ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
B.G.G.
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2013 16:22
Son Ziyaret:
29 Haziran 2013 16:26
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barbaros Güray Gümüş
Doğum Tarihi:
02 Temmuz 1994
Yaş:
31
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Hemianthus micra genel bilgi
Bende de 20 dal kadar var. Ama fazla uzamalarını istemiyorum haftada yarım cm büyüyorlar. CO2 de vermiyorum saksı torfu kullandım sadece. Ne yapabilirim ışığı mı artırmalıyım?
Bende de 20 dal kadar var. Ama fazla uzamalarını istemiyorum haftada yarım cm büyüyorlar. CO2 de vermiyorum saksı torfu kullandım sadece. Ne yapabilirim ışığı mı artırmalıyım?
Fanusta bitki biyotopu çalışması
Yeni bitkilerimi aldım ve diktim. Geceye doğru son halini ekleyeceğim. Fotoğrafları yükleyemedim siteye nedense.
B.G.G. 2013-03-05 18:14:10
Siteye fotoğraf yüklerken sorun yaşıyorum. Fotoğraf ekleyip upload diyorum biraz bekliyorum sonra sunucuya ulaşılamıyor diyor. Bu sorunu yaşayan var mı benden başka?
Yeni bitkilerimi aldım ve diktim. Geceye doğru son halini ekleyeceğim. Fotoğrafları yükleyemedim siteye nedense.
Siteye fotoğraf yüklerken sorun yaşıyorum. Fotoğraf ekleyip upload diyorum biraz bekliyorum sonra sunucuya ulaşılamıyor diyor. Bu sorunu yaşayan var mı benden başka?
Fanusta bitki biyotopu çalışması
[QUOTE=MoNCeaU]Barbaros Bey, sistemde çıkacak arızaları zaten sizde tecrübe ediyorsunuz, benim de buna yakın birden fazla denemem olmuştur fakat inanın ki bakımları normal tanklardan daha zor oluyor. Filtrasyon olmadığı için alg ve çeşitli yosun türlerinden bazılarıyla ilk tanışıklığım sizinki gibi bir denemede olmuştur. Yağlanmayı engellemek mümkün değil her defasında su değişikliği şart bu da suyun sürekli olarak oturmaması anlamına gelmektedir. Üzülerek söylüyorum ki seçmiş olduğunuz bitki oluşturmak istediğiniz ortama müsait değil tecrübeyle sabittir ki Anubias'ları tankımın ışık almayan köşe bucağına saklıyorum çünkü ışığı hiç sevmiyor. Co2 her bitki için iyidir diye biliyorum hayır diyenini hiç duymadım şu ana kadar. Zemin uygulamanız çok güzel ışığınızın yeterli olması durumunda cuba ve java türleri arasında bir seçimle kaplanmış bir tank ve karidesler gözünüze çok hitap edecektir diye düşünmekteyim.[/QUOTE]
Anubias çok hoşuma giden bir tür. Fazla uğraş gerektirmemesi, zor koşullara tolere edebilmesi ve görünüşünü seviyorum. Eğer uzun zaman içerisinde bitki yıpranmaya başlarsa ölmesine izin veremem yani vazgeçebilirim. Işığı çok sevmediğine emin misiniz. Ben tolere edebilir diye düşünüyorum aslında. Oldukça dayanıklı bir bitki sonuçta ve yaprakları geniş. Yapraklarının geniş olması güneş paneli mantığıyla ışığı sevdiğini göstermez mi?
Sanırım CO2'in fazlasının bitkiler için hiç zararı yok. Özellikle kara bitkileri için. Ama dershanedeki biyolojicim ve kimyacımla konuştum, suda çozünmüş CO2'in suyun ph'ını düşürdüğünü söylediler. Biliyordum fakat emin olmak için sordum. Torfun da suyu asidik yapacağını tahmin ediyorum. Bu yüzden CO2'i kestim aslında.
Kafamdaki peyzaj planı şöyle: Anubias ortadaki en büyük ve odak noktası olan bitki olucak. O yüzden anubiastan pek vazgeçesim gelmiyor. Etrafında da küçük yapraklı küçük boylu uygun miktarda fanusun alabileceği kadar 2-3 tür bitki olucak. Ama belki bir tane de gül olabilir yanına ya da onun gibi suyun dışına çıkabilicek uzun boylu bir bitki.
