gerekli.
Sektörde ki paya bakarmısınız?
Dahası.
Kargo paketleme birimi dünyaya çalışıyor.Adam Bangladesh li büyük ihtimal,İngilizcem iyi bir yerde diyor ki...
Firs floor...Yani ilk kat,bir yerde de second floor diyor.İkinci kat yani.
Sektör bitik bizde.Böyle bir yeri gezmemiz mümkün olamaz.Yaparsa da onalar yapar zamanı gelince.Ama o zaman gelmez.Çünkü bizde mantık 1 lira olmaz mı?
Yıllar önce (frontozayı bir liraya satalım mı?) Diye konu açtım...
Küfür bile edildi bana..
North Burundi safkan yavruları 1,5 cm den damızlık yaptım,ben 5 lira ilk F1 yavruları satıp yem almaya çalışırken aram Denizli'de frontoza yavruyu havuza bastı Türkiye'de toplayıp.2 liradan sattı .Bantlar kayık ne olduğu belli değil,ama benim kaliteden anlamayan insanlarım bana kolonileri sattırdı.[:((]
Çok fazla söze gerek yok...
Bu mekanı yaptım diyelim.Olacakları söylüyorum...
Dünyanın en özel türlerini de getirsem,ben getirip 5 lira şirket karı ile 25 liraya satarken, benden alan bir arkadaş evinde üretip 10 liraya satacak.Sonra furya başlayınca biri o türü tek tür havuza koyup yaz ayında 100 bin adet 5 lira diyecek ve benim o videoda ki mekanım kazıkçı diye anılacak.
Vergilerimi öderken kredi çekecem,ve destek denecek bunun adına.
Videoyu sonuna kadar izleyin .
Burası Türkiye'de olsa ilk ay talan ederiz,bir tane balık kalmaz.
3. Ay amcam 2 katı balık alır.Sonra birde amcama yarı fiyatına satmaya çalışır havuzcu abilerimiz.
Kimse bana kızmasın.
Kalite insanın içindedir.
https://youtu.be/LmgISPGpOYs[EDIT]ERCÜMENT ÖZBAŞ,2020-08-22 03:42:23[/EDIT]
Şaka gibi
[B][/B]https://youtu.be/LmgISPGpOYs
Bu konuyu ayrı başlık altında açacağım izleyin bakın ne yorumlar gelecek...
Siz istediğiniz kadar bir malın değeri emeği kadar ölçülür deyin ,bakın millet nasıl atlayacak,herkes diyecek ki hobi yayılsın,amcam o tesisi yapsın,bir liraya balık satsın.
Sen kullanırsın tetra,sera,daniachi,sen her gün dip çekersin...
Amcam havuza basar balığı,sen 10 lira 2,5 cm dersin maliyet hesaplayıp...Sırf maliyet çıksın diye...(elinde 300 yavruyla)Ama senin balığın yaşayacaktır,zıpkın gibi,her şarta alışkın,kloruda bilir,arseniği de...
Amcam çıkar orda havuzda büyüttüğü kar suyundan bozma saf suyla,ya da dereden çıkma full yeşil alk ile büyüttüğü,pınarın alabalık çupra yemi ile beslediği balığa 1 lira der[:'(]
Sonra mı???
Sonrası 500 galondan çıkan hayvan s nin evinde ki 200 litre ve full kireç ve 7.4 ph suya girince bir kaç günde taklayı atar.
Bu sefer buna izin vermemek için elimden geleni yapacam arkadaşlar.
Videolar çekecem,sayfalar kuracam ama üretim işinin şaka olmadığını,herkese anlatmaya çalışacağım.
Ben burdan İstanbul'a melek göndermeyip,"arkadaşım benim suyum daha yumuşak,falancadan al lütfen sana yakın,onun yavruları sana daha uygun"diyorsam profesyonel benim...
Benden 4.000 meleği alıp 1,5 TL'ye almaya çalışan ıbc tanklarda artezyenle büyüten arkadaş değil😠
Bu işin denetimi yapılmalı artık.
Geçen hafta bir Lepistes havuzları gördüm,bildiğiniz domates seraları.
