ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Balikxxxxxxx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mart 2017 21:50
Son Ziyaret:
27 Ocak 2018 13:31
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Levent Civelek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Levent Civelek
SON 10 MESAJI
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_] Levent bey şuan telefondan bağlanıyorum bekleyebilirseniz 15-20 dk sonra pcye oturcam ordan yazarim hatta bendeki selale filtrenin videosunu cekip atabilirim. Sesinede ordan bakarsaniz[/QUOTE] Tamamdır videoyu atarsanız çok iyi olur ilginiz içinde gerçekten çok teşekkürler
[QUOTE=Tunahan_] Levent bey şuan telefondan bağlanıyorum bekleyebilirseniz 15-20 dk sonra pcye oturcam ordan yazarim hatta bendeki selale filtrenin videosunu cekip atabilirim. Sesinede ordan bakarsaniz[/QUOTE] Tamamdır videoyu atarsanız çok iyi olur ilginiz içinde gerçekten çok teşekkürler
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE][QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE]
Peki son olarak sizin önerdiğiniz bir şelale filtre markası var mı ? Sanırım şelale filtre almaya karar verdim [:D][EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:43:20[/EDIT]
[QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE][QUOTE=Tunahan_]
Dediğim gibi olmaz değil, debi ayari vs yapilip tabiki olur ama gerek yok. [:D] selale filtre suan bendede var. Ses yapmasini istemiyorsaniz akvaryumun su seviyesini yuksek tutmaniz gerekiyor. Su seviyesi alcak olunca suya carparak şakır şakır ses çıkarır. Onun dışında filtrenin kendisinden gelen bi ses duymadim ben.
akvaryuma eksilen su eklenebiliyor o yuzden diş filtrenin cektigi su hacimden azaltmaz.[/QUOTE]
Peki son olarak sizin önerdiğiniz bir şelale filtre markası var mı ? Sanırım şelale filtre almaya karar verdim [:D][EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:43:20[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Caglaguler]Bütçeniz ne kadardı[/QUOTE]
50 tlye kadar alabilirim [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:28:01[/EDIT]
[QUOTE=Caglaguler]Bütçeniz ne kadardı[/QUOTE]
50 tlye kadar alabilirim [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:28:01[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE][QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE]
İç filtre için bir marka öneriniz var mı ? [:iyi:]
[QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE][QUOTE=Caglaguler]Pipo görüntü kirliliği yaratabilir dış filtre gereksiz ve fazla olur şelaleninde sesi fazla oluyor en iyisi iyi bir iç filtre alın bence.[/QUOTE]
İç filtre için bir marka öneriniz var mı ? [:iyi:]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
[QUOTE=Tunahan_]
Merhabalar, 20 litreye dış filtre olmaz. zaten sunsun 602 saate 400 litre çeviriyor. hadi biz bunu 250 saysak (genelde üstünde yazan debinin yarısını veriyor dış filtreler.) debi çok fazla gelir. tabi vanayı kısıpta kullanabilirsiniz ama 1 tane betanın organik atığı için gereksiz olur dış filtre. siz en iyisi şelale filtre kullanın. saatte 100 - 150 litre çevirenler satılıyor bildiğim kadarıyla. sizin için fazlasıyla yeterli olur.[/QUOTE]
Bir arkadaş kullanıyormuş dış filtreyi 15 litrede o bana önerdiği için dedim [:)] Peki şelale filtrenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:08:48[/EDIT]
[QUOTE=Tunahan_]
Merhabalar, 20 litreye dış filtre olmaz. zaten sunsun 602 saate 400 litre çeviriyor. hadi biz bunu 250 saysak (genelde üstünde yazan debinin yarısını veriyor dış filtreler.) debi çok fazla gelir. tabi vanayı kısıpta kullanabilirsiniz ama 1 tane betanın organik atığı için gereksiz olur dış filtre. siz en iyisi şelale filtre kullanın. saatte 100 - 150 litre çevirenler satılıyor bildiğim kadarıyla. sizin için fazlasıyla yeterli olur.[/QUOTE]
Bir arkadaş kullanıyormuş dış filtreyi 15 litrede o bana önerdiği için dedim [:)] Peki şelale filtrenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 16:08:48[/EDIT]
Pipo Filtre Mi ? Şelale Filtre Mi ? Dış Filte Mi ?
