ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aliküçük07
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
84
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Eylül 2013 15:56
Son Ziyaret:
02 Ağustos 2018 17:01
Toplam Mesaj:
203 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ali küçükgök
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
5630 Smd Led Bar Tecrubem
[QUOTE=MurathanM]2 yıla yakın süredir kullandığım (Sürekli değil, belli aralıklarda gerekli oldu) 5630Led 18x3 sistemi kullanıyorum. Bağlı olduğu trafo galiba dün patladı. Hem de armatür elimdeyken güm diye ses geldi, duman falan çıkmadı ama yanık kokusu vardı. Zaten her açtığımda zaman zaman sinek vızıltısı gibi ses yapan bir trafoydu. Bu trafo ledleri kaldırmamış olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144185/151220171209131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144185/151220171209271.jpg[/IMG][/QUOTE] resimdeki trafo 2.1 amper yani onunla 1 metreden fazla calıştırmanız trafoyu zorlar hemde yetmez. 5630 lar 1.5 amper olsa 12 v 15 amper trafoya 10metre bağlarsınız hesabı böyle yapın.
[QUOTE=MurathanM]2 yıla yakın süredir kullandığım (Sürekli değil, belli aralıklarda gerekli oldu) 5630Led 18x3 sistemi kullanıyorum. Bağlı olduğu trafo galiba dün patladı. Hem de armatür elimdeyken güm diye ses geldi, duman falan çıkmadı ama yanık kokusu vardı. Zaten her açtığımda zaman zaman sinek vızıltısı gibi ses yapan bir trafoydu. Bu trafo ledleri kaldırmamış olabilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144185/151220171209131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/144185/151220171209271.jpg[/IMG][/QUOTE] resimdeki trafo 2.1 amper yani onunla 1 metreden fazla calıştırmanız trafoyu zorlar hemde yetmez. 5630 lar 1.5 amper olsa 12 v 15 amper trafoya 10metre bağlarsınız hesabı böyle yapın.
5630 Smd Led Bar Tecrubem
Bu http://www.ledfon.net/urun/12v-kasali-8000k-5730-cubuk-bar-led ürün nasıldır acaba kaliteli bir site gibi en azından n11 ve gittigidiyorda ki satıcılar gibi değil ? .Deneyen oldu mu ?
Bu http://www.ledfon.net/urun/12v-kasali-8000k-5730-cubuk-bar-led ürün nasıldır acaba kaliteli bir site gibi en azından n11 ve gittigidiyorda ki satıcılar gibi değil ? .Deneyen oldu mu ?
Bazalt Kum Bitkili Tankta Uygun Olurmu
[QUOTE=sinanb85]
Yok hocam ne ledi :D led için fiyat aldım 2000TL dediler t8 floresan var ama çok zayıf kaldı
Bende kendim yapmaya çalışıcam ama hiç anlamıyorum led yapımından ama floresanla gitmez bu iş
Vallahi bence bozma eğer soru yoksa , bazalt kuma benzemiyor
[/QUOTE] ihtiyaca göre malzemeleri alıp , armatürü veya kapağı verin elektrikciye yapsın daha uyguna gelir internette power led satılıyor ben smd led ile 50 cm yükseklikte birşey büyütemedim ama senin tankta çok büyük maşallah. İnternetten malzemeleri araştırın bana kalırsa power led için flolar her sene değişiyor zaten ömründen dolayı size cok maliyetli olur uzun vadede
[QUOTE=sinanb85]
Yok hocam ne ledi :D led için fiyat aldım 2000TL dediler t8 floresan var ama çok zayıf kaldı
Bende kendim yapmaya çalışıcam ama hiç anlamıyorum led yapımından ama floresanla gitmez bu iş
Vallahi bence bozma eğer soru yoksa , bazalt kuma benzemiyor
