ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mesafeler
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ocak 2011 03:29
Son Ziyaret:
04 Kasım 2015 10:11
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emrah Can Baydar
Doğum Tarihi:
17 Ağustos 1986
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
uçak teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/104652.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
200-70-70 Yeni Tank
Ticaret düşünüyorsanız önce 4mm camdan vergi levhanıza çerçeve yaptırın. Kayıt, kuşak gerektirmez.
Ticaret düşünüyorsanız önce 4mm camdan vergi levhanıza çerçeve yaptırın. Kayıt, kuşak gerektirmez.
Akvaryum kum seçimi
En incesinden mercan kırığı. Temizliği iri kumlardan daha zor. Fakat altına neredeyse hiç pislik girmiyor. Kumun altına girip biriken pislikler orada kalıyor. Bir süre sonra nitrat patlaması yaratabiliyor. Biraz kibarca dip çekerseniz gayet güzel oluyor. Ph konusunda katkısı da bir avantajı. Fakat fiyatı da dezavantajı. İnce kumu balıklar kolayca kazabiliyor. Ağızlarına zarar vermiyor. Söylendiği gibi de balıklar dağıtıp suyu bulandıramıyor. O kadar kolay değil. Çok iri bir balığınız varsa belki. O da malawi türlerinde yok. Ekonomik olarak zorlamayacaksa kesinlikle mercan kumu derim.
En incesinden mercan kırığı. Temizliği iri kumlardan daha zor. Fakat altına neredeyse hiç pislik girmiyor. Kumun altına girip biriken pislikler orada kalıyor. Bir süre sonra nitrat patlaması yaratabiliyor. Biraz kibarca dip çekerseniz gayet güzel oluyor. Ph konusunda katkısı da bir avantajı. Fakat fiyatı da dezavantajı. İnce kumu balıklar kolayca kazabiliyor. Ağızlarına zarar vermiyor. Söylendiği gibi de balıklar dağıtıp suyu bulandıramıyor. O kadar kolay değil. Çok iri bir balığınız varsa belki. O da malawi türlerinde yok. Ekonomik olarak zorlamayacaksa kesinlikle mercan kumu derim.
İdeal akvaryum ölçüleri
Selamlar. 60 santimetre yüksekliğinde bir tankım var. Açıkçası bazen zorluklar olabiliyor. Bu boy için dip sifonu bile bulmak zor. DIY yaptım. Çoğu dış filtrenin emiş borusu kısa geliyor. Onu da kendim yapmak zorunda kaldım. Bitkili olacak ise bazı üst ve orta seviye bitkileri taban bitkilerine ışığın ulaşmasını engelleyebiliyor. Ölçüler besleyeceğiniz türe göre de değişir. Bazı türler alancı olabiliyor. Taban alanını genişletecek ölçü değişiklikleri fayda sağlayabiliyor.130 cm gibi büyük sayılabilecek bir tank için 40 küsür yükseklik biraz orantısız görünebilir fakat 50 55 düşünülebilir bence. Hacim arttıkça ekipman maliyeti de epey artıyor bunu da göz ardı etmemek gerekir bence. Ekonomik durumunuza, ayıracağınız zamana göre karar verirseniz en yüksek seviyede keyif alırsınız. Çoğu zaman hobiciler büyük tank alınca iş bitti diye mutlu olurlar ama tabana 40 kilo mercan kumu gider dediğimizde (kilosu 3-4 lira) bütün keyif kaçar malesef. Keyifli hobiler.
