ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Fate of nors
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]4012,2[/B]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ağustos 2010 20:17
Son Ziyaret:
12 Şubat 2014 13:56
Toplam Mesaj:
231 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emre kasım doğru
Doğum Tarihi:
01 Ekim 1992
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre DOĞRU
Angel : Het albino blue sılver-Albino-Albino ghost-Smokey-Het albino Sılver gold marble ghost(koi).
Flower Horn-Lepistes
SON 10 MESAJI
Flower Horn Çeşitleri
Belli bir süre 65 lt de baktığım FH mi 160 lt alınca(13 şubat aldığım gün) arada ki değişimi aynı açılarla 4 gün ara ile fotoğrafladım bana göre renk ve kafa da bir toplama var gibi.Kalitesiz resimler için kusura bakmayın...
4 gün önce
4 gün sonra
Flower Horn Çeşitleri
Merhabalar.Uzun zaman aradan sonra bir değişiklik yapıp yaklaşık 3-4 ay önce ufak bir flower horn aldım.Sizce formu nasıl ? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Merhabalar.Uzun zaman aradan sonra bir değişiklik yapıp yaklaşık 3-4 ay önce ufak bir flower horn aldım.Sizce formu nasıl ? Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Flower Horn Çeşitleri
Merhabalar.
Merhabalar.
Sizlere son durumlardan biraz bahsetmek isterim.Tavsiyelerinize uyarak ısıyı 29-30 derece arasına çıkardım bir gün bekledim.Beklememin sebebi ise ısının beyaz benek üzerinde ki etkisini görmekti.Beklemem sonuç getirdi ve beyaz benek ilerleyişi durmuş balık kendini kısmayı bırakmış yeme duyarlılığı ve iştahı artmıştı.İkinci gün su değişimi ve kaya tuzu ekleyip ısıyı 29-30 derece de sabit bıraktım.Dün akşam ve bu sabah gördüklerim gayet mutlu edici idi.Balık inanılmaz derece de hiper aktif olmuş önce ki gün dip çekiminden sonra attığım tüm yemleri dahi yemiş.Her attığım yeme saldırıyor yiyor yemese bile parçalıyor.Kısılmanın aksine bizim çocuk bir hayli açıldı.Beyaz benek git gide azalmaya başladı.Eskisin den de sağlıklı ve canlı oldu.Sizlere tekrar teşekkür ederim.Umarım bir daha böyle bir durum ne benim ne de sizlerin başına gelir.
Flower Horn Çeşitleri
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
[/QUOTE]
Marketlerde satılan bildiğimiz turşuluk kaya tuzunu göz kararı çok abartmadan akvaryuma ekleyin.Misal ben her su değişiminden sonra 3 yemek kaşığı kadar atıyorum aşşağı yukarı(300 kusur litre akvaryum).Sizin durumu göz önünde bulundurursak çok abartmamak kaydıyla miktarı arttırabilirsiniz tedavi süresince.Flowerhornlar dirençlidir ısıyı yavaş yavaş 30 dereceye çekip karanlık ortamda kısa sürede toparlayacaktır.İyileşme sürecinin ardından ısıyı 28,5-29 dereceye çekerek artık sabit ısıda beslemelisiniz.Kimyasallara başvurmak en son çare olmalı, bir FH beyaz beneği rahatlıkla atlatabilir bence.Ama dediğim gibi şu durumda kaya tuzundan daha önemlisi ısıyı arttırmak.Eğer ısıtıcınız yoksa temin etmelisiniz zaten Flowerhorn genel olarak yüksek ısıda beslenen canlılar , yabancı forumlarda dahi tavsiye edilen sıcaklıklar 28-30 arasıdır.
