ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akvartronik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
100
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mayıs 2014 23:42
Son Ziyaret:
11 Ocak 2023 22:33
Toplam Mesaj:
81 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bahadır VESEK
Doğum Tarihi:
29 Eylül 1985
Yaş:
40
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Bahadır VESEK
75 lt. Discus, neon tetra ve kiraz kadides bitkili
SON 10 MESAJI
İç Sump Motoru önerisi alabilir miyim?
Jbl proflow serisi. u800 olabilir mesela.
Ya da hava motoruyla çevirin suyu.
Elektrik faturası olarak daha avantajlı olur.[EDIT]akvartronik,2020-06-05 19:53:54[/EDIT]
Jbl proflow serisi. u800 olabilir mesela.
Ya da hava motoruyla çevirin suyu.
Elektrik faturası olarak daha avantajlı olur.[EDIT]akvartronik,2020-06-05 19:53:54[/EDIT]
Isiklandirma Aralikli Mi Olmali Yoksa Tek Sefer Mi
Mümkün olduğunca doğayı taklit ediyoruz.
Bu yüzden aralıklı ışıklandırma bence balık ve bitkiler için uygun değil.
Gece gece gibi, gündüz gündüz gibi olmalı.
Böylece balık ve bitkilerin metabolizması düzgün çalışabilsin.
Hele power led yapıyorsunuz, kesinlikle imkan varsa gün simülasyonu olmalı.[EDIT]akvartronik,2016-06-20 06:36:46[/EDIT]
Mümkün olduğunca doğayı taklit ediyoruz.
Bu yüzden aralıklı ışıklandırma bence balık ve bitkiler için uygun değil.
Gece gece gibi, gündüz gündüz gibi olmalı.
Böylece balık ve bitkilerin metabolizması düzgün çalışabilsin.
Hele power led yapıyorsunuz, kesinlikle imkan varsa gün simülasyonu olmalı.[EDIT]akvartronik,2016-06-20 06:36:46[/EDIT]
Android Kontrollü Otamatik Yemleme Makinası
Tebrikler güzel çalışma olmuş.
Maliyeti de evde telefon olduğu sürece ucuz olan bir proje.
Kullanılan malzemeler basit ve bulunabilir.
Olumsuz eleştiri olarak algılamayın lütfen, yem miktarını ayarlamak biraz zor olacak gibi geldi bana.
Çok küçük fiskelerle yemleme yapmak ve yemleme miktarını az ölçülerde artırıp azaltmak için sanırım titreşim süresini ayarlıyorsunuz.
Bu konuda biraz geliştirmeye ihtiyaç olabilir gibi geldi bana.
Tebrikler güzel çalışma olmuş.
Maliyeti de evde telefon olduğu sürece ucuz olan bir proje.
Kullanılan malzemeler basit ve bulunabilir.
Olumsuz eleştiri olarak algılamayın lütfen, yem miktarını ayarlamak biraz zor olacak gibi geldi bana.
Çok küçük fiskelerle yemleme yapmak ve yemleme miktarını az ölçülerde artırıp azaltmak için sanırım titreşim süresini ayarlıyorsunuz.
Bu konuda biraz geliştirmeye ihtiyaç olabilir gibi geldi bana.
Diy Otomatik Yemleme Makinesi, Ayarlı (videolu)
[QUOTE=Ken4n]Pic programlayıcıya kadar herşeyi kendim yapmadıktan sonra pek yanaşmıyorum ki bununda sürecini bildiğimden yanaşmıycam.[/QUOTE]
Ben de aynı kafadanım fakat naçizane tavsiyem herşeyi kendiniz yapacak seviyeye gelene kadar bırakın yapılmış olanları kullanın.
Sonra belki fikriniz değişir.
Pic programlamada bazen lehimleme ve diğer basit hatalar yüzünden insanın hevesi kırılabiliyor. Programlayıcının hazır alınması çok da önemli değil.