[/QUOTE] ihtiyaca göre malzemeleri alıp , armatürü veya kapağı verin elektrikciye yapsın daha uyguna gelir internette power led satılıyor ben smd led ile 50 cm yükseklikte birşey büyütemedim ama senin tankta çok büyük maşallah. İnternetten malzemeleri araştırın bana kalırsa power led için flolar her sene değişiyor zaten ömründen dolayı size cok maliyetli olur uzun vadede
Bazalt Kum Bitkili Tankta Uygun Olurmu
[QUOTE=sinanb85][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/031220170118061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/031220170048121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/251120170159241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/291120171129531.jpg[/IMG][/QUOTE] bu benim bazalt diye düşündüğüm kumla kurduğum akvaryumum. Co2 ve gübre yok güzel gelişim var sürekli aydan aya bıdama kesme yapıyorum fotosentezde var. Ama bazalt olduğundan emin değilim. 160 litrelik akvaryumumdada bazalt kullanmak istiyorum ama bilemedim şuan 10kg boyalı siyah kum var bitki kumu diye aldık kazıklandık. Işık sisteminiz led mi ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/091220172237521.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/091220172235071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/091220172237011.jpg[/IMG]
[QUOTE=sinanb85][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/031220170118061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/031220170048121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/251120170159241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/197677/291120171129531.jpg[/IMG][/QUOTE] bu benim bazalt diye düşündüğüm kumla kurduğum akvaryumum. Co2 ve gübre yok güzel gelişim var sürekli aydan aya bıdama kesme yapıyorum fotosentezde var. Ama bazalt olduğundan emin değilim. 160 litrelik akvaryumumdada bazalt kullanmak istiyorum ama bilemedim şuan 10kg boyalı siyah kum var bitki kumu diye aldık kazıklandık. Işık sisteminiz led mi ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/091220172237521.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/091220172235071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/091220172237011.jpg[/IMG]
Bazalt Kum Bitkili Tankta Uygun Olurmu
[QUOTE=sinanb85]Merhaba
Arkadaş yeni kuracagım tank icin bazalt kum kullanmak istiyorum cüce amerikan turleri icin ama tank biraz büyük hagende malumunuz tuzlu biraz eski konularda gördum bazalt kumu bitki icin ama forumdanda kullanan varsa veya bilgisi olan varsa yardim edebilirmi.
Apisto. Turlerine ince kum uygun biliyorum ama ben ileriyi dusunerek bitki icin tabani lav kirigi ustune bazalt dusunuyorum.
Tank 160.60.60 yaklasik bi 50 veya 60 kg kum gerekicek.
Simdiden teşekkürler.[/QUOTE] hocam bazalt kurdunuz mu ? verim aldınız mı ? Tavsiye eder misiniz ?
[QUOTE=sinanb85]Merhaba
Arkadaş yeni kuracagım tank icin bazalt kum kullanmak istiyorum cüce amerikan turleri icin ama tank biraz büyük hagende malumunuz tuzlu biraz eski konularda gördum bazalt kumu bitki icin ama forumdanda kullanan varsa veya bilgisi olan varsa yardim edebilirmi.
Apisto. Turlerine ince kum uygun biliyorum ama ben ileriyi dusunerek bitki icin tabani lav kirigi ustune bazalt dusunuyorum.
Tank 160.60.60 yaklasik bi 50 veya 60 kg kum gerekicek.
Simdiden teşekkürler.[/QUOTE] hocam bazalt kurdunuz mu ? verim aldınız mı ? Tavsiye eder misiniz ?
