ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
debamin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2012 16:55
Son Ziyaret:
29 Ekim 2025 20:00
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sırrı Sefa Yangöl
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Aydınlatma (power Led)
Teşekkür ederim 4 adet cüce vatoz var akvaryumda bakacağım eğer yosun problemi yaşarsam aydınlatmanın bir tanesini alabilirim zaten.
Teşekkür ederim 4 adet cüce vatoz var akvaryumda bakacağım eğer yosun problemi yaşarsam aydınlatmanın bir tanesini alabilirim zaten.
Aydınlatma (power Led)
Merhaba aydınlatmayı yaptım aşağıdaki gibi oldu görüşlerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438501.jpg[/IMG][EDIT]debamin,2025-02-23 14:40:27[/EDIT]
Merhaba aydınlatmayı yaptım aşağıdaki gibi oldu görüşlerinizi bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/230220251438501.jpg[/IMG][EDIT]debamin,2025-02-23 14:40:27[/EDIT]
Aydınlatma (power Led)
Merhabalar herkese görüşlerinizi dikkate alarak tasarımı değiştirdim. İnternette gezinirken kessil diye bir markaya rastladım ona benzetmek istedim. İncelerseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529321.jpg[/IMG]
Merhabalar herkese görüşlerinizi dikkate alarak tasarımı değiştirdim. İnternette gezinirken kessil diye bir markaya rastladım ona benzetmek istedim. İncelerseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/080120251529321.jpg[/IMG]
Aydınlatma (power Led)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Siz bilirsiniz ben yinede tavsiye etmem. 0.25-0.3 SMD led veya floresan için belirtilmiş olmasın? O kadar yüksek değeri low techte kullanabileni hatırlamıyorum.
Powerledlerde 0.1-0.15 tercih ediliyor.
Karar sizin, iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu tavsiyenizi değerlendireceğim. dediğim gibi bu durumda maliyetim yarı yarıya düşer neredeyse. Size de iyi geceler dilerim.
[QUOTE=iwagumi][URL]https://www.akvaryum.com/forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
Bu linki okumanızı tavsiye ederim ben burayı okuyarak 100 litre high tech için 30 watt kullandım mavi kırmızı kullanarak fazlasıyla yeterli geldi eğer extrem bitkiler kullanmayacaksanız bu bile fazla.
Arkadaşlar bahsetmiş fazla ışık kullanmak arabanın gaz pedalı gibi, nekadar fazla ışık okadar gübre ve co2 kullanmanız gerekir üstelik yosun işinden iyi anlamınız lazım yoksa bir süre sonra sizin için işkenceye dönecektir.
Eğer high tech kurulum yapmaycaksınız low tech için verdiğim linkte uygun watt değerlerini ve sprectrum seçmeniz lazım.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Okuyacağım mutlaka.
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Siz bilirsiniz ben yinede tavsiye etmem. 0.25-0.3 SMD led veya floresan için belirtilmiş olmasın? O kadar yüksek değeri low techte kullanabileni hatırlamıyorum.
Powerledlerde 0.1-0.15 tercih ediliyor.
Karar sizin, iyi geceler dilerim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu tavsiyenizi değerlendireceğim. dediğim gibi bu durumda maliyetim yarı yarıya düşer neredeyse. Size de iyi geceler dilerim.
[QUOTE=iwagumi][URL]https://www.akvaryum.com/forum/bitkili_tankda_led_kullanimi_k772480.asp[/URL]
Bu linki okumanızı tavsiye ederim ben burayı okuyarak 100 litre high tech için 30 watt kullandım mavi kırmızı kullanarak fazlasıyla yeterli geldi eğer extrem bitkiler kullanmayacaksanız bu bile fazla.
Arkadaşlar bahsetmiş fazla ışık kullanmak arabanın gaz pedalı gibi, nekadar fazla ışık okadar gübre ve co2 kullanmanız gerekir üstelik yosun işinden iyi anlamınız lazım yoksa bir süre sonra sizin için işkenceye dönecektir.
Eğer high tech kurulum yapmaycaksınız low tech için verdiğim linkte uygun watt değerlerini ve sprectrum seçmeniz lazım.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Okuyacağım mutlaka.
Aydınlatma (power Led)
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba şimdiden hayırlı olsun 12 power led in bir arada olması ısı açısından sıkıntı her 12li grubun üstünde mutlaka fan olmalı birde 12li gruba lens kılıfları oturucakmı onun ölçülerine dikkat etmeli ben yuvarlak bir pcb de onun sıkıntısını yaşadım.Market dijitalde bombeli lensler var çok verimli duruyor şuanlık bense yeni kullanmaya başladım 60 dereceliklerini[/QUOTE]
Teşekkür ederim fan bana da gerekecek gibi geliyor göreceğim. Ama sorun yok tasarım ona göre olduğu için çok kolay eklenebilir. 12 cm çapındaki pcb kullandığım için lens kılıfları oturacak diye umuyorum en azında yaptığım çizime göre oturuyor.
