ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
mtn5022
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Temmuz 2011 13:16
Son Ziyaret:
17 Ağustos 2017 08:35
Toplam Mesaj:
350 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Metin çelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

SON 10 MESAJI

Artemia hakkinda A'dan Z'ye



Enkle klekkere bu aleti temin eden . üreten vb satışını yapan varmı acaba ?
[:D][:D][:)][:)][EDIT]mtn5022,2016-01-28 11:41:45[/EDIT]
Canpet sorun çözüldü
[QUOTE=CanPet.net]Metin Bey,

Siz yazdınız dıye burdan cevap verdım ınsanlar yanlıs anlamaması adına, ben sızın ucretınızı urunu almadan  ıade ettım mi ettim bunda hemfıkırız  , ayrıca butun kargolalarla calısacagım dıye sanırım bı kanunda yok hangısınden memnunsam onla calısırım
ayrıca sadece ıade prosedurlerıne göre ıadeler hangı kargo ıle gelırse onla gonderılmelıdır. buna rağmen urunu almadan ucretını ıade ettık ve urun kargo sırketınde kalsın dedım . ben sızın urunu surat kargodan almanızı ıade almanızı talep etmedım kı surat kargo sıze getırınce kabul etmıyorum deseydınız olup bıterdı
kırılma konusuna gelınce  yolda kırılması muhtemeldır , urun kargo bedelı 33 Tl denılınce almayın dedım urunu elemanlara siz urun gonderseydınız 33 TL ucretle gerı dönseydi geri alırmıydınız??? 

Sizin burda ne zararınız var bil bilsem herşey halolucakta onu çözemedim. ben kendi rızamla ürünü iade ettim  ve hakkımı helal edıyorum konu kapanmıstır benım acımdan

Hem ben urun bedelını ıade edıcem cebımden cıkacak hemde  sıkayet edılıcem hıc aklıma gelmezdı:)))

Ayrıca bu yemın ben suya battıgını dusunuyorum her granul yem gıbı buda suya batmalıdır

Yine soluyorum 11 tane satıs magazımız var  .11 tane canpet olmayacagı ıcın degısık ısımlerde satıyoruz ayrıca Canpet.net  o kadar yogunki baska bır satıs kanalında satıs yapmayı kaldıramaz ayrıca dğer sitelerimde değerlensin diye de açmış olabılırım dimi farklı satıs kanallarını., bu sorun ıse yarın hemen gıttı gıdıyorda canpet diye acıyım hatta sımdı soluyum bilgi işleme açtırıyım mutlu olalım hep beraber:))

Benim hakkımda şikayet vardır , şikayetsız bır tane fırma varmı merak edıyorum onemlı olan muhatap bulabılmek duzeltılmektir.

www.mamamarket.net  lütfen inceleyiniz Reklamımı yaptıgın ıcınde teşekkur ederım. Allah'ta dogruyu bılıyor sende bende bılıyoruz benım ıcın de gercekten hıc problem yok ama eğer satış yaparsan bir gün internetten aynı şeyler basşına gelirse anlarsın  beni

Hem aradım konustuk hem mesajlastık kac tane firma yapar bunu ??

Ayrıca şimdi aklıma geldı bu yemden kullanan varsa lutfen paylassın  rotıfısh granul ciclid yemi  batarmı batmaz mı granul yem ağırlıgından dolayı batmalıdır dıye dusunmekteyım

Saygılar Sevgiler


[/QUOTE]   bende siz yazdınız diye cevap verdim..

