ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ocak 2019 18:05
Son Ziyaret:
07 Haziran 2024 04:27
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağrı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çağrı
SON 10 MESAJI
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/210420241945481.jpg[/IMG]
Bu yosunlar nasıl geçer yardımcı olabilecek var mı ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/210420241945481.jpg[/IMG]
Bu yosunlar nasıl geçer yardımcı olabilecek var mı ?
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114291.jpg[/IMG]
Bitkileri ekleyeli 12.gün, maalesef blixialarda şu tarz bir yosun oluşumu başlamıştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116441.jpg[/IMG]
Sakal yosunu vs olabilir diye düşündüm ve iyice çürüyor gibiydiler bundan kaynaklı söktüm. Hafta içi yeni bitki dikimi yapmayı düşünüyorum ek olarak 20 adet karides ekleyeceğim.
Su değişimini az miktarda yapmaya başladım 80 litre su alıyor tahminen haftada %10-%20 kadar yapıyorum onun haricinde azalan suyu tamamlıyorum.
Işıklandırmam şuan 4 saat, co2 7/24 verip indikatör ile takip ediyorum.
Haftada 1 2 defa önerilen miktarın max yarısı olacak şekilde potasyum gübresi ve excel kullanıyorum.
Bugün 1/3 oranında mikro element ve fosfat gübresi kullandım.
Pazartesi gününden itibaren ışıklandırmayı kademeli olarak artırmayı ve ufak ufak tüm gübreleri kullanmaya başlamayı planlıyorum.
Parvulalarda budama yapsam yayılmasını teşvik eder miyim diye düşünüyorum bir yandan tecrübeli arkadaşlardan bu konuda da görüşlerini rica ediyorum herkese mutlu bayramlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242114291.jpg[/IMG]
Bitkileri ekleyeli 12.gün, maalesef blixialarda şu tarz bir yosun oluşumu başlamıştı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/120420242116441.jpg[/IMG]
Sakal yosunu vs olabilir diye düşündüm ve iyice çürüyor gibiydiler bundan kaynaklı söktüm. Hafta içi yeni bitki dikimi yapmayı düşünüyorum ek olarak 20 adet karides ekleyeceğim.
Su değişimini az miktarda yapmaya başladım 80 litre su alıyor tahminen haftada %10-%20 kadar yapıyorum onun haricinde azalan suyu tamamlıyorum.
Işıklandırmam şuan 4 saat, co2 7/24 verip indikatör ile takip ediyorum.
Haftada 1 2 defa önerilen miktarın max yarısı olacak şekilde potasyum gübresi ve excel kullanıyorum.
Bugün 1/3 oranında mikro element ve fosfat gübresi kullandım.
Pazartesi gününden itibaren ışıklandırmayı kademeli olarak artırmayı ve ufak ufak tüm gübreleri kullanmaya başlamayı planlıyorum.
Parvulalarda budama yapsam yayılmasını teşvik eder miyim diye düşünüyorum bir yandan tecrübeli arkadaşlardan bu konuda da görüşlerini rica ediyorum herkese mutlu bayramlar.
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
Evet bugün bitkileri dikeli 1 hafta oldu,
Rotalalar yeni filizler veriyor gidişatları güzel görünüyor, mini parvulalarda gene sorun yok gibi lakin Reineckii ve Blixialar pek iyi görünmüyor gibi lakin bakalım nasıl olacak gidişat.
Arada bir excel kullanıyorum ve 5 gündür düzenli olarak bakteri kültürü kullanıyorum.
Kaçak karides dış filtreden çıktı :D tekrardan akvaryuma koydum eğer tekrardan benzer bir durum olursa önlem alacağım.
Ha birde salyangoz görmeye başladım akvaryumda heralde aldığım bitikilerden geçtiler şimdilik dokunmuyorum ilerleyen dönemde katil salyangoz ile durumu çözmeye çalışacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006561.jpg[/IMG]
Evet bugün bitkileri dikeli 1 hafta oldu,
Rotalalar yeni filizler veriyor gidişatları güzel görünüyor, mini parvulalarda gene sorun yok gibi lakin Reineckii ve Blixialar pek iyi görünmüyor gibi lakin bakalım nasıl olacak gidişat.
Arada bir excel kullanıyorum ve 5 gündür düzenli olarak bakteri kültürü kullanıyorum.
Kaçak karides dış filtreden çıktı :D tekrardan akvaryuma koydum eğer tekrardan benzer bir durum olursa önlem alacağım.
Ha birde salyangoz görmeye başladım akvaryumda heralde aldığım bitikilerden geçtiler şimdilik dokunmuyorum ilerleyen dönemde katil salyangoz ile durumu çözmeye çalışacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240006561.jpg[/IMG]
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
[QUOTE=Laterthanbefore]Su değişimini haftalık olarak yapmaya başlayabilirsiniz.
Kum kalınlığı gayet yeterli
Gübrelemeye bitkileriniz kök saldıktan, yerlerine oturduktan sonra başlayabilirsiniz (camlarda ciddi miktarda yosunlanma görürsen azaltabilirsin.)
