ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alperemrecakir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
55
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Kasım 2016 15:17
Son Ziyaret:
21 Mayıs 2026 06:44
Toplam Mesaj:
61 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper Emre ÇAKIR
Doğum Tarihi:
18 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Alper Emre Çakır
Makine Mühendisi
SON 10 MESAJI
Natteri Pirana Ve Yem
Merhabalar görünüşüne bakılırsa alabalık yemine benziyor. İnternetten aratırsanız görebilirsiniz. Bildiğime göre bu yem çok yüksek protein ve yağ oranına sahip bu sebeple alabalıkları hızlı bir şekilde büyütüyor akvaryum balıklarında özellikle koi ve japonlarda kullanıldığını biliyorum ama yağ oranından dolayı canlıların yaşam süresini kısaltıyor. Sürekli olarak değil ama belki haftada bir kaç sefer kullanılabilir.
Merhabalar görünüşüne bakılırsa alabalık yemine benziyor. İnternetten aratırsanız görebilirsiniz. Bildiğime göre bu yem çok yüksek protein ve yağ oranına sahip bu sebeple alabalıkları hızlı bir şekilde büyütüyor akvaryum balıklarında özellikle koi ve japonlarda kullanıldığını biliyorum ama yağ oranından dolayı canlıların yaşam süresini kısaltıyor. Sürekli olarak değil ama belki haftada bir kaç sefer kullanılabilir.
Full Red Lepistes Ve Koi
Merhaba
Aynı anda hem koi hem de full red üretimi yapan biri olarak tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki koiler full redlere göre daha dayanıklı, üreme kapasitesi olarak daha verimli, yavrudan damızlığa geçiş süresi de daha kısadır.
Merhaba
Aynı anda hem koi hem de full red üretimi yapan biri olarak tecrübelerime dayanarak söylüyorum ki koiler full redlere göre daha dayanıklı, üreme kapasitesi olarak daha verimli, yavrudan damızlığa geçiş süresi de daha kısadır.
Sorularım
Öncelikle merhaba
1. 110 lira gibi bir bütçen varsa iç filtre yerine dış filtre tavsiye ederim sunsun 603b diye geçen modeli sizin akvaryumunuza yetecektir. Ben kendim kullandım gerçekten sessiz bir dış filtre ve elektrik sarfiyatı da iç filtrelere nazaran daha az.
2. Japon balıkları kumla oynamayı çok sever bu sebeple ince taneli kum kullanmanızı tavsiye ederim. Çoğu bitkiyi afiyetle yedikleri için anubias tarzı sert yapraklı bitkiler kullanabilirsin. Yüzme alanlarını daraltmadan ufak taş ya da kökler kullanmak da tamamen sizin göz zevkinize kalmış.
Keyifli hobiler.[EDIT]alperemrecakir,2018-04-11 20:03:08[/EDIT]
Öncelikle merhaba
1. 110 lira gibi bir bütçen varsa iç filtre yerine dış filtre tavsiye ederim sunsun 603b diye geçen modeli sizin akvaryumunuza yetecektir. Ben kendim kullandım gerçekten sessiz bir dış filtre ve elektrik sarfiyatı da iç filtrelere nazaran daha az.
2. Japon balıkları kumla oynamayı çok sever bu sebeple ince taneli kum kullanmanızı tavsiye ederim. Çoğu bitkiyi afiyetle yedikleri için anubias tarzı sert yapraklı bitkiler kullanabilirsin. Yüzme alanlarını daraltmadan ufak taş ya da kökler kullanmak da tamamen sizin göz zevkinize kalmış.
Keyifli hobiler.[EDIT]alperemrecakir,2018-04-11 20:03:08[/EDIT]
İç Sump İçin Kafa Motoru Tavsiyesi
Merhaba
170 x 45 x 45h akvaryum için yan sump da kullanmak üzere bir motora ihtiyacım var ancak kafam biraz karışık direk kafa motoru mu kullanmalıyım yoksa iç sump olduğu için iç filtre kullanabilir miyim? Tabi debisi Ve markası ne olmalı? Ayrıca bir dalga motoru kullanmak durumunda kalırsam bu akvaryuma göre debisi ne olmalı? Yardımcı olursanız sevinirim.
Merhaba
170 x 45 x 45h akvaryum için yan sump da kullanmak üzere bir motora ihtiyacım var ancak kafam biraz karışık direk kafa motoru mu kullanmalıyım yoksa iç sump olduğu için iç filtre kullanabilir miyim? Tabi debisi Ve markası ne olmalı? Ayrıca bir dalga motoru kullanmak durumunda kalırsam bu akvaryuma göre debisi ne olmalı? Yardımcı olursanız sevinirim.
