ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NovaLevent
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
23
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ocak 2013 21:57
Son Ziyaret:
26 Ocak 2020 00:16
Toplam Mesaj:
111 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Levent Kale
Doğum Tarihi:
12 Nisan 1967
Yaş:
59
İl:
Istanbul
Meslek:
Dış Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/141188.jpg[/img]
33 Litre Bitkili Neon Tetra + Komando Cory Cat + Molly + Otocat + Nerite Salyongozu+ Ramshorn Salyangozu.
SON 10 MESAJI
1 Haftalık Tatil
Merhaba, ben hep Tetra Tatil yemi kullanıyorum tatil zamanlarında ve bu genelde 2 hafta oluyuyor. Gitmeden önce ve hemen dönüşde de su değişimi yapiyorum. Benim akvaryum salonda olduğu için aklımda hep ya problem olursa ve salonu su basarsa diye endişe ederdim. Şimdi kafam rahat etmesi için akvaryumu banyoya alıyorum. Biraz ektrem ama kafam rahat oluyor. Bu arada akvaryum 30 literlik.
Merhaba, ben hep Tetra Tatil yemi kullanıyorum tatil zamanlarında ve bu genelde 2 hafta oluyuyor. Gitmeden önce ve hemen dönüşde de su değişimi yapiyorum. Benim akvaryum salonda olduğu için aklımda hep ya problem olursa ve salonu su basarsa diye endişe ederdim. Şimdi kafam rahat etmesi için akvaryumu banyoya alıyorum. Biraz ektrem ama kafam rahat oluyor. Bu arada akvaryum 30 literlik.
120*30*30: Cuba
Doğru söylüyorsunuz zaten 10mm olunca baya güçlü olur. Teşekkür ederim bilgileri için, güzel gelişimlerinin resimlerine bekleriz sizden.
Saygılarımla,
Doğru söylüyorsunuz zaten 10mm olunca baya güçlü olur. Teşekkür ederim bilgileri için, güzel gelişimlerinin resimlerine bekleriz sizden.
Saygılarımla,
120*30*30: Cuba
Doğan Bey, ilk yazımda yazacaktım ama unutmuşum. Cam kalınlığı ne kadar akvaryumunuzun? Ayrıca gördüğüme kadar kayıt kuşak yok galiba?
Doğan Bey, ilk yazımda yazacaktım ama unutmuşum. Cam kalınlığı ne kadar akvaryumunuzun? Ayrıca gördüğüme kadar kayıt kuşak yok galiba?
120*30*30: Cuba
Merhaba Doğan Bey,
Sizi Türkiye deki akvaryum standartlarının dışına çıktığınız için tebrik ediyorum ve kutluyorum. Emeğinize sağlık maşallah çok güzel gelişiyor. Akvaryumlarda en sevdiğim ve göze hoş gelen uzun ve kısa boylu akvaryumlar olmuştur.
Bu akvaryumda acaba hangi filtreyi kullanıyorsunuz ve yeterli bir akış sağlıyor mu?
Saygılarımla,
Merhaba Doğan Bey,
Sizi Türkiye deki akvaryum standartlarının dışına çıktığınız için tebrik ediyorum ve kutluyorum. Emeğinize sağlık maşallah çok güzel gelişiyor. Akvaryumlarda en sevdiğim ve göze hoş gelen uzun ve kısa boylu akvaryumlar olmuştur.
Bu akvaryumda acaba hangi filtreyi kullanıyorsunuz ve yeterli bir akış sağlıyor mu?
Saygılarımla,
Yeni Taban Malzemesi Tavsiye
Merhaba Arkadaşlar,
Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Akvaryumumun kumunu değiştirmek istiyorum akvaryumun şu anki tabanı şu haldedir; pirinç tane büyüklüğünde beyaz çakıl ve onun üzerinde Aquaclay var.
Yeni taban için yukarıdaki belirtiğim malzemeleri çıkartıp yerine lav ve üzerine siyah Hagen kum olarak düşünüyorum...sizce ? Öne kısım kalınlığı 2-3 cm ve en arka is 5-8cm olmasını planlıyorum.
Akvaryumdaki bitkiler Zeytin, Limon, Subulata, Java fern, moss topu...yani çok basit ve kolay bitkiler olacak.
Akvaryumun şu anki hale bu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141188/20160125_214337.jpg[/IMG]
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Merhaba Arkadaşlar,
Tavsiyelerinize ihtiyacım var. Akvaryumumun kumunu değiştirmek istiyorum akvaryumun şu anki tabanı şu haldedir; pirinç tane büyüklüğünde beyaz çakıl ve onun üzerinde Aquaclay var.
