ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
beyrekizm
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
84
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Haziran 2016 14:22
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2020 16:35
Toplam Mesaj:
41 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Kaya
Doğum Tarihi:
19 Mart 1980
Yaş:
46
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Kaya
125*50*60
Cyphotilapia Frontosa Mpimbwe Blue
Eheim pro 4 - Dophin C 1600
Gün ışığı, beyaz, mavi led (1 m)
SON 10 MESAJI
Sonunda... F0 Frontosalar
Utku Bey merhaba, benim de mpimbwe kolonim var ve dün bir dişim yumurta aldı. Sizin yavru alımındaki tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Kaç gün beklediniz, kusturdunuz mu, dişi yumurta tutarken nelere dikkat etmeliyiz, bu süreçte su değişimi yapılır mı vs.? Teşekkürler.
Utku Bey merhaba, benim de mpimbwe kolonim var ve dün bir dişim yumurta aldı. Sizin yavru alımındaki tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Kaç gün beklediniz, kusturdunuz mu, dişi yumurta tutarken nelere dikkat etmeliyiz, bu süreçte su değişimi yapılır mı vs.? Teşekkürler.
Frontoza Erkek Mi
[QUOTE=Resul-1908]Erkek. Birde yüzerken atarmısınız fotoğraf.[/QUOTE] Çok teşekkürler, sağ olun. Erkek olduğu kesinleşti.
[QUOTE=Resul-1908]Erkek. Birde yüzerken atarmısınız fotoğraf.[/QUOTE] Çok teşekkürler, sağ olun. Erkek olduğu kesinleşti.
Frontoza Erkek Mi
Ustalar şuna bir bakar mısınız, bana erkek gibi geldi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123181.jpg[/IMG][EDIT]beyrekizm,2019-02-27 21:23:49[/EDIT]
Ustalar şuna bir bakar mısınız, bana erkek gibi geldi. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/270220192123181.jpg[/IMG][EDIT]beyrekizm,2019-02-27 21:23:49[/EDIT]
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[QUOTE=Ches]
Mehmet Bey, öncelikle yazdıklarımı kötü niyetle yazmadığımı düşündüğünüz ve agresif bir tavır sergilemeden geri dönüş yaptığınız için teşekkürlerimi sunmak isterim.
Hemen hemen aynı ölçülerde tanklara sahibiz. Ben 1E 4D gibi bir koloni oluşturmayı düşünüyorum. 9 balık bence de fazla olacaktır o hacime. Gözlemlerinize göre sayı azaltması yaparsınız.
Yavru alma konusu benim hiç umrumda olmayan bir konu açıkçası. Hatta hiç yavru yapmasalar daha hoşuma gider. Tek korkum çiftleşme çağına geldiklerinde mağarasız bir dizayn balık sağlığını etkiler mi etkilemez mi? Bunu da zamanla göreceğim. Etkilerse balıkları değişmem gerekir. Çünkü dekorumu değiştirmeyi hiç düşünmüyorum.
2 Filtreniz var gördüğüm kadarı ile. Çoğu insan dip çekimi yapmıyor. Hatta ben hiç yapmıyorum. Su değişimi her hafta aksatmadan yaparım ama dip çekimini hiç yapmam. Eğer çok pislik oluşursa 1 saat dalga motoru çalıştırmak yeterli geliyor. Bunu da ayda 1 kere falan yapıyorum ne olur ne olmaz diye...
Balıklarınızın sağlıkları çok yerinde duruyor. Umarım hiç bozulmazlar ve bol yavrularla sizi mutlu ederler. [:3][/QUOTE]
Tekrar teşekkürler, dip çekimi meselesi aklıma yattı. Hele bir balıklarımı azaltayım da sonrası nasip bakalım. Eğer değişiklik kararı verirsem değerli görüş ve önerilerinize başvurabilirim. Sağlıklı hobiler. [:iyi:][:iyi:]
[QUOTE=Ches]
Mehmet Bey, öncelikle yazdıklarımı kötü niyetle yazmadığımı düşündüğünüz ve agresif bir tavır sergilemeden geri dönüş yaptığınız için teşekkürlerimi sunmak isterim.
