ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Gorkem
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Şubat 2014 14:53
Son Ziyaret:
25 Ekim 2014 15:48
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gorkem
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Görkem
SON 10 MESAJI
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Baya can sıkıcı olacak yukseklikten kaçmam...
Peki 85 ten 70 e indirsem 10mm cam ile kurtarır mıyım dersiniz.
O zaman maliyeti de bayağı aşağı çeker sanırım ve belkide cazip gelebilir.
Baya can sıkıcı olacak yukseklikten kaçmam...
Peki 85 ten 70 e indirsem 10mm cam ile kurtarır mıyım dersiniz.
O zaman maliyeti de bayağı aşağı çeker sanırım ve belkide cazip gelebilir.
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
[QUOTE=okyoky]Çizimleri herkes gibi bende çok beğendim.Sana en mantıklı tavsiyem şu olur;bu proje çizimini direkt karşı plandan yap,yani akvaryumu yukarıdan değil karşıdan göreceğin biçimde.O zaman farkedeceksin ki dekorlar o yüksekliği dolduramayacak akvaryumun ortasından itibaren gözüne boş görünecek.Bakacağın türler ile kapatırım diyorsan ona lafım yok.Sanırım hacmi yüksek tutmak istiyorsun ama balıkların kullanmayacağı bir hacim gereksiz görüntü kirliliği yaratabilir.[/QUOTE]
Okan Bey öncelikle tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Yüksek olmayacaktı aslında ilk akvaryum 150x60hx50 olacaktı ancak evde koyacak yer sıkıntım var.
kullanılmayan bir odaya da emeklerimi koymak istemem. Mutfak veya salona koymak istedim ancak bu boyutta koyabileceğim bir yer malesef ne kadar zorlasamda olmadı.
Bende bina eski olduğu için eskiden yapılan soba bacası kısmı var yönetici ile konuştum kimsenin kullanmadığını ve kullanımını engellediklerini belirtti (duman sızıyormuş) bende bu kullanılmayan bacayı yıkıp içerisine akvaryumu gömeceğim. baca olçüleri 110x60. bende yanından 20 cm ilace ederek 130 a çıkarttım. daha fazla uzatamıyorum. durum bu iken duşeyde yükselen duvara gömülü gibi olacağı için yüksek olmasının akvaryuma karşıdan bakıldığında daha göze dolgun olacağını düşündüm.
Azalan su hacmini yüksekliğe vererek düşeyde bir derinlik yaratmak istedim.
Aslında bende 60 cm gibi bir yükseklik düşünüyordum çünkü 85 cm h için 15mm cam kullanmam gerekiyor ki buda fiyatları siz daha iyi bilirsiniz, katlıyor. bu tankın sadece cama cam montajı için 1100TL fiyat aldım.
Dekor konusunda haklısınız benimde görseldeki hali gözüme çok hoş görünmedi. Daha doğal bir görüntü olması yönünde değişikliğe gideceğim sanırım.
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]
Cüneyt Bey size de teşekkür ederim. Tank'a müdahalede zorlanacağımı biliyorum en basiti taşları bile yerleştirmek çok zor olacak kol yetmeyecek ki asıl problemler canlılar yaşamaya başlayınca olacak ama işte vaz geçmek de zor oluyor. ilk baştaki 100cm h idi sonra 85 'e indi şimdi de daha da aşağı çektikçe gözümde cazibesini yitiriyor sanki.
Fatih Bey clear cam diye belirtmedim fiyat alırken ama işinin ehli, bulunduğum şehirdeki petshopların müşterilerine akvaryum yapan birisi fiyat aldığım kişi. Cam clear mı bilmiyorum belkide öyledir ancak fiyat daha da artsın istemiyorum çok fazla bir fiyat farkı olmazsa düşünebilirim tabiki.
