ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mayıs 2006 12:34
Son Ziyaret:
29 Eylül 2015 21:12
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
HASAN TALO
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1980
Yaş:
46
İl:
Istanbul
Meslek:
END. MÜH.
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
HASAN TALO
AKVARYUM DİZAYN MERKEZİ
E-5 KUZEY YAN YOLU ŞÜKRÜBEY METROBÜS DURAĞI KARŞISI AVCILAR
AKVARYUM DİZAYN MERKEZİ
E-5 KUZEY YAN YOLU ŞÜKRÜBEY METROBÜS DURAĞI KARŞISI AVCILAR
SON 7 MESAJI
Yakışmadı! Avcılar Akvaryum Dizayn Merkezi (adm)
Senin için yazdığım sipariş formu elimde orda yazanlar sana teslim edilmiştir.paranın hesaba geliş tarihi senin Watapp mesajlarında bellidir merak etme tam 7 gün sonra.ikinci el akvaryumu sat şişen mobilyan için kullan ben Hakkı'mı helal ediyorum.benim için gerçekten sorun olmadığı halde yazdımsa olay tüm yönleri ile anlaşılsın diye.
sırf üste çıkmak gibi bir amacım yok hayatta doğru durmak herşeyden daha önemli sen veya bi başkası beni haklı görsün diye ilkel bi duyguyu aşalı çok oldu.doğru yazmadığın eksik vurguladığın noktaları yazdım.
Senin için yazdığım sipariş formu elimde orda yazanlar sana teslim edilmiştir.paranın hesaba geliş tarihi senin Watapp mesajlarında bellidir merak etme tam 7 gün sonra.ikinci el akvaryumu sat şişen mobilyan için kullan ben Hakkı'mı helal ediyorum.benim için gerçekten sorun olmadığı halde yazdımsa olay tüm yönleri ile anlaşılsın diye.
sırf üste çıkmak gibi bir amacım yok hayatta doğru durmak herşeyden daha önemli sen veya bi başkası beni haklı görsün diye ilkel bi duyguyu aşalı çok oldu.doğru yazmadığın eksik vurguladığın noktaları yazdım.
Yakışmadı! Avcılar Akvaryum Dizayn Merkezi (adm)
Soner bey slm. bana vereceğiniz fiyattan düşürttüğünüz ikinci el akvaryum ne oldu.
Burada yazılanlara göre yorum yapan arkadaşlar canlı satışım yok.vergi levham da ruhsatımda var.
Olaya tersten girdim şimdi başa dönelim.Soner bey dükkana eşi ile geldi ve hazırdaki akvaryumu beğendi bi fiyatta anlaştık.2.el akvaryumunu fiyattan düştüm bu akvaryumu kurunca alırsınız dedi.teslimat için nakliye ücreti de aldım .akvaryum normalde kayıtsız ve kuşaksız bitki akvaryumu şeklinde yapılmıştı.taç koyalım 20 cm aydınlatma kasası ve kalan boşluğu camla kapatalım diye anlaştık.dolap içini yaparken kendisini aradım sordum aynı renk malzeme yok sorun olmazsa yapacağım dedim tamam dedi.teslimata giderken adamım yoktu aradım sordum kapıcı var dedi bende ücretini öderim beraber taşırız dedim.şişliye teslim için götürdüm ve kapıcı saolsun yardım etti karşılığını karısına verdim.soner bey kalan ödeme dedim şimdi yok 3 gün sonra göndereyim dedi peki dedim çıktım ama 7-8 gün sonra aldım ödemeyi.geçenleri ayrıntısı ile yazıyorumki Sezar da Hakkı'nı alsın.