Selamlar. 60 santimetre yüksekliğinde bir tankım var. Açıkçası bazen zorluklar olabiliyor. Bu boy için dip sifonu bile bulmak zor. DIY yaptım. Çoğu dış filtrenin emiş borusu kısa geliyor. Onu da kendim yapmak zorunda kaldım. Bitkili olacak ise bazı üst ve orta seviye bitkileri taban bitkilerine ışığın ulaşmasını engelleyebiliyor. Ölçüler besleyeceğiniz türe göre de değişir. Bazı türler alancı olabiliyor. Taban alanını genişletecek ölçü değişiklikleri fayda sağlayabiliyor.130 cm gibi büyük sayılabilecek bir tank için 40 küsür yükseklik biraz orantısız görünebilir fakat 50 55 düşünülebilir bence. Hacim arttıkça ekipman maliyeti de epey artıyor bunu da göz ardı etmemek gerekir bence. Ekonomik durumunuza, ayıracağınız zamana göre karar verirseniz en yüksek seviyede keyif alırsınız. Çoğu zaman hobiciler büyük tank alınca iş bitti diye mutlu olurlar ama tabana 40 kilo mercan kumu gider dediğimizde (kilosu 3-4 lira) bütün keyif kaçar malesef. Keyifli hobiler.
nedir bu akvaryumculardan çektiğimiz
Bir bardak çayın maliyeti de çok düşük mesela. Bizim köyde kıraathaneler 40 kuruştan satıyor. 5 kuruşa falan mal oluyodur bir bardak çay herhalde. Bir gün yolunuz düşerse niye 8 kat kar koyuyorsun? diye sormanızı isterdim adama. Kenardan dayak yiyen hobici izlemek zevkli olurdu. Kasapta et atıyorum 30 lira. Bu inek besleyip kasaba 30 liradan et satmaya çalışmak gibi oluyor. Adam kilosunu 10 liradan alabiliyor sizin haberiniz yok. Nadide bir spor araba gibi yüksek fiyatlara el değiştiren özel bir türünüz olmadığı sürece yavrular her zaman 1 lira edecektir doğal olarak. Ayrıca nadir tür olması o türü ticari olarak başarılı kılmaz. Buradaki örnek için geçerli olmayabilir belki ama şöyle de bir durum var. Hobici özel bir balığı alırken çok para veriyor. Hatta kazıklanıyor. Sonra yavrularının altın gibi değerli olacağını sanıyor. Hayal kırıklığına uğruyor. Akvaryumcuya dovii yavrusu götürsen tipine bakar satmaz bu der ve almaz çok bilinçli değilse. Hatta bilinçli olsa bile almaz. Ticaretin mantığına aykırı. Dovii arayan paralı bir kesim müşterisi vardır 5 liradan da alabilir gözü kapalı. Çok özel türler satan butik diyebileceğimiz akvaryumcularda şans denemek lazım.
Bir bardak çayın maliyeti de çok düşük mesela. Bizim köyde kıraathaneler 40 kuruştan satıyor. 5 kuruşa falan mal oluyodur bir bardak çay herhalde. Bir gün yolunuz düşerse niye 8 kat kar koyuyorsun? diye sormanızı isterdim adama. Kenardan dayak yiyen hobici izlemek zevkli olurdu. Kasapta et atıyorum 30 lira. Bu inek besleyip kasaba 30 liradan et satmaya çalışmak gibi oluyor. Adam kilosunu 10 liradan alabiliyor sizin haberiniz yok. Nadide bir spor araba gibi yüksek fiyatlara el değiştiren özel bir türünüz olmadığı sürece yavrular her zaman 1 lira edecektir doğal olarak. Ayrıca nadir tür olması o türü ticari olarak başarılı kılmaz. Buradaki örnek için geçerli olmayabilir belki ama şöyle de bir durum var. Hobici özel bir balığı alırken çok para veriyor. Hatta kazıklanıyor. Sonra yavrularının altın gibi değerli olacağını sanıyor. Hayal kırıklığına uğruyor. Akvaryumcuya dovii yavrusu götürsen tipine bakar satmaz bu der ve almaz çok bilinçli değilse. Hatta bilinçli olsa bile almaz. Ticaretin mantığına aykırı. Dovii arayan paralı bir kesim müşterisi vardır 5 liradan da alabilir gözü kapalı. Çok özel türler satan butik diyebileceğimiz akvaryumcularda şans denemek lazım.
Akvaryum için
Bunlar tamburlanmış taş olarak geçiyor. Sonradan bu şekli alıyor. Doğada bu kadar yuvarlak taş gövmedim ben. Dalışta bunlara benzer daha yassı, köşesiz taşlar görüyorum. Denizden toplanabilir. Bu forma yakın çakıl taşları da bulunabiliyor doğada.