[QUOTE=okyoky]Çizimleri herkes gibi bende çok beğendim.Sana en mantıklı tavsiyem şu olur;bu proje çizimini direkt karşı plandan yap,yani akvaryumu yukarıdan değil karşıdan göreceğin biçimde.O zaman farkedeceksin ki dekorlar o yüksekliği dolduramayacak akvaryumun ortasından itibaren gözüne boş görünecek.Bakacağın türler ile kapatırım diyorsan ona lafım yok.Sanırım hacmi yüksek tutmak istiyorsun ama balıkların kullanmayacağı bir hacim gereksiz görüntü kirliliği yaratabilir.[/QUOTE]
Okan Bey öncelikle tavsiyeniz için teşekkür ederim.
Yüksek olmayacaktı aslında ilk akvaryum 150x60hx50 olacaktı ancak evde koyacak yer sıkıntım var.
kullanılmayan bir odaya da emeklerimi koymak istemem. Mutfak veya salona koymak istedim ancak bu boyutta koyabileceğim bir yer malesef ne kadar zorlasamda olmadı.
Bende bina eski olduğu için eskiden yapılan soba bacası kısmı var yönetici ile konuştum kimsenin kullanmadığını ve kullanımını engellediklerini belirtti (duman sızıyormuş) bende bu kullanılmayan bacayı yıkıp içerisine akvaryumu gömeceğim. baca olçüleri 110x60. bende yanından 20 cm ilace ederek 130 a çıkarttım. daha fazla uzatamıyorum. durum bu iken duşeyde yükselen duvara gömülü gibi olacağı için yüksek olmasının akvaryuma karşıdan bakıldığında daha göze dolgun olacağını düşündüm.
Azalan su hacmini yüksekliğe vererek düşeyde bir derinlik yaratmak istedim.
Aslında bende 60 cm gibi bir yükseklik düşünüyordum çünkü 85 cm h için 15mm cam kullanmam gerekiyor ki buda fiyatları siz daha iyi bilirsiniz, katlıyor. bu tankın sadece cama cam montajı için 1100TL fiyat aldım.
Dekor konusunda haklısınız benimde görseldeki hali gözüme çok hoş görünmedi. Daha doğal bir görüntü olması yönünde değişikliğe gideceğim sanırım.
[QUOTE=Cüneyt ERGÜN]
Görkem bey merhaba, klasik olarak bende gibi herkes
çizimi çok beğendim, bir arkadaşın dediği gibi balık da koydunuz mu
tamamdır bu iş.
Tavsiyem, her ne kadar sizin
gönlünüz de ki farklı da olsa, inanın 85cmlik yükseklikte tanka müdahale
de çok ama çok zorlanırsınız, genelde kullanılan en yüksek ölçü 65cm
gibidir, bu yükseklikte bile (bir önceki tankımın yüksekliği idi)
zorlanılıyor, size tavsiyem, madem yüksek istiyorsunuz, 70cm geçmeyin
ama eğer imkanınız varsa tankın derinliğini bir miktar daha artıra
bilirsiniz, örneğin 60-65cm gibi olabilir, ama emin olun 65cm bile çok
ciddi bir derinlik, gerçi fon kullanmaya niyetlisin o bir miktar 5-10cm
arası bu derinlikten yiyecektir, şu anda ki tankımın derinliği 60 cm ve
insan müdahale gerektiği zamanlar da zorlanıyor.
[/QUOTE]
Cüneyt Bey size de teşekkür ederim. Tank'a müdahalede zorlanacağımı biliyorum en basiti taşları bile yerleştirmek çok zor olacak kol yetmeyecek ki asıl problemler canlılar yaşamaya başlayınca olacak ama işte vaz geçmek de zor oluyor. ilk baştaki 100cm h idi sonra 85 'e indi şimdi de daha da aşağı çektikçe gözümde cazibesini yitiriyor sanki.
Fatih Bey clear cam diye belirtmedim fiyat alırken ama işinin ehli, bulunduğum şehirdeki petshopların müşterilerine akvaryum yapan birisi fiyat aldığım kişi. Cam clear mı bilmiyorum belkide öyledir ancak fiyat daha da artsın istemiyorum çok fazla bir fiyat farkı olmazsa düşünebilirim tabiki.
YANDAN SUMP'LU AKVARYUM YAPIMI
Elinize sağlık herpsi çok güzel olmuş gerçekten.
