ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
S.yigitsanli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2016 02:31
Son Ziyaret:
02 Ocak 2021 19:57
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Seyithan Şanlı
Doğum Tarihi:
24 Nisan 1989
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
S.Yiğit Şanlı
SON 10 MESAJI
Yosun Problemi
Yüksek ışık bitkili akvaryumlarda yosun oluşumunun temel kaynağıdır. Yosun oluşumunun gübre ile herhangi bir alakası yoktur. Akvaryuma karbondioksit veriyor musunuz?
Yüksek ışık bitkili akvaryumlarda yosun oluşumunun temel kaynağıdır. Yosun oluşumunun gübre ile herhangi bir alakası yoktur. Akvaryuma karbondioksit veriyor musunuz?
The Victory Of Nature
24.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171936311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220172011001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943581.jpg[/IMG]
Bu hafta aydınlatmada 3*24 şeklinde devam ettim gozlemlerime göre en ideali bu şekilde , 4*24 te CO2 seviyesini ayarlamakta zorlaniyordum, bu ışıklandırmayla cubalarda da dikine büyüme gozlemlemedim.Final yaptım diyebilirim.Akvaryum kurulalı 50 gün oldu, Eİ metodu kesinlikle işe yaradı ve benim açımdan çok tatmin edici oldu, diatom ve az miktarda alg dışında pek bir problem yaşamadım, bunun nedenleride büyük ihtimal ışık ve CO2 arasındaki dengesizlikten kaynaklanıyordu.Diatomdan kurtuldum çok çok az miktarda bazı dekorlarda var ,olması iyi benim için kayalarda çok güzel pattern oluşturuyorlar daha doğal duruyor.ayni zamanda oto ve neritelere de iyi birer besin kaynagi[;)] İlerleyen zamanda tasarım için birkaç bitki eklemesi yapmayı düşünüyorum.Bitkilerin akvaryumdaki görünüşleri hakkında pek bilgim olmadığı için bitkilerin doğru konumlandırılmasi, birbirleriyle olan uyumları ve ilerleyen süreçte yapacağım tasarımlar açısından iyi bir deneyim olacağını düşünüyorum, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.[EDIT]S.yigitsanli,2017-02-24 20:12:25[/EDIT]
24.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171936311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220172011001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/240220171943581.jpg[/IMG]
Bu hafta aydınlatmada 3*24 şeklinde devam ettim gozlemlerime göre en ideali bu şekilde , 4*24 te CO2 seviyesini ayarlamakta zorlaniyordum, bu ışıklandırmayla cubalarda da dikine büyüme gozlemlemedim.Final yaptım diyebilirim.Akvaryum kurulalı 50 gün oldu, Eİ metodu kesinlikle işe yaradı ve benim açımdan çok tatmin edici oldu, diatom ve az miktarda alg dışında pek bir problem yaşamadım, bunun nedenleride büyük ihtimal ışık ve CO2 arasındaki dengesizlikten kaynaklanıyordu.Diatomdan kurtuldum çok çok az miktarda bazı dekorlarda var ,olması iyi benim için kayalarda çok güzel pattern oluşturuyorlar daha doğal duruyor.ayni zamanda oto ve neritelere de iyi birer besin kaynagi[;)] İlerleyen zamanda tasarım için birkaç bitki eklemesi yapmayı düşünüyorum.Bitkilerin akvaryumdaki görünüşleri hakkında pek bilgim olmadığı için bitkilerin doğru konumlandırılmasi, birbirleriyle olan uyumları ve ilerleyen süreçte yapacağım tasarımlar açısından iyi bir deneyim olacağını düşünüyorum, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.[EDIT]S.yigitsanli,2017-02-24 20:12:25[/EDIT]
Bitkili Tank Kurulumu 75-40-40
Mustafa Bey kurulumunuz hayırlı olsun, ben kurulumdan itibaren purigen eklemiştim filtreye ilk iki gün dışında bulanıklık sorunu yaşamadım, araştırırsanız etkili olabilecek bir ürün diye düşünüyorum, ayrıca kökünüzün bazı kısımlarına Fissedens moss eklerseniz çok daha güzel bir görüntü yakalarsiniz.
