ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
burakbozcelik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
176
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ekim 2015 11:45
Son Ziyaret:
31 Temmuz 2025 16:26
Toplam Mesaj:
180 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Bozcelik
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Bozcelik
SON 10 MESAJI
Dış Filtre Hesabı
Dış filtrede standart hesap akvaryum hacmini 1 saatte minimum 4 kere devir daim yapmasıdır. Sizin durumunuzda 250 litre * 4 = 1000 litre/saat olur. Bu ve üstünde ki debiler iyidir. Eheim Pro 4E+ 350 1500 litre/saat ise, saatte 6 devir daim demek. Baya iyi bir sayı. Bence işinizi görür.
Dış filtrede standart hesap akvaryum hacmini 1 saatte minimum 4 kere devir daim yapmasıdır. Sizin durumunuzda 250 litre * 4 = 1000 litre/saat olur. Bu ve üstünde ki debiler iyidir. Eheim Pro 4E+ 350 1500 litre/saat ise, saatte 6 devir daim demek. Baya iyi bir sayı. Bence işinizi görür.
Dış Filtresiz Dıy Co2 Reaktör Nasıl Kullanılır
[QUOTE=theory]
Hımm anladım Çok teşekkürler o halde şunu sorsam size burak bey sizden iyi çözündüren bir bir difüzör önerisi alsam gerçi kullandığım difüzör güzel ama belki bir tık daha iyi bir şey olabilir sanırım [:)][/QUOTE]
Şimdi akvaryumunuza baktım. Aynı difizörden bende de var. 2-3 saniyede 1 damla olarak akvarumuma veriyorum indikatör sıvım hep ideal co2 seviyesinde kalıyor. Akvaryumum 27 litre civarında. Yani şartlarımız hemen hemen aynı. O yüzden kanımca yeni bir difizöre ihtiyacınız yok gibi. Ancak haklı olduğunuz bir nokta var, bu difizör o kadar iyi parçalamıyor gazı. O sebeple ista 3in 1 difizöre bakabilirsiniz fena değildir, azoolardan da kullananlar memnun sanırım. Piyasada çok fazla difizör var bazılarını da tecrübe ettim ancak ne yalan söyliyim konu co2 olunca performanslar birbirine çok yakın geliyor bana. Reaktörler ve harici difizörler en iyisi gibi ama onlarda nano tanklara gereksiz dediğim gibi. Bir de vortexler ve merdiven tipi olanlar var, bunların difizörlerden daha iyi olduğu söyleniyor. Ben hiç kullanmadım ancak youtubeda çok fazla video var bununla alakalı. Ayrıca sanırım bunlar nano tanklara da uygun. Belki işinize yarar bu yorumum :)
[QUOTE=theory]
Hımm anladım Çok teşekkürler o halde şunu sorsam size burak bey sizden iyi çözündüren bir bir difüzör önerisi alsam gerçi kullandığım difüzör güzel ama belki bir tık daha iyi bir şey olabilir sanırım [:)][/QUOTE]
Şimdi akvaryumunuza baktım. Aynı difizörden bende de var. 2-3 saniyede 1 damla olarak akvarumuma veriyorum indikatör sıvım hep ideal co2 seviyesinde kalıyor. Akvaryumum 27 litre civarında. Yani şartlarımız hemen hemen aynı. O yüzden kanımca yeni bir difizöre ihtiyacınız yok gibi. Ancak haklı olduğunuz bir nokta var, bu difizör o kadar iyi parçalamıyor gazı. O sebeple ista 3in 1 difizöre bakabilirsiniz fena değildir, azoolardan da kullananlar memnun sanırım. Piyasada çok fazla difizör var bazılarını da tecrübe ettim ancak ne yalan söyliyim konu co2 olunca performanslar birbirine çok yakın geliyor bana. Reaktörler ve harici difizörler en iyisi gibi ama onlarda nano tanklara gereksiz dediğim gibi. Bir de vortexler ve merdiven tipi olanlar var, bunların difizörlerden daha iyi olduğu söyleniyor. Ben hiç kullanmadım ancak youtubeda çok fazla video var bununla alakalı. Ayrıca sanırım bunlar nano tanklara da uygun. Belki işinize yarar bu yorumum :)
Dış Filtresiz Dıy Co2 Reaktör Nasıl Kullanılır
25 litre için kullanmanız gereksiz diye düşünüyorum açıkçası. Zaten difüzörle gerekli co2yi sağlarsınız. Ancak illa olsun derseniz akvaryum içine kafa moturu ekleyip hortumunu dışarı çıkarıp reaktöre bağlarsınız. Ancak yanlışım yoksa o reaktörlerin hortumu 12/16 mm oluyor. Bu da küçük bir akvaryum için çirkin bir görüntü demek.