Yandan Sump'ı tercih etmenizin sebebi neydi Yusuf Bey?
Birde kaç mm cam kullandınız?
Elinize sağlık herpsi çok güzel olmuş gerçekten.
Yandan Sump'ı tercih etmenizin sebebi neydi Yusuf Bey?
Birde kaç mm cam kullandınız?
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Tank'ın yüksekliğini 85cm olarak güncelledim ve arka plan ve dekor için birkaç taş ve kaya koydum.

Orjinal Hali (büyük)
Gorkem 2014-03-02 01:27:12
Tank'ın yüksekliğini 85cm olarak güncelledim ve arka plan ve dekor için birkaç taş ve kaya koydum.

Orjinal Hali (büyük)
15mm kalınlığındaki cam hakkında
Nakliye fiyata dahil değil sadece 7.4m2 lik kesilmemiş rodajlanmamış plaka fiyatı bu.
Siz camı ne zaman aldınız peki?
Nakliye fiyata dahil değil sadece 7.4m2 lik kesilmemiş rodajlanmamış plaka fiyatı bu.
Siz camı ne zaman aldınız peki?
40*40*40 cm arkadan sump'lı pleksi akvaryum yapımı
Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.
Birkaç sorum olacak.
Plexy kac mm?
Satın alırken m2 olarak mı alıyorsunuz yoksa plakalar halinde alıp kestriyor musunuz?
Plexy'nin birim fiyatı nedir?
Plexy'i yapıştırıken hangi yapıştırıcıyı kullanıyorsunuz?
Matkapla delik delerken herhangi bir çatlama tarzı belirtiler oluşabiliyor mu?
Teşekkür ederim.
Gerçekten çok güzel insanın bundan her köşeye 1 tane koyası geliyor.
Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık.
Birkaç sorum olacak.
Plexy kac mm?
Satın alırken m2 olarak mı alıyorsunuz yoksa plakalar halinde alıp kestriyor musunuz?
Plexy'nin birim fiyatı nedir?
Plexy'i yapıştırıken hangi yapıştırıcıyı kullanıyorsunuz?
Matkapla delik delerken herhangi bir çatlama tarzı belirtiler oluşabiliyor mu?
Teşekkür ederim.
Gerçekten çok güzel insanın bundan her köşeye 1 tane koyası geliyor.
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın lütfen, ben çizimlerden dolayı yanlış ifade ettiysem özür dilerim.
Fiyat sadece 130cm lik tank için geçerli.
Sehpa sump vb diğer şeyler fiyata dahil değil. Ben sadece yapacağım akvaryumun taslağını görselleştirdim.
Fiyat değerlendirmenizi buna göre yaparsanız çok sevinirim.
Arkadaşlar yanlış anlaşılma olmasın lütfen, ben çizimlerden dolayı yanlış ifade ettiysem özür dilerim.
Fiyat sadece 130cm lik tank için geçerli.
Sehpa sump vb diğer şeyler fiyata dahil değil. Ben sadece yapacağım akvaryumun taslağını görselleştirdim.
Fiyat değerlendirmenizi buna göre yaparsanız çok sevinirim.
130x100hx55 Akvaryum (Resimli)
Öncelikle Murat Bey'e, Hasan Bey'e, Uğur Bey'e Çelebi Bey'e, Engin Bey'e, Tamer Bey'e ve Hayrettin Bey'e, sizlere çok teşekkür ederim çizimleri beğendiğiniz için ve ilgi gösterip zaman ayırıp yol gösterdiğiniz için.
[QUOTE=ugurdogan]Fiyat gayet iyi fakat yuksekliği yüzünden problem yaşayabilirsiniz , hem dekor hem akvaryum içine mudahele gerektiğinde .[/QUOTE]
[QUOTE=muhengin26]Bana kalırsa, çok riskli tasarım. 100 cm yükseklikte camlara gelecek basınç çok fazla olacaktır. Hele ki 12 mm kalınlığın yanına bile yaklaşmazdım. Ayrıca, uygun cam kalınlığını (bana göre 16-18 mm) sağlamış olsanız bile, akvaryuma müdahale ederken aşırı derece zorlanacaksınız ve de Işık yetersiz kalacağından bitki düşünüyorsanız ciddi sorun yaşarsınız.
