ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Furkanoozdemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Haziran 2015 01:28
Son Ziyaret:
30 Ağustos 2015 16:05
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Özdemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Malawi
SON 10 MESAJI
Yavrular
[QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=Furkanoozdemir][QUOTE=YYILDIZ51]İlk yumurtayı hiçbir zaman almam.Yemesini sağlarım. 2. yumurtasını sağarım.Hangi balık olursa olsun.[/QUOTE]
İşte bu dişininde ilk yavruları o yüzden kararsız kaldım. Bir de şey sorucam bu eski yavrular 3 günlük . Şimdi doğacak yavrular la aralarında yaklaşık 7 gün var. 7 günlük fark bir sorun oluşturmaz dimi . [/QUOTE]
Balıklar keseli ise bir araya koymayın.Keselerini yiyerek öldürüyorlar. Ayrıca yeni doğan balığı en az 3 gün aynı akvaryum içerisinde yavrulukta bekletmenizde fayda olacaktır.Balıklar alışınca akvaryuma salıverirsiniz.[/QUOTE]
Teşekürler dediğiniz gibi yapıcam. Yada fanus ta bir iki gün durduktan sonra diğer yavruların yanına salacam
[QUOTE=Furkanoozdemir][QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=Furkanoozdemir][QUOTE=YYILDIZ51]İlk yumurtayı hiçbir zaman almam.Yemesini sağlarım. 2. yumurtasını sağarım.Hangi balık olursa olsun.[/QUOTE]
İşte bu dişininde ilk yavruları o yüzden kararsız kaldım. Bir de şey sorucam bu eski yavrular 3 günlük . Şimdi doğacak yavrular la aralarında yaklaşık 7 gün var. 7 günlük fark bir sorun oluşturmaz dimi . [/QUOTE]
Balıklar keseli ise bir araya koymayın.Keselerini yiyerek öldürüyorlar. Ayrıca yeni doğan balığı en az 3 gün aynı akvaryum içerisinde yavrulukta bekletmenizde fayda olacaktır.Balıklar alışınca akvaryuma salıverirsiniz.[/QUOTE]
Teşekürler dediğiniz gibi yapıcam. Yada fanus ta bir iki gün durduktan sonra diğer yavruların yanına salacam [/QUOTE]
Bugün kalktığımda dişinin ağzı boştu yavrularını ana tanka kusmuş . Fanusa falan gerek kalmadı . Muhtemelen yem olmuşlardır. Umarım iki üç tane de olsa yaşamayı becerebilenler çıkar. Neyse tecrübe oldu demekki ağzında yavru olan balığı kuluçkanın sonlarına kadar ana tankta tutmayacak mışız [:cool:]
[QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=Furkanoozdemir][QUOTE=YYILDIZ51]İlk yumurtayı hiçbir zaman almam.Yemesini sağlarım. 2. yumurtasını sağarım.Hangi balık olursa olsun.[/QUOTE]
İşte bu dişininde ilk yavruları o yüzden kararsız kaldım. Bir de şey sorucam bu eski yavrular 3 günlük . Şimdi doğacak yavrular la aralarında yaklaşık 7 gün var. 7 günlük fark bir sorun oluşturmaz dimi . [/QUOTE]
Balıklar keseli ise bir araya koymayın.Keselerini yiyerek öldürüyorlar. Ayrıca yeni doğan balığı en az 3 gün aynı akvaryum içerisinde yavrulukta bekletmenizde fayda olacaktır.Balıklar alışınca akvaryuma salıverirsiniz.[/QUOTE]
Teşekürler dediğiniz gibi yapıcam. Yada fanus ta bir iki gün durduktan sonra diğer yavruların yanına salacam
[QUOTE=Furkanoozdemir][QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=Furkanoozdemir][QUOTE=YYILDIZ51]İlk yumurtayı hiçbir zaman almam.Yemesini sağlarım. 2. yumurtasını sağarım.Hangi balık olursa olsun.[/QUOTE]