Kölelikten Kurtulma Ve Hobihane Düşünceleri
Öncelikle merhaba yeni hayatınız hayırlı olsun [:)]
Özel tür lepistes üretmek istiyorsanız benim şahsi düşüncem böyle bir alan için 1 en fazla 2 tür üretim yapmanız zira gerçek manada üretim için çok sayıda akvaryum gerekiyor.
Ayrıca Bazı akvaryumları daha büyük tutarsanız yavru boylandırmak açısından daha verimli olur.Şimdi sorularınızı cevaplamaya çalışayım.
1. özel türlerde kırmalık olmaması için akvaryumların birbirinden izole olması çok önemlidir. Bu sebeple bölmeli akvaryum önermem. Evet kış aylarında elektrik masrafınız biraz artıcaktır ama buhar camı ve akvaryumların altını arkasını yanlarını straforla kaplayarak bunu bir nebze daha azaltabilirsiniz.
2. bu işin püf noktası yok aslında sadace yapılabilecek bazı uygulamalar var. Suyu dinlendirmeden koymak için bazı ilaçlar var ağır metal bağlayan ve klor gideren bunlardan kullanabilirsin ama uzun vadede biraz maliyetli olabilir. Şebeke suyu için arıtma cihazı alabilirsin forumda çok sayıda konu var bununla ilgili böylece dinlendirmene gerek kalmaz. Isıtmak için de iki yöntem var birincisi yerin varsa bir depo kullanıp bu deponun içinde hem suyu ısıtabilir hem dinlendirebilirsin ya da ısıtamadığın suyu çok yavaş bir şekilde akvaryuma vererek ısıtıcının bu ısı değişikliğini tolere etmesini sağlayabilirsin.(ben böyle yapıyorum)
3. üretim setleri için pipo filtre en ideal sistemdir bu konuda hiç kafanı karıştırma ama sağlam bir hava motoru kullanmalısın ki bütün pipolara yetsin.
4. ben kendi setimde 20 cm olarak kullanıyorum bence yeterli geliyor şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım.
5. nadir bulunan tür her zaman kazandırır zira az olan değerlidir bilirsiniz. Ben önceden albino full red üretimi yapıyordum ama artık her akvaryumda olduğu için değersizleşmeye başladı. Bu sebeple full redlerimi elden çıkarıp albino koi lepistes üretmeye başladım. Size tavsiyem çok bilinmeyen daha pet shoplara düşmemiş türler edinmeniz.
Öncelikle merhaba yeni hayatınız hayırlı olsun [:)]
Özel tür lepistes üretmek istiyorsanız benim şahsi düşüncem böyle bir alan için 1 en fazla 2 tür üretim yapmanız zira gerçek manada üretim için çok sayıda akvaryum gerekiyor.
Ayrıca Bazı akvaryumları daha büyük tutarsanız yavru boylandırmak açısından daha verimli olur.Şimdi sorularınızı cevaplamaya çalışayım.
1. özel türlerde kırmalık olmaması için akvaryumların birbirinden izole olması çok önemlidir. Bu sebeple bölmeli akvaryum önermem. Evet kış aylarında elektrik masrafınız biraz artıcaktır ama buhar camı ve akvaryumların altını arkasını yanlarını straforla kaplayarak bunu bir nebze daha azaltabilirsiniz.
2. bu işin püf noktası yok aslında sadace yapılabilecek bazı uygulamalar var. Suyu dinlendirmeden koymak için bazı ilaçlar var ağır metal bağlayan ve klor gideren bunlardan kullanabilirsin ama uzun vadede biraz maliyetli olabilir. Şebeke suyu için arıtma cihazı alabilirsin forumda çok sayıda konu var bununla ilgili böylece dinlendirmene gerek kalmaz. Isıtmak için de iki yöntem var birincisi yerin varsa bir depo kullanıp bu deponun içinde hem suyu ısıtabilir hem dinlendirebilirsin ya da ısıtamadığın suyu çok yavaş bir şekilde akvaryuma vererek ısıtıcının bu ısı değişikliğini tolere etmesini sağlayabilirsin.(ben böyle yapıyorum)
3. üretim setleri için pipo filtre en ideal sistemdir bu konuda hiç kafanı karıştırma ama sağlam bir hava motoru kullanmalısın ki bütün pipolara yetsin.
4. ben kendi setimde 20 cm olarak kullanıyorum bence yeterli geliyor şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım.
