ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
elixira
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Şubat 2019 17:47
Son Ziyaret:
22 Eylül 2022 18:48
Toplam Mesaj:
69 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Balıklarım Hep Yukarıda
Evet biliyorum co2 gece verilmemesi gerektiğini ancak kapat aç gibi bi yöntemle de co2 stabilizasyonu çok sekteye uğruyor. Karideslerimde hiçbir sorun yok gerçekten. Lepistesler de dediğiniz gibi yüzey-orta balıkları. Hadi zebralar da öyle diyelim. Ancak ember tetralar ve rasboralar da orta-üst takılıyorlar ve grup halinde dolaşmıyorlar... Işık kapalı iken de bu böyle. Tam böyle kafalarını yüzeye sürtmelerinden bahsetmiyorum.
Evet biliyorum co2 gece verilmemesi gerektiğini ancak kapat aç gibi bi yöntemle de co2 stabilizasyonu çok sekteye uğruyor. Karideslerimde hiçbir sorun yok gerçekten. Lepistesler de dediğiniz gibi yüzey-orta balıkları. Hadi zebralar da öyle diyelim. Ancak ember tetralar ve rasboralar da orta-üst takılıyorlar ve grup halinde dolaşmıyorlar... Işık kapalı iken de bu böyle. Tam böyle kafalarını yüzeye sürtmelerinden bahsetmiyorum.
Balıklarım Hep Yukarıda
[QUOTE=Angelguy]Co2 dediğiniz bitki için olan karbondioksit desteğimi? Ondan olabilirmi acaba? Umarım en kısa surede kurtulursunuz. Bunu tecrübe etmiş ve bilgisi olan arkadaşlar görüş bildirse iyi olur. Geçmiş olsun tekrar[/QUOTE]
Evet karbondioksit. Çok teşekkür ederim dilekleriniz için.
[QUOTE=Angelguy]Co2 dediğiniz bitki için olan karbondioksit desteğimi? Ondan olabilirmi acaba? Umarım en kısa surede kurtulursunuz. Bunu tecrübe etmiş ve bilgisi olan arkadaşlar görüş bildirse iyi olur. Geçmiş olsun tekrar[/QUOTE]
Evet karbondioksit. Çok teşekkür ederim dilekleriniz için.
Balıklarım Hep Yukarıda
Evet temizlik yaptım. Dediğim gibi 10-11 aylık bir akvaryum. 10-11 aydan önce de kumları başka bir setupta kullanıyordum. Kumlar yaklaşık 2-2,5 yıllık yani. Akvaryumda dekor olarak hiçbir şey yok. 3 tane lav kayası(karidesler yuva yaptılar baya) ve bitkiler var sadece. 4-5 tane de çok ufak gnays kaya var ama neredeyse gözükmüyorlar kum içindeler. Dediğiniz gibi ama yine de zeminle ilgili bir şey olma ihtimali %50 ve yem ile ilgili %50 ancak hangisi ise çözüp kurtulmak istiyorum. 4-5 gündür verdiğim yem miktarını artırdım ve yemi cımbız ile zemine doğru bırakıyorum. Özellikle yemlemeden sonra zeminde çok fazla dolaşmaya başladılar. Ancak genel olarak gün içerisindeki davranışlarında çok büyük fark göremedim.
Evet temizlik yaptım. Dediğim gibi 10-11 aylık bir akvaryum. 10-11 aydan önce de kumları başka bir setupta kullanıyordum. Kumlar yaklaşık 2-2,5 yıllık yani. Akvaryumda dekor olarak hiçbir şey yok. 3 tane lav kayası(karidesler yuva yaptılar baya) ve bitkiler var sadece. 4-5 tane de çok ufak gnays kaya var ama neredeyse gözükmüyorlar kum içindeler. Dediğiniz gibi ama yine de zeminle ilgili bir şey olma ihtimali %50 ve yem ile ilgili %50 ancak hangisi ise çözüp kurtulmak istiyorum. 4-5 gündür verdiğim yem miktarını artırdım ve yemi cımbız ile zemine doğru bırakıyorum. Özellikle yemlemeden sonra zeminde çok fazla dolaşmaya başladılar. Ancak genel olarak gün içerisindeki davranışlarında çok büyük fark göremedim.
Balıklarım Hep Yukarıda
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-1 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, Yaklaşık 30 tane karides, 8 Ember tetra, 6 Rasbora
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa gibi basit bitkiler
Tankın Yaşı: 10 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 19:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var.
