ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dnzdnz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2013 15:46
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 23:14
Toplam Mesaj:
119 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
deniz sönmez
Doğum Tarihi:
10 Ekim 1983
Yaş:
42
İl:
Aydin
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Sönmez
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
SON 10 MESAJI
Sehpa Tank İlişkisi
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Tamamı Diy 35cm Küp.
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Tamamı Diy 35cm Küp.
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Tamamı Diy 35cm Küp.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Bu Su Kullanılabilir Mi ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
Cama Cam
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
İç Huzurum - Video ve Fotolar 6. Sayfada
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ve son olarak resimlerde bol miktarda ramshorn gördüm , özel bir sebebi var mı ? ( anti-yosun falan gibi )
Cevaplar için şimdiden sağolun , tekrar tebrik ederim .
SON MESAJLAR
- Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
