ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
grifont
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Nisan 2014 00:15
Son Ziyaret:
04 Ocak 2015 00:35
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Baha Erkek
Doğum Tarihi:
19 Haziran 1977
Yaş:
49
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA

SON 9 MESAJI
SICCE SHARK ADV 600 çalışmıyor
SICCE SHARK ADV 600 marka iç filtrem bugün durduk yerde çalışmayı bıraktı. Fişe taktığım zaman üst kafanın altındaki yeşil pervane dönüyor fakat su sirkülasyonu kesinlikle gerçekleşmiyor. Pervane döndüğü halde su sirkülasyonu neden gerçekleşmez bir akıl verin lütfen. Muadillerinden 3 kat fazla para verip aldım adam akıllı kullanmak nasip olmadı.
(Fotoğraf "joviden" nickli üye arkadaşımızın resimlerinden alınmadır. Ürünü görebilmeniz için alıntı yaptım)
sarı+mavi prenses ve yunuslar için yem önerisi
Arkadaşlar sp-mp ve yunuslarım için forumda epey araştırma yaptım ve kendimce bir yem listesi çıkarttım fakat hem şu an mevcut olan yemlerimle ilgili hem de bu almayı düşündüğüm yemlerle ilgili net bir bilgim yok. Elimdeki yemlerle chicled bakılabilir mi yada almayı düşündüğüm yemlerden bir karma mı yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var.O yüzden sizden tavsiye bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar sp-mp ve yunuslarım için forumda epey araştırma yaptım ve kendimce bir yem listesi çıkarttım fakat hem şu an mevcut olan yemlerimle ilgili hem de bu almayı düşündüğüm yemlerle ilgili net bir bilgim yok. Elimdeki yemlerle chicled bakılabilir mi yada almayı düşündüğüm yemlerden bir karma mı yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var.O yüzden sizden tavsiye bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim.
Almayı düşündüğüm yemler:
-Tetra Cichlid Algae
-JBL Grana Cichlid
-Sera Granumeat Granured
-Sera Granugreen Cichlid
-New Life Spectrum Cichlid Formula
Elimde mevcut olan yemler:
-Sera FD mixpur
-Sera Vipan
-Sera Vipagran
-Sera Flora
-Sera Guppy Gran
-Sera San
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
İlginiz için çok teşekkür ederim. Yorumlarınız üzerine sp den vazgeçtim. Melek esasen ilgimi çok çeken balıklar değil ben hareketli akvaryumları çok seviyorum. Diskus bakımının çok çok zor olduğunu tahmin ediyorum o yüzden bu haliyle bırakacağım. Biraderime yeni balıklar alırız artık ne yapalım.. :-)
İlginiz için çok teşekkür ederim. Yorumlarınız üzerine sp den vazgeçtim. Melek esasen ilgimi çok çeken balıklar değil ben hareketli akvaryumları çok seviyorum. Diskus bakımının çok çok zor olduğunu tahmin ediyorum o yüzden bu haliyle bırakacağım. Biraderime yeni balıklar alırız artık ne yapalım.. :-)
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
Oğuz kardeşim yorumun için teşekkürler. Yapıdan kastın içindeki benim oğlanların doldurdukları ise ona çözüm kolay fakat cam yapısı veya ebat olarak uygun değilse hiç girmeyim balık değişikliğine. Bilgi verirseniz sevinirim.
Oğuz kardeşim yorumun için teşekkürler. Yapıdan kastın içindeki benim oğlanların doldurdukları ise ona çözüm kolay fakat cam yapısı veya ebat olarak uygun değilse hiç girmeyim balık değişikliğine. Bilgi verirseniz sevinirim.
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Beni korkutan yorumlar işin aslı bizim forumdaki şu yazılanlardı ==> http://www.akvaryum.com/forum/forum_posts.asp?TID=40238&KW=patlama
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum. Beni korkutan yorumlar işin aslı bizim forumdaki şu yazılanlardı ==> http://www.akvaryum.com/forum/forum_posts.asp?TID=40238&KW=patlama
Tabi ki içerisinde basınç olan tüm sistemler darbe alırsa patlar. O konuda mutabıkız fakat biraz bu okuduklarım, biraz da akvaryumun yapısına olan güvensizliğim nedeni ile akvaryumu kardeşime (kendisi bekar ve çocuksuz
) hediye ettim. Eve resimlerde gördüğünüz akvaryumu aldım. Biraz yer sıkıntısından dolayı orta boyutta bir akvaryum oldu ama (65x45x55 ölçüleri ile 160 litrelik bir akvaryum / 8mm cam ve kayıt-kuşaklı güzel ve güven verici bir yapısı var) sanırım balıkar için güzel bir ortam olacaktır.