Bu Bitki Türünün Adı Nedir
[QUOTE=darkblue1234]Merhabalar.akvaryumcudan yeni bir canlı bitki aldım ama internetten araştırdım bulamadım. Bu bitkinin adı nedir acaba bilen yardımcı olabilir mi.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202150/141220172155101.jpg[/IMG][/QUOTE]limon bitkisi bendede var led aydınlatma kullanıyorsanız yaprakları ince uzun oluyor fotoğraftaki gibi normalde daha geniş yapraklı oluyor
[QUOTE=darkblue1234]Merhabalar.akvaryumcudan yeni bir canlı bitki aldım ama internetten araştırdım bulamadım. Bu bitkinin adı nedir acaba bilen yardımcı olabilir mi.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202150/141220172155101.jpg[/IMG][/QUOTE]limon bitkisi bendede var led aydınlatma kullanıyorsanız yaprakları ince uzun oluyor fotoğraftaki gibi normalde daha geniş yapraklı oluyor
Canlı Doguranlarim Ve Bitki Dünyası
[QUOTE=hoca0666]Ölçüler: 100*50*50
Canlı Türleri: Kılıç, yeşil kılıç,Moli plati, metal black Lepistes,cüce vatozlar,cae
Bitki Türleri: Cryptocoryne wendtii Brown,Amazon, anubias, Java moss...
Tankın Yaşı: 6 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra 1200 plus, Samsung 5630 led
Tasarım ve Dekorasyon: manado,hagen, lav kırığı kum ve lav kayaları kullanıldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172219201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172220451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172222041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172223291.jpg[/IMG][/QUOTE] akvaryumunuz hoş olmuş. Benimde yakın ölçülerde akvaryumum var ama aydınlatma işini bi tutturamadım. Aydınlatmanız hakkında detaylı bilgi verirmisiniz ?
[QUOTE=hoca0666]Ölçüler: 100*50*50
Canlı Türleri: Kılıç, yeşil kılıç,Moli plati, metal black Lepistes,cüce vatozlar,cae
Bitki Türleri: Cryptocoryne wendtii Brown,Amazon, anubias, Java moss...
Tankın Yaşı: 6 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: tetra 1200 plus, Samsung 5630 led
Tasarım ve Dekorasyon: manado,hagen, lav kırığı kum ve lav kayaları kullanıldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172219201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172220451.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172222041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/153708/011220172223291.jpg[/IMG][/QUOTE] akvaryumunuz hoş olmuş. Benimde yakın ölçülerde akvaryumum var ama aydınlatma işini bi tutturamadım. Aydınlatmanız hakkında detaylı bilgi verirmisiniz ?
Kumun Türü Nedir ?
12 litre karides akvaryumumda bu kumdan kullandım co2 ve gübre kullanmıyor olmama rağmen ve ışığımın led olmasına rağmen fotosentez oluyor ve bitkilerim çabuk uzuyor. Kısacası kumu performanslı buldum lakin aldığım yer uzakta olduğu için sorma imkanım yok . Amacım aynı kumun ismini bulup büyük akvaryumum için ucuza almak ama internette hiç benzer bir kum bulamadım. Resimde beyaz gibi duruyor ama tamamen mat siyah ve aralarında tek tük gri beyaz tanelerde var. Benim aklıma bazalt geliyor ama eminde olamıyorum. Kumun cinsini bilen abilerim yazarsa iyi olur.?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171601281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171602011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171602481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171605251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171604201.jpg[/IMG][EDIT]aliküçük07,2017-12-11 16:19:25[/EDIT]
12 litre karides akvaryumumda bu kumdan kullandım co2 ve gübre kullanmıyor olmama rağmen ve ışığımın led olmasına rağmen fotosentez oluyor ve bitkilerim çabuk uzuyor. Kısacası kumu performanslı buldum lakin aldığım yer uzakta olduğu için sorma imkanım yok . Amacım aynı kumun ismini bulup büyük akvaryumum için ucuza almak ama internette hiç benzer bir kum bulamadım. Resimde beyaz gibi duruyor ama tamamen mat siyah ve aralarında tek tük gri beyaz tanelerde var. Benim aklıma bazalt geliyor ama eminde olamıyorum. Kumun cinsini bilen abilerim yazarsa iyi olur.?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171601281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171602011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171602481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171605251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151737/111220171604201.jpg[/IMG][EDIT]aliküçük07,2017-12-11 16:19:25[/EDIT]
Strafordan Led Armatür Dıy
[QUOTE=mhmtcndd] Bitkili low tech tankım için çoğu kişi ışıklandırmamın yetersiz olduğunu düşünüyordu 80cm genişlik 45 cm yüksekliği olan bombeli akvaryumumda 60cm 6500k beyaz led armatür kullanıyordum kapağa takılı biçimde ve hak verdim ki yetmiyordu.