[/QUOTE]
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
Marketlerde satılan bildiğimiz turşuluk kaya tuzunu göz kararı çok abartmadan akvaryuma ekleyin.Misal ben her su değişiminden sonra 3 yemek kaşığı kadar atıyorum aşşağı yukarı(300 kusur litre akvaryum).Sizin durumu göz önünde bulundurursak çok abartmamak kaydıyla miktarı arttırabilirsiniz tedavi süresince.Flowerhornlar dirençlidir ısıyı yavaş yavaş 30 dereceye çekip karanlık ortamda kısa sürede toparlayacaktır.İyileşme sürecinin ardından ısıyı 28,5-29 dereceye çekerek artık sabit ısıda beslemelisiniz.Kimyasallara başvurmak en son çare olmalı, bir FH beyaz beneği rahatlıkla atlatabilir bence.Ama dediğim gibi şu durumda kaya tuzundan daha önemlisi ısıyı arttırmak.Eğer ısıtıcınız yoksa temin etmelisiniz zaten Flowerhorn genel olarak yüksek ısıda beslenen canlılar , yabancı forumlarda dahi tavsiye edilen sıcaklıklar 28-30 arasıdır.
[/QUOTE]
Bilgileriniz için teşekkür ederim Murat bey.Yaklaşık 4 senedir sadece melek üstünde çalışıp besliyordum.Halen de besliyorum fakat bir hareketlilik bir farklılık olsun diye FH sahibi olmaya karar verdim.Bu zaman kadar da hiç bir akvaryumum da hastalığa rast gelmedim ve kayıpsız büyüttüm tüm yavrularımı şimdi böyle bir olayın başıma gelmesi mutsuz etti beni.Fakat siz değerli FH besleyicilerinin bu yardım sever yaklaşımı çok mutlu beni.Hepinize tekrar teşekkür eder yakın zaman da salıklı bir şekilde güzel fotoğraflar ile aranıza dönmekten mutluluk duyarım.
Flower Horn Çeşitleri
Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
Havalandırmanın şiddeti genel itibari ile gayet iyi.Tavsiyelerinize ek olarak şiddetini daha da arttırırım.Isıyı da tekrar kademeli olarak yükseltirim.Yeme karşı en azından ilgisi eksilmedi tek korkutmayan yanı bu.Kaya tuzu kullanımını rica etsem ufak bir anlatımla özet geçer misiniz Muray bey.
Flower Horn Çeşitleri
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.[/QUOTE]
Isı kaç derecede? Metilenden ziyade ısıyı yükseltip kaya tuzu takviyesiyle bir muddet gozleme almanızı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
[QUOTE=Murat Ön] [QUOTE=Fate of nors]Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.[/QUOTE]
Isı kaç derecede? Metilenden ziyade ısıyı yükseltip kaya tuzu takviyesiyle bir muddet gozleme almanızı tavsiye ederim.
[/QUOTE]
Isı şuan için 22-24 derece arasında.Sera baktopuru önerirmisiniz bu konu ile ilgili ? Kaya tuzunu da deneyeceğim.Balık yem yiyor fakat rahatsızlığı anlaşılıyor eskisi kadar mutlu değil ve arada kendini kısıp saklanıyor.Geldiğin den beri ilk defa saklandığını ve kendini kıstığını gördüm.
Flower Horn Çeşitleri
Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.
Konuyu uzun zamandır takip ediyorum.Yaklaşık 3 haftadır bende bir fh sahibiyim.İlk mesajımı paylaşım ile yazıp aranız da olduğumu göstermek isterdim fakat balığım beyaz beneğe yakalandı.Sizlerden acil yardımlarınızı bekliyorum.İlerleyen zamanlar da fotoğraflarını paylaşacağım.
van araca cam ve koltuk taktırıp işletmek
2003 sonrası ise alacağın araç kesinlikle hususi otomobile dönmez ve vergi olarak ticari araç vergisi ödersin.Bunun yanın da tabi ki cam açtırıp arkaya da koltuk taktırabilirsin.Bu işlemleri yaparken de bir proje çizdiriyorsun sonra işletme işlemleri falan derken uzayıp gidiyor.Fakat 2003 öncesi yakalarsan km si düşük, alırsan bir çoğu husisi olmuştur ve daha rahat hareket edersin fakat sanmıyorum km konusun da şansının yaver gideceğini.2003 te bu uygulama devletin önlemesiyle kalktı.Sebebi ise sıfır araç satışlarının azalması olmuştur.Umarım yardım edebilmişimdir.