Mustafa Bey kurulumunuz hayırlı olsun, ben kurulumdan itibaren purigen eklemiştim filtreye ilk iki gün dışında bulanıklık sorunu yaşamadım, araştırırsanız etkili olabilecek bir ürün diye düşünüyorum, ayrıca kökünüzün bazı kısımlarına Fissedens moss eklerseniz çok daha güzel bir görüntü yakalarsiniz.
Bitki Gelisimi Ve Camdaki Solucanlar Hk. :(
İyi akşamlar gördüğünüz kurtçuklar buyuk ihtimalle 'nematod' adı verilen bir tür yuvarlak solucan.zararlisi da var zararsizida, zararlı olanlar genelde balıkların bağırsaklarında yaşarlar, sizin akvaryumunuzdaki gibi serbestçe dolaşmazlar.Bu solucanlar akvaryumda ki organik atıklarla beslenirler bir nevi çürükçül, aslına bakılırsa akvaryum için yararlidirlar.Sonucta siz akvaryum kurarken bir çeşit ekosistem oluşturuyorsunuz o yüzden bu tarz canlılara çokta takilmayin derim sayıları çok çok fazlalasmadikca, nerdeyse herkesin akvaryumunda bu canlılardan vardır toprağın,kumun altında gezerler zaman zaman camlarada cikabiliyorlar.Bence asıl problem bitkileriniz besinsiz kalmış sağlıklı gelismiyorlar, gubrelemeye yavaştan başlayin ,Eİ metodunu tavsiye ederim.
İyi akşamlar gördüğünüz kurtçuklar buyuk ihtimalle 'nematod' adı verilen bir tür yuvarlak solucan.zararlisi da var zararsizida, zararlı olanlar genelde balıkların bağırsaklarında yaşarlar, sizin akvaryumunuzdaki gibi serbestçe dolaşmazlar.Bu solucanlar akvaryumda ki organik atıklarla beslenirler bir nevi çürükçül, aslına bakılırsa akvaryum için yararlidirlar.Sonucta siz akvaryum kurarken bir çeşit ekosistem oluşturuyorsunuz o yüzden bu tarz canlılara çokta takilmayin derim sayıları çok çok fazlalasmadikca, nerdeyse herkesin akvaryumunda bu canlılardan vardır toprağın,kumun altında gezerler zaman zaman camlarada cikabiliyorlar.Bence asıl problem bitkileriniz besinsiz kalmış sağlıklı gelismiyorlar, gubrelemeye yavaştan başlayin ,Eİ metodunu tavsiye ederim.
The Victory Of Nature
[QUOTE=EkremTzc]
Merhabalar tasarımınız çok hoşuma gitti, yazdıklarınızın çoğunluğunu okudum elinize sağlık.. diatomlardan kurtulup sorunları yavaş yavaş bitirmenize sevindim. Eheim yüzey emiciyi sağ yan camamı alsanız diye düşündüm sirkülasyonun daha homojen olabilmesi için [:?]
Birde armatürdeki bahsettiğiniź 2li 2li yanma sorunu bendede vardı t5 kullandığım dönemde lambanın birinin üstüne erimeyecek birşey yapıştırarak çözüm bulmuştum [:D][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[;)] Sizin tanitiminizi da takip ediyorum çok hoş bir tankınız var.
Aslında eheim'in sol tarafa koymamdaki amaç filtre çıkışıyla çakışmaması içindi , ama söylediğinizi deniyecegim belki karsilikli çapraz koyarsam daha iyi bir sirkülasyon elde ederim.Armatur içinde dediğiniz çok mantıklı, birseyle kapatsam sorunumu halleder sanırım, teşekkür ederim tekrar[;)]
[QUOTE=EkremTzc]
Merhabalar tasarımınız çok hoşuma gitti, yazdıklarınızın çoğunluğunu okudum elinize sağlık.. diatomlardan kurtulup sorunları yavaş yavaş bitirmenize sevindim. Eheim yüzey emiciyi sağ yan camamı alsanız diye düşündüm sirkülasyonun daha homojen olabilmesi için [:?]
