ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yasinkirici
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
231
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Şubat 2016 16:36
Son Ziyaret:
11 Mart 2020 22:06
Toplam Mesaj:
65 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Yasin Kırıcı
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]
Yasin bey gh+ olarak hangi markanın ürününü kullanıyorsunuz. Banada bir tavsiyede bulunabilirmisiniz.[/QUOTE]
Karidesler için Shrimpsforever ve Reeflowers kullanmıştım, tavsiye ederim.
[QUOTE=gattar5050]
Yasin bey gh+ olarak hangi markanın ürününü kullanıyorsunuz. Banada bir tavsiyede bulunabilirmisiniz.[/QUOTE]
Karidesler için Shrimpsforever ve Reeflowers kullanmıştım, tavsiye ederim.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=hakanturken108]Hobiyle tanıştığım 2006-07 yıllarından itibaren hayalimdir.
Umarım bende böyle başarılı bir kurulum yapabilirim ileride.
Balıklarınız da akvaryumunuzda hem çok güzel hem de çok sağlıklı görünüyorlar. Maşallah.
Tebrik ederim, ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim güzel değerlendirmelerinize. Hayal etmeden de başlamıyor Hakan bey. Ve bir gün gerçek olduğunda, benim gibi çayınızı kahvenizi alıp discuslarınızın karşısında, başlamak için hayal ettiğiniz günleri de anacağınızı düşünüyorum. Sağlıkla, muhabbetle, keyifli hobiler.
[QUOTE=hakanturken108]Hobiyle tanıştığım 2006-07 yıllarından itibaren hayalimdir.
Umarım bende böyle başarılı bir kurulum yapabilirim ileride.
Balıklarınız da akvaryumunuzda hem çok güzel hem de çok sağlıklı görünüyorlar. Maşallah.
Tebrik ederim, ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim güzel değerlendirmelerinize. Hayal etmeden de başlamıyor Hakan bey. Ve bir gün gerçek olduğunda, benim gibi çayınızı kahvenizi alıp discuslarınızın karşısında, başlamak için hayal ettiğiniz günleri de anacağınızı düşünüyorum. Sağlıkla, muhabbetle, keyifli hobiler.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Dilekleriniz için teşekkür ederim Hocam, açıkçası discus beslemekten korktuğum bir canlıydı ama umarım sonu sizin gibi güzel olur. Dekoru bugün tamamlamıyorum Hocam, sonra 30lu rasbora sürüsü, 6lı panda cory ve 6 adet denisoni girişi olacak. Sonrada sahne 4 adet discusun olacak. [:)][/QUOTE]
Hazırlıklar sağlam, tamamlanınca çok güzel olacak [;)]
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Dilekleriniz için teşekkür ederim Hocam, açıkçası discus beslemekten korktuğum bir canlıydı ama umarım sonu sizin gibi güzel olur. Dekoru bugün tamamlamıyorum Hocam, sonra 30lu rasbora sürüsü, 6lı panda cory ve 6 adet denisoni girişi olacak. Sonrada sahne 4 adet discusun olacak. [:)][/QUOTE]
Hazırlıklar sağlam, tamamlanınca çok güzel olacak [;)]
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Hocam maşallah, sanki her geçen gün daha da güzelleşiyorlar. Bu güzellikleri gördükçe ben de discuslarıma kavuşmak için gün sayıyorum [:)][/QUOTE]
Ahmet hocam, güzel gözler bakınca daha da bir güzelleşiyorlar [:)] Eminim senin discuslar da yeni evleri için gün sayıyorlardır. [:)]
[QUOTE=Ahmet Haşim]
Hocam maşallah, sanki her geçen gün daha da güzelleşiyorlar. Bu güzellikleri gördükçe ben de discuslarıma kavuşmak için gün sayıyorum [:)][/QUOTE]
Ahmet hocam, güzel gözler bakınca daha da bir güzelleşiyorlar [:)] Eminim senin discuslar da yeni evleri için gün sayıyorlardır. [:)]
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Ben hayran kaldigim bir akvaryumu paylasmak istedim burada. Arka fon icin fikir verebilir dusuncesindeyim. Asagidaki videoda arkadan isik ta koymus tabi siz koymasaniz da olur. Discuss lar icin uygun olup olmadigi konusunda bir fikrim yok dedigim gibi sadece fikir vermesi icin paylasiyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=-EqyI7Z_HVw[/VID]
Nasil yapildigi konusuna gelecek olur isek tahminim Ozalit kagidi ile yapiliyor bu tip gorunum verebilecegini dusundugum malzeme o. Tabi videodaki ile ayni olmaz ozalit hatirladigim kadari ile daha saydam bir malzeme bu adam da belkide yari saydam bir pleksi ile yapmis olabilir. Ama yari saydam bir ozalit kagidi tam olarak yapistirilir ise bence isinizi gorecektir benzer efekti yakalamada. Uygun fiyatli denemeye degecek bir tercih olabilir.