2003 sonrası ise alacağın araç kesinlikle hususi otomobile dönmez ve vergi olarak ticari araç vergisi ödersin.Bunun yanın da tabi ki cam açtırıp arkaya da koltuk taktırabilirsin.Bu işlemleri yaparken de bir proje çizdiriyorsun sonra işletme işlemleri falan derken uzayıp gidiyor.Fakat 2003 öncesi yakalarsan km si düşük, alırsan bir çoğu husisi olmuştur ve daha rahat hareket edersin fakat sanmıyorum km konusun da şansının yaver gideceğini.2003 te bu uygulama devletin önlemesiyle kalktı.Sebebi ise sıfır araç satışlarının azalması olmuştur.Umarım yardım edebilmişimdir.
Hybrıd black blushıng & Blue sılver Angel Fısh
Herkese tekrardan merhabalar.Balıkların yavruları elimde sağ salim yaşıyorlar yakın zamanda fotoğraflarını da atarım konuya.Konuştuğumuz gibi ne varsa aynen ilerliyor her şey hiç bir eksiklik yok sıkıntı yok.
Herkese tekrardan merhabalar.Balıkların yavruları elimde sağ salim yaşıyorlar yakın zamanda fotoğraflarını da atarım konuya.Konuştuğumuz gibi ne varsa aynen ilerliyor her şey hiç bir eksiklik yok sıkıntı yok.
Saygılar...
Hybrıd black blushıng & Blue sılver Angel Fısh
[QUOTE=nikon_]Merhaba Emre,
[QUOTE=nikon_]Merhaba Emre,
Ne yazıkki başlığı ancak şimdi tesadüfen gördüm ve yazılanların hemen hepsini okudum. Herkes bir şekilde elinden gelen yardımı yapmaya çalışmış ve konuya dahil olmuş.
Yalnızca "Melek balığı besliyorum" diyen melekseverlerden farklı bir yola girip "Neden biz de farklı türler üretmiyor, ülkemize kazandırmıyoruz?" yolunu seçtiğin için kutlarım. Öncelikle belirtmeliyim ki, seçtiğin yol zor ve oldukça sabır isteyen bir yol. Ama, senin bu yolda yılmadan ilerleyeceğine eminim.
Bu Ken başımıza bela oldu hakikaten :). Uzun ve zorlu bir süreç sonucunda elde ettiği yeni türler hepimizin aklını başından aldı. Pinoy türü melek balıkları, melek balığı üretimi alanında gerçekten de çok önemli bir mihenk taşı oldu. Şimdi dünyada birçok melek üreticisi pinoy ve daha ötesine geçmek için hem heyecan duyuyor hem de bu yolda çaba sarfediyor. Biz melek balığı severler için çok güzel ve heyecan verici bir olay.
Bu noktada, dünyadaki çabalar neden bizde de olmasın diye soruyor insan kendine. Elbetteki, bizlerin de göstereceği emek ve sabır ile dünyadakilere benzer güzel sonuçlar çıkacaktır. Yeter ki bunun için istekli olalım ve gerekli çabayı gösterelim.
