ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
burakbozcelik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
176
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2015 11:45
Son Ziyaret:
31 Temmuz 2025 16:26
Toplam Mesaj:
180 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Bozcelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Bozcelik
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Hesabı
Dış filtrede standart hesap akvaryum hacmini 1 saatte minimum 4 kere devir daim yapmasıdır. Sizin durumunuzda 250 litre * 4 = 1000 litre/saat olur. Bu ve üstünde ki debiler iyidir. Eheim Pro 4E+ 350 1500 litre/saat ise, saatte 6 devir daim demek. Baya iyi bir sayı. Bence işinizi görür.
Dış filtrede standart hesap akvaryum hacmini 1 saatte minimum 4 kere devir daim yapmasıdır. Sizin durumunuzda 250 litre * 4 = 1000 litre/saat olur. Bu ve üstünde ki debiler iyidir. Eheim Pro 4E+ 350 1500 litre/saat ise, saatte 6 devir daim demek. Baya iyi bir sayı. Bence işinizi görür.
Dış Filtresiz Dıy Co2 Reaktör Nasıl Kullanılır
[QUOTE=theory]
Hımm anladım Çok teşekkürler o halde şunu sorsam size burak bey sizden iyi çözündüren bir bir difüzör önerisi alsam gerçi kullandığım difüzör güzel ama belki bir tık daha iyi bir şey olabilir sanırım [:)][/QUOTE]
Şimdi akvaryumunuza baktım. Aynı difizörden bende de var. 2-3 saniyede 1 damla olarak akvarumuma veriyorum indikatör sıvım hep ideal co2 seviyesinde kalıyor. Akvaryumum 27 litre civarında. Yani şartlarımız hemen hemen aynı. O yüzden kanımca yeni bir difizöre ihtiyacınız yok gibi. Ancak haklı olduğunuz bir nokta var, bu difizör o kadar iyi parçalamıyor gazı. O sebeple ista 3in 1 difizöre bakabilirsiniz fena değildir, azoolardan da kullananlar memnun sanırım. Piyasada çok fazla difizör var bazılarını da tecrübe ettim ancak ne yalan söyliyim konu co2 olunca performanslar birbirine çok yakın geliyor bana. Reaktörler ve harici difizörler en iyisi gibi ama onlarda nano tanklara gereksiz dediğim gibi. Bir de vortexler ve merdiven tipi olanlar var, bunların difizörlerden daha iyi olduğu söyleniyor. Ben hiç kullanmadım ancak youtubeda çok fazla video var bununla alakalı. Ayrıca sanırım bunlar nano tanklara da uygun. Belki işinize yarar bu yorumum :)
[QUOTE=theory]
Hımm anladım Çok teşekkürler o halde şunu sorsam size burak bey sizden iyi çözündüren bir bir difüzör önerisi alsam gerçi kullandığım difüzör güzel ama belki bir tık daha iyi bir şey olabilir sanırım [:)][/QUOTE]
Şimdi akvaryumunuza baktım. Aynı difizörden bende de var. 2-3 saniyede 1 damla olarak akvarumuma veriyorum indikatör sıvım hep ideal co2 seviyesinde kalıyor. Akvaryumum 27 litre civarında. Yani şartlarımız hemen hemen aynı. O yüzden kanımca yeni bir difizöre ihtiyacınız yok gibi. Ancak haklı olduğunuz bir nokta var, bu difizör o kadar iyi parçalamıyor gazı. O sebeple ista 3in 1 difizöre bakabilirsiniz fena değildir, azoolardan da kullananlar memnun sanırım. Piyasada çok fazla difizör var bazılarını da tecrübe ettim ancak ne yalan söyliyim konu co2 olunca performanslar birbirine çok yakın geliyor bana. Reaktörler ve harici difizörler en iyisi gibi ama onlarda nano tanklara gereksiz dediğim gibi. Bir de vortexler ve merdiven tipi olanlar var, bunların difizörlerden daha iyi olduğu söyleniyor. Ben hiç kullanmadım ancak youtubeda çok fazla video var bununla alakalı. Ayrıca sanırım bunlar nano tanklara da uygun. Belki işinize yarar bu yorumum :)
Dış Filtresiz Dıy Co2 Reaktör Nasıl Kullanılır
25 litre için kullanmanız gereksiz diye düşünüyorum açıkçası. Zaten difüzörle gerekli co2yi sağlarsınız. Ancak illa olsun derseniz akvaryum içine kafa moturu ekleyip hortumunu dışarı çıkarıp reaktöre bağlarsınız. Ancak yanlışım yoksa o reaktörlerin hortumu 12/16 mm oluyor. Bu da küçük bir akvaryum için çirkin bir görüntü demek.