Sizin akvaryumun sade guzelligine yakisabilecegini dusunuyorum.
Saglikli hobiler[/QUOTE]
Merhaba Mennan bey,
Gösterdiğiniz akvaryumu daha önce görmüştüm, gerçekten de hayranlık uyandırıcı, tankın büyüklüğü de cabası. Daha önceki bu başlık altındaki gönderilerimi okuduysanız, arka fonun beyaz olmasına rağmen koyu görünümlü kalmasından yana sitemim vardı ve fonun arkasını bu yöntemle aydınlatmak istediğimi söylemiştim. Tam olarak da bunu göstermişsiniz bana, teşekkür ederim. Akvaryum dışında arkasının tabanına 1 metre şerit led çekmiştim ancak, şu an akvaryumun arkasında fon olarak beyaz dekota olduğu için ışığı hiç geçirmiyor, tabanda böyle bir aydınlatma oluşturmuyor. Vakit ayırabildiğim ve akvaryumu öne çekebildiğim bir ara, akvaryumun arka camındaki su lekelerini temizlemeye çalışacağım; bu arada da bahsettiğiniz Ozalit kağıdıyla bir denemek isterim. Sağlıklı, keyifli hobiler.
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Ben hayran kaldigim bir akvaryumu paylasmak istedim burada. Arka fon icin fikir verebilir dusuncesindeyim. Asagidaki videoda arkadan isik ta koymus tabi siz koymasaniz da olur. Discuss lar icin uygun olup olmadigi konusunda bir fikrim yok dedigim gibi sadece fikir vermesi icin paylasiyorum.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=-EqyI7Z_HVw[/VID]
Nasil yapildigi konusuna gelecek olur isek tahminim Ozalit kagidi ile yapiliyor bu tip gorunum verebilecegini dusundugum malzeme o. Tabi videodaki ile ayni olmaz ozalit hatirladigim kadari ile daha saydam bir malzeme bu adam da belkide yari saydam bir pleksi ile yapmis olabilir. Ama yari saydam bir ozalit kagidi tam olarak yapistirilir ise bence isinizi gorecektir benzer efekti yakalamada. Uygun fiyatli denemeye degecek bir tercih olabilir.
Sizin akvaryumun sade guzelligine yakisabilecegini dusunuyorum.
Saglikli hobiler[/QUOTE]
Merhaba Mennan bey,
Gösterdiğiniz akvaryumu daha önce görmüştüm, gerçekten de hayranlık uyandırıcı, tankın büyüklüğü de cabası. Daha önceki bu başlık altındaki gönderilerimi okuduysanız, arka fonun beyaz olmasına rağmen koyu görünümlü kalmasından yana sitemim vardı ve fonun arkasını bu yöntemle aydınlatmak istediğimi söylemiştim. Tam olarak da bunu göstermişsiniz bana, teşekkür ederim. Akvaryum dışında arkasının tabanına 1 metre şerit led çekmiştim ancak, şu an akvaryumun arkasında fon olarak beyaz dekota olduğu için ışığı hiç geçirmiyor, tabanda böyle bir aydınlatma oluşturmuyor. Vakit ayırabildiğim ve akvaryumu öne çekebildiğim bir ara, akvaryumun arka camındaki su lekelerini temizlemeye çalışacağım; bu arada da bahsettiğiniz Ozalit kağıdıyla bir denemek isterim. Sağlıklı, keyifli hobiler.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Foai]Balıklarınız yetişkin boyda olduğu için dekor yapma açısından eliniz rahat. Discusların doğal ortamlarında ağaç kökleri daha çok yukarıdan suya girer ve balıklar bunları zaman zaman saklanmak için kullanırlar. Mevcut tasarımda ortada, yerden çıkan kökler discusların pek işine yaramıyor gibi. Orta kalınlıkta dallarla en azından bir köşeye daha yoğun, yukarıdan inen dallar ve tabana yapraklar konulursa daha doğal ve balıklar için daha uygun bir ortam sağlanmış olur.
