ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
qokhan89
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
326
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ocak 2016 20:24
Son Ziyaret:
19 Aralık 2023 14:40
Toplam Mesaj:
155 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Gökhan Yatkın
Doğum Tarihi:
10 Şubat 1989
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Mühendis
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Gökhan Yatkın
SON 10 MESAJI
Su Arıtma Cihazı Önerisi
[QUOTE=gunbah]Arkadaşlar su arıtma cihazına ayrı bir hortum taktırdım akvaryum için ancak ph 7 olmasına rağmen tds 210 civarı çıkıyor yanlış filtrelerden mi geçirdim bilginiz var mı?
1-Omnipure K5605SS Modeli Tortu Filtresi
2-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
3-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
Membran filtresinden geçirmeyi unuttu herhalde gelen arkadaş burada yanlışlık var mı?[/QUOTE]
Eğer ph ve iletkenlik düşürmek istiyorsanız en az 4 aşamalı su arıtma cihazı kullanmanız gerekir. Sizin de dediğiniz gibi membran filtre olmadığı için ph ve iletkenlik düşmüyor.
[QUOTE=gunbah]Arkadaşlar su arıtma cihazına ayrı bir hortum taktırdım akvaryum için ancak ph 7 olmasına rağmen tds 210 civarı çıkıyor yanlış filtrelerden mi geçirdim bilginiz var mı?
1-Omnipure K5605SS Modeli Tortu Filtresi
2-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
3-Omnipure K5628SS Granül Aktif Karbon (GAC)
Membran filtresinden geçirmeyi unuttu herhalde gelen arkadaş burada yanlışlık var mı?[/QUOTE]
Eğer ph ve iletkenlik düşürmek istiyorsanız en az 4 aşamalı su arıtma cihazı kullanmanız gerekir. Sizin de dediğiniz gibi membran filtre olmadığı için ph ve iletkenlik düşmüyor.
Argonath Heykelleri
[QUOTE=Zeiss]Eskiden AliExpress'imiz vardı ne güzel günlerdi. Şimdi gümrük vergileri ve ilave ücretler nedeniyle yaklaşamıyoruz. Yurtiçinde bulan var mı bu eserleri ? Argonath yada karbonat heykelleri [:D][/QUOTE]
Maalesef öyle. Yurt içinde bildiğim kadarıyla yok fakat artık 3d yazıcılar var. Belki figür basan arkadaşlarla konuşulup yaptırılabilir ama fiyat boyuta göre değiştiği için ne olur hiç bilmiyorum :) [EDIT]qokhan89,2020-10-30 19:39:59[/EDIT]
[QUOTE=Zeiss]Eskiden AliExpress'imiz vardı ne güzel günlerdi. Şimdi gümrük vergileri ve ilave ücretler nedeniyle yaklaşamıyoruz. Yurtiçinde bulan var mı bu eserleri ? Argonath yada karbonat heykelleri [:D][/QUOTE]
Maalesef öyle. Yurt içinde bildiğim kadarıyla yok fakat artık 3d yazıcılar var. Belki figür basan arkadaşlarla konuşulup yaptırılabilir ama fiyat boyuta göre değiştiği için ne olur hiç bilmiyorum :) [EDIT]qokhan89,2020-10-30 19:39:59[/EDIT]
Su Arıtma Cihazı Önerisi
[QUOTE=SinanBULBUL]Merhaba Gökhan bey,
Marka ismi vermekten kaçınarak su arıtma cıhazı bende kullanmaktayım.Tür olarak Apisto macmasterı beslemekteyım.
Bu türler için özellikle Su arıtma cıhazı aldım.Bilgilerim dahilinde size bilgi veren firma abartmış geldi bana.