10 gün sonra balıklarım çok su sıçrattı bu buhar camı yeterli gelmedi başka bi çözüm bulalım şefi bende başka bi yöntemle yapabileceğimi cumartesi gelip alabileceğini söyledim.o gün geç aradı ve ben başka bi kurulumdan dönemediğim için ben getireyim dedim.bu sefer de 3-4 gün gidemedim şişliye bi mesaj atmış bugün getirdin getirdin getirmezsen internette yazacam diye bende tehdite karşılık elinden geleni ardına koyma bana zorla iş yaptıramazsın dedim
Extradan ücret talep etmeden yaparım yardımcı olurum dediğim bir şeyi kısa sürede yapamadım.olay bu kadar küçük ve karşılıklı anlayışla yürüyen bir ticari faaliyeti (yukarıda anlattım) tehditle bozan kendisidir.haklı olduğu yer vardır ama mağdur sadece o değildir.2.el akvaryumu hala alamadım ödemesini tam yapmadığı bi ürünle ilgili Hakkı'mda doğru ve yanlışı bir arada yazmış. ben dürüst bir esnafım ve aldığım ücret helaldir karşılığında verdiğim ürün tam konuştuğumuz gibidir.ben bu işi para kazanmak için yaptığım kadar kişisel zevkim içinde yapıyorum.yaptığım ürünü önce kendim için yapıyorum.beğenmediğim ürünü ya satmam ya da kusurlarını söyleyerek ucuza satarım.
Burdan esnafa giydiren müşteriyi hep haklı gören zihniyet sen para veriyorsan bende karşılığını veriyorum.ödediğin paranın karşılığını alamadığında idare etme hemen iade et.Millet olarak hep böyleyiz alırken birbirimizin yüzüne Hatay'ı yanlışı söyleyemiyoruz ama arkadan ana avrat düz gidiyoruz.[EDIT]talo,2015-09-28 00:41:26[/EDIT]
Soner bey slm. bana vereceğiniz fiyattan düşürttüğünüz ikinci el akvaryum ne oldu.
Burada yazılanlara göre yorum yapan arkadaşlar canlı satışım yok.vergi levham da ruhsatımda var.
Olaya tersten girdim şimdi başa dönelim.Soner bey dükkana eşi ile geldi ve hazırdaki akvaryumu beğendi bi fiyatta anlaştık.2.el akvaryumunu fiyattan düştüm bu akvaryumu kurunca alırsınız dedi.teslimat için nakliye ücreti de aldım .akvaryum normalde kayıtsız ve kuşaksız bitki akvaryumu şeklinde yapılmıştı.taç koyalım 20 cm aydınlatma kasası ve kalan boşluğu camla kapatalım diye anlaştık.dolap içini yaparken kendisini aradım sordum aynı renk malzeme yok sorun olmazsa yapacağım dedim tamam dedi.teslimata giderken adamım yoktu aradım sordum kapıcı var dedi bende ücretini öderim beraber taşırız dedim.şişliye teslim için götürdüm ve kapıcı saolsun yardım etti karşılığını karısına verdim.soner bey kalan ödeme dedim şimdi yok 3 gün sonra göndereyim dedi peki dedim çıktım ama 7-8 gün sonra aldım ödemeyi.geçenleri ayrıntısı ile yazıyorumki Sezar da Hakkı'nı alsın.
10 gün sonra balıklarım çok su sıçrattı bu buhar camı yeterli gelmedi başka bi çözüm bulalım şefi bende başka bi yöntemle yapabileceğimi cumartesi gelip alabileceğini söyledim.o gün geç aradı ve ben başka bi kurulumdan dönemediğim için ben getireyim dedim.bu sefer de 3-4 gün gidemedim şişliye bi mesaj atmış bugün getirdin getirdin getirmezsen internette yazacam diye bende tehdite karşılık elinden geleni ardına koyma bana zorla iş yaptıramazsın dedim
Extradan ücret talep etmeden yaparım yardımcı olurum dediğim bir şeyi kısa sürede yapamadım.olay bu kadar küçük ve karşılıklı anlayışla yürüyen bir ticari faaliyeti (yukarıda anlattım) tehditle bozan kendisidir.haklı olduğu yer vardır ama mağdur sadece o değildir.2.el akvaryumu hala alamadım ödemesini tam yapmadığı bi ürünle ilgili Hakkı'mda doğru ve yanlışı bir arada yazmış. ben dürüst bir esnafım ve aldığım ücret helaldir karşılığında verdiğim ürün tam konuştuğumuz gibidir.ben bu işi para kazanmak için yaptığım kadar kişisel zevkim içinde yapıyorum.yaptığım ürünü önce kendim için yapıyorum.beğenmediğim ürünü ya satmam ya da kusurlarını söyleyerek ucuza satarım.
