ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2023 16:00
Son Ziyaret:
11 Haziran 2023 01:25
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Öykü sarlar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Öykü sarlar
SON 10 MESAJI
Akvaryum
[QUOTE=caddy]Ya sana filtre takman zorunlu demedik mi niye hala didikliyorsun almıcaksan alma şu açtığın konulara bak pilastik bir kaba koymuşsun onuda azıcık yarısı bile değil
https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=239118[/QUOTE] sizden başka söylenlerde var gerek yok diyenlerde var boşuna gerilim yapma hayvanlar için çaba sarfetmesem uğraşmazdım küçük fanusa atardım zaten
[QUOTE=caddy]Ya sana filtre takman zorunlu demedik mi niye hala didikliyorsun almıcaksan alma şu açtığın konulara bak pilastik bir kaba koymuşsun onuda azıcık yarısı bile değil
https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=239118[/QUOTE] sizden başka söylenlerde var gerek yok diyenlerde var boşuna gerilim yapma hayvanlar için çaba sarfetmesem uğraşmazdım küçük fanusa atardım zaten
Akvaryum
2 japonum var yeni bu akvaryuma uygunlar mıdır ? birde filtre illa takmalı mıyım ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/030420231813371.jpg[/IMG]
2 japonum var yeni bu akvaryuma uygunlar mıdır ? birde filtre illa takmalı mıyım ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/030420231813371.jpg[/IMG]
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
[QUOTE=GhostKoi]
Antalya'dasınız de mi? Klimayı kapatın. Şu an oda sıcaklığı burada 19-20 derece. Bu balıklar için ideal sıcaklık 16-24 derecedir. Isıtmaya gerek yok.
Hacim sorununu halletmişsiniz ama filtresiz ve su değişimsiz olmaz. Burada uzun süre kalacaklarsa bir pipo filtre ya da en ufağından bir iç filtre ayarlayın. Haftada %30 olacak şekilde dinlenmiş su değişimi yapmalısınız. Fazla yemlemekten kaçının.
Şimdi hareket ediyorlar mı peki?[:?]
O yemi yutabiliyorlarsa parçalamadan verin. Yoksa yutabilecekleri boya getirin. Ufalamayın, parçalamayın. Artan yemleri toplayamazsınız.[/QUOTE] beni görünce baya hızlı yüzüyorlar onun dışında değiştirmek dışında pek yüzmüyorlar yarın ailemi ikna edersem bir filtre temin edeceğim
[QUOTE=GhostKoi]
Antalya'dasınız de mi? Klimayı kapatın. Şu an oda sıcaklığı burada 19-20 derece. Bu balıklar için ideal sıcaklık 16-24 derecedir. Isıtmaya gerek yok.
Hacim sorununu halletmişsiniz ama filtresiz ve su değişimsiz olmaz. Burada uzun süre kalacaklarsa bir pipo filtre ya da en ufağından bir iç filtre ayarlayın. Haftada %30 olacak şekilde dinlenmiş su değişimi yapmalısınız. Fazla yemlemekten kaçının.
Şimdi hareket ediyorlar mı peki?[:?]
O yemi yutabiliyorlarsa parçalamadan verin. Yoksa yutabilecekleri boya getirin. Ufalamayın, parçalamayın. Artan yemleri toplayamazsınız.[/QUOTE] beni görünce baya hızlı yüzüyorlar onun dışında değiştirmek dışında pek yüzmüyorlar yarın ailemi ikna edersem bir filtre temin edeceğim
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
[QUOTE=AtlasPoyraz]Su sıcaklığını ölçün. Goldfishler için 22-26 arası ideal.
Ani ısı dalgalanmaları olmamasına gayret edin.
Su seviyesini dinlenmiş su ile yükseltin.
İdareten de olsa en azından bir pipo filtre edinin.
Fazla yemlememeye özen gösterin.
Muhtemelen kalitesiz pelet yemlerden vermişlerdir. Türe uygun yemleri araştırın.
En önemlisi türe uygun akvaryum kurulumlarına bir göz gezdirin…[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG]. selamlar öncelikle teşekkür ediyorum su ısısını en kısa sürede ayarlayacağım
[QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE]. bu yemi parçalayarak mi vereyim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232153061.jpg[/IMG]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Su sıcaklığını ölçün. Goldfishler için 22-26 arası ideal.
Ani ısı dalgalanmaları olmamasına gayret edin.
Su seviyesini dinlenmiş su ile yükseltin.
İdareten de olsa en azından bir pipo filtre edinin.
Fazla yemlememeye özen gösterin.
Muhtemelen kalitesiz pelet yemlerden vermişlerdir. Türe uygun yemleri araştırın.