Konu biraz elektronikle ilgili bir hal aldı bu arada...
Yorumlarınız için teşekkürler.[EDIT]akvartronik,2016-04-10 14:55:59[/EDIT]
[QUOTE=Ken4n]Pic programlayıcıya kadar herşeyi kendim yapmadıktan sonra pek yanaşmıyorum ki bununda sürecini bildiğimden yanaşmıycam.[/QUOTE]
Ben de aynı kafadanım fakat naçizane tavsiyem herşeyi kendiniz yapacak seviyeye gelene kadar bırakın yapılmış olanları kullanın.
Sonra belki fikriniz değişir.
Pic programlamada bazen lehimleme ve diğer basit hatalar yüzünden insanın hevesi kırılabiliyor. Programlayıcının hazır alınması çok da önemli değil.
Konu biraz elektronikle ilgili bir hal aldı bu arada...
Yorumlarınız için teşekkürler.[EDIT]akvartronik,2016-04-10 14:55:59[/EDIT]
Diy Otomatik Yemleme Makinesi, Ayarlı (videolu)
Merhaba,
[QUOTE=Ken4n]Kullandığınız opamp ( pic12f675) hazır mı? PİC gerekiyorsa o işe hiç bulaşmıyorum.
[/QUOTE]
Devrede kullanılan bir opamp değildir. Devrede 12f675 numaralı PİC mikrodenetleyici kullanılmıştır. Çalıştırmak için, önce program yazmak ve sonra yazılan programı PİC'e yazmak gerekli. Bunun için bir adet programlayıcıya ihtiyaç duyulmaktadır.
[QUOTE=Ken4n]Bu baskılı devre internette 2014ün sonlarında ilk olarak bir forumda paylaşılmış sanırsam. Sade ve basit olması nedeniyle bunu düşünebilirim diye ayırmıştım.
[/QUOTE]
Devre tasarımı, programı vs. her şeyi bana aittir. Başka bir başlık altında ben devre şeması ve program kodlarını paylaşmıştım. Belki onu hatırlıyorsunuzdur.
İlk fırsatta bu projenin de baskılı devre şemasını ve program kodlarını paylaşırım. İsteyen herkese de bilgim dahilinde yardım etmeye çalışırım.[EDIT]akvartronik,2016-03-31 00:20:43[/EDIT]
Merhaba,
[QUOTE=Ken4n]Kullandığınız opamp ( pic12f675) hazır mı? PİC gerekiyorsa o işe hiç bulaşmıyorum.
[/QUOTE]
Devrede kullanılan bir opamp değildir. Devrede 12f675 numaralı PİC mikrodenetleyici kullanılmıştır. Çalıştırmak için, önce program yazmak ve sonra yazılan programı PİC'e yazmak gerekli. Bunun için bir adet programlayıcıya ihtiyaç duyulmaktadır.
[QUOTE=Ken4n]Bu baskılı devre internette 2014ün sonlarında ilk olarak bir forumda paylaşılmış sanırsam. Sade ve basit olması nedeniyle bunu düşünebilirim diye ayırmıştım.
[/QUOTE]
Devre tasarımı, programı vs. her şeyi bana aittir. Başka bir başlık altında ben devre şeması ve program kodlarını paylaşmıştım. Belki onu hatırlıyorsunuzdur.