 benim sıkıntım dibe batan yemi almaya kalkışıp dibe batmayınca durduk yere  lazım olmayan yemi  almak. ben bi para ödedim sonuçta kargoyu ben yolladığım için. o kargo yasal olarak bana geri döner.   sanki bağış yaptınız.  benimde size  sizin anlaşmalı kargonuzla göndereceğim diye bi kanunda yok.   o yemi kullna elbet vardı zaten ben video çekince  o büyük firmayı kapatacakmsıın ona bakacağım.  söz söz ise bakacaz yüreğinize.
ben 7 yıldır hobiyle uğraşırım yem malzeme bişçok ürünü netten alırım  ilk defa sizn gibi bi tavır görüyorum.    bilinmeyen yeni tür bir yem soruyorumn yalnız cevap üzerine alıyorum.  batmıyor deseydinizde alsaydım  hiç bir şey söylemeye hakkım elbett yoktuu. neyse bu mevzu uzar gider.
bende hem istemediğim bi yemin bana yalnız cevap verilerek gönderileceğini hiç ummazdım kos koca canpet tarafından. ..!!!  daha öncede  bi yem aldım sizden  kargo bilme kaç günde geldi sora sora araya araya anca göndertimm ozman kendi isitenizden ilk defa alöıtım sistemden alımın iade yapma  falanda yoktu.  kaç defa sekreterlerinizi aradım  yem bana tam 9 gün sonra geldi.  sorun yok geçte olsa aldım ama bidaha almıcaktım sizden istemeyere bilmeyerek farklı bir isimle gittigidiyordan almış bulundum faturayı görünce eyvah dedim ama yine bi sorun oldu.   tek bu konu değil   forumda  canpet adı ile arama yapotırın bi bakın şikayetlere sorunlara.  inşş zamanla tecrübe kazandıkça düzelecektir.
ben bir hobici olarak hçbir satıcıya kasıtlı zarar verecek değilim.  o telefonda bahsettiğinz gibi yemi alıp  kullanıp kullanıp geri iade eden insanlarda hiç değilim. .

Canpet sorun çözüldü
[QUOTE=CanPet.net] Selamlar

Yonetım cevap verme hakkımızı ıptal edene kadar cevap verelim
 
Selim Bey Sızle telefonlada konuştuğumuz uzere  4 parça sıparısınız sıze teslım olmuş fakat ıstedıgınız kepcenın olculerı sanırım yanlış olduğunu yada yanlış anlaşılma olduğunu dusunerek ıade ettıgınız
kepçe sıtedekı belırtılen barkodla gonderılmıs olup  jbl nın kendı sıtesıne yada ıthalatcısı pet gardena doğru urun gonderıp gondermedıgımızı yınede teyıt edebılırsınız burdakı tek sıkıntı sızın siparişinizdeki ürün ile  beklentinizdeki ürününü olculerindekı farklılıktır
Ayrıca gorustugumuz uzere 30x20 cm ölçülerınde piyasada bir kepçe var ise pazartesı sıze gonderım olucaktır
Ayrıca sıkayet edılen kurumlardan bıze savunma ıstenıldıgı taktırde gerekenı yapıcak olup hukuksal haklarımızı kullanacağız
 
SAYGILAR


Metin Çelik
 
 Sizlede az Önce telefonla konuştuk durumu bırde benden dınleyınız  ve lütfen empatı yapınız
 
kendılerı mamamarket.net olan mağazamızın gıttı gıdıyor satış kanalından urun satın almıştır rotıfısh kova cichlid yemı alınmış olup  yemın suya batmadığı söyleyerek gerı gonderecegını söyleyerek açılmış yemı ıade etmek ıstemıstır bızde kendısıne ıade edebılırsınız diyerek durumu kabul ettık
 
Fakat gıttı gıdıyor kuralları ve vicdan kuralları cervecesınde alınan urun yıne anlaşmalı kargo ıle gonderılmesı gerekmektedir dıye dusunmekteyım fakat urun anlaşmasız kargo ıle gonderılmıs kargoda
 
33 TL kargo ucret odememızı ıstedıgı ıcın urunu teslım almadık surat kargoya ıade edılmıstır. KENDISININ ODEDIGI UCRETTE 64 TL ANINDA GİTTİGİDİYOR UZERINDEN IADE OLMUSTUR.
Hme urunu ıade almadık hemde musterı magduriyet yasamasın diye kendisine ürün bedelı ıade edılmıs oldu . sonunda yıne bız sıkayet edıldık :))
 
yanı 33 tl kargo ucretı ıle urunu lütfen empatı yapınız kım ıade alır ve buna ragmen gıttı gıdıyor kurallarını devreye sokmadan musterıye ucret ıdesı yapacaktır.
 