) hediye ettim. Eve resimlerde gördüğünüz akvaryumu aldım. Biraz yer sıkıntısından dolayı orta boyutta bir akvaryum oldu ama (65x45x55 ölçüleri ile 160 litrelik bir akvaryum / 8mm cam ve kayıt-kuşaklı güzel ve güven verici bir yapısı var) sanırım balıkar için güzel bir ortam olacaktır.Esas soru şimdi====> Biraderim akvaryumla beraber guramileri-neon ve lepistesleri de istedi. komple ona verip akvaryumu sarı prenses-mavi-prenses-yaşayan kaya türü balıklarla karma yapmak istiyorum. (aklımın bir köşesinde de discus var ama cesaret de edemiyorum) Sizin deneyimlerinize göre uygun olur mu? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
Bombeli akvaryum aldım hata mı ettim?
Kıymetli forumdaşlarım, mevcut bulunan 65 litrelik akvaryumumda kuyruk erimesi ile beraber başlayan salgın sonucu 3 balığımı kaybettim. Hemen ilaçlamaya, dip çekimine başladım ısıyı yükselttim, yemi azalttım. Bu esnada boşta duran dış filtrem ve ısıtıcımında verdiği bir güvenle gidip "80 boy-45 yükseklik-25 en" ölçülerine sahip (hesapladığımda 108 litre yapıyor) bir bombeli akvaryum aldım. Cam kalınlığı 6 mm. "siyah" silikonlu, akvaryumcudan sıfır aldım. sağ ve sol alt taraflarında "kuşak" benzeri ekstra parçalar var fakat kayıt yok. Alırken akvaryumcu kanıma girdi "Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz" diyerek sattı ama bazı forumlarda yazan "bomba gibi patlar" , "yaralanmaya sebep olur" türünde daha önceden bombeli akvaryumlar için yapılmış yorumlardan dolayı da içimde de bir kurt düşmüş duruyor. Evde 3 tane oğlum var, bu akvaryum bu şartlarda yaralanmaya sebebiyet verecek ölçüde patlar mı? altında strafor da yok. Alt ve üstü plastik kapaklı

Kıymetli forumdaşlarım, mevcut bulunan 65 litrelik akvaryumumda kuyruk erimesi ile beraber başlayan salgın sonucu 3 balığımı kaybettim. Hemen ilaçlamaya, dip çekimine başladım ısıyı yükselttim, yemi azalttım. Bu esnada boşta duran dış filtrem ve ısıtıcımında verdiği bir güvenle gidip "80 boy-45 yükseklik-25 en" ölçülerine sahip (hesapladığımda 108 litre yapıyor) bir bombeli akvaryum aldım. Cam kalınlığı 6 mm. "siyah" silikonlu, akvaryumcudan sıfır aldım. sağ ve sol alt taraflarında "kuşak" benzeri ekstra parçalar var fakat kayıt yok. Alırken akvaryumcu kanıma girdi "Allah'ın izniyle hiç bir şey olmaz" diyerek sattı ama bazı forumlarda yazan "bomba gibi patlar" , "yaralanmaya sebep olur" türünde daha önceden bombeli akvaryumlar için yapılmış yorumlardan dolayı da içimde de bir kurt düşmüş duruyor. Evde 3 tane oğlum var, bu akvaryum bu şartlarda yaralanmaya sebebiyet verecek ölçüde patlar mı? altında strafor da yok. Alt ve üstü plastik kapaklı

Bu resimdekinin aynısı, sadece taban kısmı değişik. Benim akvaryumun sağında ve solunda kuşak olduğunu tahmin ettiğim birer parça var. Ön taraf ve arka taraf camında herhangi bir ek parça yok.
Bu alttaki resim benim akvaryumuma aittir.
Dediğim gibi tek korkum evdeki biri 12- biri 7 diğeri ise 1 yaşındaki 3 oğluma zarar gelmemesi. Eğer herhangi bir tedbir öneriniz varsa hemen tekrar boşaltıp uygulayabilirim. Şu anda balıklarım karantinada bu akvaryumu da o süreç zarfında oturtmaya çalışacağım. Korkudan tam dolduramadım. Şu an 85 litre su dolu. Ustalarım ne olur akıl verin. Değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ediyorum.