Bunlar tamburlanmış taş olarak geçiyor. Sonradan bu şekli alıyor. Doğada bu kadar yuvarlak taş gövmedim ben. Dalışta bunlara benzer daha yassı, köşesiz taşlar görüyorum. Denizden toplanabilir. Bu forma yakın çakıl taşları da bulunabiliyor doğada.
15 LT Japon Akvaryumu Kuruyorum (RESİMLİ)
Selamlar. 15 litreye 100 watt ısıtıcı bence biraz fazla. Japonlar diğer türlere nazaran düşük ısıya dayanıklı balıklar. 23-25 derece arası iyidir. Eviniz sürekli sıcak kalıyorsa ısıtıcısız da bakılarbilirler. Fakat ısı dalgalanmaları olabileceğinden pek tavsiye edilmez. Ev buz gibi değilse ısıtıcı kısa süreyle çalışıyorsa sorun olmaz. Bence çok ekstrem şartlarda bile aylık 10 lira yakar.
Selamlar. 15 litreye 100 watt ısıtıcı bence biraz fazla. Japonlar diğer türlere nazaran düşük ısıya dayanıklı balıklar. 23-25 derece arası iyidir. Eviniz sürekli sıcak kalıyorsa ısıtıcısız da bakılarbilirler. Fakat ısı dalgalanmaları olabileceğinden pek tavsiye edilmez. Ev buz gibi değilse ısıtıcı kısa süreyle çalışıyorsa sorun olmaz. Bence çok ekstrem şartlarda bile aylık 10 lira yakar.
Kum, Dış filtre
Fluval fiyatina eheim filtre alinabilir. 0 numara mercan kumu malawi icin en iyi secenek bence. Suya en fazla salinim yapan kum. Silis kum yari yariya ucuz fakat suya bir faydasi yok. 200 watt tetratec isitici kullaniyorum. Gayet memnunum. Boyutlari da uygun. Kalibrasyon geretirmiyor. Eheim jager isiticilar bence eheim urun gaminin en zayif halkasi. Kalibrasyon problemi var. Boyu cok uzun. Cevik kuvvet jopu gibi meret. Rakiplerine gore pahali.
Fluval fiyatina eheim filtre alinabilir. 0 numara mercan kumu malawi icin en iyi secenek bence. Suya en fazla salinim yapan kum. Silis kum yari yariya ucuz fakat suya bir faydasi yok. 200 watt tetratec isitici kullaniyorum. Gayet memnunum. Boyutlari da uygun. Kalibrasyon geretirmiyor. Eheim jager isiticilar bence eheim urun gaminin en zayif halkasi. Kalibrasyon problemi var. Boyu cok uzun. Cevik kuvvet jopu gibi meret. Rakiplerine gore pahali.
Malawilerime Yem
Akvaryumda beslenen malawi türlerinin çoğu otçuldur. Esasında bitkisel besinin yanında düzenli olarak az miktarda hayvansal yem ile beslemelisiniz. Öteki türlü bloat kaçınılmaz.
Akvaryumda beslenen malawi türlerinin çoğu otçuldur. Esasında bitkisel besinin yanında düzenli olarak az miktarda hayvansal yem ile beslemelisiniz. Öteki türlü bloat kaçınılmaz.
Bedava balık baldan tatlı olmuyormuş!
[QUOTE=Salem] [QUOTE=mesafeler]
Fakat benim bir sitemim var bu konuda. Hayalini bile kuramayacağım türler var bazı abilerimizde. Paylaştıklarını da biliyorum. Fakat bu paylaşım belli bir zümrenin arasında oluyor bence. Ben istediğim bir türü malesef elde edemedim. [/QUOTE]
Emrah bey, bu paylaşımlar belli bir zümrenin arasında sözünüz doğrudur evet. Fakat bu zümreyi açmak lazım: bu zümredeki insanlar daha elit, daha zengin, daha yaşlı vs. gibi özelliklere sahip değil. Bu zümre amerikan türlerinde daha önceden tecrübesi olduğu düşünülen, forumca az çok bilinen, genelde dağıtımı yapan kişilerin az çok tanıdığı insanlar zümresi.