Yeni taban için yukarıdaki belirtiğim malzemeleri çıkartıp yerine lav ve üzerine siyah Hagen kum olarak düşünüyorum...sizce ? Öne kısım kalınlığı 2-3 cm ve en arka is 5-8cm olmasını planlıyorum.
Akvaryumdaki bitkiler Zeytin, Limon, Subulata, Java fern, moss topu...yani çok basit ve kolay bitkiler olacak.
Akvaryumun şu anki hale bu:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141188/20160125_214337.jpg[/IMG]
Şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla,
Timer Priz
[QUOTE=doctorec]Levent bey benim aldığım yerde fiyatlar yazdığım gibiydi iki tane alacağım için fiyatlar arasında bayağı bir fark oluştu. Sizinde söylediğiniz gibi 30 tl lerde bir fiyata dijitali tercih edebilirdim tabi ki.[/QUOTE]
Haklısınız Cihan bey, ilk başta mekanik almamın sebebi fiyat farkıydı.....o zamanlar dijital 15 -20TL gibi idi ve mekanik 6-9TL'iy di. Benim için ses sıkıntısı olmasaydı dijital almaya düşünmezdim zaten. Resminizdeki Sultana maşallah deyim buradan.....son günlerdir bir tane Sultan
amaya düşünüyorum
Saygılarımla,
[QUOTE=doctorec]Levent bey benim aldığım yerde fiyatlar yazdığım gibiydi iki tane alacağım için fiyatlar arasında bayağı bir fark oluştu. Sizinde söylediğiniz gibi 30 tl lerde bir fiyata dijitali tercih edebilirdim tabi ki.[/QUOTE]
Haklısınız Cihan bey, ilk başta mekanik almamın sebebi fiyat farkıydı.....o zamanlar dijital 15 -20TL gibi idi ve mekanik 6-9TL'iy di. Benim için ses sıkıntısı olmasaydı dijital almaya düşünmezdim zaten. Resminizdeki Sultana maşallah deyim buradan.....son günlerdir bir tane Sultan
amaya düşünüyorum
Saygılarımla,
Timer Priz
[QUOTE=doctorec]
8 Aydır mekanik olanından kullanıyorum şimdiye kadar sizin değiniz şekilde hiç cızırtı sesi falan yapmadı iki tane var ikisinde de hiç bir sorun yaşamadım. 8 ay içinde 3 defa ayarlama yaptım elektirik kesintisi için, toplam 2-3 dakikamı almamıştır.. Arada bu kadar fiyat farkı olmasa belki dediğiniz doğru olabilir ama sadece elektirik kesintisinde ayarlamamak için iki katından fazla para vermek bana mantıklı gelmiyor. Bu benim düşüncem birisi 19 tl birisi 50 tl.
Benim yazdıklarım sadece akvaryum kullanımı için eğer bir gün farklı saatlerde diğer gün farklı saatlerde ışığın açılıp kapanmasını istiyorsanız o zaman dijital lazım..[/QUOTE]
Biraz da kısmet meselesi mesela bende kilerden birisi çok ses yapmaya başladı oda 3 senelik devamlı kullanılıyor, diğer ise 1 yılık ve yeni hafif ses çıkartmaya başladı. Bence 25TL - 30TL dijital bulunabilir ve dediğiniz gibi o zaman değer o fark. Sizde kolaylık konusunda da katılıyorum ayar düzeltmek çok zor değil. Son bir şey daha mekanik kapanırken biraz seslik "tak" diye ses çıkartıyor ve bu da akvaryum ile aynı oda olan Sevda papağının rahatsız ediyor gibi.....çünkü ışıklar sönünce ve o "Tak" sesi duyunca kuş biraz söyleniyor gibi. Benim için dijitalin bu konudan dolayı biraz daha rahat olur diye düşündüm.
[QUOTE=doctorec]
8 Aydır mekanik olanından kullanıyorum şimdiye kadar sizin değiniz şekilde hiç cızırtı sesi falan yapmadı iki tane var ikisinde de hiç bir sorun yaşamadım. 8 ay içinde 3 defa ayarlama yaptım elektirik kesintisi için, toplam 2-3 dakikamı almamıştır.. Arada bu kadar fiyat farkı olmasa belki dediğiniz doğru olabilir ama sadece elektirik kesintisinde ayarlamamak için iki katından fazla para vermek bana mantıklı gelmiyor. Bu benim düşüncem birisi 19 tl birisi 50 tl.
