ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
desperadoo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2016 15:31
Son Ziyaret:
17 Temmuz 2017 13:26
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fatih mesut
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Acemi Akvaryumcu
SON 9 MESAJI
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
[QUOTE=semelam75]Her zaman doğallıktan yana oldum. Akvaryumunuz sizin zevkinizi yansıtıyor ama; testi, plastik bitki pek gitmemiş, madem bir fon oluşturmuşsunuz(bence fon gerçekten hoş olmuş, ellerinize sağlık) fondaki kaya görünümüne benzer kayalar kullanarak(arkaya kaya yığılacak ) bir bütünlük yaratılabilir. Su değerlerinden çok etkilenmeyen, arkaya ekilmiş amazon hançeri de kesinlikle güzel bir fikir bence. Forumu okudum ama balıklarınızın cinsini anlayamadım. Bence ciklet güzel gider bu tasarıma. akvaryumda kök gördüm onuda çıkarırsanız daha doğal olur. Naçizane önerilerimdir. İyi hobiler.[/QUOTE]
mango kökü koymamın sebebi ph dengelensin diye koydum akvarymcum önerdi birde balık türlerim molly , gurumi, lepistes, zebra danio , balon molly . bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama daha çok acemiyim yoksa çok heves yapıyorum bitkili akvaryuma
[QUOTE=semelam75]Her zaman doğallıktan yana oldum. Akvaryumunuz sizin zevkinizi yansıtıyor ama; testi, plastik bitki pek gitmemiş, madem bir fon oluşturmuşsunuz(bence fon gerçekten hoş olmuş, ellerinize sağlık) fondaki kaya görünümüne benzer kayalar kullanarak(arkaya kaya yığılacak ) bir bütünlük yaratılabilir. Su değerlerinden çok etkilenmeyen, arkaya ekilmiş amazon hançeri de kesinlikle güzel bir fikir bence. Forumu okudum ama balıklarınızın cinsini anlayamadım. Bence ciklet güzel gider bu tasarıma. akvaryumda kök gördüm onuda çıkarırsanız daha doğal olur. Naçizane önerilerimdir. İyi hobiler.[/QUOTE]
mango kökü koymamın sebebi ph dengelensin diye koydum akvarymcum önerdi birde balık türlerim molly , gurumi, lepistes, zebra danio , balon molly . bitkili akvaryum kurmak istiyorum ama daha çok acemiyim yoksa çok heves yapıyorum bitkili akvaryuma
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
[QUOTE=MbunaTR]Merhaba emeğinizi takdir ediyorum yalnız o yapay süs ve kumum şahsen yakışmadığını düşünüyorum silis kum veya hagen ile arkaplanı öne çıkarabilirsiniz birkaç Amazon hançeri biraz saz veya anubias .. miss [:iyi:]
çok renksiz duruyordu mecburen onu koydum yapaylar biraz basitleştiriyor kumda çok iyi dedikleri için koydum bende sevmiyorum bembeyaz suyu yiyince griye dönüyor çok sade ama onu önerdiler incecik deniz kumu gibi aynı amozon hançeri dediğiniz bitki değil mi ?
[QUOTE=MbunaTR]Merhaba emeğinizi takdir ediyorum yalnız o yapay süs ve kumum şahsen yakışmadığını düşünüyorum silis kum veya hagen ile arkaplanı öne çıkarabilirsiniz birkaç Amazon hançeri biraz saz veya anubias .. miss [:iyi:]
çok renksiz duruyordu mecburen onu koydum yapaylar biraz basitleştiriyor kumda çok iyi dedikleri için koydum bende sevmiyorum bembeyaz suyu yiyince griye dönüyor çok sade ama onu önerdiler incecik deniz kumu gibi aynı amozon hançeri dediğiniz bitki değil mi ?
