ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
onurkaplan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2013 21:13
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2015 12:12
Toplam Mesaj:
90 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
onur kaplan
Doğum Tarihi:
11 Mayıs 1987
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
Email Marketing Specialist
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
onur kaplan
SON 10 MESAJI
Discus Hakkında
Merhaba Arkadaşlar,
M.Tuna 2014-08-17 16:37:20
Merhaba Arkadaşlar,
200 LT akvaryumum var discus bakmak çok istiyorum ama fazla bilgim yok bazı sorularım var yardımcı olabilir misiniz ?
1. 200LTakvaryumda kaç tane olması lazım yavrudan büyütmek istiyorum.
2. Alt taban olarak ne olması gerekiyor şuanda elimde ince sarı kum ve kaya var
3.Bitki olması gerekiyor mu ?
4. Bakımları nasıl olması gerekiyor ? günlük / haftalık su değişimi vs.
5.Nasıl yem verilmesi gerekiyor.
Cevap veren vermeyen herkese şimdiden teşekkürler.
Sarı Prenses Yavruları
Merhabalar Arkadaşlar,
yardım edecek kimse yok mu ?
Merhabalar Arkadaşlar,
Siz değerli dostlarıma bir sorum olacak.
400 litrelik ana tankım var birde 50 litrelik ufak akvaryumum var bundan 2 ay önce bir tane sarı prenses yavruladı şuanda 50 litrelik akvaryumda onun yavruları var 5 - 6 tane kaldı maalesef boyları yaklaşık olarak 1 - 2 cm arasında bu yavruların anneleri tekrar hamile kaldı yaklaşık 1 haftadır ağzında yavruları şimdi ben bu anneyi yavru tankına alsam sorun olur mu ? diğer eski yavrularına bir zararı olur mu ?
Acil olarak değerli yorumlarınızı yaparsanız ona göre hareket edeyim bende
yardım edecek kimse yok mu ?
JBL Artemio Set Hakkında
irfan bey bilgileriniz için teşekkürler 25-30 derece sıcaklık demişsiniz bu alet masanın üstünde duruyor oda sıcaklığı sanırım o derecede olsa sorun olmaz diye düşünüyorum.
szgn_hsdmr zaten karışımın içersinde tuz bulunmakta bundan dolayı tuza ihtiyaç olmayacaktır. dize düşünüyorum
irfan bey bilgileriniz için teşekkürler 25-30 derece sıcaklık demişsiniz bu alet masanın üstünde duruyor oda sıcaklığı sanırım o derecede olsa sorun olmaz diye düşünüyorum.
ışık olayını tam olarak anlamadım sürekli ışık altında mı olması gerekiyor.
szgn_hsdmr zaten karışımın içersinde tuz bulunmakta bundan dolayı tuza ihtiyaç olmayacaktır. dize düşünüyorum
JBL Artemio Set Hakkında
Merhabalar,
Merhabalar,
Arkadaşlar
JBL Artemio Set aldım yaklaşık olarak 5 gün önce linki aşağıdaki gibidir.
http://www.otuz.com/product_info.php?cPath=878_9425&products_id=312241&
Yanında Artemio mix aldım aynı söyledikleri gibi 3 kaşık karışımdan koydum ve 24 - 36 saat beklemem rağmen hiç bir şey çıkmadı acaba yanlış bir şey mi yapıyorum içine koyacağım su içme suyu koyuyorum bundan olabilir mi ?
Fikirlerinizi söylerseniz sevinirim
Sarı Prenses Yavruları
Merhabalar Arkadaşlar,
Merhabalar Arkadaşlar,
yaklaşık olarak 20 gün önce ağzı dolu olan sarı prensesi başka bir 50 litrelik akvaryuma koydum bugün işten geldiğimde 10 tane yavruyu ağzından salmış ve yüzüyorlardı. :)
Anneyi tekrar ana tanka geri koydum şuanda 10 tane yavru sağlıklı bir şekilde yüzüyor. (maşallah)
Yavruların keseleri yok onun bilgisini vereyim
Şimdi ilk defa büyüteceğim için bir telaş oldu anlayacağınız.