En önemlisi türe uygun akvaryum kurulumlarına bir göz gezdirin…[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG]. selamlar öncelikle teşekkür ediyorum su ısısını en kısa sürede ayarlayacağım
[QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE][QUOTE=Aqua Discovery]Suyu doldurun ağzına kadar, filtre alana kadar sabahları masrapa gibi birseyle su alır yeni su eklerseniz günlük az değişim yaparak [/QUOTE]. bu yemi parçalayarak mi vereyim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232150581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232153061.jpg[/IMG]
Akvaryum Yerine Kullanılanabilicekler
Selam balık aldım 2 tane dün haraket etmiyorlardı büyük akvaryuma geç dediler akvaryuma geçene kadar bu idare eder dediler şimdi yapmam gereken birşey varmı sıcak bi odadalar 30 derecede klimayı açtım teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109191.jpg[/IMG]
Selam balık aldım 2 tane dün haraket etmiyorlardı büyük akvaryuma geç dediler akvaryuma geçene kadar bu idare eder dediler şimdi yapmam gereken birşey varmı sıcak bi odadalar 30 derecede klimayı açtım teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232109191.jpg[/IMG]
Balık Aldım Yüzmüyor
[QUOTE=ysfmtr123]
sorun değil durumda da yaşarlar
hazır su işini göürür ama artık su değiştirme alışma süresi uzuyor çünkü onun yerine ilk doldurgun suya 15 dk arayla %50 oranında ilave et tekrar stres olmasınlar
Leğene bile olsa sorun degil sadece suya direk atma yeter.
Birde akvaryuma geçme süren uzun ise 10 12 saate bir su eklemen gerekecek. (japonlar cok fazla oksijen tüketir şansına )[/QUOTE][QUOTE=ysfmtr123]
şimdi suyu doldurudum bu gösterdiğim kaba balıklar başka kapta ne yapmam lazım teşekkür ederim [EDIT]Oyku,2023-04-02 20:44:43[/EDIT]
[QUOTE=ysfmtr123]
sorun değil durumda da yaşarlar
hazır su işini göürür ama artık su değiştirme alışma süresi uzuyor çünkü onun yerine ilk doldurgun suya 15 dk arayla %50 oranında ilave et tekrar stres olmasınlar
Leğene bile olsa sorun degil sadece suya direk atma yeter.
Birde akvaryuma geçme süren uzun ise 10 12 saate bir su eklemen gerekecek. (japonlar cok fazla oksijen tüketir şansına )[/QUOTE][QUOTE=ysfmtr123]
şimdi suyu doldurudum bu gösterdiğim kaba balıklar başka kapta ne yapmam lazım teşekkür ederim [EDIT]Oyku,2023-04-02 20:44:43[/EDIT]
Balık Aldım Yüzmüyor
[QUOTE=Aqua Discovery]Olur , acele etmeniz gerekiyorsa hazır su alıp doldurun filtreyi takın [:iyi:][/QUOTE] filtrem yok arıtma suyu koyabilir miyim[x(]
[QUOTE=Aqua Discovery]Olur , acele etmeniz gerekiyorsa hazır su alıp doldurun filtreyi takın [:iyi:][/QUOTE] filtrem yok arıtma suyu koyabilir miyim[x(]
Balık Aldım Yüzmüyor
Balık almıştım 2 tane bakabilirsiniz ölür küçük akvaryumda dediler akvaryum alana kadar buna koysam olur mu[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232021481.jpg[/IMG]
Balık almıştım 2 tane bakabilirsiniz ölür küçük akvaryumda dediler akvaryum alana kadar buna koysam olur mu[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239118/020420232021481.jpg[/IMG]
Balıklarım Yüzmüyor
[QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE] bu balıklar için kaç litre gerekiyor acil söyler misiniz
[QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE][QUOTE=alp]
20TLlik fanus demek istedin sanırım 2000tlye fanus alacagına kocaman akvaryum alırdın biraz abarttın veya yanlıs yazdın sanırım[:)))][/QUOTE] bu balıklar için kaç litre gerekiyor acil söyler misiniz
Balıklarım Yüzmüyor
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] sizler gibi maddi durumu elinde olan biri değilim daha öğrenciyim ve bir hayvanım olsun istedim balık en küçük en uygun hayvan aldığım yerde bana küçük bir fanus da yaşayabildiklerini söylediler 🤦🏻♀
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
[QUOTE=Ahmetkngr]
Öykü hanım tekrardan hatırlatayım bu bir hobi ve beslediginiz bir canlı.
Eğer maddi imkanınız yoksa neden aliyorsunuz ki oyuncak değil sonuçta.
Herkesin yapmış veya yapıyor olması doğru yapması veya yapıyor olduğu anlamına gelmez.
İmkanımız olmadığı durumlarda canlıya boşuna eziyet etmek gerekmez.
Siz sanırım bilmeden aldınız. ya büyük bir akvaryuma geçmek yada balıkları iade etmek daha doğru olacaktır.[/QUOTE] zaten elimden geleni yapıyorum öğrenci olmama rağmen 2000 tl lik fanus aldım 2 balık için sadece bu kadar masraflı olmasına şaşkınım
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 13:18
Akvaryum Tanıtımı - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 13:06
Filtre ve Sump Yapımı - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
osmandbnl,
DigitalPen,
ErayDemirel,
Legionsgamer,
MBurakA,
altuntasseref,
Hoppala,
zen666,
Jeveux,
fikret43,
sacityld,
chucuk,
ternapi,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
Kınayu,
ciways,
sina cen,
ALTEMUR,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
FurkanYnk,
0rnn,
Ghuney,
sirhill,
yeekim,
Vasili,
Eldurmaz,
JujuSeri,
scorpion26,
ilhannnn01,
epidosin,
pitsem,
serhatankara,
Gökdeniz Kale,
sait57,
sina00,
forthehordex,
SinanBulut,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