Birde armatürdeki bahsettiğiniź 2li 2li yanma sorunu bendede vardı t5 kullandığım dönemde lambanın birinin üstüne erimeyecek birşey yapıştırarak çözüm bulmuştum [:D][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim[;)] Sizin tanitiminizi da takip ediyorum çok hoş bir tankınız var.
Aslında eheim'in sol tarafa koymamdaki amaç filtre çıkışıyla çakışmaması içindi , ama söylediğinizi deniyecegim belki karsilikli çapraz koyarsam daha iyi bir sirkülasyon elde ederim.Armatur içinde dediğiniz çok mantıklı, birseyle kapatsam sorunumu halleder sanırım, teşekkür ederim tekrar[;)]
The Victory Of Nature
[QUOTE=Ahmet55]Elinize sağlık harika bi kurulum olmuş.[:)][:)][:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim Ahmet Bey[:)]
[QUOTE=Ahmet55]Elinize sağlık harika bi kurulum olmuş.[:)][:)][:)][/QUOTE]
Tesekkur ederim Ahmet Bey[:)]
The Victory Of Nature
15.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/150220172100521.jpg[/IMG]
Güncellemeyeli uzun zaman oldu, 2 haftalık süreçte diatom azaldi, kayalar kahverengiden yeşile döndü sanıyorum gda yada farklı bir tür yosun, bu durum biraz canımı sıkıyor taşların orijinal rengi gri idi şimdi heryer çok fazla yeşil duruyor, maalesef çıkarıp yıkama gibi bir secenegimde bulunmuyor çok fazla taş var.Cubalar zemini kapladı, birkaç küçük bitki eklemesi yaptım sol tarafa daha dolu gözükmesi için,sağ tarafta köklerin etrafındaki repensler yavaş yavaş zemini kaplamaya başladı, sag taraftaki tripartidalari kuma gömdüm fakat sol taraftakini gomecek yer bulamadım açıkçası kendi başına uzuyor gelisiguzel.Sanirim ışık CO2 dengesini tutturamadim ve bba görüyorum birkaç yerde çok azmadilar bu süreçte birkaç yerde tutunmuşlar ama pek dokunmadim, üzerlerine çok az oksijenli su sıktım fakat etki etmedi? Son yazımda ışıkları 2*24 e dusurmustum fakat hem cubalar yukarı büyüme eğilimine girdiler , hemde hiç fotosentez göremedim, 4*24'te de CO2 dengesini kuramiyorum, sanırım en ideali 3*24 gibi onuda yapamıyorum armatür izin vermiyor. Bir haftadır 2*24 devam ediyorum ama cubalar yukarı büyüyor, 4*24 yaptigimdada alg sorunu yaşamaktan korkuyorum.Rasbora ekledim 2 hafta önce sayıları CO2 den dolayı biraz azaldı maalesef.Hidra problemide baş gösterdi aslında çok sorun etmiyorum fakat 2 sakura karidesim yumurta tutmus, yavruların gelişimlerini gözlemlemek istiyorum fakat hidralar karides yavrusuyla besleniyormus sanirim[:(]
Karisik bir yazı oldu kusura bakmayın aklıma gelen herşeyi yazmaya çalıştım, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.