İlk fırsatta bu projenin de baskılı devre şemasını ve program kodlarını paylaşırım. İsteyen herkese de bilgim dahilinde yardım etmeye çalışırım.[EDIT]akvartronik,2016-03-31 00:20:43[/EDIT]
Oda parfümü motorundan yem makinesi
[QUOTE=ziyasenkaya]Tabiki de uğraşmadan bir şey olmaz. Mesela pic devresinde timer kontrolü yapan bir arkadaşa rastlamıştım. Timer tetiklemesiyle bir step motorunu çalıştırıyordu. Motorun ucunda da bildiğiniz alçıpan dübeli vardı. Step motorunun tur sayısı dübeli döndürerek kaptaki yemi akvaryuma düşürüyordu. Biraz daha profesyonellik katıp dübel yerine basit bir helezon yapılabilir. 4 satır lcd ekleyip 50-100 satır arası bir kodlamayla bir menü oluşturup yemleme saatleri ayarlanabilir. İmkansız yada zor değil sadeve biraz vakit ayırmak gerekiyor. 2032 pil desteğiyle de timer sürekli aktif tutulup elektrik kesintisinde bile yemleme saatinin şaşmaması sağlanabilir. [:iyi:][/QUOTE]
O arkadaş benim :) Nacizane örnek aşağıdadır.
Yaptığım yemleme makinesini hala kullanıyorum.
Dediğiniz gibi geliştirilebilir. İsteğiniz saatte istediğiniz kadar yem vermesi ayarlanabilir.
Yalnız şu da var LCD ekran ve gerçek zaman entegresi eklediğiniz zaman fiyat 45 TL civarı oluyor.
O zaman da kendin yapmanın zevki saklı kalmak kaydıyla, hazırını almak seçeneği cazip gelebiliyor.
Beni en çok zorlayan helezon kısmı olmuştu. Piyasada helezon ararken, bir nalbur bana alçıpan dübeli önermişti ve çok mutlu olmuştum :)
Piyasada biraz daha geniş adımlı ve uzun versiyonu bulunabilirse bu dübellerin daha kullanışlı olacağını düşünüyorum.
Ben piyasada helezon bulamadığım bu alternatifi üretmek zorunda kaldım.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/diy_otomatik_yemleme_makinesi_ayarli_videolu_k844157.asp[/URL]
[QUOTE=Ken4n]Harikasınız... Ancak şu sıra Balıkların hastalıklarıyla uğraşıyorum. [B]Konu açtım tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.[/B] Yemleme işinide aciliyet, özel durum olmadığı müddetçe elle yapmak bu işin ayrı bir tadı. Vakit ayıramıyoruz ve bu konuda malzeme sıkıntısı çekiyoruz hesaplamalarıma göre aşağı yukarı piyasa ürünleriyle aynı veya daha fazla ücrete tekabul edecektir. Vakit , emek, sermaye harcanacak, olmaz değil ancak harcananlara karşın tam sonuç alınamadığında durumu kaldırabilmek önemli olan..
Yapılabilir olduğunun teorik ve pratik kanıtı var.
Artık yapan olursa birde video atar, bekleriz.[/QUOTE]
YDS sınavından sonra yardım etmeye çalışacağım.
Elinizdeki oda parfümünün markası nedir?
ya da devresinin fotoğafı olsaydı iyi olurdu.
Zamanlamayı entegreye bağlı direnç-kondansatör değerleriyle sağlıyorsa, 36 dk artırılabilir.
Ama çok uzun zamanlı gecikme devreleri o kadar sağlıklı çalışmaz. Yani 24 saatta bir olsun ya da 8 saatte bir olsun derseniz hayal kırıklığı yaşabilirsiniz.
bir gün 30 saat bir gün 20 saat sonra çalışabilir. Ortam ısısı bile bu zamanı etkiler.
[QUOTE=ziyasenkaya]Tabiki de uğraşmadan bir şey olmaz. Mesela pic devresinde timer kontrolü yapan bir arkadaşa rastlamıştım. Timer tetiklemesiyle bir step motorunu çalıştırıyordu. Motorun ucunda da bildiğiniz alçıpan dübeli vardı. Step motorunun tur sayısı dübeli döndürerek kaptaki yemi akvaryuma düşürüyordu. Biraz daha profesyonellik katıp dübel yerine basit bir helezon yapılabilir. 4 satır lcd ekleyip 50-100 satır arası bir kodlamayla bir menü oluşturup yemleme saatleri ayarlanabilir. İmkansız yada zor değil sadeve biraz vakit ayırmak gerekiyor. 2032 pil desteğiyle de timer sürekli aktif tutulup elektrik kesintisinde bile yemleme saatinin şaşmaması sağlanabilir. [:iyi:][/QUOTE]
O arkadaş benim :) Nacizane örnek aşağıdadır.