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba şimdiden hayırlı olsun 12 power led in bir arada olması ısı açısından sıkıntı her 12li grubun üstünde mutlaka fan olmalı birde 12li gruba lens kılıfları oturucakmı onun ölçülerine dikkat etmeli ben yuvarlak bir pcb de onun sıkıntısını yaşadım.Market dijitalde bombeli lensler var çok verimli duruyor şuanlık bense yeni kullanmaya başladım 60 dereceliklerini[/QUOTE]
Teşekkür ederim fan bana da gerekecek gibi geliyor göreceğim. Ama sorun yok tasarım ona göre olduğu için çok kolay eklenebilir. 12 cm çapındaki pcb kullandığım için lens kılıfları oturacak diye umuyorum en azında yaptığım çizime göre oturuyor.
Aydınlatma (power Led)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Low tech ise yinede fazla gelecektir. Bende brüt 96lt'de su üstü bitkilerle 24w powerled yaptım da su üstü bitki olmasa ciddi anlamda fazla gelecekmiş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241079/140920242056121.jpg[/IMG][/QUOTE
Low tech ama bayağı araştırdım low tech de watt/akvaryum hacmi= 0.25-0.30 deniyor çoğu sitede evet 4 modul fazla olabilir 3 modul daha mantıklı gibi benim işime gelir maliyetim azalır. :)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Low tech ise yinede fazla gelecektir. Bende brüt 96lt'de su üstü bitkilerle 24w powerled yaptım da su üstü bitki olmasa ciddi anlamda fazla gelecekmiş.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241079/140920242056121.jpg[/IMG][/QUOTE
Low tech ama bayağı araştırdım low tech de watt/akvaryum hacmi= 0.25-0.30 deniyor çoğu sitede evet 4 modul fazla olabilir 3 modul daha mantıklı gibi benim işime gelir maliyetim azalır. :)
Aydınlatma (power Led)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242253441.jpg[/IMG]
Daha iyi anlatabilmek için parçalara ayırdım en üstteki ve en alttaki üst ve alt kasa 3 boyutlu yazıcı ile basılacak arada yukardan aşağı sırasıyla alüminyum soğutucu (144.03 TL), pcb (41.15 TL), power ledler (111.92 TL) ve lens (59.28 TL) olacak.
Kırmızı ve mavi kullanacak olursam sayıları eşit 2 şer adet mi olmalı peki?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Mantık güzel de 120 lt akvaryuma 48 tane powerled taktığınızda yosuna karşı nasıl bir önlem alacaksınız? [:?][/QUOTE]
Şöyle düşündüm 126 lt*0.3= 37.8 watt çıkıyor benim aydınlatmada 48 watt oluyor fazla ise şayet 3 modüllü yaparak 36 watt a düşürebilirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242253441.jpg[/IMG]
Daha iyi anlatabilmek için parçalara ayırdım en üstteki ve en alttaki üst ve alt kasa 3 boyutlu yazıcı ile basılacak arada yukardan aşağı sırasıyla alüminyum soğutucu (144.03 TL), pcb (41.15 TL), power ledler (111.92 TL) ve lens (59.28 TL) olacak.
Kırmızı ve mavi kullanacak olursam sayıları eşit 2 şer adet mi olmalı peki?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Mantık güzel de 120 lt akvaryuma 48 tane powerled taktığınızda yosuna karşı nasıl bir önlem alacaksınız? [:?][/QUOTE]
Şöyle düşündüm 126 lt*0.3= 37.8 watt çıkıyor benim aydınlatmada 48 watt oluyor fazla ise şayet 3 modüllü yaparak 36 watt a düşürebilirim.
Aydınlatma (power Led)
Pcb, power ledler, soğtucu ve lens market digital de var onları oradan temin edeceğim ayrıca ledler için lens kullanmayı düşünüyorum ondan bahsetmedim ama çizimlerde görünüyor buhardan korur diye tahmin ediyorum olmazsa da cam veya pleksi kullanmak çok zor değil alt kasa o şekilde revize edilebilir kasayı ve askı aparatını 3 boyutlu yazıcıyla basmayı düşünüyorum.
[QUOTE=Tuna66]Bahsettiğiniz şekilde ledpaketim sitesinde boş kasa olarak satılıyor.pleksi korumasida va.[/QUOTE]
Evet doğrudur benzer leri var ama fiyatlarına baktım da beni aşıyor.[EDIT]debamin,2024-11-01 22:34:41[/EDIT]
[QUOTE=iwagumi]Kasa ve soğutucular gerçekten çok güzel fakat bunları nerden temin edeceksiniz, bu ürünler metal yada alüminyum olması lazım ki sıcaklığı hızlı atsın üstelik bu ürünlerin üzerine soğutıcı fanda eklenebilir benim hoşuma gitti ama ürünü nerden temin edeceksiniz.