Gübre miktarını çok abartmamak en iyisi, önerilen miktarın yarısı ile başlamanı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bakteri kültürü kullanımım devam ediyor aynı zamanda excel kullanıyorum.
2 3 gün önce karides eklemiştim ama göremiyorum hiç bir yerde ne oldular acaba [:?]
Su değişimlerini de 1 haftaya doğru çıkaracağım
[QUOTE=Laterthanbefore]Su değişimini haftalık olarak yapmaya başlayabilirsiniz.
Kum kalınlığı gayet yeterli
Gübrelemeye bitkileriniz kök saldıktan, yerlerine oturduktan sonra başlayabilirsiniz (camlarda ciddi miktarda yosunlanma görürsen azaltabilirsin.)
Gübre miktarını çok abartmamak en iyisi, önerilen miktarın yarısı ile başlamanı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim, bakteri kültürü kullanımım devam ediyor aynı zamanda excel kullanıyorum.
2 3 gün önce karides eklemiştim ama göremiyorum hiç bir yerde ne oldular acaba [:?]
Su değişimlerini de 1 haftaya doğru çıkaracağım
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
Merhabalar tekrardan bugün akvaryumu kuralı 10. Bitkileri dikeli 5.gün
Dün 2 adet karides ekledim şuan pek görünmüyorlar saklanıyorlar sanırım:)
2 günde bir su değişimi yapıyorum 30lt kadar, sonrasında seachem stability ve seachem prime ekliyorum.
Bitkileri gübrelemeye ne zaman başlamalıyım ve su değişim miktarım ve sıklığı uygun mudur?
Merhabalar tekrardan bugün akvaryumu kuralı 10. Bitkileri dikeli 5.gün
Dün 2 adet karides ekledim şuan pek görünmüyorlar saklanıyorlar sanırım:)
2 günde bir su değişimi yapıyorum 30lt kadar, sonrasında seachem stability ve seachem prime ekliyorum.
Bitkileri gübrelemeye ne zaman başlamalıyım ve su değişim miktarım ve sıklığı uygun mudur?
Eleanor 60x40x40 High Tech Denemesi
Merhabalar, uzun bir aradan sonra 60x40x40 high tech kurulumu ile hobiye tekrardan dönmek istedim :)
Malum üniversite öğrencili ve ekonomik koşullar nedeni ile biraz zorlandım lakin elimden geleni yapmayı denedim. Lütfen tecrübeleriniz ve görüşleriniz ile beni yönlendirin [:geek:]
Akvaryum boyutları: 60x40x40
Filtrasyon ve ışıklandırma: Eheim 2213 classic ve 30w diy powerled armatür (21 tane 6500k, 6 tane deep red, 3 tane royal blue)
Taban ve dekorasyon: Filelerin içinde lav kırığı kullandım, üstüne 9lt chihiros kum ekledim ( chihiros kum biraz daha eklenmeliydi bence çünkü arka taraflardaki katman kalınlığı az oldu)
Dekorasyon içinde black flame wood ve gnays kaya kullandım.
Co2: Tüplü sistem co2 ve neo difüzör damla sayacı saniyede 1 kabarcık olacak şekilde ayarladım aynı zamanda indikatör sıvısı ile kontrol ediyorum.
Gübreleme: diy gübre aldım
Bitki türleri:
Rotola
Blixia
Reineckii mini
Reineckii rosanervig
Mini Parvula
Aynı zamanda seachem'in headstart kitini aldım içerisinde seachem stability, prime ve clarity bulunuyor ve bunları da ilk gün kullandım.
Stability'yi 1 hafta boyunca
kullanmamı önerir misiniz?
Gübrelemeye ne zaman başlamamı önerirsiniz?
Başka bir öneriniz ve tavsiyeniz varsa zevkle değerlendirmek isterim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240056461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220361.jpg[/IMG][EDIT]cgrrx,2024-04-08 00:57:39[/EDIT]
Merhabalar, uzun bir aradan sonra 60x40x40 high tech kurulumu ile hobiye tekrardan dönmek istedim :)
Malum üniversite öğrencili ve ekonomik koşullar nedeni ile biraz zorlandım lakin elimden geleni yapmayı denedim. Lütfen tecrübeleriniz ve görüşleriniz ile beni yönlendirin [:geek:]
Akvaryum boyutları: 60x40x40
Filtrasyon ve ışıklandırma: Eheim 2213 classic ve 30w diy powerled armatür (21 tane 6500k, 6 tane deep red, 3 tane royal blue)
Taban ve dekorasyon: Filelerin içinde lav kırığı kullandım, üstüne 9lt chihiros kum ekledim ( chihiros kum biraz daha eklenmeliydi bence çünkü arka taraflardaki katman kalınlığı az oldu)
Dekorasyon içinde black flame wood ve gnays kaya kullandım.
Co2: Tüplü sistem co2 ve neo difüzör damla sayacı saniyede 1 kabarcık olacak şekilde ayarladım aynı zamanda indikatör sıvısı ile kontrol ediyorum.
