ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
chivas2013
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Aralık 2013 03:40
Son Ziyaret:
22 Şubat 2014 18:13
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Yavuz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay Yavuz
SON 10 MESAJI
Acemice oldu ama olsun
Aferin kardeşim.Umarım baba,anne,abi,abla,amca,dayı yardımı yoktur :)Bedavaya da verseler hazırcılık iyi bir şey değildir.Yeteneklerin,zekan gelişir.İlerde karına,çoluğuna çocuğuna rezil olmazsın.Bir çiviyi çakmayı beceremeyenler var.Yeni akvaryumun daha iyi olmuş.Plastik kap hoş olmamış.Onu da düzeltmişsin zaten.Aşka gelip de balık sayını arttırma.Daha çok balık bakmak istiyorsan akvaryumunu büyütmeni tavsiye ederim.Akvaryumunu büyütemiyorsan böyle kalsın.Uzun yıllar sağlıklı hobiler dilerim sana...
Aferin kardeşim.Umarım baba,anne,abi,abla,amca,dayı yardımı yoktur :)Bedavaya da verseler hazırcılık iyi bir şey değildir.Yeteneklerin,zekan gelişir.İlerde karına,çoluğuna çocuğuna rezil olmazsın.Bir çiviyi çakmayı beceremeyenler var.Yeni akvaryumun daha iyi olmuş.Plastik kap hoş olmamış.Onu da düzeltmişsin zaten.Aşka gelip de balık sayını arttırma.Daha çok balık bakmak istiyorsan akvaryumunu büyütmeni tavsiye ederim.Akvaryumunu büyütemiyorsan böyle kalsın.Uzun yıllar sağlıklı hobiler dilerim sana...
Tropheus Tankına Cüce Vatoz Olurmu?
Arkadaşlar ilangiyle vatoz olur mu? Irk bilgilerinde ilangiler için ph'ın 8i geçmesi gerekiyor.Vatoz türleri için de 7,5tan yukarı olanını görmedim.Vatozlar için sıkıntı oluşturmaz mı?
Arkadaşlar ilangiyle vatoz olur mu? Irk bilgilerinde ilangiler için ph'ın 8i geçmesi gerekiyor.Vatoz türleri için de 7,5tan yukarı olanını görmedim.Vatozlar için sıkıntı oluşturmaz mı?
Bursa'da akvaryum yapımı
Bu emin cam nakliye de yapıyor mu acaba? Görükle'de oturuyorum.
Bu emin cam nakliye de yapıyor mu acaba? Görükle'de oturuyorum.
Aqua Pro 1200 Hakkında Düşünceleriniz
150x60x60 akvaryuma ben de aquapro 2200 düşündüm.Musa Bey'in yorumu iyi oldu.İçinde 400-450 litre su olacak bir akvaryuma yeterli gelecek bir dış filtrenin yaktığı elektrik 40w 'ın altına inmiyor zaten.15-20 w'ın da elektrik faturasında çok bir kabartı yapacağını sanmıyorum.Ayrıca bir anda nakit olarak 500-600 tl vermek var,diğer yandan ayda 3-5 lira fazla vermek var.Aquapro almaya kesinkes karar verdim artık.Debisi korkutuyordu ama genel olarak herkes memnun.İçine koyulan kaliteli malzemelerle bence güzel verim alınabilir.
150x60x60 akvaryuma ben de aquapro 2200 düşündüm.Musa Bey'in yorumu iyi oldu.İçinde 400-450 litre su olacak bir akvaryuma yeterli gelecek bir dış filtrenin yaktığı elektrik 40w 'ın altına inmiyor zaten.15-20 w'ın da elektrik faturasında çok bir kabartı yapacağını sanmıyorum.Ayrıca bir anda nakit olarak 500-600 tl vermek var,diğer yandan ayda 3-5 lira fazla vermek var.Aquapro almaya kesinkes karar verdim artık.Debisi korkutuyordu ama genel olarak herkes memnun.İçine koyulan kaliteli malzemelerle bence güzel verim alınabilir.
170 70 70 akvaryum
Ben de benzer arayışta olduğum için konuyu güncelleyeyim.Hüsnü Bey ben Hürriyet'te BAF akvaryumla görüştüm.150x60x60 ölçülerinde cama cam,elektrik tesisatlı kapak,kayıtlı kuşaklı rodajlı cam için 550 lira fiyat verdi bana.50 lira nakliye ücreti bu fiyatın dışında.Sizin istediğiniz ölçülerde bir akvaryum 600-650 lirayı bulabilir.Ben kendim yapma fikrini de düşünüyorum.O yüzden Organize Sanayi veya Küçük Sanayi piyasasına hakim birileri cam fiyatları hakkında bilgi verirlerse sevinirim.
