ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
memresahin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mayıs 2012 19:28
Son Ziyaret:
01 Ekim 2014 15:59
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Emre ŞAHİN
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1985
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Emre ŞAHİN
SON 10 MESAJI
Tropica bitkileri pahalı mı?
Ankara'da şubeniz var mı veya açmayı düşünür müsünüz? Böyle güzel bitkileri görerek almak isteriz :)
Ankara'da şubeniz var mı veya açmayı düşünür müsünüz? Böyle güzel bitkileri görerek almak isteriz :)
Kum secimi
Muadillerin içeriğine bakmak önemli. Suya salınım yapan bir kumsa sıkıntı olabileceğini düşünüyorum. Hagen kum denilen kum da aslında 'aqua deco siyah kum' diye geçiyor. Çuvalında isim filan yazmıyor.
Muadillerin içeriğine bakmak önemli. Suya salınım yapan bir kumsa sıkıntı olabileceğini düşünüyorum. Hagen kum denilen kum da aslında 'aqua deco siyah kum' diye geçiyor. Çuvalında isim filan yazmıyor.
Kum secimi
Ben de hagen öneriyorum. Kendi akvaryumumu sadece hagen kum kullanarak kurdum ve memnunum. Görselliğin yanında köklerin tutunması, ilerlemesi için güzel bir kum olduğunu okumuştum.
Ben de hagen öneriyorum. Kendi akvaryumumu sadece hagen kum kullanarak kurdum ve memnunum. Görselliğin yanında köklerin tutunması, ilerlemesi için güzel bir kum olduğunu okumuştum.
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
Sorunu düzelttim arkadaşlar. Filtreye karbon ekledim, 2 gün durdu. Ardından su değişimi ve sis bulutu ortadan kalktı. Ayrıca planaria'lar da artık ortalıkta gözükmüyor. İlacın etkisi diye düşünüyorum, ayrıca kalanlar da lepisteslere yem oldular heralde.
Sorunu düzelttim arkadaşlar. Filtreye karbon ekledim, 2 gün durdu. Ardından su değişimi ve sis bulutu ortadan kalktı. Ayrıca planaria'lar da artık ortalıkta gözükmüyor. İlacın etkisi diye düşünüyorum, ayrıca kalanlar da lepisteslere yem oldular heralde.
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
[QUOTE=sinanistanbul]
Birçok şeyi yanlış yapmışsınız bence.
Karides akvaryumuna karidesler kurulumdan en erken 1 ay sonra eklenmeli.
Planarya için doğru ilaç sitrax değil andazoldur.
Bütün şişeyi boşaltmanız büyük hata, bir şiringa ile akvaryumunuzun hacmine göre doğru mikrarda ölçerek kullanmanız gerek.
Karbondiyoksit verilen akvaryumlarda düzenli PH kontrolü çok önemlidir
Yüzde 75 su değişimi çok riskli bir uygulama su değişimi en fazla yüzde 30 olmalı.
Şu andan sonra yapılabilecek ne var derseniz; akvaryumda kimyasal kullanmayın , her gün en fazla yüzde 10 su değişimi yaparak zamanla suyun temizlenmesini sağlayın. filtrenizde aktif karbon kullanarak sudaki kimyasalları temizleyin. Aşırı yemleme yapmayın, karidesleri yemlerken petri kabı kullanın, yenmeyen yemleri pipetle çekerek alın, karbondiyoksit gereksinimi çok olamayan kolay bitkiler kullanın, PH kontrolsüz karbondiyoksit kullanmayın.
[/QUOTE]
Yorumlar ve önerileriniz için teşekkür ederim. Birçok şeyi değil de bazı şeyleri yanlış yaptığım doğru. Öncelikle şöyle söyleyeyim, yapmak istediğim bir karides akvaryumu değil, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum (yüksek destekli). Karidesleri 3. günde koymamın sebebi algleri temizlesinler diye. Daha doğrusu kurulumda tropica'nın kurulum önerilerini takip ediyorum. Koyduğum karidesler de 'amano karidesler'. Bunlara zaten yem vermiyorum, akvaryumda oluşan algler ile besleniyorlar ve böylece temizlik yapıyorlar.