25 litre için kullanmanız gereksiz diye düşünüyorum açıkçası. Zaten difüzörle gerekli co2yi sağlarsınız. Ancak illa olsun derseniz akvaryum içine kafa moturu ekleyip hortumunu dışarı çıkarıp reaktöre bağlarsınız. Ancak yanlışım yoksa o reaktörlerin hortumu 12/16 mm oluyor. Bu da küçük bir akvaryum için çirkin bir görüntü demek.
Melek Balığı Ve Lily Pipe
Herkese merhabalar. 330 litre akvaryumumda melek, severum, cüce vatoz ve garra rufa balıkları bakıyorum, ayrıca bolca bitki de var. Bitkilerin çoğunluğu anubias olmakla birlikte çokça farklı türde bitki de mevcut, ancak hepsi düşük ihtiyaçlı bitkiler. Anubiasların formları gayet iyi durumda ancak diğer bitkilerde istediğim formu yakalamakta güçlük çekiyorum, ışıklandırma 2*39 t5 floresanla sağlıyorum, bir grolüx, bir aquastar. akvaryum büyük olduğundan belki de içerideki su sirkülasyonu bitkilere uygun değil diye düşündüm ve aşağıdaki ürünü buldum. şu anda akvaryumda eheim 250+ filtre mevcut. Acaba bu ürünü kullansam melek balıklarını rahatsız eder mi? Melek balıkları çok akıntı sevmiyorlar bilindiği üzere. melek akvaryumunda daha lily pipe kullanan var mı? Tecrübeli abilerim yardımcı olurlarsa sevinirim.
ürünün linki ; https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/eheim-lily-pipe-su-basis-aparati-12-16-16-22-mm_pdp_510464144
Herkese merhabalar. 330 litre akvaryumumda melek, severum, cüce vatoz ve garra rufa balıkları bakıyorum, ayrıca bolca bitki de var. Bitkilerin çoğunluğu anubias olmakla birlikte çokça farklı türde bitki de mevcut, ancak hepsi düşük ihtiyaçlı bitkiler. Anubiasların formları gayet iyi durumda ancak diğer bitkilerde istediğim formu yakalamakta güçlük çekiyorum, ışıklandırma 2*39 t5 floresanla sağlıyorum, bir grolüx, bir aquastar. akvaryum büyük olduğundan belki de içerideki su sirkülasyonu bitkilere uygun değil diye düşündüm ve aşağıdaki ürünü buldum. şu anda akvaryumda eheim 250+ filtre mevcut. Acaba bu ürünü kullansam melek balıklarını rahatsız eder mi? Melek balıkları çok akıntı sevmiyorlar bilindiği üzere. melek akvaryumunda daha lily pipe kullanan var mı? Tecrübeli abilerim yardımcı olurlarsa sevinirim.
ürünün linki ; https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/eheim-lily-pipe-su-basis-aparati-12-16-16-22-mm_pdp_510464144
Melek Balıklarım Ölüyor.
[QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE][QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE]
Kuru tubifexden sorun yasamazsiniz. Ben rotifishinkini kullaniyorum hic problem yasamadim. Ki önceden discus beslerken de veriyordum hic ic parazit yasamadim. Gonul rahatligiyla kullanabilirsiniz. Ancak karar sizin tabi:)
[QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE][QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE]
Kuru tubifexden sorun yasamazsiniz. Ben rotifishinkini kullaniyorum hic problem yasamadim. Ki önceden discus beslerken de veriyordum hic ic parazit yasamadim. Gonul rahatligiyla kullanabilirsiniz. Ancak karar sizin tabi:)
Melek Balıklarım Ölüyor.
[QUOTE=AliKr]
Teşekkür ederim. Canlı yemi metilen mavisinde bekletmek hiç aklıma gelmemişti ve konularda da metilen de bekletme gibi bir şeye rastlamamıştım. Önemli bir bilgi oldu çok teşekkür ediyorum. Ben su piresini elden çıkaracağım metilen de olda riski göze alamam. Bütün melekler gitti yeniden deneyeceğim bu sefer artemia olur belki bakalım. [/QUOTE]
Tabi risk almamak en iyisi. Ancak melekler artemia pek yemez bilginiz olsun. Cok kucuk geliyor onlara tenezzul etmiyorlar. Ozellikle damizlik alti boylar ve ustleri bakmazlar bile. Benim onerim kurutulmus tubifex verin. Hem severek yerler hem de cok besleyici.