Hemen hemen aynı ölçülerde tanklara sahibiz. Ben 1E 4D gibi bir koloni oluşturmayı düşünüyorum. 9 balık bence de fazla olacaktır o hacime. Gözlemlerinize göre sayı azaltması yaparsınız.
Yavru alma konusu benim hiç umrumda olmayan bir konu açıkçası. Hatta hiç yavru yapmasalar daha hoşuma gider. Tek korkum çiftleşme çağına geldiklerinde mağarasız bir dizayn balık sağlığını etkiler mi etkilemez mi? Bunu da zamanla göreceğim. Etkilerse balıkları değişmem gerekir. Çünkü dekorumu değiştirmeyi hiç düşünmüyorum.
2 Filtreniz var gördüğüm kadarı ile. Çoğu insan dip çekimi yapmıyor. Hatta ben hiç yapmıyorum. Su değişimi her hafta aksatmadan yaparım ama dip çekimini hiç yapmam. Eğer çok pislik oluşursa 1 saat dalga motoru çalıştırmak yeterli geliyor. Bunu da ayda 1 kere falan yapıyorum ne olur ne olmaz diye...
Balıklarınızın sağlıkları çok yerinde duruyor. Umarım hiç bozulmazlar ve bol yavrularla sizi mutlu ederler. [:3][/QUOTE]
Tekrar teşekkürler, dip çekimi meselesi aklıma yattı. Hele bir balıklarımı azaltayım da sonrası nasip bakalım. Eğer değişiklik kararı verirsem değerli görüş ve önerilerinize başvurabilirim. Sağlıklı hobiler. [:iyi:][:iyi:]
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[QUOTE=Ches]Maşallah, balıklarınızın gelişimleri çok iyi. Kaça kaç oran oluşturdunuz acaba?
Konuyu ilk sayfadan okumaya başladım. Dekor,kaya vs görünce umutlandım ama sonu yine her zamanki gibi hüsran oldu. Frontosa'yı saksısız, pimaş borusuz bir tankta görmek neredeyse imkansız. Çoğu insan üremeleri için bunu yapıyor ama bir balığın üremesi bu kadar önemli mi gerçekten? Yani ticari bir derdi olmayan insan güzel bir dekor yapıp, hem dekorun hem de balıkların keyfini neden almak istemez de aman hemen üresinler, yavru alayım, dişi ağzından atmasın, akşama kadar borunun içinde yatsın diye kendilerini strese sokarlar anlayamıyorum. Yanlış anlamayın bu yazdıklarım çok genel bir yorum. Frontosa tanklarının %90'ı bu şekilde. Siz başta kayalı dekora sahiptiniz zamanla kayalar saksılara yer vermiş. Mart ayında attığınız video şuan ki halinden çok çok daha iyi geliyor göze.
Örnek olması açısından bir kaç kaya ile çok daha etkileyici bir görüntü ve seyir keyfi yakalamak adına şu fotoyu aşağıya ekliyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192491/260220191041161.jpg[/IMG]
2-3 aydır bende Moba beslemekteyim ve umarım siz kadar sabırlı olur ve büyüdüklerini görebilirim. Tatlı sudaki en sevdiğim balık bu. Ciddi sabır istiyor ama[:)))][/QUOTE] O kadar yapıcı ve doğru şeyler yazmışsınız ki Taner Bey katılmamak elde değil. Sanırım bu frontosa beslemekle ilgili bir şey. O kadar emek verdikten, sabrettikten sonra yavruları mutlaka görmek istiyorsunuz ve internetten okuduklarımızla da benimki gibi sevimsiz tanklar ortaya çıkıyor. İnanın hiçbir görselliği yok ve sıkıcı ancak tuhaf bir şekilde balıkların daha rahat ettiğini düşünüyorum. Çünkü balık sayım şu an için fazla 7 d 2 e. Bunların her biri için saklanma yerlerini kayalarla oluşturmaya kalkmak ciddi şekilde tankın su hacminden çalmak olacak gibi geliyor. O nedenle saklanma yerlerini böyle zevksiz malzemelerden yapma yoluna gidiyoruz. Ayrıca bu malzemeler dip çekimi başta olmak üzere pek çok açıdan daha pratik geliyor. Eğer kıyabilir de 2 e 4 d şeklinde küçülmeye gidersem tavsiyeleriniz doğrultusunda farklı bir düzene geçebilirim. Balıklar büyüdükçe bu küçülme kaçınılmaz olacak gibi. Erkeklerden biri 23 cm oldu bile.