3d Fon Yapımı Hakkında Destek Bilgi
[QUOTE=Ilamela1]
teşekkürler. sacma sapan iki balık kayıp vermeseydim daha cok sevinebilirdim. Biri iç filtre motoruna kapıldı güce dayanamadi,digeri ise gecici olarak koydugum akvaryumdan dışarı atlamış intihat etmis. Çok sağolun destekleriniz için.[/QUOTE]
evet bende ilk bomboş akvaryumda bir sürü balık kaybı yaşadım su düzenleyici bakteri kültürü kaya tuzu bunları kullanmama rağmen anlayamadım bir türlü sonra fonu yaptım destek amaçlı burayada yaz dedin ya balıklar fonu çok beğendi ama 2 tane melek balığım öldü bi de 2 kere vatoz öldü anlayamadım bir türlü acaba vatoz kayalara yapışıyor ya ordaki derzimi söküyor ? çatlama sebebine gelince köpüğün çok ince haliyle esniyor çatlamalar olur ben köpük ince diye asmolen kullandım yarıdan kesdim anca öyle kurtardı kaldırırken çatlama yaşaman normal veye 3 cm köpük 2 tane birleştiricektin o zaman olabilirdi
[QUOTE=Ilamela1]
teşekkürler. sacma sapan iki balık kayıp vermeseydim daha cok sevinebilirdim. Biri iç filtre motoruna kapıldı güce dayanamadi,digeri ise gecici olarak koydugum akvaryumdan dışarı atlamış intihat etmis. Çok sağolun destekleriniz için.[/QUOTE]
evet bende ilk bomboş akvaryumda bir sürü balık kaybı yaşadım su düzenleyici bakteri kültürü kaya tuzu bunları kullanmama rağmen anlayamadım bir türlü sonra fonu yaptım destek amaçlı burayada yaz dedin ya balıklar fonu çok beğendi ama 2 tane melek balığım öldü bi de 2 kere vatoz öldü anlayamadım bir türlü acaba vatoz kayalara yapışıyor ya ordaki derzimi söküyor ? çatlama sebebine gelince köpüğün çok ince haliyle esniyor çatlamalar olur ben köpük ince diye asmolen kullandım yarıdan kesdim anca öyle kurtardı kaldırırken çatlama yaşaman normal veye 3 cm köpük 2 tane birleştiricektin o zaman olabilirdi
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
[QUOTE=Ilamela1]
Dostum kullandığın strafor (köpük) kağıttan farksız ve suyu emiyor. o kırılan yer belirli bir süre sonra tüm straforu şişirerek , derz dolgularında çatlama yaratacak. Bilgin olsun. Benim henüz fon yapmadım,yapım aşamasındayım, ancak arastırdıgım bilgilerden çıkardıgım sonuc. Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor. Benim açtigim konu altına yardım amaclı mesaj atarsan sevinirim[/QUOTE]
köpük hiçbir zaman su aldığı için şişmez dostum öyle saçmalık mı var o zaman dış cephelerde çatladığında niye kabarmıyorum eskiden yapı üzerine işyerim olduu için iyi biliyorum alçıpan değil ki kabarsın şu anlık bir sıkıntı çıkarmıyor balıklarıma yapın tavsiye ederim ama malzemeleri benim kullandıklarımı kullanın malzemeden sakın kaçmayın suya salınım yapar balıklar ölür
[QUOTE=Ilamela1]
Dostum kullandığın strafor (köpük) kağıttan farksız ve suyu emiyor. o kırılan yer belirli bir süre sonra tüm straforu şişirerek , derz dolgularında çatlama yaratacak. Bilgin olsun. Benim henüz fon yapmadım,yapım aşamasındayım, ancak arastırdıgım bilgilerden çıkardıgım sonuc. Emeğine sağlık, çok güzel görünüyor. Benim açtigim konu altına yardım amaclı mesaj atarsan sevinirim[/QUOTE]
köpük hiçbir zaman su aldığı için şişmez dostum öyle saçmalık mı var o zaman dış cephelerde çatladığında niye kabarmıyorum eskiden yapı üzerine işyerim olduu için iyi biliyorum alçıpan değil ki kabarsın şu anlık bir sıkıntı çıkarmıyor balıklarıma yapın tavsiye ederim ama malzemeleri benim kullandıklarımı kullanın malzemeden sakın kaçmayın suya salınım yapar balıklar ölür
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