Bir diğer konuda ledleri buhardan korumadığınız sürece masalef ömrü kısa olur ledlerin önünde ışığı geçiren ama ledleri buhardan koruyan cam pleksi gibi malzemeler şart yoksa kısa sürede patlıyorlar. [/QUOTE]
Soğutucu fan bende düşündüm zaten 4 adet civatanın ölçüleri fan ölçüleri ile aynı soğutucu üzerine istenirse fan eklenebilecek şekilde tasarladım.
Pcb, power ledler, soğtucu ve lens market digital de var onları oradan temin edeceğim ayrıca ledler için lens kullanmayı düşünüyorum ondan bahsetmedim ama çizimlerde görünüyor buhardan korur diye tahmin ediyorum olmazsa da cam veya pleksi kullanmak çok zor değil alt kasa o şekilde revize edilebilir kasayı ve askı aparatını 3 boyutlu yazıcıyla basmayı düşünüyorum.
[QUOTE=Tuna66]Bahsettiğiniz şekilde ledpaketim sitesinde boş kasa olarak satılıyor.pleksi korumasida va.[/QUOTE]
Evet doğrudur benzer leri var ama fiyatlarına baktım da beni aşıyor.[EDIT]debamin,2024-11-01 22:34:41[/EDIT]
[QUOTE=iwagumi]Kasa ve soğutucular gerçekten çok güzel fakat bunları nerden temin edeceksiniz, bu ürünler metal yada alüminyum olması lazım ki sıcaklığı hızlı atsın üstelik bu ürünlerin üzerine soğutıcı fanda eklenebilir benim hoşuma gitti ama ürünü nerden temin edeceksiniz.
Bir diğer konuda ledleri buhardan korumadığınız sürece masalef ömrü kısa olur ledlerin önünde ışığı geçiren ama ledleri buhardan koruyan cam pleksi gibi malzemeler şart yoksa kısa sürede patlıyorlar. [/QUOTE]
Soğutucu fan bende düşündüm zaten 4 adet civatanın ölçüleri fan ölçüleri ile aynı soğutucu üzerine istenirse fan eklenebilecek şekilde tasarladım.
Aydınlatma (power Led)
Merhabalar herkese, 80*35*45 cm ölçülerindeki bitki akvaryumum için aydınlatma yapmayı planlıyorum. 8 adet beyaz (6500 k), 4 adet grow (full spectrum) toplam 12 adet 1 watt 350 mA power ledlerden oluşan 4 lü modül şeklinde olacak power ledler için 12 li yuvarlak pcb kullanarak üzerine yine yuvarlak soğutucu kullanacağım kasa ve askı aparatını aşağıda paylaştığım fotoğraflardaki gibi tasarladığım şekilde düşünüyorum. Değerli öneri ve görüşlerinizi alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131461.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131471.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131481.jpg[/IMG]
Merhabalar herkese, 80*35*45 cm ölçülerindeki bitki akvaryumum için aydınlatma yapmayı planlıyorum. 8 adet beyaz (6500 k), 4 adet grow (full spectrum) toplam 12 adet 1 watt 350 mA power ledlerden oluşan 4 lü modül şeklinde olacak power ledler için 12 li yuvarlak pcb kullanarak üzerine yine yuvarlak soğutucu kullanacağım kasa ve askı aparatını aşağıda paylaştığım fotoğraflardaki gibi tasarladığım şekilde düşünüyorum. Değerli öneri ve görüşlerinizi alabilir miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131461.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131471.jpg [/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133030/011120242131481.jpg[/IMG]
Yetişkin Erkek Yunus Isteyen Var Mı?
Merhabalar akvaryumda iki adet yetişkin erkek yunus balığım var problem oluyor birini elden çıkarmak istiyorum. Tekirdağ Çerkezköy-Kapaklı civarında isteyen arkadaş varsa verebilirim.
Merhabalar akvaryumda iki adet yetişkin erkek yunus balığım var problem oluyor birini elden çıkarmak istiyorum. Tekirdağ Çerkezköy-Kapaklı civarında isteyen arkadaş varsa verebilirim.
SON MESAJLAR
- Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 127 Online Kullanıcı, 70 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
aquaticathearmi,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
ternapi,
aredhelrim,
waterproof,
Sunborn,
Jotunheim,
flanormimar,
Redko,
Omer901,
EfeC,
Tortuga7,
Deoxyss,
Tatar10,
jamaisvus,
yeekim,
portre,
ahmetfiratozkaya,
EKAR,
zen666,
ssener,
mehmet yılmaz,
serdar131977,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
ciways,
tarikyksl,
metalhead,
Faruk57,
murat efe,
TOLGA1453,
melankolia5,
bysmokin,
emregungor,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
nazemert1,
DTxLorD,
Kemal eyilik,
Stoke,
ozherele_oyPa,
gurkanmutllu,
ozherele_ldoi,
Maverickse,
Jeveux,
Um1tcan,
osmandbnl,
BurakBozkurt10,
DigitalPen,
riderfish,
kocoglu,
Mithrandirr,
erimgorgulu,
Flytheshrimp,
sakal34,
ahmet22,
peace41,
oguzsel,
nakkas__45,
Wolkan,
OKIRATLI,
Omer0618,
Brdk64,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