Su arıtma cıhazında dıkkat etmenız gerekenler ve bılmenız gerekenlerı şu şekilde açıklamam gerekir,
[B]Reçine : [/B]Suyun içerisinde bir takım iyonlar vardır. Kalsiyum ve magnezyum iyonları ise suda sertliğe neden olan iyonlardır. Bu iyonları sudan uzaklaştırmak yoluyla suyu yumuşatmış oluruz. Evlerde kullanılan ve musluk suyunu yumuşatan cihazların çalışma prensibi, kalsiyum ve magnezyum iyonlarını sudan uzaklaştırmaya yöneliktir.
Su iletkinliği düşürerek suyu yumuşatır.
[B]Segment:[/B] Su arıtmanın kartuşlarındandır.İlk suyun girdiği yerdir.En kaba atık bakterı pislikleri tutar.Sonra diğer kartuşlara suyu temızleyerek dıger kartuşlara geçiş sağlanır.
Membran ve reçine Su arıtma cıhazının bel kemiğidir.Diğer malzemeler olmazsa olmazıdır tabıı kı.
Mebran: Suyu saf hale getirirken gözle gorunmeyen elemantlerı pislikleri tutar çıkış yolu ile dışarı atar.
Eğer bir Su arıtma aldıysanız bunu paylaşın.Genelde su arıtma cıhazlarında aranan ph'dır bız balık severlerin.
Mebrandan cıkan su ph ıle mebrandan sonra saf su olarak tanka dolan su çıkış ph çok farklıdır.
Her türlü sorularınızı yazabilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan arıtma cihazından çıkan tds değeri 30 civarinda, reçine kullanılınca bu değer sıfırlaniyormuş. Ben çok gerek olmadığıni düşündüğüm için eklemedim, çünkü forumda da çok sık değiştirmek gerekebiliyor deniyordu. Ayrıca maliyeti de arttırıyor. Şimdilik Taiwan bee karides tanklarimda kullanıyorum. Kullanan çoğu kişi bu şekilde 4'lu sistem kullanıyor ve bir sıkıntı olmuyor gördüğüm kadarıyla.
[QUOTE=SinanBULBUL]Merhaba Gökhan bey,
Marka ismi vermekten kaçınarak su arıtma cıhazı bende kullanmaktayım.Tür olarak Apisto macmasterı beslemekteyım.
Bu türler için özellikle Su arıtma cıhazı aldım.Bilgilerim dahilinde size bilgi veren firma abartmış geldi bana.
Su arıtma cıhazında dıkkat etmenız gerekenler ve bılmenız gerekenlerı şu şekilde açıklamam gerekir,
[B]Reçine : [/B]Suyun içerisinde bir takım iyonlar vardır. Kalsiyum ve magnezyum iyonları ise suda sertliğe neden olan iyonlardır. Bu iyonları sudan uzaklaştırmak yoluyla suyu yumuşatmış oluruz. Evlerde kullanılan ve musluk suyunu yumuşatan cihazların çalışma prensibi, kalsiyum ve magnezyum iyonlarını sudan uzaklaştırmaya yöneliktir.
Su iletkinliği düşürerek suyu yumuşatır.
[B]Segment:[/B] Su arıtmanın kartuşlarındandır.İlk suyun girdiği yerdir.En kaba atık bakterı pislikleri tutar.Sonra diğer kartuşlara suyu temızleyerek dıger kartuşlara geçiş sağlanır.
Membran ve reçine Su arıtma cıhazının bel kemiğidir.Diğer malzemeler olmazsa olmazıdır tabıı kı.
Mebran: Suyu saf hale getirirken gözle gorunmeyen elemantlerı pislikleri tutar çıkış yolu ile dışarı atar.
Eğer bir Su arıtma aldıysanız bunu paylaşın.Genelde su arıtma cıhazlarında aranan ph'dır bız balık severlerin.
Mebrandan cıkan su ph ıle mebrandan sonra saf su olarak tanka dolan su çıkış ph çok farklıdır.