Ben de benzer arayışta olduğum için konuyu güncelleyeyim.Hüsnü Bey ben Hürriyet'te BAF akvaryumla görüştüm.150x60x60 ölçülerinde cama cam,elektrik tesisatlı kapak,kayıtlı kuşaklı rodajlı cam için 550 lira fiyat verdi bana.50 lira nakliye ücreti bu fiyatın dışında.Sizin istediğiniz ölçülerde bir akvaryum 600-650 lirayı bulabilir.Ben kendim yapma fikrini de düşünüyorum.O yüzden Organize Sanayi veya Küçük Sanayi piyasasına hakim birileri cam fiyatları hakkında bilgi verirlerse sevinirim.
F0 Belge zorunluluğu?
Bir kişi balıklarının f0 olduğunu iddia ediyorsa bence bunu belgeyle ispat etmek zorundadır diye düşünüyorum.Söz uçar yazı kalır.Forum tarafından f0 ilanlarında belge zorunluluğu aranmasa bile en azından alıcılar bu belgeleri görmekte ısrar edip satıcıları daha dürüst satış yapmaya zorlamalıdırlar.Çünkü aynı ırkın f0 ve f1 i arasında ciddi fiyat farkları oluşmaktadır.Ve alıcı bu fiyat farkını gözden çıkarınca sahip olduğu balığının da f0 özelliklerini taşımasını arzulamaktadır.Aksi durumda sonuç büyük bir hüsran ve hayal kırıklığı olur.Şahsen ben f0 balık satın alacak olsam belge ibraz edilme şartı koşarım.Madem ki o kadar para veriyorum bunu isteme hakkım olduğunu düşünüyorum.Satıcı ibraz edemiyorsa o zaman kusura bakmasın isterse gölden gidip kendi elleriyle tutmuş olsun vereceğim fiyat yerli üretim piyasa fiyatlarını geçmez.Özetle bence burada iş alıcıda bitiyor.Belge görmedikleri balığın f0 olduğuna inanmasınlar.Yoksa herkesin balığı kendine güzel.Adamın,ataları Türkiye'ye gireli 50 yıl olmuş balığı bile kendine göl balığı gibi gözükür.Bu arada herkesin anladığı değişir ancak benim f0 balıktan anladığım doğal habitatından yakalanıp akvaryuma adaptasyonu sağlanmış balıktır.Yanılmıyorumdur umarım.chivas2013 2014-01-08 15:20:18
Bir kişi balıklarının f0 olduğunu iddia ediyorsa bence bunu belgeyle ispat etmek zorundadır diye düşünüyorum.Söz uçar yazı kalır.Forum tarafından f0 ilanlarında belge zorunluluğu aranmasa bile en azından alıcılar bu belgeleri görmekte ısrar edip satıcıları daha dürüst satış yapmaya zorlamalıdırlar.Çünkü aynı ırkın f0 ve f1 i arasında ciddi fiyat farkları oluşmaktadır.Ve alıcı bu fiyat farkını gözden çıkarınca sahip olduğu balığının da f0 özelliklerini taşımasını arzulamaktadır.Aksi durumda sonuç büyük bir hüsran ve hayal kırıklığı olur.Şahsen ben f0 balık satın alacak olsam belge ibraz edilme şartı koşarım.Madem ki o kadar para veriyorum bunu isteme hakkım olduğunu düşünüyorum.Satıcı ibraz edemiyorsa o zaman kusura bakmasın isterse gölden gidip kendi elleriyle tutmuş olsun vereceğim fiyat yerli üretim piyasa fiyatlarını geçmez.Özetle bence burada iş alıcıda bitiyor.Belge görmedikleri balığın f0 olduğuna inanmasınlar.Yoksa herkesin balığı kendine güzel.Adamın,ataları Türkiye'ye gireli 50 yıl olmuş balığı bile kendine göl balığı gibi gözükür.Bu arada herkesin anladığı değişir ancak benim f0 balıktan anladığım doğal habitatından yakalanıp akvaryuma adaptasyonu sağlanmış balıktır.Yanılmıyorumdur umarım.
200*65*60 Önerileriniz
Dostum sen o öyle bir akvaryuma Malawi gölünü taşırsın ya :) Umarım kısa sürede hayalin gerçekleşir.