Bir kaç sorum var bu yavruları neyle beslemem gerekiyor İnternet'te baktığım kadarıyla yumurta sarısı diyorlar dip yem diyorlar artemia diyorlar herkes farklı bir şey söylüyor.
Son olarak bakımı nasıl olmalı ?
Cevap veren herkese şimdiden teşekkürler
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=metinmcse]Ee tabi akvaryum alırsan daha iyi benim söylediğim akvaryum alamazsan dı.
Akvaryumun yarısını eski suyla yarisinida dinlenmiş suyla doldursan yeterli olur ısıtıcı ve hava taşı koyman lazim.
Bildigin hava motoru alman lazim[/QUOTE]
[QUOTE=metinmcse]Ee tabi akvaryum alırsan daha iyi benim söylediğim akvaryum alamazsan dı.
Akvaryumun yarısını eski suyla yarisinida dinlenmiş suyla doldursan yeterli olur ısıtıcı ve hava taşı koyman lazim.
Bildigin hava motoru alman lazim[/QUOTE]
Aslında akvaryum almayacaktım böyle kusturma falan zor işler balığı öldürürüm falan gerek yok ondan dolayı eziyet çekmektense ufak bir akvaryum alıp işi bitirmek daha mantıklı
altına kum koymama gerek var mı ? alt tabanı boş bıraksam sıkıntı olur mu ?
su olayını halletik diyelim hamile balığı hemen koysam sorun olur mu ? yada bir kaç gün boş şekilde çalısın mı ?
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=SeviyorumSeni]Arkadaşım en iyisi 50 litrelik küçük bir akvaryum al yumurta alan dişiyi bu tanka atın.Bu tankta saklanma alanları olması gerekir.Eyer 2 tane ağzı dolu olan dişin varsa akvaryumu bölerek dişileri ayırabilirsiniz.Her zaman doğalın tarafında olmaya çalışın.Dişiler yavrularını kendi salacaktır.[/QUOTE]
[QUOTE=SeviyorumSeni]Arkadaşım en iyisi 50 litrelik küçük bir akvaryum al yumurta alan dişiyi bu tanka atın.Bu tankta saklanma alanları olması gerekir.Eyer 2 tane ağzı dolu olan dişin varsa akvaryumu bölerek dişileri ayırabilirsiniz.Her zaman doğalın tarafında olmaya çalışın.Dişiler yavrularını kendi salacaktır.[/QUOTE]
en mantıklısı senin dediğin gibi 40 50 litrelik bir akvaryum alıp hamile olanları içene salmak
bu yeni aldığım akvrayumu ana tankta bulunan suyla doldursam sorun olur mu ? ve hava filitresi olarak nasıl bişey almam gerekiyor ?
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=metinmcse]Yavruluk nasil tül mü? Tül ise yavrulari cikarirsa tulden digerbaliklar ısırır ve öldürür. Plastik ise plastik yavrulugun altindaki ince deliklersen buyukler agziyla cekerek yine öldürür. Yavrulugun altina kum koyabilirsin ne zaman aldigini Biliyormusun yumurtayi? Biliyorsan 18-20 ci günü bekle derim ayirmanada gerek yok bişey olmaz ayirirsan ayri biyere ufak yer iae stresten yunurtalarikusar bakmayabilir belki.benim suan mavi p yumurta aldi kalabalikta hala ayirmadim 20 ci günü bekleyecem.
[/QUOTE]
[QUOTE=metinmcse]Yavruluk nasil tül mü? Tül ise yavrulari cikarirsa tulden digerbaliklar ısırır ve öldürür. Plastik ise plastik yavrulugun altindaki ince deliklersen buyukler agziyla cekerek yine öldürür. Yavrulugun altina kum koyabilirsin ne zaman aldigini Biliyormusun yumurtayi? Biliyorsan 18-20 ci günü bekle derim ayirmanada gerek yok bişey olmaz ayirirsan ayri biyere ufak yer iae stresten yunurtalarikusar bakmayabilir belki.benim suan mavi p yumurta aldi kalabalikta hala ayirmadim 20 ci günü bekleyecem.