Fonumun videosu da bu linkte izlemek isteyen olursa tıklayabilir ; https://www.youtube.com/watch?v=bB1uW1Q03xU[EDIT]desperadoo,2017-06-23 15:39:43[/EDIT]
Fonumun videosu da bu linkte izlemek isteyen olursa tıklayabilir ; https://www.youtube.com/watch?v=bB1uW1Q03xU[EDIT]desperadoo,2017-06-23 15:39:43[/EDIT]
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
Teşekkürler tebrikleriniz için :) ever sabırdan ziyade el becerisi birazda göz zevki gerekiyor bide o süreçte korku basıyor ya olmazsa ya akarsa ya balığa zarar verirse falan yapıştırırken zorladı biraz baskı uygulayamıyorsun ora gerçekten sabır gerektiriyor :) salınım konusuna gelince salınım yapmayacak ürünler kullanıldı hep araştırdım kalekim havuz derz dolgu hem suda dayanıklı hem salınım yapmıyor su bazlı renk tüpü de zarar vermiyormuş balıklarım sağlıklı sıkıntıları yok 2 tane balığım mağaranın içinden çıkmıyorlardı sonradan bir baktım yavruladılar mağarada 19 tane sonra meydana çıkmaya başladılar yavrulayacak balıklar için çok güzel bir fon oldu :) tavsiye ederim boş kaldıkça oyun kesin falan ama evde yapmayın köpük çok dağılıyor .s
Teşekkürler tebrikleriniz için :) ever sabırdan ziyade el becerisi birazda göz zevki gerekiyor bide o süreçte korku basıyor ya olmazsa ya akarsa ya balığa zarar verirse falan yapıştırırken zorladı biraz baskı uygulayamıyorsun ora gerçekten sabır gerektiriyor :) salınım konusuna gelince salınım yapmayacak ürünler kullanıldı hep araştırdım kalekim havuz derz dolgu hem suda dayanıklı hem salınım yapmıyor su bazlı renk tüpü de zarar vermiyormuş balıklarım sağlıklı sıkıntıları yok 2 tane balığım mağaranın içinden çıkmıyorlardı sonradan bir baktım yavruladılar mağarada 19 tane sonra meydana çıkmaya başladılar yavrulayacak balıklar için çok güzel bir fon oldu :) tavsiye ederim boş kaldıkça oyun kesin falan ama evde yapmayın köpük çok dağılıyor .s
3 Boyutlu Akvaryum Fonu Emeğime Değdi
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu akvaryum işinde acemiyim belirtmek isterim biraz el becerim vardır ona dayanarak araştırarak 3 boyutlu yaptığım fonu sizinle paylaşmak istedim akvaryumumun ölçüleri 100 * 45 * 45
bu madde asmolen köpüktür arkadaşlar yarıdan kestim falçata ile oydum şekillerini verdim elimi sürterek daha doğal biçim kattım ve sonrasında köpüğü dıştan biraz yaktım sıkılaştırdım dağılmamasını sağladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171107591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108011.jpg[/IMG]
Kalemin olduğu yer ise dış filtreden gelen temiz su ve emme borusunu gizlediğim yerler olacak oradan hortum pisliği gözükmesin dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108031.jpg[/IMG]
sonrasında 1 kat Kalekim Fuga pool sürdüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108051.jpg[/IMG]
kuruduktan sonra su bazlı renklendirici aldım siyah griye çevirdim aralara kesikler attım onları direk siyah yaptım bide girinti kısımlarını kararttım derinlik kazansın diye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108081.jpg[/IMG]
en son olarak akvaryumu 2 kere doldurdum 1 hafta gibi testten geçirdim 3.doldurmamda suyum temizdi sonrasında suyumu hazırladım balıklarımı koydum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108101.jpg[/IMG]
inşallah beğenmişinizdir arkadaşlar [:)][EDIT]desperadoo,2017-06-23 17:59:45[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu akvaryum işinde acemiyim belirtmek isterim biraz el becerim vardır ona dayanarak araştırarak 3 boyutlu yaptığım fonu sizinle paylaşmak istedim akvaryumumun ölçüleri 100 * 45 * 45
