ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enderakvaryum
Kullanıcı Grubu:
Kurumsal Üye
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2011 17:43
Son Ziyaret:
26 Kasım 2014 15:36
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
fazlı görüş
Doğum Tarihi:
29 Kasım 1972
Yaş:
53
İl:
Istanbul
Meslek:
akvaryum imalatı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
fazlı görüş 05324084268
SON 10 MESAJI
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
Evet iyiki hatırlattın...malçokoğlu diyorum ben o arkadasa ... Mutlaka yazacağım o komik olayı.. Bu akşamlık hepsini yamayalımki merak etsin değerli hobiciler.. Ayrıca bu arkadaşımızın bir bursa macerası var akıllara zarar inanın komaya girersiniz gülmekten fakat o olayı yazmam için izin almam gerek. İzin verirse o kardeşimiz inanın flaş flaş flaş...
Evet iyiki hatırlattın...malçokoğlu diyorum ben o arkadasa ... Mutlaka yazacağım o komik olayı.. Bu akşamlık hepsini yamayalımki merak etsin değerli hobiciler.. Ayrıca bu arkadaşımızın bir bursa macerası var akıllara zarar inanın komaya girersiniz gülmekten fakat o olayı yazmam için izin almam gerek. İzin verirse o kardeşimiz inanın flaş flaş flaş...
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
evet gittiler.enderakvaryum 2012-04-24 23:59:15
evet gittiler.
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
Şimdi bu aşıkların sırayla beyit söylemesi gibi birşey oldu..Ben bu ünlü arkadaşımın yine bir anektodunu anlatacağım.. Bu kardeşimiz bir akvaryum siparişi alır. Sipariş yeri izmittir. Fakat akvaryum ebatları çok büyükütr ve atelyede yapışsa oraya taşımak imkansız. Müşterinin yerinde yapışsa mümkün değil yer çok ufak ve dönülmesi imkansız. Çok lüks biryer aynı zamanda derken çareler düşünülüyor. Acaba gece herkes gittikten sonramı yapıştırsak veya neler yapabiliriz diye... Derken bu kardeşimizin aklına dahiyane bir fikir geliyor ve diyorki. minüsle kapını önüne kadar gidelim, camları minübüsün içinde yapıştıralım, kuruyunca içeri taşırız....
o an nasıl güldüğümü anlatamam.. gülme krizi tuttu beni...kasıklarıma ağrılar girdi gülmekten...Birde saf saf abi ne gülüyon demeezmi? Ula uşağum dedim sen bu aklılla fazla yaşamazsın Allah sana ömür versin dedim..
Şimdi bu aşıkların sırayla beyit söylemesi gibi birşey oldu..Ben bu ünlü arkadaşımın yine bir anektodunu anlatacağım.. Bu kardeşimiz bir akvaryum siparişi alır. Sipariş yeri izmittir. Fakat akvaryum ebatları çok büyükütr ve atelyede yapışsa oraya taşımak imkansız. Müşterinin yerinde yapışsa mümkün değil yer çok ufak ve dönülmesi imkansız. Çok lüks biryer aynı zamanda derken çareler düşünülüyor. Acaba gece herkes gittikten sonramı yapıştırsak veya neler yapabiliriz diye... Derken bu kardeşimizin aklına dahiyane bir fikir geliyor ve diyorki. minüsle kapını önüne kadar gidelim, camları minübüsün içinde yapıştıralım, kuruyunca içeri taşırız....
o an nasıl güldüğümü anlatamam.. gülme krizi tuttu beni...kasıklarıma ağrılar girdi gülmekten...Birde saf saf abi ne gülüyon demeezmi? Ula uşağum dedim sen bu aklılla fazla yaşamazsın Allah sana ömür versin dedim..
Akvaryum İmalatı Anektodları... Komik, trajikomik, trajedik anılar....
Bende müsadenizle ve hoşğörünüze sığınarak bir anektot paylaşmak istedim..Avcılarda bir müşterime 150 cm lik akvaryum yaptık..Yanında küçük akvaryumlarda var...Müşteriye vardık gecenin bir vakti..Aman Allahım birde ne görelim koca akvaryumun kapağını atelyede unutmuşuz...O diyor abi sen almadınmı ben diyorum sen almadınmı 80 km yolu tekrar döndük yeniden getirdik...H
ismi lazım degil çok yakın bir arkadaşımda atelyede akvaryumun yan camlarını unutmuştu....gerçi akvaryum yan camsızda olurdu....hehehheh....Deniz şu şerbetçi amcayıda yazsana... yarın aksam minübüste akvaryum imalatı yapmak isteyen arkadaşı yazacağım...