Burdan esnafa giydiren müşteriyi hep haklı gören zihniyet sen para veriyorsan bende karşılığını veriyorum.ödediğin paranın karşılığını alamadığında idare etme hemen iade et.Millet olarak hep böyleyiz alırken birbirimizin yüzüne Hatay'ı yanlışı söyleyemiyoruz ama arkadan ana avrat düz gidiyoruz.[EDIT]talo,2015-09-28 00:41:26[/EDIT]
Akvaryum Dizayn Merkezinden aman çok uzak duralım
Mrb.Öncelikle arkadaşların şikayetçi oldukları konuları anlayışla karşılıyor ve bundan sonra bu tür sıkıntıların tekrar etmemesini diliyorum.yaklaşık 3 ay önce akvaryum dizayn merkezini devralmış bulunuyorum.ilgisizlik, özentisiz iş yapmak gibi hataları ortadan kaldırdık.kendim endüstri mğhendisiyim ve çalışanım su ürünleri mühendisidir.insanların en çok şikayetçi oldukları teknik konularda büyük ilerleme kaydettik.en azından bize yansıyan sorunları derhal gideriyoruz.pahalılık konusuna gelince çok katılmıyorum.pahalı olan özel tasarımlardır yoksa herkesin yapabildiği görsellikteki akvaryumlarda çok uygun fiyatlara akvaryum yapmaktayız.lütfen geçmüşten gelen sıkıntılarınız varsa bize ulaşın ve çözümüne bakalım.hoscakalın
Forumdan aldığı aquabee3000 kafamotoru arızalı çıkınca ilan verip forumlarda arızalı olduğunu belirtmeden satmaya çalışan doğan arkadaşımızı bu yazısından dolayı tebrik ediyorum.
Mrb.Öncelikle arkadaşların şikayetçi oldukları konuları anlayışla karşılıyor ve bundan sonra bu tür sıkıntıların tekrar etmemesini diliyorum.yaklaşık 3 ay önce akvaryum dizayn merkezini devralmış bulunuyorum.ilgisizlik, özentisiz iş yapmak gibi hataları ortadan kaldırdık.kendim endüstri mğhendisiyim ve çalışanım su ürünleri mühendisidir.insanların en çok şikayetçi oldukları teknik konularda büyük ilerleme kaydettik.en azından bize yansıyan sorunları derhal gideriyoruz.pahalılık konusuna gelince çok katılmıyorum.pahalı olan özel tasarımlardır yoksa herkesin yapabildiği görsellikteki akvaryumlarda çok uygun fiyatlara akvaryum yapmaktayız.lütfen geçmüşten gelen sıkıntılarınız varsa bize ulaşın ve çözümüne bakalım.hoscakalın
Forumdan aldığı aquabee3000 kafamotoru arızalı çıkınca ilan verip forumlarda arızalı olduğunu belirtmeden satmaya çalışan doğan arkadaşımızı bu yazısından dolayı tebrik ediyorum.
Sump Kirli Su Çıkışı
Dediğiniz şekilde problemler ile hiç karşılaşmadım.Gördüğüm tek dez avantajı suyun geçtiği aralıktan sığabilecek kadar küçük balıklar giriyor.birde normalden fazla akıntı oluşturuyor.tabi akıntının sump motorunun pompaladığı su debisi ile alakası çok.