5. nadir bulunan tür her zaman kazandırır zira az olan değerlidir bilirsiniz. Ben önceden albino full red üretimi yapıyordum ama artık her akvaryumda olduğu için değersizleşmeye başladı. Bu sebeple full redlerimi elden çıkarıp albino koi lepistes üretmeye başladım. Size tavsiyem çok bilinmeyen daha pet shoplara düşmemiş türler edinmeniz.
Oldukça Nano Glosso Akvaryumu
[QUOTE=hypnoos]Güncel durum nedir?[/QUOTE]
Maalesef hacim çok küçük olduğu için gübrelemeyle birlikte değerleri oturtamadım. Çok yosun sorunun yaşadım artık baş edemedim ve tankı bozmak zorunda kaldım. Şu an bir betta ya ev sahipliği yapıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171055461.jpg[/IMG]
ama gelişme olarak çok hızlıydı sadece yosunla mücadele edemedim. Bu glossoların 15 günlük gelişimi. Yaklaşık 3 katına çıkmışlardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171059191.jpg[/IMG]
[QUOTE=hypnoos]Güncel durum nedir?[/QUOTE]
Maalesef hacim çok küçük olduğu için gübrelemeyle birlikte değerleri oturtamadım. Çok yosun sorunun yaşadım artık baş edemedim ve tankı bozmak zorunda kaldım. Şu an bir betta ya ev sahipliği yapıyor.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171055461.jpg[/IMG]
ama gelişme olarak çok hızlıydı sadece yosunla mücadele edemedim. Bu glossoların 15 günlük gelişimi. Yaklaşık 3 katına çıkmışlardı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/200920171059191.jpg[/IMG]
Oldukça Nano Glosso Akvaryumu
Ölçüler: 30 x 20 x 25h (Brüt 15 litre Net 11 Litre
Canlı Türleri: yok
Bitki Türleri: glosso
Tankın Yaşı: sıfır
Filtrasyon ve Işıklandırma: şelale filtre
Samsung smd 5630 DIY armatür
Herkese merhaba
Elimde fazladan bulunan mini akvaryumumla daha önce hiç denemediğim zemin bitkili akvaryum tecrübesi yaşamak istedim.
Zeminde 3 litre aquaclay kum kullandım. İçerisine elimde bulunan misket gübrelerle zenginleştirdim.
Glossoların dikimi tahmin ettiğimden çok daha zahmetli çıktı. Büyük tanklarda bunu nasıl uyguluyorlar gerçekten inanamıyorum.
Dikim işlemini bitirdikten sonra hemen sorularımı sormak için yazmaya başladım.
[K]17.07.2017[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/130720171621141.jpg[/IMG]
Şimdi sorularıma geçeyim
1-Samsung 5630 smd led siparişi verdim 1m. armatürde hepsini kullanırsam fazla olur diye düşünüyorum. sizce kaç watt kullanmalıyım.
2-CO2 ihtiyacı için sıvı karbon deneyeceğim su hacmi çok az olduğundan bu şekilde çözebilirim diye düşünüyorum. Bu konuda önerilere ve her tür bilgiye açım.
3-Gübreleme konusunda tavsiyelere açığım sizin eklemek istediğiniz bir şeyler varsa tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Gün gün fotograflayarak gelişmeleri takip edeceğim.
Şimdiden teşekkürler.
Ölçüler: 30 x 20 x 25h (Brüt 15 litre Net 11 Litre
Canlı Türleri: yok
Bitki Türleri: glosso
Tankın Yaşı: sıfır
Filtrasyon ve Işıklandırma: şelale filtre
Samsung smd 5630 DIY armatür
Herkese merhaba
Elimde fazladan bulunan mini akvaryumumla daha önce hiç denemediğim zemin bitkili akvaryum tecrübesi yaşamak istedim.
Zeminde 3 litre aquaclay kum kullandım. İçerisine elimde bulunan misket gübrelerle zenginleştirdim.
Glossoların dikimi tahmin ettiğimden çok daha zahmetli çıktı. Büyük tanklarda bunu nasıl uyguluyorlar gerçekten inanamıyorum.
Dikim işlemini bitirdikten sonra hemen sorularımı sormak için yazmaya başladım.
[K]17.07.2017[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/190665/130720171621141.jpg[/IMG]
Şimdi sorularıma geçeyim
1-Samsung 5630 smd led siparişi verdim 1m. armatürde hepsini kullanırsam fazla olur diye düşünüyorum. sizce kaç watt kullanmalıyım.