Bende müsadenizle ve hoşğörünüze sığınarak bir anektot paylaşmak istedim..Avcılarda bir müşterime 150 cm lik akvaryum yaptık..Yanında küçük akvaryumlarda var...Müşteriye vardık gecenin bir vakti..Aman Allahım birde ne görelim koca akvaryumun kapağını atelyede unutmuşuz...O diyor abi sen almadınmı ben diyorum sen almadınmı 80 km yolu tekrar döndük yeniden getirdik...H
ismi lazım degil çok yakın bir arkadaşımda atelyede akvaryumun yan camlarını unutmuştu....gerçi akvaryum yan camsızda olurdu....hehehheh....Deniz şu şerbetçi amcayıda yazsana... yarın aksam minübüste akvaryum imalatı yapmak isteyen arkadaşı yazacağım...LD AKVARYUM İst.Bayisi Hizmetinize girmiştir...Balıklarımız geldi S.7
ALLAHTAN BAŞARILAR DİLERİM..uMARIM HOBİCİ ARKADAŞALRIMIZA EN NADİDE EN KALİTELİ EN SAĞLIKLI BALIKLARI VE YENİ TÜRLERİ BULUP GETİRİRSİNİZ::
ALLAHTAN BAŞARILAR DİLERİM..uMARIM HOBİCİ ARKADAŞALRIMIZA EN NADİDE EN KALİTELİ EN SAĞLIKLI BALIKLARI VE YENİ TÜRLERİ BULUP GETİRİRSİNİZ::

şikayet
Sorunun çözülecek olmasına bende sevindim..Burhan kardeşim bende sana dış filitre seçeneğini önermiştim..İnşallah birdaha sorun yaşamazsın..İyi günlerde kullan..Bu arada günah keçiside beni ilan edilmişim gördüğüm kadarıyla..bomba benim kucağıma atılmış hemde pimi çekilmiş olarak:((.....neyse çok önemli değil...Zaten kavgada her zaman ayıran yer yumruğu buda öyle birşey..canın sağolsun değerli kardeşim..
Sorunun çözülecek olmasına bende sevindim..Burhan kardeşim bende sana dış filitre seçeneğini önermiştim..İnşallah birdaha sorun yaşamazsın..İyi günlerde kullan..Bu arada günah keçiside beni ilan edilmişim gördüğüm kadarıyla..bomba benim kucağıma atılmış hemde pimi çekilmiş olarak:((.....neyse çok önemli değil...Zaten kavgada her zaman ayıran yer yumruğu buda öyle birşey..canın sağolsun değerli kardeşim..
şikayet
Burhan bey kardeşim siz çok degerli arkadaşsınız ve makul birisiniz. Bir ürün yaptırdınız verdğiniz paranın tam karşılığını almak istiyorsunuz doğal olarak. Deniz beyde gerçekten çok degerli bir arkadas
Burhan bey kardeşim siz çok degerli arkadaşsınız ve makul birisiniz. Bir ürün yaptırdınız verdğiniz paranın tam karşılığını almak istiyorsunuz doğal olarak. Deniz beyde gerçekten çok degerli bir arkadas
Bir akvaryuma ne kadar emek verildiğini ne kadar hesaplamalar yapıldığını ne kadar titiz davranıldığını ben bilirim..herşeyden öte bir akvaryumu taşıyp eve çıkartmak zaten başlı başına bir iştir. o yuzden siz değerli iki kardeşimizden mutlaka birbirinize daha yumuşak usluplarla konuşmanız ve bir ortak yol bulunmasıdır. Eğer istiyorsanız birkaç kişi toplanıp bir çözüm bulalım. Ne siz hevesle yaptırdığınız akvaryumunuzdan olun nede deniz bey o kadar emek verilmiş nakliyeler ödenmiş akvaryumu geri alma külfetinde kalmasın.. Gerekirse deniz bey gelip tekrar yeni bir iniş yapsın veya arkaya yeni bir bağımsız dış filitre ile sorunu çözelimm.. ama artık çözelim daha fazla iki değerli hobicinin birbirlerini kırmasına gönlümüz razı degil. Sonuçta tüm hobiciler bir ailedir..buna göre fevri davranmayın ve savaş baltalarınızı gömün.. herkese hayırlı geceler..