3 oğlumla 3D fon yapma mücadelemiz
bu 60 litrelik lepistes akvaryumum. Yakın zamanda 1 metrelik biraz daha büyük bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Siyah arka fon hakikaten çok yakışıyor ama bu ilk deneyimimde maalesef fildişi tercih ettim. Artık kısmet bir sonraki akvaryuma... yorum ve ilginiz için teşekkürler.
bu 60 litrelik lepistes akvaryumum. Yakın zamanda 1 metrelik biraz daha büyük bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Siyah arka fon hakikaten çok yakışıyor ama bu ilk deneyimimde maalesef fildişi tercih ettim. Artık kısmet bir sonraki akvaryuma... yorum ve ilginiz için teşekkürler.
3 oğlumla 3D fon yapma mücadelemiz
Forumda daha önce gördüğüm ve hemen hemen birebir aynısı yapılmış olan bir fonu kendim yaparak hem hobiyi daha eğlenceli hem de akvaryumu detaylı hale getirmek istedim. Profesyonel değilim, herhangi bir iddiam yok. Sadece kıymetli yorumlarınıza ulaşabilmek ve bu işe niyetlenen arkadaşlara da cesaret verebilmek adına paylaşım yapıyorum. Doğallığın birinci şart olduğunu bilsem de maalesef kaya-taş veya mağara dizaynları bana "nedense" çekici gelmediği için bu tasarımı tercih ettim. Heykel formları dahil tamamı el işçiliği ile üretilmiştir. Bittiği zaman bitmiş halinin resimlerini de ekleyeceğim inşallah. Yapımı için fix hale gelmiş malzemeleri kullandım. Strafor-kalekim 2300 (2900 ü tüm aramalarıma rağmen bulamadım) - havya- marshall natura su bazlı renklendirici - bıçak/falçata vs kesici araçlar - bolca zaman- anlayışlı bir eş- elektrik süpürgesi (straforlar elektriklenince toplaması tam bir tiyatro olduğu için) ve motive unsuru olarak (sizde mevcut mu bilemiyorum ama) 3 tane "-hadi baba!.." , "-ne zaman bitecek baba", "-bu heykel mi şimdi baba!" , "-ben de boyayabilir miyim baba?", "-annem elma soymama izin veriyor sen köpük kestirmiyorsun baba!" diyen 3 (üç) tane oğlan.
Not: (resimlerde siyahlı bazı yerler var o tamamen benim hatam-keçeli kalemle çizim yapınca ıslak derzin altından sırıttı siz keçeli kalemle çizim yapmayın sakın)
grifont 2014-04-29 17:44:47
Forumda daha önce gördüğüm ve hemen hemen birebir aynısı yapılmış olan bir fonu kendim yaparak hem hobiyi daha eğlenceli hem de akvaryumu detaylı hale getirmek istedim. Profesyonel değilim, herhangi bir iddiam yok. Sadece kıymetli yorumlarınıza ulaşabilmek ve bu işe niyetlenen arkadaşlara da cesaret verebilmek adına paylaşım yapıyorum. Doğallığın birinci şart olduğunu bilsem de maalesef kaya-taş veya mağara dizaynları bana "nedense" çekici gelmediği için bu tasarımı tercih ettim. Heykel formları dahil tamamı el işçiliği ile üretilmiştir. Bittiği zaman bitmiş halinin resimlerini de ekleyeceğim inşallah. Yapımı için fix hale gelmiş malzemeleri kullandım. Strafor-kalekim 2300 (2900 ü tüm aramalarıma rağmen bulamadım) - havya- marshall natura su bazlı renklendirici - bıçak/falçata vs kesici araçlar - bolca zaman- anlayışlı bir eş- elektrik süpürgesi (straforlar elektriklenince toplaması tam bir tiyatro olduğu için) ve motive unsuru olarak (sizde mevcut mu bilemiyorum ama) 3 tane "-hadi baba!.." , "-ne zaman bitecek baba", "-bu heykel mi şimdi baba!" , "-ben de boyayabilir miyim baba?", "-annem elma soymama izin veriyor sen köpük kestirmiyorsun baba!" diyen 3 (üç) tane oğlan.