Her türlü sorularınızı yazabilirsiniz.[/QUOTE]
Şuan arıtma cihazından çıkan tds değeri 30 civarinda, reçine kullanılınca bu değer sıfırlaniyormuş. Ben çok gerek olmadığıni düşündüğüm için eklemedim, çünkü forumda da çok sık değiştirmek gerekebiliyor deniyordu. Ayrıca maliyeti de arttırıyor. Şimdilik Taiwan bee karides tanklarimda kullanıyorum. Kullanan çoğu kişi bu şekilde 4'lu sistem kullanıyor ve bir sıkıntı olmuyor gördüğüm kadarıyla.
Su Arıtma Cihazı Önerisi
[QUOTE=ityo39]
Açıkçası saçma bişey olduğunu tahmin edip linke bakmadım bile, amacım ona özel yanıt vermek de değil son mesaj oydu reply edip konuya katkı vermekti niyetim. [/QUOTE]
Katkılarınız için çok teşekkürler. Arıtma cihazı membran filtrenin ömrünü uzatmak için dediğiniz gibi bağlandı. Fakat sediment filtrelerin ikisi de 10 mikron sanırım. Değişim zamanı geldiğinde sizin dediğiniz gibi yapacağım.
Bu arada ph ölçü birimi ile ilgili kısmı da düzelttiğiniz için teşekkürler. Yazarken kafam tds'ye gitmiş büyük ihtimal [:)]
[QUOTE=ityo39]
Açıkçası saçma bişey olduğunu tahmin edip linke bakmadım bile, amacım ona özel yanıt vermek de değil son mesaj oydu reply edip konuya katkı vermekti niyetim. [/QUOTE]
Katkılarınız için çok teşekkürler. Arıtma cihazı membran filtrenin ömrünü uzatmak için dediğiniz gibi bağlandı. Fakat sediment filtrelerin ikisi de 10 mikron sanırım. Değişim zamanı geldiğinde sizin dediğiniz gibi yapacağım.
Bu arada ph ölçü birimi ile ilgili kısmı da düzelttiğiniz için teşekkürler. Yazarken kafam tds'ye gitmiş büyük ihtimal [:)]
Bazıları Hayal Eder,bazıları Yapar
Aynı şehirde yaşayan hobicilerden 5-10 kişi bir araya gelip bir ev veya dükkan tutsak bizde buna benzer birşey yapabiliriz [:)]
Çoğu kişi evden izin çıkmıyor diye veya maliyet yüzünden yapamıyor. Böylece bütün olumsuzluklar giderilmiş olur :)[EDIT]qokhan89,2019-01-15 15:26:57[/EDIT]
Aynı şehirde yaşayan hobicilerden 5-10 kişi bir araya gelip bir ev veya dükkan tutsak bizde buna benzer birşey yapabiliriz [:)]
Çoğu kişi evden izin çıkmıyor diye veya maliyet yüzünden yapamıyor. Böylece bütün olumsuzluklar giderilmiş olur :)[EDIT]qokhan89,2019-01-15 15:26:57[/EDIT]
Kardinal karides tankım
Albino canlıdan yavrular geldi mi hiç? Veya yavruların yavruları? :)
Albino canlıdan yavrular geldi mi hiç? Veya yavruların yavruları? :)
Apistogramma Beslenir Mi?
Başlangıç olarak Kakadu tecrübe açısından çok daha iyi olur ve zorlamaz diye düşünüyorum. Genelde öneriler bu şekilde oluyor hep :)
Başlangıç olarak Kakadu tecrübe açısından çok daha iyi olur ve zorlamaz diye düşünüyorum. Genelde öneriler bu şekilde oluyor hep :)
Apistogramma Beslenir Mi?