Bız kova yemın ücretini kendilerine iade ettik. Kargodan teslım almadıgımız urunude kargodan kendıleri teslım almışlardır
 
Saygılar Hurmetler


Ayrıca
 
kerevit sattığımız fılan soylenıyor hiçbir zaman canlı satışımız olmamıstır ,sadece tropica bitki ithalatçısı olduğumuz dönemlerde bıtkı satışımız mevcuttu Sonra el degıstırmısık sonra sonra...
 
Sadece bılancolarımızın yukseldiginden dolayı LTD Şİrket olarak degıl Anonim Şirket Olarak A.Ş olarak devam etmekteyiz. Sadece perakende mağazalarımızı eleman yetersızlıgınden dolayı ve ınternet satışlarımızın cok fazla olmasından dolayı kapattık
 
Çok Satıyoruz Sektörün Lideriyiz
 
Sahıbıde aynı kışı yanı ben Tuna:))
[/QUOTE]



konuyu yeni fark ettiğim için  şimdi cevap veriyorum. aradığıonızda forumdada yazdığınız söyleseydiniz.  bendhemen cevap vriridim. evet bahsi geçen alma işlemi doğru
fakat eksik anlatıklarınız var tuna bey.
ben yemi sipariş vermeden önce kidsine mesajattım
bu yem dibe batıyormu diye.
sizde biraz empati yapınız satıcı size yemi dibe batıyor  deyipte  yem geldiğinde heyecanla yemi attığınızda yemi %99 unun batmadığını görünce iade yapmak en doğal hakkım.
iadedeki durum ise şöyledir.  mesajlarda kendisine  bu yem dibe batmıyor bildiğim bir yem ile değiştirelim.  iade yapmayın dedim.  kendi kabul etmedi  yok gönderim yemi iade yaparım dednildi. evet sistemden yapıldı fakat.  ben bana en yakın olan kargo şubesi olan sürat kargoyla adresine gönderdim.  kendilerini anlaşması yok ise beni ilgilendirmiyor.  gittigidiyorda  iade bölümüne girince iade yapılacak kargolarda tüm kargolar var.  okadar reklma yapan büyyük bir firma sahibi olan günde bilmem kaç yüz kargo gönderen bir firmanın anlaşmaması olması beni ilgilendirmiyor..
zaten sorun başta dürüst olmamaktan kaynaklanıyor. yoksa ben dibe batan yemi niye batmıyor diye iade yapayım. 1 gün içinde  yemin tadına bakıpta beğenmediğin için mi göndericem ? 
ayrıca mesajlarda defalarca  yem size hediyem olsun diye tekrara rağmen istemiyorum yeminizi dediğim halde hediyem olsun hediyem olsun dan bıktım.  1 defa görüştük uzun konuşma üzerine tekrarında aradığında çalışma saatlerim içinde olduğum için telfonlara cevap veremdim.  defalarca farklı numarlardan arandım.  bunun yanında kargo firmasında kargoyu almadığı için geri gönderen ben olduğum için.  kargonun masraflarının benim tarafımdan ödenmesi gerektiğini defalarca onlarda arayınca bıktım ve geri gönderin alacağım dedim.   kargo geri geldi  DİBE BATMAYAN yemi göz göre göre geri alamk zorunda kaldım. kargo geri geldiğindede yem kovasının alt tarafının aşağıdaki resimde olduğu gibi  kırılmış ve koli bantı ile yapıştırılmış olduğunu fark ettim.   bu kırıklık ilk geldiğinde varmıyıdı bilemiyorum ama bunu bu halde olmasının iki sebebi var ya ilk baştan kova kırıktı ve iade almama sebebi buydu , yada sürat kargo kırıdı ve çaktırmadan yapıştırdı.  arada kaynadı yani..  bunun için kimseyi %100 suçlayamam.  kargo parasını verdim yem elimde kaldı.   brundiler için almaya çalıştığım yem  strafor köpük parçaları gibi su üstünde yüzüyor.  satıcıya bu yemin videosunuda çekip göndereceğim hazır burada konu açılmışken.  burdan paylaşırım.
çünkü kendisi o yemin %90 nının  dibe batığını ve bu işi bırakma pahasına idda etti.
ben videoyu çekme fırsatım olmdaı  iş yoğunluğumdan dolayı. ama en kısa sürede ekleyeceğim videoyu. 
ben zaten  CANPET in  gitt gidiyorda hala niye ( MAMAMARKER ) ADI ALTINDA satış yaptığını çömüş değilim. madem sevilen bir firma maden düzgün iş yapılıyor forumdada kendileri varmış.  okadar şikayet konusu var  . bi sorun var demekki..  
kargodan geri gelen kırık kova ve  tuna beyle ilk yaptığımız konuşma