Daha iyi tasarımlar yapılabilir ama genel olarak şöyle bir ipucu verebilirim :
[IMG]https://farm9.staticflickr.com/8019/7676849680_814718e572_c.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Bahsettiğiniz tasarım modellerinin ya da benzer şekilde oluşturulmuş biyotopların, özellikle vahşi F0 türlerine çok yakıştığını görüyorum. Mevcut tasarım, evet, haklısınız, discusların saklanması açısından doğal ortamlarını taklit edecek şekilde yapılmadı; olabildiğince az ve sade bir dekorla, balıkları da mutsuz etmeden, discusların güzelliklerinin ön plana çıkması hedeflendi. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim, belki ilerleyen zamanlarda yeni bir tasarımla önerilerinizi birlikte değerlendiririz. Saygılarımla.
[QUOTE=Foai]Balıklarınız yetişkin boyda olduğu için dekor yapma açısından eliniz rahat. Discusların doğal ortamlarında ağaç kökleri daha çok yukarıdan suya girer ve balıklar bunları zaman zaman saklanmak için kullanırlar. Mevcut tasarımda ortada, yerden çıkan kökler discusların pek işine yaramıyor gibi. Orta kalınlıkta dallarla en azından bir köşeye daha yoğun, yukarıdan inen dallar ve tabana yapraklar konulursa daha doğal ve balıklar için daha uygun bir ortam sağlanmış olur.
Daha iyi tasarımlar yapılabilir ama genel olarak şöyle bir ipucu verebilirim :
[IMG]https://farm9.staticflickr.com/8019/7676849680_814718e572_c.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba,
Bahsettiğiniz tasarım modellerinin ya da benzer şekilde oluşturulmuş biyotopların, özellikle vahşi F0 türlerine çok yakıştığını görüyorum. Mevcut tasarım, evet, haklısınız, discusların saklanması açısından doğal ortamlarını taklit edecek şekilde yapılmadı; olabildiğince az ve sade bir dekorla, balıkları da mutsuz etmeden, discusların güzelliklerinin ön plana çıkması hedeflendi. İlgilendiğiniz için çok teşekkür ederim, belki ilerleyen zamanlarda yeni bir tasarımla önerilerinizi birlikte değerlendiririz. Saygılarımla.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
Co2 kullanıyorum, bu bahsettiğim uygulama high-tech bir tankta uygulandı.
https://www.akvaryum.com/Forum/above_the_autumn_-_dragonstone_ile_bitkili_karides_k911344.asp adresinden bitkilerin nasıl geliştiğine göz atabilirsiniz isterseniz, burada ben sadece potasyum verdim. Potasyum oldukça önemli, dışarıdan verilmesi gerekiyor. Nitrat, bakterilerce azot döngüsüyle zaten suyunuzda bir miktar bulunuyor, fosfat duruma göre ilave edilebilir, arada bir belki mikro element takviyesi yapabilirsiniz. Zaten gh+ suya epey eser element kazandırıyor. Aydınlatmanız çok yüksek olacaksa, "co2-ışık-besin-su değişimi" ilişkisini de ona göre ayarlamanız gerekebilir, hızlı besin tüketimi daha fazla gübre gereksinimi oluşturabilir. Denge bozulduğunda yosun problemleri ile karşılaşabiliyoruz. Ama yine de çekinmeyin, bir yerlerden başlamak lazım, siz durumu tecrübe ettikçe daha iyi yol alacaksınız. Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
Co2 kullanıyorum, bu bahsettiğim uygulama high-tech bir tankta uygulandı.
https://www.akvaryum.com/Forum/above_the_autumn_-_dragonstone_ile_bitkili_karides_k911344.asp adresinden bitkilerin nasıl geliştiğine göz atabilirsiniz isterseniz, burada ben sadece potasyum verdim. Potasyum oldukça önemli, dışarıdan verilmesi gerekiyor. Nitrat, bakterilerce azot döngüsüyle zaten suyunuzda bir miktar bulunuyor, fosfat duruma göre ilave edilebilir, arada bir belki mikro element takviyesi yapabilirsiniz. Zaten gh+ suya epey eser element kazandırıyor. Aydınlatmanız çok yüksek olacaksa, "co2-ışık-besin-su değişimi" ilişkisini de ona göre ayarlamanız gerekebilir, hızlı besin tüketimi daha fazla gübre gereksinimi oluşturabilir. Denge bozulduğunda yosun problemleri ile karşılaşabiliyoruz. Ama yine de çekinmeyin, bir yerlerden başlamak lazım, siz durumu tecrübe ettikçe daha iyi yol alacaksınız. Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]
O zaman çokta korkulucak bir şey yokmuş ortada. Benim kurmak istediğim akvaryum küçük, en fazla 50-60 litre olur. Siz gh+ haricinde extra bir mineral takviyesi kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Benim su değişimi sonrası düzenli olarak kullandığım tek katkı, sıvı gh+ (veya önceden suda erittiğim himalaya tuzu) ve sıvı potasyum gübresi. Bunların dışında, nitrat ve fosfat nadiren veririm, arada bir mikro element gübresi takviye ederim. Çok nadir (yılda 1 defa mesela) karidesler için mineral topları atarım, suya hafif bir mineral desteği olur.