Beta için sizce pipo filtre mi ? şelale filtremi ? Yoksa sunsun 602 b mini dış filtre mi daha uygun olur ? Akvaryum 20 litre içinde anubias ve eloda olacak
Beta için sizce pipo filtre mi ? şelale filtremi ? Yoksa sunsun 602 b mini dış filtre mi daha uygun olur ? Akvaryum 20 litre içinde anubias ve eloda olacak
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=oceanmist]Hacim çok küçük ki corry, vatoz, bitki de koyacağım diyorsunuz. 50 litre civarı birşey alırsanız alacağınız keyif katlanır, daha güzel dekore ederiniz ve ilerde başkan balık besleme şansınızda olur, 20 litre fanus gibi birşey.
Ayrıca pipo filtre akvaryum içinde fazla yer kaplar, şelale filtre alırsanız çok daha güzel olur.
[/QUOTE]
Şelalenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi peki ? Bir de ben sunsun 602 b mini dış filtre düşünüyorum ne dersiniz ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:42:48[/EDIT]
[QUOTE=oceanmist]Hacim çok küçük ki corry, vatoz, bitki de koyacağım diyorsunuz. 50 litre civarı birşey alırsanız alacağınız keyif katlanır, daha güzel dekore ederiniz ve ilerde başkan balık besleme şansınızda olur, 20 litre fanus gibi birşey.
Ayrıca pipo filtre akvaryum içinde fazla yer kaplar, şelale filtre alırsanız çok daha güzel olur.
[/QUOTE]
Şelalenin sesi bir süre sonra rahatsız eder mi peki ? Bir de ben sunsun 602 b mini dış filtre düşünüyorum ne dersiniz ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:42:48[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=mumishka]Bu kadar harcamayı yapmışken 20lt ile 40lt arasında çok da bir fiyat farkı olmuyor. Almışken 40-50lt birşey alın ki ilerde farklı türler de besleyebilin.
20ltye bettanın yanına vatoz sıkıntı çıkaracaktır. Cüce bile olsa vatoz çok azmanlaşıyor. Yosun kontrolu ise amaç bence nerit salyangoz atın 2 adet. Hem bettanızı strese sokmaz hem de betta agresifleşirse kabuklarından dolayı bu canlılara pek birşey yapamaz.
Geçtiğimiz hafta ben de Eminönündeydim. Fiyatlar çok uçuk geldi, restorasyondan sonra ilk defa gitmiştim, turistik olmuş biraz.
Petshop yerine sadece akvaryum ile ilgilenen bir dükkandan alışveriş yapmanızı öneririm. [/QUOTE]
Evde 80 litre bir akvaryum var bir akrabamız hediye etmişti henüz acemi olduğum için ondan başlamak istemedim. Bu 20 litrelik akvaryumu ileride yavruluk olarak kullanırım diye almak istiyorum birazda ama tavsiyeleriniz için teşekkürler. Salyangoz olarak bende elma salyangozu düşündüm ama akvaryumdan falan çıkabiliyorlarmış ve yumurta bırakabiliyorlarmış uğraştırıcı geldi biraz doğruluk payı var mıdır ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:07:17[/EDIT]
[QUOTE=mumishka]Bu kadar harcamayı yapmışken 20lt ile 40lt arasında çok da bir fiyat farkı olmuyor. Almışken 40-50lt birşey alın ki ilerde farklı türler de besleyebilin.
20ltye bettanın yanına vatoz sıkıntı çıkaracaktır. Cüce bile olsa vatoz çok azmanlaşıyor. Yosun kontrolu ise amaç bence nerit salyangoz atın 2 adet. Hem bettanızı strese sokmaz hem de betta agresifleşirse kabuklarından dolayı bu canlılara pek birşey yapamaz.
Geçtiğimiz hafta ben de Eminönündeydim. Fiyatlar çok uçuk geldi, restorasyondan sonra ilk defa gitmiştim, turistik olmuş biraz.