[QUOTE=AliKr]
Teşekkür ederim. Canlı yemi metilen mavisinde bekletmek hiç aklıma gelmemişti ve konularda da metilen de bekletme gibi bir şeye rastlamamıştım. Önemli bir bilgi oldu çok teşekkür ediyorum. Ben su piresini elden çıkaracağım metilen de olda riski göze alamam. Bütün melekler gitti yeniden deneyeceğim bu sefer artemia olur belki bakalım. [/QUOTE]
Tabi risk almamak en iyisi. Ancak melekler artemia pek yemez bilginiz olsun. Cok kucuk geliyor onlara tenezzul etmiyorlar. Ozellikle damizlik alti boylar ve ustleri bakmazlar bile. Benim onerim kurutulmus tubifex verin. Hem severek yerler hem de cok besleyici.
Aliexpress Alışveriş Ve Gümrük Vergisi
Şurada siyasi tartışma yapacak kadar mı egonuz yüksek allah aşkına. Keşke banane ya diyebilseniz.
Şurada siyasi tartışma yapacak kadar mı egonuz yüksek allah aşkına. Keşke banane ya diyebilseniz.
Melek Balığı
Dişiler yumurtlama dönemlerinde karınlarının altından ufak toplu iğne başı kadar bir tüp çıkartıyorlar. Resime baktım ama anlayamadım açıdan dolayı. Eğer o tüp çıkmışssa yumurtlamaya hazırdır. Ancak eş tutmazsa yumurta dizmez. İyi formlu sevdiğiniz bir erkek meleğiniz varsa ikisini ayırıp bir gözlemleyin derim. Tabi dişiniz tüp çıkardıysa :)
Dişiler yumurtlama dönemlerinde karınlarının altından ufak toplu iğne başı kadar bir tüp çıkartıyorlar. Resime baktım ama anlayamadım açıdan dolayı. Eğer o tüp çıkmışssa yumurtlamaya hazırdır. Ancak eş tutmazsa yumurta dizmez. İyi formlu sevdiğiniz bir erkek meleğiniz varsa ikisini ayırıp bir gözlemleyin derim. Tabi dişiniz tüp çıkardıysa :)
Aliexpress Alışveriş Ve Gümrük Vergisi
Geçenlerde yaklaşık 60 tl tutarlı led armatür aldım. 14 tl gümrük vergisi ödedim.
Geçenlerde yaklaşık 60 tl tutarlı led armatür aldım. 14 tl gümrük vergisi ödedim.
Melek Balıklarım Ölüyor.
[QUOTE=AliKr]
Ben yeni bir başlık daha açtım fakat kimse yazmadı. Su piresi veriyordum ben meleklere ondan şüphe etmeye başladım çünkü tüm melekler öldükten sonra bir tane hediye geldi istemeyerek de olsa aldım bir problem yok gibi su piresi verdiğimin ertesi günü ince uzun beyaz dışkı gördüm ve pireden şüphe etmeye başladım ve vermeyi bıraktım uzayan dışkı şimdilik kesildi bakalım yaşayacak mi? Verdiğiniz yemlerden de olabilir. [/QUOTE]
Eğer canlı yem veriyorsanız vermeden önce 1 gece kadar metilen mavisinde bekletmenizi öneririm. Yoksa steril olmayan canlı yemlerden iç parazit kapma olasılığı çok yüksek.
[QUOTE=AliKr]
Ben yeni bir başlık daha açtım fakat kimse yazmadı. Su piresi veriyordum ben meleklere ondan şüphe etmeye başladım çünkü tüm melekler öldükten sonra bir tane hediye geldi istemeyerek de olsa aldım bir problem yok gibi su piresi verdiğimin ertesi günü ince uzun beyaz dışkı gördüm ve pireden şüphe etmeye başladım ve vermeyi bıraktım uzayan dışkı şimdilik kesildi bakalım yaşayacak mi? Verdiğiniz yemlerden de olabilir. [/QUOTE]
Eğer canlı yem veriyorsanız vermeden önce 1 gece kadar metilen mavisinde bekletmenizi öneririm. Yoksa steril olmayan canlı yemlerden iç parazit kapma olasılığı çok yüksek.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