İşte bu dişininde ilk yavruları o yüzden kararsız kaldım. Bir de şey sorucam bu eski yavrular 3 günlük . Şimdi doğacak yavrular la aralarında yaklaşık 7 gün var. 7 günlük fark bir sorun oluşturmaz dimi . [/QUOTE]
Balıklar keseli ise bir araya koymayın.Keselerini yiyerek öldürüyorlar. Ayrıca yeni doğan balığı en az 3 gün aynı akvaryum içerisinde yavrulukta bekletmenizde fayda olacaktır.Balıklar alışınca akvaryuma salıverirsiniz.[/QUOTE]
Teşekürler dediğiniz gibi yapıcam. Yada fanus ta bir iki gün durduktan sonra diğer yavruların yanına salacam [/QUOTE]
Bugün kalktığımda dişinin ağzı boştu yavrularını ana tanka kusmuş . Fanusa falan gerek kalmadı . Muhtemelen yem olmuşlardır. Umarım iki üç tane de olsa yaşamayı becerebilenler çıkar. Neyse tecrübe oldu demekki ağzında yavru olan balığı kuluçkanın sonlarına kadar ana tankta tutmayacak mışız [:cool:]
Yavrular
[QUOTE=YYILDIZ51]İlk yumurtayı hiçbir zaman almam.Yemesini sağlarım. 2. yumurtasını sağarım.Hangi balık olursa olsun.[/QUOTE]
İşte bu dişininde ilk yavruları o yüzden kararsız kaldım. Bir de şey sorucam bu eski yavrular 3 günlük . Şimdi doğacak yavrular la aralarında yaklaşık 7 gün var. 7 günlük fark bir sorun oluşturmaz dimi .
[QUOTE=YYILDIZ51]İlk yumurtayı hiçbir zaman almam.Yemesini sağlarım. 2. yumurtasını sağarım.Hangi balık olursa olsun.[/QUOTE]
İşte bu dişininde ilk yavruları o yüzden kararsız kaldım. Bir de şey sorucam bu eski yavrular 3 günlük . Şimdi doğacak yavrular la aralarında yaklaşık 7 gün var. 7 günlük fark bir sorun oluşturmaz dimi .
Yavrular
[QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=burakmuko]Tesadüfe bakarmısınız aynı durum bende de var 21 günlük balığım yavruları bırakmadı bende kusturdum maşallah 11 yavru kusturdum fark= o kendi bırakmış. Furkan beyinde 15 gün günlük balığı var fark= yok. onunda benim gibi yeri yok ama benim fanus+10 lt akvaryum var.ve 1 günlük ağzı dolu bir balığım daha var, benzer bi konuyu ben açacaktım yani 15 günlük balığımı 3 gün sonra kusturayım mı ?[/QUOTE]
Kustarabilirsiniz.[/QUOTE]
Kusturmayı bende düşündüm , ama bunlar ilk yavruları olduğu için yavrularını kendisinin bırakmasını istiyorum. Yavru tutmayı öğrenmesi için. Bundan önceki dişimide kendi haline bıraktım .21. Günde kendi bıraktı . Bir gün dişi yi yavru larıyla besledikten sonra ana tank ta attım . Bu arada akvaryumu sormuşsunuz. Akvaryumum 100-45-35 ölçülerin de. Şu an ikinci dişim ana tank ta ağzında 17 günlük yavruları var .19. Günün akşamı koyucaktım Fanusa dişiyi fazla durmaması açısından. Doğurur doğurmaz bir iki kez besleyip ana tanka geri atacaktım. Sonra yavrular da bir gün fanus ta durduktan sonra diğer yavruların yanına alacaktım. Şu an kafam çok karıştı dişinin yavruları ana tankta kusmasına bile razı olabilirim. Tek çare Kusturmak mı
[QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=burakmuko]Tesadüfe bakarmısınız aynı durum bende de var 21 günlük balığım yavruları bırakmadı bende kusturdum maşallah 11 yavru kusturdum fark= o kendi bırakmış. Furkan beyinde 15 gün günlük balığı var fark= yok. onunda benim gibi yeri yok ama benim fanus+10 lt akvaryum var.ve 1 günlük ağzı dolu bir balığım daha var, benzer bi konuyu ben açacaktım yani 15 günlük balığımı 3 gün sonra kusturayım mı ?[/QUOTE]
Kustarabilirsiniz.[/QUOTE]
Kusturmayı bende düşündüm , ama bunlar ilk yavruları olduğu için yavrularını kendisinin bırakmasını istiyorum. Yavru tutmayı öğrenmesi için. Bundan önceki dişimide kendi haline bıraktım .21. Günde kendi bıraktı . Bir gün dişi yi yavru larıyla besledikten sonra ana tank ta attım . Bu arada akvaryumu sormuşsunuz. Akvaryumum 100-45-35 ölçülerin de. Şu an ikinci dişim ana tank ta ağzında 17 günlük yavruları var .19. Günün akşamı koyucaktım Fanusa dişiyi fazla durmaması açısından. Doğurur doğurmaz bir iki kez besleyip ana tanka geri atacaktım. Sonra yavrular da bir gün fanus ta durduktan sonra diğer yavruların yanına alacaktım. Şu an kafam çok karıştı dişinin yavruları ana tankta kusmasına bile razı olabilirim. Tek çare Kusturmak mı
Yavrular
[QUOTE=xEmrex]Olabilir aslında ama ölebilirler içine akvaryumdan aldın sudan koy ama büyüyünce yavrular al yoksa hepsi stresten ölebilirler.[/QUOTE]
O zaman şöyle yapıyorum. dişi nin fanus ta stres yapıp balıkları tükürme olasılığından ötürü 18. Günde Fanusa alıyorum dişiyi. İçine birde delikli bir taş koyuyorum içine girebileceği. Stresi azaltır en azından öyle umuyorum. Yavruları kendiliğinden kustuktan sonra dişi ye bir kez yem verip. Ana tanka alıyorum. Yeni yavruları bir gün fanus ta tutuyorum , ve eski yavruların arasına salıyorum. Yavruların akvaryumu da ana tank tan doldurulduğu için yeni yavruları eski lerin yanına koyarken su değişiminden bir kayıp olmaz heralde dimi?
[QUOTE=xEmrex]Olabilir aslında ama ölebilirler içine akvaryumdan aldın sudan koy ama büyüyünce yavrular al yoksa hepsi stresten ölebilirler.[/QUOTE]
O zaman şöyle yapıyorum. dişi nin fanus ta stres yapıp balıkları tükürme olasılığından ötürü 18. Günde Fanusa alıyorum dişiyi. İçine birde delikli bir taş koyuyorum içine girebileceği. Stresi azaltır en azından öyle umuyorum. Yavruları kendiliğinden kustuktan sonra dişi ye bir kez yem verip. Ana tanka alıyorum. Yeni yavruları bir gün fanus ta tutuyorum , ve eski yavruların arasına salıyorum. Yavruların akvaryumu da ana tank tan doldurulduğu için yeni yavruları eski lerin yanına koyarken su değişiminden bir kayıp olmaz heralde dimi?
Yavrular
[QUOTE=xEmrex]Strese girmezde içinde ısıtıcı yok hava yok ölebilir yavrular.[/QUOTE]
Eski yavrular zaten bir günlük, bu dişi yaklaşık 6 gün sonra kendiliğinden bırakıcak yavru ları. Bırakır bırakmaz diğer yavru ların yanına alıcam. dişi diğer yavruları yemesin diye Fanusa koyucaktım. Uygun olmaz mı?
[QUOTE=xEmrex]Strese girmezde içinde ısıtıcı yok hava yok ölebilir yavrular.[/QUOTE]
Eski yavrular zaten bir günlük, bu dişi yaklaşık 6 gün sonra kendiliğinden bırakıcak yavru ları. Bırakır bırakmaz diğer yavru ların yanına alıcam. dişi diğer yavruları yemesin diye Fanusa koyucaktım. Uygun olmaz mı?
