ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
bthnmrt
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2011 20:32
Son Ziyaret:
06 Kasım 2014 21:22
Toplam Mesaj:
171 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Batuhan Mert
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1974
Yaş:
52
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 10 MESAJI
Yeni tankım. Bitkili tanka çevireceğim.
[QUOTE=shadown97]1-)Öncelikle sağlıklı ortam için dış filtre al tetra 600 tavsiye ederim ben daha yeni aldım 1 gün içinde elime ulaştı ve aynı gün kurdum ve gayet sessiz.
[QUOTE=shadown97]1-)Öncelikle sağlıklı ortam için dış filtre al tetra 600 tavsiye ederim ben daha yeni aldım 1 gün içinde elime ulaştı ve aynı gün kurdum ve gayet sessiz.
2-)İyi bir ısıtıcı al balıkların ve bitkilerin ısısı için önemli.
3-)Alıcan bitkilere göre lamba almalısın ve ışık gücü ona göre olması gerek.
4-)Bitkilerin güçlü koklenmesi için zemine ince kum ve lav kırıkları alabilirsin gerekli vitaminler vb.
5-)Mango kökleri koyarsan hem görsel hemde bitki ve balıklar için güzel bir ortam yaratırsın.
[/QUOTE]
Dış filtre,
Dış hava motoru,
İç filtre,
Isıtıcı, mevcut.
Diğer dediğiniz işlemleri de zaten yapacağım listede yer alıyor. Şuan akvaryumu balıklarım telef olmasın diye kurmam gerekiyordu asıl amacığım yapacağım listede yer alıyor zaten akvaryumun görüntüsünü konuya renk gelsin diye ekledim.
Yeni tankım. Bitkili tanka çevireceğim.
İlk tankım 40-50cm'lik ufak birşeydi. Amatörlüğümü atayım diye uğraşmıştım.
bthnmrt 2014-11-01 16:18:11
İlk tankım 40-50cm'lik ufak birşeydi. Amatörlüğümü atayım diye uğraşmıştım.
Şimdi ise bir üst kademeye geçmeye karar verdim. Bitkili yüksek litreli güzel bir sistem yapmaya. :)
Ancak henüz alacağım malzemeler var ayrıca dekor ve tasarıma başlamadım daha. Burada usta arkadaşların akvaryumlarını takip ederek inceleyerek başlamayı istiyorum. Bitkileme işleminde ilk etap için çok büyük sıkıntı çekeceğimi düşünüyorum ama artık yapacak bir şey yok. Bir yerden başlamak lazımdı, bende başladım artık. :)
Örneğin; hagen zemin kumu, kökler, kayalar - taşlar, bitkiler ve yeni balıklar.
Akvaryumun fotoğrafını göstermeyi istiyorum. Dediğim gibi; hiç bir dekor yok, balıklarım telef olmasın diye tankı kurmak durumunda kaldım. Yoksa tankı bitkileme ve dekor için rahat 15 günü var.
Ölçüleri: 70 x 35 x 30 (ort. 75 litre.)
Düşüncelerim ve yapmak istediklerim;
arka fon aynen kalacak,
üst kapak ayarlanacak ve güzel göstermesi adına bir lamba takılacak (renk araştırması yapacağım)
siyah hagen bitki zemin kumu koyulacak,
büyük dekor taşları alınacak,
dekor ve bitkilendirme işlemi için değişik kökler alınacak,
bitkiler alınacak ve bitkiler ekilecek,
yeni balıklar gelecek. (tür yine lepistes düşünüyorum. ama lepistesle yaşayan diğer canlıları da eklemeyi düşünmüyor değilim karışık olacak yani.)
şuanlık düşüncelerim bunlar, yorumlarınız için teşekkürler.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=BadWolf]Fafyalar balık öldürmez. Bir canlının dolanarak ya da sıkışarak ölmesinin tek yolu açlıktan ölmesidir. Bir hafta yem yemeden durabilir,siz de fark ederdiniz.[/QUOTE]
[QUOTE=BadWolf]Fafyalar balık öldürmez. Bir canlının dolanarak ya da sıkışarak ölmesinin tek yolu açlıktan ölmesidir. Bir hafta yem yemeden durabilir,siz de fark ederdiniz.[/QUOTE]
farklı bir şekilde öldü o zaman.
bugün 1 dişim daha rahmetli olmuş toplamda aldım alalı 3 balığım gitti.