Bende de A. macmasteri var, fakat henüz genç çiftler ve yavru alma aşamasına henüz gelmedim. Tabanda lav taşı kullanıyorum sadece. Bu tür için genelde üremesi zor biraz daha hassas diyorlar fakat bol saklanma alanı hafif aydınlatma ve osmos su kullanıyorum ben. Birde biraz daha yumuşak su seviyorlar diye biliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181588/080120192105361.jpg[/IMG]
Bende de A. macmasteri var, fakat henüz genç çiftler ve yavru alma aşamasına henüz gelmedim. Tabanda lav taşı kullanıyorum sadece. Bu tür için genelde üremesi zor biraz daha hassas diyorlar fakat bol saklanma alanı hafif aydınlatma ve osmos su kullanıyorum ben. Birde biraz daha yumuşak su seviyorlar diye biliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/181588/080120192105361.jpg[/IMG]
Apistogramma Beslenir Mi?
Apistogramma'nin hangi türünü düşünüyorsunuz? Akvaryum kaç litre, tabanda kum olarak ne kullandiniz?
Apistogramma'nin hangi türünü düşünüyorsunuz? Akvaryum kaç litre, tabanda kum olarak ne kullandiniz?
Nasıl Aquascape Yapılır?
Bolca araştırma (kurulum izleme, açilar, yükseklik, kurallar vs) ön çalışma-çizim, su doldurmadan önce bolca yap-boz deneme, eldeki malzemeler ile maksimum iyi görsele ulaşmak ve en önemlisi hayal gücü-yaraticilik :) Bir de tecrübeli birisi varsa onlardan görerek daha çabuk öğrenebilirsiniz.
Ben de daha çok başında sayılırım tasarım yapmanın ama yaptıkça tecrübe ediniyorsunuz. İşin biraz güzel yanıda burası. Bazen hüsran oluyor, bazen içinize sinen çok güzel şeyler çıkabiliyor.
Sorunuzun cevabına gelince evet kullanabilirsiniz 1-2 mm dere kumu genelde iyi oluyor. Fakat yükseklik yapacağınız tasarıma göre değişiyor. Bu kum genelde çok fazla yüksek kullanılmıyor ya da ben denk gelmedim.
Bunlarda bazı kurulum videolari:
[URL]https://youtu.be/UYZN1B4_414[/URL]
[URL]https://youtu.be/OvLWw7P45FA[/URL]
[URL]https://youtu.be/o-YolUAZThM[/URL]
[URL]https://youtu.be/3YaEleVR1W8[/URL]
[URL]https://youtu.be/pnm4bLCSvng[/URL]
[URL]https://youtu.be/xMRB1hV7AAs[/URL][EDIT]qokhan89,2019-01-04 22:20:13[/EDIT]
Bolca araştırma (kurulum izleme, açilar, yükseklik, kurallar vs) ön çalışma-çizim, su doldurmadan önce bolca yap-boz deneme, eldeki malzemeler ile maksimum iyi görsele ulaşmak ve en önemlisi hayal gücü-yaraticilik :) Bir de tecrübeli birisi varsa onlardan görerek daha çabuk öğrenebilirsiniz.
Ben de daha çok başında sayılırım tasarım yapmanın ama yaptıkça tecrübe ediniyorsunuz. İşin biraz güzel yanıda burası. Bazen hüsran oluyor, bazen içinize sinen çok güzel şeyler çıkabiliyor.
Sorunuzun cevabına gelince evet kullanabilirsiniz 1-2 mm dere kumu genelde iyi oluyor. Fakat yükseklik yapacağınız tasarıma göre değişiyor. Bu kum genelde çok fazla yüksek kullanılmıyor ya da ben denk gelmedim.
Bunlarda bazı kurulum videolari:
[URL]https://youtu.be/UYZN1B4_414[/URL]
[URL]https://youtu.be/OvLWw7P45FA[/URL]
[URL]https://youtu.be/o-YolUAZThM[/URL]
[URL]https://youtu.be/3YaEleVR1W8[/URL]
[URL]https://youtu.be/pnm4bLCSvng[/URL]
[URL]https://youtu.be/xMRB1hV7AAs[/URL][EDIT]qokhan89,2019-01-04 22:20:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz scorpion26, 09:30
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
