ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Berk Şendur
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ağustos 2010 14:03
Son Ziyaret:
12 Ocak 2022 15:32
Toplam Mesaj:
277 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Berk Şendur
Doğum Tarihi:
09 Ağustos 1993
Yaş:
28
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

SON 10 MESAJI

Elma Salyangozu Ve Lepistes?
Hiç bir sıkıntı olmaz [;)]
Ebjd
Teşekkür ederim Umut abi acıklamaların için, öncelikle niyetimin kimseyi kırmak yada suclamak olmadını söylemek istiyorum ilk mesajımdan beride söylüyorum aslında.Suçlama yapmak istesem konuyu neden buraya açıyım sadece ben olayın aydınlanmasını istedim.İlk aldığım yorumlar bu balıkların jd olduğu olunca konuyu form'a taşıdım.Sizde bana hak verirsiniz heralde yaz günü 4,5 saatim yollarda geçti ve bana balık jd dir denilince basımdan aşağı kaynar su dökülmüş kadar oldum.
Kum olarak silis,dere kumu,hagen karışımı bir kum kullanıyorum akvaryum 220 litre.
Senin önerilerin nelerdir Umut abi kayaları cıkarmalımıyım ?
Ebjd
Eb paylaşımlarının aynı görsellikte oldunu idda etmedim zaten. 

Buyrun buda benım dişi :) Bu balığa ebjd diyen varmı acaba ?


Berk Şendur2014-07-09 03:44:45
Ebjd
Abi yapma lütfen ya cidden :) Kimi yönlendirmişim kime ne demişim sizce diye sormuşum sadece.İnşallah sen haklısındırda dediğin gibi yavrularda eb görüp ben özür dilerim. Ama fotoğrafları attım senin o mas mavi ufak balıklar büyürken baya renk kaybetmişler abi anlaşılan :) 
Ebjd
1- Kimseyi karalamaya falan çalıştığım yok abi dikkat ettiysen gayet güzel bir dille konusuyorum.
2- Benim balığımın arkadaşın örnek eb diye paylastığı videodaki balıkla hiç bir alakası  yok ebjd dişi diye google da arattığımızdada sonuç aynı cıkıyor.Gayette erkek kadar güzel olabiliyorlar.(eb için)
3-bgjd ve jd balığını neye göre ayırıyorsun merak ettim abi normal jd balıklarındada mavi pul var mavi olan her balık bgjd mi demek ?
4-Biz eb şıkkını çoktan eledik arkadaslarlada inş bgjd cıkarda dediğin gibi eb yavrusu nasip olur bizede hevesimizi alırız.
Berk Şendur2014-07-09 02:46:35
Ebjd
Şimdi bende dişinin fotolarını ekliyim o zaman yoruma acık bende herkesden çok eb çıksın isterim ama google a bakıyorum arastırıyorum benzer yanını bulamadım acıkcası :) İlgin için teşekkür ederim Hamdi abi.

Buyrun Hamdi abiden aldığım çift;



Ebjd
[QUOTE=Umut Katipoğlu]Arkadaşın koymuş olduğu foto güzel form tutmuş bir çift Jack Dampsey'dir.
Genetik olayını fotoğraf ile bilemediğimiz için Blue gen özelliği hakkında yorum yapamıyorum.
Ancak yavru alındığı zaman yavrulardan EBJD çıkarsa, çiftin BGJD olup olmadığına kanaat getirilebilir.
[/QUOTE]

Teşekkür ederim abi. Birde bgjd-jd çiftinden eb cıkma durumu söz konusumu acaba ?
Ebjd
Herkese iyi günler, Amerikanda yeni sayılırım resimdeki balıklar jd mi eb mi yoksa bgjd mi herkes farklı birşey diyor :)
Biz malesef disi ebjd- erkek bgjd die aldık..

[URL=http://www.hizliresimyukle.com/image/xRQ][/URL][URL=#][/URL][URL=#]</a>
[URL=http://www.hizliresimyukle.com/image/xRJ][/URL][URL=#][/URL]
[URL=http://www.hizliresimyukle.com/image/xuY]</a>
[URL=#]</a>

Berk Şendur2014-07-08 20:06:48
R.R. Kantalamba sonrası MASWA eklendı syf 3 resim
Hadi hayırlı olsun abi yavruları bekliyoruz :)
Melek balığı
İlk  yumurtalarıysa yemeleri gayet normal tecrübesiz çift oluşundandır.İlerki yumurtalarda sıkıntı olacağını sanmıyorum.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.