O balıkları çeşme suyuna koyunca ne olacak???
Her yer kurbağa,oksijen sıfır,ısı minimum 34 derece.
Onları akvaryumcudan alan arkadaş biliyor mu ki akvaryumcuya her yüz balıkta firesi 50 adet veriliyor.
Ahhh ahhh.
Çenem kopsun.
Bu forumda 2014-2016 arası nasıl bir kalite vardı inanamazsınız.
Şimdi[:O]
Nerde o eski konular,safkan özel ırk savaşları.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
[QUOTE=Kınayu]Ellerine emeklerine sağlık kardeşim gayet güzel olmuşlar güle güle kullan [:iyi:] Yalnız bu işlemleri yaparken kimseden yardım alıyor musun yoksa tek başına mı yaptın bu kadar işi tek yaptıysan tebrik ederim gerçekten başa iş çıkarmışsın gençlik böyle bir şey demek ki [:nazar:][/QUOTE]
Ben Antalya'da dağ başındayım diye bilirim.Yardım alamadım malesef.Döşemaltı Karaman tarafındayım.Uzak olunca şehre,mecbur iş başa düşüyor.
[QUOTE=de4b5]Çok güzel olacak belli,elinize emeğinize sağlık
hang türleri düşünüyorsunuz[:?][/QUOTE]
Hep beraber düşünüyoruz aslında,şu an imparator gurupları ve prenseslerin her rengi kesin. Discus bir çift alacağım. Vatoz hangi tür alsam karar veremedim.
Lepistes sizlere danışacağım.Akşama lepisteslerin fotosunu paylaşırım.Ama kararsızım hala.
[QUOTE=Kınayu]Ellerine emeklerine sağlık kardeşim gayet güzel olmuşlar güle güle kullan [:iyi:] Yalnız bu işlemleri yaparken kimseden yardım alıyor musun yoksa tek başına mı yaptın bu kadar işi tek yaptıysan tebrik ederim gerçekten başa iş çıkarmışsın gençlik böyle bir şey demek ki [:nazar:][/QUOTE]
Ben Antalya'da dağ başındayım diye bilirim.Yardım alamadım malesef.Döşemaltı Karaman tarafındayım.Uzak olunca şehre,mecbur iş başa düşüyor.
[QUOTE=de4b5]Çok güzel olacak belli,elinize emeğinize sağlık
hang türleri düşünüyorsunuz[:?][/QUOTE]
Hep beraber düşünüyoruz aslında,şu an imparator gurupları ve prenseslerin her rengi kesin. Discus bir çift alacağım. Vatoz hangi tür alsam karar veremedim.
Lepistes sizlere danışacağım.Akşama lepisteslerin fotosunu paylaşırım.Ama kararsızım hala.
Hobihaneme Yeniden Kavuşuyorum
Video iki gün öncenin.Bu akşam yenisini yükleyeceyim.Setlerin temizliği bitti.Yakında sular dolmaya başlayacak.
https://youtu.be/ByVSZxV6c0k
[VID]https://youtu.be/ByVSZxV6c0k[/VID]
Profiller ve tesisatları bitirdim.Camlarda ki kireci sökmek için ellerimden oluyordum.😁
O eski setler bu hale geliyor emek harcayınca.Daha çok işim var çok...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615311.jpg[/IMG]
Video iki gün öncenin.Bu akşam yenisini yükleyeceyim.Setlerin temizliği bitti.Yakında sular dolmaya başlayacak.
https://youtu.be/ByVSZxV6c0k
[VID]https://youtu.be/ByVSZxV6c0k[/VID]
Profiller ve tesisatları bitirdim.Camlarda ki kireci sökmek için ellerimden oluyordum.😁
O eski setler bu hale geliyor emek harcayınca.Daha çok işim var çok...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/126267/210820201615311.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ootkn,
sorbiek,
altanilker,
07ahmet,
xfuriousx,
TheDS,
darkaura,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
vedat79,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
berkant68,
Birtek,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
Mustafasesen,
AquaVita,
Meryemmm,
Beşirsamur,
oguzozt,
Alpbaba,
oguzsel,
MehmetEgemen,
√olkaπ,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