B.G.G. 2013-03-02 00:31:53
[QUOTE=capo di capi]Anubias amfibik bitkilerin en kralıdır.. Yani o fanusa sadece torf koyarak bile beslemeniz mümkün.. Co2 nin gerekliliğini bir kenara bırakın su dahi gereksiz diyebilirim.. [/QUOTE]
Bunu ben de duymuştum. Hep suyun içinde gördüğüm bir bitki. Fakat kendi habitatlarında çok nemli olan yerlerde suyun dışında yaşadıklarını duydum. Bu aslında çok farklı ve zor koşullara tolere edebildiğini gösteriyor bence.
[QUOTE=militaris]Anubiası direk toprak üzerine koyduğunuzda amazonla yarışcak kadar köklenebiliyor torf gereksizdi demek yanlış olur ancak co2nin gerekliliği tartışılabilir. Su üstündeki o yağ tabakasını(kolonileşmiş bakteriler) afiyetle yiyen balıklar var çok zararlı olduklarını düşünmüyorum açıkcası[/QUOTE]
Arı karidesi düşünüyorum. Karides bu bakteri tabakasını yiyebilir mi sizce? Aslında çok üstten bakmıyorum. Zararı da yokmuş zaten. Ama yine de yiyorlarsa benim için çok iyi olur.
[QUOTE=MoNCeaU]Barbaros Bey, sistemde çıkacak arızaları zaten sizde tecrübe ediyorsunuz, benim de buna yakın birden fazla denemem olmuştur fakat inanın ki bakımları normal tanklardan daha zor oluyor. Filtrasyon olmadığı için alg ve çeşitli yosun türlerinden bazılarıyla ilk tanışıklığım sizinki gibi bir denemede olmuştur. Yağlanmayı engellemek mümkün değil her defasında su değişikliği şart bu da suyun sürekli olarak oturmaması anlamına gelmektedir. Üzülerek söylüyorum ki seçmiş olduğunuz bitki oluşturmak istediğiniz ortama müsait değil tecrübeyle sabittir ki Anubias'ları tankımın ışık almayan köşe bucağına saklıyorum çünkü ışığı hiç sevmiyor. Co2 her bitki için iyidir diye biliyorum hayır diyenini hiç duymadım şu ana kadar. Zemin uygulamanız çok güzel ışığınızın yeterli olması durumunda cuba ve java türleri arasında bir seçimle kaplanmış bir tank ve karidesler gözünüze çok hitap edecektir diye düşünmekteyim.[/QUOTE]
Anubias çok hoşuma giden bir tür. Fazla uğraş gerektirmemesi, zor koşullara tolere edebilmesi ve görünüşünü seviyorum. Eğer uzun zaman içerisinde bitki yıpranmaya başlarsa ölmesine izin veremem yani vazgeçebilirim. Işığı çok sevmediğine emin misiniz. Ben tolere edebilir diye düşünüyorum aslında. Oldukça dayanıklı bir bitki sonuçta ve yaprakları geniş. Yapraklarının geniş olması güneş paneli mantığıyla ışığı sevdiğini göstermez mi?
Sanırım CO2'in fazlasının bitkiler için hiç zararı yok. Özellikle kara bitkileri için. Ama dershanedeki biyolojicim ve kimyacımla konuştum, suda çozünmüş CO2'in suyun ph'ını düşürdüğünü söylediler. Biliyordum fakat emin olmak için sordum. Torfun da suyu asidik yapacağını tahmin ediyorum. Bu yüzden CO2'i kestim aslında.
Kafamdaki peyzaj planı şöyle: Anubias ortadaki en büyük ve odak noktası olan bitki olucak. O yüzden anubiastan pek vazgeçesim gelmiyor. Etrafında da küçük yapraklı küçük boylu uygun miktarda fanusun alabileceği kadar 2-3 tür bitki olucak. Ama belki bir tane de gül olabilir yanına ya da onun gibi suyun dışına çıkabilicek uzun boylu bir bitki.