[QUOTE=gattar5050]
O zaman çokta korkulucak bir şey yokmuş ortada. Benim kurmak istediğim akvaryum küçük, en fazla 50-60 litre olur. Siz gh+ haricinde extra bir mineral takviyesi kullanıyor musunuz? [/QUOTE]
Benim su değişimi sonrası düzenli olarak kullandığım tek katkı, sıvı gh+ (veya önceden suda erittiğim himalaya tuzu) ve sıvı potasyum gübresi. Bunların dışında, nitrat ve fosfat nadiren veririm, arada bir mikro element gübresi takviye ederim. Çok nadir (yılda 1 defa mesela) karidesler için mineral topları atarım, suya hafif bir mineral desteği olur.
Bitkili Akvaryumda Ro Su Kullanımı Hakkında
[QUOTE=gattar5050]Hepinize sağlıklı hobiler dilerim. Yeni kuracağım akvaryum için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Bir çok kişi; bitkiler için gerekli olan bütün elementleride tuttuğu için çok sağlıklı olmadığını söylüyor. Peki bitkiler için gerekli olan bu elementler nelerdir?
Kullandığımız mikro element gübrelerinin içerisinde bu elementler yok mudur? Akvaryumlarda arıtma suyu kullanan kişiler kh ve gh ı yükseltmek için farklı yöntemler uyguluyor. Peki kh ve gh düşük olursa bitkiler bu durumdan nasıl etkilenirler, ne gibi zararları olur? Ben hem arıtma suların filtrelerinden çıkan pisliği gördüğüm için hemde daha net kontrol edilebildiği için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Özellikle bu iş için kullanılan, önerebileceğiniz bir ürün varmıdır mesela? Hani arıtma suyuna şu ürünü kullan gh-kh şu seviyeye gelsin ve bitkiler için gerekli olan elementleride eklemiş olursun gibi. Yoksa bu parametrelerin her birini ayrı ayrı kendimizmi ayarlamalıyız. Forumda bu konuda çok fazla bilgi yok ne yazık ki. Kafamdaki soruları netleştirmede yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/QUOTE]
Merhaba,
Bitkili akvaryumlarda RO suyu kullanımı hakkında oluşan genel kanı nedir, bilemiyorum, araştırmadım, ancak, kendi uygulamalarımdan naçizane şu şekilde bilgi aktarmaya çalışayım: Yaşadığım yerin şebeke suyu, -doğru aydınlatma kombinasyonu/süresi, su değişimi ve gübreleme periyoduna rağmen- bitkilerimde yosunlaşmaya sebep oluyordu; çünkü su çok sert, sudaki mineral dağılımı bitkiler için dengesiz geliyor da olabilir. RO suyu kullanmaya başladığımdan beri bu problemlerin neredeyse tamamını atlattım. RO suyu kullandığınızda tüm parametrelerin kontrolü sizin elinizde oluyor, su saflığa çok yakın olduğu için, gerekli mineral ve gübreleri siz sonradan istediğiniz ölçüde ekleyerek, bitki ve diğer canlıların yararlanmasını sağlıyorsunuz. Tank kapasiteniz yüksekse, kh ve gh, gübre veya iz element ilavenizle kolay kolay oynamıyor, düşük hacimli tanklarda bir miktar yukarı çekebilir belki. gh arttırmak için bir miktar dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz veya gh+ kullanabilirsiniz. Ben şahsen RO suyuna geçtiğimden beri kh-gh mevzusuna takılıp ölçüm yapmadım, yıllardır da bir problem yaşamadım, sadece iletkenliği arttırmak, suyu belirli bir iletkenlik seviyesine getirmek için gh+ ya da bir miktar işlenmemiş himalaya tuzu kullandım. Saygılarımla.