bu madde asmolen köpüktür arkadaşlar yarıdan kestim falçata ile oydum şekillerini verdim elimi sürterek daha doğal biçim kattım ve sonrasında köpüğü dıştan biraz yaktım sıkılaştırdım dağılmamasını sağladım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171107591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108011.jpg[/IMG]
Kalemin olduğu yer ise dış filtreden gelen temiz su ve emme borusunu gizlediğim yerler olacak oradan hortum pisliği gözükmesin dedim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108031.jpg[/IMG]
sonrasında 1 kat Kalekim Fuga pool sürdüm
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108051.jpg[/IMG]
kuruduktan sonra su bazlı renklendirici aldım siyah griye çevirdim aralara kesikler attım onları direk siyah yaptım bide girinti kısımlarını kararttım derinlik kazansın diye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108081.jpg[/IMG]
en son olarak akvaryumu 2 kere doldurdum 1 hafta gibi testten geçirdim 3.doldurmamda suyum temizdi sonrasında suyumu hazırladım balıklarımı koydum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191667/230620171108101.jpg[/IMG]
inşallah beğenmişinizdir arkadaşlar [:)][EDIT]desperadoo,2017-06-23 17:59:45[/EDIT]
200 Lt Akvaryum
Karar değiştirdim arka fonu köpükten 3 boyutlu yapacağım şelale falan olacak içinde inşallah müsait bir vaktimde yapıp resmini atacağım
Evet bitkili akvaryumlar gerçekten harika balıkları da harika ama ben acemiyim önce böyle başlıyayım sonra bitkili yapmak için çalışmalara başlayacağım bakalım hevesim kaçacak mı kaçmayacak mı :)
Karar değiştirdim arka fonu köpükten 3 boyutlu yapacağım şelale falan olacak içinde inşallah müsait bir vaktimde yapıp resmini atacağım
Evet bitkili akvaryumlar gerçekten harika balıkları da harika ama ben acemiyim önce böyle başlıyayım sonra bitkili yapmak için çalışmalara başlayacağım bakalım hevesim kaçacak mı kaçmayacak mı :)
200 Lt Akvaryum
İyi günler arkadaşlar özellikleri yazıyorum size
* 100*45*45 200 Lt akvaryum
* T8 akvaryum floresanı
* Jebo 839 dış filtre
*sunsun Hj-311 b iç filtre
*Smart 300 watt ısıtıcı
*kumlarda 0,01 mm beyaz kum
şimdi süslü bir akvaryum yapmak istiyorum ne balık besleye bilirim görüntü bakımından balıklar güzel olsun istiyorum sade bir akvaryum olmayacak içinde korsan gemisi dere taşlarıyla deniz kabuklarıyla süsleyeceğim tavsiyelerinizi beklerim NOT : İLK DEFA AKVARYUM KURUYORUM BU KONUDA CAHİLİM [:)]
İyi günler arkadaşlar özellikleri yazıyorum size
* 100*45*45 200 Lt akvaryum
* T8 akvaryum floresanı
* Jebo 839 dış filtre
*sunsun Hj-311 b iç filtre
*Smart 300 watt ısıtıcı
*kumlarda 0,01 mm beyaz kum
şimdi süslü bir akvaryum yapmak istiyorum ne balık besleye bilirim görüntü bakımından balıklar güzel olsun istiyorum sade bir akvaryum olmayacak içinde korsan gemisi dere taşlarıyla deniz kabuklarıyla süsleyeceğim tavsiyelerinizi beklerim NOT : İLK DEFA AKVARYUM KURUYORUM BU KONUDA CAHİLİM [:)]
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 84 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
berkant68,
tukabu,
Savas37,
Redrainbow,
TheDS,
darknessmania,
Ancalagon,
sina cen,
darkaura,
OKIRATLI,
florasan,
EKAR,
forthehordex,
Hoppala,
0rnn,
Kuduoglu,
_rammstein_,
Urar,
ibmsony,
serhatankara,
DigitalPen,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
LeafyAqua,
rdm23,
efkango,
BarışSavaş,
Street Parrot,
ternapi,
Assamite,
Brdk64,
zafer3885,
emre12ozkan,
CagriTURK,
ufukcingay,
JujuSeri,
oguzozt,
enginhayta,
zekigonlum,
Furkan2026,
nniiaa,
Manguday,
Pumpet,
lojistisyen,
stopsound,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
