ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MustafaRodop
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Temmuz 2014 00:45
Son Ziyaret:
02 Ağustos 2014 21:31
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa rodop
Doğum Tarihi:
26 Ağustos 1991
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 8 MESAJI
Sump sistemi acemiyim fikirlerinizi bekliyorum
Kule sistemi yapıcam ona göre de fon yapmaya başladım strafordan ancak bi sorum daha olacak kule den suyu aşağıya nasıl indireceğim elektrik kesilirse borunun içindeki su aşağıya akacak ve hava boşluğu olacak tekrar elektrik geldiğinde de aşağıya su göndermeye devam etmesi için nasıl birşey yapmalıyım. Kusura bakmayın çok soru soruyorum ama :)
Kule sistemi yapıcam ona göre de fon yapmaya başladım strafordan ancak bi sorum daha olacak kule den suyu aşağıya nasıl indireceğim elektrik kesilirse borunun içindeki su aşağıya akacak ve hava boşluğu olacak tekrar elektrik geldiğinde de aşağıya su göndermeye devam etmesi için nasıl birşey yapmalıyım. Kusura bakmayın çok soru soruyorum ama :)
Sump sistemi acemiyim fikirlerinizi bekliyorum
[QUOTE=ManovaR]Mustafa Bey, linkini verdiğiniz O.Flow sistemin debisi gerçekten düşük kalıyor bilginiz olsun ayrıca görüntü olarak ta pek iç açıcı olmuyor + ses sıkıntısı var, Evren Bey'in dediği tarzda bir o.flow çok daha güzel olur, tek dikkat edilecek nokta hortum ucunun su seviyesinden 1-3 cm aşşağısını ayarlamak ve sabitlemek. Dip taraftan su çekmek için kule sistemi yeterlidir, ayrıca akvaryum içine soktuğunuz hortumda kamufle olmuş olur.
Resim görüntülenemiyor malesef linki tekrar gönderme ihtimaliniz var mı ? Kule sisteminde akvaryumun alt camını delmek falan gerekiyor sanırım 10 mm temperli cam var ve delecek malzemeyi bulabilirmiyim bilmiyorum.
[QUOTE=ManovaR]Mustafa Bey, linkini verdiğiniz O.Flow sistemin debisi gerçekten düşük kalıyor bilginiz olsun ayrıca görüntü olarak ta pek iç açıcı olmuyor + ses sıkıntısı var, Evren Bey'in dediği tarzda bir o.flow çok daha güzel olur, tek dikkat edilecek nokta hortum ucunun su seviyesinden 1-3 cm aşşağısını ayarlamak ve sabitlemek. Dip taraftan su çekmek için kule sistemi yeterlidir, ayrıca akvaryum içine soktuğunuz hortumda kamufle olmuş olur.
Kuleye bir örnek : http://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT_h7UBgE-Qhq4JGUDawKSxMfWt90CIEHan95tgPSrtcNmvh7ZyjA
[/QUOTE]Resim görüntülenemiyor malesef linki tekrar gönderme ihtimaliniz var mı ? Kule sisteminde akvaryumun alt camını delmek falan gerekiyor sanırım 10 mm temperli cam var ve delecek malzemeyi bulabilirmiyim bilmiyorum.
Sump sistemi acemiyim fikirlerinizi bekliyorum
Öncelikle tecrübelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Direk aşağıya boruyu indirirsem su boru hava alana kadar akacak sanırım yani borunun ucunu suyun dibine koyarsam su bitene kadar aşağıya boşalacak onun için aklıma böyle bir şey geldi. Kule sistemini biraz anlatırmısınız bana acemiyim ilk defa akvaryum kuruyorum yol gösterirseniz sevinirim ve aklıma takılan birkaç şey var;
1) Sumpa inen su akvaryumdaki suyun üstünden çekilse yani sump akvaryuma su basacak bastığı su kadar su taşıp aşağıya sumpa inecek böyle üst bölümünden su alsa sadece temizlemeye etkisi olur mu ? Dip taraftan suyu almak daha mantıklı gibi geliyor bana sanki dipden çektiğinde daha iyi temizleyecek gibi suyun üstünde etkisiz kalacakmış gibi geliyor.
2) Kule sistemi için akvaryumuma ayriyetten camdan bölme mi yapmam gerekiyor video veya resim görme şansım var mı ?
http://www.akvaryum.com/forum/basit;_kullanisli;_sorunsuz_overflowbox_k58948.asp
Evren bey bu sistemi kursam sıkıntı yaşar mıyım acaba ?
Öncelikle tecrübelerinizi benimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Direk aşağıya boruyu indirirsem su boru hava alana kadar akacak sanırım yani borunun ucunu suyun dibine koyarsam su bitene kadar aşağıya boşalacak onun için aklıma böyle bir şey geldi. Kule sistemini biraz anlatırmısınız bana acemiyim ilk defa akvaryum kuruyorum yol gösterirseniz sevinirim ve aklıma takılan birkaç şey var;
1) Sumpa inen su akvaryumdaki suyun üstünden çekilse yani sump akvaryuma su basacak bastığı su kadar su taşıp aşağıya sumpa inecek böyle üst bölümünden su alsa sadece temizlemeye etkisi olur mu ? Dip taraftan suyu almak daha mantıklı gibi geliyor bana sanki dipden çektiğinde daha iyi temizleyecek gibi suyun üstünde etkisiz kalacakmış gibi geliyor.
2) Kule sistemi için akvaryumuma ayriyetten camdan bölme mi yapmam gerekiyor video veya resim görme şansım var mı ?
http://www.akvaryum.com/forum/basit;_kullanisli;_sorunsuz_overflowbox_k58948.asp
Evren bey bu sistemi kursam sıkıntı yaşar mıyım acaba ?
Sump sistemi acemiyim fikirlerinizi bekliyorum
İlk defa akvaryum kuruyorum hazır almak yerine kendim yapmayı tercih ettim. 120x52x54h ölçülerinde bir su tankım var 336 litre yapıyor sanırım dış filtre fiyatları pahalı geldiği için 64x22x28 (39 litre) bir akvaryumu değerlendirmek istedim ve sump yapmaya karar verdim. Elektrik kesintisi vs. durumlarda suyun taşmaması için aklıma bir fikir geldi...
Bir depo tarzı bir şeye akvaryumdan su pompalanıcak depo akvaryumun üst tarafında olacak ordan su aşağıdaki sumpa akacak ver ordan da bir pompa yardımıyla geri tanka aktarılacak. Elektrik kesildiğinde akvaryumumdan yukarıdaki depoya su pompalanmayacağı için taşma da olmayacak.