2 dişim 1 erkeğim.
Dişiler çok kovalanıyor, erkekler de çok kovalıyor. Devamlı çalışıyorlar. Her şey çok iyi 1 ay olacak neredeyse tankı kuralı 3 firem var başka yok. Bugün yine yavru vardı rafya içlerinde alabildiklerimi aldım.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
Arkadaşlar merhabalar. Sayamadığım kadar yavrum mevcut şuanda. :)
Arkadaşlar merhabalar. Sayamadığım kadar yavrum mevcut şuanda. :)
Sanıyorum 60-70'i geçti rahatlıkla. Yediklerini de sayarsak ölenleri toplamda 150-200 adet yavru olacaktı. Ama şuanda da 60-70'i rahatlıkla geçen yavru kabilem var. :) Ancak fotoğraf makinesinin kalitesizliğinden mi yoksa benim çekememezliğimden mi bilemiyorum yavrular pek belirgin olmuyor. Ama yakından bakınca o kadar çok güzeller ki minnacıklar. :)
Toplam tankımdan 1 dişi 1 erkek öldü. 1 dişim halsizdi doğum yaparken öldüğünü varsayıyorum 1 erkeğimde ölüm sebebini bilemiyorum ama sanırım rafya öldürdü. Yüksek ihtimal odur. Başka da kaybım yok. Yavrularımdan ise 5 adet kadar ölüm gerçekleşti. Normal olarak, yiyenleri saymıyorum bile. Rafya ya saklananlar saklandı alabildiklerimi aldım kısaca.
Yeni resimler:
Yukarı belirleniyorlar 20-30 kadar var aşağıda da bir onlar kadar hatta daha da fazla mevcut.
Çekebildiklerim bu kadar. Her gün yavru alıyorum neredeyse. Hala da şuanda karını siyah olan dişilerim var. Erkeklerim maşallah çok iyi çalışıyorlar. Hangisinin doğurduğunu akvaryumda çok balık olduğu için anlamıyorum bile.
Bir miktarını çıkartmak gerekecek akvaryumdan, sanırım. :)
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=sercan-deliorman]Üstadım rafya işine hiç bulaşma balıklar dolanıp ölüyor veya kenarları yuzgeclerını kesıyor balıklara acı cektırmeyın lütfen. Eğer isterseniz size ücretsiz bitkaç kök bitki gönderebilirim. Gün ışığı aydınlatmada almışsınız 1 aya kalmaz onlar çok güzel şekilde çoğalır ve akvaryumun bir kısmını kaplar. Yada akvaryumcudan gidip sadece 1 kök alıp dikseniz bile balıklara genede çok faydası olacağını düşünüyorum. Özellikle çam yapraklı tabir edilen bitkiden alırsanız cok cabuk ürer ve hem daha sağlıklı hemde daha kaliteli yavrular yetiştirebilirsiniz umarım yardımcı olabılmısımdır.[/QUOTE]
[QUOTE=sercan-deliorman]Üstadım rafya işine hiç bulaşma balıklar dolanıp ölüyor veya kenarları yuzgeclerını kesıyor balıklara acı cektırmeyın lütfen. Eğer isterseniz size ücretsiz bitkaç kök bitki gönderebilirim. Gün ışığı aydınlatmada almışsınız 1 aya kalmaz onlar çok güzel şekilde çoğalır ve akvaryumun bir kısmını kaplar. Yada akvaryumcudan gidip sadece 1 kök alıp dikseniz bile balıklara genede çok faydası olacağını düşünüyorum. Özellikle çam yapraklı tabir edilen bitkiden alırsanız cok cabuk ürer ve hem daha sağlıklı hemde daha kaliteli yavrular yetiştirebilirsiniz umarım yardımcı olabılmısımdır.[/QUOTE]
Selamlar,
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Rafya dolanma olayını evet biliyorum ancak şuan için en iyi yöntem o tüm yavruları açıkta yerler ve dolayısıyla rafya da koruyor ufakta olsa.
1 kaç kök bitki çoğalana kadar onlar 1 sefer daha yavrular ve yavrularını yerler boş boşuna zaman kaybı olur daha önce tecrübeliyim bu konuda bu yüzden başıma geleceğini biliyorum. :)
Bu tanka da bitki yapamayacağım çünkü zaten yeterince ufak yeterince de hobiye para döktüm bir süreliğine bu beni idare edecektir sıkıntısız şuanda hiç bir problemim sorunum yok, olacağını da pek sanmıyorum çünkü bundan önce ki dönemim de de beslemesini yaptım bitki, rafya ve diğer hastalık tecrübem var.