15.02.2017
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191404/150220172100521.jpg[/IMG]
Güncellemeyeli uzun zaman oldu, 2 haftalık süreçte diatom azaldi, kayalar kahverengiden yeşile döndü sanıyorum gda yada farklı bir tür yosun, bu durum biraz canımı sıkıyor taşların orijinal rengi gri idi şimdi heryer çok fazla yeşil duruyor, maalesef çıkarıp yıkama gibi bir secenegimde bulunmuyor çok fazla taş var.Cubalar zemini kapladı, birkaç küçük bitki eklemesi yaptım sol tarafa daha dolu gözükmesi için,sağ tarafta köklerin etrafındaki repensler yavaş yavaş zemini kaplamaya başladı, sag taraftaki tripartidalari kuma gömdüm fakat sol taraftakini gomecek yer bulamadım açıkçası kendi başına uzuyor gelisiguzel.Sanirim ışık CO2 dengesini tutturamadim ve bba görüyorum birkaç yerde çok azmadilar bu süreçte birkaç yerde tutunmuşlar ama pek dokunmadim, üzerlerine çok az oksijenli su sıktım fakat etki etmedi? Son yazımda ışıkları 2*24 e dusurmustum fakat hem cubalar yukarı büyüme eğilimine girdiler , hemde hiç fotosentez göremedim, 4*24'te de CO2 dengesini kuramiyorum, sanırım en ideali 3*24 gibi onuda yapamıyorum armatür izin vermiyor. Bir haftadır 2*24 devam ediyorum ama cubalar yukarı büyüyor, 4*24 yaptigimdada alg sorunu yaşamaktan korkuyorum.Rasbora ekledim 2 hafta önce sayıları CO2 den dolayı biraz azaldı maalesef.Hidra problemide baş gösterdi aslında çok sorun etmiyorum fakat 2 sakura karidesim yumurta tutmus, yavruların gelişimlerini gözlemlemek istiyorum fakat hidralar karides yavrusuyla besleniyormus sanirim[:(]
Karisik bir yazı oldu kusura bakmayın aklıma gelen herşeyi yazmaya çalıştım, herkese keyifli hobiler, iyi akşamlar.
Moss
Zafer bey moss illaki gelişim gösterecektir, CO2, gübre olmazsa olmaz değil moss büyütmek için[;)] ben neden gelişmiyor sorunuza istinaden bu parametreleri soyledim[:)] ,ama hızlı bir gelişim için dediğim parametreler önemli, ha bunları sağlayamiyorsanız bir ayda değil iki ayda üç ayda istenilen büyümeyi yakalarsaniz, biraz sabredin[:)] su sıcaklığınız da gayet ideal.keyifli hobiler dilerim.
Zafer bey moss illaki gelişim gösterecektir, CO2, gübre olmazsa olmaz değil moss büyütmek için[;)] ben neden gelişmiyor sorunuza istinaden bu parametreleri soyledim[:)] ,ama hızlı bir gelişim için dediğim parametreler önemli, ha bunları sağlayamiyorsanız bir ayda değil iki ayda üç ayda istenilen büyümeyi yakalarsaniz, biraz sabredin[:)] su sıcaklığınız da gayet ideal.keyifli hobiler dilerim.
Moss
Zafer bey Christmas moss diğer birçok moss'a göre özellikle ışık, CO2 ve gübre isteyen bir moss türüdür, bu parametreleri sağlayabilirseniz güzel ve hızlı bir gelişim gösterecektir, yoksa çok yavaş bir şekilde gelişecektir bir aylık süreçte hiçbir gelişim görmemeniz normal, ayrıca suyunuzun sıcaklığıda önemlidir.En iyi gelişimi 20-25 derece arasında gosterir.Su sıcaklığınız kaç derece acaba? Aydınlatma içinde akvaryum ebatlarını paylaşırsanız daha sağlıklı bilgiler verilebilir.
Zafer bey Christmas moss diğer birçok moss'a göre özellikle ışık, CO2 ve gübre isteyen bir moss türüdür, bu parametreleri sağlayabilirseniz güzel ve hızlı bir gelişim gösterecektir, yoksa çok yavaş bir şekilde gelişecektir bir aylık süreçte hiçbir gelişim görmemeniz normal, ayrıca suyunuzun sıcaklığıda önemlidir.En iyi gelişimi 20-25 derece arasında gosterir.Su sıcaklığınız kaç derece acaba? Aydınlatma içinde akvaryum ebatlarını paylaşırsanız daha sağlıklı bilgiler verilebilir.