Böyle bir sistem yapsam sizce olur mu yada başka daha iyi bir sistem var mıdır bildiğiniz acaba ?
link vermek yasaksa beni uyarın http://www.canpet.net/hailea-pt-1000-sirkulasyon-motoru
2 adet bu motordan kullansam olur mu ?
İlk defa akvaryum kuruyorum hazır almak yerine kendim yapmayı tercih ettim. 120x52x54h ölçülerinde bir su tankım var 336 litre yapıyor sanırım dış filtre fiyatları pahalı geldiği için 64x22x28 (39 litre) bir akvaryumu değerlendirmek istedim ve sump yapmaya karar verdim. Elektrik kesintisi vs. durumlarda suyun taşmaması için aklıma bir fikir geldi...
Bir depo tarzı bir şeye akvaryumdan su pompalanıcak depo akvaryumun üst tarafında olacak ordan su aşağıdaki sumpa akacak ver ordan da bir pompa yardımıyla geri tanka aktarılacak. Elektrik kesildiğinde akvaryumumdan yukarıdaki depoya su pompalanmayacağı için taşma da olmayacak.

Böyle bir sistem yapsam sizce olur mu yada başka daha iyi bir sistem var mıdır bildiğiniz acaba ?
link vermek yasaksa beni uyarın http://www.canpet.net/hailea-pt-1000-sirkulasyon-motoru
2 adet bu motordan kullansam olur mu ?
120x52x54h 10mmcam su dolunca 5mm esniyor normalmi
5mm cam esnemesi normalmiş sanırım üste kayıt kuşak atmasamda olurmuş sump sistemine geçicem yine de esneme konusunda fikri olanlar söylerse sevinirim konu kitlenebilir yada silinebilir teşekkürler.
5mm cam esnemesi normalmiş sanırım üste kayıt kuşak atmasamda olurmuş sump sistemine geçicem yine de esneme konusunda fikri olanlar söylerse sevinirim konu kitlenebilir yada silinebilir teşekkürler.
120x52x54h 10mmcam su dolunca 5mm esniyor normalmi
Camları yapıştırdıktan sonra fark ettim onu dün denedim 1 2 cm kadar bi bosluk kalıyo üstten taşma ihtimali dediğiniz gibi yüksek araştırmam lazım o konuyu daha demekki :) akvaryumuma su koyunca uzun camlar 5mm esniyor dışa doğru bu tehlikelimidir acaba
Camları yapıştırdıktan sonra fark ettim onu dün denedim 1 2 cm kadar bi bosluk kalıyo üstten taşma ihtimali dediğiniz gibi yüksek araştırmam lazım o konuyu daha demekki :) akvaryumuma su koyunca uzun camlar 5mm esniyor dışa doğru bu tehlikelimidir acaba
120x52x54h 10mmcam su dolunca 5mm esniyor normalmi
Sağol abi. 64x22x29h eski bi akvaryumum vardı onu sump olarak kullanıcam 4 bölmeli yeterli olur sanırım olmazsa çift sump da yapabilirim ancak o konuda şuan pek bilgim yok yeni yeni araştırmaya başladım.
Kendi çapımda birşeyler yapmaya çalıştım silikonlar biraz kötü duruyor ama gözükmiyceği için problem olucağını düşünmüyorum suyu temizlesin yeter :)


