ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Aralık 2020 23:09
Son Ziyaret:
25 Şubat 2021 12:46
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz Jbl Tabs
[QUOTE=omdmr]Ben şoyle duşundum tabletin yumuşayan kısmını ovalayarak çıkartabilirsin hala tam su alıp şişmemiş kısmı kullanabilirsin[/QUOTE]
Yada tabletin yarısını kırıp atabilirim şimdi aklıma geldi[:D]
[QUOTE=omdmr]Ben şoyle duşundum tabletin yumuşayan kısmını ovalayarak çıkartabilirsin hala tam su alıp şişmemiş kısmı kullanabilirsin[/QUOTE]
Yada tabletin yarısını kırıp atabilirim şimdi aklıma geldi[:D]
Cüce Vatoz Jbl Tabs
[QUOTE=omdmr]Kullanabilirsin kanımca ama riske girmeyede gerek yok ben senin gibi yapardım[/QUOTE]
Onu bi tamamen öğrenmek istedim ya çöpe gidince ziyan oluyo üzülüyorum[:D]
Ama tabi zararı varsa atarız
[QUOTE=omdmr]Kullanabilirsin kanımca ama riske girmeyede gerek yok ben senin gibi yapardım[/QUOTE]
Onu bi tamamen öğrenmek istedim ya çöpe gidince ziyan oluyo üzülüyorum[:D]
Ama tabi zararı varsa atarız
Cüce Vatoz Jbl Tabs
Merhaba arkadaşlar,
Cüce vatoz yavrularını jbl tabletle besliyorum(protein ağırlıklı).Bir sorum olucak bu yemi 15 dakikada sudan çıkartıyorum ve kalanı çöpe atıyorum toplam 6 yavrum var.Sormak istediğim,bu tableti çöpe atmadan diğer bir öğün olarak kullanabilir miyim yoksa doğrusunu mu yapıyorum?
Merhaba arkadaşlar,
Cüce vatoz yavrularını jbl tabletle besliyorum(protein ağırlıklı).Bir sorum olucak bu yemi 15 dakikada sudan çıkartıyorum ve kalanı çöpe atıyorum toplam 6 yavrum var.Sormak istediğim,bu tableti çöpe atmadan diğer bir öğün olarak kullanabilir miyim yoksa doğrusunu mu yapıyorum?
Fazla Yemleme Karın Şişliği Oldu
Merhaba arkadaşlar,
Benim sizlere bir sorum olacaktı.Öncelikle 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.İçerisinde 6 melek,10 tetra,5 çöpçü,2 vatoz var.Bu sabah yemleme yaparken yem kutusunu akvaryumun üzerine koymuştum.ve elim çarptı kutunun bir kısmı akvaryumun içerisine döküldü.başta önemsemedim tam da bugün su değiştirecektim 1 saat sonra baktığım da balıkların karınları şişmişti.Dipten yemişler sanırım.Hemen gidip güzel bi dip çekimi yapıp topladım kalanları akşamleğinde yemleme yapmadım bu şişkinliğin balıklara bir zararı olur mu?Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadım.Buraya yazmak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]Kozturk,2021-01-04 05:31:41[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Benim sizlere bir sorum olacaktı.Öncelikle 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.İçerisinde 6 melek,10 tetra,5 çöpçü,2 vatoz var.Bu sabah yemleme yaparken yem kutusunu akvaryumun üzerine koymuştum.ve elim çarptı kutunun bir kısmı akvaryumun içerisine döküldü.başta önemsemedim tam da bugün su değiştirecektim 1 saat sonra baktığım da balıkların karınları şişmişti.Dipten yemişler sanırım.Hemen gidip güzel bi dip çekimi yapıp topladım kalanları akşamleğinde yemleme yapmadım bu şişkinliğin balıklara bir zararı olur mu?Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadım.Buraya yazmak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]Kozturk,2021-01-04 05:31:41[/EDIT]
Melek Balığı Yüzeyde Hareketsiz