şikayet
Merhabalar ben ender akvaryumun sahibi fazlı görüş. yani 3. şahıs.Aslında ben bu olaya dahil olmak istemedim fakat sürekli ismim geçtiği için ve bu olayın çözülmesi adına yaşanan olayı tüm çıplaklılığı ile yorum yapmadan yazıyorum..Belli bir süre deniz beyin dedesinin vefatından dolayı ve işlerininde yoğunluğundan dolayı ben deniz beye yardım ettim..Şuan yeniden kendi atölyemdeyim..yani tamamen tarafsız olmaya çalışıyorum.O gecede deniz bey bursada olduğu için sanırım c.tesi günüydü baya bir siparişle g.o.paşa ve zeytinburnu tarafına geçtim. ilk önce burhan beye uğradım..Led aydınlatmasını verdim.Çok yoğunluktan dolayı takım çantamı hakikaten atelyede unutmuşum.. akvaryuma baktığımda tankın ön tarafı ile fonun arkası arasında 4cm e yakın fark vardı.yani su önden arkaya geçişte rahat geçemiyor diye düşündüm.Su seviyesi kuşaklara değiyordu hatta üzerine çıkıyordu. ilk önce motorun büyük geldiğini burhan beye söyledim.. fakat burhan bey aynı motor diğer akvaryumumda çalışıyor ve o daha küçük bir akvaryum dedi. Birlikte o zaman motorun hortumunu azcık bükelim ve debiyi biraz düşürüp görelim dedim. Hortumu azcık kırdım fakat sorun düzelmedi. İniş borusundaki su seviyesi belirleme aparatını çıkarttım. belki faydası olur diye.. olmadı..daha sonra deniz beyi aradım. durumu izah ettim..Bana iniş borusunu kesmemi söyledi. Tabi yapacağım tüm işlemleri hem deniz beye sorarak hemde burhan beyin rızasını alarak yaptım. iniş borusunu kestim 2 yada 3 cm. sorun düzelmedi tabi. ben sorunun önden arkaya geçişte olduğunu söyledim. Önce fonun orta kısımlarından bazı delikler açtık.. ufak delikler matkap ucuyla. Burhan bey yanımdaydı ve matkap ucunu kendi getirdi. Deniz beyede bilği verdim.... ama sorun yinede düzelmedi. önden arkaya su rahat geçemiyordu. Bunun üzerine fonun en üstünden üçgen 3 cm e 3 cm. bi parça kestik.yine burhan bey yanımdaydı ve rızasını alarak. suyun geçişini rahatlattık. Fakat sorun yinede düzelmedi. artık son çare kulenin altından açamıyacağımıza göre üstünden kenarından hafif penseyle aldık ama oda fayda etmedi.. Artık aklıma başka birşey gelmiyordu.. tekrar deniz beyi arayıp kendisine bilği verdim. olay bundan ibarettir..Ben kendi kafama göre birşey yapmadım ve heriki tarafın bilgisinde ve rızalarını alarak yaptım.
Merhabalar ben ender akvaryumun sahibi fazlı görüş. yani 3. şahıs.Aslında ben bu olaya dahil olmak istemedim fakat sürekli ismim geçtiği için ve bu olayın çözülmesi adına yaşanan olayı tüm çıplaklılığı ile yorum yapmadan yazıyorum..Belli bir süre deniz beyin dedesinin vefatından dolayı ve işlerininde yoğunluğundan dolayı ben deniz beye yardım ettim..Şuan yeniden kendi atölyemdeyim..yani tamamen tarafsız olmaya çalışıyorum.O gecede deniz bey bursada olduğu için sanırım c.tesi günüydü baya bir siparişle g.o.paşa ve zeytinburnu tarafına geçtim. ilk önce burhan beye uğradım..Led aydınlatmasını verdim.