 
canpet veya 34akvaryum.com dan alış veriş yapanlar
[QUOTE=AkvaryumElazığ][QUOTE=mkrbgaL144]Canpet mi ? Düşman başına...     
Siparişimdeki yem  ellerinde yokmuş. Bana  farklı  yem  göderdiler. Aradım gönderin düzeltelim dediler.
ardından gönderdim. İnanılacak gibi değil ama 5 ay  bana yem göndermediler. ilk  hafta  hergün aradım. Ama saygızılar  her seferinde  yalanla savuşturdular. Sonra Allah'a havale ettim.
   5 ay sonra yine farklı bir yem  göderdiler (2 ay sonra son kullanma  tarıhı bıtıyordu). Facebook  sayfasından mesaj  attım(çünkü ordaki kadınla konuşmaktan usandım).Durumu anlattım. Neymiş efendim yemler son kullanma tarihinden 1 sene sonrasında bile kullanılabilirmiş. Saçma saçma insanlar...
 NE OLUR ALIŞVERİŞ YAPMAYIN. PARA KAZANAMASINLAR BU İŞTEN
[/QUOTE]


            Konuyu hortlatmanın ne kadar doğru olduğu veya olmadığı  tartışmasına girmeden şunu belirteyim. Günümüzde E-ticaret döneminde alışverişin güven içerisinde gerçekleşmesi için gittigidiyor tarzı sitelerde havuz sistemi kullanılıyor. Para satıcıya aktarılmıyor, ürünü alıyorsunuz eğer sorunu veya iadesi yoksa parayı onaylıyorsunuz ve para, havuzdan karşı tarafa aktarılıyor. Artık çoğu bireysel alışveriş sitesi özellikle gittigidiyor tarzı sitelerde faaliyet gösteriyor. Alışverişi yaparken bu durumu göz önünde bulundurunuz. Keyifli hobiler 
[/QUOTE]