Bende yeni bir ışıklandırma arayışına geçtim ama bütçem de çok fazla değildi şuan işsizler kervanındayım [:cool:]
Forumda da farklı ortamlarda da şerit ledler ile çok güzel aydınlatmaların yapıldığı çok güzel sonuçlar alındığı geri bildirimlerini gördüm bende buna heves ettim ve işe koyuldum.
Öncelikle bombeli akvaryumumun kapağı eskiydi ve pek sağlıklı durmuyordu kırılıp dökülmesi an meselesiydi ve kapakcıkları vs. derken şerit ledleri yapıştırabileceğim ortam açısından çok çukurlu eğrili büğrülüydü. Bende ilk olarak kapak yerine akvaryum üstüne bir armatür yapabilir miyim acaba diye düşünerek araştırmalara başladım ve strafor ile kapak yapanları gördüm bende bu yol ile armatür yapmaya karar verdim gittim ve kendime uygun uzunca bir parça strafor kestirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172311091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172311511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172312151.jpg[/IMG]
Kestiğim parçaları bu şekilde üst üste koyarak ilk izlenimimi gerçekleştirdim armatürün görüşünü bu şekilde olacaktı en dıştaki 2 uzun çıkıntının yanlarındaki kısa kısımlar cama oturmasını sağlayacak akvaryum seviyesinden daha yukarda durmasını sağlayacaktı teorik olarak plan bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172314291.jpg[/IMG]
Tabi ki dış görünüş olarak straforun çıplak olması kaba bir görüntü olacaktı ve üzerinde yapıştırıcı kullanmak straforun erimesine sebep olabileceği gibi nemden ve ısıdan da etkilenebileceğini düşündüm ve soluğu kırtasiyede aldım. Kırtasiyeden kendinden yapışkanlı defter kaplarından bir tane deseni bana uygun olan kap seçtim ve resimde gördüğünüz gibi straforun bütün parçalarını tek tek kapladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172317111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172317291.jpg[/IMG]
Ve sonra parçaları yapıştırma işlemlerine geçtim armatürüm kısmen son aşamalara doğru gelmişti ve umduğum gibi olduğunu söyleyebilirim. Her şey yolunda planı uygulamaya devam [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172318591.jpg[/IMG]
Daha sonra ısı yalıtımı ve ışığı geri yansıtması planlamasıyla tanıdığım bir matbaadan onların kalıp amaçlı kullandıkları alüminyum parçalarından bir tane alıp onu armatürümün içerisine uyacak şekilde kestim ve yapıştırdım.
Sıra geldi ledleri döşemeye..
Led olarak 5050 üç çipli olanları tercih ettim her biri ortalama 65cm den oluşan toplam 5 parçayı armatürün üzerine yapıştırdım .
Renkler ; 3xBeyaz, 1xKırmızı, 1xMavi
Ve sonuç olarak aydınlatma epey parlak görünüyordu umarım bitkiler için faydası da bir o kadar parlak olur [:iyi:][:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172323491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172324021.jpg[/IMG][/QUOTE] hocam nasıl bitkilerin durumu faydadısını gördünüz mü ?
[QUOTE=mhmtcndd] Bitkili low tech tankım için çoğu kişi ışıklandırmamın yetersiz olduğunu düşünüyordu 80cm genişlik 45 cm yüksekliği olan bombeli akvaryumumda 60cm 6500k beyaz led armatür kullanıyordum kapağa takılı biçimde ve hak verdim ki yetmiyordu.
Bende yeni bir ışıklandırma arayışına geçtim ama bütçem de çok fazla değildi şuan işsizler kervanındayım [:cool:]
Forumda da farklı ortamlarda da şerit ledler ile çok güzel aydınlatmaların yapıldığı çok güzel sonuçlar alındığı geri bildirimlerini gördüm bende buna heves ettim ve işe koyuldum.