Tüm şişeyi boşaltmamın nedeni akvaryumda önerilen dozu yakalamam içindi. Okuduğum sitelerdeki önerilere göre az bile koydum diyebilirim.
Düzenli ph kontrolü için size katılıyorum. Bunun için çalışmalara başladım, yakın zamanda otomatikleştirmeye çalışacağım.
Ayrıca aktif karbon önerinizi de düşünmüştüm, ama bitkili akvaryumda filtrede karbon kullanımı istenmiyor sanırım. Ondan koymamıştım. Fakat böyle giderse akşama filtreye karbon ekleyeceğim (belli süreliğine, en azında sis bulutu kalkana kadar).
[QUOTE=sinanistanbul]
Birçok şeyi yanlış yapmışsınız bence.
Karides akvaryumuna karidesler kurulumdan en erken 1 ay sonra eklenmeli.
Planarya için doğru ilaç sitrax değil andazoldur.
Bütün şişeyi boşaltmanız büyük hata, bir şiringa ile akvaryumunuzun hacmine göre doğru mikrarda ölçerek kullanmanız gerek.
Karbondiyoksit verilen akvaryumlarda düzenli PH kontrolü çok önemlidir
Yüzde 75 su değişimi çok riskli bir uygulama su değişimi en fazla yüzde 30 olmalı.
Şu andan sonra yapılabilecek ne var derseniz; akvaryumda kimyasal kullanmayın , her gün en fazla yüzde 10 su değişimi yaparak zamanla suyun temizlenmesini sağlayın. filtrenizde aktif karbon kullanarak sudaki kimyasalları temizleyin. Aşırı yemleme yapmayın, karidesleri yemlerken petri kabı kullanın, yenmeyen yemleri pipetle çekerek alın, karbondiyoksit gereksinimi çok olamayan kolay bitkiler kullanın, PH kontrolsüz karbondiyoksit kullanmayın.
[/QUOTE]
Yorumlar ve önerileriniz için teşekkür ederim. Birçok şeyi değil de bazı şeyleri yanlış yaptığım doğru. Öncelikle şöyle söyleyeyim, yapmak istediğim bir karides akvaryumu değil, bitkili bir akvaryum yapmak istiyorum (yüksek destekli). Karidesleri 3. günde koymamın sebebi algleri temizlesinler diye. Daha doğrusu kurulumda tropica'nın kurulum önerilerini takip ediyorum. Koyduğum karidesler de 'amano karidesler'. Bunlara zaten yem vermiyorum, akvaryumda oluşan algler ile besleniyorlar ve böylece temizlik yapıyorlar.
Tüm şişeyi boşaltmamın nedeni akvaryumda önerilen dozu yakalamam içindi. Okuduğum sitelerdeki önerilere göre az bile koydum diyebilirim.
Düzenli ph kontrolü için size katılıyorum. Bunun için çalışmalara başladım, yakın zamanda otomatikleştirmeye çalışacağım.
Ayrıca aktif karbon önerinizi de düşünmüştüm, ama bitkili akvaryumda filtrede karbon kullanımı istenmiyor sanırım. Ondan koymamıştım. Fakat böyle giderse akşama filtreye karbon ekleyeceğim (belli süreliğine, en azında sis bulutu kalkana kadar).
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
Cevabınız için teşekkür ederim Özkan Bey. Karidesin ölümü ilaçlardan önceydi. O sanırım ph çok düştüğü için öldü. Kimyasala karşı olmasam da çoğu zaman kullanmamaktan yanayım. Fakat o kurtçuk gibi gezen planariayı görünce dayanamadım. Ama şimdi su değişimlerine rağmen gitmeyen sis perdesine şaşıyorum.
Cevabınız için teşekkür ederim Özkan Bey. Karidesin ölümü ilaçlardan önceydi. O sanırım ph çok düştüğü için öldü. Kimyasala karşı olmasam da çoğu zaman kullanmamaktan yanayım. Fakat o kurtçuk gibi gezen planariayı görünce dayanamadım. Ama şimdi su değişimlerine rağmen gitmeyen sis perdesine şaşıyorum.
Sitraks kullanımı ve sis, bulanıklık..
Merhabalar değerli ustalar,
Akvaryum kurulumundaki bir olayı anlatarak, başına böyle bir olay gelen varsa yardımlarını isteyeceğim.