Son olarak tankınız ve mobalarınız harika görünüyor. Maşallah! Gerçekten imrendirici. Lütfen sabırlı olun ve yavrularınızı görün. Hem bu şekilde saksısız ve pimaşsız bir tanktan da frontosa yavrusu alabilmenin bir örneğini daha vermiş olursunuz. Bu da bizim için güzel bir örnek olur. Teşekkürler tekrar.
[QUOTE=Ches]Maşallah, balıklarınızın gelişimleri çok iyi. Kaça kaç oran oluşturdunuz acaba?
Konuyu ilk sayfadan okumaya başladım. Dekor,kaya vs görünce umutlandım ama sonu yine her zamanki gibi hüsran oldu. Frontosa'yı saksısız, pimaş borusuz bir tankta görmek neredeyse imkansız. Çoğu insan üremeleri için bunu yapıyor ama bir balığın üremesi bu kadar önemli mi gerçekten? Yani ticari bir derdi olmayan insan güzel bir dekor yapıp, hem dekorun hem de balıkların keyfini neden almak istemez de aman hemen üresinler, yavru alayım, dişi ağzından atmasın, akşama kadar borunun içinde yatsın diye kendilerini strese sokarlar anlayamıyorum. Yanlış anlamayın bu yazdıklarım çok genel bir yorum. Frontosa tanklarının %90'ı bu şekilde. Siz başta kayalı dekora sahiptiniz zamanla kayalar saksılara yer vermiş. Mart ayında attığınız video şuan ki halinden çok çok daha iyi geliyor göze.
Örnek olması açısından bir kaç kaya ile çok daha etkileyici bir görüntü ve seyir keyfi yakalamak adına şu fotoyu aşağıya ekliyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192491/260220191041161.jpg[/IMG]
2-3 aydır bende Moba beslemekteyim ve umarım siz kadar sabırlı olur ve büyüdüklerini görebilirim. Tatlı sudaki en sevdiğim balık bu. Ciddi sabır istiyor ama[:)))][/QUOTE] O kadar yapıcı ve doğru şeyler yazmışsınız ki Taner Bey katılmamak elde değil. Sanırım bu frontosa beslemekle ilgili bir şey. O kadar emek verdikten, sabrettikten sonra yavruları mutlaka görmek istiyorsunuz ve internetten okuduklarımızla da benimki gibi sevimsiz tanklar ortaya çıkıyor. İnanın hiçbir görselliği yok ve sıkıcı ancak tuhaf bir şekilde balıkların daha rahat ettiğini düşünüyorum. Çünkü balık sayım şu an için fazla 7 d 2 e. Bunların her biri için saklanma yerlerini kayalarla oluşturmaya kalkmak ciddi şekilde tankın su hacminden çalmak olacak gibi geliyor. O nedenle saklanma yerlerini böyle zevksiz malzemelerden yapma yoluna gidiyoruz. Ayrıca bu malzemeler dip çekimi başta olmak üzere pek çok açıdan daha pratik geliyor. Eğer kıyabilir de 2 e 4 d şeklinde küçülmeye gidersem tavsiyeleriniz doğrultusunda farklı bir düzene geçebilirim. Balıklar büyüdükçe bu küçülme kaçınılmaz olacak gibi. Erkeklerden biri 23 cm oldu bile.
