ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HknShn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2013 18:35
Son Ziyaret:
09 Aralık 2013 23:20
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Şahin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Şahin
SON 10 MESAJI
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=mtışık samsun]Merhaba
Çok teşekkür ederim =)
[QUOTE=mtışık samsun]Merhaba
Akvaryum unuz çok güzel maşallah...:)))
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=Ö.A.][QUOTE=HknShn][QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
Estağfurullah. :)
Özellikle pistiayı ve moss türlerini rahatça bulabilirsiniz. İlanlarda çıkıyor devamlı.
[/QUOTE]
İlanlarda var fakat kredi kartı kullanmadığım için internet üzerinden alış veriş yapamıyorum. Bu yüzden gidip alabileceğim bir yerde bulabilirsem ancak öyle alabilirim yani =) bakalım 1 yer buldum gibi adresi tam neresi çıkartabilirsem pazartesi yada salı gitmeyi düşünüyorum =)
[QUOTE=Ö.A.][QUOTE=HknShn][QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Evet ilk fotolardaki bitkiler duruyor acemi olduğumuz için bilmeden diktik valla =) birazdan düzeltme yaparım onlara sağolun uyarınız için. Tavsiye ettiğiniz bitkileri de bulabilirsem eğer mutlaka temin etmeye çalışacağım. Çünkü şuan için bile 2 balık yavrulayınca bir sürü yavru oldu ilerde 2 değilde 10 tanesi yavrulayınca ufaklıklara saklanacak yer kalmayacak ve sorun olacak =) şimdilik tankın içine rafya attım yavrular içinde saklanıyor ama rafyanın da görüntüsü hoş durmuyor. Söylediğiniz bitkileri civarımda bulabilirsem eğer mutlaka temin edip fotosunu ekleyeceğimden emin olabilirsiniz. Altına da tavsiyeniz için ayrı bir parantez açıp tekrar teşekkür etmeyi de ihmal etmem =)))
[/QUOTE]Estağfurullah. :)
Özellikle pistiayı ve moss türlerini rahatça bulabilirsiniz. İlanlarda çıkıyor devamlı.
[/QUOTE]
İlanlarda var fakat kredi kartı kullanmadığım için internet üzerinden alış veriş yapamıyorum. Bu yüzden gidip alabileceğim bir yerde bulabilirsem ancak öyle alabilirim yani =) bakalım 1 yer buldum gibi adresi tam neresi çıkartabilirsem pazartesi yada salı gitmeyi düşünüyorum =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
[QUOTE=Ö.A.]Elinize sağlık, ileride çok daha güzel olacaktır.
Birkaç tavsiyede bulunacağım. İlk fotoğraflarda görülen birkileriniz duruyorsa eğer; çok derine gömmüşsünüz. Özellikle lotus o dikimle yeni yaprak çıkaramaz. Bir de yavruların hayatta kalması için bol bol moss türleri ve frogbit, pistia gibi yüzey bitkileri kullanmanızı tavsiye ederim. Çeşit olarak fernler de, özellikle windelov, yavru saklanması için ideal bitkiler. Akvaryumu bu bitkilerle zenginleştirdiğinizde yeni balık almanıza da gerek kalmaz çünkü 4-5 ay sonra sayı inanılmaz artacaktır.
Saygılar.