[QUOTE=çulsuz]Sağlıklı görünüyor zaten iki günde hastalandıramazsınız. Diğer melekler yem yiyor mu? Eğer olar da igisizse aldığınız kişinin verdiği yemi istiyorlardır. Daha çok pul yemleri yüzeyden kapmayı seviyorlar. [/QUOTE] merhabalar yorum için teşekkür ederim bugün gördüm kusura bakmayın.Pul yem ile besliyorum melekleri diğer 5 i hemen yüzeye geliyor bu da yüzmeye başladı gibi fakat yem yemiyor gibi hala 4 gün oldu sanırım ordayken hasta bir balık aldım. Beni görünce hemen cama geliyor yemi attığım zaman sadece bakıp izliyor o izlerkende diğerleri hemen yiyor zaten anlam veremedim valla
[QUOTE=çulsuz]Sağlıklı görünüyor zaten iki günde hastalandıramazsınız. Diğer melekler yem yiyor mu? Eğer olar da igisizse aldığınız kişinin verdiği yemi istiyorlardır. Daha çok pul yemleri yüzeyden kapmayı seviyorlar. [/QUOTE] merhabalar yorum için teşekkür ederim bugün gördüm kusura bakmayın.Pul yem ile besliyorum melekleri diğer 5 i hemen yüzeye geliyor bu da yüzmeye başladı gibi fakat yem yemiyor gibi hala 4 gün oldu sanırım ordayken hasta bir balık aldım. Beni görünce hemen cama geliyor yemi attığım zaman sadece bakıp izliyor o izlerkende diğerleri hemen yiyor zaten anlam veremedim valla
Melek Balığı Yüzeyde Hareketsiz
Merhaba arkadaşlar melek balığı hakkımda bir sorum olacaktı tank ebatları
110 boy
57 yükseklik
44 genişlikte 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.
2 gün önce üreticiden 6 tane melek balığı aldım 5 tanesi 4-5 saat içinde adapte olmuşken 1 tanesi sürekli suyun yüzeyinde hareketsiz duruyor.Tankın içinde 10 tane transgenetik 5 çöpçü 2 tanede vatoz var araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum yeme duyarlılığı sıfır üzerine yemi atıyorum yaklaşıyor sonra geri gitmeye başlıyor bunun nedeni nedir bilgisi olan biri paylaşırsa çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201252441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201253051.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar melek balığı hakkımda bir sorum olacaktı tank ebatları
110 boy
57 yükseklik
44 genişlikte 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.
2 gün önce üreticiden 6 tane melek balığı aldım 5 tanesi 4-5 saat içinde adapte olmuşken 1 tanesi sürekli suyun yüzeyinde hareketsiz duruyor.Tankın içinde 10 tane transgenetik 5 çöpçü 2 tanede vatoz var araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum yeme duyarlılığı sıfır üzerine yemi atıyorum yaklaşıyor sonra geri gitmeye başlıyor bunun nedeni nedir bilgisi olan biri paylaşırsa çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201252441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201253051.jpg[/IMG]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[:iyi:][:iyi:][:iyi:][QUOTE=Alpercicek35]Balık var iken zaten buna gerek yok. Nitrat ve fosfat en çok alg yapan besinlerdir bitkili akvaryumda. Dipte balık pisliği tutarak bunu sağlayamazsınız. Bu sefer çeşitli mantar, çeşitli algler, bir çokta hastalığı ve parazitlere de yatak yapmış olursun.
Ben 5 balık ile bu tankta nitrat fosfat eksikliği çekmediysem, sen hiç hele hiç çekmezsin. Sonra böyle yeşil su olur güzel dip almazsan :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/301220201538501.jpg[/IMG]
Düzenli temizliğe devam :)[/QUOTE]
Aman Allah korusun hiç baş edilmiyor onlarla valla ya [:D] ama soldaki akvaryumunuzda çok güzel duruyor tebrik ederim[:iyi:][:iyi:]
[:iyi:][:iyi:][:iyi:][QUOTE=Alpercicek35]Balık var iken zaten buna gerek yok. Nitrat ve fosfat en çok alg yapan besinlerdir bitkili akvaryumda. Dipte balık pisliği tutarak bunu sağlayamazsınız. Bu sefer çeşitli mantar, çeşitli algler, bir çokta hastalığı ve parazitlere de yatak yapmış olursun.