[QUOTE=capo di capi]Anubias amfibik bitkilerin en kralıdır.. Yani o fanusa sadece torf koyarak bile beslemeniz mümkün.. Co2 nin gerekliliğini bir kenara bırakın su dahi gereksiz diyebilirim.. [/QUOTE]
Bunu ben de duymuştum. Hep suyun içinde gördüğüm bir bitki. Fakat kendi habitatlarında çok nemli olan yerlerde suyun dışında yaşadıklarını duydum. Bu aslında çok farklı ve zor koşullara tolere edebildiğini gösteriyor bence.
[QUOTE=militaris]Anubiası direk toprak üzerine koyduğunuzda amazonla yarışcak kadar köklenebiliyor torf gereksizdi demek yanlış olur ancak co2nin gerekliliği tartışılabilir. Su üstündeki o yağ tabakasını(kolonileşmiş bakteriler) afiyetle yiyen balıklar var çok zararlı olduklarını düşünmüyorum açıkcası[/QUOTE]
Arı karidesi düşünüyorum. Karides bu bakteri tabakasını yiyebilir mi sizce? Aslında çok üstten bakmıyorum. Zararı da yokmuş zaten. Ama yine de yiyorlarsa benim için çok iyi olur.

Fanusta bitki biyotopu çalışması
Yararlı mıdır acaba peçeteyle attım hepsini şimdi.
Yararlı mıdır acaba peçeteyle attım hepsini şimdi.
Fanusta bitki biyotopu çalışması
Evet kaşıkla biraz zor oluyor teşekkür ederim. Ama nedir ki bu madde acaba merak ettim.
Evet kaşıkla biraz zor oluyor teşekkür ederim. Ama nedir ki bu madde acaba merak ettim.
Fanusta bitki biyotopu çalışması

Fanusun yüzeyinde böyle yağ tabakası gibi bir şey oluşmuş bu nedir, neden olur bilen var mı? Ben torftan olabilir diye düşündüm. Kaşıkla toplamaya çalışacağım şimdi.
Yaprakların altında da hava baloncukları oluşmuş. Sanırım bu fotosentez yapmaya başladığını gösteriyor. Eğer öyleyse çok mutlu olurum.
Salyangoz yumurtaları da ilk günden bu yana biraz büyüdü. Sistem tutuyor yavaştan sanırım.
B.G.G. 2013-02-28 22:33:13
Fanusun yüzeyinde böyle yağ tabakası gibi bir şey oluşmuş bu nedir, neden olur bilen var mı? Ben torftan olabilir diye düşündüm. Kaşıkla toplamaya çalışacağım şimdi.
Yaprakların altında da hava baloncukları oluşmuş. Sanırım bu fotosentez yapmaya başladığını gösteriyor. Eğer öyleyse çok mutlu olurum.
Salyangoz yumurtaları da ilk günden bu yana biraz büyüdü. Sistem tutuyor yavaştan sanırım.Fanusta bitki biyotopu çalışması
Çok teşekkür ederim. 2. fanus çok hoş olmuş. Aslında java moss yerine bunun gibi bir kök ile birlikte christmas ekleyebilirim. Ama anlayamadığım şey o kadar bitki nasıl CO2siz yaşayabiliyorlar. Resmen balta girmemiş ormana dönmüş.
Ayrıca gülün suyun dışında yaşaması da enteresan ama çok güzel durmuş gerçekten.
Çok teşekkür ederim. 2. fanus çok hoş olmuş. Aslında java moss yerine bunun gibi bir kök ile birlikte christmas ekleyebilirim. Ama anlayamadığım şey o kadar bitki nasıl CO2siz yaşayabiliyorlar. Resmen balta girmemiş ormana dönmüş.
Ayrıca gülün suyun dışında yaşaması da enteresan ama çok güzel durmuş gerçekten.Fanusta bitki biyotopu çalışması
Çok teşekkür ederim. Yeni bitki alana kadar maya şişesinin ağzını gevşeterek CO2'i kesiyorum o zaman. Zaten demin farkettim bir yaprağın ucunda belli belirsiz bir sararma olmuş. Haftasonu ilk işim test kiti ve yeni bitki almak olucak. Test kitini ve bitkileri aldıktan sonra suyun durumuna göre belki sadece günün belli saatlerinde açarım CO2'i.