Yeni bir bitkili akvaryum kuruyorum. 1 hafta oldu bitkileri koyalı. Kurulumdan 3 gün sonra amano karidesler ekledim. Eklediğimden 2 gün sonra 1 karidesin öldüğünü gördüm. Daha sonra da neden öldü diye düşünürken, akvaryum camında beyaz bir canlının dolaştığını gördüm. Araştırdım, sanırım planaria. Vay dedim karidesimi sen mi öldürdün, üzüldüm tabi. Sonra nasıl yok ederim dedim bu canlıyı, ararken sorarken sitraks atmaya karar verdim. Hatta gecenin bir yarısı nöbetçi eczaneye gidip aldım ilacı :) İlacı boşalttım akvaryuma, ışıkları kapalı tutarak ertesi günü bekledim. Baktım ki akvaryum acayip bulanıklaştı. Yaklaşık %75 su çektim, yenisini ekledim. Ertesi gün sabah kalktım, akvaryum daha bi bulanık. Böyle sis çökmüş gibi akvaryuma. Gene su çekimi yaptım önceki kadar, yenisini ekledim. Tabi hala araştırmalarım devam ediyor bu sırada, çünkü su çekimlerinde sonra planariaların dolaştığını hala görüyorum. 1-2 lepistes yavrusu atın, onlar yerler demişler, gidip 2 lepistes attım akvaryuma. Ayrıca bunlarla beraber Otocinclus aldım bir de. Tüm canlılar çok şükür akvaryumdalar. Ama sıkıntım sis gibi olan bulanıklık. Bu sabah da kaltım baktım ki bulanıklık gene hat safhada. Zannımca ışığı kapatınca bulanıklık artıyor. Sizce bu olay karşısında ne yapayım. Sis bulutunu nasıl kaldırırım arkadaşlar? Başına gelen vardır, belki yorumu olan vardır, her yoruma açığım. Şimdiden teşekkürler..
Bu arada karides sanırım ph düşüklüğünden öldü. CO2'nin ayarını tutturamadım sanırım, ph'ı çok düşürdüm..
Merhabalar değerli ustalar,
Akvaryum kurulumundaki bir olayı anlatarak, başına böyle bir olay gelen varsa yardımlarını isteyeceğim.
Yeni bir bitkili akvaryum kuruyorum. 1 hafta oldu bitkileri koyalı. Kurulumdan 3 gün sonra amano karidesler ekledim. Eklediğimden 2 gün sonra 1 karidesin öldüğünü gördüm. Daha sonra da neden öldü diye düşünürken, akvaryum camında beyaz bir canlının dolaştığını gördüm. Araştırdım, sanırım planaria. Vay dedim karidesimi sen mi öldürdün, üzüldüm tabi. Sonra nasıl yok ederim dedim bu canlıyı, ararken sorarken sitraks atmaya karar verdim. Hatta gecenin bir yarısı nöbetçi eczaneye gidip aldım ilacı :) İlacı boşalttım akvaryuma, ışıkları kapalı tutarak ertesi günü bekledim. Baktım ki akvaryum acayip bulanıklaştı. Yaklaşık %75 su çektim, yenisini ekledim. Ertesi gün sabah kalktım, akvaryum daha bi bulanık. Böyle sis çökmüş gibi akvaryuma. Gene su çekimi yaptım önceki kadar, yenisini ekledim. Tabi hala araştırmalarım devam ediyor bu sırada, çünkü su çekimlerinde sonra planariaların dolaştığını hala görüyorum. 1-2 lepistes yavrusu atın, onlar yerler demişler, gidip 2 lepistes attım akvaryuma. Ayrıca bunlarla beraber Otocinclus aldım bir de. Tüm canlılar çok şükür akvaryumdalar. Ama sıkıntım sis gibi olan bulanıklık. Bu sabah da kaltım baktım ki bulanıklık gene hat safhada. Zannımca ışığı kapatınca bulanıklık artıyor. Sizce bu olay karşısında ne yapayım. Sis bulutunu nasıl kaldırırım arkadaşlar? Başına gelen vardır, belki yorumu olan vardır, her yoruma açığım. Şimdiden teşekkürler..
Bu arada karides sanırım ph düşüklüğünden öldü. CO2'nin ayarını tutturamadım sanırım, ph'ı çok düşürdüm..