Bu arada, tasarımı hangi programda çizdiniz ?[/QUOTE]
Cam plakasının uygun kullanılamaması sebebi ile ve 15 mm cam için yükseklik 100cm den 85 cm'ye düşürüldü. fiyat da yine. başka bir firmadan da 1100TL olarak fiyat aldım Delikler dahil.
Akvaryuma müdahale değdiğiniz gibi zor olacak ancak bir öncekini evimdeki yer problemlerinden dolayı yapamamıştım (150x60hx50'yi) alanım kısıtlı olduğu için boyuna uzatamıyorum ve akvaryum kuytu köşede biryerde kalacağından kendini gösterebilmesi için başka çaresi olmadığını bu nedenle yüksekliği arttırıp ben buradayım diyebilmesi için yüksek olmasını istedim.
Zorlanacağımın farkındayım baya bir sıkıntı çekeceğim ancak zorlanacağım konuları halletmek için başka bir alternatif düşünmem gerekecek, yükseklik 100cm den 85cm ye düştü zaten içimden koptu sanki 15cm daha akvaryum bile yok ama hissiyatı bu şekilde oldu.
Bitki pek düşünmedim daha çok kaya ve arka plan uygulamasını düşünüyorum. Tabi zaman ne gösterir bilemeyiz.
Çizimi Google'ın SketchUp diye bir çizim programı var. İçerisine eklenen birkaç Plug-in ile çizimler daha gerçekçi oluyor. Hepinizin beğenmesi beni çok mutlu etti. Tekrar hepinize çok teşekkür ederim.
[QUOTE=hayrettin1975]Çizim gerçekten güzel olmuş ancak akvaryumun yükseklik ölçüsünü 60 cm demişsiniz ancak çizimde büyük çizdiğiniz için akvaryumunuz çok yüksek görünmüş, çizimleri tekrar elden geçirip 150 cm lik bölümü uzatıp, 60 cm lik bölümüde kısaltırsanız daha güzel görünür bence [/QUOTE]
Hayrettin Bey öncelikle tekrar teşekkürler.
Sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş bahsettiğiniz ölçüler görsellerde gördüğünüz akvaryuma ait değil, benim önceden yapmayı isteyip de bazı sebeplerden dolayı yapamadığım akvaryuma ait.
Yukarıda gördüğünüz görsellerin ölçüleri 130x100hx55 dir.
Teşekkürler.
Gorkem 2014-03-01 10:13:01
Öncelikle Murat Bey'e, Hasan Bey'e, Uğur Bey'e Çelebi Bey'e, Engin Bey'e, Tamer Bey'e ve Hayrettin Bey'e, sizlere çok teşekkür ederim çizimleri beğendiğiniz için ve ilgi gösterip zaman ayırıp yol gösterdiğiniz için.
[QUOTE=ugurdogan]Fiyat gayet iyi fakat yuksekliği yüzünden problem yaşayabilirsiniz , hem dekor hem akvaryum içine mudahele gerektiğinde .[/QUOTE]
[QUOTE=muhengin26]Bana kalırsa, çok riskli tasarım. 100 cm yükseklikte camlara gelecek basınç çok fazla olacaktır. Hele ki 12 mm kalınlığın yanına bile yaklaşmazdım. Ayrıca, uygun cam kalınlığını (bana göre 16-18 mm) sağlamış olsanız bile, akvaryuma müdahale ederken aşırı derece zorlanacaksınız ve de Işık yetersiz kalacağından bitki düşünüyorsanız ciddi sorun yaşarsınız.
Bu arada, tasarımı hangi programda çizdiniz ?[/QUOTE]
Cam plakasının uygun kullanılamaması sebebi ile ve 15 mm cam için yükseklik 100cm den 85 cm'ye düşürüldü. fiyat da yine. başka bir firmadan da 1100TL olarak fiyat aldım Delikler dahil.