Yaprakların renginde biraz koyulaşma var ve üstlerinde beyaz pamuksu birşeyler var ama çok yakından dikkat ederek bakınca belli oluyor. Sizce sebebi ne olabilir?
Kusura bakmayın çok soru sormamın sebebi bitkiler hakkında bildiklerimi pratiğe dökmede biraz yeniyim.
İlk defa anubias besliyorum zaten.
B.G.G. 2013-02-27 18:09:47
Çok teşekkür ederim. Yeni bitki alana kadar maya şişesinin ağzını gevşeterek CO2'i kesiyorum o zaman. Zaten demin farkettim bir yaprağın ucunda belli belirsiz bir sararma olmuş. Haftasonu ilk işim test kiti ve yeni bitki almak olucak. Test kitini ve bitkileri aldıktan sonra suyun durumuna göre belki sadece günün belli saatlerinde açarım CO2'i.
Yaprakların renginde biraz koyulaşma var ve üstlerinde beyaz pamuksu birşeyler var ama çok yakından dikkat ederek bakınca belli oluyor. Sizce sebebi ne olabilir?
Kusura bakmayın çok soru sormamın sebebi bitkiler hakkında bildiklerimi pratiğe dökmede biraz yeniyim.
İlk defa anubias besliyorum zaten.
Fanusta bitki biyotopu çalışması
CO2i kesebilirim ama bu sefer de CO2 yetmez diye düşünüyorum sonuçta su oldukça durgun. CO2 oranı çok düşmez mi? Ben yetmez diye mayalı sistemi yapmıştım. CO2in fazlası ph'ı düşürebilir ayrıca torf da asidik bir şeydir tahminimce ph'ı düşürücektir. Hiç böyle düşünmemiştim. CO2i vana tarzı bir şeyle kısabilirmiyim acaba, böyle bir vana var mıdır ki?
Bitki olarak da anubiasın yarısı büyüklüğünde bir bitki düşünüyorum. Hemiantus micra ve bacopa monnieri çok hoşuma gitti. Çok büyümeyen bitkilerdir umarım. Java mossun yanına az bir miktar pervula da olabilir.Subulata, rotala ve gül büyüklüğünden biraz sığmayabilir, ama asıl kurulumu yavaş ilerleyen büyük tankıma kesin koymayı düşündüğüm bitkiler. Subulatanın 3-4 cmlik varyetini bulursam pervula yerine onu ekleyebilirim.
Peki ışık olarak bu sisteme ne olur? Şu anlık akşamları masa lambasını açıyorum biraz. Sarı ampullü bir lamba. gündüzleri de pencereden ışık alıyor.Led düşünüyorum. Yine masa lambası gibi birşey de olabilir, ama sarı ampullüler çok yosun yapıyor diye biliyorum.
CO2i kesebilirim ama bu sefer de CO2 yetmez diye düşünüyorum sonuçta su oldukça durgun. CO2 oranı çok düşmez mi? Ben yetmez diye mayalı sistemi yapmıştım. CO2in fazlası ph'ı düşürebilir ayrıca torf da asidik bir şeydir tahminimce ph'ı düşürücektir. Hiç böyle düşünmemiştim. CO2i vana tarzı bir şeyle kısabilirmiyim acaba, böyle bir vana var mıdır ki?
Bitki olarak da anubiasın yarısı büyüklüğünde bir bitki düşünüyorum. Hemiantus micra ve bacopa monnieri çok hoşuma gitti. Çok büyümeyen bitkilerdir umarım. Java mossun yanına az bir miktar pervula da olabilir.Subulata, rotala ve gül büyüklüğünden biraz sığmayabilir, ama asıl kurulumu yavaş ilerleyen büyük tankıma kesin koymayı düşündüğüm bitkiler. Subulatanın 3-4 cmlik varyetini bulursam pervula yerine onu ekleyebilirim.