Petshop yerine sadece akvaryum ile ilgilenen bir dükkandan alışveriş yapmanızı öneririm. [/QUOTE]
Evde 80 litre bir akvaryum var bir akrabamız hediye etmişti henüz acemi olduğum için ondan başlamak istemedim. Bu 20 litrelik akvaryumu ileride yavruluk olarak kullanırım diye almak istiyorum birazda ama tavsiyeleriniz için teşekkürler. Salyangoz olarak bende elma salyangozu düşündüm ama akvaryumdan falan çıkabiliyorlarmış ve yumurta bırakabiliyorlarmış uğraştırıcı geldi biraz doğruluk payı var mıdır ? [EDIT]Balikxxxxxxx,2018-01-26 15:07:17[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=delibaliknemo]
Malesef ben petshoplara olan tüm güvenimi yitirdim [:lol:] Şaka bir yana Eminönü haricinde mahallendeki akvaryumcuya dahi gitsen daha uyguna kapatırsın. Forumu biraz dolaşırsan anadolu yakasında da güzel akvaryumcular var aslında kadıköy-üsküdar-kartal vb
Bak az önce aklıma geldi. Cüce vatoz yerine otocinclus affinis de düşün bence hem istenmeyen yosunları temizlemek konusunda daha aktifler hem de küçük oldukları için betta'yı da fazla strese sokmazlar o hacimde 3-4 tane bakılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bizim buralarda vardı bir balıkçı en iyisi ona bakıyım olmazsa artık pet shop ararım buralarda [:)))] Dediğiniz türüde araştırcağım yardımlarınız için teşekkürler [:iyi:]
[QUOTE=delibaliknemo]
Malesef ben petshoplara olan tüm güvenimi yitirdim [:lol:] Şaka bir yana Eminönü haricinde mahallendeki akvaryumcuya dahi gitsen daha uyguna kapatırsın. Forumu biraz dolaşırsan anadolu yakasında da güzel akvaryumcular var aslında kadıköy-üsküdar-kartal vb
Bak az önce aklıma geldi. Cüce vatoz yerine otocinclus affinis de düşün bence hem istenmeyen yosunları temizlemek konusunda daha aktifler hem de küçük oldukları için betta'yı da fazla strese sokmazlar o hacimde 3-4 tane bakılabilir diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Bizim buralarda vardı bir balıkçı en iyisi ona bakıyım olmazsa artık pet shop ararım buralarda [:)))] Dediğiniz türüde araştırcağım yardımlarınız için teşekkürler [:iyi:]
Beta Akvaryumu Kuruyorum Tavsiyeler ?
[QUOTE=delibaliknemo]Bitkili düşünüyorsan gelişimleri açısından ışıklandırma yapmanı öneririm. En azından bir led masa lambasıyla günlük 6 saati geçmeden aydınlatma yapabilirsin enerjiyi de fazla yakmamış olursun.
Bitki yoğunluğunu fazla tutup betta ve bir adet cüce vatoz olabilir (albino olmamasına dikkat et renginden ötürü daha fazla dikkat çekiyor ve betta çok agresifleşiyor) fakat cory koymanı tavsiye etmem zira onlar sürü canlıları 2 adet bakmak pek uygun olmaz en az 6-8 tane diyebiliriz onu da hacim kaldırmaz.
Eminönü'ndeki esnaf gerçekten çıldırmış ordan alışveriş yapmanı tavsiye etmiyorum. İlanlar üzerinden araştırıp besleyenlerle iletişime geç hem sağlıklı malzeme ve balık alırsın öteki türlü 150-200 liradan aşağı kurtuluşun yok. [;)][/QUOTE]
Işıklandırma fikrini yapabilirim teşekkürler [:iyi:] Çöpçü konusundada bayağı kararsızdım o halde sadece beta ile vatoz alırım fakat cidden o kadar tutar mı fiyatları [:O] Ben 100 tlye kurtulurum diye ümit ediyordum istanbulda başka önerdiğiniz pet shop var mı ?
[QUOTE=delibaliknemo]Bitkili düşünüyorsan gelişimleri açısından ışıklandırma yapmanı öneririm. En azından bir led masa lambasıyla günlük 6 saati geçmeden aydınlatma yapabilirsin enerjiyi de fazla yakmamış olursun.
Bitki yoğunluğunu fazla tutup betta ve bir adet cüce vatoz olabilir (albino olmamasına dikkat et renginden ötürü daha fazla dikkat çekiyor ve betta çok agresifleşiyor) fakat cory koymanı tavsiye etmem zira onlar sürü canlıları 2 adet bakmak pek uygun olmaz en az 6-8 tane diyebiliriz onu da hacim kaldırmaz.
Eminönü'ndeki esnaf gerçekten çıldırmış ordan alışveriş yapmanı tavsiye etmiyorum. İlanlar üzerinden araştırıp besleyenlerle iletişime geç hem sağlıklı malzeme ve balık alırsın öteki türlü 150-200 liradan aşağı kurtuluşun yok. [;)][/QUOTE]
Işıklandırma fikrini yapabilirim teşekkürler [:iyi:] Çöpçü konusundada bayağı kararsızdım o halde sadece beta ile vatoz alırım fakat cidden o kadar tutar mı fiyatları [:O] Ben 100 tlye kurtulurum diye ümit ediyordum istanbulda başka önerdiğiniz pet shop var mı ?
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