Teşekkürler.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=deniz123]Akvaryum çok iyi abi eline sağlık ama canlı bitki koyarsan çok daha iyi olabılır
[/QUOTE]
[QUOTE=deniz123]Akvaryum çok iyi abi eline sağlık ama canlı bitki koyarsan çok daha iyi olabılır
[/QUOTE]
Allah'ın izniyle bitkiyi de bir sonra ki tankıma düşünüyorum şuanlık bitkileme işlemi yapamayacağım. :)
Rafya koydum akvaryuma şuan baktığımda yavrular vardı. :)
Yavrulamışlar sanırım.
Şuan kontrol ettiğime göre 4-5 tane dişimin karnı simsiyah yakın zamanda onlarda yavrulayacak sanırım yenmemesi için yavruların akvaryuma rafyayı arttırıyorum yavruyu aldığım gibi sağ tarafa yavruluğa ekliyorum bulduklarımı ekledim. Erkekler hiç boş durmuyor ancak balık fazlalığından dolayı satışa çıkarttım balıkları.
10-15 adet kadarını satmak durumundayım. İhtiyacı olan varsa;
http://www.akvaryum.com/Forum/yerli_uretim_lepistes_hepsi_cok_saglikli_kacirma_k754127.asp
Bu ilandan bakabilir,
Herkese değerli yorumu için teşekkür ediyorum.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=ozgurcee]Merhabalar Batuhan Bey, akvaryumuz hayırlı olsun. Arkadaşımız sizi uyarmaya çalışmış zira bahsettiğiniz karnı siyah olan lepistesleriniz doğurduğunda anneleri de dahil olmak üzere tüm lepistesler yavruları yiyecekler. Bu yüzden bitkilerden ya da rafyadan yavrularınıza kaçacak, saklanacak yerler yaparsanız yavruların kurtulma ve büyüme şanslarını arttırmış oluyorsunuz. Zamanla düzenler daha da güzelleştirirsiniz. Saygılar. [/QUOTE]
[QUOTE=ozgurcee]Merhabalar Batuhan Bey, akvaryumuz hayırlı olsun. Arkadaşımız sizi uyarmaya çalışmış zira bahsettiğiniz karnı siyah olan lepistesleriniz doğurduğunda anneleri de dahil olmak üzere tüm lepistesler yavruları yiyecekler. Bu yüzden bitkilerden ya da rafyadan yavrularınıza kaçacak, saklanacak yerler yaparsanız yavruların kurtulma ve büyüme şanslarını arttırmış oluyorsunuz. Zamanla düzenler daha da güzelleştirirsiniz. Saygılar. [/QUOTE]
Merhabalar.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Bitki ekleyemeyeceğimi baştada belirttim ancak ilerleyen zamanlara doğru düşünebileceğim bir tasarım olabilir. Akabinde zaten rafyayı hazırlıyorum yakın zamanda ekleyeceğim rafyayı. Henüz yavrulama işlemini yapacak kadar zamanları olmadı. 15-20 gün'e kadar yavrulama işlemi başlar varsayıyorum.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=BadWolf]O halde şöyle düzelteyim, doğacak yavrularınızdan en fazla 5 tanesi sağ kalabilecek o akvaryumda. Tabii yavruluk eziyetini yaşamazlarsa.[/QUOTE]
[QUOTE=BadWolf]O halde şöyle düzelteyim, doğacak yavrularınızdan en fazla 5 tanesi sağ kalabilecek o akvaryumda. Tabii yavruluk eziyetini yaşamazlarsa.[/QUOTE]
Güzel kardeşim benim, hepsini ölçüp biçiyoruz merak etme. Duruma göre balık çıkartımı veya ekstra durum olursa büyük tanka geçeceğim. Her şeyin bir yeri zamanı var her zaman istediğimiz gibi işler yürümüyor maalesef.