Ekstralar: 23 Derecede akvaryum
Co2 veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 2-4 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: haftada bir 50 litre su değişimi ve DIY günlük şekilde oranlı gübre kullanıyorum
Sorun: Akvaryumu kurduğumdan beri balıklarım yüzeyde veya yüzeye yakın dolaşıyorlar. Ayrıca zebra, rasbora, ember tetra gibi sürü balıklarım asla sürü olarak takılmıyorlar. Her gün akşam 8 den sonra 1 kez yemleme yapıyorum. Az yem veriyorum. Akvaryumu kurduğumdan beri toplam 3 tane lepistesim öldü 10 ay içerisinde sadece. Ayrıca 3 ay içinde de 2 tane çöpçüm öldü. Sağlık konusunda tam olarak bir sıkıntı göremedim. Belki sizler biliyorsunuzdur. Balıkların zeminde olmaması görsel olarak çok rahatsız ediyor ve sebebini bulmak istiyorum. Belki zararlı bi durum söz konusudur. Çünkü hem balıklarım zemine inmiyor hem de çöpçülerim çok hızlı bir şekilde öldüler. Yemlemem mi az yoksa zemindeki siyah quartz yüzündem mi bunu yaşıyorum
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-1 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, Yaklaşık 30 tane karides, 8 Ember tetra, 6 Rasbora
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa gibi basit bitkiler
Tankın Yaşı: 10 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 19:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var.
Ekstralar: 23 Derecede akvaryum
Co2 veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 2-4 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: haftada bir 50 litre su değişimi ve DIY günlük şekilde oranlı gübre kullanıyorum
Sorun: Akvaryumu kurduğumdan beri balıklarım yüzeyde veya yüzeye yakın dolaşıyorlar. Ayrıca zebra, rasbora, ember tetra gibi sürü balıklarım asla sürü olarak takılmıyorlar. Her gün akşam 8 den sonra 1 kez yemleme yapıyorum. Az yem veriyorum. Akvaryumu kurduğumdan beri toplam 3 tane lepistesim öldü 10 ay içerisinde sadece. Ayrıca 3 ay içinde de 2 tane çöpçüm öldü. Sağlık konusunda tam olarak bir sıkıntı göremedim. Belki sizler biliyorsunuzdur. Balıkların zeminde olmaması görsel olarak çok rahatsız ediyor ve sebebini bulmak istiyorum. Belki zararlı bi durum söz konusudur. Çünkü hem balıklarım zemine inmiyor hem de çöpçülerim çok hızlı bir şekilde öldüler. Yemlemem mi az yoksa zemindeki siyah quartz yüzündem mi bunu yaşıyorum
Yosun, Çürüme Ve Gübreleme
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-2 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, 2 tane Komando çöpçü, 6 Rasbora, 8 Ember tetra, Yaklaşık 60 tane karides.
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa, ayrıca su üstünde yüzen bir bitki türü ve yavaş büyüyen bir bitki türü.
Tankın Yaşı: 8 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 18:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var. Ortada lav kayalarından oluşan mağaraya doğru giden yoldaki kum ile siyah kumu ayırmak için ufak gnays kayalar mevcut.
Ekstralar: Yaz aylarında olduğumuzdan fanlı bir sistem ile soğutmaya çalışıyorum. Genel olarak akvaryum 23-25 derecelerde dolanıyor. Akvaryumu ilk kurduğum zaman 23 derecelerdeydi.
Limon tuzu ve karbonat ile karbondioksit veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 1-2 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: Ekteki gübreleme sistemini kullanıyorum. her su değişiminde 1 kapak Reeflowers Effective Conditioner
Yaşadığım sorunlar:
1- Gübrelemeyi 2 hafta önce değiştirdim. Forumdan bir kişiden DIY aldım sağolsun çok yardımcı oldu kendisi ancak akvaryumda sorunlar oluşmaya başladı sizce gübreleme programı doğru mu?
2- Siyah sakal yosun sorunu başladı, CO2 arttırdım ve excel kullanımını direkt olarak sakal yosununa uygulamaya başladım. Yayılma durdu çok azcık gerileme var ancak bitmiyor. Bu şekilde yavaş yavaş mı devam etmeliyim?