[/QUOTE]
yavruluk henüz almadım almayı düşünüyorum yavrulukla ilgili olarak söylediklerini dikkate alıcam 20ci günün sonunda nasıl bir işlem yapacan anlatabilir misin ?
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=metinmcse]Slm kardeşim bende ilk sp yavru alirken senin gibi tedirgindim ben ne yaptim;
3 tane agzi dolu sp var ve ne zaman yumurta aldıklarını bilmiyorum çünkü toplu olarak birinden almıştım.
Biri si baya bi kursagi şişmiş ve siyahlasmis dedim tamam bu yavrulari bugün yarin cikaracak bende de bi heyacan heves ilk defa sp den yavru alacam ya.
Anneyi aldim bi kaba koydum aksam üzeri. Sabah baktim 6 tane yumurta var ben şaşırdım ne yapcam şimdi daha yumurta haldeymisler.
Aksam işten geldim 58 taneyumurta var ve anne etrafta dolaşıyor. Sağa solasorsum kuluckalik al dediler. Aldim anneyi akvaryuma yumurta lari kuluckaliga koydum hava filtre hortumunu direk bağladım yumurtalar aşağı yukarı dönmeye başladılar. 3-4gun geçti yumurtalar şeffaf lasmaya baslar gibi oldu yumurtanin yarisi sari yarisi şeffaf. Dedim iyi bişey galiba. Ertesi gün baktim 10 tane yumurta kalmış. Ohadedim neoldu yavrular nerde o ince dediklerden mi çıktı hayir olamazdi ee nerde bilmiyorum. Ertesi gün bi baktım hiç bisey yok kuluckada arastirdim ki hava fazla geldigi icin yavrular yumurtadan cikinca hemen havanin etkisiyle üst ince delikli yere çarparak ölmüş ve erimiş lerdi.
Bütün yavrulari kaybettim üzüldüm.
2 tane daha anne var ağzında yumurtasi olan dedim bunlarda ne yaparsa yapsin zaten beceremedim kendisi buyutsun buyutemezsen digerlerine canli yem olsunlar zaten üretim amacim olmadigi icin çok ugrasmak istemedim.
10 15 gün geçti bi baktim o 2 sinden birinin ağzında yavrularin gozlerini gördüm bi baktim anne agzini hafif acinca yavrular on tarafa doğru yaklasiyorlardi.
Tamam dedim şimdi bendesin
Int den sp yavru alma kusturma diye videolar izledim sonra anneyi aldim bi kaba kusturdum biraz kustu kaba salrim biraz gezindi tekrar kusturdum tekrar gezindi flan derken 45 tane flan yavru kustu keseleride yoktu baya iyilerdi yani. O anneyi akvaryuma koydum diger anneyialdim ayni kaba onuda kusturdum ama yavrularini kusmuyo baya zorladim birkac sefer 20 tane flan yavru verdi oda keselerinden kKurtulmuş tu hepsini kusmadigini biliyordum ama dedim boşver anne daha önemli kalan kalsin dedim anneyi aakvaryuma geri koydum agzinda hala yavru vardi tabi daha sonra çıkarmış görmedim tabi önemli degildi ben baya yavru almıştım.
Etrafi tulden yavruluk aldim akvaryuma koydum yavrulari içine koyar koymaz büyükler bi 10taneyi flan filenin dışından altindan isirarak yavrulugun icinde öldüler. Dibine kum koydum bu seferde yan kisimlardan isirdilar yanlara gelince sonra birane dulbent aldim akvaryumun
etrafini dulbentle cevirdim artik yavrular koruma kalkani icindeydiler. 1 hafta orda takildilar sonra ufak akvaryum aldim yavrulari hortuma cektirerek ufak akvaryuma transfer ettim ısıtıcı vehava taşı attim ve orada kayipsiz buyuttum kalan sayi 45 flandi ayri akvaryuma koydugumda.
Aklima gelenleri paylastim umarim biraz fikir vermişimdir.
Güzel hobiler.[/QUOTE]
[QUOTE=metinmcse]Slm kardeşim bende ilk sp yavru alirken senin gibi tedirgindim ben ne yaptim;
3 tane agzi dolu sp var ve ne zaman yumurta aldıklarını bilmiyorum çünkü toplu olarak birinden almıştım.