25 litre için kullanmanız gereksiz diye düşünüyorum açıkçası. Zaten difüzörle gerekli co2yi sağlarsınız. Ancak illa olsun derseniz akvaryum içine kafa moturu ekleyip hortumunu dışarı çıkarıp reaktöre bağlarsınız. Ancak yanlışım yoksa o reaktörlerin hortumu 12/16 mm oluyor. Bu da küçük bir akvaryum için çirkin bir görüntü demek.
Melek Balığı Ve Lily Pipe
Herkese merhabalar. 330 litre akvaryumumda melek, severum, cüce vatoz ve garra rufa balıkları bakıyorum, ayrıca bolca bitki de var. Bitkilerin çoğunluğu anubias olmakla birlikte çokça farklı türde bitki de mevcut, ancak hepsi düşük ihtiyaçlı bitkiler. Anubiasların formları gayet iyi durumda ancak diğer bitkilerde istediğim formu yakalamakta güçlük çekiyorum, ışıklandırma 2*39 t5 floresanla sağlıyorum, bir grolüx, bir aquastar. akvaryum büyük olduğundan belki de içerideki su sirkülasyonu bitkilere uygun değil diye düşündüm ve aşağıdaki ürünü buldum. şu anda akvaryumda eheim 250+ filtre mevcut. Acaba bu ürünü kullansam melek balıklarını rahatsız eder mi? Melek balıkları çok akıntı sevmiyorlar bilindiği üzere. melek akvaryumunda daha lily pipe kullanan var mı? Tecrübeli abilerim yardımcı olurlarsa sevinirim.
ürünün linki ; https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/eheim-lily-pipe-su-basis-aparati-12-16-16-22-mm_pdp_510464144
Herkese merhabalar. 330 litre akvaryumumda melek, severum, cüce vatoz ve garra rufa balıkları bakıyorum, ayrıca bolca bitki de var. Bitkilerin çoğunluğu anubias olmakla birlikte çokça farklı türde bitki de mevcut, ancak hepsi düşük ihtiyaçlı bitkiler. Anubiasların formları gayet iyi durumda ancak diğer bitkilerde istediğim formu yakalamakta güçlük çekiyorum, ışıklandırma 2*39 t5 floresanla sağlıyorum, bir grolüx, bir aquastar. akvaryum büyük olduğundan belki de içerideki su sirkülasyonu bitkilere uygun değil diye düşündüm ve aşağıdaki ürünü buldum. şu anda akvaryumda eheim 250+ filtre mevcut. Acaba bu ürünü kullansam melek balıklarını rahatsız eder mi? Melek balıkları çok akıntı sevmiyorlar bilindiği üzere. melek akvaryumunda daha lily pipe kullanan var mı? Tecrübeli abilerim yardımcı olurlarsa sevinirim.
ürünün linki ; https://www.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/eheim-lily-pipe-su-basis-aparati-12-16-16-22-mm_pdp_510464144
Melek Balıklarım Ölüyor.
[QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE][QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE]
Kuru tubifexden sorun yasamazsiniz. Ben rotifishinkini kullaniyorum hic problem yasamadim. Ki önceden discus beslerken de veriyordum hic ic parazit yasamadim. Gonul rahatligiyla kullanabilirsiniz. Ancak karar sizin tabi:)
[QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE][QUOTE=AliKr]
Yeni birşey daha öğrendim sayenizde 😊 artemia küçükmüş evet tetralar yer en kötü diye düşünüyorum kabuksuz az bir miktar alıp deneyeceğim. Tubifex çok daha tehlikeli diye biliyorum kurusu da öylemidir bilgim yok fakat su piresinden ağzım yandı tubifex hiç olmaz. Kuru yem arada bir bezelye ıspanak devam. [/QUOTE]
Kuru tubifexden sorun yasamazsiniz. Ben rotifishinkini kullaniyorum hic problem yasamadim. Ki önceden discus beslerken de veriyordum hic ic parazit yasamadim. Gonul rahatligiyla kullanabilirsiniz. Ancak karar sizin tabi:)
Melek Balıklarım Ölüyor.