Yavrular
[QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=Furkanoozdemir]Aynen kesesiz sanırım. Yarın artemia ile beslemeye başlayacam. 15 günlük bir dişi daha var ağzında yavru olan, koyacak yerim olmadığı için küçük içine girebileceği bir taş koyup fanus A alsam içine hava versem. Bir şey olur mu strese girer mi fanus tan dolayı
[/QUOTE]
Fanusa koymayın 18. günde kusturup yavruları alabilirsiniz.[/QUOTE]
Ama ilk yavrusu olduğu için kendisinin yavrularını bırakmasını istiyordum. Strese mi girer fanus ta ?
[QUOTE=YYILDIZ51][QUOTE=Furkanoozdemir]Aynen kesesiz sanırım. Yarın artemia ile beslemeye başlayacam. 15 günlük bir dişi daha var ağzında yavru olan, koyacak yerim olmadığı için küçük içine girebileceği bir taş koyup fanus A alsam içine hava versem. Bir şey olur mu strese girer mi fanus tan dolayı
[/QUOTE]
Fanusa koymayın 18. günde kusturup yavruları alabilirsiniz.[/QUOTE]
Ama ilk yavrusu olduğu için kendisinin yavrularını bırakmasını istiyordum. Strese mi girer fanus ta ?
Yavrular
Aynen kesesiz sanırım. Yarın artemia ile beslemeye başlayacam. 15 günlük bir dişi daha var ağzında yavru olan, koyacak yerim olmadığı için küçük içine girebileceği bir taş koyup fanus A alsam içine hava versem. Bir şey olur mu strese girer mi fanus tan dolayı
Aynen kesesiz sanırım. Yarın artemia ile beslemeye başlayacam. 15 günlük bir dişi daha var ağzında yavru olan, koyacak yerim olmadığı için küçük içine girebileceği bir taş koyup fanus A alsam içine hava versem. Bir şey olur mu strese girer mi fanus tan dolayı
Yavrular
21 gün oldu stres ten olduğunu düşünmüyorum. Bide telefon dan yükliyemiyor muyum? dosyaları seçip yükle dedim olmadı
21 gün oldu stres ten olduğunu düşünmüyorum. Bide telefon dan yükliyemiyor muyum? dosyaları seçip yükle dedim olmadı
Yavrular
Dişi balığımı kuluçka döneminde ayrı akvaryuma alıp kendi haline bıraktım ve bugün 21. Günde yavruları nı kendi kusmuş akvaryuma , dişiyi besledim . Şimdi damızlıklara verdiğim yemi hazırlıyorum yavrulara. ama keseleri var mı anlayamadım . Dişi kendi kurunca kesesi olmaz biliyorum ama yardımcı olur musunuz?
Dişi balığımı kuluçka döneminde ayrı akvaryuma alıp kendi haline bıraktım ve bugün 21. Günde yavruları nı kendi kusmuş akvaryuma , dişiyi besledim . Şimdi damızlıklara verdiğim yemi hazırlıyorum yavrulara. ama keseleri var mı anlayamadım . Dişi kendi kurunca kesesi olmaz biliyorum ama yardımcı olur musunuz?
Kusturdum Karınları Şiş Çıktı
Dişi balığımı kuluçka döneminde ayrı akvaryuma alıp kendi haline bıraktım ve bugün 21. Günde yavruları nı kendi kusmuş akvaryuma , dişiyi besledim . Şimdi damızlıklara verdiğim yemi hazırlıyorum yavrulara. ama keseleri var mı anlayamadım . Dişi kendi kurunca kesesi olmaz biliyorum ama yardımcı olur musunuz?
Dişi balığımı kuluçka döneminde ayrı akvaryuma alıp kendi haline bıraktım ve bugün 21. Günde yavruları nı kendi kusmuş akvaryuma , dişiyi besledim . Şimdi damızlıklara verdiğim yemi hazırlıyorum yavrulara. ama keseleri var mı anlayamadım . Dişi kendi kurunca kesesi olmaz biliyorum ama yardımcı olur musunuz?
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