Peki ışık olarak bu sisteme ne olur? Şu anlık akşamları masa lambasını açıyorum biraz. Sarı ampullü bir lamba. gündüzleri de pencereden ışık alıyor.Led düşünüyorum. Yine masa lambası gibi birşey de olabilir, ama sarı ampullüler çok yosun yapıyor diye biliyorum.
Fanusta bitki biyotopu çalışması
Fotoğraf:






Boyut (cm):
yatayda çapı:20 cm
yükseklik:16 cm
Kapasite (litre):
yaklaşık 2 lt kadar
Canlılar:
anubias
Malzemeler:
hagen siyah kum
saksı torfu
kestane ağacının kovuğundan çıkan oldukça verimli bir torf
İki torfu karıştırdım. Toplamda yaklaşık iki avucumun içine sığcak kadardan biraz az.
Akvaryum Bakımı:
haftada bir %25 su değişimi
Kullanılan Yemler:
henüz herhangi bir hayvan yok.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
mayalı CO2 sisteminden CO2 takviyesi
Uzun zamandır bitkili bir akvaryum kurmaya uğraşıyorum fakat öğrenciyim ve maddi yetersizlikten dolayı yavaş ilerliyor kuruluşu. Bu yüzden hobiyle bağı koparmamak için böyle bir uğraş içerisine girdim. Şimdilik hoş gözüktüğü kanısındayım. Size sormak istediğim:
1) Torf fazla gelip bitkiyi yakar mı? Torfun içerdiği makro ve mikro elementleri analiz etmedim.
2) Biraz java moss bitki eklemeyi düşünüyorum. Bu konuda başka tür öneriniz veya görüşünüz varmı?
3) Fotoğrafta tam net değil fakat salyangoz yumurtaları var bunun gibi bi grup daha yumurta var. Eğer yaşarlarsa bir iki tane de karides eklemeyi düşünüyorum. Java moss ve bir bitki daha olursa yeterli O2i sağlar diye düşünüyorum. Böyle bir şey yapılabilir mi?
4) Bir yaprağın sapında hafif bir çürüme var. Acaba bendeyken mi çürüme başladı yoksa aldığımda mı vardı tam dikkat etmedim. Bitkiyi alalı 3 gün oluyor bu sürede olmuş olabilir mi ve sebebi nedir sizce?
B.G.G. 2013-02-27 20:22:03
Fotoğraf:






Boyut (cm):
yatayda çapı:20 cm
yükseklik:16 cm
Kapasite (litre):
yaklaşık 2 lt kadar
Canlılar:
anubias
Malzemeler:
hagen siyah kum
saksı torfu
kestane ağacının kovuğundan çıkan oldukça verimli bir torf
İki torfu karıştırdım. Toplamda yaklaşık iki avucumun içine sığcak kadardan biraz az.
Akvaryum Bakımı:
haftada bir %25 su değişimi
Kullanılan Yemler:
henüz herhangi bir hayvan yok.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
mayalı CO2 sisteminden CO2 takviyesi
Uzun zamandır bitkili bir akvaryum kurmaya uğraşıyorum fakat öğrenciyim ve maddi yetersizlikten dolayı yavaş ilerliyor kuruluşu. Bu yüzden hobiyle bağı koparmamak için böyle bir uğraş içerisine girdim. Şimdilik hoş gözüktüğü kanısındayım. Size sormak istediğim:
1) Torf fazla gelip bitkiyi yakar mı? Torfun içerdiği makro ve mikro elementleri analiz etmedim.
2) Biraz java moss bitki eklemeyi düşünüyorum. Bu konuda başka tür öneriniz veya görüşünüz varmı?
3) Fotoğrafta tam net değil fakat salyangoz yumurtaları var bunun gibi bi grup daha yumurta var. Eğer yaşarlarsa bir iki tane de karides eklemeyi düşünüyorum. Java moss ve bir bitki daha olursa yeterli O2i sağlar diye düşünüyorum. Böyle bir şey yapılabilir mi?
4) Bir yaprağın sapında hafif bir çürüme var. Acaba bendeyken mi çürüme başladı yoksa aldığımda mı vardı tam dikkat etmedim. Bitkiyi alalı 3 gün oluyor bu sürede olmuş olabilir mi ve sebebi nedir sizce?
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