[QUOTE=AliKr]
Teşekkür ederim. Canlı yemi metilen mavisinde bekletmek hiç aklıma gelmemişti ve konularda da metilen de bekletme gibi bir şeye rastlamamıştım. Önemli bir bilgi oldu çok teşekkür ediyorum. Ben su piresini elden çıkaracağım metilen de olda riski göze alamam. Bütün melekler gitti yeniden deneyeceğim bu sefer artemia olur belki bakalım. [/QUOTE]
Tabi risk almamak en iyisi. Ancak melekler artemia pek yemez bilginiz olsun. Cok kucuk geliyor onlara tenezzul etmiyorlar. Ozellikle damizlik alti boylar ve ustleri bakmazlar bile. Benim onerim kurutulmus tubifex verin. Hem severek yerler hem de cok besleyici.
[QUOTE=AliKr]
Teşekkür ederim. Canlı yemi metilen mavisinde bekletmek hiç aklıma gelmemişti ve konularda da metilen de bekletme gibi bir şeye rastlamamıştım. Önemli bir bilgi oldu çok teşekkür ediyorum. Ben su piresini elden çıkaracağım metilen de olda riski göze alamam. Bütün melekler gitti yeniden deneyeceğim bu sefer artemia olur belki bakalım. [/QUOTE]
Tabi risk almamak en iyisi. Ancak melekler artemia pek yemez bilginiz olsun. Cok kucuk geliyor onlara tenezzul etmiyorlar. Ozellikle damizlik alti boylar ve ustleri bakmazlar bile. Benim onerim kurutulmus tubifex verin. Hem severek yerler hem de cok besleyici.
Aliexpress Alışveriş Ve Gümrük Vergisi
Şurada siyasi tartışma yapacak kadar mı egonuz yüksek allah aşkına. Keşke banane ya diyebilseniz.
Şurada siyasi tartışma yapacak kadar mı egonuz yüksek allah aşkına. Keşke banane ya diyebilseniz.
Melek Balığı
Dişiler yumurtlama dönemlerinde karınlarının altından ufak toplu iğne başı kadar bir tüp çıkartıyorlar. Resime baktım ama anlayamadım açıdan dolayı. Eğer o tüp çıkmışssa yumurtlamaya hazırdır. Ancak eş tutmazsa yumurta dizmez. İyi formlu sevdiğiniz bir erkek meleğiniz varsa ikisini ayırıp bir gözlemleyin derim. Tabi dişiniz tüp çıkardıysa :)
Dişiler yumurtlama dönemlerinde karınlarının altından ufak toplu iğne başı kadar bir tüp çıkartıyorlar. Resime baktım ama anlayamadım açıdan dolayı. Eğer o tüp çıkmışssa yumurtlamaya hazırdır. Ancak eş tutmazsa yumurta dizmez. İyi formlu sevdiğiniz bir erkek meleğiniz varsa ikisini ayırıp bir gözlemleyin derim. Tabi dişiniz tüp çıkardıysa :)
Aliexpress Alışveriş Ve Gümrük Vergisi
Geçenlerde yaklaşık 60 tl tutarlı led armatür aldım. 14 tl gümrük vergisi ödedim.
Geçenlerde yaklaşık 60 tl tutarlı led armatür aldım. 14 tl gümrük vergisi ödedim.
Melek Balıklarım Ölüyor.
[QUOTE=AliKr]
Ben yeni bir başlık daha açtım fakat kimse yazmadı. Su piresi veriyordum ben meleklere ondan şüphe etmeye başladım çünkü tüm melekler öldükten sonra bir tane hediye geldi istemeyerek de olsa aldım bir problem yok gibi su piresi verdiğimin ertesi günü ince uzun beyaz dışkı gördüm ve pireden şüphe etmeye başladım ve vermeyi bıraktım uzayan dışkı şimdilik kesildi bakalım yaşayacak mi? Verdiğiniz yemlerden de olabilir. [/QUOTE]
Eğer canlı yem veriyorsanız vermeden önce 1 gece kadar metilen mavisinde bekletmenizi öneririm. Yoksa steril olmayan canlı yemlerden iç parazit kapma olasılığı çok yüksek.
[QUOTE=AliKr]
Ben yeni bir başlık daha açtım fakat kimse yazmadı. Su piresi veriyordum ben meleklere ondan şüphe etmeye başladım çünkü tüm melekler öldükten sonra bir tane hediye geldi istemeyerek de olsa aldım bir problem yok gibi su piresi verdiğimin ertesi günü ince uzun beyaz dışkı gördüm ve pireden şüphe etmeye başladım ve vermeyi bıraktım uzayan dışkı şimdilik kesildi bakalım yaşayacak mi? Verdiğiniz yemlerden de olabilir. [/QUOTE]
Eğer canlı yem veriyorsanız vermeden önce 1 gece kadar metilen mavisinde bekletmenizi öneririm. Yoksa steril olmayan canlı yemlerden iç parazit kapma olasılığı çok yüksek.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Mithrandirr, 11:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