Bi Bakarmısınız Arkadaşlar ? Dizayn Konusunda Yard
Hayırlı olsun, umarım süreç sorunsuz geçer.Bende akvaryum konusunda acemiyim, akvaryumu kuralı daha bir ay olmadı, bu süreçte tabi biraz tecrübe edindim.İnsan görerek değil uygulama ile daha çok şey öğrenip tecrübe sahibi oluyor.Öncelikle hem cup hemde hobici bir arkadaştan bitki temini yaptım.Cup olarak aldığım cubalar daha henüz yayılmaya başladı, akvaryumdan aldıklarım 1 hafta sonra hızlı bir şekilde gelisti.Akvaryumdan gelen bitkilerin dezavantajı dediğiniz gibi adı salyangoz yumurtası vs olabiliyor, fakat bence bu bir problem değil , salyangozları kontrol edebildiğiniz sürece, bununda birçok yolu var, adı salyangoz oluşturacağınız ortam için gayet yararlı, çürümüş yaprak,alg , atık bir takım maddeleri temizleyen yararlı canlilar, bu tip durumları pek dert etmeyin derim, aldığınız bitkiyide güzel bir şekilde yikarsaniz pek sorun olmaz, cup bitkinin avantajı ise steril olarak elinize ulaşması ama bence akvaryuma alışma süreci hobiciden aldiginiza göre daha yavaş olabiliyor.tropicanin bitkilerini kullanmadım ama insanlar gayet memnunlar.seçim sizin, tasarım konusunda ben tamamen doğadan bulduğum malzemelerle yaptım, illaki sizde başlamadan önce birçok akvaryumu incelemişsinizdir, bana göre kök ve kayalarin birlikte kullanıldığı tasarımlar daha doğal ve ilgi çekici geliyor yaptığım tasarıma giden bitkileride tasarım sonucunda karar verdim, bunun gibi bir algınız oluştuysa ve bu konuda daha detaylı bilgi verebilirseniz yardımcı olmaya çalışırız.Tekrar hayırlı olsun.[;)]
Hayırlı olsun, umarım süreç sorunsuz geçer.Bende akvaryum konusunda acemiyim, akvaryumu kuralı daha bir ay olmadı, bu süreçte tabi biraz tecrübe edindim.İnsan görerek değil uygulama ile daha çok şey öğrenip tecrübe sahibi oluyor.Öncelikle hem cup hemde hobici bir arkadaştan bitki temini yaptım.Cup olarak aldığım cubalar daha henüz yayılmaya başladı, akvaryumdan aldıklarım 1 hafta sonra hızlı bir şekilde gelisti.Akvaryumdan gelen bitkilerin dezavantajı dediğiniz gibi adı salyangoz yumurtası vs olabiliyor, fakat bence bu bir problem değil , salyangozları kontrol edebildiğiniz sürece, bununda birçok yolu var, adı salyangoz oluşturacağınız ortam için gayet yararlı, çürümüş yaprak,alg , atık bir takım maddeleri temizleyen yararlı canlilar, bu tip durumları pek dert etmeyin derim, aldığınız bitkiyide güzel bir şekilde yikarsaniz pek sorun olmaz, cup bitkinin avantajı ise steril olarak elinize ulaşması ama bence akvaryuma alışma süreci hobiciden aldiginiza göre daha yavaş olabiliyor.tropicanin bitkilerini kullanmadım ama insanlar gayet memnunlar.seçim sizin, tasarım konusunda ben tamamen doğadan bulduğum malzemelerle yaptım, illaki sizde başlamadan önce birçok akvaryumu incelemişsinizdir, bana göre kök ve kayalarin birlikte kullanıldığı tasarımlar daha doğal ve ilgi çekici geliyor yaptığım tasarıma giden bitkileride tasarım sonucunda karar verdim, bunun gibi bir algınız oluştuysa ve bu konuda daha detaylı bilgi verebilirseniz yardımcı olmaya çalışırız.Tekrar hayırlı olsun.[;)]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
İnci Kefali,
fikret43,
sorbiek,
sedatkaryurek,
Sunborn,
urzais,
Tortuga7,
enginhayta,
Ozzgur,
darkaura,
mustafatelli,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
SeaWorld,
yns325,
EKAR,
zen666,
Leonthe pro,
stranger592,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
wtreals,
Ancalagon,
Ali Altın,
Jeveux,
osmandbnl,
isssmailak,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
0rnn,
hazalca,
Oğuz tapan,
AquaVita,
Arch.Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
reprise,
Phos,
Aguamentist,
LeventYorganci,
JujuSeri,
ahmet22,
Oquanus,
peace41,
szgnatk,
oguzsel,
OKIRATLI,
dasra,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