Biri si baya bi kursagi şişmiş ve siyahlasmis dedim tamam bu yavrulari bugün yarin cikaracak bende de bi heyacan heves ilk defa sp den yavru alacam ya.
Anneyi aldim bi kaba koydum aksam üzeri. Sabah baktim 6 tane yumurta var ben şaşırdım ne yapcam şimdi daha yumurta haldeymisler.
Aksam işten geldim 58 taneyumurta var ve anne etrafta dolaşıyor. Sağa solasorsum kuluckalik al dediler. Aldim anneyi akvaryuma yumurta lari kuluckaliga koydum hava filtre hortumunu direk bağladım yumurtalar aşağı yukarı dönmeye başladılar. 3-4gun geçti yumurtalar şeffaf lasmaya baslar gibi oldu yumurtanin yarisi sari yarisi şeffaf. Dedim iyi bişey galiba. Ertesi gün baktim 10 tane yumurta kalmış. Ohadedim neoldu yavrular nerde o ince dediklerden mi çıktı hayir olamazdi ee nerde bilmiyorum. Ertesi gün bi baktım hiç bisey yok kuluckada arastirdim ki hava fazla geldigi icin yavrular yumurtadan cikinca hemen havanin etkisiyle üst ince delikli yere çarparak ölmüş ve erimiş lerdi.
Bütün yavrulari kaybettim üzüldüm.
2 tane daha anne var ağzında yumurtasi olan dedim bunlarda ne yaparsa yapsin zaten beceremedim kendisi buyutsun buyutemezsen digerlerine canli yem olsunlar zaten üretim amacim olmadigi icin çok ugrasmak istemedim.
10 15 gün geçti bi baktim o 2 sinden birinin ağzında yavrularin gozlerini gördüm bi baktim anne agzini hafif acinca yavrular on tarafa doğru yaklasiyorlardi.
Tamam dedim şimdi bendesin
Int den sp yavru alma kusturma diye videolar izledim sonra anneyi aldim bi kaba kusturdum biraz kustu kaba salrim biraz gezindi tekrar kusturdum tekrar gezindi flan derken 45 tane flan yavru kustu keseleride yoktu baya iyilerdi yani. O anneyi akvaryuma koydum diger anneyialdim ayni kaba onuda kusturdum ama yavrularini kusmuyo baya zorladim birkac sefer 20 tane flan yavru verdi oda keselerinden kKurtulmuş tu hepsini kusmadigini biliyordum ama dedim boşver anne daha önemli kalan kalsin dedim anneyi aakvaryuma geri koydum agzinda hala yavru vardi tabi daha sonra çıkarmış görmedim tabi önemli degildi ben baya yavru almıştım.
Etrafi tulden yavruluk aldim akvaryuma koydum yavrulari içine koyar koymaz büyükler bi 10taneyi flan filenin dışından altindan isirarak yavrulugun icinde öldüler. Dibine kum koydum bu seferde yan kisimlardan isirdilar yanlara gelince sonra birane dulbent aldim akvaryumun
etrafini dulbentle cevirdim artik yavrular koruma kalkani icindeydiler. 1 hafta orda takildilar sonra ufak akvaryum aldim yavrulari hortuma cektirerek ufak akvaryuma transfer ettim ısıtıcı vehava taşı attim ve orada kayipsiz buyuttum kalan sayi 45 flandi ayri akvaryuma koydugumda.
Aklima gelenleri paylastim umarim biraz fikir vermişimdir.
Güzel hobiler.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için gerçekten çok güzel anlatmışın ben direk anneyi yavruluğun içine koysam sorun olur mu acaba
Önerilerinizi Bekliyorum
[QUOTE=Lepilati]Bence biraz büyük bir yavruluk al orada kustur balığını.[/QUOTE]
[QUOTE=Lepilati]Bence biraz büyük bir yavruluk al orada kustur balığını.[/QUOTE]
Aslında birden fazla yavru verdiler hemen hemen 3 kere falan verdiler ama kusturmayı hem bilmiyorum hemde yapmakta istemiyorum açıkçası yavruluk alsam strese girer diye korkuyorum
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 28 Online Kullanıcı, 15 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