[/QUOTE]
Öncelikle teşekkür ederim. Evet ilk fotolardaki bitkiler duruyor acemi olduğumuz için bilmeden diktik valla =) birazdan düzeltme yaparım onlara sağolun uyarınız için. Tavsiye ettiğiniz bitkileri de bulabilirsem eğer mutlaka temin etmeye çalışacağım. Çünkü şuan için bile 2 balık yavrulayınca bir sürü yavru oldu ilerde 2 değilde 10 tanesi yavrulayınca ufaklıklara saklanacak yer kalmayacak ve sorun olacak =) şimdilik tankın içine rafya attım yavrular içinde saklanıyor ama rafyanın da görüntüsü hoş durmuyor. Söylediğiniz bitkileri civarımda bulabilirsem eğer mutlaka temin edip fotosunu ekleyeceğimden emin olabilirsiniz. Altına da tavsiyeniz için ayrı bir parantez açıp tekrar teşekkür etmeyi de ihmal etmem =)))
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=yenichery]Öyle deme o da bir can o zaman talibi varsa ver gitsin[/QUOTE]
Yok ya şaka yapıyorum tabiki o da bir can öyle çöpe atma gibi bişey yapacak olsaydım çoktan yapardım =) o yüzden zaten soruyorum izmirden varsa isteyen verebilirim diye. bir şekilde elden çıkarıcam artık napalım =)
[QUOTE=gamera02]O hacime canlıdoguran olarak bence valifera yakışır.Hele kökler ve bitkilerle bir biotop olsa :)[/QUOTE]
Tankıma kök almayı düşündüm ama güzel bir şey bulamadım açıkcası ilerde belki tekrar bu konuyu gözden geçiririm şimdilik tankım yavaş yavaş oturmaya başladı. Daha 1 haftalık bir akvaryum olmasına rağmen herşey güzel gidiyor. Bitkilerimde şuan için bir sorun gözükmüyor balıklarım da uyum sağladı tek sorunum işte mollylerim onları da yakında elden çıkaracağım. Valifera da molly gibi yavruları yemiyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa ? =)
[QUOTE=emrekilci1988]şirinyerdeyim :)[/QUOTE]
Emre kardeşim ben de bucadayım eğer mollyleri istiyorsan bucaya gelebilirsen mollyleri sana verebilirim ;)
[QUOTE=yenichery]Öyle deme o da bir can o zaman talibi varsa ver gitsin[/QUOTE]
Yok ya şaka yapıyorum tabiki o da bir can öyle çöpe atma gibi bişey yapacak olsaydım çoktan yapardım =) o yüzden zaten soruyorum izmirden varsa isteyen verebilirim diye. bir şekilde elden çıkarıcam artık napalım =)
[QUOTE=gamera02]O hacime canlıdoguran olarak bence valifera yakışır.Hele kökler ve bitkilerle bir biotop olsa :)[/QUOTE]
Tankıma kök almayı düşündüm ama güzel bir şey bulamadım açıkcası ilerde belki tekrar bu konuyu gözden geçiririm şimdilik tankım yavaş yavaş oturmaya başladı. Daha 1 haftalık bir akvaryum olmasına rağmen herşey güzel gidiyor. Bitkilerimde şuan için bir sorun gözükmüyor balıklarım da uyum sağladı tek sorunum işte mollylerim onları da yakında elden çıkaracağım. Valifera da molly gibi yavruları yemiyor muydu ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa ? =)
[QUOTE=emrekilci1988]şirinyerdeyim :)[/QUOTE]
Emre kardeşim ben de bucadayım eğer mollyleri istiyorsan bucaya gelebilirsen mollyleri sana verebilirim ;)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=emrekilci1988]Evet :)[/QUOTE]
İzmirin neresiden Emre ? Eğer istiyorsan mollyleri sana verebilirim =)
[QUOTE=yenichery]Aslında şöyle bir şey var yavrularla yaşamaya alıştıktan sonra yiyeceklerini sanmıyorum. Şu anda benim akvaryumda bir sürü lepistes yavrusu var hiç kimse yemiyor moli de var kılıç da var hiç bir sıkıntı yok akvaryumda[/QUOTE]
Doğrudur hocam ama benim tank daha yeni ve balıklar şuan alışma aşamasındalar lepisteslerimden yavrulayacak olan bir sürü hamile dişi var ve mollyler cidden canımı sıkıyor şuan =/ şeytan diyor al at çöpe o derece yani =)
[QUOTE=emrekilci1988]Evet :)[/QUOTE]
İzmirin neresiden Emre ? Eğer istiyorsan mollyleri sana verebilirim =)
[QUOTE=yenichery]Aslında şöyle bir şey var yavrularla yaşamaya alıştıktan sonra yiyeceklerini sanmıyorum. Şu anda benim akvaryumda bir sürü lepistes yavrusu var hiç kimse yemiyor moli de var kılıç da var hiç bir sıkıntı yok akvaryumda[/QUOTE]
Doğrudur hocam ama benim tank daha yeni ve balıklar şuan alışma aşamasındalar lepisteslerimden yavrulayacak olan bir sürü hamile dişi var ve mollyler cidden canımı sıkıyor şuan =/ şeytan diyor al at çöpe o derece yani =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
İzmirden misiniz?HknShn 2013-11-21 02:14:23
[QUOTE=emrekilci1988][QUOTE=HknShn][QUOTE=ySnTurk]500 lt ve Canlı doğuranlar çok güzel olmuş gerçekten.. Bu güzel balıklara resmen göl kurmuş sayılırsınız,çok şanslılar açıkçası :) Bitkilerde gayet yakışmış hayırlı olsun diyorum. Kayıpsız hobiler dilerim. Maşallah nazar değmesin..