Ben 5 balık ile bu tankta nitrat fosfat eksikliği çekmediysem, sen hiç hele hiç çekmezsin. Sonra böyle yeşil su olur güzel dip almazsan :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/301220201538501.jpg[/IMG]
Düzenli temizliğe devam :)[/QUOTE]
Aman Allah korusun hiç baş edilmiyor onlarla valla ya [:D] ama soldaki akvaryumunuzda çok güzel duruyor tebrik ederim[:iyi:][:iyi:]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[QUOTE=Alpercicek35]Dip çekimi her tankta yapılması gereken altın kuraldır. Sen dipleri çek dostum, nitrat fosfat eksikliği yaşar isen gübre ile sağlarsın. Bitkilerde zaten bunu görürüsün eksikliğinde. Zaten basit bitkilerin gereksinimleri de az olur. O yüzden her hafta güzel bir dip çekimi yapmalısın. [/QUOTE]
Alper bey teşekkür ederim bilgileriniz için.
Bitkilerin köklerinde tablet gübreler var zaten fakat fostfat ve nitratsız o yüzden sormak istemiştim youtubeta bazı bitkili akvaryumlara üstten su değişimi yapıyorlar forumda bilen kişilerin yorumunu almak istedim teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=TURAN03]İlla bitkilere gübre eklemem dersen zaten orta kısımda bomboş o kısımı temizle bitkilerin olduğu yerleri de mutlaka yapmalısın ama daha az yani tamamen pislikleri almadan yapabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkürler Turan Bey yorum için bitkilerin köklerinde zaten tablet gübreler var fakat nitrar ve fosfatı içermiyor.(demir,potasyum vb gibi) ozaman orta kısmı temizleyip kök kısımlarını biraz daha az ellemem gerekiyor anladığım kadarıyla çok teşekkür ederim bilgileriniz için[:iyi:]
[QUOTE=Alpercicek35]Dip çekimi her tankta yapılması gereken altın kuraldır. Sen dipleri çek dostum, nitrat fosfat eksikliği yaşar isen gübre ile sağlarsın. Bitkilerde zaten bunu görürüsün eksikliğinde. Zaten basit bitkilerin gereksinimleri de az olur. O yüzden her hafta güzel bir dip çekimi yapmalısın. [/QUOTE]
Alper bey teşekkür ederim bilgileriniz için.
Bitkilerin köklerinde tablet gübreler var zaten fakat fostfat ve nitratsız o yüzden sormak istemiştim youtubeta bazı bitkili akvaryumlara üstten su değişimi yapıyorlar forumda bilen kişilerin yorumunu almak istedim teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=TURAN03]İlla bitkilere gübre eklemem dersen zaten orta kısımda bomboş o kısımı temizle bitkilerin olduğu yerleri de mutlaka yapmalısın ama daha az yani tamamen pislikleri almadan yapabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkürler Turan Bey yorum için bitkilerin köklerinde zaten tablet gübreler var fakat nitrar ve fosfatı içermiyor.(demir,potasyum vb gibi) ozaman orta kısmı temizleyip kök kısımlarını biraz daha az ellemem gerekiyor anladığım kadarıyla çok teşekkür ederim bilgileriniz için[:iyi:]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/301220201431501.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar kafamı karıştıran bir sorum var sürekli aklımda size danışmak istedim.
250 lt lik bir tankım var içinde 10 kök eledoa,30 kök bacopa, 6 kök java moss ,4-5 kök saz (çok küçük) ve arkada fotoğrafta gözüken büyük yapraklı bitkiler var (adını bilmiyorum akvaryumcumdan aldım bakımı kolay dedi.) Canlı olarakta 6 melek, 10 transgenetik,5 çöpçü 2 vatoz balığı var.benim bu tankta dip çekimini alttan mı yapmam gerekiyor yoksa sadece üstten su değişimi mi yapmalıyım.dipten çektiğim zaman bütün balık pisliklerinide almış oluyorum ve nitrat ve fosfattan marum kalıyorum fakat almazsamda nitrat patlamasından korkuyorum.
Bilen bir arkadaş görüşlerini benimle paylaşabilir mi?