Kasakalawe yem alıştırma
[QUOTE=hakangormek]Öncelikle hayırlı olsun güle güle büyütün inşallah.
Hakan bey teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Balıkları birkaç gün daha gözlemleyim o zaman, devam ettiğini anlarsam Garlic Guard'ı ve Stress Guard'ı kullanayım. Bu birkaç gün de Melih Bey'in dediği gibi ışıkları hiç açmayayım.
[QUOTE=hakangormek]Öncelikle hayırlı olsun güle güle büyütün inşallah.
İlk tropheus denememde f0 ilangilerim yemek yemiyordu , Seachem Garlic Guard kullandım ve sorunun ortadan kalktı. Benim kullanım şeklim şöyleydi : Bir çay kaşığına pul yemi koyduktan sonra üzerine emebileceği kadar Seachem Garlic Guard damlattım yem sıvıyı iyice emince balıklarıma verdim sarmısak kokusu sanıyorumki balıkları cezbediyor daha sonra sırasıyla diğer yemlerdede aynı uygulama çözüm getirdi.
Balıklarınız yabancı bir ortama geldi alışma süreci olabilir diye düşünüyorum ama yinede üstadların yorumu daha önemlidir , eğer balıklarınızda stress gözlemliyorsanız tanka bir miktar Seachem Stress Guard eklemenizi tavsiye ederim .
Saygılar.
[/QUOTE]Hakan bey teşekkür ederim iyi dilekleriniz için. Balıkları birkaç gün daha gözlemleyim o zaman, devam ettiğini anlarsam Garlic Guard'ı ve Stress Guard'ı kullanayım. Bu birkaç gün de Melih Bey'in dediği gibi ışıkları hiç açmayayım.
Kasakalawe yem alıştırma
Arkadaşlar merhabalar,
Ben yaklaşık 1 yıldır akvaryumla ilgileniyorum ve şu anda da tropheusta daha çok yeniyim (2 günlük). Ama uzun süreli araştırmalar yaparak tropheus beslemeye karar verdim. Ondan akvaryumda yapılması gerekenleri yaptığımı düşünüyorum. 2 gün önce 5-7 cm boyunda 20 tane kasakalawe sahiplendim. Balıkları akvaryuma uygun şekilde aktardım. Devamlı yukarı aşağı gidiyorlardı, yeni yeni bıraktılar böyle yapmayı. Akvaryumda kaya grupları yapmıştım. Erkek diye tahmin ettiklerim sahipleniyorlar devamlı, diğerleri de kayaların aralarında, altta ortalarda dolanıyorlar.
Size şöyle bir soru soracaktım (Birçok bilgiyi bu forumdan üstadlardan ve yazılanlardan aldım, her bilgi benim için çok kıymetlidir): Akvaryuma yem vereceğim zaman yaklaştığımda kayaların aralarına giriyorlar hep. Çok az yem atıyorum. Yem biraz dağılıp aşağı düştüğünde bazıları şöyle bir tadına bakıyor. Bazılarının hiç ilgisini çekmiyor. Yemi attıktan sonra geriye çekilip kayaların arasından çıkmalarını ve yemleri yemelerini bekliyorum. Kayaların arasından çıkıyorlar, eskisi gibi yüzmeye devam ediyorlar. Acaba neden ben yem atarken yeme doğru yukarı çıkmıyorlar? Sizce bir sorun var mıdır akvaryumda, yoksa daha alışma süreci devam mı ediyor. Beklemeli miyim yani?
Ayrıca yaptığım yemlemeyi de anlatayım, doğru yapıp yapmadığım hakkında öneriniz olursa çok memnun olurum. Şöyle bir yemleme yapıyorum:
- Sabah 6:00 ışıkları açıyorum, 6:45 gibi şu üç yemden dönüşümlü hergün birini veriyorum: Tetra Pro vegetable, N.L.S. Cichlid Formula, Dainichi Veggie FX, sonrasında saat 7:30 gibi ışıklarını kapatıyorum.