Öncelikle bombeli akvaryumumun kapağı eskiydi ve pek sağlıklı durmuyordu kırılıp dökülmesi an meselesiydi ve kapakcıkları vs. derken şerit ledleri yapıştırabileceğim ortam açısından çok çukurlu eğrili büğrülüydü. Bende ilk olarak kapak yerine akvaryum üstüne bir armatür yapabilir miyim acaba diye düşünerek araştırmalara başladım ve strafor ile kapak yapanları gördüm bende bu yol ile armatür yapmaya karar verdim gittim ve kendime uygun uzunca bir parça strafor kestirdim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172311091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172311511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172312151.jpg[/IMG]
Kestiğim parçaları bu şekilde üst üste koyarak ilk izlenimimi gerçekleştirdim armatürün görüşünü bu şekilde olacaktı en dıştaki 2 uzun çıkıntının yanlarındaki kısa kısımlar cama oturmasını sağlayacak akvaryum seviyesinden daha yukarda durmasını sağlayacaktı teorik olarak plan bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172314291.jpg[/IMG]
Tabi ki dış görünüş olarak straforun çıplak olması kaba bir görüntü olacaktı ve üzerinde yapıştırıcı kullanmak straforun erimesine sebep olabileceği gibi nemden ve ısıdan da etkilenebileceğini düşündüm ve soluğu kırtasiyede aldım. Kırtasiyeden kendinden yapışkanlı defter kaplarından bir tane deseni bana uygun olan kap seçtim ve resimde gördüğünüz gibi straforun bütün parçalarını tek tek kapladım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172317111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172317291.jpg[/IMG]
Ve sonra parçaları yapıştırma işlemlerine geçtim armatürüm kısmen son aşamalara doğru gelmişti ve umduğum gibi olduğunu söyleyebilirim. Her şey yolunda planı uygulamaya devam [:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172318591.jpg[/IMG]
Daha sonra ısı yalıtımı ve ışığı geri yansıtması planlamasıyla tanıdığım bir matbaadan onların kalıp amaçlı kullandıkları alüminyum parçalarından bir tane alıp onu armatürümün içerisine uyacak şekilde kestim ve yapıştırdım.
Sıra geldi ledleri döşemeye..
Led olarak 5050 üç çipli olanları tercih ettim her biri ortalama 65cm den oluşan toplam 5 parçayı armatürün üzerine yapıştırdım .
Renkler ; 3xBeyaz, 1xKırmızı, 1xMavi
Ve sonuç olarak aydınlatma epey parlak görünüyordu umarım bitkiler için faydası da bir o kadar parlak olur [:iyi:][:geek:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172323491.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195907/100620172324021.jpg[/IMG][/QUOTE] hocam nasıl bitkilerin durumu faydadısını gördünüz mü ?
12 Litre Ramshorn
[QUOTE=arif44]
Sazı nasıl buduyorsunuz çok uzadığında?[/QUOTE] yeni sürgünler duruyor eskiyip yaşlananları uzayanları cıkarıyorum kökünden.
[QUOTE=arif44]
Sazı nasıl buduyorsunuz çok uzadığında?[/QUOTE] yeni sürgünler duruyor eskiyip yaşlananları uzayanları cıkarıyorum kökünden.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Ozzgur,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Ehtiyar,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
NightWist,
Ertug22,
SunkenShrimps,
Oporchin,
pusathan01,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
BurakSemihAslan,
evrimdoğanlar,
osmandbnl,
mehaniches_ckKt,
Hoppala,
sina cen,
Lepistes175,
Kınayu,
EfeC,
mightymurat,
ilterisdoğukan,
Nrgz orange,
yurist_hrEn,
karidesrehberi,
Tatar10,
oguzhanns,
Hidro Dinamik,
şansal,
ternapi,
mehaniches_hlot,
DenizOlsam,
gürkanbey,
Rime,
swordfishhhh,
baozturk,
EmiirKaan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