Yaptığım yemleme makinesini hala kullanıyorum.
Dediğiniz gibi geliştirilebilir. İsteğiniz saatte istediğiniz kadar yem vermesi ayarlanabilir.
Yalnız şu da var LCD ekran ve gerçek zaman entegresi eklediğiniz zaman fiyat 45 TL civarı oluyor.
O zaman da kendin yapmanın zevki saklı kalmak kaydıyla, hazırını almak seçeneği cazip gelebiliyor.
Beni en çok zorlayan helezon kısmı olmuştu. Piyasada helezon ararken, bir nalbur bana alçıpan dübeli önermişti ve çok mutlu olmuştum :)
Piyasada biraz daha geniş adımlı ve uzun versiyonu bulunabilirse bu dübellerin daha kullanışlı olacağını düşünüyorum.
Ben piyasada helezon bulamadığım bu alternatifi üretmek zorunda kaldım.
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/diy_otomatik_yemleme_makinesi_ayarli_videolu_k844157.asp[/URL]
[QUOTE=Ken4n]Harikasınız... Ancak şu sıra Balıkların hastalıklarıyla uğraşıyorum. [B]Konu açtım tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum.[/B] Yemleme işinide aciliyet, özel durum olmadığı müddetçe elle yapmak bu işin ayrı bir tadı. Vakit ayıramıyoruz ve bu konuda malzeme sıkıntısı çekiyoruz hesaplamalarıma göre aşağı yukarı piyasa ürünleriyle aynı veya daha fazla ücrete tekabul edecektir. Vakit , emek, sermaye harcanacak, olmaz değil ancak harcananlara karşın tam sonuç alınamadığında durumu kaldırabilmek önemli olan..
Yapılabilir olduğunun teorik ve pratik kanıtı var.
Artık yapan olursa birde video atar, bekleriz.[/QUOTE]
YDS sınavından sonra yardım etmeye çalışacağım.
Elinizdeki oda parfümünün markası nedir?
ya da devresinin fotoğafı olsaydı iyi olurdu.
Zamanlamayı entegreye bağlı direnç-kondansatör değerleriyle sağlıyorsa, 36 dk artırılabilir.
Ama çok uzun zamanlı gecikme devreleri o kadar sağlıklı çalışmaz. Yani 24 saatta bir olsun ya da 8 saatte bir olsun derseniz hayal kırıklığı yaşabilirsiniz.
bir gün 30 saat bir gün 20 saat sonra çalışabilir. Ortam ısısı bile bu zamanı etkiler.
Co2 Siz Sıcaklığa Dayanıklı Bitki Tavsiyeleriniz ?
[QUOTE=HobiCi06]
Manado haricinde bir bitki kumu eklemem gerekir mi kalinligi ne kadar olmali manadonun?
Bitki ekiminde kolay olur mu?
Hobiye ara vermistim yeniden basliyorum 190x65x55 Mobilyali akvaryum ile :)
[URL]null[/URL][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/190x65x55_mobilyali_akvaryum_ile_yeniden_baslangic_k866122_sn1.asp[/URL][/QUOTE]
Bitki ve taban kurulumu konusunda forumda ustalar ve daha önce açılmış başlıklar var.
190 x 65 cm2 lik alanda 1 cm kum yüksekliğine erişmek için 12 litre kum lazım.
sizin elinizdeki 25 lt manado 2 cm falan yükseklik yapıyor ki bu da bitki için pek yeterli değil.