- Öğlen 2 tane Tropical Super SpiruTabin A tablet, bazı günler bunun yerine Tropical Kelp Algea Flake
- Akşamüstü 5:30 gibi ışıkları açıyorum, 6:00 gibi şu dört yemden dönüşümlü her öğün birisini veriyorum: Tropical Spirulina Super Forte, JBL Spirulina Flakes, Sera Flora, Tetra Phyll. Akşam 10:00 gibi gene bu yemlerden veriyorum ve saat 11:00 gibi ışıklarını kapatıyorum.
Not: Akvaryum boyutları: 180x60x60, ph: 8.6, sıcaklık: 27.3-27.5 arası.
Yorum ve öneriler için şimdiden çok teşekkürler.
Arkadaşlar merhabalar,
Ben yaklaşık 1 yıldır akvaryumla ilgileniyorum ve şu anda da tropheusta daha çok yeniyim (2 günlük). Ama uzun süreli araştırmalar yaparak tropheus beslemeye karar verdim. Ondan akvaryumda yapılması gerekenleri yaptığımı düşünüyorum. 2 gün önce 5-7 cm boyunda 20 tane kasakalawe sahiplendim. Balıkları akvaryuma uygun şekilde aktardım. Devamlı yukarı aşağı gidiyorlardı, yeni yeni bıraktılar böyle yapmayı. Akvaryumda kaya grupları yapmıştım. Erkek diye tahmin ettiklerim sahipleniyorlar devamlı, diğerleri de kayaların aralarında, altta ortalarda dolanıyorlar.
Size şöyle bir soru soracaktım (Birçok bilgiyi bu forumdan üstadlardan ve yazılanlardan aldım, her bilgi benim için çok kıymetlidir): Akvaryuma yem vereceğim zaman yaklaştığımda kayaların aralarına giriyorlar hep. Çok az yem atıyorum. Yem biraz dağılıp aşağı düştüğünde bazıları şöyle bir tadına bakıyor. Bazılarının hiç ilgisini çekmiyor. Yemi attıktan sonra geriye çekilip kayaların arasından çıkmalarını ve yemleri yemelerini bekliyorum. Kayaların arasından çıkıyorlar, eskisi gibi yüzmeye devam ediyorlar. Acaba neden ben yem atarken yeme doğru yukarı çıkmıyorlar? Sizce bir sorun var mıdır akvaryumda, yoksa daha alışma süreci devam mı ediyor. Beklemeli miyim yani?
Ayrıca yaptığım yemlemeyi de anlatayım, doğru yapıp yapmadığım hakkında öneriniz olursa çok memnun olurum. Şöyle bir yemleme yapıyorum:
- Sabah 6:00 ışıkları açıyorum, 6:45 gibi şu üç yemden dönüşümlü hergün birini veriyorum: Tetra Pro vegetable, N.L.S. Cichlid Formula, Dainichi Veggie FX, sonrasında saat 7:30 gibi ışıklarını kapatıyorum.
- Öğlen 2 tane Tropical Super SpiruTabin A tablet, bazı günler bunun yerine Tropical Kelp Algea Flake
- Akşamüstü 5:30 gibi ışıkları açıyorum, 6:00 gibi şu dört yemden dönüşümlü her öğün birisini veriyorum: Tropical Spirulina Super Forte, JBL Spirulina Flakes, Sera Flora, Tetra Phyll. Akşam 10:00 gibi gene bu yemlerden veriyorum ve saat 11:00 gibi ışıklarını kapatıyorum.
Not: Akvaryum boyutları: 180x60x60, ph: 8.6, sıcaklık: 27.3-27.5 arası.
Yorum ve öneriler için şimdiden çok teşekkürler.
Yunus akvaryumu soruları
Adaşım teşekkürler :),
Biraz araştırmalardan sonra ben de dediğin gibi tek tür beslenmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle Frontoza yanlış bir tercih, farklı gölün canlısı, doğaları farklı sonuçta.
Aynı boyda eklemek önemli mi peki? Yani büyük boylarda eklenti yaparsak bir sorun çıkar mı?
Adaşım teşekkürler :),
Biraz araştırmalardan sonra ben de dediğin gibi tek tür beslenmesi gerektiğini düşünüyorum. Özellikle Frontoza yanlış bir tercih, farklı gölün canlısı, doğaları farklı sonuçta.
Aynı boyda eklemek önemli mi peki? Yani büyük boylarda eklenti yaparsak bir sorun çıkar mı?
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