Bu arada Moli ve Kılıçlar yiyebilecek boyutlardaysa yavruları hiç affetmezler. Avcı balıklardır,benim gözümün önünde 2,5 haftalık kılıç yavrusunu yuttular :)
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim takdiriniz için =)
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
[/QUOTE]
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
BEn alsam fena olmaz aslında:)
[/QUOTE]
İzmirden misiniz?
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=ekizceyhan] [QUOTE=HknShn] 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
[/QUOTE]
Tam da benim tankin ihtiyaci olan canlilar.. Hafta sonu bi İzmir mi yapsak hocam :-) [/QUOTE]
[QUOTE=ekizceyhan] [QUOTE=HknShn] 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
[/QUOTE]
Tam da benim tankin ihtiyaci olan canlilar.. Hafta sonu bi İzmir mi yapsak hocam :-) [/QUOTE]
=) Yolunuz düşerse beklerim balıklar hazır zaten =P
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=ySnTurk]500 lt ve Canlı doğuranlar çok güzel olmuş gerçekten.. Bu güzel balıklara resmen göl kurmuş sayılırsınız,çok şanslılar açıkçası :) Bitkilerde gayet yakışmış hayırlı olsun diyorum. Kayıpsız hobiler dilerim. Maşallah nazar değmesin..
[QUOTE=ySnTurk]500 lt ve Canlı doğuranlar çok güzel olmuş gerçekten.. Bu güzel balıklara resmen göl kurmuş sayılırsınız,çok şanslılar açıkçası :) Bitkilerde gayet yakışmış hayırlı olsun diyorum. Kayıpsız hobiler dilerim. Maşallah nazar değmesin..
Bu arada Moli ve Kılıçlar yiyebilecek boyutlardaysa yavruları hiç affetmezler. Avcı balıklardır,benim gözümün önünde 2,5 haftalık kılıç yavrusunu yuttular :)
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim takdiriniz için =)
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
Bitkiler gerçekten tankıma renk verdi can verdi resmen =) Canlı doğuranlar için bilerek bu kadar büyük bir tank seçtim çünkü ilerde çoğaldıklarında yer sorunum olmasın yada ekstradan tank almak zoruna kalmayayım diye alabileceğim en büyük tankı aldım. Hazırlık aşaması biraz uzun sürdü 1 hafta 10 gün kadar uğraştım ama şuan keyifle balıklarımı izliyorum =)
Evet mollyler aşırı büyük değil ama diğer balıklarıma oranla biraz büyükler. 10-15 günlük yavruları kovalıyorlar ama yiyemiyorlar büyük geliyor onlara ancak ilerde lepisteslerim yavrulayınca tankda yavru bırakmayacaklar gibi. O yüzden önlemi erken alıp 7 adet molly mi elden çıkartacağım.(4 beyaz molly 3d1e,3 siyah molly 2d1e) Mollyleri izmirden isteyen olursa hediye edebilirim =)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
DAHA ÖNCE DENEME AMAÇLI ALDIĞIM 10-15 KÖK BİTKİDE HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMADIĞIM İÇİN BUGÜN GERİ KALAN BİTKİLERİ DE ALDIM VE DİKTİM. TANKIM BİTKİLERİN ÇOĞALMASI İLE DAHA GÜZEL BİR GÖRÜNTÜYE BÜRÜNDÜ =)
Bu arada tankıma 10 adet yavru beyaz molly 10 adet yavru kılıç ekledim. Yukarda tankımdakiler kısmında düzeltmeyi de yaptım zaten =)
Fakat bir sorunum var. Elimdeki büyük mollyler lepistes yavrularını sürekli kovalıyor. Yiyebilecekleri boyutta olsa affetmeyip hepsini yiyecekler. Bu yüzden 4 beyaz 3 siyah mollyi elden çıkarmaya karar verdim. İzmir bucada oturuyorum ilgilenen varsa herhangi bir ücret talep etmeden verebilirim =)
Bunlarda yeni bitkilerimi ekledikten sonraki tankımın son halinin fotoları ;)
DAHA ÖNCE DENEME AMAÇLI ALDIĞIM 10-15 KÖK BİTKİDE HERHANGİ BİR SORUN YAŞAMADIĞIM İÇİN BUGÜN GERİ KALAN BİTKİLERİ DE ALDIM VE DİKTİM. TANKIM BİTKİLERİN ÇOĞALMASI İLE DAHA GÜZEL BİR GÖRÜNTÜYE BÜRÜNDÜ =)