2-CO2 ihtiyacı için sıvı karbon deneyeceğim su hacmi çok az olduğundan bu şekilde çözebilirim diye düşünüyorum. Bu konuda önerilere ve her tür bilgiye açım.
3-Gübreleme konusunda tavsiyelere açığım sizin eklemek istediğiniz bir şeyler varsa tecrübelerinizden faydalanmak isterim.
Gün gün fotograflayarak gelişmeleri takip edeceğim.
Şimdiden teşekkürler.
Yeni Aldığım İç Filtre Sizce Nasıl
Suya oksijen vermenin mantığı suyun üstünü hareketlendirmektir. Şelale aparatıyla suyun üstünü hareketlendirirsen tabiki suya oksijen verir.
Suya oksijen vermenin mantığı suyun üstünü hareketlendirmektir. Şelale aparatıyla suyun üstünü hareketlendirirsen tabiki suya oksijen verir.
Yeni Aldığım İç Filtre Sizce Nasıl
Kullanıcağın akvaryuma göre değişir ama iç filtre hiç filtreden iyidir.
Tüketimine gelirsek 5 watt günde 24 saat açık kalıcak diye düşünürsek 5x24 120 watt ve bir ay 30 gün dersek 120x30 3600 watt yani 3,6 kw bir ayda elektrik tüketir bunun faturaya yansıması da 1 lira bile olmaz ( elektriğin kw fiyatı 22 kuruştur )
Kullanıcağın akvaryuma göre değişir ama iç filtre hiç filtreden iyidir.
Tüketimine gelirsek 5 watt günde 24 saat açık kalıcak diye düşünürsek 5x24 120 watt ve bir ay 30 gün dersek 120x30 3600 watt yani 3,6 kw bir ayda elektrik tüketir bunun faturaya yansıması da 1 lira bile olmaz ( elektriğin kw fiyatı 22 kuruştur )
Filtrasyon Hakkında
Merhaba
70x33x44h akvaryumumda 10 adet sarı prenses yavrusu bulunmakta.
Sunsun hw603 dış filtre ve 500 litre çeviren bir iç filtre hali hazırda akvaryumda çalışır vaziyette.
Tasarım olarak kaya ve silis kum kullanarak malawi tarzı bir akvaryum oluşturdum.
Bu balıklar bu akvaryumda bakılamaz derseniz haklısınız ama şu an hepsi yavru 3 4 cm civarındalar büyüdüklerinde daha büyük bir akvaryumda 1e 4d koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Şimdi sizin tecrübelerinizden faydalanmak için filtrasyonla ilgili birkaç sorum olacak.
Birincisi dış filtrede su girişinden çıkışına doğru elyaf sünger elyaf bolca seramik kullanıyorum. Burda amacım elyaf ve süngerle kaba pislikleri yakalayıp seramik halkalarla güzel bir biyolojik filtrasyon yapmak. Bu konu hakkında düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi merak ediyorum sizce uygunmudur?
İkincisi iç filtrenin çıkışını dış filtrenin çıkışıyla aynı doğrultuda mı çalıştırmalıyım yoksa tam tersi çalıştırıp pislikleri dış filtrenin emiş borusuna mı yönlendirmeliyim?
Umarım açıklayabilmişimdir.
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba
70x33x44h akvaryumumda 10 adet sarı prenses yavrusu bulunmakta.
Sunsun hw603 dış filtre ve 500 litre çeviren bir iç filtre hali hazırda akvaryumda çalışır vaziyette.
Tasarım olarak kaya ve silis kum kullanarak malawi tarzı bir akvaryum oluşturdum.
Bu balıklar bu akvaryumda bakılamaz derseniz haklısınız ama şu an hepsi yavru 3 4 cm civarındalar büyüdüklerinde daha büyük bir akvaryumda 1e 4d koloni oluşturmayı düşünüyorum.
Şimdi sizin tecrübelerinizden faydalanmak için filtrasyonla ilgili birkaç sorum olacak.
Birincisi dış filtrede su girişinden çıkışına doğru elyaf sünger elyaf bolca seramik kullanıyorum. Burda amacım elyaf ve süngerle kaba pislikleri yakalayıp seramik halkalarla güzel bir biyolojik filtrasyon yapmak. Bu konu hakkında düşüncelerinizi ve tecrübelerinizi merak ediyorum sizce uygunmudur?
İkincisi iç filtrenin çıkışını dış filtrenin çıkışıyla aynı doğrultuda mı çalıştırmalıyım yoksa tam tersi çalıştırıp pislikleri dış filtrenin emiş borusuna mı yönlendirmeliyim?
Umarım açıklayabilmişimdir.
Şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