[QUOTE=gattar5050]Hepinize sağlıklı hobiler dilerim. Yeni kuracağım akvaryum için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Bir çok kişi; bitkiler için gerekli olan bütün elementleride tuttuğu için çok sağlıklı olmadığını söylüyor. Peki bitkiler için gerekli olan bu elementler nelerdir?
Kullandığımız mikro element gübrelerinin içerisinde bu elementler yok mudur? Akvaryumlarda arıtma suyu kullanan kişiler kh ve gh ı yükseltmek için farklı yöntemler uyguluyor. Peki kh ve gh düşük olursa bitkiler bu durumdan nasıl etkilenirler, ne gibi zararları olur? Ben hem arıtma suların filtrelerinden çıkan pisliği gördüğüm için hemde daha net kontrol edilebildiği için arıtma suyu kullanmak istiyorum. Özellikle bu iş için kullanılan, önerebileceğiniz bir ürün varmıdır mesela? Hani arıtma suyuna şu ürünü kullan gh-kh şu seviyeye gelsin ve bitkiler için gerekli olan elementleride eklemiş olursun gibi. Yoksa bu parametrelerin her birini ayrı ayrı kendimizmi ayarlamalıyız. Forumda bu konuda çok fazla bilgi yok ne yazık ki. Kafamdaki soruları netleştirmede yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.[/QUOTE]
Merhaba,
Bitkili akvaryumlarda RO suyu kullanımı hakkında oluşan genel kanı nedir, bilemiyorum, araştırmadım, ancak, kendi uygulamalarımdan naçizane şu şekilde bilgi aktarmaya çalışayım: Yaşadığım yerin şebeke suyu, -doğru aydınlatma kombinasyonu/süresi, su değişimi ve gübreleme periyoduna rağmen- bitkilerimde yosunlaşmaya sebep oluyordu; çünkü su çok sert, sudaki mineral dağılımı bitkiler için dengesiz geliyor da olabilir. RO suyu kullanmaya başladığımdan beri bu problemlerin neredeyse tamamını atlattım. RO suyu kullandığınızda tüm parametrelerin kontrolü sizin elinizde oluyor, su saflığa çok yakın olduğu için, gerekli mineral ve gübreleri siz sonradan istediğiniz ölçüde ekleyerek, bitki ve diğer canlıların yararlanmasını sağlıyorsunuz. Tank kapasiteniz yüksekse, kh ve gh, gübre veya iz element ilavenizle kolay kolay oynamıyor, düşük hacimli tanklarda bir miktar yukarı çekebilir belki. gh arttırmak için bir miktar dinlenmiş çeşme suyu kullanabilirsiniz veya gh+ kullanabilirsiniz. Ben şahsen RO suyuna geçtiğimden beri kh-gh mevzusuna takılıp ölçüm yapmadım, yıllardır da bir problem yaşamadım, sadece iletkenliği arttırmak, suyu belirli bir iletkenlik seviyesine getirmek için gh+ ya da bir miktar işlenmemiş himalaya tuzu kullandım. Saygılarımla.
Discus Akvaryumu - Yeni Bir Başlangıç
[QUOTE=Sheyda27]
Yasin bey oyle samimi oyle tatli anlatmissiniz ki bir cirpida okuyuverdim tecrubelerinizi.bu is3 gonul verdiginiz her ince detayi bile dusundugunuz baliklarinizin her halinden belli.yazinizi okuduktan sinra ben bile gaza geldim diyebilirim discus besleme konusunda[:)]
Baliklariniza saglik size de keyifli hobiler diliyorum[:nazar:][/QUOTE]
Şeyda hanım, bu şekilde değerlendirmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim. Discus tutkulu, keyifli bir dünya; balıkların terapik huzurlu bir cazibesi var, bence denemelisiniz. [:)] Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
[QUOTE=Sheyda27]
Yasin bey oyle samimi oyle tatli anlatmissiniz ki bir cirpida okuyuverdim tecrubelerinizi.bu is3 gonul verdiginiz her ince detayi bile dusundugunuz baliklarinizin her halinden belli.yazinizi okuduktan sinra ben bile gaza geldim diyebilirim discus besleme konusunda[:)]
Baliklariniza saglik size de keyifli hobiler diliyorum[:nazar:][/QUOTE]
Şeyda hanım, bu şekilde değerlendirmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim. Discus tutkulu, keyifli bir dünya; balıkların terapik huzurlu bir cazibesi var, bence denemelisiniz. [:)] Sağlıklı, keyifli hobiler dilerim.
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