Sağol abi. 64x22x29h eski bi akvaryumum vardı onu sump olarak kullanıcam 4 bölmeli yeterli olur sanırım olmazsa çift sump da yapabilirim ancak o konuda şuan pek bilgim yok yeni yeni araştırmaya başladım.
Kendi çapımda birşeyler yapmaya çalıştım silikonlar biraz kötü duruyor ama gözükmiyceği için problem olucağını düşünmüyorum suyu temizlesin yeter :)


120x52x54h 10mmcam su dolunca 5mm esniyor normalmi
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(İlk mesaj site yöneticilerine ve üyelere teşekkür)
Merhaba adım Mustafa 23 yaşındayım 1 ay önce terastaki odama akvaryum yapmaya karar verdim ve sitesiniz o zamandan beri takip ediyorum sayenizde akvaryumla alakalı 0 bilgim olmasına rağmen cam kalınlığı kayıt-kuşak vs. biçok şey öğrendim ve kendi akvaryumumu yapmaya başladım :) Yöneticiler başta olmak üzere hepinizden Allah razı olsun teşekkür ederim.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
120x52x54h ölçüsünde akvaryuma 10 mm temperli cam kullandım. Cam yapıştırma köşebentler kayıt-kuşak vs derken sistanın 3buçuk adet silikonunu kullandım. 2gün civarı kurudu silikonlar bugün denemek için doldurdum akvaryumu normalde 3 4 gün su dolu beklet bakalım bişey olacak mı falan dediler ancak suyu doldururken 120lik uzun camların ortadan esnemeye başladığını gördüm ful dolmasına 5 6 cm kala camın 5mm esnediğinden dolayı daha fazla doldurmadım 3 4 saat civarı bekledim su sızdırma yada esnemede artma vs. olmadı ancak nolur nolmaz diye suyu boşalttım. Tabana 2 kayıt 5 kuşak attım üst tarafa camcı arkadaşımın eksik sipariş vermesi yüzünden kayıt kuşak atmadım 1 adet kayıt kaldı sadece kullanmak için. strafordan arka plan vs. iç tasarım yapıcağım için üste kayıt kuşak da pek koymak istemiyorum açıkcası.
Sorum şu: 120x52x54h 10mm temperli camda su doluyken uzun camların ortası 5mm esniyor dışa doğru acaba bir sıkıntı çıkartır mı ? yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim resim de eklemeye çalışıcam birazdan.
Ayrıca yeni başladığım için baya acemiyim önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
edit:
kullandığım silikon

akvaryum:



son hali:

kayıt-kuşaklar:

MustafaRodop 2014-07-07 02:12:31
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(İlk mesaj site yöneticilerine ve üyelere teşekkür)
Merhaba adım Mustafa 23 yaşındayım 1 ay önce terastaki odama akvaryum yapmaya karar verdim ve sitesiniz o zamandan beri takip ediyorum sayenizde akvaryumla alakalı 0 bilgim olmasına rağmen cam kalınlığı kayıt-kuşak vs. biçok şey öğrendim ve kendi akvaryumumu yapmaya başladım :) Yöneticiler başta olmak üzere hepinizden Allah razı olsun teşekkür ederim.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
120x52x54h ölçüsünde akvaryuma 10 mm temperli cam kullandım. Cam yapıştırma köşebentler kayıt-kuşak vs derken sistanın 3buçuk adet silikonunu kullandım. 2gün civarı kurudu silikonlar bugün denemek için doldurdum akvaryumu normalde 3 4 gün su dolu beklet bakalım bişey olacak mı falan dediler ancak suyu doldururken 120lik uzun camların ortadan esnemeye başladığını gördüm ful dolmasına 5 6 cm kala camın 5mm esnediğinden dolayı daha fazla doldurmadım 3 4 saat civarı bekledim su sızdırma yada esnemede artma vs. olmadı ancak nolur nolmaz diye suyu boşalttım. Tabana 2 kayıt 5 kuşak attım üst tarafa camcı arkadaşımın eksik sipariş vermesi yüzünden kayıt kuşak atmadım 1 adet kayıt kaldı sadece kullanmak için. strafordan arka plan vs. iç tasarım yapıcağım için üste kayıt kuşak da pek koymak istemiyorum açıkcası.
Sorum şu: 120x52x54h 10mm temperli camda su doluyken uzun camların ortası 5mm esniyor dışa doğru acaba bir sıkıntı çıkartır mı ? yardımcı olanlara şimdiden teşekkür ederim resim de eklemeye çalışıcam birazdan.
Ayrıca yeni başladığım için baya acemiyim önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
edit:
kullandığım silikon

akvaryum:



son hali:

kayıt-kuşaklar:

SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