Tek çeşit kum görsellik açısından daha iyi olur diye düşünüyorum. o yüzden manado haricinde kum tavsiye etmem.
konunun asıl başlığında co2 siz sıcaklığa dayanıklı bitki sormuştunuz.
biraz uğraştıktan sonra subulata ve gül taban bitkisi olarak alıştırılabilir. pista da su üstü bitkisi olarak kullanılabilir.
[QUOTE=HobiCi06]
Manado haricinde bir bitki kumu eklemem gerekir mi kalinligi ne kadar olmali manadonun?
Bitki ekiminde kolay olur mu?
Hobiye ara vermistim yeniden basliyorum 190x65x55 Mobilyali akvaryum ile :)
[URL]null[/URL][URL]http://www.akvaryum.com/Forum/190x65x55_mobilyali_akvaryum_ile_yeniden_baslangic_k866122_sn1.asp[/URL][/QUOTE]
Bitki ve taban kurulumu konusunda forumda ustalar ve daha önce açılmış başlıklar var.
190 x 65 cm2 lik alanda 1 cm kum yüksekliğine erişmek için 12 litre kum lazım.
sizin elinizdeki 25 lt manado 2 cm falan yükseklik yapıyor ki bu da bitki için pek yeterli değil.
Tek çeşit kum görsellik açısından daha iyi olur diye düşünüyorum. o yüzden manado haricinde kum tavsiye etmem.
konunun asıl başlığında co2 siz sıcaklığa dayanıklı bitki sormuştunuz.
biraz uğraştıktan sonra subulata ve gül taban bitkisi olarak alıştırılabilir. pista da su üstü bitkisi olarak kullanılabilir.
Co2 Siz Sıcaklığa Dayanıklı Bitki Tavsiyeleriniz ?
[QUOTE=HobiCi06]
Bir arkadasim elinde 25lt fazla olan jbl manado kumunu verecekm o yeterli olurm mu?[/QUOTE]
Bence manado olur.
İmzanızda akvaryum bilgisi göremedim ama en az 4 cm falan kum olsa iyi olur. Her türlü bitki için geçerli bu. Ne kadar çok kum o kadar iyi.
[QUOTE=HobiCi06]
Bir arkadasim elinde 25lt fazla olan jbl manado kumunu verecekm o yeterli olurm mu?[/QUOTE]
Bence manado olur.
İmzanızda akvaryum bilgisi göremedim ama en az 4 cm falan kum olsa iyi olur. Her türlü bitki için geçerli bu. Ne kadar çok kum o kadar iyi.
Co2 Siz Sıcaklığa Dayanıklı Bitki Tavsiyeleriniz ?
[QUOTE=HobiCi06]
Kum olarak ne kullandiniz acaba?[/QUOTE]
Tabanda 10 cm yüksekliğinde lav kırığı ve hagen karışımı var.
Gübre kullanmıyorum, CO2 kullanmıyorum.
Haftalık su değişimini aksatmadan yapıyorum.
[QUOTE=HobiCi06]
Kum olarak ne kullandiniz acaba?[/QUOTE]
Tabanda 10 cm yüksekliğinde lav kırığı ve hagen karışımı var.
Gübre kullanmıyorum, CO2 kullanmıyorum.
Haftalık su değişimini aksatmadan yapıyorum.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 17:10
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
KULLANICILAR
- 96 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
Cyber_Scout,
Deathgrip,
sina cen,
~Emre,
Hasan117,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Hsrt,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
Alperentngnyk,
ahmetfiratozkaya,
CUMHUR,
yns325,
EKAR,
zen666,
ssener,
mollok,
ErayDemirel,
Piranhabull06,
koray0684,
ciways,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
ferhattt,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
1xbet apk_qsPl,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
riderfish,
Fatihsm,
şansal,
Flytheshrimp,
Hoper,
JujuSeri,
peace41,
Umt61,
ercane,
Aqualandakvaryum,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