Bu arada tankıma 10 adet yavru beyaz molly 10 adet yavru kılıç ekledim. Yukarda tankımdakiler kısmında düzeltmeyi de yaptım zaten =)
Fakat bir sorunum var. Elimdeki büyük mollyler lepistes yavrularını sürekli kovalıyor. Yiyebilecekleri boyutta olsa affetmeyip hepsini yiyecekler. Bu yüzden 4 beyaz 3 siyah mollyi elden çıkarmaya karar verdim. İzmir bucada oturuyorum ilgilenen varsa herhangi bir ücret talep etmeden verebilirim =)
Bunlarda yeni bitkilerimi ekledikten sonraki tankımın son halinin fotoları ;)
500 Ltlik Bitkili Canlı Doğuran Tankım =)
[QUOTE=acemibalık]Akvaryumunuz hayırlı olsun, fakat kum seçimi bence çok ta güzel değil balıklara ışığı yansıtır ve tabanda illaki kirlilikten oluşacak görüntüler canınızı sıkar, ayrıca büyük akvaryumlarda siyah kum çok güzel olmaz küçük akvaryumlarda siyah kum daha güzel görünüyor, yabancı ve yerli üstadların akvaryumlarındada bunu görebilirsiniz. Bitkili akvaryum olacağından midye kırığı zaten önerilmez, keşke dere kumu ekleseydiniz daha güzel olurdu yada bej rengi tonlarında doğal su dibi görüntüsü alacağınız bir kum yapsaydınız eminim daha iyi olacaktı. Kurulumun başındasınız balıklarınızda az bence yeniden bir kurulum deneyin, bitkileride ileride söküp çıkarıp deforme olmamaları için genişlik uzunluk ışık isteklerine göre dikin. Akvaryum güzel bir akvaryuma benziyor işallah bir kaç düzeltmeyle daha güzel olacaktır.[/QUOTE]
[QUOTE=acemibalık]Akvaryumunuz hayırlı olsun, fakat kum seçimi bence çok ta güzel değil balıklara ışığı yansıtır ve tabanda illaki kirlilikten oluşacak görüntüler canınızı sıkar, ayrıca büyük akvaryumlarda siyah kum çok güzel olmaz küçük akvaryumlarda siyah kum daha güzel görünüyor, yabancı ve yerli üstadların akvaryumlarındada bunu görebilirsiniz. Bitkili akvaryum olacağından midye kırığı zaten önerilmez, keşke dere kumu ekleseydiniz daha güzel olurdu yada bej rengi tonlarında doğal su dibi görüntüsü alacağınız bir kum yapsaydınız eminim daha iyi olacaktı. Kurulumun başındasınız balıklarınızda az bence yeniden bir kurulum deneyin, bitkileride ileride söküp çıkarıp deforme olmamaları için genişlik uzunluk ışık isteklerine göre dikin. Akvaryum güzel bir akvaryuma benziyor işallah bir kaç düzeltmeyle daha güzel olacaktır.[/QUOTE]
Yorumunuz ve önerileriniz için çok teşekkür ederim. Kum konusunda görüntüsü hoşuma gittiği için beyazı seçmiştim ama bitkilerde sorun yaşarsam kumu değiştirmeyi bende düşünüyorum. Sizin tavsiye ettiğiniz gibi dere kumu da olabilir yada siyah kum+dere kumu karışık da yapabilirim. Ama bitkilerde bir sıkıntı yaşamazsam değiştirmeyi düşünmüyorum. Çünkü hem dediğim gibi beyaz renk güzel duruyor kendi zevkime göre hemde tankımda 350-400 lt su var 4 kova kum var 100e yakın da balığım var =) Kısacası çok zahmetli iş olacak baştan kurulum yapmak. Şuan için öncelikli sıkıntım parayı denkleştirdiğim an bir dış filtre almak. Çünkü 500 lt hacimli bir tank iç filtre ile olacak gibi durmuyor dış filtrede şart gibi geldi. Bunu da su cam gibi olmamasına bağlıyorum hafif bulanıklık söz konusu.
Genel olarak baktığımda evet eksiklerim mevcut. Zaman içerisinde sizlerin de önerileri fikirleri artı ve eksi olarak değerlendirmeleriniz ile daha iyi olacağına eminim. Tavsiyeleriniz için tekrar teşekkürler iyi hobiler dilerim ;)
Genel olarak baktığımda evet eksiklerim mevcut. Zaman içerisinde sizlerin de önerileri fikirleri artı ve eksi olarak değerlendirmeleriniz ile daha iyi olacağına eminim. Tavsiyeleriniz için tekrar teşekkürler iyi hobiler dilerim ;)
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