Son olarak tankınız ve mobalarınız harika görünüyor. Maşallah! Gerçekten imrendirici. Lütfen sabırlı olun ve yavrularınızı görün. Hem bu şekilde saksısız ve pimaşsız bir tanktan da frontosa yavrusu alabilmenin bir örneğini daha vermiş olursunuz. Bu da bizim için güzel bir örnek olur. Teşekkürler tekrar.
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[;)][QUOTE=DrTurenX]Selamlar Mehmet Abi, Nedir Mpibmwe'lerin son Hali Fotograflar ile güncelleyin görelim bıcırlari :) [:)][/QUOTE] Selamlar Muhammet, son halleri böyle. Biraz bıcırlıktan çıktılar, dişiler yumurta alıp atmaya başladılar. Yavrular yakın gibi inşallah.[;)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059471.jpg[/IMG]
[;)][QUOTE=DrTurenX]Selamlar Mehmet Abi, Nedir Mpibmwe'lerin son Hali Fotograflar ile güncelleyin görelim bıcırlari :) [:)][/QUOTE] Selamlar Muhammet, son halleri böyle. Biraz bıcırlıktan çıktılar, dişiler yumurta alıp atmaya başladılar. Yavrular yakın gibi inşallah.[;)] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/260220190059471.jpg[/IMG]
Tanganyika Hardscape Sf- 17
Muhammed merhabalar kardeşim, ellerine sağlık çok güzel olmuş. İlgiyle izlemeye devam...
Muhammed merhabalar kardeşim, ellerine sağlık çok güzel olmuş. İlgiyle izlemeye devam...
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar Ahmet kardeşim .
Balıklarının maşallahı var nice yavrularının paylaşımlarını yaparsın inşallah [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:]
Güzel bir türe gönül vermişsin Allah kolaylığını versin .Frontoza meşakkatli ve tabikide sabır işidir uzun bir süreçtir. Böyle olmasına rağmen şuan bu tür istediği ilgi ve alakayı pek görmüyor üzücü [:(] [/QUOTE]
Evet abi, çok haklısın. Kendi adıma beslediğim türden her şeye rağmen memnunum. Yavru alır almaz paylaşımlarını yaparım abi. Teşekkürler yorumların ve teşviklerin için. Saygılar.
[EDIT]beyrekizm,2018-10-06 00:11:21[/EDIT]
[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]Selamlar Ahmet kardeşim .
Balıklarının maşallahı var nice yavrularının paylaşımlarını yaparsın inşallah [:iyi:] [:nazar:] [:iyi:]
Güzel bir türe gönül vermişsin Allah kolaylığını versin .Frontoza meşakkatli ve tabikide sabır işidir uzun bir süreçtir. Böyle olmasına rağmen şuan bu tür istediği ilgi ve alakayı pek görmüyor üzücü [:(] [/QUOTE]
Evet abi, çok haklısın. Kendi adıma beslediğim türden her şeye rağmen memnunum. Yavru alır almaz paylaşımlarını yaparım abi. Teşekkürler yorumların ve teşviklerin için. Saygılar.
[EDIT]beyrekizm,2018-10-06 00:11:21[/EDIT]
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
[QUOTE=dancer]Frontosa harbiden kaliteli bi tür..davranış olsun,görsellik olsun..sizin balıklarda çok güzel görünüyor..maşallah[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Evet, frontosa dediğiniz gibi çok güzel bir tür. Asil balık.
[QUOTE=dancer]Frontosa harbiden kaliteli bi tür..davranış olsun,görsellik olsun..sizin balıklarda çok güzel görünüyor..maşallah[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Evet, frontosa dediğiniz gibi çok güzel bir tür. Asil balık.
Blue Mpimbwe Yavruları İle Tanganyika'ya İlk Adım
22.09.2018 itibariyle durum bu. Vallahi frontosa sabır işiymiş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180111581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112531.jpg[/IMG]
22.09.2018 itibariyle durum bu. Vallahi frontosa sabır işiymiş :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180111581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186538/220920180112531.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