3- Özellikle limon ve zeytin bitkilerimde çok fazla çürüme var yeni yapraklar çıkıyor ancak eskiler aşırı hızlı çürüyor. Eklerdeki gibi yosun ve çürüme sorunum bulunuyor
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155021.jpg[/IMG]7. gün su değişimi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155421.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100x40x55. 220 litre
Canlı Türleri: 1 Dişi-2 Erkek Lepistes, Yaklaşık 50 tane Lepistes yavrusu, 6 Zebra Danio, 1 Cüce Vatoz, 2 tane Komando çöpçü, 6 Rasbora, 8 Ember tetra, Yaklaşık 60 tane karides.
Bitki Türleri: Gül, Rotala, Limon, Zeytin, Bacopa, ayrıca su üstünde yüzen bir bitki türü ve yavaş büyüyen bir bitki türü.
Tankın Yaşı: 8 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Tetra Tec-ex 800 Plus ve 36 watt kendim yaptığım power led aydınlatma(Akşam 18:30-23:30)
Tasarım ve Dekorasyon: Akvaryumun alt kısmında bolca lav kırığı mevcut, ardından sineklik üstünde Aqua Deco marka siyah quartz kum var. Ortada lav kayalarından oluşan mağaraya doğru giden yoldaki kum ile siyah kumu ayırmak için ufak gnays kayalar mevcut.
Ekstralar: Yaz aylarında olduğumuzdan fanlı bir sistem ile soğutmaya çalışıyorum. Genel olarak akvaryum 23-25 derecelerde dolanıyor. Akvaryumu ilk kurduğum zaman 23 derecelerdeydi.
Limon tuzu ve karbonat ile karbondioksit veriyorum. Sürekli çalışıyor. Ortalama 1-2 saniyede bir hava kabarcığı veriyor. Akvaryumun en sağında yer alıyor.
Bakım: Ekteki gübreleme sistemini kullanıyorum. her su değişiminde 1 kapak Reeflowers Effective Conditioner
Yaşadığım sorunlar:
1- Gübrelemeyi 2 hafta önce değiştirdim. Forumdan bir kişiden DIY aldım sağolsun çok yardımcı oldu kendisi ancak akvaryumda sorunlar oluşmaya başladı sizce gübreleme programı doğru mu?
2- Siyah sakal yosun sorunu başladı, CO2 arttırdım ve excel kullanımını direkt olarak sakal yosununa uygulamaya başladım. Yayılma durdu çok azcık gerileme var ancak bitmiyor. Bu şekilde yavaş yavaş mı devam etmeliyim?
3- Özellikle limon ve zeytin bitkilerimde çok fazla çürüme var yeni yapraklar çıkıyor ancak eskiler aşırı hızlı çürüyor. Eklerdeki gibi yosun ve çürüme sorunum bulunuyor
Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155021.jpg[/IMG]7. gün su değişimi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/210920212155421.jpg[/IMG]
Bu Siyah Sakal Yosunu Mu?
Teşekkür ederim. Önerebileceğiniz bir haftalık dozaj programı var mı?
Teşekkür ederim. Önerebileceğiniz bir haftalık dozaj programı var mı?
Bu Siyah Sakal Yosunu Mu?
Merhabalar bugün farkettim. Sanırım yosun başlangıcı var. Işıklandırmam 32 adet 1 watt power led'den oluşuyor. günde dört buçuk saat ışıklandırma yapıyorum. Normalde nitrat ve fosfat içermeyen Tropica premium nutrition kullanıyordum. 2 gündür DIY sisteme geçtim ve ekteki resimdeki 1 ve 2. günkü dozlamayı yaptım. CO2 var akvaryumda ama sürekli dalgalanıyor. Bir türlü çözemedim. Kaçak da yok sistemimde.
Resimlerdeki yosunlar çok az bitkide var. Nasıl önüne geçebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212113551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122551.jpg[/IMG]
Merhabalar bugün farkettim. Sanırım yosun başlangıcı var. Işıklandırmam 32 adet 1 watt power led'den oluşuyor. günde dört buçuk saat ışıklandırma yapıyorum. Normalde nitrat ve fosfat içermeyen Tropica premium nutrition kullanıyordum. 2 gündür DIY sisteme geçtim ve ekteki resimdeki 1 ve 2. günkü dozlamayı yaptım. CO2 var akvaryumda ama sürekli dalgalanıyor. Bir türlü çözemedim. Kaçak da yok sistemimde.
Resimlerdeki yosunlar çok az bitkide var. Nasıl önüne geçebilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212113551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213095/040920212122551.jpg[/IMG]
Bu Aydınlatma Yeterli Mi?