Benim yazdıklarım sadece akvaryum kullanımı için eğer bir gün farklı saatlerde diğer gün farklı saatlerde ışığın açılıp kapanmasını istiyorsanız o zaman dijital lazım..[/QUOTE]
Biraz da kısmet meselesi mesela bende kilerden birisi çok ses yapmaya başladı oda 3 senelik devamlı kullanılıyor, diğer ise 1 yılık ve yeni hafif ses çıkartmaya başladı. Bence 25TL - 30TL dijital bulunabilir ve dediğiniz gibi o zaman değer o fark. Sizde kolaylık konusunda da katılıyorum ayar düzeltmek çok zor değil. Son bir şey daha mekanik kapanırken biraz seslik "tak" diye ses çıkartıyor ve bu da akvaryum ile aynı oda olan Sevda papağının rahatsız ediyor gibi.....çünkü ışıklar sönünce ve o "Tak" sesi duyunca kuş biraz söyleniyor gibi. Benim için dijitalin bu konudan dolayı biraz daha rahat olur diye düşündüm.
Timer Priz
Bence de dijital alın, mekanik fena değil işi görüyor ama bir süre sonra cızırtı sesi yapmaya başlıyor [:(] ve insanın sinirini bozuyor ve her elektrik kesintilerinde saat ayarlamanız gerekiyor.......bu ve daha önemlisi ses olayından dolayı dijital derim. Benden 2 tane mekanik var ve onları hep değiştirecem... ama hiç bir zaman fırsat olmadı belki bu mesajı vesile olur artık.
Bence de dijital alın, mekanik fena değil işi görüyor ama bir süre sonra cızırtı sesi yapmaya başlıyor [:(] ve insanın sinirini bozuyor ve her elektrik kesintilerinde saat ayarlamanız gerekiyor.......bu ve daha önemlisi ses olayından dolayı dijital derim. Benden 2 tane mekanik var ve onları hep değiştirecem... ama hiç bir zaman fırsat olmadı belki bu mesajı vesile olur artık.
Akvaryum İc Zeminine Strafor
[QUOTE=fthdry] farkli bir uygulama olur mantiklida gibi tabi dediginiz gibi salinim konusu var arastirmak gerekli ama malesefki ben straforu koymus bulunmaktayim uzerine 40 kg gibi tas ve 25 kg kum geldi artik onlarin altindan kacarsa sercan arkadasimizin dedigi gibi saygi duyar sulari temizlemeye baslarim[:)))][/QUOTE]
Umarım su temizlemezsiniz [:)], başka bir akvaryumda olabilir o zaman, hayırlısı olsun diyelim.[EDIT]NovaLevent,2016-02-24 17:22:45[/EDIT]
[QUOTE=fthdry] farkli bir uygulama olur mantiklida gibi tabi dediginiz gibi salinim konusu var arastirmak gerekli ama malesefki ben straforu koymus bulunmaktayim uzerine 40 kg gibi tas ve 25 kg kum geldi artik onlarin altindan kacarsa sercan arkadasimizin dedigi gibi saygi duyar sulari temizlemeye baslarim[:)))][/QUOTE]
Umarım su temizlemezsiniz [:)], başka bir akvaryumda olabilir o zaman, hayırlısı olsun diyelim.[EDIT]NovaLevent,2016-02-24 17:22:45[/EDIT]
Akvaryum İc Zeminine Strafor
Akvaryumun zeminin alt camını korumak için resimdeki gibi plastik ızgaralar var bunlarda bir alternatif olarak değerlendirilebilir. Tabi önce bu plastik ızgaraların akvaryuma zara verecek maddeler içermediğini emin olmak lazım ama bence bir sıkıtı oluşturacağını sanmıyorum. Önce bu ızaratam zemini kaplayacak şekilde veya kayaların altına gelecek şekilde değerlendirilebilir...sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141188/Ads196177z.jpg[/IMG]
Akvaryumun zeminin alt camını korumak için resimdeki gibi plastik ızgaralar var bunlarda bir alternatif olarak değerlendirilebilir. Tabi önce bu plastik ızgaraların akvaryuma zara verecek maddeler içermediğini emin olmak lazım ama bence bir sıkıtı oluşturacağını sanmıyorum. Önce bu ızaratam zemini kaplayacak şekilde veya kayaların altına gelecek şekilde değerlendirilebilir...sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/141188/Ads196177z.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