Çok yoğunluktan dolayı takım çantamı hakikaten atelyede unutmuşum.. akvaryuma baktığımda tankın ön tarafı ile fonun arkası arasında 4cm e yakın fark vardı.yani su önden arkaya geçişte rahat geçemiyor diye düşündüm.Su seviyesi kuşaklara değiyordu hatta üzerine çıkıyordu. ilk önce motorun büyük geldiğini burhan beye söyledim.. fakat burhan bey aynı motor diğer akvaryumumda çalışıyor ve o daha küçük bir akvaryum dedi. Birlikte o zaman motorun hortumunu azcık bükelim ve debiyi biraz düşürüp görelim dedim. Hortumu azcık kırdım fakat sorun düzelmedi. İniş borusundaki su seviyesi belirleme aparatını çıkarttım. belki faydası olur diye.. olmadı..daha sonra deniz beyi aradım. durumu izah ettim..Bana iniş borusunu kesmemi söyledi. Tabi yapacağım tüm işlemleri hem deniz beye sorarak hemde burhan beyin rızasını alarak yaptım. iniş borusunu kestim 2 yada 3 cm. sorun düzelmedi tabi. ben sorunun önden arkaya geçişte olduğunu söyledim. Önce fonun orta kısımlarından bazı delikler açtık.. ufak delikler matkap ucuyla. Burhan bey yanımdaydı ve matkap ucunu kendi getirdi. Deniz beyede bilği verdim.... ama sorun yinede düzelmedi. önden arkaya su rahat geçemiyordu. Bunun üzerine fonun en üstünden üçgen 3 cm e 3 cm. bi parça kestik.yine burhan bey yanımdaydı ve rızasını alarak. suyun geçişini rahatlattık. Fakat sorun yinede düzelmedi. artık son çare kulenin altından açamıyacağımıza göre üstünden kenarından hafif penseyle aldık ama oda fayda etmedi.. Artık aklıma başka birşey gelmiyordu.. tekrar deniz beyi arayıp kendisine bilği verdim. olay bundan ibarettir..Ben kendi kafama göre birşey yapmadım ve heriki tarafın bilgisinde ve rızalarını alarak yaptım.
TANITIM KİLİTLENEBİLİR
[QUOTE=Emrah Çiftçi] [QUOTE=HasanKARAKUŞ]Emrah kardeşim 41Milyonkere
MAŞALLAH
ALLAH nazarlardan saklasın.
Emrah kardeşim akvaryumun ve balıkların çok güzel . Allah nazardan saklasın..akvaryumunda emeğim geçtiği için ayrıca mutluyum..
[QUOTE=Emrah Çiftçi] [QUOTE=HasanKARAKUŞ]Emrah kardeşim 41Milyonkere
MAŞALLAH
ALLAH nazarlardan saklasın.Metehandan almak nasip olmadı ama İNŞALLAH en kısa zaman içerisinde bol bol çeyrek gold,ların külçe haline gelirler bizlerde, Külçelerin minik çeyreklerinden nasipleniriz 
[/QUOTE]

Hasan abim çok çok teşekkür ederim. Senin albinolarda tekrar hayırlı uğurlu olsun gittim geldim, gittim geldim bütçem bembalara yetti yoksa senin albinoları kardeşlerinden ayırmadan alacaktım kısmet sanaymış. Artık senin yavrulardan alıcaz. Allah hastalık vermesin kazasız belasız damızlık olduklarını görelim inşallah...
[/QUOTE]
Emrah kardeşim akvaryumun ve balıkların çok güzel . Allah nazardan saklasın..akvaryumunda emeğim geçtiği için ayrıca mutluyum..
kafama takildi bu tas taban camina bir zarar verirmi
Cam kalınlığınız nedir acaba? 37 kğ aynı noktaya basınç uyguluyor. o yuzden cam ince değilse sorun olmaz. Fakat cam kalın değilse sorun yaratabilir bence..
Cam kalınlığınız nedir acaba? 37 kğ aynı noktaya basınç uyguluyor. o yuzden cam ince değilse sorun olmaz. Fakat cam kalın değilse sorun yaratabilir bence..
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
KULLANICILAR
- 84 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
berkant68,
tukabu,
Savas37,
Redrainbow,
TheDS,
darknessmania,
Ancalagon,
sina cen,
darkaura,
OKIRATLI,
florasan,
EKAR,
forthehordex,
Hoppala,
0rnn,
Kuduoglu,
_rammstein_,
Urar,
ibmsony,
serhatankara,
DigitalPen,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
yeekim,
osmangunay,
BilalM.,
LeafyAqua,
rdm23,
efkango,
BarışSavaş,
Street Parrot,
ternapi,
Assamite,
Brdk64,
zafer3885,
emre12ozkan,
CagriTURK,
ufukcingay,
JujuSeri,
oguzozt,
enginhayta,
zekigonlum,
Furkan2026,
nniiaa,
Manguday,
Pumpet,
lojistisyen,
stopsound,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