Senin şu anda izlediğin yolda(Pinoy), zaman açısından ben bir adım daha ileride süreci götürmeye çalışıyorum(Belki yazdığım başlıklarda görmüşsündür). Black Lace erkek ile Philippine Blue dişi arasında yaptığım eşleşmede çıkan yavrular büyüdüler ve üreme boyuna geldiler. Şimdi ise o yavrular arasında yaptığım eşleşmelerden çıkan ve çıkacak olan yavruları büyütmeye çalışıyorum. Yani, yukarıda bir yerde Mutlu'nun belirttiği gibi, F2 sayılacak yavruların büyümelerini bekliyorum. Bu yavrular arasından farklı türde birçok yavru çıkacak olmasına rağmen, benim gözüm Pinoy olacak yavruların üstünde elbetteki. Bunların arasından çıkacak Pinoy yavruları büyütebilirsem, artık onların yavrularından üreteceğim saf Pinoylar üremeye devam edecektir. Süreç uzun ve biraz da bıktırıcı diyebilirim. Zaman zaman yılgınlığa neden olsa da, kendi üreteceğimiz farklı türleri kazanabilmek adına çabalarıma devam etmeye çalışıyorum. Sonucu hep beraber göreceğiz inşallah.
Bu yolda çalışmalar yapan başka arkadaşlarımız da var tabiki. Mutlu'nun da bu amaca uygun emek sarfettiğini biliyorum. Zaten bu süreçte zaman zaman birbirimizle bilgi paylaşımımız oluyor. Eminim ki, o da çok başarılı sonuçlara ulaşacaktır.
Melek üretiminde, Pinoy elde etmeye karar verip çalışmalara başlamadan önce başlamış olan bir projem daha var aslında. Elimde bulunan iyi ırk Koi meleklerde olabildiğince geniş alanda kırmızı/turuncu rengi elde etmeye çabalıyorum. Bu projede şu anda 6. nesil Koi yavrularını elde ettim ve bu yavrularda beni şaşırtacak ölçüde fazla kırmızı/turuncu renkte yavrular çıktı. Tabi bu da beni ileriye dönük umutlandırdı doğrusu. Bunların arasında yapacağım uygun eşleştirmelerde çıkacak yavruların şimdikilerden daha da istediğime yakın olacağını umut ediyorum. Bunu da ancak, sabır göstererek görebileceğiz galiba.
Tekrar, çalışmaların için kolay gelsin diyorum. Umarım yılmadan hedeflediğin yolda ilerlersin.
Sağlıcakla kal.
[/QUOTE]
Tarık hocam ben yoruma açık bir insanım herkes yorum yapabilir.Senin yaptığın yorum benim söylediklerimle bire bir olduğu için değil konuya hakim olup yorum yaptığın için sevinç duydum.Başka arkadaşlarımız konu ile alakası olmadan tamamen kulaktan dolma sözler ile yorum yaptığı için sıkıntı yaşadık.Neyse ki bu da bitti gitti.Sizin konularınızı takip ediyorum yazılanları okudum.Hatta ve hatta elinizde ki ırkların güzelliklerini dahi biliyorum.Gen havuzunuzun genişliği ve güzelliği cabası.Ben öğrenci olduğum için ite kaka götürdüm ve gen havuzum çok ufak iken şuan +6 yeni ırk ekledim listeme.Benim izlediğim ilk yol paraiba tarafında sonra pinoy geliyor.Ben paraiba yı pinoydan önce bulacağım.Öte yandan yeni çalışmalarım da olacak tabi ki bunlar dan biri blue marble ve diğeri kırmızı kafa melektir.Şuan itibari ile çok yoğunum malum üniversite bir yandan diğer yandan iş hayatım ve akvaryumlar derken kendime zaman ayıramaz oldum.Fazla paylaşım yapamıyorum.Pinoy meleği bulduğunuz zaman yine pinoy ile çiftleştirdiğiniz de yanılmıyor isem %75 oranında pinoy çıkıyor kalan %25 dilim ise hemen hemen benzer çıkıyor.Güzel pinoylar elde etmiş oluyorsunuz.Yılgınlıklar yoğunken oluyor yoksa çok zevkli bir iş
.Sizden gelecek güzel haberleri bekliyorum.
.Sizden gelecek güzel haberleri bekliyorum. SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