Gübreleme: diy gübre aldım
Bitki türleri:
Rotola
Blixia
Reineckii mini
Reineckii rosanervig
Mini Parvula
Aynı zamanda seachem'in headstart kitini aldım içerisinde seachem stability, prime ve clarity bulunuyor ve bunları da ilk gün kullandım.
Stability'yi 1 hafta boyunca
kullanmamı önerir misiniz?
Gübrelemeye ne zaman başlamamı önerirsiniz?
Başka bir öneriniz ve tavsiyeniz varsa zevkle değerlendirmek isterim :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/080420240056461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242219571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/030420242220361.jpg[/IMG][EDIT]cgrrx,2024-04-08 00:57:39[/EDIT]
Sunsun Hw-603b Kullananlar İçeri
Arkadaşlar merhaba bugün sunsun hw 603b aldım ama debisi düşük geldi bu normal mi önerilen şekilde ters bağlantı yaptım ve aceleyle kurunca süngerleri yıkamayı unuttum bu problem olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616481.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba bugün sunsun hw 603b aldım ama debisi düşük geldi bu normal mi önerilen şekilde ters bağlantı yaptım ve aceleyle kurunca süngerleri yıkamayı unuttum bu problem olur mu?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/110320191616481.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=fahri-]@cgrrx
Seçtiğiniz driver yanlış gibi. 1 wattlık ledler için 280-300mA akımlı olanlarını tercih etmeniz gerekli. Sizinki 600mA lik. O driver 3W lık ledler için
[/QUOTE]
Merhaba öncelikle cevabınız için teşekkürler. Evet seri olarak bağlasam sizin dediğiniz doğru ama paralel bağşayacağım için 300 olacak o yani problem olmaz sanırım?
[QUOTE=fahri-]@cgrrx
Seçtiğiniz driver yanlış gibi. 1 wattlık ledler için 280-300mA akımlı olanlarını tercih etmeniz gerekli. Sizinki 600mA lik. O driver 3W lık ledler için
[/QUOTE]
Merhaba öncelikle cevabınız için teşekkürler. Evet seri olarak bağlasam sizin dediğiniz doğru ama paralel bağşayacağım için 300 olacak o yani problem olmaz sanırım?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba bende power led armatür yapmaya karar verdim
Siparişlerimi aliexpressten verdim
10tane 1w 10.000k soğuk beyaz
10tane 1w 445nm royal blue
10tane 1w 660nm deep red
Akvaryumum 35x35x35 ebatlarında hemen hemen 35lt su alıyor 12-13 w lık armatür yapmayı düşünüyorum
12w olursa 7 soğuk beyaz 3 kırmızı 2 mavi
13 olursa 8 soğuk beyaz 3kırmızı 2mavi kullanmayı düşündüğüm driver da bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/270220191834581.jpg[/IMG]
Ayrıca pcb leri yıldız pcb sipariş verdim aklımdaki tasarımda laptop soğutucuları oluyor onların ızgarası metal olan uygun ebatlısından alıp termal bantla 2 sıra halinde pcb leri yapıştıracağım. Bu soğutma için bana yeterli gibi geliyor sonuçta hem termsl bant hemde fan var sizce yeterli midir ledlerde problem olur mu?
Merhaba bende power led armatür yapmaya karar verdim
Siparişlerimi aliexpressten verdim
10tane 1w 10.000k soğuk beyaz
10tane 1w 445nm royal blue
10tane 1w 660nm deep red
Akvaryumum 35x35x35 ebatlarında hemen hemen 35lt su alıyor 12-13 w lık armatür yapmayı düşünüyorum
12w olursa 7 soğuk beyaz 3 kırmızı 2 mavi
13 olursa 8 soğuk beyaz 3kırmızı 2mavi kullanmayı düşündüğüm driver da bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212751/270220191834581.jpg[/IMG]
Ayrıca pcb leri yıldız pcb sipariş verdim aklımdaki tasarımda laptop soğutucuları oluyor onların ızgarası metal olan uygun ebatlısından alıp termal bantla 2 sıra halinde pcb leri yapıştıracağım. Bu soğutma için bana yeterli gibi geliyor sonuçta hem termsl bant hemde fan var sizce yeterli midir ledlerde problem olur mu?
İlk Bitkili Nano Akvaryumum (sorularım Var)
[QUOTE=rizasirman]Moss'ları kaya ve kütüklere bağlayarak daha güzel saklanma alanı elde edersiniz, dilerseniz kilden yapılmış karides küpleri vs de kullanabilirsiniz mossla birlikte[/QUOTE]
Ne tür moss önerirsiniz sarmak için
[QUOTE=rizasirman]Moss'ları kaya ve kütüklere bağlayarak daha güzel saklanma alanı elde edersiniz, dilerseniz kilden yapılmış karides küpleri vs de kullanabilirsiniz mossla birlikte[/QUOTE]
Ne tür moss önerirsiniz sarmak için
SON MESAJLAR
- Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
Frkn,
1Balikci,
altanilker,
EmiirKaan,
nikon_,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
kaos402,
EKAR,
onur228,
harun reşit,
corail79,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