Teşekkürler güzel yorumun için.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=BadWolf]Lepistesler 30 kadar yavru verirler. Ancak sizin elinizde bir yavru var. Dişiniz 20-30 tane doğurmuştu,ama bitki eklemeyeceğiniz için,ileride doğacak olanların da başına geleceği gibi yendiler.[/QUOTE]
Günaydın balıklar uyutmadı beni. :)
[QUOTE=BadWolf]Lepistesler 30 kadar yavru verirler. Ancak sizin elinizde bir yavru var. Dişiniz 20-30 tane doğurmuştu,ama bitki eklemeyeceğiniz için,ileride doğacak olanların da başına geleceği gibi yendiler.[/QUOTE]
Evet 20-30 kadar yavru vereceklerini tahmin ediyorum bunların da.
Yendiler falan derken anlayamadım dediğinizi. 1 adet yavru var derken aldığım kişiden 1 adet yavru aldım. Bunlar henüz 1 defa doğum yapmış balıklar. Karınları ufaktan siyah olanlar var 1-2 haftaya doğum gerçekleşebilir. Yani o 1 tane yavru sadece kalıp diğer 29 tane yavru yenmedi kısaca. :)
Devamlı tasarım değiştiriyorum ayrıca o yüzden fotoğraf çekip koyamıyorum devamlı o bakımdan rafya vs ile kaplıyorum teşekkürler.
Günaydın balıklar uyutmadı beni. :)
Bugün biraz düzen yaptım sabah sabah, dün gece aklımda olan bazı şeyler vardı uyguladım. Yavrumu az daha yem ediyordum... Boyları ufak olmasına rağmen saldırdılar ancak yavrum kenarlara köşelere seri hareketlerle kurtardı kendini çay bardağıyla alıp pvcyi düzenleyip sağ tarafa aldım maşallah gayet sağlıklılar. Umarım en güzel şekilde bakabilirim, yavru alabilirim.
Gelecek ve değiştirilen düzenlemeler;
Arka fon değişimi yapılacak, (mavi veya siyah.)
Işık rengi değiştirildi,
Kum düzenlenmesi yapıldı,
Taş ve bazı süs değişimi yapıldı,
Sağ tarafı pvc alü ile kaplanarak yavru kaçmaması için epeyyy bir uğraşıldı en sonunda oldu sanırım,
Rafya eklenmesi sağlanacak,
İç filtre değiştirilerek; pipo filtre ve hava motoru ile devam edilecek,
Bazı düzenlemeler ve yapılacak listesi yukarıda ki gibidir. Bitki ekleyemeyeceğim bende çok isterdim ancak bu tanka koyamıyorum ancak çevreden bulabilirsem ekleme şansım olabilecek. Onun haricinde düşünmüyorum.
Saygılar.
Yeni lepistes tankım. (Yerli üretim) (yeni resim)
[QUOTE=meercin]Eleştiri ve önerilerim:
Arka fon değişmeli.
Bitki yerleştirilmeli.
Işık olmamış.
Taşlar daha uzunlamasına taşlar ile değiştirilmeli.
Suyun kalitesi pek iyi gözükmüyor.
Üretimhanenin nerede olduğunu öğrenmemiz mümkün mü?
Güzel lepistesler var mı?
[/QUOTE]
[QUOTE=meercin]Eleştiri ve önerilerim:
Arka fon değişmeli.
Bitki yerleştirilmeli.
Işık olmamış.
Taşlar daha uzunlamasına taşlar ile değiştirilmeli.
Suyun kalitesi pek iyi gözükmüyor.
Üretimhanenin nerede olduğunu öğrenmemiz mümkün mü?
Güzel lepistesler var mı?
[/QUOTE]
Arka fon siyah veya mavi yapacağım.
Hangisini bulursam artık. :)
Bitki yerleştirecek durumum yok maalesef bitki yerleştiremiyorum. Kısaca yerleştirmeyeceğim.
Işığı söküp gün ışığı rengi yaptım sarımsı.
Suyun kalitesinin kötülüğünü anlayamadım gayet iyi ve temiz su fotoğraflardan yanıltımı oldu acaba hava kabarcıkları yanılttı mı acaba.
Taşların dizaynını da değiştireceğim en kısa sürede önerinizi dikkate alıp bulabilirsem şayet.
Üretimhanesi olan abinin yeri istanbul kurtuluş tarafında hacı bir üretimciydi, yerine giderek bizzat görerek ve seçerek aldım hepsi kıpır kıpırdı gayet iyiydi. Ancak üretimhaneyi kapatacakmış söylediğine göre yıkım geliyormuş o taraflara.
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.