Akvaryuma müdahale değdiğiniz gibi zor olacak ancak bir öncekini evimdeki yer problemlerinden dolayı yapamamıştım (150x60hx50'yi) alanım kısıtlı olduğu için boyuna uzatamıyorum ve akvaryum kuytu köşede biryerde kalacağından kendini gösterebilmesi için başka çaresi olmadığını bu nedenle yüksekliği arttırıp ben buradayım diyebilmesi için yüksek olmasını istedim.
Zorlanacağımın farkındayım baya bir sıkıntı çekeceğim ancak zorlanacağım konuları halletmek için başka bir alternatif düşünmem gerekecek, yükseklik 100cm den 85cm ye düştü zaten içimden koptu sanki 15cm daha akvaryum bile yok ama hissiyatı bu şekilde oldu.
Bitki pek düşünmedim daha çok kaya ve arka plan uygulamasını düşünüyorum. Tabi zaman ne gösterir bilemeyiz.
Çizimi Google'ın SketchUp diye bir çizim programı var. İçerisine eklenen birkaç Plug-in ile çizimler daha gerçekçi oluyor. Hepinizin beğenmesi beni çok mutlu etti. Tekrar hepinize çok teşekkür ederim.
[QUOTE=hayrettin1975]Çizim gerçekten güzel olmuş ancak akvaryumun yükseklik ölçüsünü 60 cm demişsiniz ancak çizimde büyük çizdiğiniz için akvaryumunuz çok yüksek görünmüş, çizimleri tekrar elden geçirip 150 cm lik bölümü uzatıp, 60 cm lik bölümüde kısaltırsanız daha güzel görünür bence [/QUOTE]
Hayrettin Bey öncelikle tekrar teşekkürler.
Sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş bahsettiğiniz ölçüler görsellerde gördüğünüz akvaryuma ait değil, benim önceden yapmayı isteyip de bazı sebeplerden dolayı yapamadığım akvaryuma ait.
Yukarıda gördüğünüz görsellerin ölçüleri 130x100hx55 dir.
Teşekkürler.
15mm kalınlığındaki cam hakkında
Adana da bir firma.
firma baya büyük adananın yarısına yakın cam işlerini yapan bir firma.
Firma adı isterseniz ÖM gönderebilirim.
Neden sordunuz pahalı mı?
Adana da bir firma.
firma baya büyük adananın yarısına yakın cam işlerini yapan bir firma.
Firma adı isterseniz ÖM gönderebilirim.
Neden sordunuz pahalı mı?
15mm kalınlığındaki cam hakkında
Merhaba Arkadaşlar.
15mm kalınlığındaki cam'ın metrekaresine KDV dahil 138,5TL fiyat verdiler.
Kesim rodaj dahil değil sadece plaka halinde.
Aslında 7,2m2lik plaka cam'a 1000TL istiyorlar.
fiyat sizce nasıl?
Merhaba Arkadaşlar.
15mm kalınlığındaki cam'ın metrekaresine KDV dahil 138,5TL fiyat verdiler.
Kesim rodaj dahil değil sadece plaka halinde.
Aslında 7,2m2lik plaka cam'a 1000TL istiyorlar.
fiyat sizce nasıl?
SON MESAJLAR
- Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu miracemir, 20:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Panda Garra Tavsiye! Serpent, 20:09
Akvaryum Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Geriye Kalan Malzemelerim SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
MertSoyumert,
sina cen,
smithiseek,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
1Balikci,
altanilker,
MDForensic,
EmiirKaan,
TheDS,
darkaura,
mrah,
yeekim,
portre,
vedat79,
kaos402,
EKAR,
harun reşit,
Balikcidede,
yigitksm,
BarışSavaş,
emrahdm,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
Hiko,
mightymurat,
Koksal Gurkan,
miracemir,
egecinar,
Ylmzuslu,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
burak1996,
Arch.Hüseyin,
Legionsgamer,
Flytheshrimp,
JujuSeri,
Kemalk41,
OKIRATLI,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