Dostum sen o öyle bir akvaryuma Malawi gölünü taşırsın ya :) Umarım kısa sürede hayalin gerçekleşir.
150-60-70 10 mm cam profil tezgah
Hocam şaka mı yapıyorsun :) Ben o fiyata değil İstanbul'dan,Kars'ta olsa sırtımda taşır yine de getiririm Bursa'ya.İstediğin sistemin sıfırı 1000 tl'den aşağı tutmaz.
Hocam şaka mı yapıyorsun :) Ben o fiyata değil İstanbul'dan,Kars'ta olsa sırtımda taşır yine de getiririm Bursa'ya.İstediğin sistemin sıfırı 1000 tl'den aşağı tutmaz.
dış filtre deneyimleri(Dış filtre almadan bir göz atın)
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN] [QUOTE=chivas2013][QUOTE=Cüneyt ERGÜN][QUOTE=chivas2013]
arkadaşlar 150x60x60 akvaryum kuracağım.sizce 1 tane eheim 2228-02 mi yoksa 2 tane tetratec ex1200 mü? hangisini kullanayım karar veremedim.bir yandan eheimın adı var bir yandan tetra alarak iki tane dış filtre kullanmanın rahatlığı.nasıl yapsam bilemedim.yardımlarınızı bekliyorum[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.Tetraların su sızdırmasından genelde şikayet ediliyor.Kullanan birini yakalamışken bu ürün hakkında detaylı gözlemlerinizi öğrenmek isterim.Özellikle ses ve sağlamlık konusu benim için çok önemli.Çok ucuza kaçıp iki gün sonra yeni bir dış filtre arayışına girmek istemiyorum.Tetra ile eheim arasında da ciddi fiyat farkları var.
Cüneyt Bey maalesef benim maddi imkanlarım eheim,fluval gibi yüksek meblağlı ürünlere çıkmaya izin vermiyor.Aquapro 2200 'lik modelini araştırdım.Genelde olumlu yorumlar yapılmış.Sizin bir bilginiz var mı acaba?
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN] [QUOTE=chivas2013][QUOTE=Cüneyt ERGÜN][QUOTE=chivas2013]
arkadaşlar 150x60x60 akvaryum kuracağım.sizce 1 tane eheim 2228-02 mi yoksa 2 tane tetratec ex1200 mü? hangisini kullanayım karar veremedim.bir yandan eheimın adı var bir yandan tetra alarak iki tane dış filtre kullanmanın rahatlığı.nasıl yapsam bilemedim.yardımlarınızı bekliyorum[/QUOTE]
Berkay bey merhaba,
Eheim 2208-02 tek başına yeterli gelmez, ya Eheim 2080 alacaksanız, yada 2 adet Ex1200, Ex1200lerde ki debi kaybı %50 olsa, 600Lt/saat x 2 ile saatte 1200Lt değilse bile ortalama 1000Lt suyu rahat çevirir, bu da ortalama sizin akvaryumunuzun suyunun 2 garanti, 2,5 defa ortalama çevirilmesi demek olur, bir Ex1200 kullanıcısı olarak ben Ex1200ü brüt 176Lt'lik tankım da kullanıyorum.
Saygılarımla.
[/QUOTE]Cevabınız için teşekkür ederim.Tetraların su sızdırmasından genelde şikayet ediliyor.Kullanan birini yakalamışken bu ürün hakkında detaylı gözlemlerinizi öğrenmek isterim.Özellikle ses ve sağlamlık konusu benim için çok önemli.Çok ucuza kaçıp iki gün sonra yeni bir dış filtre arayışına girmek istemiyorum.Tetra ile eheim arasında da ciddi fiyat farkları var.