Bırakın ülkemizde bulunmayan türleri, ben elimdeki zebrayı bile hediye edeceğim zaman alacak insanın öldürmeyeceğinden emin olmak için elimden geleni yapıyorum. Dolayısı ile bu zümreye dahil olmak zor.
Bahsettiğiniz insanların da aldığı sorumluluğu bir düşünün. Türkiyeye ilk gelen festaelerden alan 2 kişi elindeki türleri öldürse şuan festae ülkemizde dağıtılmaya başlayan bir tür olmazdı. Aynı şey diğer türler için de geçerli. Bu yüzden siteminizde kendinizce haklı olsanız da empati kurduğunuzda karşı tarafın da en az sizin kadar haklı olduğu yönler olduğunu göreceksiniz.
Saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=Salem] [QUOTE=mesafeler]
Fakat benim bir sitemim var bu konuda. Hayalini bile kuramayacağım türler var bazı abilerimizde. Paylaştıklarını da biliyorum. Fakat bu paylaşım belli bir zümrenin arasında oluyor bence. Ben istediğim bir türü malesef elde edemedim. [/QUOTE]
Emrah bey, bu paylaşımlar belli bir zümrenin arasında sözünüz doğrudur evet. Fakat bu zümreyi açmak lazım: bu zümredeki insanlar daha elit, daha zengin, daha yaşlı vs. gibi özelliklere sahip değil. Bu zümre amerikan türlerinde daha önceden tecrübesi olduğu düşünülen, forumca az çok bilinen, genelde dağıtımı yapan kişilerin az çok tanıdığı insanlar zümresi.
Bırakın ülkemizde bulunmayan türleri, ben elimdeki zebrayı bile hediye edeceğim zaman alacak insanın öldürmeyeceğinden emin olmak için elimden geleni yapıyorum. Dolayısı ile bu zümreye dahil olmak zor.
Bahsettiğiniz insanların da aldığı sorumluluğu bir düşünün. Türkiyeye ilk gelen festaelerden alan 2 kişi elindeki türleri öldürse şuan festae ülkemizde dağıtılmaya başlayan bir tür olmazdı. Aynı şey diğer türler için de geçerli. Bu yüzden siteminizde kendinizce haklı olsanız da empati kurduğunuzda karşı tarafın da en az sizin kadar haklı olduğu yönler olduğunu göreceksiniz.
Saygılar.
[/QUOTE]
Doğru söze diyecek laf yok. Sizler de haklısınız. Bazen insanın evladı gibi olabiliyor tankımızdaki canlılar. Onları bu hale getirmek çok zor. Ne olursa olsun ellerinize, emeklerinize sağlık diyorum.
akvaryumum ( resimli)
Bence balıklar açısından çok iyi. Yapay küp ya da plastik dekorlardan bin kere iyidir. Taşlar biraz ufak olsa, hacmi daha az azaltsa süper olacak.
Bence balıklar açısından çok iyi. Yapay küp ya da plastik dekorlardan bin kere iyidir. Taşlar biraz ufak olsa, hacmi daha az azaltsa süper olacak.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
İnci Kefali,
fikret43,
sorbiek,
sedatkaryurek,
Sunborn,
urzais,
Tortuga7,
enginhayta,
Ozzgur,
darkaura,
mustafatelli,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
Hoppala,
SeaWorld,
yns325,
EKAR,
zen666,
Leonthe pro,
stranger592,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
wtreals,
Ancalagon,
Ali Altın,
Jeveux,
osmandbnl,
isssmailak,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
0rnn,
hazalca,
Oğuz tapan,
AquaVita,
Arch.Hüseyin,
şansal,
Mithrandirr,
reprise,
Phos,
Aguamentist,
LeventYorganci,
JujuSeri,
ahmet22,
Oquanus,
peace41,
szgnatk,
oguzsel,
OKIRATLI,
dasra,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