Dediğiniz şekilde problemler ile hiç karşılaşmadım.Gördüğüm tek dez avantajı suyun geçtiği aralıktan sığabilecek kadar küçük balıklar giriyor.birde normalden fazla akıntı oluşturuyor.tabi akıntının sump motorunun pompaladığı su debisi ile alakası çok.
3d arka fon arıyorum
Verdiğiniz sitedeki yetkiler ile bende konuştum karbon-fiber malzemeden yapılıyor ve ithal geliyor.Görüntüsü müthiş doğal duruyor ama fiyatı ölçüye göre değişsede 150 cm uzunluk 60 cm yükseklik bir fonun fiyatı 365 dolar dediler.ama fiyatı indirmeye çalıştıklarını söyledi yetkili.ne kadar ucuzlar artık bilemiyorum.talo 2011-04-28 16:02:51
Verdiğiniz sitedeki yetkiler ile bende konuştum karbon-fiber malzemeden yapılıyor ve ithal geliyor.Görüntüsü müthiş doğal duruyor ama fiyatı ölçüye göre değişsede 150 cm uzunluk 60 cm yükseklik bir fonun fiyatı 365 dolar dediler.ama fiyatı indirmeye çalıştıklarını söyledi yetkili.ne kadar ucuzlar artık bilemiyorum.
Sump Kirli Su Çıkışı
Yeni tankınız ve üyeliğiniz hayırlı olsun.Sump konusunda benim düşüncem; dipten 5-10 cm arası bi su girişi ile çalışan sistemin daha etkili olduğu yönünde.600 lt lik akvaryumumda kullandığım sistem ve kum üzerinde yem artığı ya da dibe çöken yabancı maddeleri çok hızlı uzaklaştırıyor.
Yeni tankınız ve üyeliğiniz hayırlı olsun.Sump konusunda benim düşüncem; dipten 5-10 cm arası bi su girişi ile çalışan sistemin daha etkili olduğu yönünde.600 lt lik akvaryumumda kullandığım sistem ve kum üzerinde yem artığı ya da dibe çöken yabancı maddeleri çok hızlı uzaklaştırıyor.
26 balığım neden öldü
[QUOTE=bekirozel]İlk 13 balığım öldükten sonra akvaryumu banyoya taşıyıp sadece sıcak su ile tıkadım herhangi bir deterjan kullanmadım,filtreyide banyoya götürerek sıcak su ile iyice yıkadım,kumlarıda aynı şekilde yıkadım daha sonra 2 gün beklettiğim 2 damacana suyu ve musluktan takviye ettiğim suya azoo marka su düzenleyici (1kapak) azoo marka parazit önleyici (1 kapak) ilave ettim ardından suyu 2 gün daha beklettim.
[QUOTE=bekirozel]İlk 13 balığım öldükten sonra akvaryumu banyoya taşıyıp sadece sıcak su ile tıkadım herhangi bir deterjan kullanmadım,filtreyide banyoya götürerek sıcak su ile iyice yıkadım,kumlarıda aynı şekilde yıkadım daha sonra 2 gün beklettiğim 2 damacana suyu ve musluktan takviye ettiğim suya azoo marka su düzenleyici (1kapak) azoo marka parazit önleyici (1 kapak) ilave ettim ardından suyu 2 gün daha beklettim.
Hava motoru ve dış filtreyi bu süreç içerisinde çalışır vaziyette tuttum ardında kayaları kaynatarak akvaryuma ilave ettim,2. günün akşamı akvaryumcudan aldıgım balıkları posetinden cıkartmadan 30 dakıka suyun ıcınde beklettıkten sonra suya saldım akvaryumcunun suyunu kendı suyuma karıstırmadım.
Balıklar toplamda 7 gün yaşadı bu olayı 2. kez yasıyorum ard arda.
Şimdi tekrar balık alıcam ama almadan problem nedir öğrenmek istiyorum
Acaba 13 sayısı gerçekten uğursuzmu ne :(
[/QUOTE] SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