Not: (resimlerde siyahlı bazı yerler var o tamamen benim hatam-keçeli kalemle çizim yapınca ıslak derzin altından sırıttı siz keçeli kalemle çizim yapmayın sakın)Son Yorum: Bir çoğunuza çok yapay geldiğini biliyorum. Ama daha önce de belirttiğim gibi bana bu form daha hoş geldi. Sonuçta tercih meselesi. 2. olarak dipteki oyuncakların çokluğunu biliyorum fakat maalesef benim oğlanlar ellerinden gelse lunapark a çevirecekler akvaryumu. Onların da kalbi kırılmasın diye mecburiyetten koydum. Umarım bu işe niyetlenen arkadaşlara bir nebze de olsa faydam ve cesaret dopingim olmuştur. Allah hepimizin akvaryumunu nazardan saklasın...
Fazla hava zaralı mıdır?
Bu hobiye yeni başlıyorum ve bulunduğum şehirdeki akvaryumculardan bilgi almaya gayret etsem de herbiri farklı telden cevaplar verdiği için kafam oldukça karışık. Bu yüzden yardımlarınızı bekliyorum. Konu ile ilgili olduğu için buradan sormayı uygun gördüm. 3 gün önce 20 lt lik bir akvaryum satın aldım. Akvaryumcu içerisine siyah renkte (muhtemelen çin malı ve kutusunu attığı için markasını da bilmediğim) bir hava motoru ve filtre cihazı taktı.(ikisi bir arada// Hasva motoru ve filtre..) Damacana suyu ile akvaryumu doldurmamı ve en az 2 gün sıcaklık 27-28 dereceye gelene kadar sistemi ayarlamamı ve çalışır durumda bekletmemi söyledi. Buraya kadar sorun yok fakat bugün balıkları akvaryuma koyduktan sonra fark ettim ki hava motorundan çıkan kabarcıklar bir toz bulutu gibi akvaryumu sarıyor, sirkülasyon yapıyor. Motoru fişten çektiğimde sakinleşen balıklar fişe tekrar takmamla beraber çılgına dönüyor. İşin özü--> bu hava motoru ve filtre işini nasıl çözebilirim. Dış filtre demeyin...hanım kapının önüne koydu koyacak..o yüzden zaten ufak akvaryuma mahkum kaldık. Bu hava motoru ve filtre işini balıkları akıntıya maruz bırakmadan--oksijen zehirlenmesi yaratmadan ve sessiz şekilde halledebilecek bir sistem önerisine ihtiyacım var. Kaliteli ve esasen bize emanet bir can olan balıkları üzmeyecek ve canından etmeyecek kaliteli--sessiz bir sistem önerirseniz çok sevinirim. Eklediğim resimde bahsettiğim cihazı ve hava kabarcıklarını sanırım görebileceksiniz. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.
Bu hobiye yeni başlıyorum ve bulunduğum şehirdeki akvaryumculardan bilgi almaya gayret etsem de herbiri farklı telden cevaplar verdiği için kafam oldukça karışık. Bu yüzden yardımlarınızı bekliyorum. Konu ile ilgili olduğu için buradan sormayı uygun gördüm. 3 gün önce 20 lt lik bir akvaryum satın aldım. Akvaryumcu içerisine siyah renkte (muhtemelen çin malı ve kutusunu attığı için markasını da bilmediğim) bir hava motoru ve filtre cihazı taktı.(ikisi bir arada// Hasva motoru ve filtre..) Damacana suyu ile akvaryumu doldurmamı ve en az 2 gün sıcaklık 27-28 dereceye gelene kadar sistemi ayarlamamı ve çalışır durumda bekletmemi söyledi. Buraya kadar sorun yok fakat bugün balıkları akvaryuma koyduktan sonra fark ettim ki hava motorundan çıkan kabarcıklar bir toz bulutu gibi akvaryumu sarıyor, sirkülasyon yapıyor. Motoru fişten çektiğimde sakinleşen balıklar fişe tekrar takmamla beraber çılgına dönüyor. İşin özü--> bu hava motoru ve filtre işini nasıl çözebilirim. Dış filtre demeyin...hanım kapının önüne koydu koyacak..o yüzden zaten ufak akvaryuma mahkum kaldık. Bu hava motoru ve filtre işini balıkları akıntıya maruz bırakmadan--oksijen zehirlenmesi yaratmadan ve sessiz şekilde halledebilecek bir sistem önerisine ihtiyacım var. Kaliteli ve esasen bize emanet bir can olan balıkları üzmeyecek ve canından etmeyecek kaliteli--sessiz bir sistem önerirseniz çok sevinirim. Eklediğim resimde bahsettiğim cihazı ve hava kabarcıklarını sanırım görebileceksiniz. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.

SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.