konuyu sürekli hortlatmamın sebebi şudur .  detaylara girmeden kısa anlatacağım .    güya farklı bir satcı diye gittigidiyordan   mamamarket satıcısından yem aldım.    almadan önce bu vatandaş aldığım yemin  dibe batıp batmadığını  ısrarla sordum bana dibe batan yem lazım idi.  ismi aynı olan yemi  bazı siteler  dibe yavaş batan yem diye  satıyordu . bunların ilanında bi açıklam yoktu bende sordum ve evet dibe batan yemdir denildi.  yemi aldım   yemin  bir atımlık içinde sadece 1-2 adeti dibe yavaşca batıyor oda su kabarcığı yapıştığı için.   iade ettim  vatandaşlar.  iadeyi kabul etti  havuzdaki ödemeyi mecburen kabul etti.  fakat.   bu arkadaşlar sadece 1 kargo firması ile anlaşma yapmışlar.  bana gelen kargo firması  banan uzak olduğu için bana yakın olan ile gönderdim.   
dolayısıyla kargo ücreti normal ücretile gititi.  vatandaş kargoyu kabul etmeyip  birde geri dönüş ücretiyle birlikte 40 lira tuttu.  ve mesajlarında paranızı iade ettim  bizden büyüğü yok.  günde bilme kaç yüz kargo yapıyoruz.   ismini vermeyeceğim biçok siteye  biz veriyoruz malları.    20 den fazla istede satış yapıyoruz.  bilmem kaç katlı şov romm mağzamız var vb. bir sürü reklam dinlerid 3-4 gün.   ve adam işi bırakma iddasına girerek  yemi dibe battığını iddaa ediyor.  işime yaramayan yemi almak zorunda kaldım.  ve gönderdiği kovanında kapaında herhangi bir güvenlik jilatini şeridi falan yok.   koli bandıyla bantlanmış bir kova yem geldi.  böyle bi saçmalık.  gitti giyor sitemine yadım ama cevap maindar . satıcı  ödemeyi iade etmiş.  diğer sorunlar sistemimize alakalı değil ...!!!
bunlarda çok öce kendi sitelerinden almıştım yine bi sürü saçmalık olmuştu.  sakınıyordum  tesadüfen gittigidiyorda denk geldi  . isimi MAMAMARKET  . kargo gelince üstündede bu isim var fakat  fatura CANPET....  HALA BUGÜN MESAJ ATMIŞ.  HELAL OLSSUN BENDNE YANA.    BEĞENMEDİĞİN CANPET PARANI İADE ETTİ DİEYE HALAL REKLAM....
Canpet sorun çözüldü
Başka sitelerdede farklı isimlerde satış yapıyor..   ben aldım  gelan ürünü içindeki faturada bi baktım Canpet.  eyvah dedim ama olan oldu, kargoyu açmadan teslim almıştım :D

kargocu gitmeden açmadım benim hatam...

iade yaptım ama ödemeyi iade etti fakat ürünü geri almadı kargo geri geldi :D
canpet veya 34akvaryum.com dan alış veriş yapanlar
Canpet zaten çok sıkıntılı fakat  başka yerlerde başka isimlerle satış yapıyor.  
gittigidyorda  ( mamamarket ) satıcısıda  CANPET dir. aman dikkat. 
bunlar kendini düzeltmedikçe boykota devam
Malawi özelllikle MBUNA Türleri Hakkında Bilgi
[QUOTE=nofearkobra]

Valla word dosyasıydı bendeki,dosyayı koyayım dedim ama öyle bir menü olmadığını gördüm bütün dosyayı kopyalayayım dedim bu seferde resimler çıkmadı yazık oldu çalışmama.Oysaki gerçekten çok emek verdiğim güzel bir çalışmaydı.

[/QUOTE]  merhabalar  word dosyasındaki çalışmanızı metin546@hotmail.com adresime mail atabilirmisiniz. ?
Canlı petshop
Ara sıra aklıma geldikçe  yeniler mağdur olmasın diye , yorum yapıp güncel tutaya çalışıyorum ama.  
h yeniler çıkıyor.  burada gice fake hesaplarla burayı takip ettikllerini düşünüyorum.  ve tüm canlıpetşop ekibine recep ivedik in.  yol yardımı çalışanlarına gönderdiği selamı iletiyorum... 
Canlı Petshop aman!
onlar bu konuları takip ediyorlardır kesin. onlara çok özel saygılarımı iletiyorum. daha çok bakarsınız.  bakalım ne zaman müşterisiz kalıp , japon vb  satarak gümleyecekler
Canlı petshop
Dolandırıcılıkta üstlerine yoktur bu şahısların....

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.