Çok teşekkür ederim. Dediğim gibi Tropica premium nutrition'ı bırakmak zorunda kaldım hem 300ml'si Türkiyede yok hem de 125 ml'si çok pahalı. Ayrıca Nitrat ve Fosfat da yok içinde. Dediğiniz gibi DIY gübre çok daha hesaplıya geliyor. Hafif hafif ışık saatini 45 dk-1Saat kadar daha fazla olması için uğraşıcam. Işık süresini günlük 10-15 dk olarak arttırarak gözlem yapsam iyi olacak gibi. Eğer sorun yaşıyor olursam biraz full spectrum eklerim sisteme.
CO2 yetersiz kalır diye korkuyorum sadece. 2-3 Saniyede bir kabarcık geliyor.
Çok teşekkür ederim. Dediğim gibi Tropica premium nutrition'ı bırakmak zorunda kaldım hem 300ml'si Türkiyede yok hem de 125 ml'si çok pahalı. Ayrıca Nitrat ve Fosfat da yok içinde. Dediğiniz gibi DIY gübre çok daha hesaplıya geliyor. Hafif hafif ışık saatini 45 dk-1Saat kadar daha fazla olması için uğraşıcam. Işık süresini günlük 10-15 dk olarak arttırarak gözlem yapsam iyi olacak gibi. Eğer sorun yaşıyor olursam biraz full spectrum eklerim sisteme.
CO2 yetersiz kalır diye korkuyorum sadece. 2-3 Saniyede bir kabarcık geliyor.
Bu Aydınlatma Yeterli Mi?
[QUOTE=Rhyno]Merhaba power ledler kaç watt'lik 1-3-5 ?. 3 watt olanlardan ise ışık gücü hemen hemen yeterli gelecektir.
Birde bazı ledlerin yerine full spectrum led takabilirseniz bitki gelişimi daha iyi olur.
Alt yapraklar gölge kaldığı için dökülüyor olabilir.[/QUOTE]
1 wattlık power ledler. Full spectrumları hangi renk yerine takmalıyım?. Işıklandırma süresi yeterli mi?
Bir de alt yapraklar sadece gölgeden değil gübreden de dökülüyorlar sanırım çünkü daha önce kullandığım gübrede nitrogen ve fosfat yokmuş maalesef. Farkında değildim. Gölgede kalınca da tabi çürüyüp döküldüler.
[QUOTE=Rhyno]Merhaba power ledler kaç watt'lik 1-3-5 ?. 3 watt olanlardan ise ışık gücü hemen hemen yeterli gelecektir.
Birde bazı ledlerin yerine full spectrum led takabilirseniz bitki gelişimi daha iyi olur.
Alt yapraklar gölge kaldığı için dökülüyor olabilir.[/QUOTE]
1 wattlık power ledler. Full spectrumları hangi renk yerine takmalıyım?. Işıklandırma süresi yeterli mi?
Bir de alt yapraklar sadece gölgeden değil gübreden de dökülüyorlar sanırım çünkü daha önce kullandığım gübrede nitrogen ve fosfat yokmuş maalesef. Farkında değildim. Gölgede kalınca da tabi çürüyüp döküldüler.
Bu Aydınlatma Yeterli Mi?
Merhabalar. Işığım DIY power led. 9 kırmızı 7 mavi 16 beyaz power led var.Akvaryumumda ortalama 200 litre su var. Yükselik 55 cm. Basit bitkiler kullanıyorum. Limon, zeytin, gül, rotala gibi bitkiler. CO2 var. Tropica premium nutrition kullanıyordum ve ışık akşam 19:00'da açılıp 23:30'da kapanıyordu. Yani toplam dört buçuk saat. Şuana kadar bir yosun sorunu yaşamadım gibi bir şey. Ancak bitkilerimin alt yaprakları dökülüyordu. Ben de DIY gübreye geçtim. Ancak yosundan korkuyorum. Sizce bu ışık yeterli mi?
Merhabalar. Işığım DIY power led. 9 kırmızı 7 mavi 16 beyaz power led var.Akvaryumumda ortalama 200 litre su var. Yükselik 55 cm. Basit bitkiler kullanıyorum. Limon, zeytin, gül, rotala gibi bitkiler. CO2 var. Tropica premium nutrition kullanıyordum ve ışık akşam 19:00'da açılıp 23:30'da kapanıyordu. Yani toplam dört buçuk saat. Şuana kadar bir yosun sorunu yaşamadım gibi bir şey. Ancak bitkilerimin alt yaprakları dökülüyordu. Ben de DIY gübreye geçtim. Ancak yosundan korkuyorum. Sizce bu ışık yeterli mi?
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
