ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dnzdnz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
43
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2013 15:46
Son Ziyaret:
20 Mart 2026 23:14
Toplam Mesaj:
119 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
deniz sönmez
Doğum Tarihi:
10 Ekim 1983
Yaş:
42
İl:
Aydin
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Deniz Sönmez
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
Sakal yosunu ; bir toplum düşmanı !
SON 10 MESAJI
Sehpa Tank İlişkisi
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Merhaba arkadaşlar 40*40 sehpanın üzerine 60*40 tank koyabilirmiyim acaba ? Daha önce deneyen oldu mu ? yani sehpanın sağından ve solundan 10ar cm taşacak şekilde ?
Tamamı Diy 35cm Küp.
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba . Üç hafta kadar şehir dışında kaldığımdan sp japanların hepsi takla oldu tabi .. fakat resimlerde gördüğünüz marimo topları abartısız mandalina kadar olmuş :) ama yuvarlaklıklarını kaybetmişlerdi .. Tankın bakımını ileride de çok sık aksatacağımı bildiğimden sırf yeşillik olsun diye bi forumdaşımızdan iki adet anubias aldım , marimo toplarına da ufak bir japon yapıştırıcısı operasyonu yaparak ve elimdeki h. cevizini de dahil ederek bişeyler yapmaya çalıştım .. Umarım beğenirsiniz , herkese sağlıklı hobiler ..[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161731131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/140520161730351.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Sağol Semihçim , umarım istediğin tankı kurarsın . Kontrplak buharlaşmayla oluşan nemden etkilenmez . hatta ve hatta direk suyla temas ettirmezsen direk mdf den bile yapabilirsin .
Tamamı Diy 35cm Küp.
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Beğenmenize sevindim arkadaşlar . Sevgili rıza sırman armatürün içinde fotoda görünmesede iyi bir reflektör var aslında .
Neyse , gelelim gelişmelere . Dekor olarak ortadaki ufak kaya parçası eklendi . Geçen hafta attığım fotolarda görünen yatilere christmas moss sarılıp en arka plana diklemesine koyacağım . Zemine forumdaki bir arkadaştan aldığım sp japanları ektim . 3 \ 5 gün oldu sanırım , adapte oldular gibi . Bir kaç foto da ekliyorum . Gelişmeleri resimlemeye devam ederim .
Şimdilik görüşmek üzere .. Hee ve son olarak 2 erkek 2 dişi lepistes .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-39_973.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-56-48_114.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-10_851.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-40_371.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-09-11_17-57-54_726.jpg[/IMG]
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Merhaba semih bey .
Maliyet kabaca şöyle : camlar 6m 35*35 30 lira . silikon 9 lira . arka cama icin yapıskan folyo 8 lira . yarım tabaka mdf ve ayaklar + kapak menteşesi70 lira . armatür icin 12*10*20 kontrplak ve ici icin duy 15 lira philips tornado 23 watt ampul 9 lira ve son olarak ic filtre 14 lira .
Umarım yardımcı olur.
Bu arada mdf yi mutfak dolabı vs imalatı yerden alırsanız ellerinde kalmıs ufak parcalar olacagından cok daha ucuza teminedebilirsiniz[EDIT]dnzdnz,2015-09-07 20:25:51[/EDIT]
Tamamı Diy 35cm Küp.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/2015-08-31_18-03-21_621.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar tavsiye ve begenileriniz icin tesekkurederim. Armatur konusunda haklisiniz lakin ayirabildigim butceyle cikan en iyi sonuc bu ;) Belki ilerde degistiririm . Zemini sp japan mi yapsam diyorum ara sira , neyse bitki tercim de bir kac gune biter o zaman yeni fotolar atarim . Simdilik hoscakalin.
Tamamı Diy 35cm Küp.
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar , akvaryumsuz geçen bir seneden sonra dayanamayıp 35 * 35 bir küp tank kurmaya karar verdim . Tankın kendisini , sehpasını ve aydınlatmasını kendim yaptım . Arka cama siyah sticker yapıştırdım ve birde gördüğünüz gibi iç filtre var . zeminde elimde ki siyah hageni kullanacağım . Co2 kullanmayacağım için aklımda sadece moss türleri kullanmak var . Moss için sıvı gübre kullanmalımıyım ? Şimdilik buraya kadarki kısmın resimlerini atıyorum , bitkiler eklenince güncelliyeceğim.Tavsiye ve eleştirilerinizi esirgemeyin .[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194827.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194840.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194903.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/1_IMG_20150822_194956.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195007.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195048.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150822_195057.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_193517.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194125.jpg[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/143850/IMG_20150828_194140.jpg[/IMG]
Bu Su Kullanılabilir Mi ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
[URL]http://www.sirmagrup.com/wp-content/themes/sirma/img/documents/rapor21.jpg[/URL]
Merhaba arkadaşlar . Yaklaşık 40 litrelik bir tankta linkini paylaştığım suyu kullanmayı düşünüyorum .Sebep daha önceki tanklarda oluşan kireç lekelerinden bıkmış oluşumdur. Tabi 40 litrede çok masraflı olmayacak oluşuda ayrı bir konu . Analiz raporunda fosfat 0 görünüyor . Bu iyi birşey diye biliyorum . Anlıyacağınız sizce bu damacana suyunu 40 litrelik low tech bitkilide kullanabilirmiyim ?
Cama Cam
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
Merhaba arkadaşlar . istenilen ölçülerede rodajlı camdamdan akvaryum yapıp şehirler arası gönderim yapan bildiginiz bir yer var mı?
İç Huzurum - Video ve Fotolar 6. Sayfada
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ergün kardeş , harika bi görüntü yakalamışsın . Bende bu aralar kendimce bu tarz bi görüntü için didinip duruyorum :) bundan mütevellit bir iki sorum olacaktı . Hocam şu an ki tankında co2 nin varlığını görebiliyorum , fakat daha önceki tankında da co2 varmıydı ? Bu marselie hirsuta ve Hydrocotyle tripartita bitkileri düşük destekli tankta bakılabilirmi ? Eğer bakılabilirse hangisinin gereksinimleri sizce daha az ? Yani düşük destekli için hangisini tavsiye ederdiniz ?
Ve son olarak resimlerde bol miktarda ramshorn gördüm , özel bir sebebi var mı ? ( anti-yosun falan gibi )
Cevaplar için şimdiden sağolun , tekrar tebrik ederim .
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