<span style="line-height: 1.4;">[/QUOTE]</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Berkay bey merhaba,</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Ex700 ve Ex1200 + Eheim Pro3e 2078 kullanıyorum,</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">1- Ex700 ve Ex1200 gayet sessiz, filtrelerin dibine de gelseniz hiç ses yok.</span>
<span style="line-height: 1.4;">2- Ex700 ile sızdırma vs hiçbir sorun yaşamadım, yaklaşık 3-4 senedir kullanıyorum.</span>
<span style="line-height: 1.4;">3- Ex1200'ü 3 senedir kullanıyorum, 1 ay önce kova contasından su kaçırdı, 15 TL'ye contasını değiştirdim ve kullanıyorum.</span>
<span style="line-height: 1.4;">4- Eheim'ın Pro3e 2078 1850Lt/saat debili elektronik kafalı olan modelini kullanıyorum, debisinden memnun değilim (648Lt brüt akvaryum da, yanında ek olarak Doplhin C1600 destek olarak kullanıyorum)</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Şu anda yeniden filtreleri inceliyorum, Eheim 2080, FX5/FX6 ve Doplhin'in yeni modeli olan C2400 (3000Lt/saat) kısa listeye kaldı, Dolphin C2400 ile ilgili olarak forum da Pet Garden'ın bölümüne bir başlık açtım, firmadan bazı bilgiler bekliyorum, ona göre en son tercihimi yapacağım.</span>
<span style="line-height: 1.4;">
</span>
</span>
<span style="line-height: 1.4;">Saygılarımla. </span>
[/QUOTE] Cüneyt Bey maalesef benim maddi imkanlarım eheim,fluval gibi yüksek meblağlı ürünlere çıkmaya izin vermiyor.Aquapro 2200 'lik modelini araştırdım.Genelde olumlu yorumlar yapılmış.Sizin bir bilginiz var mı acaba?
dış filtre deneyimleri(Dış filtre almadan bir göz atın)
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN][QUOTE=chivas2013] arkadaşlar 150x60x60 akvaryum kuracağım.sizce 1 tane eheim 2228-02 mi yoksa 2 tane tetratec ex1200 mü? hangisini kullanayım karar veremedim.bir yandan eheimın adı var bir yandan tetra alarak iki tane dış filtre kullanmanın rahatlığı.nasıl yapsam bilemedim.yardımlarınızı bekliyorum[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim.Tetraların su sızdırmasından genelde şikayet ediliyor.Kullanan birini yakalamışken bu ürün hakkında detaylı gözlemlerinizi öğrenmek isterim.Özellikle ses ve sağlamlık konusu benim için çok önemli.Çok ucuza kaçıp iki gün sonra yeni bir dış filtre arayışına girmek istemiyorum.Tetra ile eheim arasında da ciddi fiyat farkları var.
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN][QUOTE=chivas2013] arkadaşlar 150x60x60 akvaryum kuracağım.sizce 1 tane eheim 2228-02 mi yoksa 2 tane tetratec ex1200 mü? hangisini kullanayım karar veremedim.bir yandan eheimın adı var bir yandan tetra alarak iki tane dış filtre kullanmanın rahatlığı.nasıl yapsam bilemedim.yardımlarınızı bekliyorum[/QUOTE]
Berkay bey merhaba,
Eheim 2208-02 tek başına yeterli gelmez, ya Eheim 2080 alacaksanız, yada 2 adet Ex1200, Ex1200lerde ki debi kaybı %50 olsa, 600Lt/saat x 2 ile saatte 1200Lt değilse bile ortalama 1000Lt suyu rahat çevirir, bu da ortalama sizin akvaryumunuzun suyunun 2 garanti, 2,5 defa ortalama çevirilmesi demek olur, bir Ex1200 kullanıcısı olarak ben Ex1200ü brüt 176Lt'lik tankım da kullanıyorum.
Saygılarımla.
[/QUOTE]Cevabınız için teşekkür ederim.Tetraların su sızdırmasından genelde şikayet ediliyor.Kullanan birini yakalamışken bu ürün hakkında detaylı gözlemlerinizi öğrenmek isterim.Özellikle ses ve sağlamlık konusu benim için çok önemli.Çok ucuza kaçıp iki gün sonra yeni bir dış filtre arayışına girmek istemiyorum.Tetra ile eheim arasında da ciddi fiyat farkları var.
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
umitlee,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
K3r3m,
ternapi,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Sunborn,
Deoxyss,
Akvaryumcu_Doru,
hakanmorcicek,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Hoppala,
yusufelik,
EKAR,
zen666,
knnynr,
Miller,
kopruluonur,
Leonthe pro,
ErayDemirel,
ciways,
karidesrehberi,
syerli,
bysmokin,
ezzalisi,
umutak,
Canerkartal,
hasancn,
Öğretmen Ali,
HalilSefaa,
Ankararif06,
BennyNek,
JasonPem,
Ancalagon,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
0rnn,
Alibicimcilci,
Fatihsm,
tukabu,
mitii,
Mithrandirr,
eackgzz,
reprise,
Gökdeniz Kale,
Oquanus,
peace41,
Corydoras.gram,
√olkaπ,
Aqualandakvaryum,
OKIRATLI,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