Şimdiden teşekkürler[:iyi:][EDIT]Kozturk,2020-12-30 14:44:02[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/301220201431501.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar kafamı karıştıran bir sorum var sürekli aklımda size danışmak istedim.
250 lt lik bir tankım var içinde 10 kök eledoa,30 kök bacopa, 6 kök java moss ,4-5 kök saz (çok küçük) ve arkada fotoğrafta gözüken büyük yapraklı bitkiler var (adını bilmiyorum akvaryumcumdan aldım bakımı kolay dedi.) Canlı olarakta 6 melek, 10 transgenetik,5 çöpçü 2 vatoz balığı var.benim bu tankta dip çekimini alttan mı yapmam gerekiyor yoksa sadece üstten su değişimi mi yapmalıyım.dipten çektiğim zaman bütün balık pisliklerinide almış oluyorum ve nitrat ve fosfattan marum kalıyorum fakat almazsamda nitrat patlamasından korkuyorum.
Bilen bir arkadaş görüşlerini benimle paylaşabilir mi?
Şimdiden teşekkürler[:iyi:][EDIT]Kozturk,2020-12-30 14:44:02[/EDIT]
2. Balık Ekleme De Ev Sahibi Streste
Merhaba arkadaşlar.
110 boy
44 en
57 yükseklikte 250 ltlik bir bitkili akvaryum sahibiyim.
1 aylık bir akvaryum 3 hafta öncesinden tanka 5 çöpçü 2 vatoz,2 hafta öncesinden 10 tane transgenetik tetra ekledim ve akvaryuma alışmış vaziyetteydi.(Damızlık altı boy) dün de akvaryuma 6 tane melek balığı ekledim(1 tl büyüklüğünde) 1 tanesi hariç hepsi adapte oldu fakat transgenetiklerim cama yapıştılar bi anda hepsinde stres oldu nedenini çözemedim su değerlerimde gayet normal bir değişme gözlemlemedim oturmuş vaziyette.
Bilen arkadaşlar yardım edebilir mi?
İlk başta meleklerin kuyruklarına atlarlar diye beklerken onların strese girmesi beni şaşırttı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/261220201645221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/291220202046061.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
110 boy
44 en
57 yükseklikte 250 ltlik bir bitkili akvaryum sahibiyim.
1 aylık bir akvaryum 3 hafta öncesinden tanka 5 çöpçü 2 vatoz,2 hafta öncesinden 10 tane transgenetik tetra ekledim ve akvaryuma alışmış vaziyetteydi.(Damızlık altı boy) dün de akvaryuma 6 tane melek balığı ekledim(1 tl büyüklüğünde) 1 tanesi hariç hepsi adapte oldu fakat transgenetiklerim cama yapıştılar bi anda hepsinde stres oldu nedenini çözemedim su değerlerimde gayet normal bir değişme gözlemlemedim oturmuş vaziyette.
Bilen arkadaşlar yardım edebilir mi?
İlk başta meleklerin kuyruklarına atlarlar diye beklerken onların strese girmesi beni şaşırttı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/261220201645221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/291220202046061.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 22:07
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 58 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
bysmokin,
sina cen,
MelihB,
MehmetEgemen,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
m170,
Ancalagon,
BilalM.,
0rnn,
IgorVladimir,
Can78,
OKIRATLI,
Koksal Gurkan,
Lilam,
G_can,
yeekim,
Jeveux,
Sungurr,
GokKurt,
DigitalPen,
osmandbnl,
1win_oter,
1win_mest,
oguzozt,
mostbet_ykPr,
ternapi,
Yusufankarali,
Ibrahimkahraman,
Hidro Dinamik,
reprise,
MK_71,
Riblja Corba,
Rhymestein,
Burak PEKDEMİR,
nurtensultan,
Mfk22,
Tata,
mcakir17,
syerli,
dremreavsar,
kazbek1,
ArdaCelik,
mareq,
Behzad,
Akrattin,
sedatkaryurek,
Baris124,
sorceres,
Cyber_Scout,
emrahdm,
EmiirKaan,
Ramses06,
twinsoul,
tuncaysargin,
mustafa191,
Tuby,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
